Emule opensource edonkey, deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.948 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

22.a is uit :)

http://sourceforge.net/pr...d=53489&release_id=119981

veranderingen:
Dirus: Added support for "double arrows" (for 3 columns of shared-files list)
Ornis: Added export of Online Signature (by Bouc7). There are plans to use a remoteport in futureversions for this task though
Ornis: Added logmessage when sharedfiles-list is requested
Merkur: Fixed a problem with dropping sources after downloading from them
Merkur: Fixed a bug that caused emule to get a low id (under some circumstances), when reconnecting to a server
Merkur: Part selection is adjusted to favour rare parts
Merkur: Added source exchange into the emuleprotocol. Read the FAQ to learn more about it (it will be in the FAQ on the weekend)
Merkur: Different searches are now ordered on tabs
Merkur: Merged some parts of the improved GUI look from the emule plus mod (Forcha,DrSirius,Drowzee)
Team: Some other minor changes / bugfixes
Dirus: Update all column headers on language change (thanks to InterCeptor for the idea)
Dirus: Added more colors to search results to indicate downloading file and already downloaded file (had to rewrite code but thanks to Amdribant for the idea).
Ornis: Downloads running out of diskspace can now be resumed without restart
Dirus: Added hide/show columns to all lists . Use by right clicking on column header.
Dirus: Added new icon for unknown sources.
Dirus: All lists except download list now have draggable column headers.
Ornis: fixed using Translations to work on Win9x
Dirus: Changed appearance of all lists except download list, also added sort arrows for all of them. Changed icons in all lists to be theme friendly, background color now matches.
Unk: Cleaned up some of the statistic code and added some stats.
vooral de Merkur: Fixed a problem with dropping sources after downloading from them is iets waar ik heel benieuwd naar ben of het werkt of niet :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Tikfout2.JPG

Er zit nu al een klein bugje in :D

Hopenlijk komt er snel een Tarod mod van uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Woei, ziet er weer goed uit, bij de volgende restart even van versie veranderen ;)
Part selection is adjusted to favour rare parts
Klinkt erg goed, niks zo frustrerend als dat je van de enige complete source een chunk krijgt die 'iedereen' al heeft ;)

Extra stats zijn ook nooit weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
LOL, ik had blijkbaar niets geshared omdat ik de subdirs niet had geselecteerd :D

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:39
phoe wat gaat dat downen van 22a traag :{

iemand een mirrortje :?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat best goed hier met eMule :)

Downloaded 2.31 Gb uploaded 527 MB vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:05
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 23:10:
Gaat best goed hier met eMule :)

Downloaded 2.31 Gb uploaded 527 MB vandaag...
had 3 gig down 551 up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat iemand die hem binnen heeft hem AUB ff uppen want die server is wel zoooooooooooooooooooooooooooooo traag :(

Ongeveer wel met 64 bytes per hele seconde :'(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2002 00:01 . Reden: Snelheidsindicatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Laatst online: 12:25
Maar helaas nog steeds niet herbert zijn save sources er standaard in :(
Wacht wel op de tarod of xmod :)

Alis ik de zip van IceStorm open krijg ik dat de zip beschadigd is en met uitpakken een cnc error :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stunter schreef op 02 november 2002 @ 00:46:
Maar helaas nog steeds niet herbert zijn save sources er standaard in :(
Wacht wel op de tarod of xmod :)
Helaas niet nee :( Das ook de enige reden waarom ik nog niet overgestapt ben op versie 22. Maar Tarod is er al mee bezig.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Tarod.JPG

:)

<edit>

Het is niet te geloven, maar z'n mod van 22a is al uit!

http://www.emule-project....s=0&postorder=asc&start=0

binaries
sources

Tarod's changelog:
1. Added little extension to easy location of problems in my mod. Now clients using my mod has a + symbol in their icons, it's just informative. So you can track -maybe- bugs in my client.
2. Updated patch to erase dupped people in your queue. [Cax2]
3. Added support to save priority of shared part files (I am not agree with it but...).
4. Added option in Preferences to deactivate Reconnect on LowID.
5. Ajusted SF ratio to chunk size (minor ajustment).
6. Fixed serious bug consulting information about clients.
7. Added speed changewhen right clicking on tray icon.
8. Added Fakecheck in search windows. [AgentSmith]
9. Added modification in connect to a server. If you're connected you receive a message. [DonGato]
10. Copied check of upload time limit to CUploadQueue:Process(). Seems to work better fixing long time uploading bug. [Idea by Bis]
11. Patch to show which chunks are active (yellow). [Cax2]
12 New option to set queue size in preferences (now showed in transfer window).
13. Added minimize to tray button. [Thanks zegzav]
14. Fixed upload cycling bug (maybe no necesary anymore).
15. Sure you are tired of resort Queue and Upload columns. You won't needed anymore.
16. Added Push Small Files based on herbert's. [Thanks VBQ/shadow#/Tarod formula]
17. Added Push Rare Files based on herbert's. [Thanks MatzeHH formula]
18. Added SF/RF ratio to Queue List.
19. Added Compression column in Download queue.
20. Added UAP (Upload AutoPriority):
   a) Less than 50 sources -> Release
   b) Less than 200 sources -> High
   c) More than 199 sources -> Normal
21. Added support to deactivate in preferences windows UAP.
22. Added support to deactivate download of first and last movies chunks first.
23. New icons again. [Thanks DrSirius]
24. Bug: Asking for "[LoadedSources]" client details crash is solved.
25. Solved bug in Server window that prevents to load all server URLs in address.dat.
26. Added Download AutoPriority again (remember is just cosmetic).
   a) < 100 = High
   b) >= 100 && < 300 = Normal
   c) >= 300 = Low
27. Relaxed Ban to 3 asks in 10 min. (not 2, I think is to hard).
28. If you're banned you're banned just for an hour (not 5 hours!!!).
29. Added support for multiple URLs in addresses.dat. [Thanks C00LER[T]].
30. Added Mr.Fry's Load/Save Sources 0.07a. [Thanks Mr.Fry for fixing it]
31. Auto disconnect on LowID connection (max. 3 retries). [Thanks to stumpi for the idea]
32. Reajust in the "little punish" to no fair clients (defaul rating 0.90% not 100%).
33. Readded restart sources searching on server connect because I can't see a problem with that.
34. Cosmetic bug: Removed error that show "Can delete .src file".
35. Bug: Fixed bug sorting on click in sharing windows (seems to be bad in the original).
36. Modified realese priority for share partfiles, now is 50% of release priority for completed files. :)
Ik heb hem net gestart, eerste indruk na 5 minuten is goed (snelheid van 66 ongeveer :9). Morgenochtend (strax dus :z) eens kijken of de downloads een beetje gelukt zijn met deze versie :)

