Audi A8 W12 6.0
Martinus schreef op 01 november 2002 @ 13:31:
[...]
Vond je gewoon iets te positief over die mensen daar en daardoor leek het mij sluik-reclame, maar sorry verder no-offence hoor.
Het enige wat ik zei was "kijk eens hier"
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
HIJS VET!!!
jammer dat ik em nu moet opladen
ik heb em gekocht voor 125 euro... incl 2 jarig kpn abbo (kpn heeft tot morgen een speciale actie!!... ze zijn een keer goedkoper dan andere providers!!)
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Het zal me niks verbazen als de 6610 gewoon een 7210 is met een andere hoes. Of dat een 7210 gewoon een 6610 is met een andere hoes.
Persoonlijk ga ik voor de 6610, zakelijker en dat spreekt mij meer aan.
Verwijderd
Toestel bevalt iig goed. Wilde eerst voor de 6610 gaan, maar goed, deze had dezelfde functies, en was het wachten zat.
Verwijderd
legitimatie (id-kaart, paspoort, rijbewijs)Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 22:45:
He weet iemand wat je mee moet nemen (paspoort etc) naar de winkel als je een KPN (hi Profile 30) abo wil afsluiten?????
kopie bankafschrift / bankpas
bij nummerbehoud: huidige simkaartnummer (prepay) / laatste rekening (abo)
In mijn abbo zit zo'n deal dat je dan alleen maar 25 euro hoeft bij te betalen en ze wisselen hem in. Ben zo van 6110, naar 6210 en nu dus waarschijnelijk eerst een 6310.
Tis de goedkoopste manier en op deze manier hoef ik ook me carkit niet aan te passen.
Trouwens de 6210 was/is een baggerding, elke keer uitval (ondanks updates), of het toetsenbord begint te kraken als droog plastig.
Dus voorlopig even 6310(i)
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
ze beschikken nl beide over een stereo fm radio, maar kan me herinneren
dat de 6510 dit ook had, maar daarbij zat standaard i.t.t. de 8310 geen headset
bijgesloten
ze zeggen in reviews dat de helderheid van de t68i beter is. maar ik vindt dat het een verschil is van een oude 14 inch monitor en een mooie tft. veel meer pixels en erg scherp...ZiegoM schreef op 01 november 2002 @ 13:37:
[...]
Dus het scherm is echt vele malen mooier dan dat van de t68i??
En hoe zit het met de grootte van het scherm (tov de t68i)??
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Verwijderd
Ja, bij de nokia 7210, en waarschijnklijk ook de 6610 zit er standaard een stereo headset met twee oorpluggen bij.koen schreef op 01 november 2002 @ 23:07:
zit er trouwens standaard een headset bij beide toestellen
ze beschikken nl beide over een stereo fm radio, maar kan me herinneren
dat de 6510 dit ook had, maar daarbij zat standaard i.t.t. de 8310 geen headset
bijgesloten
net op t verkeerde moment
want ik kon hem niet gaan halen, en nu hebben ze hem verkocht!!
hmmph
eerstvolgende lading komt pas over 3-4 weken
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ik meen me te herinneren dat dat idd het geval was ja. Bij de 6510 en 8310 was ook sprake van dezelfde opzet volgens mij. Alleen verschilden die net even meer van elkaar.Peewee schreef op 01 november 2002 @ 20:22:
Als ik die foto zie vind ik ze eigenlijk best veel op elkaar lijken. Zelfde knoppen indeling, even groot, beeldscherm ook even groot.
Het zal me niks verbazen als de 6610 gewoon een 7210 is met een andere hoes. Of dat een 7210 gewoon een 6610 is met een andere hoes.
Persoonlijk ga ik voor de 6610, zakelijker en dat spreekt mij meer aan.
