Panasonic GD67?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heeft iemand al wat vernomen van dit nieuwe toestelletje? :)

Ik ben namelijk wel benieuwd naar deze gsm. Het is niet het eerste model met kleurenbeeldscherm maar wel met een aantrekkelijke prijs onder de 300 euro los!

Pics:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobisux.com/pics/1-1016496768.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.szmobile.com/newmoimage/GD67.jpg

Specs:
http://www.panasonic.nl/gsm/specs_ebgd67.html

Graag jullie reacties! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birkoff
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 09:16

Birkoff

Pim

w0000000t

Mendix expert www.appronto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48970

Ben je zo sprakeloos?? Nee, is een heel leuk toestelletje om te zien en de specs zijn ook wel goed. Ik blijf toch nog ff bij mijn t68i, die heb ik net een paar weken en ik ben er gelukkig nog niet op uitgeken. (hee dat rijmt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:40
wow ziet er goed uit....!!

waarom zeggen ze bij de site externe antenne :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Hee aars, daar had ik je eerst al op geattendeerd! :P

Leuke specificaties, ontwerp vind ik niets. Wacht liever tot de Siemens S55! Die is echt super qua specificaties en ontwerp! :9

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bart-Willem schreef op 05 oktober 2002 @ 20:51:
Hee aars, daar had ik je eerst al op geattendeerd! :P

Leuke specificaties, ontwerp vind ik niets. Wacht liever tot de Siemens S55! Die is echt super qua specificaties en ontwerp! :9
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind de S55 toch niet helemaal mooi. Ik mis gewoon een stukje ruimte tussen het toetsenbord en het beeldscherm. Hadden ze het schermpje wel wat groter kunnen maken. En daarbij de s55 heeft geen kleurenscherm en deze wel. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Anoniem: 48970 schreef op 05 oktober 2002 @ 21:00:
[...]

Sorry dat ik het zeg, maar ik vind de S55 toch niet helemaal mooi. Ik mis gewoon een stukje ruimte tussen het toetsenbord en het beeldscherm. Hadden ze het schermpje wel wat groter kunnen maken. En daarbij de s55 heeft geen kleurenscherm en deze wel. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk.
De S55 heeft wel degelijk een kleurenscherm. De C55 (die ik nu heb) heeft dat niet. :)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bart-Willem schreef op 05 oktober 2002 @ 22:02:
[...]

De S55 heeft wel degelijk een kleurenscherm. De C55 (die ik nu heb) heeft dat niet. :)
Oeps, mijn commentaar is voor de C55, de S55 heb ik nog niet eens gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
en nou weer over de panasonic graag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16695

Ben gisteren even in Utrecht wezen zoeken , maar het toestel lag nog nergens , en ze konden ook niet zeggen wanneer die geleverd ging worden :( .
Zo op het plaatje en qua specs is het een leuk toestel voor een aardige prijs , maar wil het toch eerst eens zien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
ff schoppen, heb em al in diverse winkels zien liggen, vodaphone heeft em voor 79,95 bij een 1-jarig vodaphone dutchtone 20 abbo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57258

ik heb em...

40 euro met een 1 jarig ben extra abbo...
Ik was van plan om eerst een t300 te gaan halen, maar ik vind deze er uiterlijk wat leuker uitzien.. er zat in de doos een gratis kleuren headset (altijd makkelijk) een grote dik boek wat de nederlandse handleiding bleek te zijn... het telefoontje bevalt me prima... je hebt een soort wit backlight en een lcd schermpje.. ik denk dat de tft schermpjes mooier en duidelijker zijn.. je hebt nu een beetje het t68i beeld.. afwachten op de gd87 voor mijn volgende abbo dus...

anyway ik ben er hartstikke tevreden over, hij voelt helemaal niet gammel aan, en ik vind dat ik behoorlijk origineel ben aangezien bijna niemand tegenwoordig een panasonic heeft.. (flame flame)

De polyfone beltoontjes klinken goed... alhoewel ik er nog geen samsung naast heb neergelegd, voor een goede vergelijking..

(edit 2005) -> achteraf een slechte keuze, het telefoontje heeft een slechte kwaliteit qua bellen & spraak.