swingggg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Laatst online: 15:36

mno

DMaarten: Is die Tarod versie voor speciale verbindingen of kan elke dialup/adsl/kabel-gebruiker hem gebruiken? Wat vind je nu het grote voordeel van Tarod boven de normale client?

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11

PoweRoy

funky!

DE_Michiel schreef op 01 november 2002 @ 12:34:
ging net 184kb/s met v20b herbert 5 :D wou ik ff kwijt :+
[pats]

ging gisteren nog 400 kb downstream
10 kb upstreamd

_/-\o_ @home _/-\o_

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Laatst online: 09-09 18:04
Hoe zit het eigenlijk met het gebruik van system resources, ik gebruik op dit moment 0.21b en die gebruikt bijna een constante 90% !!!!
Het vreet Ram als een gek.

Is dit enigzins verbeterd in 0.22a.

En hou zit het met de mods, wat voor verbeteringen bieden die boven de standaard emule client.
Ik heb op de forum van emule gekeken maar ik ben nog niks bijzonders tegen gekomen. Heeft iemand mischien een schema met voor en nadelen en de verschillende features van de verschillende mods.

En nog een vraagje, moet je de ouwe emule client verwijderen voordat je een mod of een nieuwe versie installeerst of update hij het als het ware

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
oei, ik heb nu 22a tarod1, en die werkt wel erg goed moet ik zeggen, ik ben nog geen microseconde connected of mijn download gaat al met 7.5 kb/s, das wel erg snel, meestal duurde dat wel ff.

alleen gebruik ik nu poort 80 ipv de gebruikelijke 4662 , dat werkt ook gewoon, en met 4662 had ik overal een lowid :? terwijl ik geen routers firewalls of andere dingen die dat kunnne veroorzaken heb, beetje raar maarja, het werkt nu iig lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
DE_Michiel schreef op 01 november 2002 @ 12:34:
ging net 184kb/s met v20b herbert 5 :D wou ik ff kwijt :+
Met xmod1 haal ik geregeld over de 200 kb/s :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garibaldi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Allemachtig zeg, wat is die server overbelast momenteel. Kan iemand die 'm compleet -en goed- binnen heeft 'm even ergens hosten? Die versie die Icestorm heeft geupload op Tweakers.net is corrupt (foutmelding na download)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Laatst online: 12:25
sunturion schreef op 02 november 2002 @ 09:06:
Hoe zit het eigenlijk met het gebruik van system resources, ik gebruik op dit moment 0.21b en die gebruikt bijna een constante 90% !!!!
Het vreet Ram als een gek.

Is dit enigzins verbeterd in 0.22a.

En hou zit het met de mods, wat voor verbeteringen bieden die boven de standaard emule client.
Ik heb op de forum van emule gekeken maar ik ben nog niks bijzonders tegen gekomen. Heeft iemand mischien een schema met voor en nadelen en de verschillende features van de verschillende mods.

En nog een vraagje, moet je de ouwe emule client verwijderen voordat je een mod of een nieuwe versie installeerst of update hij het als het ware
Dat hij veel geheugen gebruikt en resources gebruikt komt door de compressie die emule gebruikt. Het viel mij op dat dit kwam door bin's in je incomming.
Ik heb daarom mijn bin's niet meer in mij incomming staan.

Het voordeel vind ik van de tarod/xmod is dat als je emule restart dat hij alle mensen onthoud van wie je aan het downloaden was dus save sourche.

Wat ook een leuke optie is in de mod's is dat moeilijk verkrijgbare delen eerst verstuurd worden over het netwerk. Hierdoor heb je een snellere verspreiding van de file . Mensen die een file op donkey zetten sturen nooit in het begin 2 keer hetzelfde deel van die file.

En wat de mod ook doet is de eerste deel en laatste deel van de film download dan kan je namelijk zien de kwaliteit en of hij fake is.

Ik verwijder altijd alles uit mijn emule map. Mijn temp en incomming staan ergens anders. Ik install de nieuwe in de emule map zet de instellingen weer goed update servers en zoek mijn incomming en temp Harddisk weer op. KLik op apply en restart emule. Nu heb je weer emule goed met al je downloads die weer verder gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Valt wel mee, je moet de goede mirror uitzoeken.

