Emule opensource edonkey, deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.946 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

eMAeRCe schreef op 12 November 2002 @ 18:08:
Ik heb m nu op port 80 staan en mn ID is: 27106 (was eerst 10). Maar toch geeft ie een melding Low-ID. Wat zijn jullie ID's ??

ID's moeten minstens 8 cijfers zijn maar 9 en 10 is 'normaal'. Ik heb zelf meestal 3.000.000.000+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:52
ik heb nu 22b, en had eerst 22a tarod3c. ben er niet tevreden over, downloads gaan veel trager, en hij vind minder sources :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

IceStorm schreef op 12 november 2002 @ 18:18:

[...]

ID's moeten minstens 8 cijfers zijn maar 9 en 10 is 'normaal'. Ik heb zelf meestal 3.000.000.000+
Ik heb poort 4662 open gezet op mn router en ingesteld bij Emule. Id is nu 4.000.000.000+ :). Alleen het downloaden gaat nu wel trager, hopelijk neemt dat nog wat toe :)

/edit: Nu, een half uur later nog steeds 3 kb/s :(. Met mxstream basic moet ik makkelijk de 50 halen... :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:00

backupdevice

Boeh!

Het is gewoon heel wazig, ik heb vanaf afgelopen zondag echt zware problemen met connecten. De hele tijd dat mijn poort 4662 niet te bereiken is.

Ik ben weer terug bij 22a tarod 3c , daarmee heb ik het minst problemen. Ik hoop dat ze wat doen aan het low id en "4662 poort niet te bereiken" probleem

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu eMule V0.22b en de server.met die in de eerste post staat... maar die doet heeel lang over conecten naar een server en er zijn maar 50000 files online.

Moet ik dan gewoon langer wachten of moet ik ze allemaal conecten? Of is er een betere server.met?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 19:44:
Ik ben nu eMule V0.22b en de server.met die in de eerste post staat... maar die doet heeel lang over conecten naar een server en er zijn maar 50000 files online.

Moet ik dan gewoon langer wachten of moet ik ze allemaal conecten? Of is er een betere server.met?
Hoe langer je eMule gebruikt, hoe beter je eigen serverlijst wordt. Hij controleert elke keer welke servers werken, alle zut gooit ie weg. Bovendien ontvangt ie elke keer dat ie verbinding maakt weer nieuwe servers.

Dus nee: je hebt geen andere serverlist nodig.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige waar emule gewoon amper wil werken. Max 6 kb down, maar wel gewoon 7 kb up. Ik download eigenlijk alleen links van sharereactor.

En dit met mx-stream basic. Als ik alles op default laat staan is gewoon internetten zelfs amper mogenlijk.

Het enige goede is is dat mij id wel hoog is. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 19:55:
Ben ik de enige waar emule gewoon amper wil werken. Max 6 kb down, maar wel gewoon 7 kb up. Ik download eigenlijk alleen links van sharereactor.

En dit met mx-stream basic. Als ik alles op default laat staan is gewoon internetten zelfs amper mogenlijk.

Het enige goede is is dat mij id wel hoog is. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen??
Dat heb ik ook :(. Vanmiddag had ik een record van 36 kb/s d/l (bron: grafiek), toen stond ie op Low-ID. Nu met high ID haal ik amper de 10 kb/s :/

/edit: Zit nu wel tegen de 15 :). Hopelijk stijgt ie nog wat zodat ik morgen alles binnen heb :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik snap het niet, ik heb altijd een hoog id en krijg ook zeer acceptabele download-snelheden. Soms duurt het connecten een beetje lang maar dat is niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 10:01
eMAeRCe schreef op 12 november 2002 @ 19:58:
[...]

Dat heb ik ook :(. Vanmiddag had ik een record van 36 kb/s d/l (bron: grafiek), toen stond ie op Low-ID. Nu met high ID haal ik amper de 15 kb/s :/
Dat ligt niet aan je verbinding, maar aan de bestanden die je probeert te downloaden en aan de wachtrij. Zoals hiervoor al heel vaak is gezegd gaan populaire bestanden veel sneller, omdat die meer sources hebben. Tis gewoon geduld hebben, die snelheden komen vanzelf wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 19:55:

Dat is hier ook. Mxstream basic, upload staat op 12. Internetten gaat vrij traag, ik denk dat het zo langzaam gaat doordat je upstream vol zit.

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn upstream staat maar op 7 dus vol staat ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Nu online
Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 21:10:
Mijn upstream staat maar op 7 dus vol staat ie niet.
Emule is ook continu gruwelijk veel bezig met het zoeken naar sources, requesten van stukjes van files (vooral als je je sources hoog hebt staan). Dat scheelt ook in snelheid, hier althans wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 10:06
het viel me ook op dat emule werkt met een ratio van 1:3, waarbij overnet en donkey 1:4, nu begrijp ik wel dat dit alleen maar tengoede komt van het netwerk, maar het was ff rommelen... (ik gooi altijd in stapjes omhoog, eerst 5:20, maar hij kwam niet voorbij de 15, dus ik gooide hem niet omhoog)...

Als ik hem namelijk in 1x op 10 - 0 gooi dan duurt het uren voordat ie ook maar iets doet.

