Toon posts:

Mafia.org Deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 869 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het werd tijd voor een deel 2 van het topic mafia.org, dit omdat het overzicht weg
was en de belangrijke dingen in het spel verpreid was over 34 pagina's en dat is
voor nieuwe leden (van mafia.org) te onoverzichtelijk, vandaar ;)
------------------------------------

Mafia.org is een web/text based Mafia spel, waarin je drugs zult moeten verhandelen, mensen uit de gevangenis bevrijden, geld stelen en natuurlijk je vijanden uit de weg ruimen. Laten we maar even beginnen bij het begin, als je, je registreerd dan moet je een aantal vragen beantwoorden. Deze vragen bepalen jouw lot. De antwoorden die je geeft zullen verwerkt worden tot een persoonlijk profiel en zullen bepalen waar jij goed in bent. Wil je goed zijn in het stelen van geld en verhandelen van drugs dan kunnen we je deze antwoord volgorde aanraden: 4, 2, 2, 2, 3, 3!

Stijgen in rang:
Je kunt stijgen in rang en zodra je de vierde rang bereikt hebt (Earner) dan kun je een eigen Crew (Clan) opstarten. Om dit te doen heb je wel veel geld nodig.
Om te kunnen promoveren tot de eerste 3 rangen moet je skillpunten verzamelen, dit kun je doen dmv het posten op het forum (hun forum) versturen van berichten, eigenlijk alles wat je doet daar krijg je skillpunten voor zelfs, voor de tijd dat je online bent op de site.

GOT Crew:
We zijn van plan een GoT Crew te maken maar eerst moeten we nog wat meer earners hebben zodat we niet meteen worden gewacked (vermoord).

Geld lenen:
Redkef is een GoT-user die dit spel al een tijdje speelt en heeft zodoende de nodige bakken met geld al binnen. Zijn nick op mafia.org is Tripod. Hij biedt dan ook voor de GoTters een service aan. Je kunt een zakje geld bij hem lenen, hoe het precies in zijn werk gaat kun je hier vinden: http://members.home.nl/mdz/lening.doc !

Petty Crimes:
Zoals al eerder gezegd hangt veel af van hoe je de vragen beantwoord. Er zijn veel mensen die al een account hebben aangemaakt voordat ze deze info hadden. De mensen kunnen 2 dingen doen, in het geval dat je steeds faillure's krijgt. Je zou een nieuwe account aan kunnen maken en de vragen op de juiste manier beantwoorden, ook zou je het op deze manier kunnen proberen:
Probeer steeds snatch a purse tot het vaker lukt dan ga je over tot rob a gasstation tot het lukt en dan knock 7/11.. dit gaat alleen wel heel veel tijd kosten wil dit je ooit gaan lukken, en echt heel goed zul je er nooit in worden.

Het vermoorden van mensen:
Wacken van mensen: Niet doen als je Gangster of Goomba bent, of je moet hier specifiek rekening mee hebben gehouden bij het invullen van de eerste vragen. Als je faalt, gaan je wacking-skills naar beneden, en wordt het alleen maar moeilijker. Kleine handleiding: Alleereerst: Een Thug kan niet vermoord worden, en kan ook niet iemand vermoorden. Het heeft bijna geen zin om als Gangster of Goomba te gaan wacken. Dat heeft alleen zin als je de openingsvragen geheel op het wacken hebt afgestemd en hebt geantwoord.
Het zit zo (en voor vele andere skills):
Stel je hebt voor wacking 50 skillpoints
-Je besluit iemand te wacken:
-je faalt: Wacking skillpoints veranderen naar 40
-je bent succesvol: Wacking skillpoints veranderen naar 60 ETC.

Daarnaast, NOOIT iemand in een crew wacken, als je faalt en diegene vertelt het tegen zijn baas, dan ben je dood. Of, de baas vermoord jou, of de baas verteld jou baas dat je verkeerde dingen doet en jouw baas vermoord je.

Hoe hoger je rank, hoe makkelijker het is om mensen te vermoorden. Hoe groter het verschil tussen ranks van degene die wackt en die gewackt wordt, hoe groter de kans dat het lukt. MAAAR, je hebt ook defense-skill points. Hoe vaker iemand mist, hoe beter de defense point van degene die aangevallen wordt .

Dus het is een beetje een balans. Hoe wack je?

1) Op de Hitlist zetten, maakt dan niet uit of degene online is of in dezelde stad
2) Diegene is EN online En in dezelfde stad
3) Iemand die op de Hitlijst staat wacken: je moet in dezelfde stad zijn en diegene moet online zijn.

