Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
nou de titel zegt het al:

wat zijn de voor- en nadelen van beide telefoons als je ze tegen elkaar afweegt?
en wanneer zijn ze beschikbaar...

wat ik ervan vindt:
7210: apart design, maar onhandig. over een half jaar loopt iedereen met deze telefoon

6610: design minder apart maar wel handig, zelfde functies als 7210

voordeel 7210: binnen 2 weken beschikbaar
6610 pas in ????

weet iemand het?
graag suggesties of kritieken

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:46
Phusebox schreef op 19 oktober 2002 @ 12:46:
over een half jaar loopt iedereen met deze telefoon
Het word een duur telefoontje, zal dus wel meevallen, ach nu lopen er ook al veel met een T68i, dat was ooit ook eens een apart telefoontje. Je koopt hem toch ook niet daarom?! ;)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Martinus schreef op 19 oktober 2002 @ 13:05:
[...]

Het word een duur telefoontje, zal dus wel meevallen, ach nu lopen er ook al veel met een T68i, dat was ooit ook eens een apart telefoontje. Je koopt hem toch ook niet daarom?! ;)
nou ja ik bedoel ik kocht ooit een 3210... was 1 vd eersten, half jaar later had iedereen hem: daar baalde ik van
toen een 3310... same story
daarna maar een Siemens S45, en daar heb ik tot op heden verder niemand mee gezien... dus er zijn er niet zoveel van... dat heb ik liever
dus het feit dat alle irritante kinderen een 7210 kopen is voor mij een nadeel...
hetzelfde is gebeurd met de 8310, ben blij dat ik die niet gekocht heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
snap niet waarom mensen altijd zo druk maken van.
over een half jaar loopt iedereen met die telefoon.

je koopt een telefoon toch omdat hij mooi is en je hem wilt hebben.
had in begin wel een 3210 daar baalde ik wel van maar niet omdat iedereen hem had.

maar omdat ik er zoveel voor betaald had.
was een van de eerste had 200 gulden betaald met abbo :(
en toen was dat ding gewoon gratis met elk abbo.

maar als je echt een telefoon wilt die bijna niemand heeft.
import telefoon
of een flinke koelkast

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht op de 7210
m'n 8850 is er al in afwachting voor verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Niet online
Wat gaan de telefoons kosten :?
Ik denk niet dat het een "iedereen heeft 'm" telefoon wordt. Daar hebben we de Nokia 3xxx series voor en die vage Alcatel dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
ach anders koop je een 8850 in gold edition, die is toch niet betaalbaar(€800,-) en zie je niemand mee.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

he hoe kom je aan al dat geld?
je hebt net een iPod gekocht :)

maar goed...

ik raad je geen van deze telefoons aan, omdat ze relatief weinig meerwaarde bieden boven gsm's als de 6510 en 2 keer zo duur zijn...

neem gewoon een 6510, leuk zakelijk ogend toestel met vriendelijk prijs...
en wacht op de 2e gereratie 'pda gsm's'...deze zullen een stuk goedkoper zijn en nog meer bieden...

dan zeg je natuurlijk: "ja dan kun altijd wel blijven wachten"
klopt! maar zodra de hype van kleurenschermen en pda functies op de gsm voorbij is, hoef je niet meer te wachten :) (ik denk dat dat hooguit een half jaar duurt)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja koop dan een 8910 900 euro ofzo.. Lopen weinig mensen mee... V70 lopen ook weinig mensen mee... Denk echt niet dat iedereen een 7210 gaat kopen en vooral kids niet... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 14:19:
Ja koop dan een 8910 900 euro ofzo.. Lopen weinig mensen mee... V70 lopen ook weinig mensen mee... Denk echt niet dat iedereen een 7210 gaat kopen en vooral kids niet... |:(
8910, das wel een redelijk mooi toestel. Kost trouwens niet zoveel als jij zegt www.gsmhuis.nl die vragen €744 en 2ehands gaat hij al voor veel minder.

Zijn er zoveel kinderen met een 8310? Die heb ik zelf ook (nog 2,5 uur :) ) en die vind ik veeel te duur voor kinderen.

