merijn was gangster ?Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 10:33:
Kan het misschien niet zo zijn dat iemand een war probeert te ontketenen
Dice dood: hoge pief, veel geld, eigen grote crew
Merijn: Een van de hogere members bij Tripod.
ja idd merijn hebben ze niet gekilled om een war te ontketenen
Hij was een gangster en die gaan vaak dood, door vage omstandigheden 
en met dice, was iets anders, hij probeerde een gangster te wacken(_Rumblefish_) en dat mislukte 2 min later was dice van de aardbodem verdwenen
en met dice, was iets anders, hij probeerde een gangster te wacken(_Rumblefish_) en dat mislukte 2 min later was dice van de aardbodem verdwenen
Verwijderd
Ja ik zat in jullie crew godverdomme. Ik was een van de eerste in de Tipod crew. Ik was de Recruiting Officer. Ik had eigenlijk allang Goomba moeten zijn maar werd het niet. GVD waarom ben ik dood
Verwijderd
Welke info kan ik hebben. Ik moest gister ontzettend veel dingen regelen voor schoolfeest, ben om een uurtje of 19.15 (nederlandse tijd) nog effe online geweest om te vliegen en toen ik daarnet inlogde was ik gewhacked. Stond verder niks bij:
You are dead. Merijn128.
You were fitted for cement shoes on Oct 28, '02 18:22
You are dead. Merijn128.
You were fitted for cement shoes on Oct 28, '02 18:22
Verwijderd
uhm eigenlijk met niemand....Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 11:26:
ja maar misschien had je al mot met iemand..
of minimaal iemand verdenken..
het kan zijn dat iemand die ik gerecruit hebt (en die dus naar een andere gang was gegaan) mij niet aardig vond omdat ik hem wou recruiten ofzo.
Of wacht, uh hoe heet die gast
_JoeyRight_ was boos geworden op mij omdat hij iemand wou whacken die ik aan het recruiten was en toen had ik tegen hem gezegd dat dat een beetje zinloos was omdat je skillpoints niet omhoog gaan door zomaar een gangster te whacken. Misschien was hij daarom boos geworden, maar lijkt me opzich raar want dat was afgelopen vrijdag geloof ik...
Verwijderd
Zie boven, Lingod IS de underbossanc schreef op 29 oktober 2002 @ 11:48:
merijn geef ff alle info door aan tripod/underboss
ok hij leeft niet meer: _JoeyRight-
Ok sorry hij was al dood, dit was zijn vorige account
Ik mobmail JoeyRight wel even om te vragen of hij er iets mee te maken heeft!
Ok sorry hij was al dood, dit was zijn vorige account
Ik mobmail JoeyRight wel even om te vragen of hij er iets mee te maken heeft!
Anc probeer eens goomba's eruit te halen!anc schreef op 29 oktober 2002 @ 12:14:
Wat een klote zooi
ik ben nu goomba en ik krijg een thug niet eens uit de bak!!!!
Ik heb gisteren een wise guy eruit gehaald en een earner (Tripod) en dat lukte me wel.. dus ik dacht probeer ook even een paar gangsters, van de 4 geen 1 gelukt!
Dus probeer eens wat hogere ranks misschien lukt dat wel!
Verwijderd
Jups, offline en niet in de bakVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 17:29:
[...]
Jbalk is al 2 keer bijna gewacked toen ie offline niet in de bak zat![]()
![]()
Verwijderd
Dan heb je de vragen gewoon verkeerd beantwoordanc schreef op 29 oktober 2002 @ 12:14:
Wat een klote zooi
ik ben nu goomba en ik krijg een thug niet eens uit de bak!!!!
beantwoord zoals op pagina 1 staat.Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 13:06:
[...]
