LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Verwijderd
Lees die crew-rulez eens door
Als ik nou eens wist waar die rules stonden.. ik krijg ze maar niet gevonden. Tenzij het de FAQ is... maar die heeft niks met onze crew te maken
heb ze volgens mij gevonden, maar dan weet ik nog niet waarom Damada het recht heeft mij 2 keer proberen te wacken, aangezien ik niet geprobeerd heb die kerel te wacken
Verwijderd
Some basic rules:
1.) Do not Speak other languages than English in the Streets, OOC, Bars and HQ. It annoys ppl, they can't read it, so just don't.
2.) At the moment, feel free to msg me, but when we grow larger and larger, I'll make some arrangements, so you can msg other ppl in the crew, and they msg to me.
3.) Don't Insult ppl in public, unless it is necessary, or you think it is necessary.
4.) Don't try to wack ANYBODY without my permission. If you do so, feel the consequences. Never ever try wacking when you are a gangster.
5.) If someone tries to wack YOU, first contact me, don’t post it in the streets, or on IRC, just msg me, I will look in to it, and if it is necessary take care of it.
6.) If you see anyone being disrespectful to one of our crewmembers, msg me.
7.) Don't flood the forums.
8.) Never ever piss of another crew leader.
9) If you see a member on the hitlist, Try to buy it of, If you can't Contact Snatch or Tjalling
10) If you are the witness of a murder, MSG me Personally
En nog, als ik(onbewust) een poging gedaan had die kerel te wacken, dan wast dat VOOR ik in de crew zat.Serial-X schreef op 27 oktober 2002 @ 21:46:
edit:
heb ze volgens mij gevonden, maar dan weet ik nog niet waarom Damada het recht heeft mij 2 keer proberen te wacken, aangezien ik niet geprobeerd heb die kerel te wacken
Verwijderd
Verwijderd
dus in totaal $176.000
is toch meer dan ik dacht
Verwijderd
ow ow ow wat slechtSerial-X schreef op 27 oktober 2002 @ 22:24:
Hmm.. ik zit net aan de $100.000... maarja, ik heb de eerste 2 dagen bijna niets gedaan..

Verwijderd
Keer op keer beland ik zelf in de gevangenis...
Amateurcoureur en fervent banktukker
Verwijderd
ghehe dat hek nooit ik check het altijd !!Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 01:45:
af en toe ook zo lomp bezig...denk je drugs hebben gekocht ga je vliegen.... geen drugs... c'est tres stupide................ kan je weer 3 uur lang supermarkten overvallen.
Verwijderd
Doe je wel thugs ?? gangsters lukken mij niet thugs gelukkig welEl_GringO schreef op 28 oktober 2002 @ 01:48:
Hmm... jailbreak talent trainen werkt nog niet echt hier
Keer op keer beland ik zelf in de gevangenis...
Verwijderd
edit:
Ik bedoelde, hij was gangster, maar ze lukken me meestal niet
Verwijderd
o oh dat klinkt nie goeVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 08:42:
Serial-X, volgens mij ben je dood, of wat is nu je naam @ Mafia.org?
Snap ik, maar het moet nou eenmaal op dit moment zo. ik heb niks aan gangsters die wacken en toch falen. Ik krijg dan ruzien en dan zitten we zo in een oorlog. Dan zijn we op dit moment kansloos.Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 21:55:
noujah ik wack nie zonder toestemming tripod maar ik vind het jammer dat niemand anders toestemming kan geven
Hee die The-One heeft mij ook al een keer proberen te wacken. Toen zat ik nog niet bij een crew, maar hij heeft later netjes zn excuses aangeboden.Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 09:24:
Je kan geld van me lenen, message maar, nieuwe account, -JanMaster-.
Dice heeft veel rotte appels in z'n crew, een andere, The-One, heeft een crewmember van ons, the GoodFellas, gewacked. We mogen die nu wel wacken van Dice
Amateurcoureur en fervent banktukker
Verwijderd
Dit is een eikel.. begin zomaar te schelden :\From: Snake_Pliskin sent on: 05:12 Oct 28
You = Tard, me = not a tard.
10 stukjes drugs meenemen ruleert!
en waarom wil ik op irc.tweakers.net omdat ik in #mafia wil
Grtz,
Anc
als je 20x een message hebt verstuurd ben je gangster,althans dat heb ik zo uitgevonden nadat ik iemand zoiets hoorde zeggen...kijk voor jezelf...

