"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Tis wel veilig als je daarbij zitVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 15:58:
een mannetje probeerde mij te wacken omdat ik nie wilde joinen bij Dice! hun zijn echte gangsters , dus als je hersens hebt , niet bij Dice joinen , je komt er nie uit!!!
Zei vroeg mij ook al om te joinen, maar zit lekker bij Dice...DeadKnight schreef op 24 oktober 2002 @ 16:09:
kheb net een zooitjuh acid verkocht dus dat tikt ook weer lekker aan in newyork en zit nu bij een crew iets van carla?
Er zitten al heel veel Nederlanders in, meer dan de helft en Dice zelf is ook NL.
Plus dat het een van de betere crews is
Verwijderd
Hij heeft misschien niet de meeste members, maar hij heeft wel als enige op heel mafia.org de rank van Capo. Ik heb zelfs gehoord dat dat nog nooit iemand eerder is gelukt. Als hij alles weet te overleven zal hij misschien de eerste speler worden die Godfather wordt.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 16:04:
JimmyTwoTimes ? hij heeft 78 members, ik had volgens mij nogeentje gezien met 130 members ofzo , ik weet nie meer welke het is
Verwijderd
En wat gebeurd er met je geld (op die bank) als je wordt gewacked???
Verwijderd
dan verlies je allesVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 16:23:
Hoe zit dat eigenlijk met die bank, wat voor zin heeft die?
En wat gebeurd er met je geld (op die bank) als je wordt gewacked???
Verwijderd
Ach, wij kijken even aan wat JTT aan het doen is. Verders kan er nog niks over zeggenVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 16:17:
[...]
Hij heeft misschien niet de meeste members, maar hij heeft wel als enige op heel mafia.org de rank van Capo. Ik heb zelfs gehoord dat dat nog nooit iemand eerder is gelukt. Als hij alles weet te overleven zal hij misschien de eerste speler worden die Godfather wordt.
Verwijderd
Jij hebt in je profiel staan dat je 'Wealthy' bent. Als je nu al je geld stort in een bank staat er in je profiel 'Dirt Poor'.
Of dit echt nuttig is weet ik niet, maarja, veel meer dan dit kun je (op dit moment) niet met een bank. Je bent je geld trouwens altijd kwijt als je gewacked wordt, of het nou op de bank staat, of dat je het in je handen hebt.
Verwijderd
ok, thx, ik heb dit spelletje namelijk ook op mijn Handspring PDA, en daar krijg je rente voor je geld op de bank, dus ik dacht dat dat hier misschien ook was...Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 16:34:
Ik heb van Tripod gehoord dat banken geen rente geven, terwijl het wel in de FAQ staat. Enige nut wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat banken je hoeveelheid geld naar de buitenwereld kunnen verbergen. Voorbeeld:
Jij hebt in je profiel staan dat je 'Wealthy' bent. Als je nu al je geld stort in een bank staat er in je profiel 'Dirt Poor'.
Of dit echt nuttig is weet ik niet, maarja, veel meer dan dit kun je (op dit moment) niet met een bank. Je bent je geld trouwens altijd kwijt als je gewacked wordt, of het nou op de bank staat, of dat je het in je handen hebt.
Verwijderd
Eerst mancatto, nu Head2TheGun, who's next? En wie doet dit?
Verwijderd
Alleen wanneer de cops bebribed worden, toch??Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 16:54:
Hmz, das wel een beetje vaag... als je gepakt wordt mag je de drugs die je al hebt gewoon houden....
Ik werd als Thug opgepakt bij dealen, allle dope kwijt toen...
Crew maaatjuh!DeadKnight schreef op 24 oktober 2002 @ 16:09:
kheb net een zooitjuh acid verkocht dus dat tikt ook weer lekker aan in newyork en zit nu bij een crew iets van carla?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
You were fitted for cement shoes on Oct 24, '02 10:51
shittttt , en wat nu met mijn 20.000 , weg??
Verwijderd
Verwijderd
kan iemand kijken wie mij gekilld heeft , of kan dat nie
Verwijderd
ik heb chicago,new york en las vegas nu gehad
Verwijderd
Verwijderd
Waar haal je dat vandaan dan joh ??Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 17:58:
hmz.. hou het eens een beetje verborgen dat je van GoT bent.. ik geloof dat ze iets tegen GoT'ers hebben
ik denk overigens dat ze alleen een beetje geïrriteerd raken als er weer wat GoTters nederlandse gaan praten op het forum....
Verwijderd
nu kan ik je niet meer terugbetalen shitttVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 17:59:
ik zei toch dat je een crew moest joinen...
Verwijderd
hij is wel rijk: Wealth: Richer than God
Verwijderd
Gaat het nou wel goedstokkie schreef op 24 oktober 2002 @ 17:01:
[...]
Alleen wanneer de cops bebribed worden, toch??
Ik werd als Thug opgepakt bij dealen, allle dope kwijt toen...
Verwijderd
voortaan zal bij elke moord 1 getuige aanwezig zijn. Hoe het werkt weet ik niet precies, maar het zal waarschijnlijk zo zijn dat je een mobmail kan krijgen over een moord met daarin de dader en het slachtoffer !!!
Hele goede verandering, er gaan nu veel dingen anders worden !!
P.S: mensen Dice is verhuisd van NY naar LV, als je hem wilt joinen dan moet je em mobmailen..
Verwijderd
ik ben dood en gelijk dingen verandert!!! als er een nieuwe versie komt van dat spel ga ik misschien weer spelen .Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 18:43:
NIEUWE TOEVOEGING !!!
voortaan zal bij elke moord 1 getuige aanwezig zijn. Hoe het werkt weet ik niet precies, maar het zal waarschijnlijk zo zijn dat je een mobmail kan krijgen over een moord met daarin de dader en het slachtoffer !!!
Hele goede verandering, er gaan nu veel dingen anders worden !!
iemand die dat gaat uitbuyen?
Verwijderd
al gebeurdFanToom schreef op 24 oktober 2002 @ 19:48:
Target: Devil_in_Disguise Contract paid by: Anonymous Reward: $600000 Reason: Had some spare money so I thought I'd help out with the new HQ fund. Love Jimmy![]()
iemand die dat gaat uitbuyen?
Verwijderd
nick is TheTurkishMafia (NY)

