wie was je leader?
Damnz, steeds als ik nou ga dealen wordt ik gepakt, benk weer bijna blut
Maar ja, petty crimes gaan goed
Ja Mancatto heeft een aantal van zijn leden op mij afgestuurd, ik heb Dice hierover gemaild en hij zei dat hij het wel zou regelen.. zo te zien is dat gebeartbazs2000 schreef op 24 oktober 2002 @ 08:43:
Hmm, mancatto is dood.
Weet er iemand een beetje wat er gebeurd is vannacht? Uit de topics daar kan ik ook niet veel wijzer worden.
Verwijderd
Ben eigenlijk wel blij dat ik van hem af ben, hij probeerde zijn crewmen alleen maar uit de te buiten en veel bescherming had je niet van hem....
Ik ga nu proberen bij Dice te komen
Dan gaan we toch over op ietwat hardhandiger manieren?Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 23:36:
btw, ik zit bij de Devil_in_Disguise crew, dat staat niet in t lijstje...
jammer dat er in haar regels staat dat je niet uit de crew mag enzo..misschien als we uitleggen van Got als t zover is, maareh..dont think so..
haha sorry dat zal je niet lukken Devil_in_Disguise, Dice, Izzy zijn geen mensen waar je mee moet 'spotten' zij hebben veel betere mensen in dienst dus zal dat alleen maar d00d betekenen
Verwijderd
Klote...k ben gekilled
Maar nu wil k me opnieuw reggen en dan krijg k dit:
Only alpha numeric logins are allowed....
Wtf?
Wtf?
Verwijderd
Vet, ik haal net 3 mensen ACHTER ELKAAR uit de jail
.
en ben nogmaar een gangster!!
w00000000t
en ben nogmaar een gangster!!
w00000000t
Hoe kom je daar bij.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 09:32:
Ben eigenlijk wel blij dat ik van hem af ben, hij probeerde zijn crewmen alleen maar uit de te buiten en veel bescherming had je niet van hem....
Van dat uitbuitingsgebeuren heb ik niets gemerkt hoor, of ik was vergeten om mijn kop uit mijn reet te halen ofzo.
Nee serieus, hij vroeg wel om een bijdrage maar dat was niet veel, iedereen kon dat bedrag ophoesten. Hoe het zit met de bescherming die hij bood weet ik niet, ik heb nog geen bescherming nodig gehad namelijk.
Vaag probeer eens je temp i-net files te verwijderen en mafia.org opnieuw te laden, dan reggenVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 09:37:
Klote...k ben gekilled![]()
Wtf?
Verwijderd
zet mij ook maar op het lijstje
mafia: Steve_urkel
GOT: Steve__urkel
crew: JimmyTwoTimes
rank: gangster
Basz2000 het zit zo, mensen kijken meestal eerst in je profiel voordat ze je wacken als ze dan zien dat jij lid ben van een grote sterke crew zullen ze je niet wacken, omdat ze hun eigen leven dn dik op het spel zetten, dat is eigenlijk de bescherming. Is jouw crewbaas niet zo sterk dan biedt hij dus in feite slechte bescherming en heb je grotere kans om gewacked te worden..bazs2000 schreef op 24 oktober 2002 @ 09:49:
[...]
Hoe kom je daar bij.
Van dat uitbuitingsgebeuren heb ik niets gemerk hoor, of ik was vergeten om mijn kop uit mijn reet te halen ofzo.
Nee serieus, hij vroeg wel om een bijdrage maar dat was niet veel, iedereen kon dat bedrag ophoesten. Hoe het zit met de bescherming die hij bood weet ik niet, ik heb nog geen bescherming nodig gehad namelijk.
Heb je de startpost gelezen? Dan weet je toch duidelijk dat er staat stuur een bericht naar Tripod.. AUB niet in dit topic posten!!Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 09:50:
zet mij ook maar op het lijstje
Zo... Serial-X is ook weer actief @ mafia.org
Ik kan nu eindelijk geld verdienen, alles lukt
Ik kan nu eindelijk geld verdienen, alles lukt
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Verwijderd
Jezus, ik heb hier iets zwaar irritants.
Ik koop 5 heroine, in NY
Vlieg naar LV, ga naar profit.
Prijs hetzelfde.
Zit ie gewoon uit de cache te laden
Kut proxy
Maar mancatto dood, hmm, was net 1 dag lid :\
Ach ja, komt goed
Ik koop 5 heroine, in NY
Prijs hetzelfde.
Kut proxy