Verwijderd
Mijn advies w8 tot december/januari, dan moet de 6610 er zijn
De oplossing is niet altijd de oplossing
de software en dus ook de layout van de "kinderachtige" menutjes zullen voor de 6610 en de 7210 identiek zijn... enneuh.. hoe vaak per dag haal jij je achterklepje eraf?????? als hij zit dan zittie tochimthecool1 schreef op 02 november 2002 @ 19:06:
Ik werk dus in een telecomwinkelen heb gisteren (vrijdag) hem voor het eerst geprobeerd. Het viel mij, en m'n collega's echt tegen, het is zo'n kinderachtig toestelletje.menu ziet er heeeel kinderachtig uit
. Echt nix voor nokia..... En dan dat achterklepje, die sluiting van de simkaart hebben ze eens een keertje verbeterd, maken ze nu de achterkant weer k*t
![]()
![]()
![]()
Mijn advies w8 tot december/januari, dan moet de 6610 er zijn
go go go !!
nah ja....gewoon leuk dus.....
go go go !!
ehmm... zie ik dit goed of is die 7210 met monochroom scherm ?! dan zou die dus echt nep zijn
Deze plek is te koop.
Da's dus wat er gebeurd als de backlighting uit staat......ik zag trouwens net dat als standaard screensaver de tijd in het groot op het scherm komt.....best wel handig...KeeZ schreef op 03 november 2002 @ 18:15:
[...]
ehmm... zie ik dit goed of is die 7210 met monochroom scherm ?! dan zou die dus echt nep zijn
go go go !!
Klopt, maat van me heeft de 7210, en na verloop van tijd komt er de tijd in beeld, kan op zich best handig zijn...hassanjassan schreef op 03 november 2002 @ 18:25:
[...]
Da's dus wat er gebeurd als de backlighting uit staat......ik zag trouwens net dat als standaard screensaver de tijd in het groot op het scherm komt.....best wel handig...
Als je geen horloge hebt
Verwijderd
Volgens de geruchten gaat het "7250" heeten!
en die is dan net zo groot (net zo klein eikVerwijderd schreef op 03 november 2002 @ 21:26:
Pssst de 7210 komt ook uit met een ingebouwde cam
\_Specs_/
Welke zal ik nemen?
Weet iemand trouwens precies wat de nokia kost bij de Belcompany? omdat ze dat zaterdag nog niet konden vertellen ( zou rond de 100 euro komen ")
American Express vraagbaak
Voor deze keus sta ik nu ook...Stinger_Ventura schreef op 03 november 2002 @ 21:43:
T68i voor 200 euro of 7210 voor 300 euro?
Welke zal ik nemen?
Weet iemand trouwens precies wat de nokia kost bij de Belcompany? omdat ze dat zaterdag nog niet konden vertellen ( zou rond de 100 euro komen ")
Ik denk toch dat ik voor 6610/7210 ga omdat Java, het betere scherm en de polyfonic beltonen toch opwegen tegen alleen de looks en de bt van de t68i.
Alleen moet ik wel nog ff geld zien te regelen
\_Specs_/
De 7210 kost op de iste 549.
En de 7650 kost 649.
Verschil tussen T68i en 7650 was inderdaad 150 euro, en de verkoper zei dat er voor de 7210 100 euro bij moest waarschijnlijk. Dit omdat hij de prijs in het systeem nog niet kon vinden.
Eerst zag ik wat op tegen de kosten van de 7210, maar dat valt nu dus wel reuze mee ( 40 ipv 100 ).
Kijken of ze hem morgen nog hebben.
En uit welke bron heb je dat gerucht vernomen?Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 21:26:
Pssst de 7210 komt ook uit met een ingebouwde cam
En het zal vast en zeker de 7210I gaan heten
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Als ik hem ga halen dan ga ik dat doen met een KPN Premium 2jr. abbo wat ik dan eigenlijk zie als een afbetalingsregeling... net als in dat topic over die actie met de t68i...Stinger_Ventura schreef op 03 november 2002 @ 21:51:
zie dat de T68i los 509 kost bij de BC.
En de 7650 kost 649.