War->Wack!(Redkef)

Het verhandelen van Drugs:
Om drugs te kunnen verhandelen moet je natuurlijk wel weten waar welke drugs het meeste winst kan opleveren. Ook hier is weer iets handigs voor gemaakt deze kun je vinden op deze link: http://members.home.nl/mdz/drugroutes.txt ! hierin staat beschreven welke drugsroutes je het beste kunt bewandelen maar ook hoeveel de drugs gemiddled per stad waard is.

Vliegen
Je kunt reizen tussen de verschillende steden: ga naar management > profile > airport! Een vliegticket kost geld (duh) en je kunt vliegen om de 3 uur.

De FAQ
Ik ga niet alles uitleggen de basis heb ik nu gedaan, om het spel te begrijpen zul je de FAQ MOETEN doorlezen! Deze kun je hier vinden: http://www.mafia.org/news/faq.php

Lijstje met Tweakers @ Mafia:
Het lijstje met Tweakers die zich ook op Mafia.org bevinden. Dit lijstje is handig zodat je kunt zie hoe diegene van GoT op mafia heet, zodat dat niet elke keer gevraagd hoeft te worden.. Om op dit lijstje te komen moet je Tripod in Mafia even mailen *klik hier*! Ga niet in dit topic vragen om het lijstje opnieuw te posten of om het aan te passen daarvoor heb je de Mobmail ;)

Als laatste wou ik nog even zeggen dat je eerst de FAQ moet gaan lezen, dan de site mafia.org moet raadplegen en als je er dan niet uitkomt hier vragen. A.U.B ook niet teveel onzinnig reactie's zoals ik zit weer in jail mijn petty crimes lukken niet, want dan wordt het weer een onoverzichtelijke zooi. Voor simpele vragen of ander offtopic mafia geblaat kunje het beste terecht bij het IRC kanaal: irc://irc.tweakers.net/mafia !

Je kunt mij mobmailen mijn nick @ mafia.org = Tjalling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redkef = Tripod @ Mafia.
Er komt ook een lijst die Tripod maakt met alle GoT <-> Mafia Nicks :)

En mensen, kom op irc!
Best gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 20:56
idd :) iedereen op irc :)

irc://irc.tweakers.net/mafia

handige link :) of join anders handmatig:

irc.tweakers.net
#mafia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit ik heb geen irc , maar heb ook niet nodig . nog 13 minuten in jail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JBalk = JelleB
En we moeten snel earners krijgen :) Want we moeten diudelijk even een GoT clan maken

Woei kreeg net deze:

The pigs caught you and you had to pay them off with $1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok,

even wat anders dan.. :)

die vragen aan het begin (bij het aanmelden), sommige snapte ik niet helemaal volgens mij, heb er dus ook niet zoveel tijd aan besteed, maar weet iemand welk verband de antwoorden hebben en of je ook nog ergens kan zien wat je hebt ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Redkef kun je nog wel even uitleggen wat het alleronderste gedeelte in http://members.home.nl/mdz/drugroutes.txt is.. Die vat ik namelijk niet helemaal..

p.s: Binnenkort komt er een lijstje met gebruikers op GoT die ook op mafia.org zitten, post het dus niet hier maar modmail Tripod, vermeld erbij je rang, en waar je goed in bent, en natuurlijk wat je nick @ GoT is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn de hoogste waardes van de kollommen erboven, neem het getal en ga een rij naar boven, kom je het vanzelf tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Maxow

Hidden Sound System

wat is het voor iets eigelijk :? wat moet ik me er bij voorstellen?? is het een text-based on-line spel, of is het grafisch.... screenshot plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin nu lekker te gaan, ik werd vanmorgen gevraagd om de crew van Devil_in_Disguise te joinen en dat heb ik gedaan.

mafia nick = dredge
ben Gangster nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik, op mafia da_haaz
ben nu dazhaaz
en effe een vraagje
van wie had ik geld geleend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 14:37:
JBalk = JelleB
En we moeten snel earners krijgen :) Want we moeten diudelijk even een GoT clan maken

Woei kreeg net deze:

The pigs caught you and you had to pay them off with $1000
Geen clan, maar een crew of zelfs een family, wel ff in mafiataal blijven spreken he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
text based :)

alleen text dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
MaxOW schreef op 23 oktober 2002 @ 14:44:
wat is het voor iets eigelijk :? wat moet ik me er bij voorstellen?? is het een text-based on-line spel, of is het grafisch.... screenshot plz :)
Screenshot (Clickable voor grote versie):
Afbeeldingslocatie: http://crashtest.student.utwente.nl/~johnnyv/achtergrond.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 10:50

