Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 17:24:
[...]

Waarschijnlijk krijg je dan gewoon weer een 6310 hoor!

Op mobileplaza zeggen ze dat ze 6610 beperkt kunnen leveren!!
Nah.. vorige keer kreeg ik ook een nieuwe (6310 ipv 6210). Dit is volgens mij geen software fout... dus... misschien...

tevens is mn abo afgelopen en zit te twijfelen tussen een 7210 en 7650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pogostokje schreef op 17 November 2002 @ 17:40:
Om even mensen lekker te maken.... als je nu een 7210 koopt heb je dus een toestel zonder camera. Over een paar maandjes ligt de 7250 in de winkel, dat is een 7210 MET camera. Heb er al even mee kunnen spelen. :)
hoe kom je erop om te zeggen dat de 7250 een 7210 met camera is.. de 7250 heeft een compleet andere toetsen en kleuren lay-out en is 10 gram zwaarder! absoluut geen 7210 dus.. (behalve de grootte dan die wel enigzins vergelijkbaar is) verder ligt de 7250 toch niet voor maart april in de winkel en dan ben ik al weer dik 4 a 5 maanden aan het genieten van mijn 7210... en mag ik vragen waar je al met de 7250 "gespeelt" hebt dan? ben wel erg benieuwd! :?
Pogostokje schreef op 17 November 2002 @ 17:40:
Aangezien iedereen toch opeens bezig is met MMS enzo zou ik het wel weten ... een 2 jarig abbo afsluiten op de 7210 vind ik ronduit zonde.
Ohja, de 7210 ondersteunt ook GEEN geluid in MMS'jes.
Ik sluit zelf ook NOOIT 2 jarige abo's af, ik vind 1 jaar al te lang.. verder heb ik niet veel vertrouwen in MMS dus die opties boeien mij ook niet zoveel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 November 2002 @ 20:49:
[...]

Nah.. vorige keer kreeg ik ook een nieuwe (6310 ipv 6210). Dit is volgens mij geen software fout... dus... misschien...
waarschijnlijk was dat omdat de 6210 uit de handel is genomen.. het lijkt mij sterker dat je idd gewoon weer een 6310 krijgt of een 6310i....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee die was er nog wel, maar hadden ze niet direct... en heb 3 maanden op mn toestel moeten wachten totdat ze concludeerde dat ik maar een nieuwe moest krijgen (ze waren hem kwijd, en ik weet waarom.. namelijk verkeerde serie nummer opgeschreven :D ) en voor 50 euro meer kon ik een 6310 krijgen. (was eerst 100 maar wilde ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:51

Pogostokje

* twiet *

hoe kom je erop om te zeggen dat de 7250 een 7210 met camera is.. de 7250 heeft een compleet andere toetsen en kleuren lay-out en is 10 gram zwaarder!
Andere kleurtjes is waar, andere toetsenlayout is ook wel waar (al herken je wel de aparte opstelling terug).
Mijn opmerking sloeg dan ook niet zozeer op het uiterlijk (van een kleine afstand lijken ze echt SPREKEND op elkaar hoor) maar meer over de functionaliteiten. Lijkt mij toch belangrijker dan welke kleuren ze gebruiken. ;)
verder ligt de 7250 toch niet voor maart april in de winkel en dan ben ik al weer dik 4 a 5 maanden aan het genieten van mijn 7210...
Ja, Nokia is nog nooit op tijd gekomen met een model. :)
Althans niet in Nederland. Maar er ZIJN nou eenmaal nog steeds mensen die NIET elke 4 maanden een nieuwe GSM kopen. Nokia schat dat het gemiddelde momenteel op 2 jaar ligt. Ja, lach niet. :) Ik denk dat tweakers daar natuurlijk ver onder zullen zitten (hoewel, als jij op de kleurtjes let ;)) maar er zullen zeker tweakers zijn die niet elke 4 maanden een nieuwe telefoon kunnen of willen kopen. Hier in het topic werd gesproken over een 2-jarig abonnement. Dat zegt genoeg denk ik. ;)
en mag ik vragen waar je al met de 7250 "gespeelt" hebt dan? ben wel erg benieuwd! :?
Nokia heeft een hele berg nieuwe producten gepresenteerd begin van deze maand in Duitsland. Daar zat de 7250 ook bij. Evenals de N-Gage van Nokia, de 6100, 6800, enz... Dan kan je er dus rustig een poosje mee spelen.
Ik sluit zelf ook NOOIT 2 jarige abo's af, ik vind 1 jaar al te lang.. verder heb ik niet veel vertrouwen in MMS dus die opties boeien mij ook niet zoveel... ;)
NIET veel vertrouwen in MMS?
Ik den dat dit het wel helemaal gaat maken. SMS is de populairste dienst op dit moment. MMS is SMS met beeld, en als je ziet hoeveel MMS berichten er NU al verzonden zijn terwijl de dienst pas een maandje aktief is ... het blijkt dat ongeveer iedereen met een MMS toestel zich werkelijk helemaal suf MMS't! Met name dan dus met foto's erbij. Geluid is wat minder populair.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Pogostokje schreef op 18 November 2002 @ 07:36:

Ik den dat dit het wel helemaal gaat maken. SMS is de populairste dienst op dit moment. MMS is SMS met beeld, en als je ziet hoeveel MMS berichten er NU al verzonden zijn terwijl de dienst pas een maandje aktief is ... het blijkt dat ongeveer iedereen met een MMS toestel zich werkelijk helemaal suf MMS't! Met name dan dus met foto's erbij. Geluid is wat minder populair.
Hmmm, ik heb best veel vertrouwen in MMS, maar ondanks dat het momenteel gratis is, ik een T68i heb, heb ik er nog geen 1 verstuurd, omdat niemand in mijn vriendenkring een MMS toestel heeft.Ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn met dat "probleem" dus dat iedereen zich suf mms't zal denk ik wel meevallen.