Verschil tussen T68i en 7650 was inderdaad 150 euro, en de verkoper zei dat er voor de 7210 100 euro bij moest waarschijnlijk. Dit omdat hij de prijs in het systeem nog niet kon vinden.
Eerst zag ik wat op tegen de kosten van de 7210, maar dat valt nu dus wel reuze mee ( 40 ipv 100 ).
alleen is de 7210 dan 100 euro duurder....
\_Specs_/
Ik heb ook een KPN Prem 2 jaar genomen voor 194 euro totaal, alleen de aanvraag ligt nog bij KPN ter goedkeuring.ZiegoM schreef op 03 november 2002 @ 22:03:
[...]
Als ik hem ga halen dan ga ik dat doen met een KPN Premium 2jr. abbo wat ik dan eigenlijk zie als een afbetalingsregeling... net als in dat topic over die actie met de t68i...
alleen is de 7210 dan 100 euro duurder....
Morgen zal ik wel gebeld worden met de bevestiging.
Die aktie duurde trouwens maar tot 3 november, dus ik ben bang dat je te laat bent.
Hoe kom jij er bij dat de 7210 icm die aktie 100 euro kost, want als ik de prijs van de T68i aflees (Gratis ) tov van de prijs van de 7210, dan is dat 40 euro bijbetalen.
geen bluetooth headset (zeer groot nadeel)
geen pop3/imap email
geen uitgebreide kalender functie
dat zijn voor mij redenen om geen 550 euro uit te geven
dan geef ik liever precies evenveel uit aan een 7650
is echt shit... wil een phone met de functionaliteit van de 7650 maar zonder camera enzo... dus niet zo'n joekel phone
maar ik wil ook geen t68i want die heeft een lelijk display en lelijk uiterlijk
Ik was bij de belcompany en alles wat ik heb gezien duidde erop dat het niet een of andere speciale acties was met die t68i maar gewoon de normale prijs.Stinger_Ventura schreef op 03 november 2002 @ 22:05:
[...]
Ik heb ook een KPN Prem 2 jaar genomen voor 194 euro totaal, alleen de aanvraag ligt nog bij KPN ter goedkeuring.
Morgen zal ik wel gebeld worden met de bevestiging.
Die aktie duurde trouwens maar tot 3 november, dus ik ben bang dat je te laat bent.
Hoe kom jij er bij dat de 7210 icm die aktie 100 euro kost, want als ik de prijs van de T68i aflees (Gratis ) tov van de prijs van de 7210, dan is dat 40 euro bijbetalen.
Ik meen in de map die in de belcompany aan de muur hangt (eindhoven) te hebben gezien dat de 7210 € 105 (oid) was met een KPN Premium 2jr abbo.
\_Specs_/
BL is toch BL? net zo als infra rood infra rood is?
Wat heeft zo'n systeem dan voor zin?
SE P800...Phusebox schreef op 03 november 2002 @ 22:07:
nadelen van de 7210:
geen pop3/imap email
is echt shit... wil een phone met de functionaliteit van de 7650 maar zonder camera enzo... dus niet zo'n joekel phone
Nog meer functionaliteit in een (iets) kleiner jasje...
[ Voor 0% gewijzigd door ZiegoM op 03-11-2002 22:14 . Reden: typo ]
\_Specs_/
de 7210 heeft toch helemaal geen Blue ToothStinger_Ventura schreef op 03 november 2002 @ 22:09:
Hoezo geen bluetooth headset?
BL is toch BL? net zo als infra rood infra rood is?
Wat heeft zo'n systeem dan voor zin?
\_Specs_/
Verwijderd
Sorry maar er zit wel een kalender functie op net zo uitgebreid als op 6310i bijvoorbeeld. Mailen doe ik wel thuis en bleutooth intresseert me geen aarslog! Je snpt dus wel dat ik hem heb (de bruine ) en hij is super vet!!!!!!!!!!!! en te mooi. En hij is bijna even groot als de t68iPhusebox schreef op 03 november 2002 @ 22:07:
nadelen van de 7210:
geen pop3/imap email
hmm ok:Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 22:14:
[...]