T-8one

take it easy, take a sisi

ok, hoe wordt ik dan een earner van de GoT crew, waar ik uiteraard loyaal aan ben.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv jij staat op de hitlist..

of is at een andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 14:45:
ik, op mafia da_haaz
ben nu dazhaaz
en effe een vraagje
van mij Tjalling!
-------------------
Jongens please niet teveel blaten het moet niet weer in 3 dagen tot 34 pagina's uitlopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 14:45:
ik, op mafia da_haaz
ben nu dazhaaz
en effe een vraagje
ehh , van mij haha , geef maar terug , nick is TurkishMafia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 23 oktober 2002 @ 14:45:
[...]

Geen clan, maar een crew of zelfs een family, wel ff in mafiataal blijven spreken he :P
Waarom probeer je mij te wacken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 14:49:
[...]

Waarom probeer je mij te wacken :?
Ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eehhh , ik begin aardig wat te verdienen , nu lukt zakken rollen wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me just Joined OuTPuT in game is Valor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Target: JohnnyV Contract paid by: Bahamut Reward: $10000 Reason: the bitch tried to wack me. Nobody fucks with me. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ben online met m'n ouwe account (johnnyv), plz wack me, delen we de cash :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
gluiperd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit sinds gister op mafia.org en k moet zeggen..tis leuk...heb nu door hoe je drugs moet handelen tegen leuke prijsjes, maar als beginneling zal je toch snel geld moeten gaan lenen van iemand :?

edit:
The name is Apocalypse666 btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 23 oktober 2002 @ 14:52:
Ben online met m'n ouwe account (johnnyv), plz wack me, delen we de cash :)
ik denk niet dat ze dit op prijs stellen... ik hoop voor je dat ze er niet achter komen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lingod... we gaan mischien wel een crew maken....

Maar zit je momenteel nog niet in een crew? (en als je er wel inzit... hoe wil je dan uit die crew)
dat laten ze niet zo maar toe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Your target has recently survived WACK! attempt you have to wait.

sorry johnny :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mafia.org/comm/streetshow.php?ID=228368

wie feliciteren ze hier en waarom???

dus in de de streetforum met de titel: CONGRATS TO THE FIRST CAPO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup jij
03:48 Oct 23 JohnnyV tried to WACK! you!
lijkt me duidelijk

ik dacht niet dat het de bedoeling is om iemand zomaar te wacken..

/me denkt dat johnnyv.nl geen lang mafia.org leven meer is gegund ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
johnnyv.nl heeft toch meerdere accounts .. dus tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 14:56:
Lingod... we gaan mischien wel een crew maken....

Maar zit je momenteel nog niet in een crew? (en als je er wel inzit... hoe wil je dan uit die crew)
dat laten ze niet zo maar toe :/
Hoezo we gaan misschien wel een Crew maken, We gaan een crew maken.
Ik richt die in NY op zodra ik earner ben, ik zit bij de Crew van Dice en ik kan er zo uit stappen als ik zou willen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Vrieskist schreef op 23 oktober 2002 @ 14:58:
johnnyv.nl heeft toch meerdere accounts .. dus tja
Heb er maar twee, en van de johnnyv wil ik af, dus gaat johnnyv mensen boos maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehhmm , ik heb voor 170 dolar speed gekocht in LV , ik wil over anderhalf uur naar chicago , hoe duur is daar speed als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:00:
[...]

Hoezo we gaan misschien wel een Crew maken, We gaan een crew maken.
Ik richt die in NY op zodra ik earner ben, ik zit bij de Crew van Dice en ik kan er zo uit stappen als ik zou willen..
In iedere stad een GoT Crew :P _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:03:
ehhmm , ik heb voor 170 dolar speed gekocht in LV , ik wil over anderhalf uur naar chicago , hoe duur is daar speed als ik vragen mag?
Speed $278

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyy , gaat een goede deal worden denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 14:48:
[...]

van mij Tjalling!
-------------------
Jongens please niet teveel blaten het moet niet weer in 3 dagen tot 34 pagina's uitlopen..
k dan
ik heb al 2000 maar heb het nu nog ff in "natura"
als ik het heb overgebracht en gedeald heb dan geef ik het wel
met een leuke rente als je wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:03:
[...]