Emule is verder een heel OK progsel, vooral als ut overnetnetwerk ook gebruikt wordt voor sharen en ontvangen... Alleen jammer dat mijn server elke dag meerdere keren onderuit gaat.. kan nooit echt lekker door downloaden :@

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Cannondale schreef op 12 november 2002 @ 20:57:
[...]

Dat is hier ook. Mxstream basic, upload staat op 12. Internetten gaat vrij traag, ik denk dat het zo langzaam gaat doordat je upstream vol zit.
Met basic zou ik hem niet hoger dan 10 zetten, je moet ook nog wel wat ruimte overhouden (12 is het max van je verbinding).

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
.22b Tarod mod is uit. :) Ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Kijk inderdaad uit dat je niet je aantal connections op 15000 zet oid want dan trek je je verbinding gewoon dicht.

Toch komen verse SR releases vaak snel genoeg binnen hoor alleen verwacht geen snelheden van 100 kb/sec. Die kunnen prima maar zoals al vaker gezegd, het gaat er niet om dat het SNEL gaat, het gaat erom DAT je het krijgt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 12 November 2002 @ 19:44:

Het is pas 200 keer gezegd in deze thread (Je zou het eens kunnen lezen) Het maakt niet uit wat voor server.met je hebt. je hebt maar EEN server nodig. En al heeft die maar 1 gebruiker met 2 files, uiteindelijk vind je alles. Je hebt die server alelen nodig om het netwerk op te komen. Daarna gaat alles vanzelf. Wil je echt weten hoe het zit begin dan eens bij het begin te lezen. Dan kom je de uitleg vele malen tegen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Illumination schreef op 12 November 2002 @ 21:31:
Ziet er zeker zeer goed uit, hij krijgt meteen alle sources hier weer :) , komt daarom sneller op gang.
Zo lijkt het in ieder geval.
Wat is die compression eigenlijk in het uploads gedeelte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Nu online
Vincent Bovelander schreef op 12 november 2002 @ 21:19:
[...]

Met basic zou ik hem niet hoger dan 10 zetten, je moet ook nog wel wat ruimte overhouden (12 is het max van je verbinding).
Thanks voor de tip. Ik had gedacht dat het niet zoveel zou uitmaken die 2 kb, maar het surfen gaat nu toch wat lekkerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2020

mahi

God bless GoT

Wat is eigenlijk de betekenis van het balkje rechts naast het ezeltje van het eMule-icoon in de tray?

Afbeeldingslocatie: http://213.224.133.84:8000/emuletray.png
(300% vergroot)

Ik vind niet zometeen een verklaring op de eMule website. Ik gebruik versie .22a met de Tarod mod.

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
mahi schreef op 12 November 2002 @ 22:39:
Wat is eigenlijk de betekenis van het balkje rechts naast het ezeltje van het eMule-icoon in de tray?

[afbeelding]
(300% vergroot)

Ik vind niet zometeen een verklaring op de eMule website. Ik gebruik versie .22a met de Tarod mod.
hoe hoger dat balkje, hoe hoger je download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mahi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2020

mahi

God bless GoT

Achzo. Bedankt :)
Hoog zal dat balkje hier dan wel niet komen op m'n rotverbinding :P

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops... On my desk I have a workstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

het percentage van je downloadsnelheid tov de max ingestelde downloadsnelheid in je preferences/connection

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 05:19

OMX2000

By any means necessary...

waar haal ik die nieuwe Tarod 0.22b mod... Ik heb begrepen dat Tarod toch weer verder gaat met modden...

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 11-09 13:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

Illumination schreef op 12 November 2002 @ 21:31:
Een URLetje zou niet misstaan ;)
IceStorm schreef op 12 november 2002 @ 21:53:
Kijk inderdaad uit dat je niet je aantal connections op 15000 zet oid want dan trek je je verbinding gewoon dicht.

Toch komen verse SR releases vaak snel genoeg binnen hoor alleen verwacht geen snelheden van 100 kb/sec. Die kunnen prima maar zoals al vaker gezegd, het gaat er niet om dat het SNEL gaat, het gaat erom DAT je het krijgt :).
*Checkt instellingen*

Max Connections: 50000 <--- oops, vandaar :o
Hard limit: 10000 <--- does that give a shit? :?
Soft limit: 9000 <--- zal wel default zijn? Aangezien ik niet weet wat 't precies inhoud, zal ik het ook wel niet verandert hebben ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

wat dacht je van zelf even zoeken op de eMule site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 05:19

OMX2000

By any means necessary...

Ortep schreef op 13 november 2002 @ 01:17:
[...]

Het enige wat ik daar kan vinden is de eXp mod, die gebaseerd is op Tarod 3c... Werkt op zich lekker trouwens, vind gruwelijk snel sources... Eng gewoon...

En bijna vergeten, de url... http://membres.lycos.fr/bardelot/eXp/

[ Voor 0% gewijzigd door OMX2000 op 13-11-2002 01:28 . Reden: url toegevoegd ]

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Er staan wel 6-7 mods genoemnd en ze hebben allemaal gewoon een URL in de post staan

Ok, een stuk of 9 dus.

http://www.emule-project.net/en/viewforum.php?f=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ortep schreef op 13 November 2002 @ 01:17:
[...]