Verwijderd

Je moet een dag geregd zijn, als je me niet geloofd ask Tripod...
Verwijderd
edit:
XeNeRgY, ik zie in je profile dat je geregd bent om 4.45u system time, dat is een dag en een uur geleden, en je hebt misschien gelijk, door het verschil zomer/wintertijd zou het op deze bewuste dag misschien ook wel 23 uur kunnen zijn...
Verwijderd
Okey maar wat ik dus zeg is, het kan niet dat hij 3 uur nadat ie geregd was al gangster was, of zelfs gister avond al. Vanochtend is goed mogelijk ja, ik werd het na minder dan 23 uur.Redkef schreef op 28 oktober 2002 @ 13:05:
Mensen, voor de laatste keer. Die 24 uur is een richttijd. Sommigen doen er langer over, sommigen zijn zelfs eerder. Ja dat kan. Ook op een normale dag.
Verwijderd
Yeps, xGooglex heeft al een tijdje veel $$$ op zijn hoofd staanVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 13:05:
Redkef, er staat een prijs van 50k op een gast van je, MaNuAl...
[...]
Okey maar wat ik dus zeg is, het kan niet dat hij 3 uur nadat ie geregd was al gangster was, of zelfs gister avond al. Vanochtend is goed mogelijk ja, ik werd het na minder dan 23 uur.
wil toch ook niet zeggen dat ik dat dan moet doen?als ik iemand in jail zie help ik hem ook,ook al vraagt hij dat niet..........Dr0pSHoT schreef op 28 oktober 2002 @ 13:32:
hij wil toch ook niet vrijgekocht worden ofzo?
Xenergy en niet iedereen stelt dat opprijs. Zodra ik in de bak zit dan wil ik er NIET uit behalve als ik erom vraag.Aghanim schreef op 28 oktober 2002 @ 13:33:
[...]
wil toch ook niet zeggen dat ik dat dan moet doen?als ik iemand in jail zie help ik hem ook,ook al vraagt hij dat niet..........
Verwijderd
Gewoon vragen, en respect hebben voor de wil van iemand.Aghanim schreef op 28 oktober 2002 @ 13:33:
[...]
wil toch ook niet zeggen dat ik dat dan moet doen?als ik iemand in jail zie help ik hem ook,ook al vraagt hij dat niet..........
Verwijderd
ja tripod of iemand anders vertel ons het verhaalAghanim schreef op 28 oktober 2002 @ 13:32:
wat houd eigenlijk : The dobles family in?
dat zie ik ook bij Dice staan
je hebt gelijk van de kant dat iemand erin wil zitten had ik het nog niet bekekenVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 13:59:
[...]
Gewoon vragen, en respect hebben voor de wil van iemand.

waar slaatAghanim schreef op 28 oktober 2002 @ 14:09:
[...]
je hebt gelijk van de kant dat iemand erin wil zitten had ik het nog niet bekeken

