Ik vind het alleen veel te traag gaan....idlepimps was wat dat betreft beter.
Daar had je hookers, rides, etc.
Daardoor wel realistischer...Mr.Blonde schreef op 23 oktober 2002 @ 16:43:
Ik vind het alleen veel te traag gaan....idlepimps was wat dat betreft beter.
Verwijderd
Tri, hoe kon jij mij nou missenRedkef schreef op 23 oktober 2002 @ 16:23:
Mayor is een beetje vage titel, niet echt een rank, kun je dus niet worden. Hij speelt het spel ook niet mee. Hij is gewoon observator.
Ok, mijn voorlopige lijstje met GoT leden op mafia, maar ik mis nog vet veel info.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Naam op Mafia Naam op GoT Rank Crew Tripod RedKef Earner IzzyCreamCheese Dr0psHot Dr0psHot Thug da_rippah da_rippah Thug tjalling Lingod Gangster Dice Impulzive Killah Thug Subzero Subzero Thug Dice ? Lonewolf Galahad Messa Messa Gangster Nemesis Nemesis23 Gangster Devil_in_Disguise mieras mieras enter enter.nu jelleB Jbalk dredge dredge Gangster dazhaaz stam2003 merijn128 merijn128 Gangster IzzyCreamCheese
dus mensen, msg Tripod!!!
Dames, om in het lijstje te komen moet je Tripod mob mailen!
En niet hier plaatsen, ook al is hij niet online je kan hem alsnog wel mobmailen klik op deze link: http://www.mafia.org/comm/sndmsg.php?goto=Tripod
En niet hier plaatsen, ook al is hij niet online je kan hem alsnog wel mobmailen klik op deze link: http://www.mafia.org/comm/sndmsg.php?goto=Tripod
ok, heb weer heeel wat meer namen. Sta je er niet bij, of niet goed bij: msg mij maar , link staat hierboven.
Oh en Vertex, Home city is waar je begint, of waar je heen verhuist als je een crew joint. je krijgt dan automatisch de home city van die crew. Als je zelf een crew begint dan doe je dat in je home city. En sommige mensen zeggen dat petty crimes er beter gaan en dat je beter beschermd bent in je home city.
Wat erg vervelend is, is dat als je crewleader vermoord wordt, je toch die home city houdt, wat betekent dat er in eens heeel veel mensen dezelfde home city hebben zonder crew.Die beginnen dan een crew, als ze dat kunnen, en die zullen dus allemaal in dezelde stad zijn. Dat is dus laatst gebeurd, maar geeeen van die crews heeft her overleefd, behalve Dice.
Dat is dus ook een reden dat ik (not) geen GoT crew wil beginnen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| Naam op Mafia Naam op GoT Rank Crew _Sauron_ Sauron Gangster Dice Aurelius Vertex Gangster Devil_in_Disquise Bazs2000 Bazs2000 Gangster Mancatto da_rippah da_rippah Thug daniL danil Gangster IzzyCreamCheese dazhaaz stam2003 Thug Don_qotti Mr.Blonde Thug Dr0psHot Dr0psHot Thug dredge dredge Gangster Devil_in_Disguise El_Quedro El_Quedro Thug enter enter.nu Thug Impulzive Killah Thug iMpULzIvE iMpULzIvE_Killah Thug jelleB Jbalk Thug Kappie Kappie Gangster Leko21 dvalk Thug Lonewolf Galahad Gangster merijn128 merijn128 Gangster IzzyCreamCheese Messa Messa Gangster mieras mieras Gangster IzzyCreamCheese Nemesis Nemesis23 Gangster Devil_in_Disguise Nuntius JohnnyV.nl Thug Sen Sen Gangster Subzero Mr.Subzero Thug Dice ? tjalling Lingod Gangster Dice Tribal_T Tribal_T Thug Tripod RedKef Earner IzzyCreamCheese Turkishmafia Mchacken thug Vrieskist Vrieskist Thug vwk vwk Gangster Xzibit johnnyknoxville Gangster Dice |
Oh en Vertex, Home city is waar je begint, of waar je heen verhuist als je een crew joint. je krijgt dan automatisch de home city van die crew. Als je zelf een crew begint dan doe je dat in je home city. En sommige mensen zeggen dat petty crimes er beter gaan en dat je beter beschermd bent in je home city.