Relax ofzo :/

Ik vroeg het beleefd, omdat bovenstaande aankondiging, toch een iets andere was dan de vorige zeg maar, ik wist niet dat je boos werd :|
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 01:42:
[...]

Helaas niet nee :( Das ook de enige reden waarom ik nog niet overgestapt ben op versie 22. Maar Tarod is er al mee bezig.

[afbeelding]

:)

<edit>

Het is niet te geloven, maar z'n mod van 22a is al uit!

http://www.emule-project....s=0&postorder=asc&start=0

binaries
sources

Tarod's changelog:

[...]

Ik heb hem net gestart, eerste indruk na 5 minuten is goed (snelheid van 66 ongeveer :9). Morgenochtend (strax dus :z) eens kijken of de downloads een beetje gelukt zijn met deze versie :)

swingggg :9
Maar bedankt voor de link :>

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Illumination schreef op 12 november 2002 @ 21:31:
Hij zou toch geen mods meer uitbrengen :? Hoe dan ook bedankt voor de hint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

PromWarMachine schreef op 13 november 2002 @ 01:38:
[...]

Ik vroeg het beleefd, omdat bovenstaande aankondiging, toch een iets andere was dan de vorige zeg maar, ik wist niet dat je boos werd :|

[...]

Maar bedankt voor de link :>
Hij bedoelt dat je ipv alleen als consumer anderen te vragen om jou info op te zoeken, zelf wat aan de thread bij kan dragen door zelf dat linkje op te zoeken en neer te zetten. Als iedereen alleen maar linkjes vraagt ipv ze te posten, gebeurt er niets. Dat had je met jou postaantal ook wel kunnen weten.

[ontopic]
hier vind je alle mods
en hier is de tarod 22b tarod.1 mod thread op emule

[ Voor 0% gewijzigd door SilentStorm op 13-11-2002 02:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

PromWarMachine schreef op 13 november 2002 @ 01:38:

Sorry dat het zo hard overkomt, maar als je de hele thread en ook de vorige gelezen zou hebben dan zou je weten dat ik dezelfde 3-4 vragen al een keer of 30 heb beantwoord. Je wordt er wel eens moe van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

PromWarMachine schreef op 13 november 2002 @ 01:10:
*Checkt instellingen*

Max Connections: 50000 <--- oops, vandaar :o
Hard limit: 10000 <--- does that give a shit? :?
Soft limit: 9000 <--- zal wel default zijn? Aangezien ik niet weet wat 't precies inhoud, zal ik het ook wel niet verandert hebben ;)

Hehe, ik gok dat je met een factor 10 minder overal een heel stuk verder komt.
Soft limit kun je zelf niet instellen, die is afhankelijk van je hard limit. Ik moet eerlijk zeggen da tik niet weet waarom dat ingesteld wordt want het aantal sources gaat bij mij toch altijd richting hard limit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
eMule heeft nu al een wat functionaliteit van OverNet in zich (het zoeken naar sources via andere users). Zou het nou niet ontzettend mooi zijn als eMule ook van OverNet sources kan downloaden? Of is dat technisch niet mogelijk (omdat het eDonkey netwerk en het OverNet "netwerk" totaal anders zijn)?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Vincent Bovelander schreef op 13 November 2002 @ 12:08:
eMule heeft nu al een wat functionaliteit van OverNet in zich (het zoeken naar sources via andere users). Zou het nou niet ontzettend mooi zijn als eMule ook van OverNet sources kan downloaden? Of is dat technisch niet mogelijk (omdat het eDonkey netwerk en het OverNet "netwerk" totaal anders zijn)?

Ik weet dat ze er 2 maanden geleden iig 'naar gingen kijken'. Persoonlijk vind ik het nog steeds ronduit stom dat men NOG een P2P programma is gaan ontwikkelen want het is gewoon zonde.
Ik hoop dan ook dat het mogelijk wordt om met beide 'samen te werken' of dat eMule Overnet gewoon wegdrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
Hmm ja sorry dat ik geen link gaf. Ging ervan uit dat de meeste mensen hier wel bekend zouden zijn met het eMule forum. Link is inmiddels al gepost zie ik dus das niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik heb echt heel veel probs om een goede server te vinden, meer mensen last van? Eerst connecte hij vrijwel meteen, nu duurt het heeel lang :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Zorg ervoor dat zodra je een goede server vindt, hij in je static lijst komt te staan (ik mis eig de 'add current server to static list', maar zoeken in je lijstje zal ook niet echt een probleem zijn denk ik.

Dit is het topic in het devvers forum over de connectie met overnet. Ze hebben hun vraag niet helemaal geweldig geformuleerd. ipv dat mensen met ideeen en oplossingen komen, verteld het meerendeel van de reacties wat allang bekend is: Dat de protocollen bijna gelijk zijn en dat het enige wat je hoeft te implementeren voor het zoeken over overnet een client2client zoekmogelijkheid en het vervolgens opzoeken van die client (alleen een probleem met lowid's, omdat die anders kan worden geextraheerd van het id.
[CALLING ALL DEVELOPERS] edonkey-overnet bridging - how?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

VonFoX schreef op 13 november 2002 @ 17:23:
Ik heb echt heel veel probs om een goede server te vinden, meer mensen last van? Eerst connecte hij vrijwel meteen, nu duurt het heeel lang :(
Het duurt alleen wat langer dan voorheen, heb geduld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Woei, ik heb het voor elkaar hoor, ik heb eMule eindelijk een keer op zijn bek gekregen :D.