Maar je hebt denk ik gelijk dat MMS da bom gaat worden! Helemaal als je foto's kunt maken en als het "makkelijker" wordt die dingen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:34
Ehm, enkele personen in dit topic zeiden dat de 6610 vanaf vandaag leverbaar zou zijn (bij bijvoorbeeld BelCompany) kan iemand dit bevestigen? Hoef ik niet al die winkels af te bellen :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op 18 november 2002 @ 13:10:
Ehm, enkele personen in dit topic zeiden dat de 6610 vanaf vandaag leverbaar zou zijn (bij bijvoorbeeld BelCompany) kan iemand dit bevestigen? Hoef ik niet al die winkels af te bellen :P
Ik had afgelopen zaterdag de 6610 gekocht bij GSM Shop in Rotterdam. En bij Mediamarkt in R'dam hadden ze de 6610 ook liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 15:10:
[...]

Ik had afgelopen zaterdag de 6610 gekocht bij GSM Shop in Rotterdam. En bij Mediamarkt in R'dam hadden ze de 6610 ook liggen.
Hoe bevalt ie tot nu toe? Goede aankoop geweest of zijn er toch wel dingen die je niet bevallen aan het toestel? En met wat voor abbo heb je hem gehaald voor welke prijs?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
DenMan schreef op 18 November 2002 @ 15:34:
[...]

Hoe bevalt ie tot nu toe? Goede aankoop geweest of zijn er toch wel dingen die je niet bevallen aan het toestel? En met wat voor abbo heb je hem gehaald voor welke prijs?
Je vergeet iets: Pics! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 21:12
Yeah, Pics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar het blijft een gaaf toestel. ik ga hem zeker ook halen. nog eventjes wachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Peewee schreef op 18 November 2002 @ 15:43:
[...]

Je vergeet iets: Pics! :P
oh ja, ik was ff vergeten dat je in fora buiten de HK ook om pics mag vragen :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou heel graag pics posten, maar het gaat zo moeilijk zonder een digitale camera. ;)

Ik ben heel tevreden over de telefoon. De inhoud van de doos was de telefoon, een accu (dunner dan die van de nokia 8850), snellader en een hoofdtelefoon.
De menu is zoals we het gewend zijn van Nokia, alleen dan in kleur. De kleurenscherm is heel scherp en duidelijk. Alleen jammer dan je de lettertype niet kan aanpassen, ik had liever dat je de grootte en de kleur kan veranderen. De luidspreker en de standaard polyphone ringtones zijn schitterend, echt super. En je kan zoveel ringtones inzetten tot dat je geheugen vol zit. Dit geld ook voor de wallpapers.
Ook had ik liever geen popport gehad. Nu moet ik weer nieuwe handsfree set halen. Want die standaard ding vind ik maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, ben vergeten bij te zeggen hoeveel die kostte. Ik heb er 215 eur voor betaald icm dutchtone allin 30, geen aansluitkosten en eerste 2 mnd gratis.
Als je BEN Vaak wilt kost het 249 eur en icm BEN Extra 195 eur, exlcusief 50 eur aansluitkosten. Deze zijn allemaal 1 jarige contracten.
Bij mediamarkt hoef je maar 9,99 eur te betalen als je de telefoon koopt icm 2 jarige BEN Enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 16:30:
Oh ja, ben vergeten bij te zeggen hoeveel die kostte. Ik heb er 215 eur voor betaald icm dutchtone allin 30, geen aansluitkosten en eerste 2 mnd gratis.
Als je BEN Vaak wilt kost het 249 eur en icm BEN Extra 195 eur, exlcusief 50 eur aansluitkosten. Deze zijn allemaal 1 jarige contracten.
Bij mediamarkt hoef je maar 9,99 eur te betalen als je de telefoon koopt icm 2 jarige BEN Enorm.
Misschien makkelijk om een overzicht te maken voor de totale kosten tijdens de abo-periode en wat je ervoor terugkrijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 18 november 2002 @ 16:31:
[...]
Misschien makkelijk om een overzicht te maken voor de totale kosten tijdens de abo-periode en wat je ervoor terugkrijgt?
Dat mag jij lekker doen. :P Ik heb het contract toch al getekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Ik kon me vanmiddag niet langer bedwingen en ben in de auto gestapt en naar de Belcompany gereden. Toen ik daar aankwam en aan de verkoper vroeg: heb je de 6610 al binnen? Zei ie: ja, ik heb er vanmiddag 1 binnengehad. Dus ik dacht toen al: shit, zal je zien dat ie net verkocht is :(

Maar gelukkig was ie er nog, en na wat kijken en voelen en vragen heb ik mijn bestaande KPN abbo verlengd, en 260 Euro betaald voor het toestelletje. Opzich nog duur, maar ik wilde perse KPN (bereikbaarheid) en relatief gezien valt het nog wel mee (zonder abbo is het toestel 549 Euro dacht ik?).

Anyways, ik ben zwaar tevreden met het toestel, het schermpje ziet er goed uit, helder en duidelijk, het toestelletje is vrij snel, maar ik heb nog niet alles uit kunnen proberen (zoals Java) maar dat ga ik zeker doen!

Oh ja, nog wat pics:
(sorry voor de brakke kwaliteit maar ik had geen statiefje om mijn cam op te zetten, en als ik ga flitsen krijg je meteen zo'n overbelichte foto van dichtbij :P)

En nee, het is geen cheap-ass camera :D

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jackac/6610-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jackac/6610-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jackac/6610-3.jpg

Zoals je ziet is het toestel nog best klein. Hoewel het natuurlijk groter is dan een 8310 of een 6510, maar van mij hoeft het ook niet perse zo klein allemaal. Persoonlijk had ik wel liever een wit/grijs frontje gehad met dit toestel, past er beter bij vind ik, maar aangezien dit de enige was die ze hadden dacht ik: ach, koop ik dat frontje later wel. Maar hoe meer ik het toestel zie hoe meer ik dat zwarte mooi ga vinden. Belangrijk t.o.v. de 7210 vind ik dat dit toestel een wat meer zakelijke uitstraling heeft in tegenstelling tot de vrolijke kleurtjes van de 7210. Maar dat is mijn mening :)

Ik hoop dat ik jullie hiermee van dienst kon zijn, ik vind dit iig een :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ toestel, en ik weet zeker dat ik er geen spijt van ga krijgen dat ik um gekocht heb.

edit:

sorry voor het verneuken van de lay-out :X

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

he.. ik vond (met nadruk op vond) mijn 7210 toch moooier als ik deze zo zie!! als je een bruine neemt van de 7210 dan ziet hij er ook best zakelijk uit... en de layout is juist wel grappig.. niet zo standaard.... jammer dattie van mij gejat is.....