Wat erg vervelend is, is dat als je crewleader vermoord wordt, je toch die home city houdt, wat betekent dat er in eens heeel veel mensen dezelfde home city hebben zonder crew.Die beginnen dan een crew, als ze dat kunnen, en die zullen dus allemaal in dezelde stad zijn. Dat is dus laatst gebeurd, maar geeeen van die crews heeft her overleefd, behalve Dice.
Verwijderd
Strange, ik kom net uit de gevangenis, en ik probeer Petty Crime te doen staat ineens het inlog scherm voor me neus. Probeer nu in te loggen maar dat gaat niet. Heb het al geprobeerd onder Mozilla & Internet Explorer. Meer mensen last van?
Verwijderd
ohh, ik dacht dat ik gebanned ofzo was omdat ik 2 andere nicks had , maar die gebruik ik nie meer
Verwijderd
Ik dacht even dat ik gewacked was
Mocht dat ooit een keer gebeuren, zie je dat dan? Krijg je daar dan bericht van?
Hopelijk staat de tijd stilVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 17:31:
iedereen![]()
na laat hem er maar 2 uur uitliggen, moest toch wachten...
Verwijderd
yep...mafia.org is down again..
btw mijn mafia.org naam is ghettobob en ik ben een rich gangster
btw mijn mafia.org naam is ghettobob en ik ben een rich gangster
Als het down is zal je toch echt die twee uur nog langer moeten wachten. Want nu telt niks mee.Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 17:31:
iedereen![]()
na laat hem er maar 2 uur uitliggen, moest toch wachten...
Verwijderd
damn das waarDutchCommando schreef op 23 oktober 2002 @ 17:35:
[...]
Als het down is zal je toch echt die twee uur nog langer moeten wachten. Want nu telt niks mee.
Verwijderd
Waarom nog geen crew starten? Ik zie al een aardig lijstje met leden en als onze earner (tripod??) op de hitlist komt kopen we die toch weer vrij?? Je kan alleen dood als je op die hitlist staat...
Verwijderd
Omdat er teveel crewbosses gekilled worden, en daar heeft Tripod echt geen zin in. We wachten gewoon want er zijn bijna alleen nog maar Gangsters en Thugs in onze lijst. Geduld is een schone zaak !!Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 17:47:
Waarom nog geen crew starten? Ik zie al een aardig lijstje met leden en als onze earner (tripod??) op de hitlist komt kopen we die toch weer vrij?? Je kan alleen dood als je op die hitlist staat...
Verwijderd
ik had 2 acounts en ben bij beide gekickt
ik ga een nieuwe maken
kan iemand me ff 2000 lenen ?
je krijgd 2500 trug
ik ga een nieuwe maken
kan iemand me ff 2000 lenen ?
je krijgd 2500 trug
Verwijderd
het spel is down, dus weet niet hoe ik dat moet doen. Neem anders effe contact op met Tripod, die heeft een leenprogrammaVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 17:54:
[...]
iemand die mij 200 euro in het spel kan lenen ?
ik neem de naam : bastaaa
Grmbl,... half 6, mafia down,... maar om half 6 ben ik vrij,... ik denk: ik rij naar huis, hij doet het strax vast wel weer, niet dus
Sorry, maar van deze reacties wordt ik een beetje moe. Nu kan ik weer uit gaan leggen dat dat grote onzin is! Als je online bent, en in dezelfde stad als degene die jou wilt doden, dan kan dat gewoon, zonder tussenkomst van de hitlist. En dan nog:Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 17:47:
stel, ik wil iemand dood, zet hem op de hitlist, direct daarna probeer ik te doden, niemand die het eerder ziet dan ik, niemand die er wat aan doet. Duzzz.
Alleen als je het echt weet hier ook op die manier posten. ok? Tnx.