Ach ja, komt goed
vwk je moet heroin ook in CH verkopen daar heb je standaard minimaal 1500 winst..Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 09:52:
Jezus, ik heb hier iets zwaar irritants.
Ik koop 5 heroine, in NY
Prijs hetzelfde.
Kut proxy
Ach ja, komt goed
Verwijderd
ehm ik heb nou 1800 winst per unit 
Maar thnx voor de tip

Hij is van Head2TheGun.
Wat kan ik nou het beste doen?
IzzyCreamCheese heeft me aangeboden om bij zn crew te gaan en dat heb ik gedaan
Maar thnx voor de tip
Hey you should know...
23:57 Oct 23 LightiningBolt tried to WACK! you!
Hij is van Head2TheGun.
Wat kan ik nou het beste doen?
IzzyCreamCheese heeft me aangeboden om bij zn crew te gaan en dat heb ik gedaan
Verwijderd
Nope, wil niet lukkenVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 09:49:
[...]
Vaag probeer eens je temp i-net files te verwijderen en mafia.org opnieuw te laden, dan reggen
ok registreer een naam zonder getallen alleen letters en neem een andere naam als eerst..
VWK je kunt niets doen als je geen crew hebt.. wees blij dat je het hebt overleefd en join snel een crew..
Verwijderd
K wil me reggen als:Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 10:07:
[...]
ok registreer een naam zonder getallen alleen letters en neem een andere naam als eerst..
Joey Buttafucco, dus een andere naam als eerst
Verwijderd
Jap, dat was het inderdaad....thnx!Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 10:10:
mischien mag er wel geen spatie tussen
Ik vind het spel wel standaard eigenlijk, tis alleen maar drugs kopen en drugs verkopen, veel variatie zit er niet echt in....
BF1: Don-Panio
tis welk leuk, vooral als iemand je probeert te wacken, dan komt de spanning er goed in
Verwijderd
je moet niet zomaar gaan wacken
... alleen als je een goede reden hebt
(anders ben jij zo dood)
Bah, ik heb al 30x geprobeerd tasjes te roven, ik post ook op forums e.d.
maar nog steeds: 'Failure!'
Ik moet die vragen wel heel erg fout hebben ingevuld
iemand ideetje?
ik weet dat ik geld zou kunnen lenen, maar goed, ik zal niet de enige zijn met dit probleem :\
iemand ideetje?
ik weet dat ik geld zou kunnen lenen, maar goed, ik zal niet de enige zijn met dit probleem :\
Verwijderd
Altijd $1000 cash houden om te bribenVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 10:21:
Ik net proberen me Heroine te verkopen... Wordt ik gepakt
Dat is in het begin wel zo maar op een gegeven moment stijg je in rang en kun je mensen wacken en een eigen crew opstarten en proberen gehele andere crew's te vermoorden. Binnenkort komen er waarschijnlijk wat meer optie's bij..Preddie schreef op 24 oktober 2002 @ 10:14:
Ik vind het spel wel standaard eigenlijk, tis alleen maar drugs kopen en drugs verkopen, veel variatie zit er niet echt in....
Ik had ut ook,... Tip:El_Quedro schreef op 24 oktober 2002 @ 10:22:
Bah, ik heb al 30x geprobeerd tasjes te roven, ik post ook op forums e.d.
iemand ideetje?
Ga naar Las Vegas, daar lukte mij het heel goed,.... :-)
uiteindelijk heb je genoeg geld om drugs te kopen,...en dan ga je naar chicago en vervolgens naar LA, en dan weer naar chicago - LA enz.
In chicago koop je ACID en dat verkoop je in LA
in LA koop je PCP en verkoop je in Chicago.
Zo gaat het lukken
Succes
cool het tasjes roven gaat iig steeeeds beter
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Preddie, je staat op de HitList
edit:
stond op de hitlist
stond op de hitlist
Ik ben noob heb wel de faq door gelezen maar het kan aan mij liggen of niet. ik doe snatch a purse en dat gaat goed. daarna doe ik het nog een keer en dan staat er slow down skippy yuo have to wait a little while oid. Mis ik iets kwa tijd ofzo? kan iemand mij dit ff uitleggen?
Pfffffffffffffanc schreef op 24 oktober 2002 @ 11:01:
Ik ben noob heb wel de faq door gelezen maar het kan aan mij liggen of niet. ik doe snatch a purse en dat gaat goed. daarna doe ik het nog een keer en dan staat er slow down skippy yuo have to wait a little while oid. Mis ik iets kwa tijd ofzo? kan iemand mij dit ff uitleggen?
grrrrr
al 3954236847369234065209 keer uitgelegd!!!!!!!!!!!!
leeeeeeeeeeeeeeeees een stukkie terugggggggggggggggggggg
ff snel nog dan, je moet 5 minuten wachten nadat je dat petty crime iets gedaan hebt
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
je mot gewoon 5 mins w88
edit:
Shit FanToom was me voor
Shit FanToom was me voor
ja godv#r ik heb deze topic gelezen en ik heb dat blijkbaar over het hoofd gezien. dus EXCUSSES! JA!
Dr0pSHoT schreef op 24 oktober 2002 @ 11:03:
[...]
Pfffffffffffff
grrrrr
al 3954236847369234065209 keer uitgelegd!!!!!!!!!!!!
leeeeeeeeeeeeeeeees een stukkie terugggggggggggggggggggg
thanksSerial-X schreef op 24 oktober 2002 @ 11:12:
je mot gewoon 5 mins w88
edit:
Shit FanToom was me voor![]()
Het staat niet alleen hier maar het staat ook in de FAQ van de site self.anc schreef op 24 oktober 2002 @ 11:12:
ja godv#r ik heb deze topic gelezen en ik heb dat blijkbaar over het hoofd gezien. dus EXCUSSES! JA!
Dus dan heb je het meerdere malen over het hoofd gezien.
*geeft adres van bekende opticien*.
Let op je taal of ik roep er een mod bij...anc schreef op 24 oktober 2002 @ 11:12:
ja godver ik heb deze topic gelezen en ik heb dat blijkbaar over het hoofd gezien. dus EXCUSSES! JA!
[...]