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
siemenz schreef op 18 November 2002 @ 23:40:
he.. ik vond (met nadruk op vond) mijn 7210 toch moooier als ik deze zo zie!! als je een bruine neemt van de 7210 dan ziet hij er ook best zakelijk uit... en de layout is juist wel grappig.. niet zo standaard.... jammer dattie van mij gejat is.....
Ja maar dat bedoel ik met: over smaak valt niet te twisten. Ik vind de 7210 zelf een beetje een "tienertoestel" (nofi) en de 6610 een zakelijker, strakker toestel zonder al die lichtjes en vrolijke kleurtjes erop. Maar dat is gewoon puur mijn mening.

Ik vind het trouwens wel geinig dat ik toch een van de eerste Nederlanders ben die een 6610 heeft. :) Maar dat zal niet lang meer duren :/

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pogostokje schreef op 18 November 2002 @ 07:36:
[...]

Heb ik het fout of heb je voor MMS geen GPRS nodig? ik dacht van wel namelijk.. daardoor heb ik dus niet veel vertrouwen in MMS.. ik ken niemand in mijn omgeving (inclusief mijzelf) die GRPS heeft dus een GPRS abo nemen om te MMSen heeft dan geen nut omdat de ontvanger ook GPRS moet hebben.. bovendien is SMS juist zo populair geworden doordat het a: op elke telefoon zit bijna b: de jeugd met PRE-paid kaartjes zich helemaal suf zitten te SMSen en die kindertjes zie ik nog niet zo snel een GPRS abo nemen?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op 18 November 2002 @ 23:36:
Ik kon me vanmiddag niet langer bedwingen en ben in de auto gestapt en naar de Belcompany gereden. Anyways, ik ben zwaar tevreden met het toestel, het schermpje ziet er goed uit, helder en duidelijk, het toestelletje is vrij snel, maar ik heb nog niet alles uit kunnen proberen (zoals Java) maar dat ga ik zeker doen!
Leuk dat hij eindelijk uit is.. ik heb hem nog niet LIVE in mijn handen gehad.. maar dat zal niet lang meer op zich laten wachten... Maar er zit dus toch een headset bij voor de Radio? vaag want dat was eigenlijk niet de bedoeling volgens mij... ;)
Persoonlijk had ik wel liever een wit/grijs frontje gehad met dit toestel, past er beter bij vind ik, maar aangezien dit de enige was die ze hadden dacht ik: ach, koop ik dat frontje later wel. Maar hoe meer ik het toestel zie hoe meer ik dat zwarte mooi ga vinden.
Tja dat is dus altijd het enige probleem met Inbox covers.. die kan je dus niet los kopen.. tenzij je mazzel hebt ergens maar anders gaat het kopen van een witte of grijze cover helaas niet lukken.. de enige kleuren die te koop komen zijn: Burgundy, Dark Blue en Green... Maarja ik vind persoonlijk ook zwart de mooiste kleur! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 19 October 2002 @ 12:46:
nou de titel zegt het al:

wat zijn de voor- en nadelen van beide telefoons als je ze tegen elkaar afweegt?
en wanneer zijn ze beschikbaar...

wat ik ervan vindt:
7210: apart design, maar onhandig. over een half jaar loopt iedereen met deze telefoon

6610: design minder apart maar wel handig, zelfde functies als 7210

voordeel 7210: binnen 2 weken beschikbaar
6610 pas in ????

weet iemand het?
graag suggesties of kritieken
Om even het allereerste bericht weer aan te halen: wat een lelijk toestel zeg die 7210. Een poosje geleden in mn' handen gehad. Toetsen waren verschrikkelijk. Echt een priegelding :(. Nee, geef mij maar die 6610. Helaas nog steeds niet te koop (hoewel, ik heb het geld er toch niet voor :'() maar wel prachtig! Mooi strak, mooie toetsen en veel functies. Maar last but not least: triple band! Dus echt een werelds dingetje :). Erg duur helaas, maar daardoor dus wel exclusief dus geen "3210/3310-effect" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 03:19:
[...]

Om even het allereerste bericht weer aan te halen: wat een lelijk toestel zeg die 7210. Een poosje geleden in mn' handen gehad. Toetsen waren verschrikkelijk. Echt een priegelding :(. Nee, geef mij maar die 6610..
Smaken verschillen ;) Ik vind mijn 7210 nog steeds ontzettend :9.. als ze nou eens frontjes gingen verkopen!!! :*)
Helaas nog steeds niet te koop
Toch wel.. zie bovenstaande posts!! 8)7
Erg duur helaas, maar daardoor dus wel exclusief dus geen "3210/3310-effect" ...
Dat exclusieve is slechts een kwestie van tijd.. over een tijdje lopen zelfs de "ik kan net een abo'tje betalen" mensen ermee.. kijk maar naar de 8310... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 03:10:
Heb ik het fout of heb je voor MMS geen GPRS nodig? ik dacht van wel namelijk.. daardoor heb ik dus niet veel vertrouwen in MMS.. ik ken niemand in mijn omgeving (inclusief mijzelf) die GRPS heeft dus een GPRS abo nemen om te MMSen heeft dan geen nut omdat de ontvanger ook GPRS moet hebben.. [.....]
Volgens mij heb je geen GPRS nodig om een MMS te versturen!!!

Want als je iets via GPRS verstuur dan is dat alleen per Kb bij te houden en niet per MMS.
En aangezien het bij te houden is, ga ik er vanuit dat je om een MMS te versturen geen gebruik maak van GPRS

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Het versturen van MMS gaat wel via GPRS. Je hoeft alleen niet per se een abonnement te hebben. Het gaat niet van je belbundel af. Daarom kunnen prepaidgebruikers ook wel MMSen zonder dat ze aan GPRS abo hebben :) Alleen Vodafone laat je wel een abonnement nemen: op Live! namelijk.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
edit:

sorry voor het verneuken van de lay-out :X
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Het scherm likjt mij zo op het eerste gezicht erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Oscar Mopperkont schreef op 19 November 2002 @ 10:51:
Het scherm likjt mij zo op het eerste gezicht erg goed :)
Ok, maar even naar de topictitel kijkend, is het schermpje beter? Is de 6610 sneller? Volgens mij is het exact dezelfde telefoon. Ik kan op nokia phone compare geen verschil zien. Alleen dat de 7210 een trendy design heeft (Ben ik het zelf mee eens) en dat de 6610 daarentegen een ergonomic keypad heeft. (Ziet er mijns inziens inderdaad iets vriendelijker uit, hoewel je aan de 7210 ook snel went)

Mijn vraag aan de 6610-ers onder ons (en eigenlijk de 7210-bezitters ook), wat is je software versie? (*#0000#)

Bij mijn 7210:
V 3.09
02-10-02
NHL-4
(c) NMP.