Hij lijkt wel op speelgoed! :> Hij heeft zegmaar zo zijn kermistrekjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
waarom ik denk dat er veel mensen met een 7210 gaan rondlopen?
omdat ik 3 winkels heb gebeld voor mogelijke reserveringen maar overal zeiden ze dat er al 30-50 reserveringen voor me waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
Martinus schreef op 19 oktober 2002 @ 13:25:
ach anders koop je een 8850 in gold edition, die is toch niet betaalbaar(€800,-) en zie je niemand mee.
nee joh
als je echt een exclusieve wilt hebben moet je zo eentje hebben.

uh damn ben de naam kwijt maar er was al een topic over lang geleden.
was in platina, goud en silver uitvoering.
diamantjes erin.

was een submerk van nokia.
je had dan verschillende versie
prijs vanaf 15.000 dollar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Vertu :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 07:39
Volgens mij heeft 6610 geen trilalarm terwijl de 7210 wel heeft :?

Ik kan namelijk nergens vinden of 6610 trilalarm heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Just_a_Gamer schreef op 19 oktober 2002 @ 21:07:
Volgens mij heeft 6610 geen trilalarm terwijl de 7210 wel heeft :?

Ik kan namelijk nergens vinden of 6610 trilalarm heeft
Denk je nou echt dat er tegenwoordig nog telefoontjes worden uitgebracht zonder trilmotor? 8)7

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan 7210 trouwens al halen in amsterdam!! Weet niet meer precies waar.. Ergens in zo'n zijstraatje van de kalverstraat... richting CS daaro... zo'n klein winkeltje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overal kan je de 7210 halen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
echt niet 7210 is nog nergens te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
7210-dummies liggen al in de winkel, maar volgens mij altijd met "binnenkort leverbaar" o.i.d. erbij.

En even voor het gemak:

boven: 6610
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/6610/images/Accessory%20pop-ups/inbox_color_popup.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/7210/popups/images/FAQ_inbox_color_popup.jpg
onder: 7210

Op beide sites staat nu trouwens "Binnenkort beschikbaar"

Ik heb trouwens weleens aan zo'n 7210-dummy gezeten, en ik vond de knopjes erg onprettig. Niet zozeer de lay-out, maar meer dat de middelste (de blauwe) knopjes nogal verzonken liggen, en dat de vierrichtingentoetsen nogal vreemd geplaatst zijn. Ik dacht al gelijk: al had ik het geld ervoor over, dan nog nam ik h'm niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Een dummy geeft vrijwel nooit een goede indruk van het gewicht en de toetsen van het toestel. Er wordt zoveel gemold aan dummy's. Neem maar eens een gemiddelde dummy van de 7650 in je handen. No way dat je dan denkt: die ligt lekker in de hand. Pak een echte en het is een verschil van dag en nacht

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
ErectionJackson schreef op 20 oktober 2002 @ 15:17:
Een dummy geeft vrijwel nooit een goede indruk van het gewicht en de toetsen van het toestel. Er wordt zoveel gemold aan dummy's. Neem maar eens een gemiddelde dummy van de 7650 in je handen. No way dat je dan denkt: die ligt lekker in de hand. Pak een echte en het is een verschil van dag en nacht
Ik had het idee dat ik de problemen die ik met de dummy had ook met de echte zou hebben, dat het er niet aan lag dat-ie gemold was.
Het ZOU kunnen dat de knoppen wat naar binnen waren gedrukt door 'vandalen', maar volgens mij was dit niet zo.
Die vierrichtingenknoppen zijn echter sowieso onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb van de week bij de nokia service point in Eindhoven (PHC) op vliegveld een van de eerste 7210's in real life in m'n hand gehad, maar de knopjes zaten echt kut... verder een geweldig mooi "allmost full color" display en een licht gewicht! een prachtige fijn werkende phone met goed!! geluid, maar ik wacht liever nog een weekje op de 6610...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

kijk die 6610 is vooral zakelijk, dat zie je ook aan de lay out, de 7210 is meer speelgoed... meer vooringestalleerde gamez etc.... ik ga zelf voor de 6610... de 7210 is mij te kinds