alsof je het niet serieus neemt?!!?
Ik kom zelf uit de Dobles Family. Dobles = Maverick = Devil_in_Disguise. Waarom dan in onze sig? Loyaliteit, respect, meer mensen aantrekken, allies. Over een tijdje ga ik dit afzwakken, weet nog niet wanneer.
Verwijderd
ik zit in de bak voor veiligheid als ik lang nie online kom, daarom zit ik er zo vaakVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 14:44:
Het kan toch best??
10min. zitten is niet erg, en zijn beweegredenen gaan mij nix aan...
Verwijderd
En Devil_in_Disguise = dead...Redkef schreef op 28 oktober 2002 @ 15:30:
ok, voor de duidelijkheid:
Ik kom zelf uit de Dobles Family. Dobles = Maverick = Devil_in_Disguise. Waarom dan in onze sig? Loyaliteit, respect, meer mensen aantrekken, allies. Over een tijdje ga ik dit afzwakken, weet nog niet wanneer.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nu:Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 15:47:
zit er iemand in chicago ik las dat pcp en heroine goed te verkopen zijn... wat zijn de prijzen nu?
PCP $5261
Heroine: $8687
Cocaine: $10539
Verwijderd
Wel als iemand een prijs op je hoofd heeft gezet.Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 15:51:
Ik snap niet helemaal waarom je in de bak zou gaan zitten als je off-line bent, want ik heb vollgens mij ergens gelezen dat je niet gewacked kan worden als je zelf niet online bent. Dus dan heb je er toch helemaal nix aan?
je kan wel gewacked worden als je offline bent. namelijk als je dan op de hitlist gezet word dan kan je zo gewacked worden.Verwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 15:51:
Ik snap niet helemaal waarom je in de bak zou gaan zitten als je off-line bent, want ik heb vollgens mij ergens gelezen dat je niet gewacked kan worden als je zelf niet online bent. Dus dan heb je er toch helemaal nix aan?
kortom in jail ur safe!
naja is eigenlijk ook niet waar want als iemand je dan nog steeds wilt wacken
kan hij je eerst uit jail halen
dan in de hitlist zetten
dan je wacken
correct me if i'm wrong
Maar jail is nog altijd veiligste
Verwijderd
Tenminste niet als je niet op de hitlist stond?
Verwijderd
je zal het zelf wel veroorzaakt hebben lijkt me zo ?Serial-X schreef op 28 oktober 2002 @ 17:06:
Hmm.. nee aangezien ik daar mezelf niet protected voel... Misschien Lucky_Luciano ofzo...
Verwijderd
Jbalk is al 2 keer bijna gewacked toen ie offline niet in de bak zatVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 16:18:
K dacht dat je helemaal niet gewacked kon worden als je niet online was?
Tenminste niet als je niet op de hitlist stond?

neej meer omdat ik zelf zo dom was om het niet van die kant te bekijken.......anc schreef op 28 oktober 2002 @ 14:26:
[...]
waar slaat<--dat op?
alsof je het niet serieus neemt?!!?

Verwijderd
Wat gebeurd er eigenlijk als je dat veranderd terwijl je in een crew zit?
Verwijderd
Ze hebben me wel naar Chicago gemoved toen ik Good_Fella_ joinede... Dus ik denk wel dat je je crew kwijtraakt als je van hometown wisselt.
Nee, net als het zelf kunnen leaven van een crewVerwijderd schreef op 28 oktober 2002 @ 19:57:
ah zie het, was dat er gister ook al?
alleen krijg je dan steeds joiners en leavers als ze genoeg info over die crew hebben
Verwijderd
Maar in het echt kun je ook niet zomaar weggaan, dus, dat vind ik wel iets minder.
Verwijderd
Dus gangster kost 100k, goomba 200k enz enz...
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
Verwijderd
ik ga toch nie weg[Jules] schreef op 28 oktober 2002 @ 21:52:
't kost 100k per rank om weg te gaan bij een crew.
Dus gangster kost 100k, goomba 200k enz enz...
Lots, Lots and lots., but due to 800% server loads I took the who's on feature off temporarily.
LOL!
ow lolAghanim schreef op 28 oktober 2002 @ 17:49:
[...]
neej meer omdat ik zelf zo dom was om het niet van die kant te bekijken.......
Verwijderd
Dice dood: hoge pief, veel geld, eigen grote crew
Merijn: Een van de hogere members bij Tripod.
Dit topic is gesloten.