Ik zal hem wel uploaden bij xs4all ... hier

of gebruik deze :

code:
1
2
3
ed2k://|file|emule0.22a-source.zip|816970|b80ba555780e34475b2fec818da44d5e|/ 
ed2k://|file|emule0.22a.zip|686758|95b0effea6e8126809c4bc8e5b87aa3b|/ 
ed2k://|file|eMule0.22a_Installer.exe|1068491|5d772539a890284915480256749f8d79|/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:07
The System schreef op 27 oktober 2002 @ 21:28:
ik heb een vraagje.. gebruik nu v0.21b [tarod 1]...

en dan bij sources zie je 137/145 (2), maar waarom die 2 waardes bij sources ? normaal gesproken staat er alleen 137 of 145 maar wat wil die 137 / 145 zeggen ?

verder moet ik zeggen dat deze versie nog niet gecrashed heeft en redelijk snel is :)
Volgens mij betekend het dat er in totaal ooit 145 sources gezien zijn, maar dat er momenteel maar 137 online zijn. Die (2) is inderdaad het aantal sources waarvan jij nu download. Maar zeker weten doe ik het niet.
edit:
Het is al een wat oudere vraag, maar het antwoord was nog niet gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Ehhm probleempje:
Ik heb dus een aantal bestanden geshared, films en gamez enzo, maar elke x als ik naar een server wil connecten geeft ie aan dat er 0 bestanden geshared staan.
Ook staat er rechtsonder wel verbonden, maar een bolletje met 2 pijltjes met een kruisje erdoorheen.
Ik d8 dus, zal wel komen doordat ik nix geshared heb, dus ik sharen maar bij gedeelde documenten (draai herbert 21b: Nederlands) stond er nix.
Iemand een idee :?

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
het betekend dat je 145 sources hebt, en dat er 8 daarvan geen delen hebben die jij nodig hebt ( 145 -137 = 8 ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
ik heb net eve gechecked, maar, mijn incoming map is hellemaal leeg.
Hoort dat zo of is er iets mis ??

Het zou eigenlijk wel leuk zijn als meer mensen hun ervaringen van de verschillende mods willen posten, zodat iedereen die de mods nog niet heeft uitgeprobeerd een impressie kan krijgen van de voordelen boven de standaard emule client.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
pas als een bestand helemaal binnen is komt het in je imcoming map, zolang je nog aan het downen hebtn staat het in de temp dir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
thanks, dacht ik al want ik had de locatie waar m'n downloads worden opgeslagen veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 11:59

SilentStorm

z.o.z

Maverick schreef op 02 november 2002 @ 12:43:
het betekend dat je 145 sources hebt, en dat er 8 daarvan geen delen hebben die jij nodig hebt ( 145 -137 = 8 ;) )
niet helemaal, dit betekend dat er van de 145 sources er 137 beschikbaar zijn voor download. Je kunt bij een persoon nl maar 1 bestand opvragen en als je al een ander bestand bij die persoon haalt komt er 'asked for another file' of iets dergelijks te staan - en je hebt weer een source minder op dit moment. Er zijn er dus wel 145 waar je hem weg kan halen.

Kan iemand mij trouwens vertellen waar ik meer info over dat lowid verhaal kan vinden? Ik heb _bijna_ altijd een lowid de laatste week.. hoevaak ik ook reconnect.. En voor de duidelijkheid: ik weet wat het betekend/inhoud etc, maar niet waarom ik hem krijg zonder zelfs een firewall op mn systeem..

Localhost is where the heart is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
asked for another file betekend dat die gats jou een stukje aanbiedt wat je al hebt, of al aan het downen bent, je vraagt dan om een ander stukje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User H@xy2k1 (4215568) requested your sharedfiles-list -> accepted
:? :? :? Ik wist helemaal niet dat dat kon?
In welke mod zit dit dat je bij iemand z'n shared files kan zien?

offtopic:
11/03/02 04:51:53: Creditfile loaded, 50293 clients are known
yess ik zit boven de 50000 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:11

OMX2000

By any means necessary...

Misschien een idee, om te gaan bekijken welke provider het beste is om te downloaden van edonkey. Ik merk dat mijn @home connectie ontzettend traag wordt als ik mijn upload op 11 kb/s zet, omdat de upload de download nogal beinvloed. Ik zit er serieus over na te denken om een BBned abbo te nemen. Niet om echt meer/sneller te downloaden, maar om mijn internet verbinding werkend te houden als ik bestanden download. Dus graag jullie ervaringen... Ik gebruik momenteel v0.21b Herbert v1 (based on Xmod v1). Die bevalt me goed, crasht niet, geen hoog cpu/geheugen gebruik.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik denk dat je dan een duur adsl abbo moet nemen.
Het principe van TCP/IP is dat er altijd bevestigings pakketten over de lijn terug moeten naar de bron van een bestand (bv bij downloaden). Tja als dan je upload vol zit met edonkey/emule gaat dat maar zeer langzaam.

Dan zul je dus over moeten naar een abbo wat je een upload geeft van 256kbit (32 kbyte), en dat is over het algemeen wat duurder als @home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:44
Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 04:26:
[...]

:? :? :? Ik wist helemaal niet dat dat kon?
In welke mod zit dit dat je bij iemand z'n shared files kan zien?

offtopic:
11/03/02 04:51:53: Creditfile loaded, 50293 clients are known
yess ik zit boven de 50000 8)
Is dat zo veel dan?