Wat ik deed? Een file 'uitklappen' (zodat je alle sources ziet) en toen verwijderen (dat gaat nog prima). Daarna wordt de file erboven automatisch uitgeklapt en toen ik die inklapte ging het fout.

Ik weet het, niet nuttig maar toch :). Overigens draaide ie net iets meer dan 3 dagen :)
WOEI, meer dan 60.000 man in mijn credit file

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer
  • Laatst online: 06:55
Oh, het is niet moeilijk om eMule te laten crashen hoor! Draai m maar eens op een w2k server via een rdp sessie en pak de taskmanager er maar eens bij! Gegarandeerd dat ie crashed! (moet nog eens een keer als ik tijd heb er een debugger aan hangen)..

Ik ga m trouwens eens via Wine in een VNC sesie onder linux proberen B), scheelt weer een pc die aan moet blijven staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmm ik ben zojuist maar even overgestapt op de nieuwe Tarod mod en ik merk een klein probleempje (die er na testen bij vorige versies ook in zat).
Ik heb vrij veel files heel netjes in dirs gepropt (uhm dir structuur van ca 100 dirs tot max 4 diep) maar als ik die aanklik in mijn preferences en vervolgens refresh unselect ie heel vrolijk de helft van de dirs.

Iemand hier die me kan zeggen of dat zo hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Hmmm net ff getest maar ik krijg met 22b een id van 300-800 en ik gooi nu 22a erop en mijn id is dik 5 miel.

Niks aan mijn server veranderd. Toch wel erg vaag . . .

There is no art to find the minds construction in the face

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

ik heb laatste tijd nog wel eens dat ik bij een goed bekende file (sr) alleen maar mensen met status 'unknown' krijg (sources wordt dan ook iets van 0/219 ofzo). Iemand hier bekend mee?

• bennovb
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-06 00:01

bennovb

Max OC = 3725Mhz..!!!

emule 22b problemen;

het is heel moeilijk te connecten, slechts 1 op de 10 keer succesvol en vrijwel steeds bij dezelfde servers, waarom lukt dat zo slecht?
heel vaak lowid, zonder reden want, bij nieuwe connectie krijg ik een id van 10 cijfers
als ik dan test op de edonkey lowid-testpagina, lukt het soms niet en soms wel
vanwaar die steeds wisselende resultaten?

btw, ik klaag niet, gemiddelde downloads rond de 20 kb, upload constant 8 kb en inderdaad gegarandeerd veel minder bekende files die vrijwel zeker binnenkomen, maar toch
hoe kan dit?

Surface Pro 4 (Core m3, 4GB, 128GB) + Lumia 640XL Dual Sim (Verkocht ; PCH-DL, 2x Xeon 2.4 D1 SL6VL (@18x133), CM Heatpipes, 4x 512MB Adata Vitesta DDR500, Windowed Stacker, TSP 500W EPS, BroadCom 8prt SATA RAID, 36GB Raptor + 4x 200GB Seagate RAID5)

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Je moet maar eens op het emule forum het topc lezen over de overbelaste routers. Daarin staan een paar reacties van ludgunum ( die knakker die serversoftware schrijft ). Het probleem is dat emule transgers van high ID naar Low ID toestaat. Dit zorgt voor een overbelasting van de servers. Hij heeft dit doorgegeven aan merkur, en die zorgt ervoor dat in de eerste nieuwe versie weg zou zijn. Ludgunum heeft aangegeven dat als dit niet gebeurt hij een patch gaat maken waardoor Emule niet meer kan connecten met ludgunum servers ( en dat zjn 80% van de servers op dit moment )

Tevens wordt er aangegeven dat het loaden van save/sources ook vooor extra belasting zorgt voor de servers. Ik heb al een paar keer gemerkt dat als je load sources doet , ik van een server afgekicked wordt. Dit is in 22B automatisch om de 20 minuten, en om de 20 minuten werd ik van een server gekicked.

Met de tasrodversie heb ik dit niet meer.

Laten we hopen dat de volgende emule versie dit aanpakt, anders kunnen we binnenkort weer terug naar edonkey

• IndoBoy
  • Laatst online: 10-09 15:24

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Hebben jullie dit ook al gehad. Hij staat op pauze en toch is die aan het downloaden. eMule heeft hem trouwens zelf op pauze gezet. Ik gebruik 22b Umod3a. Die 22b van Tarod die crashed wel eens om de zoveel tijd. Gebruik die dus niet meer. Heeft iemand nog ervaringen met de versies van emule Pro v2, Interceptor v1 en DeltaHF v1. Ik bedoel dan wel die aangepaste van 22b.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen op een Alcatel Speedtouch router?