BF1: Don-Panio
Beter niet
De laatste tijd zijn er 2 grote jongens vermoord, ik join niet zo'n grote, denk niet dat 't goed is. Mijn instinct zegt dat
Verwijderd
Een sponser is een clan leaderVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 20:33:
ik heb overal gezocht (ja ook in de FAQ), maar heb het nergens kunnen vinden: Wat is een sponsor, krijg je die vanzelf en waar kan je zien wie dat is?
Verwijderd
Dice , maar beter niet joinen , ik ben door hun gekilld!Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 20:43:
Ist Dice of dice?
Verwijderd
Verwijderd
Wat had je gedaan dan?Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 20:44:
[...]
Dice , maar beter niet joinen , ik ben door hun gekilld!
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Jaaaaa, als ik 100 uur ingelogd zit, ben ik vast GoTfatherVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 22:26:
Misschien moet je 24 uur online zijn op de mafia.org site

Na een stuk of 3 uur wordt je er uit geknald en zul je opnieuw in moeten loggen
Verwijderd
Wanneer het slim is om te wacken: nooit. Je zult altijd gevonden worden en 9 van de 10 keer krijg je een revenche actie op je dak, wat weer zal resulteren in je dood. Voor het geld hoef je het echt niet te doen. Als je een startkapitaaltje leent en je gaat een beetje dealen heb je in een paar dagen 50.000 cash verdiend. De meeste ransoms zijn niet hoger...Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 00:44:
wat heb je voor extra's als je goomba bent, alleen 5 extra units? of nog meer? en vanaf wanneer is het slim om te wacken?
Als je Goomba bent gaat het doodschieten wellicht makkelijker, je krijgt 5 extra units, je kan makkelijker mensen uit de gevangenis halen, enzovoort. Alles gaat iets simpeler, maar er wordt nog steeds rekening gehouden met je antwoorden helemaal aan het begin van de game.
Verwijderd
dan wacken we niet... hoe weten ze dan dat ik dan iemand gewackt zou hebben? met dat nieuwe witness gedoe?
Verwijderd
Tuurlijk niet, maar ik kan me voorstellen dat je 24 uur aanwezig moet zijn geweest op de site om Gangster te worden. En je wordt er echt niet na 3 uur uitgeknald, ik ben nu al veel langer dan 3 uur online en ik ben er nooit uitgegooid.PromWarMachine schreef op 25 oktober 2002 @ 00:44:
[...]
Jaaaaa, als ik 100 uur ingelogd zit, ben ik vast GoTfather![]()
Na een stuk of 3 uur wordt je er uit geknald en zul je opnieuw in moeten loggen
Erm, daar moet nog 't woordje _'idle'_ tussenVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 01:01:
[...]
Tuurlijk niet, maar ik kan me voorstellen dat je 24 uur aanwezig moet zijn geweest op de site om Gangster te worden. En je wordt er echt niet na 3 uur uitgeknald, ik ben nu al veel langer dan 3 uur online en ik ben er nooit uitgegooid.
Als je blijft klikken wordt je er natuurlijk niet uitgegooid.
Mja, 24 uur AANWEZIG zit je zo aan.
't Zit toch in die experience points of skills, weet ik hoe ze het achter de schermen noemen

Zo beter? Mr. Wiseguy?
Dit topic is gesloten.