11/02/02 14:19:16: Kredietbestand geladen, 75491 bekende gebruikers :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Laatst online: 06:48
Heeft het zin om je max sources per file hoger dan 400 te zetten? In de FAQ wordt een waarde tussen de 200 en de 400 aangeraden, maar waarom eigenlijk?

En is er nou al een lijst met het nut van de verschillende mod's?

[ Voor 0% gewijzigd door posttoast op 03-11-2002 14:44 . Reden: Zin wat soepeler gemaakt ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
VincentB schreef op 03 november 2002 @ 14:41:
Heeft het zin om je max sources per file hoger dan 400 te zetten? In de FAQ wordt een waarde tussen de 200 en de 400 aangeraden, maar waarom eigenlijk?

En is er nou al een lijst met het nut van de verschillende mod's?
Er is niet echt een regel voor, je moet gewoon zelf uitzoeken wat het beste werkt...

Mijn ervaring is dat als je max sources per file op 400 staat, dat dat ruim genoeg is. Misschien een enkele keer bij een héél populaire, veel gesharede file dat je wat meer sources zou hebben, maar dat gebeurt bijna nooit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Zoefff schreef op 03 november 2002 @ 14:50:
[...]

Er is niet echt een regel voor, je moet gewoon zelf uitzoeken wat het beste werkt...

Mijn ervaring is dat als je max sources per file op 400 staat, dat dat ruim genoeg is. Misschien een enkele keer bij een héél populaire, veel gesharede file dat je wat meer sources zou hebben, maar dat gebeurt bijna nooit....
Maar het kan dus iig geen kwaad om het hoger te zetten?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
VincentB schreef op 03 november 2002 @ 15:22:
[...]

Maar het kan dus iig geen kwaad om het hoger te zetten?
Nou, in principe niet...

Maar als je ff gaat nadenken, stel je hebt max sources op (ik zeg maar wat) 2000 staan, en max sources per file zet je op 400. Betekend dus, dat als je een stuk of 5 erg populaire files gaat downloaden, die 400 sources per stuk hebben, dat je dan geen sources meer overhebt voor je wat minder populaire files...

Maarja, dit zal vast niet zo vaak voorkomen, zoals ik al zei, probeer et gewoon uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-09 07:31

WOmBaT

Nyaaa!!!

Ik heb een beetje een vreemd probleem met eMule:
Afbeeldingslocatie: http://ufoproductions.endoria.net/eMule.jpg
Zoals te zien sta ik zelf vier keer in m'n eigen downloadlijst. (Met m'n lokale ip 192.168.0.2 en een maal met 127.112.3.20, wat dus ook lokaal is. Ik zit achter een router). Wat ik geprobeerd heb is de hostfile leegmaken en herstarten, omdat ik dacht dat de hostname per ongeluk verkeerd geresolved werd, maar dit hielp dus niet. De router is precies zo geconfigureerd als beschreven in de beginpost met poort 4661 en 4662 open. UDP is doorgemapt naar 192.168.0.0, zoals daar ook beschreven stond. Helpt het dan om deze door te mappen naar mijn lokale ip aangezien ik toch de enige ben die hier overnet/edonkey/eMule draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
eMule is echt goed, ik dl constant met min. 30 kb/sec :)

In principe is het idee van Overnet beter, maar door op de manier waarop eMule dat doet met het Donkey netwerk om te gaan blijft het aantrekkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Artcore schreef op 04 november 2002 @ 09:29:
In principe is het idee van Overnet beter, maar door op de manier waarop eMule dat doet met het Donkey netwerk om te gaan blijft het aantrekkelijk :)
En de nieuw versie 0.22a gaat al aardig de kant van overnet op. Die vraagt nl niet alleen aan de servers om sources, maar ook aan andere (0.22) clients. Dus je krijgt van een server een source aangewezen. En zodra je die binnen hebt vraagt hij aan die source of er nog meer sources zijn. Dat gaat een stuk sneller dan servers zoeken.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:42
Ortep schreef op 04 november 2002 @ 10:38:
[...]

En de nieuw versie 0.22a gaat al aardig de kant van overnet op. Die vraagt nl niet alleen aan de servers om sources, maar ook aan andere (0.22) clients. Dus je krijgt van een server een source aangewezen. En zodra je die binnen hebt vraagt hij aan die source of er nog meer sources zijn. Dat gaat een stuk sneller dan servers zoeken.
Is een mooie combi aan het worden niet dan? Loopt zeer okee hier die .22

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

IK haal die snelheden dus echt niet he...
Bij mij is het 20kb/s max lijkt het, met 10kb upload ingesteld...
Snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Sorcerer@ schreef op 04 november 2002 @ 14:37:
IK haal die snelheden dus echt niet he...
Bij mij is het 20kb/s max lijkt het, met 10kb upload ingesteld...
Snap er niks van.
Dat hangt niet van jou of van eMule/eDonkey af. Maar van de sources waar je je spullen vandaan wil halen. Als die het niet aan je geven dan zal je het niet krijgen ook. Het grote voordeel van eMule/Edonkey is dat het gewoon altijd werkt. Je moet gewoon geen haast hebben. Wat kan het jou nu schelen of het 's nachts om 3 uur klaar is of 's morgens om 6 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ortep schreef op 04 november 2002 @ 16:33:
[...]