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op router gewoon je poorten 4661 en 4662 TCP forwarden naar het (interne) IP van je emule-machine.

Port 4665 UDP moet je naar 192.168.0.0 (let op laatste is een nul) forwarden wanneer je die IP-range gebruikt...
UDP is Multicast en wordt dan auto geforward naar alle IP's in de range
--------------------------------------------------------------------------------

Verwijderd

Het valt mij op dat als ik een tijd verbonden ben, en je de verbinding met de server verlies, het moeilijker is om met een server te verbinden, haal ik dan weer een serverlist op bij maurice, en herstart ik met die serverlist dan connect hij weer onmiddelijk
Dit gebreurt met diverse verschillende mods
Ik heb ook geen flauw idee welk url(van maurice) je moet invullem voor de auto update bij het opstarten

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 12 november 2002 @ 18:08:
Ik heb m nu op port 80 staan en mn ID is: 27106 (was eerst 10). Maar toch geeft ie een melding Low-ID. Wat zijn jullie ID's ??
een paar miljoen, jij hebt nogsteeds een low ID..... lees de FAQ @ www.edonkey2000.com, dies heel handig om low id problemen op te lossen.

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 16:13:
[...]

een paar miljoen, jij hebt nogsteeds een low ID..... lees de FAQ @ www.edonkey2000.com, dies heel handig om low id problemen op te lossen.
Mn ID is inmiddels al 4000000000 +, zie ook 2 pagina's terug ;)

Iig tnx voor je hulp :)

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 15:44:
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan doen op een Alcatel Speedtouch router?

Op router gewoon je poorten 4661 en 4662 TCP forwarden naar het (interne) IP van je emule-machine.

Port 4665 UDP moet je naar 192.168.0.0 (let op laatste is een nul) forwarden wanneer je die IP-range gebruikt...
UDP is Multicast en wordt dan auto geforward naar alle IP's in de range
Is een programma voor wat ik ook daarvoor gebruikt hebt, check http://www.mirdesign.cjb.net/ Ik heb alleen 4661 geforward toen werkte het al perfect.

• Mr.Nobody
  • Niet online
IceStorm schreef op 13 november 2002 @ 21:58:
Ik heb vrij veel files heel netjes in dirs gepropt (uhm dir structuur van ca 100 dirs tot max 4 diep) maar als ik die aanklik in mijn preferences en vervolgens refresh unselect ie heel vrolijk de helft van de dirs.

Iemand hier die me kan zeggen of dat zo hoort?
dat hoort niet zo, maar ik had dat ook al heel lang:
Mr.Nobody in "Emule opensource donkey"

nu vervang ik alleen bij een nieuwe versie de veranderde bestanden en laat mijn eigen ini's & bv de adresses.dat en staticservers.dat lekker zo staan.
nu gaat het dus goed.

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Verwijderd

Waar zijn die static servers eigenlijk voor :? Op het forum kon ik het niet vinden, dus ik vraag het hier :)

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Toch zit de fout van you have a low id in emule, heb net de verbinding gechecked via de link die je bij die melding krijgt, en daar kreeg ik de melding dat ik een hoog ID had, terwijl op het zelfde moment Emule weer zo'n zelfde melding gaf

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:56
Mm.. ik wil niet patsen ofzo hoor, maar dit wil ik toch wel even delen met jullie :P

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/woei.png

Check die snelheid dan!!!

* Zoefff is one happy eMule user :*)

Upload is alleen een beetje aan het aanmodderen nu? Beetje vaag...

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Verwijderd

Snelheid is wel netjes jah :)

En de upload schommelt idd wel eens maarja.. over het algemeen werkt het goed :)

Oh wat jammer he dat je niet genoeg ruimte hebt voor Minority Report >:) ;)

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:56
Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 20:36:
Snelheid is wel netjes jah :)

En de upload schommelt idd wel eens maarja.. over het algemeen werkt het goed :)

Oh wat jammer he dat je niet genoeg ruimte hebt voor Minority Report >:) ;)
Is inmiddels al opgelost hoor, ff 10 gig weggebrand ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik was altijd weg van edonkey maar ben overgestampt naar eMule en papa wil nie meer terug >:)

0.22c is ook uit btw :o

Verwijderd

_SouLmaN_ schreef op 14 November 2002 @ 16:38:
[...]
Is een programma voor wat ik ook daarvoor gebruikt hebt, check http://www.mirdesign.cjb.net/ Ik heb alleen 4661 geforward toen werkte het al perfect.
Het programma krijg ik niet zo snel aan de praat :'( als het eerst geregistreed moet worden.