*ik heb alleen wel een probleempje.. weet iemand hoe ik mijn trilfunctie kan laten activeren? de trilfunctie doet het wel, maar gaat niet af bij het bellen... (verborgen optie in het menu?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 57258 op 25-02-2005 09:45 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 11:14
Anoniem: 57258 schreef op 13 november 2002 @ 13:39:
anyway ik ben er hartstikke tevreden over, hij voelt helemaal niet gammel aan, en ik vind dat ik behoorlijk origineel ben aangezien bijna niemand tegenwoordig een panasonic heeft.. (flame flame)
wel hoor :P

Ik vind m niet echt mooi, niet echt een strak design met die kleurtjes doorelkaar

* Azrael GD75 *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-06 15:02
Anoniem: 57258 schreef op 13 November 2002 @ 13:39:
ik heb em...

*ik heb alleen wel een probleempje.. weet iemand hoe ik mijn trilfunctie kan laten activeren? de trilfunctie doet het wel, maar gaat niet af bij het bellen... (verborgen optie in het menu?
Was vroeger * of # even ingedrukt houden, weet niet of dat met nieuwe Panasonics ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:28
Ik heb hem ook gekocht en hij bevalt erg goed, lekker licht, leuk kleuren schermpje , polyfonic ringtones.
Het design is dus zekers wel mooi, het rode zoals je ziet op het 1e plaatje zit er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
kan iemand ff wat polyfonische toontjes opnemen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
wat erin staat is niet zo spannend, wel trouwens 2 hele leuke, namelijk een sirene :) en een formule 1 auto die voorbij komt razen.

*probleem van de vibrafunctie opgelost het was dus inderdaad dat je even een tijdje # moest indrukken om de discrete modus voorgeschoteld te krijgen..

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Jammer dat ie zo lelijk is, maar qua prijs is ie best goed!

Wat is er trouwens mis et het scherm van de T68i? Ik vind het prima leesbaar... Natuurlijk is TFT beter, maar dat zuipt ook stroom.

Verder is de Philips Fisio 820 denk ik een goede concurrent, die is goedkoper en heeft ook kleurenscherm en BT! [rml][ GSM] Philips Fisio 820[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
lelijk?!?!?! hijs echt niet lelijk hoor , ik vind hem best mooi,
wie weet trouwens waar ik (werkende) polyfonische ringtones kan krijgen voor deze telefoon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Echte service van Panasonic.. er is op dit moment een actie dat je gratis polyfone ringtones kan sturen naar je mobiele telefoon...

deze url moet je hebben...
Succes!

http://www.downloadpolyphonic.com/gd67/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
bedankt, maar hier kan je niet echt top 40 nummer versturen,
Iemand die weet waar dat wel kan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70557

[quote]Timmey schreef op 05 October 2002 @ 19:31:
Heeft iemand al wat vernomen van dit nieuwe toestelletje? :)

---------------------------
persoonlijk ben ik een erg groot aanhanger van deze site
http://uk.gsmbox.com/
de test rapporten zijn meestal vrij compleet en geven een redelijk eerlijk beeld van het toestel
mijn persoonlijke punte over dit toestel (ik heb 'm helaas maar even kunnen bekijken) was dat ik geen mogelijkheid zo snel zag om te synchroniseren met de pc of vcf kaartjes op grote schaal te importeren.
verder een leuk toestel en panasonic heeft een hele redelijke naam als het gaat om kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naar de hcc gegaan, rondgevraagd naar een datakabel maar die had schijnbaar nog niemand...

Toen panasonic maar eens gemaild, en als antwoord teruggehad dat de kabel voor 70 euro bij hun te koop is.... Dat zijn mij een beetje teveel centjes.. dus ik hoop dat iemand al een goedkope(re) "kloon" kabel heeft gevonden!?!?

Verder.... Met welk programma kun je dan aan de slag om Logo's en tones over te brengen voor de gd67!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splat
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op de site van panasonic staat dat hij spelletjes ondersteund en dat deze te downloaden zijn via In-fusio. ( http://www.in-fusio.com )
Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt het goed, is het duur, etc..

Verder lijkt het me een leuke telefoon voor weinig geld, jammer dat er geen IR op zit om met de pc te communiceren...
Ook heb ik nog geen ondersteuning voor pop3 kunnen vinden bij de specs.. Maar, ja.. je kunt niet alles verwachten voor €250..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
staan zeker een paar coole spellen op die site, maar weet iemand of de Codes voor GPRS al binnen zijn bij de providers, want dat was namelijk nog niet toen ik hem kocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-04 10:50
ondersteunt die telefoon nou ook java? want vond laatst op een site prince of persia (1) op een site voor java telefoon. of kan je echt alleen via http://www.in-fusio.com aan spellen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
ik heb dutchtone, en ik snap niet hoe ik met deze telefoon het wap moet instellen, staan allemaal termen in het menu waar ik geen wijs uitkan, iemand anders die het wel weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

* Anoniem: 61065 heeft hem ook besteld

met 30euro Dutchtone abbo!