Dat hangt niet van jou of van eMule/eDonkey af. Maar van de sources waar je je spullen vandaan wil halen. Als die het niet aan je geven dan zal je het niet krijgen ook. Het grote voordeel van eMule/Edonkey is dat het gewoon altijd werkt. Je moet gewoon geen haast hebben. Wat kan het jou nu schelen of het 's nachts om 3 uur klaar is of 's morgens om 6 uur.
Precies :) Ik haal ook wel eens m'n max snelheid met emule, en soms ook niet, ik KRIJG het wel, dat vind ik het belangrijkste. Ik prefereer ook zekerheid boven snelheid :)

[algemeen]

Er is weer een nieuwe versie van de Tarod mod uit. http://www.emule-project.net/en/viewtopic.php?t=4267 voor degene die hem willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:27
wat is nu de beste (externe) URL lijst voor server.met :)
* yonexfreak is even nieuwsgierig...thats all

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmm, ik ben net 5 min thuis geweest en ik zie nu dat eMule de hele dag heeft lopen proberen te connecten naar een server maar daar niet echt in geslaagd is ;).

Ben nu iig weer 'terug' naar de gewone 22a en zometeen als ik thuis kom maar even kijken of het uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

yonexfreak schreef op 04 november 2002 @ 17:08:
wat is nu de beste (externe) URL lijst voor server.met :)
* yonexfreak is even nieuwsgierig...thats all
Als je nieuwsgierig bent dan moet je lezen :)
Het is pas een keer of 30 beantwoord. Het is volmaakt onbelangrijk welke serverlist je gebruikt. Je hebt maar één server nodig om te connecten, dus iedere lijst is goed. En het maakt niets uit of die 60000 gebruikers heeft of 6. Zodra je nl verbinding hebt krijg je een lijst van servers die bekend zijn bij de server waar je net op aanlogt. En als je sources krijgt voor een file krijg je van die sources ook weer servers. Je krijgt dus altijd na enige het hele netwerk te zien. En als je begint met een server lijst met daarop 10000 servers vallen er vanzelf een heleboel af na enige tijd omdat ze uit de lucht zijn.
Een 'volle' server heeft als voordeel dat hij je direkt van een aantal sources kan voorzien in plaats van in twee stappen. Het nadeel van een volle server is dat jij maar een heel klein deel van zijn tijd krijgt. Zodat die eerst stap wel eens erg lang kan duren.
Een 'lege' server heeft als nadeel dat je weinig eerstelijns files vindt. Maar als voordeel dat hij heel reageert.
Dat kan tot gevolg hebben dat je via een niet al te volle server sneller je sources kan vinden dan via een volle zoals adanet. Gruk is ook zo'n hele grote. En je komt er bijna nooit op. Hij is zo traag dat hij in mijn lijst van dead servers komt.
Bovendien is het bij versie 0.22 en hoger zo dat je van je sources ook weer de sources krijgt die hij weer kent. Dat gaat ERG snel. Want van die sources krijg je OOK weer de sources te horen. Na een uur weet je echt alles, hoe en waar je ook begonnen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 17:06:
ik KRIJG het wel, dat vind ik het belangrijkste. Ik prefereer ook zekerheid boven snelheid :)
Ja, ik heb een keer 6 weken op een file gewacht. Die had maar één source en die was alleen 's avonds tussen 20:00 en 22:00 in de lucht. En soms ook niet :(. Het duurde lang, maar ik kreeg hem wel. Dat was met eDonkey. Ik denk dat het met eMule iets beter zou zijn gegaan. Want Donkey onthield de source niet en Nule doet dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik moet zeggen, 22a bevalt me prima, erg handig dat je nu eindelijk vrij snel meer mensen krijgt die hetzelfde downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ik heb nu 22a tarod 3c dacht ik, die werkt echt perfect, alleen heeft tarod besloten geen public mods meer iut te geven, en das wel jammer :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( Echt waar?? Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Waarom wel? Het is verspilling van tijd en moeite dat 10 man allemaal 98% gelijke mods uitbrengen. Ze kunnen beter samenwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ortep schreef op 05 november 2002 @ 15:39:
Waarom wel? Het is verspilling van tijd en moeite dat 10 man allemaal 98% gelijke mods uitbrengen. Ze kunnen beter samenwerken

My thoughts exactly. Ik vind dat de mensen van de 'gewone' emule hartstikke net werk leveren, elke versie is een verbetering imho (duidelijker/slimmer/makkelijker) en ik vind het steeds meer overbodig worden dat iedereen zijn eigen versie online gooit.

Wat me vanmorgen eigenlijk op viel (toevallig ;)) was dat er voor het eerst meer dan de 33% van de clients emule clients waren, zo zie je maar weer, eDonkey kan oprotten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Niet online
Ik vind het altijd vervelend dat wanneer ik mijn upload vanwege omstandigheden limiteer op 4 (bijv. als er andere mensen hier op het netwerk aan het internetten zijn) er dan toch vaak een stuk of 6-7 mensen bij mij komen uploaden. Hebben ze allemaal 0.1 a 0.2 ofzo. :/
Dat kunnen ze wat mij betreft nog wel wat beter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Artcore schreef op 05 november 2002 @ 18:37:
Ik vind het altijd vervelend dat wanneer ik mijn upload vanwege omstandigheden limiteer op 4 (bijv. als er andere mensen hier op het netwerk aan het internetten zijn) er dan toch vaak een stuk of 6-7 mensen bij mij komen uploaden. Hebben ze allemaal 0.1 a 0.2 ofzo. :/
Dat kunnen ze wat mij betreft nog wel wat beter maken.