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik hoorde onlangs dat de 6610 pas in december kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Ik ga binnenkort voor een 6610, maar was eigenlijk benieuwd hoe jullie deze telefoon gaan kopen, en dan bedoel ik hiermee NIEt, van "he, ik ga m kopen met geld" :D Maar of jullie hem los gaan kopen of een abo van 2 jaar oid gaan afsluiten? Want zie wel voordelen in een abo, alleen weet ik van mezelf dat ik dan teveel ga bellen, en met kaart dan juist weer niet :P Maar dan is de tel wel juist weer duur :(

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als ik hem ga kopen dan toch zeker met een abo, maar 1 of 2 jarig ben ik nog niet uit. Ik moet sowieso nog wachten tot maart totdat mijn BEN afloopt. Tegen die tijd behoort hij al een stuk goedkoper te zijn. Als ie nou een beetje snel uitkomt dan kunnen de prijzen alvast weer eventjes gaan dalen...

Binnenkort komt ook de 6650 uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/phones/6650/pics/6650_larger_image_v2.jpg

Ik dnek dat die toch ook niet onaardig is, erg zakelijk model denk ik zelf. Bij mij zal het tussen deze en de 6610 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat gaan die phones eigenlijk kosten?
En wat voor kleurenscherm hebben ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Laatst online: 12-09 12:57
Phusebox schreef op 21 oktober 2002 @ 09:28:
ik hoorde onlangs dat de 6610 pas in december kwam?
hij stond al wel in de afgelopen makro krant, maar daar stond volgens mij niet bij "binnenkort leverbaar" oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
6610 wn 7210 gaan beide 549 euro kosten

ik ga 1 vd twee kopen, los zonder abo of kaart

de 6650 is UMTS, dus dat zal nog wel een jaar of 2 duren voor die hier komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
juanp schreef op 21 oktober 2002 @ 11:04:
[...]

hij stond al wel in de afgelopen makro krant, maar daar stond volgens mij niet bij "binnenkort leverbaar" oid.
dat was bezeikte zooi, ben er geweest.
sorry maar we kunnen de telefoon pas in december leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

De 6650 komt pas over ong. een jaar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

ErectionJackson schreef op 21 oktober 2002 @ 11:12:
dat hoop ik niet voor Nokia, want dan zullen ze hopeloos achter liggen over een jaar :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Laatst online: 16-03 01:03
6610 gaat t voor mij worden.
Alleen bekijk ik nog even of ik em meteen ga halen (los) of dat ik em in augustus pas bij het verlengen van m'n (dan 2 jaar oude) abo haal.
Iemand enig idee hoe KPN omgaat met subsidies op telefoons bij het verlengen van een abo?

Ohw jah, kep nu een 6210, bevalt me ook vrij goed behalve dan dat ie soms spontaan uitviel (nieuwe firmware => alles okay)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
ErectionJackson schreef op 21 oktober 2002 @ 11:12:
Ow, nou dan wordt het dus de 6610 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nefiorim: Ik heb 2 maanden geleden ofzo gevraagd aan KPN hoe het zat met verlengen, dat viel dus zwaar tegen. Ik kon 2 jaar verlengen met het duurste abbo werd me gezegd en dan kreeg je dezelfde korting als een nieuw contract. Verder vond ik op dat moment de toestelprijzen bij primafoon veel te hoog. Ik ga nu overstappen op Vodafone met behoud van nr. Toestel (6310i) koste me bijna niets. In december wordt ik overgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
k heb net gratis van Ben een 6510 gekregen..
als de 7210 uit is en ik um ff van dichtbij bekeken heb
dan ga ik um halen..

ook wil ik ff naar de 6610 kijken..

6610 heeft toch wat meer stijl vind ik, wat zakelijker en netter alleen echt super K*T dat ie geen bluetouth heeft, ik vind dat zooooo stupid van nokia, tis immers een soort opvolger van de 6310 (btw hij word al aangeboden op marktplaats voor 300 eurotjes kweet niet wat er van waar is)

de 7210 is wat speelser die moet ik gewoon eerst van dichtbij zien.. dan weet ik welke ik ga kopen..