Dan heb je de vragen gewoon verkeerd beantwoord
Verwijderd
Dat zijn de vragen om goed te kunnen stelen en drugs te kunnen handelen, dus niet om specifiek iemand uit de bak te halen volgens mij... dat is toch wat er op pagina 1 stond ofniet? omdat je eerst resources nodig had was het belangrijk dat je goed kon dealen dus heb je nu voornamelijk de eigenschappen van een dealer... althans dat is wat ik merk... heb zelf ook nog niemand uit de bak kunnen krijgen dussuh...
ik denk dat ik nu een 30 tal keren geprobeerd heb. zou het zo kunnen zijn dat je skill naar beneden gaat naarmate je blijft proberen?
tis me 1 keer gelukt .. 1 van de eerste keren
tis me 1 keer gelukt .. 1 van de eerste keren
ja ach ja sommige hebben nog niet veel post op GoT en proberen die op die manier te verhogen..Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 13:54:
gebruik die fokking EDIT knop eens
waar kan je zien hoe je de vragen beantwoord hebt?
en hoe kan ik got crew joinen?
en hoe kan ik got crew joinen?
Verwijderd
van die vragen kan je achteraf niet meer zien, je merkt vanzelf wel waar je goed in bent
Als je een crew wil joinen moet je de leader ff een mailtje sturen, bij de GoT crew is dat Tripod dus
Als je een crew wil joinen moet je de leader ff een mailtje sturen, bij de GoT crew is dat Tripod dus
aantal postings?!Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 14:01:
[...]
ja ach ja sommige hebben nog niet veel post op GoT en proberen die op die manier te verhogen..
alsof mij dat wat kan schelen
Verwijderd
Ik ben heel goed in jailbreaks. Mijn record staat nu op 15 mensen op rij uit de bak halen 
Merijn, kom je nog terug? Je kan zo weer recruiting officer worden als je Gangster ben, maar dan moet je wel binnenkort terug komen.
Merijn, kom je nog terug? Je kan zo weer recruiting officer worden als je Gangster ben, maar dan moet je wel binnenkort terug komen.
Verwijderd
Meestal geen problemen mee.
Ik ga vaak de bak in als ik iemand wil uitbreken en als ik dan in de bak zit, zie ik dat die persoon er al uit is. Dus iemand is me dan net voor en op de een of andere manier kom ik er dan telkens in.
Verwijderd
Ik ben al terug;Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 15:42:
Ik ben heel goed in jailbreaks. Mijn record staat nu op 15 mensen op rij uit de bak halen
nick is Gauloises...
Maar komende week kan ik niet spelen (pas volgende week dinsdag weer). Ga dus nu gezellig in de bak zitten, en zie volgende week wel of jullie me nog kunnen gebruiken als recruiter of iets anders...
Verwijderd
Merijn, ik heb even in de recruiting thread gezet dat je terug bent, en dat je gewoon weer recruiting officer wordt zodra je weer bij de crew zit.
Verwijderd
Maar wie kan Dice dan in godsnaam wacken??
JimmyTwoTimes??
Een Godfather?
Want Izzy (sponsor van die gast die die probeerde te wacken) is zelf ook 'maar' een made man, dus, ik denk niet dat het hem zomaar zou lukken...
JimmyTwoTimes??
Een Godfather?
Want Izzy (sponsor van die gast die die probeerde te wacken) is zelf ook 'maar' een made man, dus, ik denk niet dat het hem zomaar zou lukken...
Verwijderd
Forget about it. Wat Dice zelf gezegd heeft....Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 16:27:
Maar wie kan Dice dan in godsnaam wacken??
JimmyTwoTimes??
Een Godfather?
Verwijderd
Jah ik zag het net...
Maar xGooglex is ook dood BTW... Net pas.
Helaas, maar ik wil de killer hebben.
Maar xGooglex is ook dood BTW... Net pas.
Helaas, maar ik wil de killer hebben.
Verwijderd
Tja, wat wil je met een prijs van 600k op je hoofd, dan leef je niet lang
Ik begrijp zijn strategie nog steeds niet helemaal. Hij wou dus perse in de hitlist komen te staan, omdat hij dan bijna niet dood zou kunnen gaan? Ik heb het nu dus over xGooglex.
Verwijderd
JanMaster is dood
GRRR... als ik weet wie dit gedaan heeft...