erm ik heb het nog een keer nagekeken maar ik zie het niet in de faq staan of is er een complete faq die ik over het hoofd gezien heb naastbazs2000 schreef op 24 oktober 2002 @ 11:18:
[...]
Het staat niet alleen hier maar het staat ook in de FAQ van de site self.
Dus dan heb je het meerdere malen over het hoofd gezien.
*geeft adres van bekende opticien*.
http://www.mafia.org/news/faq.php
http://www.mafia.org/comm/streetshow.php?ID=220992anc schreef op 24 oktober 2002 @ 11:21:
[...]
erm ik heb het nog een keer nagekeken maar ik zie het niet in de faq staan of is er een complete faq die ik over het hoofd gezien heb naast
http://www.mafia.org/news/faq.php

Zonder geld??Dr0pSHoT schreef op 24 oktober 2002 @ 10:41:
[...]
Ik had ut ook,... Tip:
Ga naar Las Vegas, daar lukte mij het heel goed,.... :-)
uiteindelijk heb je genoeg geld om drugs te kopen,...en dan ga je naar chicago en vervolgens naar LA, en dan weer naar chicago - LA enz.
In chicago koop je ACID en dat verkoop je in LA
in LA koop je PCP en verkoop je in Chicago.
Zo gaat het lukken![]()
Succes

Maar ik heb al geld geleend van RedKef aka Tripod en IzzyCreamcheese.
Komt allemaal goed
Be Afraid, Be Very Afraid!
Verwijderd
[No flame modus]
bad_bean: Niet zeuren! Al dat gezeik over got en dat je niet veel mag.
Ontopic mensen!
Kijk eerst of je je vraag niet in de FAQ of in een van de topics van mafia kan vinden.
En Anc niet flamen, het is nogal _logisch_ dat iemand zo reageert als het hier al 293402348x is uitgelegd. Helpen is oke, maar we zijn geen casettespelers.
Topic is bedoeld voor ervaringen en nieuwtjes, niet voor tig keer herhalen van dingen.
Maar goed welkom Anc en succes
[/No flame modus]
bad_bean: Niet zeuren! Al dat gezeik over got en dat je niet veel mag.