Hmm apart want dat vind ik juist een van de beste punten aan eMule. In tegenstelling tot edonkey splits ie mijn upstream (12 kb/sec) in 4 stukken ipv de soms wel 15 bij eDonkey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Laatst online: 09:52
Nog steeds vol lof hierzo over Emule. De nieuwe feature in 22a dat ie sources ook doorkrijgt van andere sources (en niet alleen van servers) werkt hier perfect. Best leuk downloaden van 30 clients tegelijk.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
Ik had zo mijn twijfels (verstookte oude edonkey2000 gebruiker hiero) maar toch maar eens geinstalleerd. ff een dl aangezet en binnen 10 sec op een dl snelheid van +60kB/sec) netjes!! Mijn edonkey wordt verwijderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm loopt nou bij jullie die Tarod's mod van 22a ook vast als je naar de search scherm ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Hier werkt Tarod's mod perfect (binaries) onder windows XP

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SillyJW
  • Laatst online: 07-07 14:41

SillyJW

der Gemutlichkeit

OcNewB schreef op 06 november 2002 @ 12:37:
Ik had zo mijn twijfels (verstookte oude edonkey2000 gebruiker hiero) maar toch maar eens geinstalleerd. ff een dl aangezet en binnen 10 sec op een dl snelheid van +60kB/sec) netjes!! Mijn edonkey wordt verwijderd..
Ja goed he! :) Ik had pursies hetzelfde.
Ik heb de mods (nog) niet geprobeerd. Ik gebruik steeds de standaard eMule en zie eigenlijk geen reden om te gaan experimenteren met de mods.
offtopic:
Het kost me overigens wel flink wat cdtjes zo.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 01-09 17:41
SillyJW schreef op 06 november 2002 @ 13:23:
[...]

Ja goed he! :) Ik had pursies hetzelfde.
Ik heb de mods (nog) niet geprobeerd. Ik gebruik steeds de standaard eMule en zie eigenlijk geen reden om te gaan experimenteren met de mods.
offtopic:
Het kost me overigens wel flink wat cdtjes zo.. ;)
Ja ik heb dat ook, nu lopen er 5 downloads tegelijk waarvan de meeste op ongeveer 40 a 50 kB/sec. Dat heb ik bij edonkey alleen maar gehaald in zijn/haar?? hoogtijdagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Laatst online: 08-09 10:26
dominator schreef op 05 november 2002 @ 21:16:
Nog steeds vol lof hierzo over Emule. De nieuwe feature in 22a dat ie sources ook doorkrijgt van andere sources (en niet alleen van servers) werkt hier perfect. Best leuk downloaden van 30 clients tegelijk.... :)
hehe het is pas erg als je wat downt van 328 clients tegelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 11:31

backupdevice

Boeh!

Ok, misschien een erge stomme vraag, maar ik stel hem toch.

Ik gebruik norton internet security en nu wil ik regels instellen voor Emule. Op dit moment zeg ik gewoon permit acces en voor de rest niets.

Maar als ik een regel op wil stellen dan voer ik netjes de poorten in 4661 4662 tcp en 4665 maar dan vraagt norton elke keer dat emule het internet op wil gaan.

Wie kan mij ff uitleggen hoe ik die firewall goed instel :)

ff editten, ik heb het dus 10 x geprobeerd en steeds krijg ik fuck melding. :(

En ik heb dat vinkje aangeklikt van always remember

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Ik heb dus Cable Wanadoo Broadband (nog steeds maar 20kb/sec maar ok :)) en had gewoon een ID van 10 cijfers! :D:P

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennoo
  • Laatst online: 11-09 12:09
Ik gebruik sinds gister ook emule, ik haal er echt veel hogere snelheden mee dan met edonkey. Maar wat mij opvalt is dat de upload download indicatie niet klopt. Volgens emule heb ik af en toe en download van 70kb/s Wel knap met een 512/128 verbinding.
Als ik DUmeter er naast zet zie ik dat mijn download niet boven de 58 uitkomt. Dus dat klopt niet helemaal aan emule, maar voor de rest is het echt een toppertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

mennoo schreef op 07 november 2002 @ 12:57:
Ik gebruik sinds gister ook emule, ik haal er echt veel hogere snelheden mee dan met edonkey. Maar wat mij opvalt is dat de upload download indicatie niet klopt. Volgens emule heb ik af en toe en download van 70kb/s Wel knap met een 512/128 verbinding.
Als ik DUmeter er naast zet zie ik dat mijn download niet boven de 58 uitkomt. Dus dat klopt niet helemaal aan emule, maar voor de rest is het echt een toppertje

Ja das een klein minpuntje aan emule hoewel het tegenwoordig al een stuk beter gaat ;).

Ik heb het idee dat ie nog wel eens in de war raakt van chunks die gecompressed worden enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

IceStorm schreef op 07 november 2002 @ 13:05:
Ik heb het idee dat ie nog wel eens in de war raakt van chunks die gecompressed worden enzo.
Je kan er over discussieren of het dan wel een foutje is. Als je bv 10 meg aan spaties als originele file heb en dat comprimeer je tot 100 bytes. Vervolgens stuur je dat over in 1 seconde en expandeer je het weer tot de originele 10 meg. Wat is dan je snelheid? Over het netwerk is dat 100 B/sec. Maar uiteindelijk heb heb je in die ene seconde wel je hele file van 10 Meg overgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:45
holy shit

ik keek net ff naar mijn snelheden en toen zag ik dit!!

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~h.kaczynski/emule.JPG

en het blijft ook de hele tijd rond die snelheid hangen! dit heb ik nog nooit meegemaakt meestal een max dl van 80kb/s en gemiddeld 40kb/s of zo.