Verwijderd
ik heb mezelf er ff bij gezetRedkef schreef op 23 oktober 2002 @ 17:29:
ok, heb weer heeel wat meer namen. Sta je er niet bij, of niet goed bij: msg mij maar , link staat hierboven.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 Naam op Mafia Naam op GoT Rank Crew _Sauron_ Sauron Gangster Dice Aurelius Vertex Gangster Devil_in_Disquise Bazs2000 Bazs2000 Gangster Mancatto burn_out2 bad_bean Thug da_rippah da_rippah Thug daniL danil Gangster IzzyCreamCheese dazhaaz stam2003 Thug Don_qotti Mr.Blonde Thug Dr0psHot Dr0psHot Thug dredge dredge Gangster Devil_in_Disguise El_Quedro El_Quedro Thug enter enter.nu Thug Impulzive Killah Thug iMpULzIvE iMpULzIvE_Killah Thug jelleB Jbalk Thug Kappie Kappie Gangster Leko21 dvalk Thug Lonewolf Galahad Gangster merijn128 merijn128 Gangster IzzyCreamCheese Messa Messa Gangster mieras mieras Gangster IzzyCreamCheese Nemesis Nemesis23 Gangster Devil_in_Disguise Nuntius JohnnyV.nl Thug Sen Sen Gangster Subzero Mr.Subzero Thug Dice ? tjalling Lingod Gangster Dice Tribal_T Tribal_T Thug Tripod RedKef Earner IzzyCreamCheese Turkishmafia Mchacken thug Vrieskist Vrieskist Thug vwk vwk Gangster Xzibit johnnyknoxville Gangster Dice
Verwijderd
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| Naam op Mafia Naam op GoT Rank Crew _Sauron_ Sauron Gangster Dice Aurelius Vertex Gangster Devil_in_Disquise Bazs2000 Bazs2000 Gangster Mancatto burn_out2 bad_bean Thug da_rippah da_rippah Thug daniL danil Gangster IzzyCreamCheese dazhaaz stam2003 Thug Don_qotti Mr.Blonde Thug Dr0psHot Dr0psHot Thug dredge dredge Gangster Devil_in_Disguise El_Quedro El_Quedro Thug enter enter.nu Thug Impulzive Killah Thug iMpULzIvE iMpULzIvE_Killah Thug jelleB Jbalk Thug Kappie Kappie Gangster Leko21 dvalk Thug Lonewolf Galahad Gangster merijn128 merijn128 Gangster IzzyCreamCheese Messa Messa Gangster mieras mieras Gangster IzzyCreamCheese Nemesis Nemesis23 Gangster Devil_in_Disguise Nuntius JohnnyV.nl Thug Sen Sen Gangster Subzero Mr.Subzero Thug Dice ? tjalling Lingod Gangster Dice Tribal_T Tribal_T Thug Tripod RedKef Earner IzzyCreamCheese Turkishmafia Mchacken thug Vrieskist Vrieskist Thug vwk vwk Gangster Xzibit johnnyknoxville Gangster Dice Fatality Metal-kool4 Gangster IzzyCreamcheese |
Verwijderd
Een thugh kan niet gewacked worden, je kunt alleen gangsters wacken.Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 18:03:
Redkef, hoe overleeft Devil_in_Disguise bijv. dan? Hoe zit het wacken eigenlijk in elkaar? Ik heb weleens geprobeerd een thug te wacken die te bijdehand deed, maar dat lukte niet omdat ik een Gangster ben.
Laat Tripod dit maar niet lezen want dan wordt ie helemaal leip
Verwijderd
sorry redkef wist ik niet, trouwens mijn tijd is wel gewoon doorgelopen toen de server down was
Voor vertex en anderen:
Het Wacken:
Alleereerst: Een Thug kan niet vermoord worden, en kan ook niet iemand vermoorden.
Het heeft bijna geen zin om als Gangster of Goomba te gaan wacken. Dat heeft alleen zin als je de openingsvragen geheel op het wacken hebt afgestemd en hebt geantwoord.
Het zit zo (en voor vele andere skills):
Stel je hebt voor wacking 50 skillpoints
-Je besluit iemand te wacken:
-je faalt: Wacking skillpoints veranderen naar 40
-je bent succesvol: Wacking skillpoints veranderen naar 60
ETC.
Daarnaast, NOOIT iemand in een crew wacken, als je faalt en diegene vertelt het tegen zijn baas, dan ben je dood. Of, de baas vermoord jou, of de baas verteld jou baas dat je verkeerde dingen doet en jouw baas vermoord je.