Heb al ook al een andere manier gevonden maar kom niet verder mee. Deze link geeft me een mogelijkheid: http://home.wanadoo.nl/vs_waart/alcatel/index2.htm

Dit zou moeten werken. Ik kom met telnet in de router en voer mijn password in. Alles goed nog. Nu krijg ik het beginscherm van de Alcatelrouter. Alle andere commando's die ik geef EXPERT of NAT doen niets. Ik doe vast iets verkeerd, maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Versie 22c is een hotfixje:
Dirus: Added a warning for windows 9X* IceStorm users who set their max connections to high.
Unk: Irc:Added support so that two eMule clients can directly send ed2k links to each other.
Ornis: Show counts of Filenames at sources in the filedetails (Juanjo)
Ornis: Renaming filename of downloads (in filedetails) & cleanup name
Ornis: Copy Serverlink in popupmenu of the serverlist (Interceptor)
Merkur: Low ID sources are no longer exchanged
Merkur: reduced emule filesize
Ornis: Show filetype in Sharedfiles-list
Ornis: Tabs in preferences now translated (Interceptor)
Unk: Several IRC improvments and fixes
Dirus: Preview now works with extensions longer than 3 characters, fixed other minor issues related to extension length.
Dirus: Fixed bug where previewed file was not deleted when unable to spawn associated program.
Standaard hotfix dus, zelfs nog iets meer door maar meteen wat bugjes weg te poetsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat bedoel je nou precies met dat stuk dat je rood hebt? Mist daar niet een woord of zo? Of hoort je naam daar niet te staan of zo :? De zin klopt niet helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 15 November 2002 @ 01:10:
wat bedoel je nou precies met dat stuk dat je rood hebt? Mist daar niet een woord of zo? Of hoort je naam daar niet te staan of zo :? De zin klopt niet helemaal :)
Windows 98 & (Windows) ME ;)
Lees voor die & een / en je hebt wat IceStorm heeft :)

offtopic:
Offtopic: Kom ff op MSN ;)
Offtopic2: Woei! Gepost @ 1:37 8)7
Offtopic3: IceStorm, doe jij niet eerst "Bekijk bericht"? :P Zie offtopic4, deze mag dan ook wel weg :+
Offtopic4: Dit is letterlijk m'n 78e edit :D

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Kom ik op msn (zij het een beetje laat 8)7) ligt ie al te maffen :{

Er is van de nieuwe eMule nu ook weer een Tarod versie uit.
[Changes 14/11]:
1. Updated to new version (0.22c).
2. Fixed Queue column crashing eMule.
3. Fixed bug that prevents correct save of preferences after adding Queue column (it was in original too).
4. Sources are outdated after 24 hours and LowID sources aren't saved
En natuurlijk de fixes die er in .22c zitten ;)

binaries
sources

Mirror

binaries
binaries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennovb

bennovb

Max OC = 3725Mhz..!!!

en weg was ie weer..............., zal toch wel iets nie goed zijn met 22c
hij is van de site gehaald........

Surface Pro 4 (Core m3, 4GB, 128GB) + Lumia 640XL Dual Sim (Verkocht ; PCH-DL, 2x Xeon 2.4 D1 SL6VL (@18x133), CM Heatpipes, 4x 512MB Adata Vitesta DDR500, Windowed Stacker, TSP 500W EPS, BroadCom 8prt SATA RAID, 36GB Raptor + 4x 200GB Seagate RAID5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We're Sorry.
The SourceForge.net Website is currently down for maintenance.
We will be back shortly

Nix mis met 22c hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bennovb

bennovb

Max OC = 3725Mhz..!!!

Hmmm, ik heb gewoon de link uit Emule gebruikt en "alle" mirrors geven een 404
Wel staat er dit bij ;

"Posted: Thu Nov 14, 2002 7:55 pm Post subject: HotFix: 0.22c released!

Since 0.22b had some issues with source exchanging and the next version was planed 1 week later, I deceided too release a little hotfix to correct this issue.

You can download the new release here (select one mirror randomly). Please do not link these mirrors on your webpages - it will be down tomorrow, when SF mirrors are available.

blablabla

Oh and a notice: emule-project.net will be down on 2002-11-17 starting at 10:00 (Pacific) for no more than 12 hours.

Enjoy

Last edited by Merkur on Thu Nov 14, 2002 8:13 pm, edited 2 times in total

Ik heb geen weet van tijdzones ed. maar ik heb 22c niet kunnen downen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 21:20

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 03:36:
offtopic:
Kom ik op msn (zij het een beetje laat 8)7) ligt ie al te maffen :{

Er is van de nieuwe eMule nu ook weer een Tarod versie uit.

[...]

En natuurlijk de fixes die er in .22c zitten ;)

binaries
sources

Mirror

binaries
binaries
tarod was toch gestopt met editen van emule :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Heeft iemand een werkende link voor 22c? Een eMule link zou al heel handig zijn bijvoorbeeld...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

www.emule-project.net en dan gewoon 1 van de mirrors proberen. Ik geloof dat Zwitserland wel werkte.

Link: 22c Installer

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:27

mno

Dit is in ieder geval 22c met de Tarod.3-mod:
ed2k://|file|eMule0.22c-Tarod.3-binaries.zip|691712|95f49197a965d054586f170c2ccd3f95|/

Hmm, GoT herkent blijkbaar geen ED2K-links :)

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Dxta schreef op 15 November 2002 @ 12:40:
www.emule-project.net en dan gewoon 1 van de mirrors proberen. Ik geloof dat Zwitserland wel werkte.