Toevoeging:
Oh, en is het op 6610 misschien mogelijk een screensaver in te stellen? (Dit kan wel op een 3410 bijv. en ik vind dat klokje echt niks.)
Kan je op de 6610 plaatjes of polyfone beltonen versturen over IR naar een andere telefoon?

[ Voor 0% gewijzigd door jvo op 19-11-2002 12:21 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Ik denk dat de twee telefoons qua mogelijkheden en snelheid hetzelfde zijn, het lijkt wel of die telefoons exact hetzelfde zijn van binnen, alleen het uiterlijk verschilt dus :)

Hier de software versie van mijn 6610:

v 3.09
02-10-02
NHL-4U
(c) NMP

Oh ja, over de ergonomie van die toetsjes. Damn! wat tikt het ongelofelijk lekker. Ik heb nog nooit zo snel SMS-jes verstuurd. Na mijn Ericsson en Samsung telefoons is het weer een verademing om met Nokia te werken, in het bijzonder met dit toestel! :*)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze al gezien ???

Nokia 6200

http://www.esato.com/phones/index.php?phone=58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 12:20:
deze al gezien ???

Nokia 6200
Nooit van gehoord :)
Misschien nog interessanter, de vergelijking met de 6610:
http://www.esato.com/phones/index.php?phone=58&cp=45
Geen trilfunctie op de 6610? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Denman? Uitsluitsel over trilfunctie?

Misschien dat bezitters van de 6610 en 7210 nudy pics kunnen maken, kunnen we zien of de foons er onder de cover echt hetzelfde uitzien?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op 19 november 2002 @ 12:07:
Ik denk dat de twee telefoons qua mogelijkheden en snelheid hetzelfde zijn, het lijkt wel of die telefoons exact hetzelfde zijn van binnen, alleen het uiterlijk verschilt dus :)

Hier de software versie van mijn 6610:

v 3.09
02-10-02
NHL-4U
(c) NMP

Oh ja, over de ergonomie van die toetsjes. Damn! wat tikt het ongelofelijk lekker. Ik heb nog nooit zo snel SMS-jes verstuurd. Na mijn Ericsson en Samsung telefoons is het weer een verademing om met Nokia te werken, in het bijzonder met dit toestel! :*)
DenMan, gefeliciteerd met je nieuwe Nokia 6610! :D

Ik heb dezelfde software versie op mijn 6610. En het is echt een verademing om de 6610 te gebruiken na een SE T86 (die was echt de slechte toestel die ik heb gehad IMO).
Weet er iemand waar ik polyphony ringtones kan downloaden? Btw de ringtones klinken echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gugger schreef op 19 November 2002 @ 12:29:

Misschien dat bezitters van de 6610 en 7210 nudy pics kunnen maken, kunnen we zien of de foons er onder de cover echt hetzelfde uitzien?
Er zit wel een trilfunctie op de 6610. Het trilt naar mijn idee nog beter/meer dan mijn 8850.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 12:37:
[...]

Ik heb dezelfde software versie op mijn 6610. En het is echt een verademing om de 6610 te gebruiken na een SE T86 (die was echt de slechte toestel die ik heb gehad IMO).
Weet er iemand waar ik polyphony ringtones kan downloaden? Btw de ringtones klinken echt geweldig.
Als ringtones kan je gewoon midi bestanden gebruiken. Ik zal later vanavond wat links plaatsen. Het probleem is wel dat een gemiddelde midi ongeveer 15 tot 35 kanaals is, terwijl de 7210 maar 4 kanalen aan kan. (6610 dus waarschijnlijk ook)

Je moet dus een midi editor hebben om een toon te bewerken.

Ik heb er al een aantal klaargemaakt voor de 7210 en deze zal ik ook vanavond plaatsen. O.a.:
- Marusha - Rainbow to the stars
- Charly & Theo - Stars
- Prodigy - No good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 12:37:
[...]

Ik heb dezelfde software versie op mijn 6610. En het is echt een verademing om de 6610 te gebruiken na een SE T86 (die was echt de slechte toestel die ik heb gehad IMO)...
Misschien makkelijk om aan te geven waarom de 6610 zoveel beter is dan de SE T68i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Laatst online: 23:06

BrZ

ik heb ook een 6610 _/-\o_

Zit nu op m'n werk, zal vanavond als ik thuis ben ook wel pics schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Gugger schreef op 19 november 2002 @ 12:29:

Er zit wel degelijk een trilfunctie op de 6610. En gelukkig niet zo overdreven als die van de 8310. Soms als de telefoon van mijn broertje gaat en hij ligt op het bureau, mijn god, wat gaat dat ding tekeer zeg.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Ow ja, ik heb er trouwens gewoon een headset bij zitten.. iemand in dit topic zei dat die standaard niet bij de 6610 zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrZ schreef op 19 November 2002 @ 14:03:
Ow ja, ik heb er trouwens gewoon een headset bij zitten.. iemand in dit topic zei dat die standaard niet bij de 6610 zat ;)
Ik zei dat ja... ;) ik dacht dat dit het geval was omdat dit bij de 6510 ook zo is... en die is ook goedkoper dan de 8310.. net als bij 7210 / 6610... maarja relaxxxt toch! :*)

De 7210 en 6610 zijn qua uiterlijk ook gelijk hoor.. dus ook met "nudie" pics.. de covers passen zelfs over en weer! >:) alleen schijnen dan de helft van de knoppen niet te werken helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
BrZ schreef op 19 November 2002 @ 14:03:
Jah klopt... zit idd een headset bij. Hij is zelfs nog meer 1337 als die van de 8310! :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op 19 November 2002 @ 14:31:
[...]