Hoe hoger je rank, hoe makkelijker het is om mensen te vermoorden. Hoe groter het verschil tussen ranks van degene die wackt en die gewackt wordt, hoe groter de kans dat het lukt. MAAAR, je hebt ook defense-skill points. Hoe vaker iemand mist, hoe beter de defense point van degene die aangevallen wordt .
Dus het is een beetje een balans.
Hoe wack je?
1) Op de Hitlist zetten, maakt dan niet uit of degene online is of in dezelde stad
2) Diegene is EN online En in dezelfde stad
War->Wack!
Ok, ik hoop dat er weer wat opgehelderd is.
Het Wacken:
Alleereerst: Een Thug kan niet vermoord worden, en kan ook niet iemand vermoorden.
Het heeft bijna geen zin om als Gangster of Goomba te gaan wacken. Dat heeft alleen zin als je de openingsvragen geheel op het wacken hebt afgestemd en hebt geantwoord.
Het zit zo (en voor vele andere skills):
Stel je hebt voor wacking 50 skillpoints
-Je besluit iemand te wacken:
-je faalt: Wacking skillpoints veranderen naar 40
-je bent succesvol: Wacking skillpoints veranderen naar 60
ETC.
Daarnaast, NOOIT iemand in een crew wacken, als je faalt en diegene vertelt het tegen zijn baas, dan ben je dood. Of, de baas vermoord jou, of de baas verteld jou baas dat je verkeerde dingen doet en jouw baas vermoord je.
Hoe hoger je rank, hoe makkelijker het is om mensen te vermoorden. Hoe groter het verschil tussen ranks van degene die wackt en die gewackt wordt, hoe groter de kans dat het lukt. MAAAR, je hebt ook defense-skill points. Hoe vaker iemand mist, hoe beter de defense point van degene die aangevallen wordt .
Dus het is een beetje een balans.
Hoe wack je?
1) Op de Hitlist zetten, maakt dan niet uit of degene online is of in dezelde stad
2) Diegene is EN online En in dezelfde stad
War->Wack!
Ok, ik hoop dat er weer wat opgehelderd is.
Verwijderd
Hoezo? Het wacken is naar mijn idee nog nooit echt duidelijk aan bod gekomen, en het staat zeker niet duidelijk in de FAQ op mafia.org.Laat Tripod dit maar niet lezen want dan wordt ie helemaal leip
kzou ook wel bij de GoT-crew willen dus add me ff=)
Verwijderd
LEEEEEEEEEEEEEEEEES !!!!!!DeadKnight schreef op 23 oktober 2002 @ 18:18:
er is geen got crew. Die komt MISSCHIEN en als ie komt duurt dat nog wel effe....
Zie ook reply van merijn.DeadKnight schreef op 23 oktober 2002 @ 18:18:
Zoals ik al had gezegd in de startpost is het dus het plan om een GoT crew optestarten, nu kun je dit pas doen als je earner bent en zullen we dus in rang moetn stijgen! Zodra er een stuk of 10 a 15 mensen earner zijn wordt een GoT crew opgericht, hoe, waar wanneer etcc.. weten we nog niet en zullen we dan wel zien!
'k Wil mensen die twee accounts hebben toch echt nog een keer waarschuwen. Er staat nergens wat de exacte consequenties zijn, er staat wel dat ze mensen kunnen onderscheiden aan de hand van gameplay & ip.
Zo kunnen ze jou en je broertje bijvoorbeeld onderscheiden, hoewel jullie op hetzelfde IP zitten. Zoals ik al zei staat er niet wat voor straf je krijgt, maar persoonlijk zou ik niet raar staan te kijken als er bans worden uitgedeeld.
Ook denk ik er over om mensen waarvan ik weet dat ze twee accounts actief gebruiken, terwijl ze weten dat dat niet mag te gaan aangeven, want ik
echt op die gastjes die een game denken te kunnen verzieken.
Door van dat soort ventjes is de game pas bijna 2 dagen down geweest, zoiets ga ik voor niemand nog een keertje meemaken want 't was echt een pijnlijk traject, om van m'n F5-toets nog maar te zwijgen!
Zo kunnen ze jou en je broertje bijvoorbeeld onderscheiden, hoewel jullie op hetzelfde IP zitten. Zoals ik al zei staat er niet wat voor straf je krijgt, maar persoonlijk zou ik niet raar staan te kijken als er bans worden uitgedeeld.