In iedere stad een GoT Crew :P _/-\o_ :*)
Dat was in eerste instantie wel het plan, maar we kunnen ook 1 grote oprichten waar alleen maar earners (of hoger) in mogen.. er is meestal maar plats voor 100 man vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol.... heb je maar 1 speed?

-edit-
Ik wil zoiezo wel in de got crew...

Maar ik bijna gangster... en ik moest eerst wel ff een CREW joinen.. (anders ben ik dood) :P
weet iemand nog een crew... waar je naar een tijdje er ook weer uit mag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 22:54
07:52 Oct 23 JohnnyV tried to WACK! you!

niet liev :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

artec schreef op 23 oktober 2002 @ 15:15:

niet liev :X
dat nieuw account van jonnyv ... die is straks ook dood :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:16:
[...]

dat nieuw account van jonnyv ... die is straks ook dood :/
Neuh joh, dies wel liev :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee... die gaan we wacken...
jij probeert nu iedereen te wacken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik (dazhaaz)
zit in new york in de jail
ken iemand me helpen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik wil gewoon van m'n johnnyv account af that's it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jongens nogmaals stel dat soort vragen aub op IRC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:07:
lol.... heb je maar 1 speed?

-edit-
Ik wil zoiezo wel in de got crew...

Maar ik bijna gangster... en ik moest eerst wel ff een CREW joinen.. (anders ben ik dood) :P
weet iemand nog een crew... waar je naar een tijdje er ook weer uit mag :?
In een crew kan je nog steeds gekilled worden hoor :) maar je maten nemen dan meestal wraak :) en dan krijg je bij je nieuwe account weer hulp van ze (lijkt me ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die jimmy schijnt best wel groot te zijn, hij is al CAPO (wat dat ook mog betekenen) iemand hier die voor 'GoT'father gaat???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan hoef je niet mensen van got proberen te wacken...
ik vind dit heel erg lame van je :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:21:
dan hoef je niet mensen van got proberen te wacken...
ik vind dit heel erg lame van je :r
Dude, wacken lukt je alleen maar als je super duper mega level 3 of hoger bent :)

* pagani was trying a ballpen murder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je in een sterke crew zit zoals bijv die van Dice wordt je niet zo snel gewacked..
Want ze weten dat ze daarna dood zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
doe dan niet zo irritant ...

laat die account gewoon liggen .. doe er niks mee ... en concentreer je op die andere account ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja... of stuur een email naar de admin (dat je van dat account afwil)
dan maakt de admin jou dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Overigens maken die vragen bij het aanmelden echt superveel uit. Nu heb ik bij alle drie de petty crimes zo'n 100% slagingskans. En dat na een paar uur :) Terwijl met de oude account na tientallen pogingen de kans nog 0 was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2x heroine gekocht zonder enig suc6 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat er in de startpost nog steeds niet uitgelegd wordt hoe petty crimes precies werken. Ik heb nu ongeveer 40x snatch a purse geprobeerd, en het is in al die keren maar 2x gelukt. Wat is waar:

-Gewoon net zolang proberen totdat je er beter in wordt (gehoord op GoT).
-Als het steeds niet lukt wachten totdat je een hogere rank bent (gehoord op mafia forum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:35:
Jammer dat er in de startpost nog steeds niet uitgelegd wordt hoe petty crimes precies werken. Ik heb nu ongeveer 40x snatch a purse geprobeerd, en het is in al die keren maar 2x gelukt. Wat is waar:

-Als het steeds niet lukt wachten totdat je een hogere rank bent (gehoord op mafia forum).
De eerste paar vragen goed invullen, anders werkt het gewoon niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:35:

moet je toch beter lezen het wordt er wel degelijk uitgelegd!
Als je de vragen beantwoord hebt op de beschreven manier dan ben je goed in drugs en petty crimes maar niet in wacken en jail breaken, jij hebt de vragen zo beantwoord dat je niet echt goed bent in petty crimes en zul je of een nieuwe account moetnen aanmaken en de vragen goed beantwoorden of je moet je skillpunten ergens anders mee verdienen, drugs, posten op het forum, wacken etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de vorige thread was er iemand die ook steeds failure had (zelfs na 40x ofzo), en op een gegeven moment ging het volgens hem wel beter. Hoe verklaar je dat dan? Die vragen zullen misschien iets (of veel) uitmaken, maar betekent het echt dat je er nooit goed ik kan worden als je die vragen verkeerd hebt ingevuld?