Zie hier http://www.mafia.org/graveyard.php
Zie hier http://www.mafia.org/graveyard.php
Verwijderd
Mmmmmm, thankzVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 16:21:
Merijn, ik heb even in de recruiting thread gezet dat je terug bent, en dat je gewoon weer recruiting officer wordt zodra je weer bij de crew zit.
maar bedenk wel dat dat nog een week duurt he, hoop dat jullie nog kunnen wachten zolang...
Verwijderd
neh, je hebt m'n oude account 
M'n nieuwe is -JanMaster-.
Maar ik heb wel gepost dat ik een hoge beloning voor je killer heb
M'n nieuwe is -JanMaster-.
Maar ik heb wel gepost dat ik een hoge beloning voor je killer heb
Nee, idd... er wordt te veel gewacked. Het moet nu maar eens afgelopen zijn, ik werd ook zonder reden gewacked, en, als het zo doorgaat, wordt het spel er niet leuker op
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Verwijderd
Helemaal met je eens. Er zou eigenlijk alleen bij wars en bij familie conflicten moeten worden gewhacked....Serial-X schreef op 29 oktober 2002 @ 17:16:
Nee, idd... er wordt te veel gewacked. Het moet nu maar eens afgelopen zijn, ik werd ook zonder reden gewacked, en, als het zo doorgaat, wordt het spel er niet leuker op
Verwijderd
ik vind ook dat die _rumblefish_ op moet fokken (hij was de reden van dice's dood), maar dat ga ik daar niet zeggen, want dan ben ik zelf ook dood voor ik het weet.
ik heb mafia uitgespeeld, maar ik snap niks van dit geblaat
Verwijderd
dit is ook een iets andere mafiamarteltor schreef op 29 oktober 2002 @ 17:43:
ik heb mafia uitgespeeld, maar ik snap niks van dit geblaat
maar het is zeker te veel moeite om 1 minuut op mafia.org te kijken?
dacht ik al
De halve Tripod clan gaat dood?!
_Sauron_ nu ook en -Trinity- zag ik ook dood? Da's zijn tweede keer al, gaat goed daaro
Never mind, hij sloopte ff z'n aka denk 'k
_Sauron_ nu ook en -Trinity- zag ik ook dood? Da's zijn tweede keer al, gaat goed daaro

Never mind, hij sloopte ff z'n aka denk 'k
ik leef nog hoor
ja me oude account heb ik ff weggegooit met de quit button
Die had ik eerst maar daar had ik geen vragen in gevult en was een _ vergeten
nooit gebruikt. Las net dat er een quit feature was toegevoegd en dus ff geprobeert
ja me oude account heb ik ff weggegooit met de quit button
Die had ik eerst maar daar had ik geen vragen in gevult en was een _ vergeten
keej, ik dacht al...SaURoN schreef op 29 oktober 2002 @ 18:10:
ik leef nog hoor
ja me oude account heb ik ff weggegooit met de quit button![]()
Die had ik eerst maar daar had ik geen vragen in gevult en was een _ vergetennooit gebruikt. Las net dat er een quit feature was toegevoegd en dus ff geprobeert
Hoe kan iemand nou een massale zelfmoord verrichten?ik pleeg zelfmoord op 100 mensen?Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 18:29:
Ja die zelfmoord knop is wel cool
Masale zelfmoord iemand?

Verwijderd
massale zelfmoordAghanim schreef op 29 oktober 2002 @ 18:39:
[...]
Hoe kan iemand nou een massale zelfmoord verrichten?ik pleeg zelfmoord op 100 mensen?![]()
![]()
![]()
als je met een grote groep tegelijk zelfmoord pleegt
moeilijk he

Verwijderd
hmm, is ie er niet? Anders kijk ik wel ff in SMVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 18:06:
uhmm we zitten op 1036+ posts, Lingod maak jij effe nieuwe ??
Dicht en JanMaster maakt een nieuwe heeft ie gezegd
Dit topic is gesloten.