Link: 22c Installer
Dank, maar dat is de installer. En omdat ik de creditfiles wil behouden zoek ik de ZIP versie. En daarvan heb ik nog geen werkende link gevonden...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

Vincent Bovelander schreef op 15 November 2002 @ 13:07:
Dank, maar dat is de installer. En omdat ik de creditfiles wil behouden zoek ik de ZIP versie. En daarvan heb ik nog geen werkende link gevonden...
Vreemd, de Praagse mirror deed het net gewoon.

In mijn post hierboven staat de link naar de Tarod (handige versie i.v.m. reconnect on low id).

Als je toch de 'gewone' 22c wil:
ed2k://|file|emule0.22c.zip|650507|bc0a38f723d078e0beb55509916d6a50|/

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
mno schreef op 15 november 2002 @ 13:16:
[...]

Vreemd, de Praagse mirror deed het net gewoon.

In mijn post hierboven staat de link naar de Tarod (handige versie i.v.m. reconnect on low id).

Als je toch de 'gewone' 22c wil:
ed2k://|file|emule0.22c.zip|650507|bc0a38f723d078e0beb55509916d6a50|/
Dankje!

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al 10 minuten bezig om met een server te connecten.... (heb de server.met uit de faq gehaald) en nog steeds geen verbinding.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Laatst online: 19-05 04:25
Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 14:04:
al 10 minuten bezig om met een server te connecten.... (heb de server.met uit de faq gehaald) en nog steeds geen verbinding.....
heb ik ook al last van :(
11/15/02 14:04:34: Connecting to §§§:::::::::eDonkeyRechtf... (80.134.43.250:4661)...
11/15/02 14:04:34: Trax (80.228.73.150:4661) appears to be dead.
11/15/02 14:04:34: Connecting to -= Mautz H@use =- (217.225.189.42:80)...
11/15/02 14:04:35: -=zeitgeist's eFileBoard.... (217.228.231.24:4661) appears to be dead.
11/15/02 14:04:35: Connecting to IIII www.GSM-TREFF.tk III... (80.145.79.9:4661)...
11/15/02 14:04:35: Chef Koch Lugdunix (217.81.39.90:4661) appears to be dead.
11/15/02 14:04:35: Connecting to Frinnock ' s server (81.48.188.112:4661)...
11/15/02 14:04:36: Frinnock ' s server (81.48.188.112:4661) appears to be dead.
11/15/02 14:04:36: Connecting to Le serveur de R2D2(fr) (80.200.31.186:4661)...
11/15/02 14:04:43: >>>>>WWW.PETERTECH.DE<<<<... (212.202.199.163:4661) appears to be dead.
11/15/02 14:04:43: Connecting to Dodo's Realm (217.233.211.136:7661)...
later op de dag nog maar eens proberen.... wil die nieuwe 22c tarod 3 wel eens uitproberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ok, zo te zien hebben ineens veel mensen last van slecht kunnen connecten?

ik heb dit sinds een paar dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 10:01
Vincent Bovelander schreef op 15 november 2002 @ 13:07:
[...]

Dan moet je ff je client.met kopieren naar een plaats buiten je emule dir. Dan kan je wel gewoon met installer werken en daarna de client.met terugzetten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

Connecten gaat bij mij wel goed. Het duurt soms even maar geen minuten. Bij mij staat alleen deze regel in adresses.dat:
http://www.srv1000.com/z12/server.met
en bij mijn preferences staat Auto-update serverlist at startup.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 07:05
ik heb ook last met connecten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy
  • Laatst online: 10-09 15:24

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Als die connect, connect die bij alleen maar op servers met een low id. Terwijl ik voorheen een hoog id had

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Iedereen moet gewoon zsm over naar 22c!!

Dat je niet kan connecten en dat je soms een low ID hebt, komt doordat er in vorige versies sources met low id werden opgeslagen. Op het moment dat jowu emule gaat zoeken naar de opgeslagen low id in jouw sourcefile, worden de servers overbelast. Daardoor komt het dat je moeilijk kan connecten.

Dus mensen, vandaag allemaal upgraden naar 22c, anders zorgen de beheerders van de edonkeyservers dat de emuleclient geweerd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Wow, filesize is idd kleiner geworden :)

Iig overgestapt op 22c. Is Lugdunum nou blij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniCache2
  • Laatst online: 04-09 15:10
Weet iemand hoe ik mijn oude edonkey downloads in emule krijg? Ik heb mijn incoming en temp map (4.7 gb) gekopieerd naar emule, maar zie daar geen overdrachten in staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

UniCache2 schreef op 15 november 2002 @ 17:16:
Weet iemand hoe ik mijn oude edonkey downloads in emule krijg? Ik heb mijn incoming en temp map (4.7 gb) gekopieerd naar emule, maar zie daar geen overdrachten in staan...

Even goed kijken bij je prefs of daar je incoming/temp map wel goed staat. Normaal gesproken is het namelijk geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniCache2
  • Laatst online: 04-09 15:10
Excuses, mijn ini file stond inderdaad verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
MANNNNN...wat gaat het connecten dit keer SHIT zeg.

Kan iemand even gewoon een directe IP+Poort geven voor een server waarop ze NU kunnen connecten?