edit:

Lingod, er wordt slechts gezegd dat je er goed in bent als je die vragen op een bepaalde manier invult, maar het wordt helemaal niet duidelijk of je er goed in kunt worden als je die vragen slecht hebt ingevuld. Dat bedoel ik dus als ik zeg dat het petty crime gedeelte nog steeds niet helemaal duidelijk is uitgelegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je zult er nooit goed in worden, als je de vargen niet goed hebt beantworrd!
Wel kun je het faillure percentage naar beneden te brengen dit doe je op de volgende manier:
Probeer steeds snatch a purse tot het vaker lukt dan ga je over tot rob a gasstation tot het lukt en dan knock 7/11.. dit gaat alleen wel heel veel tijd kosten wil dit je ooit gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom loopt deze thread hier en niet op mafia.org >>> krijg je ook nog eens punten voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik (dazhaaz) zit in de jail
kan iemand me ff uit de jail halen in new york city ?
bvd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mafia.org moet je engels als voertaal gebruiken, hier niet.
Iemand die weet wat ik het beste in NYC kan kopen nu? Kan niet op irc O+
En prijzen varieren, wie o wie helpt me :)
En ik heb geld teveel ;) dus wie wil lenen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:45:
waarom loopt deze thread hier en niet op mafia.org >>> krijg je ook nog eens punten voor
Imk post daar ook. Maar hier kan je lekker Nederlands lullen.Dat is voor de meeste wel zo handy. Ik vind persoonlijk engels makkelijker dan Ned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de hand van de vragen wordt dus bepaald waar je goed in bent. Waar moet ik dan allemaal aan denken?

-Drugs kopen/verkopen/vervoeren (<-- of zijn dit allemaal aparte skills?)
-Wacken
-Petty Crimes (<-- of purse/gasstation/7-11 ook apart?)
-Jail Breaks

Zijn er nog meer?

En als je heel slecht bent in bijv. petty crimes, dan kun je er beter in worden als je het vaak oefent? Op het forum heb ik weer iets anders gehoord. Er werd verteld dat je skill points iedere keer omlaag gaan als het mislukt, en dat het dan steeds moeilijker wordt om succes te behalen.

Ik moet wel zeggen dat ik van de 4x jailbreak al 2x succes heb gehad. Misschien ben ik daar wel goed in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:50:
Op mafia.org moet je engels als voertaal gebruiken, hier niet.
Iemand die weet wat ik het beste in NYC kan kopen nu? Kan niet op irc O+
En prijzen varieren, wie o wie helpt me :)
En ik heb geld teveel ;) dus wie wil lenen *D
Heroine en dan naar CH om het te verkopen en daar Acid kopen en weer terug naar NY gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
check startpost daar staat een linkje met drugprijzen..
De average geeft wel redelijk goed aan hoeveel winst je ermee kun maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 15:51:
Aan de hand van de vragen wordt dus bepaald waar je goed in bent. Waar moet ik dan allemaal aan denken?

-Drugs kopen/verkopen/vervoeren (<-- of zijn dit allemaal aparte skills?)
-Wacken
-Petty Crimes (<-- of purse/gasstation/7-11 ook apart?)
-Jail Breaks

Zijn er nog meer?

En als je heel slecht bent in bijv. petty crimes, dan kun je er beter in worden als je het vaak oefent? Op het forum heb ik weer iets anders gehoord. Er werd verteld dat je skill points iedere keer omlaag gaan als het mislukt, en dat het dan steeds moeilijker wordt om succes te behalen.

Ik moet wel zeggen dat ik van de 4x jailbreak al 2x succes heb gehad. Misschien ben ik daar wel goed in :)
Petty crimes is 1 skill
Wack is 1 skill
Jail break is 1 skill
Drugs is 1 skill etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit in newyork in de JAIL
kan iemand me er uit halen (dazhaaz)
bvc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stam2003 je hebt nu al een aantal keer jail request geplaatst..
[Vriendelijk verzoek] Doe dat even op irc.tweakers.net/#mafia als je er niet op komt moet je gewoon even je tijd uitzitten (tis maar 10 minuten) of je mobmail even iemand[/vriendelijk verzoek]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
ben ik nou gek?

ik zie:

de naam Henry_Hill in het rood, klik op zijn profiel:

Name: Henry_Hill (CLICK TO MSG)
Rank: Mayor
Status: Alive and Active
Url: www.mafia.org
Sponsor: None
Home City: Chicago
Wealth:
Crew Members: 0
Start Date: Aug 20 09:47
Last Active: Oct 23 09:11
Messages Sent: 420
Original Threads: 0

Rank major?????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd ik zie het ook al, wie is die gast ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
geen idee,... maar major bestaat niet eens :s
zal wel 1 van de oprichters zijn ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Admin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem een message gestuurd:

Hello Mayor,

You have to do something about the criminal activity in this city, it's not normal anymore. Please do something about it!

