ik heb em...
40 euro met een 1 jarig ben extra abbo...
Ik was van plan om eerst een t300 te gaan halen, maar ik vind deze er uiterlijk wat leuker uitzien.. er zat in de doos een gratis kleuren headset (altijd makkelijk) een grote dik boek wat de nederlandse handleiding bleek te zijn... het telefoontje bevalt me prima... je hebt een soort wit backlight en een lcd schermpje.. ik denk dat de tft schermpjes mooier en duidelijker zijn.. je hebt nu een beetje het t68i beeld.. afwachten op de gd87 voor mijn volgende abbo dus...
anyway ik ben er hartstikke tevreden over, hij voelt helemaal niet gammel aan, en ik vind dat ik behoorlijk origineel ben aangezien bijna niemand tegenwoordig een panasonic heeft.. (flame flame)
De polyfone beltoontjes klinken goed... alhoewel ik er nog geen samsung naast heb neergelegd, voor een goede vergelijking..
(edit 2005) -> achteraf een slechte keuze, het telefoontje heeft een slechte kwaliteit qua bellen & spraak.
*ik heb alleen wel een probleempje.. weet iemand hoe ik mijn trilfunctie kan laten activeren? de trilfunctie doet het wel, maar gaat niet af bij het bellen... (verborgen optie in het menu?
[
Voor 6% gewijzigd door
Anoniem: 57258 op 25-02-2005 09:45
. Reden: update ]