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

ik had te horen gekregen bij phonehouse dat de 6610 eind oktober zou komen, dit wordt 'mijn telefoon' namelijk. HOE ik em ga kopen?met dutchtone abbo.. die geven vette subsidie omdat ik mijn abbo verleng! ik zat namelijk iedere maand minstens 50 euro over mijn bebundel heen... waarschijnlijk krijg ik em voor nop of <100 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm maar wat kiezen?
die 7210 of die van sony-ericsson? want die heeft langer stand by en kan langer bellen en weegt maar 1gr meer!

zit echt in de twijfel hier!
of miss nog andere betere opties? (gsm's)? in die prijsklasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Laatst online: 26-08 20:39
Ok, het is jammer dat bluetooth er niet op zit, was een leuk extraatje geweest.
Vele vinden dat zo te lezen in de replies erg. Gebruikt iedereen dat dan zoveel dat ze het niet kunnen missen of is het gewoon om te zeggen "er zit bluetooth op" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
Gizmoke schreef op 21 oktober 2002 @ 15:43:
Ok, het is jammer dat bluetooth er niet op zit, was een leuk extraatje geweest.
Vele vinden dat zo te lezen in de replies erg. Gebruikt iedereen dat dan zoveel dat ze het niet kunnen missen of is het gewoon om te zeggen "er zit bluetooth op" ?
icm ipaq is dat gewoon heel erg handig..

infra rood moet je um er echt naast leggen terwijl bluetooth daar een stuk makkelijker in is...

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Bluetooth is voor mij een must, net zo essentieel als een beeldsherm, luidspreker, microfoon en toetsenbord. Geen Bluetooth dan --> out of the question.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:31

404error

Page Not Found

Nokia zelf zegt dat de NOKIA 6650 halverwege volgendjaar uitkomt, Nokia kennende wordt dat inderdaad dus pas minimaal over een jaar... Gelukkig komt de P800 van SonyEricsson eerder uit (januari wordt gezegd, maar had eigenlijk al op de markt moeten zijn...)

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 07:39
edit: onzin van mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
7210 heeft wel bluetooth maar alleen voor data dus niet voor voice (wireless headset ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

http://www.nokia.com/phones/7210/specifications.html : Connectivity options: IR and cable

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag een oranje 7210 dummy vastgehad
ik moet zeggen, ik was er ALTIJD weg van, van de moment de eerste pic op het net verscheen
maar ik begin sterk te twijfelen voor een SE-T68i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

wahh??! wat moet ik nou nemen.... de SE t68i de 6610 of de7650... de 7210 is mij iets te speels... de SE heeft bluetooth en veel opties, maar het schermpje is van een wat mindere qualiteit.. en dan de 7650.. leuk zoon cameratje... maar dat ding is wel vet groot.. 6610 lijkt mij de beste optie.. of de SE t68i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
404error schreef op 21 oktober 2002 @ 18:00:
Nokia zelf zegt dat de NOKIA 6650 halverwege volgendjaar uitkomt, Nokia kennende wordt dat inderdaad dus pas minimaal over een jaar... Gelukkig komt de P800 van SonyEricsson eerder uit (januari wordt gezegd, maar had eigenlijk al op de markt moeten zijn...)
De 6650 is ook niet echt als consumententelefoon bedoeld, maar meer als UMTS-experiment denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
siemenz schreef op 22 oktober 2002 @ 16:53:
wahh??! wat moet ik nou nemen.... de SE t68i de 6610 of de7650... de 7210 is mij iets te speels... de SE heeft bluetooth en veel opties, maar het schermpje is van een wat mindere qualiteit.. en dan de 7650.. leuk zoon cameratje... maar dat ding is wel vet groot.. 6610 lijkt mij de beste optie.. of de SE t68i
De Siemens S55 natuurlijk :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-09 15:18
Ik moet zeggen dat ik de 6610 toch ook mooier vind dan de 7210, maar das een kwestie van smaak.