Ik ben nu al een kwartier bezig...ben diverse server.met lijsten afgegaan (inclusief alle lijsten die hierboven al zijn genoemd)

edit - ik heb dit dus sinds ik versie 22c heb

PS: ik kan normaal altijd binnen een paar seconden prima connecten. Ik zit gewoon direct op de internetaansluiting, zonder firewall of wat dan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Niet online
ik heb gisteren de 22c erop gezet, en ik moet zeggen dat het nu weer normaal gaat.
zo ff in het rood:

* Mr.Nobody zegt: ff 22c downloaden, dan ben je van het connectie probleem af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ben ik dan de enige... ik heb bijna alle versies geprobeerd. maar het was nogal frustrerend om te zien dat mensen met 10kb aan het zuigen bij mij waren, maar dat mijn dload echt belachelijk laag was....(0,6 en soms zelfs 1,3)

ik ben weer terug gegaan naar edonkey...
en die werkt met dezelfde files stukken beter...

heb hier een freesco routertje, maar mijn id is hoog genoeg.
zal zo wel de versie c proberen. b en a liepen altijd vast bij mij na een aantal uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
De reden waarom het connecten zo SHIT gaat, is omdat eMule niet automatisch de servers pinged.

In eDonkey was het heel makkelijk:
- download serverlijst
- sorteer op ping
- zoek server met laagste ping, maar hoger dan 0
- connect

En dan was je binnen 3 seconden verbonden.

Nu gebruik ik maar eDonkey om een werkende server te vinden voor eMule. Omslachtig? Ja, maar de makers van eMule willen het blijkbaar zo.

edit: te vroeg gejuicht! Ik ontdek nu dat de servers waar je met eDonkey zo bij kan connecten...dat je daarmee in eMule niet bij kan connecten! Hij blijft bij al die snelle servers uit eDonkey haken bij "sending loginrequest". This SUCKS! :(

PS: Voor mensen die denken dat je moet connecten bij een server met zoveel mogelijk mensen/files: CRAP! De servers zijn allemaal onderling met elkaar verbonden. Uiteindelijk maakt het dus niet uit waar je connect, want je krijgt altijd van dezelfde mensen sources als je download! Je moet dus niet de drukste server, maar de SNELSTE server uitzoeken...want dan ben je sneller verbonden, en krijg je sneller alle source voor je files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Laatst online: 20:49
Uhm de servers zijn verbonden als je de extend search gebruikt. Maar ze geven niet de users met de files door die ze op de servers hebben staan.

De nieuwe emule geeft wel de users door als een ander naar je connect.
Hoe ik snel connect in emule is ik zet er 3 servers in adanet silent bob 1 & 2 en zet in prefs remove dead servers uit en update servers uit.

Nu connect ik binnen 3 minuten naar een goede grootte server

En join de chat in emule en kanaal #ed2k-dutch of #emule-dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de adres gegevens van Silent-bob #2? op de een of andere manier zit die nooit in m'n lijst :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Silent-Bob #1 --> 194.97.40.162:4242
Silent-Bob #2 --> 194.97.40.162:4223

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
stunter schreef op 15 november 2002 @ 18:25:
Uhm de servers zijn verbonden als je de extend search gebruikt. Maar ze geven niet de users met de files door die ze op de servers hebben staan.
Waarom kreeg ik dan in edonkey altijd van dezelfde mensen de sources als ik een bestand ging downloaden, op verschillende servers?

Met zowel populaire als zeldzame bestanden, kreeg ik op iedere server dezelfde mensen. Of ik nou drukke server A of op rustige server B zat, het aantal sources was altijd gelijk.

Probeer maar uit in edonkey:
queue een populair bestand, op een kleine server met een max van 100 users...en zie hoe je veel MEER dan 100 sources krijgt. Hoe kan dat dan, hm? ;)

Over het niet kunnen connecten:
begin nu het gevoel te krijgen dat het aan mij ligt...ik heb die Silent Bob geprobeerd...ook daar blijft ie haken bij sending loginrequest. WTF? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Laatst online: 20:49
De servers geven in edonkey echt geen ip's door van users. Wat wel zo is als users weten dat jij een file hebt gaan ze naar je connecten en dan komen ze in je lijst. ALs je even naar een server connect krijg je een lijst met users als je dan naar een server gaat met 100 mensen blijf je de oude users houden en krijg je er nieuwe bij. :)

Je bracht me wel aan het twijfelen maar net ff op de edonkey chat gesproken met mensen die bevestigde dit.

In emule worden dus wel ip's door gegeven aan andere emule users zonder tussen komst van een server ala overnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miletos
  • Niet online
Jij je zin :P

Nog even over m'n connect probleem:
Ik snap er helemaal NIKS meer van...nu kan ik ook al niet meer met edonkey connecten? :'(

Ik heb een paar van die tests gedaan op porten die edonkey gebruikt...allemaal succesvol.

Ligt het nou aan mij, of is het hele netwerk gewoon totaal VOL :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer
  • Laatst online: 06:55
Heb nu 22c UMod 1a en die is alweer een uur geconnect met Adanet (8up, 23down atm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ok, de oplossing voor de connectie problemen -->> gooi je emule NIET over de oude versie heen, maar maak een schone install/uitpakactie. alle problemen zijn hier nu plotsklaps verdwenen :Y)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.