Jah klopt... zit idd een headset bij. Hij is zelfs nog meer 1337 als die van de 8310! :D
Wat is 1337 nou precies!? :) ik heb het al meerdere keren voorbij zien komen in dit topic, maar weet nog steeds niet precies wat het betekend!.. ben toch wel erg benieuwd! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

DenMan schreef op 19 November 2002 @ 14:31:
[...]

Waarschijnlijk dezelfde als bij de 7210, gezien ze beide een pop-connector hebben. Ik vind trouwens de datakabel voor de 7210 en 6610 erg prijzig. Ik heb hem het goedkoopste voor 89,- gevonden. Leuk zo'n nieuwe connector ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
DenMan schreef op 19 november 2002 @ 13:29:
[...]

Er zit wel degelijk een trilfunctie op de 6610. En gelukkig niet zo overdreven als die van de 8310. Soms als de telefoon van mijn broertje gaat en hij ligt op het bureau, mijn god, wat gaat dat ding tekeer zeg.
Daar ben ik blij om, ik was anders van plan om een 7210 te kopen, omdat die wel een trilfunctie heeft.
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 14:40:
[...]

Wat is 1337 nou precies!? :) ik heb het al meerdere keren voorbij zien komen in dit topic, maar weet nog steeds niet precies wat het betekend!.. ben toch wel erg benieuwd! :*)
1337 = leet
Dat betekent iets zoals cool, gaaf of iets in die richting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvo schreef op 19 november 2002 @ 14:40:
[...]

Waarschijnlijk dezelfde als bij de 7210, gezien ze beide een pop-connector hebben. Ik vind trouwens de datakabel voor de 7210 en 6610 erg prijzig. Ik heb hem het goedkoopste voor 89,- gevonden. Leuk zo'n nieuwe connector ;)
hehe... idd ja.. ik vind de connector van die headset een beetje dik voor in je zak als je naar de radio aan het luisteren bent.. dit was beter bij de 8310.. maarja de geluidskwaliteit is wel weer stukken beter bij de 7210 dus tja.. je moet afwegingen maken af en toe! ;) de PC suite werkt ook prima via infrarood hoor.. is goedkoper dan 89 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvo schreef op 19 november 2002 @ 14:40:
[...]

Zo'n datakabeltje is wel interessant. Waar heb je het gekocht?

Even over de T68 die ik slechter vind dan de 6610. Enkele redenen:
- Mijn T68 is meer dan 5 keer gecrasht, ook na meerdere firmware update. Ik heb nu de T68i firmware opzitten.
- Af en toe kan ik niet worden gebeld op mijn T68 ook al heb ik volle ontvangst. Niet alleen bij mij, maar ook de T68 van mijn vrienden hebben er last van.
- De menu's in de 6610 zijn stukken sneller dan de T68, vooral de telefoonlijst en de laatst gebelde nummers.
- De 6610 heeft een hogere resolutie en meer kleuren.
- De 6610 heeft polyphone ringtones.

Vooral de eerste 3 punten hebben ervoor gezorgd dat ik mijn oude Nokia 8850 ging gebruiken ipv T68. Maar nu ben ik heeeeel blij met mijn 6610. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 14:58:
[...]

hehe... idd ja.. ik vind de connector van die headset een beetje dik voor in je zak als je naar de radio aan het luisteren bent.. dit was beter bij de 8310.. maarja de geluidskwaliteit is wel weer stukken beter bij de 7210 dus tja.. je moet afwegingen maken af en toe! ;) de PC suite werkt ook prima via infrarood hoor.. is goedkoper dan 89 euro!
Ja inderdaad... heb net nog ff gekeken op de laptop van mijn pa, en infrarood werkt ook prima en snel. Ik dacht alleen dat er nieuwe Java applicaties op die CD-ROM van Nokia zouden staan maar helaas was dit niet het geval :(

Weet iemand trouwens al WAP instellingen voor de 6610, of waar je ze vandaan kan halen? Ik heb Rapax.nl al gechecked maar zo te zien hebben ze daar nog geen WAP instellingen specifiek voor de 6610 :/

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvo schreef op 19 november 2002 @ 13:13:
[...]

Als ringtones kan je gewoon midi bestanden gebruiken. Ik zal later vanavond wat links plaatsen. Het probleem is wel dat een gemiddelde midi ongeveer 15 tot 35 kanaals is, terwijl de 7210 maar 4 kanalen aan kan. (6610 dus waarschijnlijk ook)

Je moet dus een midi editor hebben om een toon te bewerken.

Ik heb er al een aantal klaargemaakt voor de 7210 en deze zal ik ook vanavond plaatsen. O.a.:
- Marusha - Rainbow to the stars
- Charly & Theo - Stars
- Prodigy - No good
De 6610 kan ook alleen maar 4 kanalen aan. Welke midi editor gebruik jij?

Alvast bedankt voor de links en midis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op 19 november 2002 @ 15:01:
[...]

Ik dacht alleen dat er nieuwe Java applicaties op die CD-ROM van Nokia zouden staan maar helaas was dit niet het geval :(
Heb je een CD-ROM bij je 6610 gekregen? die zit er bij de 7210 niet bij namelijk! wat staat hier allemaal op dan!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenMan schreef op 19 November 2002 @ 15:01:
[...]Weet iemand trouwens al WAP instellingen voor de 6610, of waar je ze vandaan kan halen? Ik heb Rapax.nl al gechecked maar zo te zien hebben ze daar nog geen WAP instellingen specifiek voor de 6610 :/
Ik heb de WAP instellingen laten opsturen door BEN, via www.ben-online.nl
Ze hadden de instellingen voor de 6610 nog niet, maar die van de 7650 werken perfect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 03:28:
[...]

Smaken verschillen ;) Ik vind mijn 7210 nog steeds ontzettend :9.. als ze nou eens frontjes gingen verkopen!!! :*)

[...]

Toch wel.. zie bovenstaande posts!! 8)7

[...]

Dat exclusieve is slechts een kwestie van tijd.. over een tijdje lopen zelfs de "ik kan net een abo'tje betalen" mensen ermee.. kijk maar naar de 8310... 8)
Te gek dat die 6610 al verkrijgbaar is (volgens nokia zelf nog niet trouwens :7). Ga zo meteen even de stad in... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 15:04:
[...]