Gelukkig is mijn abbo van Dutchtone al afgelopen. Heeft iemand hier al ervaringen met het verlengen van je abbo :?
Ben benieuwd wat ze geven aan korting op de 6610. Zal wel weer niet veel zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Nou mogen ze wel eens op gaan schieten met die 7210, damn wat ik ik die phone graag hebben :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Kermit schreef op 22 oktober 2002 @ 18:24:
Ik moet zeggen dat ik de 6610 toch ook mooier vind dan de 7210, maar das een kwestie van smaak.

Gelukkig is mijn abbo van Dutchtone al afgelopen. Heeft iemand hier al ervaringen met het verlengen van je abbo :?
Ben benieuwd wat ze geven aan korting op de 6610. Zal wel weer niet veel zijn :/
yo,
ze geven bij dutchtone vette premies als jeje dutchtone abonnement verlengt als je iedere maand boven je belbundel zit! dit kan echt oplopen tot 100en euro's korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Hmmz, aangezien ik zo tevreden was met mijn 7110 neig ik naar die 7210. MAAR die 7210 heeft niks wat de 6610 niet heeft...behalve k*tknopjes. De 'enter' en opneem of ophang toetsen zitten echt zoooooo dicht op elkaar.

Ik weet niet hoe het met bluetooth en pda's zit, maar tussen mobiel en pc is het mega onhandig, aangezien er iets van X standaarden zijn en nokia uiteraard weer een eigen hanteerd die door maar weinig andere gezien wordt ... (geldt netzogoed voor SE trouwens)

Verder geeft Ben op het moment de meeste korting op contractsvernieuwingen op het moment...andere providers zijn daar nog niet zo mee bezig...vodafone volgens mij al wel, maar de rest valt reuze tegen.

Kben nog wel even tevree met me 6310i, ik kijk over 6mnd wel hoe alles uitgepakt is

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
siemenz schreef op 23 oktober 2002 @ 00:09:
[...]

yo,
ze geven bij dutchtone vette premies als jeje dutchtone abonnement verlengt als je iedere maand boven je belbundel zit! dit kan echt oplopen tot 100en euro's korting!
wOOOt, dat is dan mooi, ik zit er dus de laatste tijd ook elke maand boven. Denk dat ik (als ik nieuwe tel heb) maar eens een paar vrienden moet gaan verwijderen :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 16:24

duderuud

Sliden is koel

.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
  • Laatst online: 06:41

nrg

Duderuud schreef op 23 oktober 2002 @ 10:41:
Eigenlijk wel jammer dat ik abbo van de zaak heb, moet ik de 6610 los kopen...duur! :(
Of je kijkt je baas lief aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 16:24

duderuud

Sliden is koel

Damn, los zij ze zo duur, daar baal ik van.

Heb abbo van de zaak...dus moet 'm wel los kopen!

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
550 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit- nutteloze info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat de Nokia 7210 verkrijgbaar is in GSM shop te Rotterdam. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik zag vandaag in de Metro een advertentie staan waarbij je icm abo een 7210 kon krijgen.... Wel nog best wel duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Bij de mediamarkt (rdam) staat de 7210 in de prijslijst. slechts 30 euro duurder dan de 7650 :o (los zo`n 765 euro!).

Denk dat ik hem voor die prijs toch echt laat liggen.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
bombadil schreef op 24 oktober 2002 @ 15:39:
Bij de mediamarkt (rdam) staat de 7210 in de prijslijst. slechts 30 euro duurder dan de 7650 :o (los zo`n 765 euro!).