(gebruik de tarod mod 22a 3c)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
patryk schreef op 07 november 2002 @ 16:33:
holy shit

ik keek net ff naar mijn snelheden en toen zag ik dit!!

[afbeelding]

en het blijft ook de hele tijd rond die snelheid hangen! dit heb ik nog nooit meegemaakt meestal een max dl van 80kb/s en gemiddeld 40kb/s of zo.

(gebruik de tarod mod 22a 3c)
Waarom is je up-snelheid zo laag? Komt dat door die mod ofzo? Wat doet die mod eigenlijk?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:45
geen idee waarom die zo laag is
heb de limit ingesteld op 10kb/s zoals gewoonlijk

check het forum voor meer info over deze mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ortep schreef op 07 november 2002 @ 15:03:
Je kan er over discussieren of het dan wel een foutje is. Als je bv 10 meg aan spaties als originele file heb en dat comprimeer je tot 100 bytes. Vervolgens stuur je dat over in 1 seconde en expandeer je het weer tot de originele 10 meg. Wat is dan je snelheid? Over het netwerk is dat 100 B/sec. Maar uiteindelijk heb heb je in die ene seconde wel je hele file van 10 Meg overgehaald.

Das waar, ik heb ook niet gezegd dat het 'fout' gaat :).

Overigens had ik net een snelheid van iets meer dan 2 Mb/sec. Geen idee wat er precies aan de hand was maar hij was een corrupte chunk aan het downloaden en dat ging duidelijk niet goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

Komt waarschijnlijk omdat ie bezig en met het opzoeken en aansluiting van de volgende persoon in je lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:10
mmm, ik was hier iets minder enthusiast (moeilijk woord) over:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/monkel/emule2.jpg
k/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
monkel schreef op 07 November 2002 @ 18:02:
[afbeelding]
k/s
Enthousiast ;)

Maarreuh, zolang je er zelf geen last van hebt, is het toch niet zo'n ramp om veel te uppen... Ik up ook zoveel als ik kan (zonder er last van te hebben), alleen is dat bij mij ongeveer een factor 100 minder als bij jou...helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Laatst online: 31-10-2024
monkel schreef op 07 november 2002 @ 18:02:
[afbeelding]
k/s
Chill toch, krijg je lekker veel credit. 8) Bovendien is het ook nog eens goed voor het netwerk, zulke powersharers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Klein vraagje, hoeveel clients hebben jullie in je creditfile staan ondertussen?

Bij mij zijn het er nu 53000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 07 november 2002 @ 18:29:
Klein vraagje, hoeveel clients hebben jullie in je creditfile staan ondertussen?

Ik gebruik eMule nu ook al een tijdje, maar waar vind ik die creditfile ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 18:49:
Ik gebruik eMule nu ook al een tijdje, maar waar vind ik die creditfile ?

Als je eMule opstart, tabblad servers erbij pakt en de 2de regel bekijkt kun je het zien:

"11/07/02 14:30:10: Creditfile loaded, 53139 clients are known"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Bij mij zijn het er 37275. Niet zoveel nog, maar dat komt omdat mijn HD niet zo lang geleden is gecrashed.

Kun je die creditfile backuppen trouwens (welk bestand is het?), of is dat erg overdreven?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zijn het er op het moment 62511, waarschijnlijk een stuk meer de volgende keer als ik hem opstart, eMule staat al 5 dagen of zoiets aan 1 stuk door aan :P

Ai just luv it :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 11:31

backupdevice

Boeh!

Zou er iemand ff mij kunnen helpen in dit topic. Ik wil in norton firewall 2002 een regel instellen voor emule, maar het lukt niet. Er staat bij wat ik doe, misschien zie ik iets over het hoofd.

[rml][ NIS 2002] "firewall regel toevoegen ellende"[/rml]

bvd

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:37
Gebruik sinds een paar weken ook emule, edonkey2000 deed het vroeger erg goed, overnet is ook wel ok, maar emule rulez nu eenmaal. Toch heb ik nog een vraagje. Bijna altijd als ik emule (0.22a tarod 3b) opstart geeft ie de melding dat mn part bestanden mogelijk corrupt zijn en dat ze gerehasd moeten worden. Dit duurt dan ff, en dan zegt ie dat ze weer ok zijn. Verder ook geen problemen met de gedownloade bestanden, maar dat hashen vreet mn resources en duurt altijd ff. Weet iemand hier iets meer van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
legolas82 schreef op 07 november 2002 @ 19:59:
Gebruik sinds een paar weken ook emule, edonkey2000 deed het vroeger erg goed, overnet is ook wel ok, maar emule rulez nu eenmaal. Toch heb ik nog een vraagje. Bijna altijd als ik emule (0.22a tarod 3b) opstart geeft ie de melding dat mn part bestanden mogelijk corrupt zijn en dat ze gerehasd moeten worden. Dit duurt dan ff, en dan zegt ie dat ze weer ok zijn. Verder ook geen problemen met de gedownloade bestanden, maar dat hashen vreet mn resources en duurt altijd ff. Weet iemand hier iets meer van??
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar heb je de standaard eMule al geprobeerd? En ik heb zelf nog een vraag aan jou (en anderen): waarom gebruiken jullie Tarod (of andere mod's)? Op het eMule forum heb ik alleen changelogs van de mod's gevonden maar niet het nut, wat dus geheel ontgaat. De normale versie is toch al perfect?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
een echt voordeel zal tarod niet hebben qua snelheid. er zitten aantal handige dingen, bijvoorbeel ook die enkeydev enzo, oftwel die dingen die in changelog staan. De standaard emule zorge elke keer voor een BSOD (winXP PRO) Moet ook nog ff uitzoeken waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
IceStorm schreef op 07 November 2002 @ 18:29:

Wow hoe kom je aan zoveel?
11/07/02 21:14:10: Creditfile loaded, 3889 clients are known

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Illumination schreef op 07 november 2002 @ 21:16:
[...]