Heb je een CD-ROM bij je 6610 gekregen? die zit er bij de 7210 niet bij namelijk! wat staat hier allemaal op dan!?
Jups, zit een cd bij :)
Geen idee wat er op staat, geen cdrom in deze bak op m'n werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 15:04:
[...]

Wat er op zit... ehm. Nou ja Nokia PC Suite 5.0 uiteraard. Met bijbehorende programma's (image converter, Nokia connecting manager, ring tones etc. etc.) en nog handleidingen voor je telefoon, en verder heb ik eigenlijk nog niet gekeken :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 17:16

crashtestdummy

Ajoeto member

DenMan schreef op 18 november 2002 @ 23:36:
...
Maar gelukkig was ie er nog, en na wat kijken en voelen en vragen heb ik mijn bestaande KPN abbo verlengd, en 260 Euro betaald voor het toestelletje. Opzich nog duur, maar ik wilde perse KPN (bereikbaarheid) en relatief gezien valt het nog wel mee (zonder abbo is het toestel 549 Euro dacht ik?).
Valt mee. Welk abbo heb je daarvoor moeten nemen?

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrZ schreef op 19 November 2002 @ 15:19:
[...]

Jups, zit een cd bij :)
Geen idee wat er op staat, geen cdrom in deze bak op m'n werk :)
hmmn vaag.. :? ga nog maar eens even mijn doos nakijken dan! ;) ik heb die PC Suite gewoon van de nokia site gedowload.. dus dat is verder geen probleem.. maar ik vind het niet zo netjes van Nokia....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Ok, hier de links naar de midi sites:
- http://total18.tripod.com/total.htm
- http://www.mididb.com/

En de voorbewerkte midi's:
- upload.tweensense.com/midis.zip

Je kan elke willekeurige midi editor gebruiken om het aantal kanalen terug te brengen. Je kan in de Nokia sound converter ook het aantal kanalen terug brengen, maar dit gaat niet altijd helemaal lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
crashtestdummy schreef op 19 november 2002 @ 16:18:
[...]

Valt mee. Welk abbo heb je daarvoor moeten nemen?
Ik had een Hi 30 Abbo, en die heb ik gewoon verlengd, die abbo zou in december aflopen :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvo schreef op 19 november 2002 @ 16:44:
Ok, hier de links naar de midi sites:
- http://total18.tripod.com/total.htm
- http://www.mididb.com/

En de voorbewerkte midi's:
- upload.tweensense.com/midis.zip

Je kan elke willekeurige midi editor gebruiken om het aantal kanalen terug te brengen. Je kan in de Nokia sound converter ook het aantal kanalen terug brengen, maar dit gaat niet altijd helemaal lekker.
Bedankt voor de links en de midis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

heb een aantal gave midi's geprobeerd
maar doordat ik het aantal kanalen terug moet brengen is de kwaliteit brak en de hele melodie is vern**kt (ik doe het via suite)

moet er nog steeds een good midi proggie voor hebben
en dus voor het aantal kanalen naar beneden te gooien en om er een stuk af te hakken
tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 15:00:
[...]

Zo'n datakabeltje is wel interessant. Waar heb je het gekocht?
Ik heb hem niet gekocht. Ik had hem ergens op internet gevonden en de prijs heeft mij doen besluiten om een IR-poort voor mijn pc te kopen. (Ik heb IR support op mijn moederbord :) )

Over midi's:
Een voorbeeld van een midi edit pakket is cakewalk. Daarin kan je eenvoudig overbodige tonen weghalen. Volgens mij kan cooledit pro ook met midi's omgaan en zo zijn er volgens mij nog genoeg pakketten. Of er gratis pakketten zijn weet ik niet.

[ Voor 0% gewijzigd door jvo op 19-11-2002 18:17 . Reden: Toevoeging midi's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik wil meer pic's!!

sorry voor de hk achtige reactie maar ik wil een nog betere indruk van de 6610

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Gunner schreef op 19 November 2002 @ 19:05:
Ik wil meer pic's!!

sorry voor de hk achtige reactie maar ik wil een nog betere indruk van de 6610
Misschien is het dan verstandig om gewoon eens naar de winkel te gaan en daar vragen of je de telefoon ff in je handen mag houden. Dat zegt meer dan 100 foto's hier :)

Maar neem maar van mij aan: je wilt dit toestel :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DenMan schreef op 19 november 2002 @ 19:32:

Misschien is het dan verstandig om gewoon eens naar de winkel te gaan en daar vragen of je de telefoon ff in je handen mag houden. Dat zegt meer dan 100 foto's hier :)

Maar neem maar van mij aan: je wilt dit toestel :P
Als ik mijn locale belcompany mag geloven dan duurt het nog een tijdje voordat ze hem hebben maar als ik iedereen hier hoor dan moet ie al lang en breed verkrijgbaar zijn.

Misschien dat ik morgen eens naar de Nokia Store in Rotjeknor ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Nou ja... lang en breed uit, dat ook weer niet. Ik had gewoon mazzel gister. Ze hadden er 1 binnengekregen en die heb ik :*)

Op dit moment wordt ie echter nog niet zo gemakkelijk geleverd als de 7210, maar ik denk dat je bij de Belcompany best een goede kans hebt...

Edit
Wat trouwens WEL erg gaaf is aan zo'n toestel met kleurenscherm: vanmiddag ff wat pics gehaald uit het lekkere kontjes topic, even image converter eroverheen van de bijgeleverde CD, en een van die heerlijke asses als achtergrond gebruiken!

ik ben echt blits nu 8)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

jaja denman.. kijk nou maar uit dattie niet gestolen wordt.... ik WAS ook blitz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
siemenz schreef op 19 november 2002 @ 20:15:
jaja denman.. kijk nou maar uit dattie niet gestolen wordt.... ik WAS ook blitz
ja ik heb je verhaal gelezen... wel triest dat dit soort dingen gebeuren...