Denk dat ik hem voor die prijs toch echt laat liggen.
waaat? idioten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Selachii
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Erm, kheb via inside info (ken iemand die bij Nokia NL werkt) gehoord dat de Nokia 7210 veel software problemen heeft (as usual in het begin). En dat daarom de launch zo moeizaam gaat (dat alle dummy's er dus al wel zijn, maar de telefoontjes dus nog niet). Kheb verder geen flauw idee of het al opgelost is of hoe lang het nog zou kunnen duuren

...gamen blijft leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

ik was helemaal voor de 6610 mede omdat hij minder kinderachtig overkomt dan de 7210, weet iemand technische verschillen tussen de 7210 en de 6610? ikheb er niet veel kunnen ontdekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

ik heb trouwens ECHTE prijzen gevonden
6610 489euro
7210 499euro
check shopservey maar van tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
siemenz schreef op 26 oktober 2002 @ 16:23:
ik heb trouwens ECHTE prijzen gevonden
6610 489euro
7210 499euro
check shopservey maar van tweakers.net
Is nog wel veel geld :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
Kermit schreef op 26 oktober 2002 @ 22:48:
[...]
Is nog wel veel geld :/ :/
Zeker... voor hetzelfde geld heb je ongeveer een PocketPC, met NOG veel groter, mooier, beter kleurenscherm en meer mogelijkheden.
Waarom zou je dan deze telefoons halen? Hoogstens als je toch geld over hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

wicher schreef op 27 oktober 2002 @ 10:07:
[...]

Zeker... voor hetzelfde geld heb je ongeveer een PocketPC, met NOG veel groter, mooier, beter kleurenscherm en meer mogelijkheden.
Waarom zou je dan deze telefoons halen? Hoogstens als je toch geld over hebt...
ja, maar op pocketpc's krijg je geen korting door abonnemment, dus de prijs zal veel lager liggen als je gelijk een abotje erbij neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
siemenz schreef op 27 oktober 2002 @ 13:11:
[...]

ja, maar op pocketpc's krijg je geen korting door abonnemment, dus de prijs zal veel lager liggen als je gelijk een abotje erbij neemt
Bij veel webwinkels kun je die korting ook krijgen als je er geen telefoon bijkoopt, dan krijg je het geld gewoon teruggestort.

Je moet dus wel degelijk echt kijken wat deze telefoon los kost: €499, oftewel f1100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
wicher schreef op 27 oktober 2002 @ 15:00:
[...]

Bij veel webwinkels kun je die korting ook krijgen als je er geen telefoon bijkoopt, dan krijg je het geld gewoon teruggestort.

Je moet dus wel degelijk echt kijken wat deze telefoon los kost: €499, oftewel f1100
dat vind ik toch echt te veel. :/ Vond de fl 660,- voor mijn 8210 toen al veel.
Maar ja dat heb je altijd als je hem als een van de eersten wilt hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Laatst online: 28-08-2024
Hallo

6610 wordt pas in q1 a q2 volgend jaar verwacht :O en de 7210 komt als alles goed gaat
vrijdag bij de meeste winkels binnen ! >:)

en de prijs ligt een stukkie hoger dan een 33xx of 3410 >:) maar lager dan de 8910 8) zo rond 550 losse verkoop en hij is inderdaad bij winkels zoals gsm-shop te koop (amsterdam,rotterdam enz)
voor de prijs van 699 losse verkoop alleen wel zonder nederlandse taal en europese nokia garantie want de toestellen komen uit dubai .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Laatst online: 12-09 14:31

Pogostokje

* twiet *

De 7210 is al zeker 3 weken te koop bij diverse winkels.
Wat ze doen is importeren uit Duitsland ... daar liggen alle Nokia telefoons al weken in de winkels voor Nokia Benelux wakker schrikt en denkt 'verrek, is die er ook'.
Sommige winkeliers slepen die telefoons uit Duitsland naar Nederland en verkopen ze hier voor een leuk bedrag. Er zit gewoon de nederlandse taal in, alleen je handleiding is niet in het nederlands. Ook voor garantie kan je niet aankloppen bij Nokia Benelux. Ze vinden het niet zo leuk als je hun marketingstrategie (nouja, strategie) in de war gooit, en als straf moet je dan dus maar naar Duitsland gaan om je garantie te halen.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pogostokje schreef op 28 oktober 2002 @ 08:24:
De 7210 is al zeker 3 weken te koop bij diverse winkels.
Wat ze doen is importeren uit Duitsland ... daar liggen alle Nokia telefoons al weken in de winkels voor Nokia Benelux wakker schrikt en denkt 'verrek, is die er ook'.
Sommige winkeliers slepen die telefoons uit Duitsland naar Nederland en verkopen ze hier voor een leuk bedrag. Er zit gewoon de nederlandse taal in, alleen je handleiding is niet in het nederlands. Ook voor garantie kan je niet aankloppen bij Nokia Benelux. Ze vinden het niet zo leuk als je hun marketingstrategie (nouja, strategie) in de war gooit, en als straf moet je dan dus maar naar Duitsland gaan om je garantie te halen.
hij is in duitsland ook nog niet te koop... dussuh... stop yepping... want er was tot vorige week geen enkele winkel die ze had, dus al 3 weken te koop is complete onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
Bc Hoogvliet schreef op 28 oktober 2002 @ 08:13:
Hallo