Wow hoe kom je aan zoveel?
11/07/02 21:14:10: Creditfile loaded, 3889 clients are known
Dat is wel héél weinig... Ik heb geen idee hoe ik aan zoveel clients kom, ik heb eMule gewoon vaak aanstaan.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hamburger
  • Laatst online: 14:44

hamburger

BOOOM!!!

Ik zit op het moment op 50203. Hij staat bij mij ook wel bijna 24 uur per dag aan sinds het begin van deze maand. Traffic gaat toch wel snel zo. Zit al op 15GB UP + DOWN deze maand :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

couldn't load pagefile. a new file will be created :( vorige keer had ik er +/- 41.000 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

SilentStorm schreef op 07 november 2002 @ 22:36:
couldn't load pagefile. a new file will be created :( vorige keer had ik er +/- 41.000 :(
Page file? Dat is wat anders hoor :)
Jij lijdt er niet onder dat je geen credit file hebt. Het zij de credits die een ander bij jou heeft. Je hebt er geen voor en geen nadeel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentStorm

SilentStorm

z.o.z

nog stommer, ik schrijf pagefile, maar het ging wel degelijk om de emule client.met file. Ik heb er nu nog maar 1650 na een herstart. Ik heb er zelf idd geen nadeel van. Maar ik had al wel een hoop mensen in die lijst staan, die nu langer kunnen wachten. Bovendien: als het bij mij gebeurt, gebeurt het ook bij anderen, wat mij _wel_ direct uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hamburger schreef op 07 november 2002 @ 22:02:
Ik zit op het moment op 50203. Hij staat bij mij ook wel bijna 24 uur per dag aan sinds het begin van deze maand. Traffic gaat toch wel snel zo. Zit al op 15GB UP + DOWN deze maand :/
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/baas.JPG

Baas boven baas ;)

Waarschijnlijk komt er strax iemand met nog meer dan ik maar goed :{ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ortep schreef op 07 november 2002 @ 23:08:
Page file? Dat is wat anders hoor :)
Jij lijdt er niet onder dat je geen credit file hebt. Het zij de credits die een ander bij jou heeft. Je hebt er geen voor en geen nadeel van.

Toch vind ik het netjes om de files te backuppen. Gewoon omdat ik mensen die veel naar mij hebben geupload best een keer wil 'belonen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige dat ik een beetje irritant vind is dat ie echt afsluit als je op het kruisje klikt. Logisch zul je denken, maar bij eDonkey ging ie dan juist naar je tray.... Ik zat juist op zo'n relaxte server :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 november 2002 @ 10:56:
Het enige dat ik een beetje irritant vind is dat ie echt afsluit als je op het kruisje klikt. Logisch zul je denken, maar bij eDonkey ging ie dan juist naar je tray.... Ik zat juist op zo'n relaxte server :'(
Neem de nieuwste Tarot 3c maar eens ;)

Weg probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op router gewoon je poorten 4661 en 4662 TCP forwarden naar het (interne) IP van je emule-machine.

Port 4665 UDP moet je naar 192.168.0.0 (let op laatste is een nul) forwarden wanneer je die IP-range gebruikt...
UDP is Multicast en wordt dan auto geforward naar alle IP's in de range
Hoe moet ik dat laatste doen op mijn Vigor 2200E router??
Moet ik dat UDP gebeuren hier invoeren? (Advanced Setup> NAT Setup> Port Redirection)
Index | Service Name | Protocol | Public Port | Private IP | Private Port | Active
Zo ja wat moet ik dan bij public/private port invoeren??

edit:
ben nog een beetje een n00b op router gebied...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 10:56:
Dit gebeurt ook niet als je bij voorkeuren ff het vakje aanvinkt 'bevestigen bij afsluiten'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

legolas82 schreef op 08 november 2002 @ 11:40:
[...]

Dit gebeurt ook niet als je bij voorkeuren ff het vakje aanvinkt 'bevestigen bij afsluiten'
Maar dan gaat ie nog niet naar de tray toe als je op het kruisje klikt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
ok, daar heb je gelijk in. Als je wilt dat ie in je tray verdwijnt )zoals ie bij mij doet :-) moet je een mod gebruiken. Gebruik zelf 0.22a tarod 3b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMule Kicks ass Echt relaxed, zo snel enzo :P Allemaal zooi die ik nodig had voor mn studie kan ik nu mooi ff binnenhalen... *) Ook wel handig dat je niet meer zo eindeloos aan het klooien bent met servers... :) Een aanrader voor alle edonkey gebruikers wat mij betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 23:55:
[...]

[afbeelding]

Baas boven baas ;)

Waarschijnlijk komt er strax iemand met nog meer dan ik maar goed :{ :P
He van welk proggie is dat? Ziet er zeer handig uit en zou ik goed kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
dat is dumeter, zie download.com, Idd zeer handig progje, gebruik het ook al tijdje. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coju
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Du meter is te download bij SR :) via emule

Jammer dat Tarod is gestopt met modden, zijn mods zijn mij toch goed bevallen :)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.