Wat ik me nu afvraag: toen ik thuis kwam bedacht ik me: ik heb helemaal geen verzekering afgesloten voor die foon!! Kan ik nu gewoon terug naar Belcompany en daar een verzekering afsluiten (incl. diefstal) en wat gaat dit kosten per maand?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vindt het alleen heel erg jammer dat die 6610 geen bluetooth heeft ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

kan iemand goede kwaliteit foto's maken van haar/zijn 6610/7210 want in de belcompany/t for telecom, de locale Vodaphone live promotie gast die niks van telefoons af wist, kunnen mij niet een behoorlijk plaatje laten zien van dat ding.
Het enige wat ik wil zien is gewoon een foto van iets of iemand en die op het toestel, en daarvan een foto :P (dus een foto van een mooie meid op je phone en dan een foto daarvan nemen)
iemand? :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Lees ik dat nou goed en heeft de 6610 geen trilfuntie??

Dat zou echt een zware tegenvaller zijn!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op 19 November 2002 @ 22:58:
Lees ik dat nou goed en heeft de 6610 geen trilfuntie??

Dat zou echt een zware tegenvaller zijn!! :(
dat lees ik ook bij die sites waar de specs van de 6610 staat, maar dat kan toch haast niet? tegenwoordig nog een telefoon zonder een trilfunctie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 23:00:
[...]

dat lees ik ook bij die sites waar de specs van de 6610 staat, maar dat kan toch haast niet? tegenwoordig nog een telefoon zonder een trilfunctie??
Hij heeft gewoon een trilfunctie hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Niet online
BrZ schreef op 19 November 2002 @ 23:06:
[...]

Hij heeft gewoon een trilfunctie hoor ;)
Toch slaat dat dan toch nergens op dat je dat nergens terug kunt vinden :?
Maarja, daar is de GoT voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Homedisc schreef op 19 November 2002 @ 22:16:
kan iemand goede kwaliteit foto's maken van haar/zijn 6610/7210 want in de belcompany/t for telecom, de locale Vodaphone live promotie gast die niks van telefoons af wist, kunnen mij niet een behoorlijk plaatje laten zien van dat ding.
Het enige wat ik wil zien is gewoon een foto van iets of iemand en die op het toestel, en daarvan een foto :P (dus een foto van een mooie meid op je phone en dan een foto daarvan nemen)
iemand? :)
De foto's zijn niet van perfecte kwaliteit omdat het WEER donker is, en ik nog steeds geen statiefje heb voor mijn Canon S30. Ik heb nog wel geprobeerd foto's te maken met mijn webcam maar dat is helemaal niks :D
Maarrr... iig een shot van mijn background :*)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jackac/nieuw1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jackac/nieuw2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jackac/nieuw3.jpg

Ziet dat er niet heerlijk uit? :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Niet online
ja idd, dat is erg :9~ :9~
ik weet nu zo goed als zeker dat het de 6610 wordt, maar dan in het grijs (vind ik iets mooier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

DenMan schreef op 19 November 2002 @ 20:54:
[...]

ja ik heb je verhaal gelezen... wel triest dat dit soort dingen gebeuren...

Wat ik me nu afvraag: toen ik thuis kwam bedacht ik me: ik heb helemaal geen verzekering afgesloten voor die foon!! Kan ik nu gewoon terug naar Belcompany en daar een verzekering afsluiten (incl. diefstal) en wat gaat dit kosten per maand?
dat kost iets van 5 euro per maand ofzo, ik ben ook verzekerd maar bij zakkenrollen wordt de schade niet gedekt omdat er geen sporen van braak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Doublehomme schreef op 19 November 2002 @ 23:18:
ik weet nu zo goed als zeker dat het de 6610 wordt, maar dan in het grijs (vind ik iets mooier)
Ja ik vond de grijze (nou ja, piano white noemen ze het geloof ik?) ook mooier, maar die hadden ze toen dus niet en ik kon niet wachten :P Maar hoe meer ik mijn toestel zie hoe mooier ik het zwarte ga vinden, dus ik wacht het ff af voordat ik zo'n cover haal :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Doublehomme schreef op 19 november 2002 @ 23:18:
Die heb ik :P

Maar het lukt nie echt op m'n display mooi in beeld te krijgen.. Maar daar staat iig m'n wortel op, in het originele formaat (120 bij nog wat ;))

Maar zal ff een gewone foto uploaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:14
Ik heb nu een 7210, hoe zetten jullie die foto's als background neer dan?
Ik heb wel een laptop met IR functie, kan ik dmv die laptop dan ook backgrounds op mn tel zetten?
DenMan, zou je mij wat van die pics die je als achtergrond hebt kunnen mailen zodat ik ze ook als achtergrond kan gebruiken??? :)

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~bruces/6610_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/~bruces/6610_2.jpg
Brakke foto, maar je ziet de achtergrond tenminste :)

Enne, die heb ik erin gezet door dat plaatje op m'n webserver te gooien en te wappen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
BrZ schreef op 19 November 2002 @ 23:42:
[afbeelding]
[afbeelding]
Brakke foto, maar je ziet de achtergrond tenminste :)

Enne, die heb ik erin gezet door dat plaatje op m'n webserver te gooien en te wappen ;)
hey BrZ, wat voor wap instellingen gebruik jij dan? ik heb er tot nu toe nog geen info over kunnen vinden.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Qosmic schreef op 19 November 2002 @ 23:38:
Ik heb nu een 7210, hoe zetten jullie die foto's als background neer dan?
Ik heb wel een laptop met IR functie, kan ik dmv die laptop dan ook backgrounds op mn tel zetten?
DenMan, zou je mij wat van die pics die je als achtergrond hebt kunnen mailen zodat ik ze ook als achtergrond kan gebruiken??? :)
Je kan inderdaad dmv je laptop met infrarood plaatjes op je telefoon zetten, hiervoor is het het gemakkelijkst om Nokia Image converter te gebruiken, alleen ik hoorde dat er waarschijnlijk geen CD met Nokia PC Suite bij je 7210 zat dus misschien moet je dit downloaden?

Ik kan morgen dan wel die plaatjes emailen maar ik weet niet zeker of je die zonder dat programma op je 7210 krijgt...