Ontopic mensen!
Kijk eerst of je je vraag niet in de FAQ of in een van de topics van mafia kan vinden.
En Anc niet flamen, het is nogal _logisch_ dat iemand zo reageert als het hier al 293402348x is uitgelegd. Helpen is oke, maar we zijn geen casettespelers.
Topic is bedoeld voor ervaringen en nieuwtjes, niet voor tig keer herhalen van dingen.
Maar goed welkom Anc en succes
[/No flame modus]
Zullen we dit topic niet veranderen in een Mafia warzone?
Gewoon klaar nu.
Wack elkaar maar op Mafia.org
Gewoon klaar nu.
Wack elkaar maar op Mafia.org
Verwijderd
ik kan niemand uit de jail busten
maar ben kei goed in petty crimes (alles 100%)
iemand tips ?
maar ben kei goed in petty crimes (alles 100%)
iemand tips ?
Gaat er nog iemand donaten voor een nieuwe server?
Via PayPal kan het niet volgens mij (als hollander dan
) en via post lijkt me nix ^_^
http://www.mafia.org/comm/oocshow.php?ID=216802
Via PayPal kan het niet volgens mij (als hollander dan
http://www.mafia.org/comm/oocshow.php?ID=216802
El Quedro is ook gangster
yeah ik ben gangster al 6 dagen
waarom ben ik in hemelsnaam geen Goomba 
Maja nog maar even wat door spelen, soon i will be a goomba
Maja nog maar even wat door spelen, soon i will be a goomba
ikke nog niet
ik ben nog steeds Thug, maar ik heb wel 20 posts , 30 msges en 36000$ ofzo
ik ben nog steeds Thug, maar ik heb wel 20 posts , 30 msges en 36000$ ofzo
Verwijderd
weet iemand hoeveel crews er zijn en in welke steden allemaal en wat de verhoudingen tussen hen zijn? Ben al door 10 mensen bendaderd om hun crew te joinen sinds ik gangster ben en ook al een wack poging..
maar wat heb je eraan om zomaar iemand te wacken? krijg je er geld voor ofzo?
Verwijderd
hij zei dat het van z'n baas moest om een keer in de zoveel tijd iemand te wacken en het liefst een gangster zonder crew (ik dus
)
Indien er een prijs op zn kop staat wel. Plus, iemand uit de weg ruimen kan een vijandige crew oorlog verklaren, een crewwar starten dus, en natuurlijk ook een crew serieus afmaken
ja waarschijn;lijk omdat Thugs niet kunnen killen/niet gekilled kunnen wordenVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 12:50:
hij zei dat het van z'n baas moest om een keer in de zoveel tijd iemand te wacken en het liefst een gangster zonder crew (ik dus)
Maar hoe moet je in een crew, bijvoorbeeld van Dice, komen???
Lief aan meneer Dice vragen

ohja... Naja ik heb al 2 msg's gestuurd, hij voelt zich kennelijk te goed
kun je later nog wel uit een crew stappen 'without pushin' up daisies' ?
Ligt aan de regels van de crew...da_rippah schreef op 24 oktober 2002 @ 13:11:
kun je later nog wel uit een crew stappen 'without pushin' up daisies' ?
Verwijderd
mmm. Ik denk dat het wel kan. maar je moet wel een beetje uitkijken met hoe erg je gewilt bent bij andere crews. Anders tap je eruit en dan word je gelijk vermoord
Het kan dus ook maar bij sommige crews wordt het niet bepaald in dank afgenomen (WHACK!)Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 13:17:
[...]
mmm. Ik denk dat het wel kan. maar je moet wel een beetje uitkijken met hoe erg je gewilt bent bij andere crews. Anders tap je eruit en dan word je gelijk vermoord
Neuh, doet het hier nog primaligd (OMG ROFLOL) ie down?
Bijna 10k
Verwijderd
hey stam2003 jij heet toch dazhaaz??/ ze zijn geloof ik niet zo blij dat je 2 accounts hebt!!!
Check out these profiles:
http://www.mafia.org/news/uprofile.php?ID=8392
http://www.mafia.org/news/uprofile.php?ID=8645
Verwijderd
ook niet zo slim om met je ene account een reply te plaatsen in een thread van je andere account 
http://www.mafia.org/comm/barshow.php?ID=229882