Ook denk ik er over om mensen waarvan ik weet dat ze twee accounts actief gebruiken, terwijl ze weten dat dat niet mag te gaan aangeven, want ik

Door van dat soort ventjes is de game pas bijna 2 dagen down geweest, zoiets ga ik voor niemand nog een keertje meemaken want 't was echt een pijnlijk traject, om van m'n F5-toets nog maar te zwijgen!
P.S: dat de pagina down was komt niet door de dubbele account's het maakt niet zoveel uit of je 10 keer inlogt.. Dat kost echt niet meer recources van de server als via jirc op mafia.org irc kanaal komen.,..
ok, tnx voor een beetjuh normale repley..Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 18:43:
[...]
Zie ook reply van merijn.
Zoals ik al had gezegd in de startpost is het dus het plan om een GoT crew optestarten, nu kun je dit pas doen als je earner bent en zullen we dus in rang moetn stijgen! Zodra er een stuk of 10 a 15 mensen earner zijn wordt een GoT crew opgericht, hoe, waar wanneer etcc.. weten we nog niet en zullen we dan wel zien!

ben net gekomen tot gangster
Verwijderd
en voor de goede orde, hijs Thug en heeft dus geen crewVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 19:19:
Ik heet op mafia.org MeMenTo.....
voor Tripod/Redkef zijn lijst....
Kom op... er is een lijst met drugsroutes de gemiddelde! De actuele prijzen kun je vinden op IRC,m ga aub niet dit topic met dat soort vragen vervuilenVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 19:42:
en hoeveel kost heroin in NY?
Verwijderd
Ik heb nu al 10x achter elkaar succes behaald met 'Snatch a purse'. Kan ik er nu vanuit gaan dat ik een 100% succes rate heb?
Verwijderd
Kheb me net aangemeld onder de naam Snakepit. Wat moet je eigenlijk allemaal doen enzo. Ben nog beetje aant wennn (I LOVE TEXTBASES GAMES).
lees de startpost eens dan weet je toch wel genoeg..Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 19:54:
Kheb me net aangemeld onder de naam Snakepit. Wat moet je eigenlijk allemaal doen enzo. Ben nog beetje aant wennn (I LOVE TEXTBASES GAMES).
Verwijderd
Nee, dat doet zijn leader wel !!
laat het maar, hij wordt wel uitgekocht (hoop ik). Als we er achter komen welke lamer dit doet dan gaan we wel effe langs met de officiele GoT Mafia Whack Groep
laat het maar, hij wordt wel uitgekocht (hoop ik). Als we er achter komen welke lamer dit doet dan gaan we wel effe langs met de officiele GoT Mafia Whack Groep
Moet ik wel eerst purses kunnen jattenVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 20:18:
Nee, dat doet zijn leader wel !!
En moet verdorie nog tering lang w88 tot me vliegtuig gaat
Dis niet leuk
Toch wel kicken spel
Verwijderd
Jongens RedKef heeft het al gezegd, maar we moeten wel allemaal ENGELS praten op de site. Straks gaat iedereen goters whacken want ze houden niet van Nederlands sprekende. Hou je even aan het spelletje en praat engels !!!!!!
Verwijderd
Hmm wanneer komt die eigenlijk?? GoT (geschat) olijkt me fun. BIOet het dan dan je het voor de fun doet en neit de meeste gefaaarlijke don vbent?
You are dead. el_t-lor.
You were fitted for cement shoes on Oct 22, '02 17:24
hmmm leuk
You were fitted for cement shoes on Oct 22, '02 17:24
hmmm leuk
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Iedereen doet het hier voor de fun. Je moet het alleen wel een beetje sirieus nemen. Het is gewoon niet leuk als je iedereen gaat zitten killen die je ziet, we proberen wel een beetje een realistisch mafia spel te spelen hier...Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 20:50:
Hmm wanneer komt die eigenlijk?? GoT (geschat) olijkt me fun. BIOet het dan dan je het voor de fun doet en neit de meeste gefaaarlijke don vbent?