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

DenMan schreef op 19 november 2002 @ 23:48:
[...]

hey BrZ, wat voor wap instellingen gebruik jij dan? ik heb er tot nu toe nog geen info over kunnen vinden.
Die van O2
(ja, terwijl ik vodafone heb dus ;))
sessiemodus: doorlopend
verbinding beveiligen: uit
gegevensdrager: gsm gegevens
inbelnr: +31626000222
ip adres: 193.113.200.195
verificatietype: normaal
type gegevensoproep: ISDN
snelheid gegevensoproep: 9600
logintype: automatisch
geberuikersnaam: 02nl
wachtwoord: password

En dan werkt het zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
BrZ schreef op 19 november 2002 @ 23:57:
[...]

Die van )2
(ja, terwijl ik vodaphone heb dus ;))
sessiemodus: doorlopend
verbinding beveiligen: uit
gegevensdrager: gsm gegevens
inbelnr: +31626000222
ip adres: 193.113.200.195
verificatietype: normaal
type gegevensoproep: ISDN
snelheid gegevensoproep: 9600
logintype: automatisch
geberuikersnaam: 02nl
wachtwoord: password

En dan werkt het zeg maar :P
Tnx!, maar:
vaag.... geen reactie zegt ie hier met een KPN abbo. Ik vind het ook nog steeds stom dat ik niet naar Rapax kan verbinden ofzo :/

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
1337 telefoontje die 6610. Dit gaat hem zeker worden nu ik zeker weet dat tie trilfunctie heeft. Van de week ff bestellen met een KPN Abbotje. Nu las ik hier
: http://www.nokia.com/nokia/0,5184,789,00.html Dat tie dus toch: Voice dialing: For up to 10 names heeft :P

Dit is helemaal mn phone 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Stinger666 schreef op 20 November 2002 @ 00:46:
1337 telefoontje die 6610. Dit gaat hem zeker worden nu ik zeker weet dat tie trilfunctie heeft. Van de week ff bestellen met een KPN Abbotje. Nu las ik hier
: http://www.nokia.com/nokia/0,5184,789,00.html Dat tie dus toch: Voice dialing: For up to 10 names heeft :P

Dit is helemaal mn phone 8)
Ehm, volgens mij heeft ie dat nou net NIET. Ik heb het iig nog niet kunnen vinden op mijn foon maar het kan ook zijn dat ik eroverheen kijk aangezien ik al een tijd geen Nokia meer heb gehad. Maar ik mis het ook niet echt moet ik eerlijk zeggen.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Hij heeft absoluut geen voicedialing... erg vaag dat het op die site wel staat, had ik het eerder in dit topic ook al over, ik dacht daarom dus ook echt dat hij het had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
BrZ schreef op 20 november 2002 @ 01:16:
Hij heeft absoluut geen voicedialing... erg vaag dat het op die site wel staat, had ik het eerder in dit topic ook al over, ik dacht daarom dus ook echt dat hij het had :)
Ja helemaal omdat het op de site van Nokia zelf stond begon ik daarnet overal te zoeken waar het maar zou kunnen staan maar het zit er echt niet op :/

Wel een rare fout van Nokia zegmaar... maar I still O+ the phone though :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Geen probs, dan blijft het nog steeds the phone!
BTW Iem. nog een linkje naar meer info over de Panasonic GD67. Die vind ik ook wel kewl

En dan nog iets. Een kleurenscherm is niet hetzelfde als een grafisch display? Iem. die hier meer over kan vertellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb liever een trilfunctie dan voicedailing

Op mijn 6210 gebruik ik voicedialing toch al niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Niet online
Hoe ziet het scherm er eigenlijk uit zonder backlight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Thefirstikke schreef op 20 november 2002 @ 09:43:
Hoe ziet het scherm er eigenlijk uit zonder backlight?
Zo ongeveer onleesbaar :P

Mijn telefoon is nu dienst aan het doen als radio voor de afdeling 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
Hoe zit het met de hoofdtelefoon van de 6610? Heeft iemand daar toevallig een foto van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDaaf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-09 13:29
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/6610/images/Accessory%20pop-ups/pu_hds-3.jpg

Deze krijg je er standaard bij :) Stond overigens gewoon op de Nokia site hoor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Niet online
Stinger666 schreef op 20 november 2002 @ 01:40:
BTW Iem. nog een linkje naar meer info over de Panasonic GD67. Die vind ik ook wel kewl
klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:14
DenMan schreef op 19 November 2002 @ 23:52:
[...]

Je kan inderdaad dmv je laptop met infrarood plaatjes op je telefoon zetten, hiervoor is het het gemakkelijkst om Nokia Image converter te gebruiken, alleen ik hoorde dat er waarschijnlijk geen CD met Nokia PC Suite bij je 7210 zat dus misschien moet je dit downloaden?

Ik kan morgen dan wel die plaatjes emailen maar ik weet niet zeker of je die zonder dat programma op je 7210 krijgt...
Ik heb bij m'n 7210 idd geen cd gehad met Nokia PC Suite, maar ik kijk wel even of die ergens kan fixen.
Maar als jij die plaatjes zou willen mailen, graag!!

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denman, als ge toch bezig bent zou je mij ook een groot plezier ermee doen :-)

flabber@hotmail.com

mercikes alvast :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Shit... ik kom er net achter dat die foto's op mijn vaders laptop staan en die is nu niet thuis.

Maarrr... Ik heb hier wel een link voor alle mensen die geen CD hebben gehad bij hun 7210, hier kan je PC Suite 5.0 downloaden (waarmee je dus ook die plaatjes kan omzetten --> zie de bijgeleverde programma's)

http://www.nokia.com/cda1/0,1080,2342,00.html

Succes :)

EDIT
En hier nog 1 met een link naar de PC Suite van de 6610, al denk ik niet dat er een wezenlijk verschil is :)

http://www.nokia.com/cda1/0,1080,3403,00.html

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand geprobeerd ringtones of plaatjes over te zetten van een 7210/6610 naar de PC?
Ik heb nl via een site wat polyphone ringtones gedownload naar mijn 6610 en een vriend van mij wil die ringtones ook hebben en we willen er nog een keer voor betalen. Is het eigenlijk wel mogelijk om de data over te zetten naar de PC?

Ik heb een IR-poort. En ik weet hoe je met Nokia PC Suite ringtones en plaatjes naar de telefoon moet sturen. Ik kan via MMS wallpapers naar een email adres sturen, maar geen ringtones.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.