6610 wordt pas in q1 a q2 volgend jaar verwacht :O en de 7210 komt als alles goed gaat
vrijdag bij de meeste winkels binnen ! >:)

en de prijs ligt een stukkie hoger dan een 33xx of 3410 >:) maar lager dan de 8910 8) zo rond 550 losse verkoop en hij is inderdaad bij winkels zoals gsm-shop te koop (amsterdam,rotterdam enz)
voor de prijs van 699 losse verkoop alleen wel zonder nederlandse taal en europese nokia garantie want de toestellen komen uit dubai .
Ook hallo 8)7
Dat is dan mooi klot... vervelend, des te eerder die 6610 uit is, des te eerder kunnen ze gaan zakken met de prijzen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

q1 q2???? hoe kom je aan die informatatie!!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
siemenz schreef op 28 oktober 2002 @ 15:20:
q1 q2???? hoe kom je aan die informatatie!!?!
q1 = 1e kwartaal vh jaar, dus ergens tussen 01-01-2003 en 31-03-2003
q2 = 2e kwartaal vh jaar, dus ergens tussen 01-04-2003 en 30-06-2003

SIM-PEL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• camiels
  • Laatst online: 29-06 21:12
Kermit schreef op 28 oktober 2002 @ 16:04:
[...]
q1 = 1e kwartaal vh jaar, dus ergens tussen 01-01-2003 en 31-03-2003
q2 = 2e kwartaal vh jaar, dus ergens tussen 01-04-2003 en 30-06-2003

SIM-PEL :)
Kan aan mij liggen maar volgens mij was dat de vraag niet? :?

offtopic:
Casema_Sucks wordt een beetje moe van al het gezeik rondom de 6210. Hij is er gewoon nog niet, en wanneer die er wel is dan merken we het vanzelf. Niemand weet wanneer die komt, ook niet via vage bronnen. Hetgeen wat nokia doet het lekker maken, een marketing truuk, dat ding komt vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

nee dat was de vraag niet.. ik ben niet DOM ofzo... het ging mij meer erom hoe je aan de informatie komt dat het pas 1e of 2e kwartaal uitkomt...

de vraag was toch SIM-PEL?

[ Voor 0% gewijzigd door siemenz op 29-10-2002 10:59 . Reden: het is de 6610 casema sucks:D 6210 bestaat al ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
siemenz schreef op 29 oktober 2002 @ 10:57:
nee dat was de vraag niet.. ik ben niet DOM ofzo... het ging mij meer erom hoe je aan de informatie komt dat het pas 1e of 2e kwartaal uitkomt...

de vraag was toch SIM-PEL?
In mijn ogen wel, moet je de vraag maar duidelijker formuleren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

dat heeft nog geen antwoord op mijn vraag gegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
camiels schreef op 28 oktober 2002 @ 16:13:
[...]

offtopic:
Casema_Sucks wordt een beetje moe van al het gezeik rondom de 6210. Hij is er gewoon nog niet, en wanneer die er wel is dan merken we het vanzelf. Niemand weet wanneer die komt, ook niet via vage bronnen. Hetgeen wat nokia doet het lekker maken, een marketing truuk, dat ding komt vanzelf
psst. de 6210 is er al een paar jaar ;)