Verwijderd
Ja zo wel maar gewoon, ook al ben ik nog niet goed ik wil wel graag erbij dadenlijk. Btw mijn nick is Snakepit
best wel klote gaat ut net goed verdien goed was bezig met shipment naar new york kon er ongeveer 10.000 mee verdienen nu moet ik in jail voor 30 min=(
Verwijderd
En nu zit hij zelf in de gevangenisDeadKnight schreef op 23 oktober 2002 @ 21:06:
wOOt, druk refresh en wat zie ik in me inbox:
From: Guido_gotta_get sent on: 14:02 Oct 23
Youre out ... early release

Arg.. ik stond dus op de hitlijst.. ik heb geen idee wie me erop heeft gezet en waarom ook niet 
Zeer vaag 2 gasten hebben geprobeerd te vermoorden maar heb het net overleefd
Dice mijn Baas zal het zaakje afhandelen
Zeer vaag 2 gasten hebben geprobeerd te vermoorden maar heb het net overleefd
Jeeej, Tripod heeft me geld geleend, ik heb iets van 20000 winst gemaakt als ik me niet vergis...
Nu alleen nog 3 uur wachten voordat ik kan terug kan vliegen naar LA..
update van de lijst GoT-ters:
Beter overzicht drugslijsten etc:
http://members.home.nl/mdz/drugroutes.xls of http://members.home.nl/mdz/drugroutes.txt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
| Naam op Mafia Naam op GoT Rank Crew _Sauron_ Sauron Gangster Dice Aurelius Vertex Gangster Devil_in_Disquise Bazs2000 Bazs2000 Gangster Mancatto burn_out2 bad-bean Thug da_rippah da_rippah Thug daniL danil Gangster IzzyCreamCheese dazhaaz stam2003 Thug Don_gotti Mr.Blonde Thug Dr0psHot Dr0psHot Thug dredge dredge Gangster Devil_in_Disguise El_Quedro El_Quedro Thug enter enter.nu Thug Fatality Metal_Kool4 Gangster FeeL-X Turb0M4n Thug ghettobob master187 Gangster Impulzive Killah Thug iMpULzIvE iMpULzIvE_Killah Thug jelleB Jbalk Thug Jules74 [Jules] Goomba Kappie Kappie Gangster Leko21 dvalk Thug Lonewolf Galahad Gangster MasterSR StricklyRickly Gangster Mancatto Memento Memento Thug merijn128 merijn128 Gangster IzzyCreamCheese Messa Messa Gangster mieras mieras Gangster IzzyCreamCheese Morphyrin kippetjuh Gangster Dice Nemesis Nemesis23 Gangster Devil_in_Disguise Nuntius JohnnyV.nl Thug Prometheus PromWarMachine Gangster Mancatto Sen Sen Gangster Snakepit Zaren|LNF Thug Sopranos Loneman Thug stokkie stokkie Thug Subzero Mr.Subzero Thug Dice tjalling Lingod Gangster Dice Tribal_T Tribal_T Thug Tripod RedKef Earner IzzyCreamCheese TurkishMafia Mchacken thug Valor OuTPuT Thug vwk vwk Gangster WickedWacked Vrieskist Thug Xzibit johnnyknoxville Gangster Dice Yzord Yzord Goomba Mancatto |
Beter overzicht drugslijsten etc:
http://members.home.nl/mdz/drugroutes.xls of http://members.home.nl/mdz/drugroutes.txt
Ik hoor ook bij de GoT list 
Naam Mafia: DutchCommando
Naam GoT: DutchCommando
Rank: Thug
Naam Mafia: DutchCommando
Naam GoT: DutchCommando
Verwijderd
btw, ik zit bij de Devil_in_Disguise crew, dat staat niet in t lijstje...
jammer dat er in haar regels staat dat je niet uit de crew mag enzo..misschien als we uitleggen van Got als t zover is, maareh..dont think so..
jammer dat er in haar regels staat dat je niet uit de crew mag enzo..misschien als we uitleggen van Got als t zover is, maareh..dont think so..
Ik hoor ook bij de list!