Aurelius

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh, Vertex, alle mafiosi zijn criminelen :o
Of mis nou iets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
mijn quote:
I am Nuntius.
I transport sweets from city to city and souls from here to hell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:21:
Woei, hij d8 dat het overvallen van een gasstation legaal was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:21:
Je mist iets ja :P (vast afgeleid door Toeska). Was n.l. kiddin'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mayor zal de oprichter ofzo wel zijn, die niet echt deel neemt aan het spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je mist iets. Je mist dat de message sarcastisch bedoeld was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keida
  • Laatst online: 20:58

Keida

dr.

Mayor is een beetje vage titel, niet echt een rank, kun je dus niet worden. Hij speelt het spel ook niet mee. Hij is gewoon observator. :)

Ok, mijn voorlopige lijstje met GoT leden op mafia, maar ik mis nog vet veel info.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Naam op Mafia   Naam op GoT Rank        Crew

Tripod      RedKef      Earner      IzzyCreamCheese
Dr0psHot    Dr0psHot    Thug    
da_rippah   da_rippah   Thug    
tjalling    Lingod      Gangster    Dice
Impulzive   Killah      Thug    
Subzero     Subzero     Thug        Dice ?
Lonewolf    Galahad     
Messa       Messa       Gangster    
Nemesis     Nemesis23   Gangster    Devil_in_Disguise
mieras      mieras      
enter       enter.nu        
jelleB      Jbalk       
dredge      dredge      Gangster    
dazhaaz     stam2003        
merijn128   merijn128   Gangster    IzzyCreamCheese

dus mensen, msg Tripod!!!

IJsdikte op de Elfstedentocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Redkef schreef op 23 oktober 2002 @ 16:23:
Tergend lang verhaal...
dus mensen, msg Tripod!!!
Aangezien Tripod niet online is: Ik ben Nuntius :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt mij er ook bijzetten. Ik zit bij Devil_in_Disguise in de crew, ik heet Aurelius en ben gangster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Wat ook wel in de FAQ mag: Bij dealen kun je zorgen dat je niet in de bak gaat door 1000$ cash te hebben, koop je ze automatisch om...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 27-09 07:34
* Ibidem heet op GoT iMpULzIvE_KiLLaH :D en in Mafia iMpULzIvE :P

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben een thug ennne.....
ik zit vast in newyork
kan iemand me eruit helen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben net in vijf minuten tijd 3keer uit de gevangenis gehaald door iemand.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op 23 oktober 2002 @ 16:22:
[...]

Je mist iets ja :P (vast afgeleid door Toeska). Was n.l. kiddin'
O+ :X
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:23:
[...]
Ja, je mist iets. Je mist dat de message sarcastisch bedoeld was :)
Ik zit op het werk, heb geen tijd voor sarcasme B)
Maar wel voor Mafia 8)7 . Ben niet voor niets ambtenaar })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 16:29:
ben net in vijf minuten tijd 3keer uit de gevangenis gehaald door iemand.. :)
Betekent dus automatisch dat je er ook in 5 minuten tijd 3 keer in bent gegooid _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee hoor 4 keer, maar nu is diegene me een beetje zat denk ik... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrieskist
Naam op Mafia: Vrieskist
Naam op GoT: Vrieskist
Rank: Thug
Crew: geen crew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
stokkie is ook begonnen :9
Erg leuk dit :)
Helaas nog niks geen cash binnen, maarja, komt wel :)

Hopen dat het veel uitgebreidt gaat worden :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, this game is TE verslavend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
stokkie schreef op 23 oktober 2002 @ 16:35:
stokkie is ook begonnen :9
Erg leuk dit :)
Helaas nog niks geen cash binnen, maarja, komt wel :)

Hopen dat het veel uitgebreidt gaat worden :9~
K'heb je 250$ gegeven, kun je wat mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik bij de DICE crew zit is me home city van chicago naar new york :? verandert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja, wat heb je aan een home city? Is volgens mij nog niet eerder aan bod gekomen...
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.