http://www.mafia.org/comm/barshow.php?ID=229882
He's gonna be wacked by an adminVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 13:20:
hey stam2003 jij heet toch dazhaaz??/ ze zijn geloof ik niet zo blij dat je 2 accounts hebt!!!
Verwijderd
aaaarg
ik ben nie gewacked
mare ze hebben me op een of andere manier geen rechte geegeven op deze pc...dit ip nummer
nah...
op een andere pc kan ik het nog gewoon spelem...
ik denk dat ik maar een andere pc ga pakken voor me zelf dan
Ik had in New York al een topic geopend over Da_haaz en Dazhaas.
Ik wist niet dat dat Stam2003 was, ik heb het topic eigelijk geopend omdat hij om geld smeekte en omdat hij heeft gereageerd in zijn eigen topic met een loze tip.
Een cloontje hebben is gewoon lame, je kunt niet zeggen dat je er maar één gebruikt want waarom zou je anders in je eigen topics reageren?
Ik wist niet dat dat Stam2003 was, ik heb het topic eigelijk geopend omdat hij om geld smeekte en omdat hij heeft gereageerd in zijn eigen topic met een loze tip.
Een cloontje hebben is gewoon lame, je kunt niet zeggen dat je er maar één gebruikt want waarom zou je anders in je eigen topics reageren?
Verwijderd
ik ontken nixbazs2000 schreef op 24 oktober 2002 @ 13:49:
maar ik gebruik de andere acount nie meer
enne
waar heb ik da dan gepost >?
Verwijderd
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 13:37:
[...]
aaaarg
ik ben nog nie gewacked
mare ze hebben me op een of andere manier geen rechte geegeven op deze pc...dit ip nummer
nah...
op een andere pc kan ik het nog wel gewoon spelem...
ik denk dat ik maar een andere pc ga pakken voor me zelf danen verder lame ga doen en het spel verzieken
Verwijderd
:(:(
waar slaat da op
ik gebruik maar 1acount
de andere had ik nie goed gedaan kwa vragen in het begin
verder heb ik meer dan geld genoeg
ik houi mer aan de regels
en heb meschien in mn eige topic gepost
DUS ?
Verwijderd
dat snap ik dus ook nie da ik da heb gedaan ...
idd nie slim en lekker dubbel
en ik ben van acount geswitsh toen ik leesde da je met die vragen de kans op succes bevorderd
geswitchd ?
ik weet da nie precies door dislexie
idd nie slim en lekker dubbel
en ik ben van acount geswitsh toen ik leesde da je met die vragen de kans op succes bevorderd
geswitchd ?
ik weet da nie precies door dislexie
Maar ja, om dat dan meteen te gaan melden,..........bazs2000 schreef op 24 oktober 2002 @ 13:49:
dat vink ook een beetje lame
Ik heb het niet meteen gemeld, ik wist op dat moment ook niet dat het Stam2003 was.
Toch had ik het idee om er iets mee te doen want dit valt gewoon onder de noemer "valsspelen".
Toch had ik het idee om er iets mee te doen want dit valt gewoon onder de noemer "valsspelen".
Verwijderd
ik begrijp het welDr0pSHoT schreef op 24 oktober 2002 @ 14:00:
[...]
Maar ja, om dat dan meteen te gaan melden,..........
dat vink ook een beetje lame
maarja
nu jullie weten hoe het zit
is het dan nog steeds vals spelen ?
Ja, laat anders één account opheffen. Dan kun je weer verder spelen want als er een admin erachter komt dan ben je beide accounts kwijt. En dat moet je ook niet willen.
You are dead. Nuntius.
You were fitted for cement shoes on Oct 24, '02 07:12
Why? Wie?
Was nieteens online
gewacked?johnnyv.nl schreef op 24 oktober 2002 @ 14:18:
You are dead. Nuntius.
Why? Wie?
Was nieteens online
Grrrrr
blijft niks meer over voor GoT zo
Admin.. heeft je gewacked wegen dupe account!johnnyv.nl schreef op 24 oktober 2002 @ 14:18:
You are dead. Nuntius.
Why? Wie?
Was nieteens online
Dr0pshot don't worry er blijven nog genoeg echte diehards over
Verwijderd
Success! daniL has been set free!
Success! Yzord has been set free!
Woei, 2x achter elkaar
/me denkt aan een TvT front
Tweakers voor Tweakers
Success! Yzord has been set free!
Woei, 2x achter elkaar
/me denkt aan een TvT front
Tweakers voor Tweakers
Ehrm, ik had geen dupe account... (meer, was al lang weg)Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 14:43:
[...]
Admin.. heeft je gewacked wegen dupe account!
Dr0pshot don't worry er blijven nog genoeg echte diehards over
Verwijderd
Als ik voor de 2e keer wil posten in een ander topic in jail, krijg ik dit:
Op een leeg wit schermno!

Idd... dan ben je bevrijd
Dit topic is gesloten.