Ik kon me vanmiddag niet langer bedwingen en ben in de auto gestapt en naar de Belcompany gereden. Toen ik daar aankwam en aan de verkoper vroeg: heb je de 6610 al binnen? Zei ie: ja, ik heb er vanmiddag 1 binnengehad. Dus ik dacht toen al: shit, zal je zien dat ie net verkocht is
Maar gelukkig was ie er nog, en na wat kijken en voelen en vragen heb ik mijn bestaande KPN abbo verlengd, en 260 Euro betaald voor het toestelletje. Opzich nog duur, maar ik wilde perse KPN (bereikbaarheid) en relatief gezien valt het nog wel mee (zonder abbo is het toestel 549 Euro dacht ik?).
Anyways, ik ben zwaar tevreden met het toestel, het schermpje ziet er goed uit, helder en duidelijk, het toestelletje is vrij snel, maar ik heb nog niet alles uit kunnen proberen (zoals Java) maar dat ga ik zeker doen!
Oh ja, nog wat pics:
(sorry voor de brakke kwaliteit maar ik had geen statiefje om mijn cam op te zetten, en als ik ga flitsen krijg je meteen zo'n overbelichte foto van dichtbij

)
En nee, het is geen cheap-ass camera
Zoals je ziet is het toestel nog best klein. Hoewel het natuurlijk groter is dan een 8310 of een 6510, maar van mij hoeft het ook niet perse zo klein allemaal. Persoonlijk had ik wel liever een wit/grijs frontje gehad met dit toestel, past er beter bij vind ik, maar aangezien dit de enige was die ze hadden dacht ik: ach, koop ik dat frontje later wel. Maar hoe meer ik het toestel zie hoe meer ik dat zwarte mooi ga vinden. Belangrijk t.o.v. de 7210 vind ik dat dit toestel een wat meer zakelijke uitstraling heeft in tegenstelling tot de vrolijke kleurtjes van de 7210. Maar dat is mijn mening
Ik hoop dat ik jullie hiermee van dienst kon zijn, ik vind dit iig een

toestel, en ik weet zeker dat ik er geen spijt van ga krijgen dat ik um gekocht heb.
edit:
sorry voor het verneuken van de lay-out