Naam mafia: Serial-XXX
Naam got: Serial-X
Naam mafia: Serial-XXX
Naam got: Serial-X
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
LOL! great thnx to SuBZero... als je nog eens iets nodig hebt, weet je waar je moet zijn
Ow jah start GoT ook nog een eigen crew of niet? zou cool zijn, crew van mooi 25 man ofzow... later, over een jaar, 100... als iemand ons dan probeert te wacken, heeft ie mooi 100 hits op z'n hoofd.. LOL
Ow jah start GoT ook nog een eigen crew of niet? zou cool zijn, crew van mooi 25 man ofzow... later, over een jaar, 100... als iemand ons dan probeert te wacken, heeft ie mooi 100 hits op z'n hoofd.. LOL
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Verwijderd
waarschijnlijk ben ik verslaafd
Het is verdomme 1:45 en ik lig nog niet in mn nest... Waar zit ik dan wel?
In de Jail...
//edit 2:08

Het is verdomme 1:45 en ik lig nog niet in mn nest... Waar zit ik dan wel?
In de Jail...
//edit 2:08

Ik had al mobmail gestuurd maar doe hier ook maar ff
Naam: ubermaestro
Naam Mafia: Bentley
Crew: Mancatto (LA)
Rank: Gangster
Naam: ubermaestro
Naam Mafia: Bentley
Crew: Mancatto (LA)
Rank: Gangster
euhmz kan ik van iemand dinero lenen?
nick is identiek als op got btw, euhm oow ik zit ook net in de jail *HINT*
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
hmm als ik het zo zie ben je ge ass raped als je die eerste vragen niet goed beantwoordt. Ik ben nu begonnen als thug, probeer wat tassies te roven maar dat lukt echt helemaal niet. Geen $ om drugs te komen en te low om iemand the wacken.
wat nuh? [kijkt sip]
wat nuh? [kijkt sip]
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
jjajajaja
Verwijderd
Had ik ook in het begin nix lukte gewoon.FanToom schreef op 24 oktober 2002 @ 06:46:
hmm als ik het zo zie ben je ge ass raped als je die eerste vragen niet goed beantwoordt. Ik ben nu begonnen als thug, probeer wat tassies te roven maar dat lukt echt helemaal niet. Geen $ om drugs te komen en te low om iemand the wacken.
wat nuh? [kijkt sip]
Heb ik Tripod een message gesturud of ik niet wat geld kon lenen.
Kreeg 16k van hem en met dat geld ga je dan drugs dealen er staat hiet wel ergen een link naar zijn lening afspraken.
Heb gisteren Tripod terug betaald en mag nu niet klagen over het geld.
Onderhand kan ik nu ook tasjes roven en ben nu begonnen aan de tank stations roven want nu ook onderhand goed gaat.
Hmm, mancatto is dood. 
Weet er iemand een beetje wat er gebeurd is vannacht? Uit de topics daar kan ik ook niet veel wijzer worden.
Weet er iemand een beetje wat er gebeurd is vannacht? Uit de topics daar kan ik ook niet veel wijzer worden.

Verwijderd
Hmm
Kreeg net dit berichtje
From: TBoyd sent on: 01:31 Oct 24
Are you ever worried that some schmuck is gonna take a shot at you for target practice, keeping in mind that you are not in a crew?
Ik hoop maar dat hij gewoon een goede bedoeling met me heeft.(verwacht het wel overgens)
Kreeg net dit berichtje
Are you ever worried that some schmuck is gonna take a shot at you for target practice, keeping in mind that you are not in a crew?
Ik hoop maar dat hij gewoon een goede bedoeling met me heeft.(verwacht het wel overgens)
lol, wel goed berichtje dan, you're shitting in yur pants ;P
nog een klein update'jeRedkef schreef op 23 oktober 2002 @ 23:06:
update van de lijst GoT-ters:
code:
1 2 Naam op Mafia Naam op GoT Rank Crew enter enter.nu Gangster
enter is een 'rank' opgeschoven: van Thug naar Gangster
~~ meesterprutser ~~
Lijkt me meer op een ronselberichtje.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 08:47:
Hmm
Kreeg net dit berichtje
Vraag of hij anders een leuke crew weet, dat zou ik iig gedaan hebben.
Verwijderd
Ik heb hem gezegt dat ik zo ook wel mijn vrienden heb. Maar ik wel intresse was naar een crew.bazs2000 schreef op 24 oktober 2002 @ 09:10:
[...]
Lijkt me meer op een ronselberichtje.
Vraag of hij anders een leuke crew weet, dat zou ik iig gedaan hebben.
Wie was dat, mancatto?
Dit topic is gesloten.