Iemand nog ervaringen met dit toestelletje?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 18:47
Toestel heeft geen infrarood poort hè?
want zou ik eigenlijk wel verwachten met die functies, maar kan het nergens vind in de specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44111

Zijn er nog mensen die hun ervaringen willen delen ;)

Is die joystick echt zo handig als ze laten doorschijnen ?
Die plastieken achterkant is die een beetje stevig genoeg tegen *schokken* ?
Heeft er uberhaubt iemand ervaring met panasonic ??

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 44111 op 10-12-2002 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ik heb hem hoor! Gister gehaald!

Wat een relaxed telefoontje man :*)

Die joystick is ook erg fijn maar wel even wennen want is erg gevoelig!

Mooi schermpje...erg scherp! Lekker snelle menu's! Mooie beltonen! Goede trilfunctie! Lekker lichtgewicht telefoontje!!

En leuke animated backgrounds :)

Echt een super telefoontje!!!! Aanradertje!

Heb hem trouwens genomen icm een Dutchtone Allin 30€ abbo!
Anoniem: 44111 schreef op 10 december 2002 @ 18:37:
Zijn er nog mensen die hun ervaringen willen delen ;)

Is die joystick echt zo handig als ze laten doorschijnen ?
Die plastieken achterkant is die een beetje stevig genoeg tegen *schokken* ?
Heeft er uberhaubt iemand ervaring met panasonic ??
Joystick is dus erg fijn! En het achterkantje is hard kunstof...komen wel gauw krasjes op!

[ Voor 36% gewijzigd door Ebayzo op 14-12-2002 10:54 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06 10:53
Panasonic heeft erg fijne GUI vind ik.
Software is ook erg degelijk.

Mijn GD90 zonder enkel probleem 3 jaar gebruikt. Nu een GD67. Deze is qua bouw minder stevig helaas...
Maargoed, net wat handzamer qua formaat (geen antenne) goed ontvangst. Al die extra features en gimmicks zijn niet zo nodig, op enkele na.

Kostte me ook erg weinig:
- Panasonic GD67
- 1 jaar verzekerd
- 300 belminuten per maand (Ben Extra 1 jaar)

19,83€ per maand.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

DarkHelmet schreef op 08 January 2003 @ 22:28:
Panasonic heeft erg fijne GUI vind ik.
Software is ook erg degelijk.

Mijn GD90 zonder enkel probleem 3 jaar gebruikt. Nu een GD67. Deze is qua bouw minder stevig helaas...
Maargoed, net wat handzamer qua formaat (geen antenne) goed ontvangst. Al die extra features en gimmicks zijn niet zo nodig, op enkele na.

Kostte me ook erg weinig:
- Panasonic GD67
- 1 jaar verzekerd
- 300 belminuten per maand (Ben Extra 1 jaar)

19,83€ per maand.
Heb jij ook al zo gauw krassen op de achterkant? En de voorkant wordt erg snel vet! Ook de batterij gaat vrij snel leeg bij normaal gebruik (zal wel door scherm komen)

Maar ik vind het wel een mooie phone :) Erg fijn in gebruik...alleen joystick BLIJFT wennen :P

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Ik heb hem nu ook..
Super ding..
Nu alleen nog een site met polyfhone beltonen voor dat ding

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Andre21 schreef op 16 January 2003 @ 00:41:
Ik heb hem nu ook..
Super ding..
Nu alleen nog een site met polyfhone beltonen voor dat ding
Ja :( En waar kun je spelletjes vandaan halen :?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63864

Ja, idd beetje oude koeien uit de sloot halen maar dat moet ik ook hebben

Btw iemand deze mob en instellingen voor GPRS van Dutchtone en dan bedoel ik Extended

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
ik zag op een site staan dat het toestel soms echo`d is dit zo? en hoe is de standby, ik heb nu een 6310i, gd67 kopen of laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
ik heb geen echo iig, maar dat kan met elke telefoon gebeuren, vriend van mij heeft het met een gloednieuwe 8310
Pagina: 1