Voor de rest heb je gelijk. Hij komt wanneer ie komt en niet eerder en hopelijk voor velen hier niet later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
Hoe ik aan die informatie kom ik werkt in de telecom verkoop/inkoop
en dus dicht bij het vuur van alle merken / providers
zo weet ik dus wat er binnenkomt en gaat komen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

hmmm minder dan... dan ga ik toch maar voor de 7210 en niet voor de 6610... dat is mij het wachten niet waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ik kwam toevallig deze tegen: http://www.7210.nl.nu/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
import toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
Morgen 01-11-2002 krijgt BelCompany hem binnen

niet veel maar wel aantal :-)

Inside Informatie ................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de 6610 mooier dan 7210.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
Boeiend , het ging er mij om de mensen die hem wilden hebben dat ze het weten
niet wat jij mooier vindt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
dit neigt naar reclame?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even wat pics van de 6610:

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/communicasia2002/2/a2_150.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/communicasia2002/2/a5_150.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/communicasia2002/2/as1_150.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/communicasia2002/2/a3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/communicasia2002/2/as3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/communicasia2002/2/as4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
Relax, die wil ik dus steeds grager (is dat wel een woord :P) en grager hebben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook :) Is gewoon mooi toestel imho met een erg mooi scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
ik heb ondertussen de 7210 binnengekregen (31-10-2002) en het is wel even wennen van het menu van de T68i naar het wat simpellere menu van de 7210. maar het niet als of je wat mist oid.

verder een heerlijk toestel, ik heb dus de T68i gehad, zo ook de 8310 en de 6510. en dit is dus echt het mooiste toestel wat ik ooit in mijn handen heb gehad. het voeld niet cheap aan, maar degelijk en luxe.

verder veel leuke nieuwtjes: polyfone ringtones, leuke wallpapers, zelf een foto flink geresized kan dienst doen als een achtergrond.

het beeldscherm is een serieuze vooruitgang van T68i naar 7210.

maar goed jullie, degeen die hem gaan halen, zullen het dus morgen wel merken.

dit toestel, is ondankt de vele slechte reviews echt mijn toestel. maar ja smaken verschillen.

ik zou ook graag een topic willen open over gebruikerservaringen van deze 7210 en 6610. misschien dat we hier verder kunnen gaan?

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6610 is vele malen mooier, gewoon nette telefoon zonder al die afschuwelijke kleurtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Martinus schreef op 31 oktober 2002 @ 19:56:
[...]
dit neigt naar reclame?

WTF? Mag je niet meer behulpzaam zijn? :( Denk je dat ik zo'n lelijke site zou maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
ErectionJackson schreef op 01 november 2002 @ 11:46:

[...]

WTF? Mag je niet meer behulpzaam zijn? :( Denk je dat ik zo'n lelijke site zou maken?
Vond je gewoon iets te positief over die mensen daar en daardoor leek het mij sluik-reclame, maar sorry verder no-offence hoor.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

GuidoHuis schreef op 01 november 2002 @ 00:02:
ik heb ondertussen de 7210 binnengekregen (31-10-2002) en het is wel even wennen van het menu van de T68i naar het wat simpellere menu van de 7210. maar het niet als of je wat mist oid.

verder een heerlijk toestel, ik heb dus de T68i gehad, zo ook de 8310 en de 6510. en dit is dus echt het mooiste toestel wat ik ooit in mijn handen heb gehad. het voeld niet cheap aan, maar degelijk en luxe.

verder veel leuke nieuwtjes: polyfone ringtones, leuke wallpapers, zelf een foto flink geresized kan dienst doen als een achtergrond.

het beeldscherm is een serieuze vooruitgang van T68i naar 7210.

maar goed jullie, degeen die hem gaan halen, zullen het dus morgen wel merken.

dit toestel, is ondankt de vele slechte reviews echt mijn toestel. maar ja smaken verschillen.

ik zou ook graag een topic willen open over gebruikerservaringen van deze 7210 en 6610. misschien dat we hier verder kunnen gaan?
Dus het scherm is echt vele malen mooier dan dat van de t68i??
En hoe zit het met de grootte van het scherm (tov de t68i)??

\_Specs_/

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.