Sorry maar er zit wel een kalender functie op net zo uitgebreid als op 6310i bijvoorbeeld. Mailen doe ik wel thuis en bleutooth intresseert me geen aarslog! Je snpt dus wel dat ik hem heb (de bruine ) en hij is super vet!!!!!!!!!!!! en te mooi. En hij is bijna even groot als de t68i
er zit een kalender op, maar niet zo uitgebreid als mijn meer dan een jaar oude verouderde Siemens S45... dus daarop ga ik achteruit
inmiddels kan ik ook pop3 mailen met mijn S45, en dat is zeker handig, want ik zit niet de hele dag thuis of ergens waar ik internet heb
en bluetooth, data interesseert me ook niet zo, maar wel een draadloze headset voor als ik in de auto zit, geen gezeiks met carkitjes enzo...
en die bruine... mooi? ik vond dat de lelijkste eruit... maar goed... ieder zijn eigen smaak
bij nader inzien zie ik dat je 17 (of 18) bent en ik dus je mening/houding tov deze telefoon wel begrijp. het is namelijk weer zo'n overhypte tienerfoon... net zoals de 3210/3310/8310... helaas helaas...
Verwijderd
Als je een Tienertelefoon lelijk vind waarom vind je dan de bruine het lelijkst deze ziet er nog het zakelijkste uit (beter dan die blauwe en die oranje "goudvis"). Maar ja ieder zijn mening.Phusebox schreef op 03 november 2002 @ 22:20:
[...]
hmm ok:
er zit een kalender op, maar niet zo uitgebreid als mijn meer dan een jaar oude verouderde Siemens S45... dus daarop ga ik achteruit
inmiddels kan ik ook pop3 mailen met mijn S45, en dat is zeker handig, want ik zit niet de hele dag thuis of ergens waar ik internet heb
en bluetooth, data interesseert me ook niet zo, maar wel een draadloze headset voor als ik in de auto zit, geen gezeiks met carkitjes enzo...
en die bruine... mooi? ik vond dat de lelijkste eruit... maar goed... ieder zijn eigen smaak
bij nader inzien zie ik dat je 17 (of 18) bent en ik dus je mening/houding tov deze telefoon wel begrijp. het is namelijk weer zo'n overhypte tienerfoon... net zoals de 3210/3310/8310... helaas helaas...
* Stewie! wacht lekker op de 6610
Idd, niet echt
Het w88 is idd heel irritant,Doublehomme schreef op 03 november 2002 @ 23:05:
De 6610 kan toch ook niet (veel) meer dan de 7210? Hij ziet er alleen zakelijker uit, imho mooier. Het enige nadeel is de lange wachttijd
Ach ja, des te meer kunnen we straks genieten als ie er is
psst...bij de winkel op de erasmus universiteit...www.gotcha4u.nl kost de 7650 575 euro....stuk goedkoper dus....Stinger_Ventura schreef op 03 november 2002 @ 21:51:
zie dat de T68i los 509 kost bij de BC.
En de 7650 kost 649.
maarre on-topic.....het menu is echt typisch nokia, waar ik eik ook wel ontzettend blij mee ben....ik wil eik ook nooit meer een andere foon dan een nokia....
oh ja....ik wist trouwens niet dat alle nokia-stores van de belcompany waren....en BC geeft 3 jaar garantie op de 7210.....1 jaar standaard fabrieksgarantie en 1 jaar lang betaald BC de kosten voor reparatie....best wel mooi vind ik zelf ook nog es.....en ja ik heb die goudvis uitvoering....vinnik best leuk zo.....:P
go go go !!
een foon van 550 vind ik nou niet echt een tienertelefoon.....maar hoe dan ook...iedereen die een 7210/8310 heeft vind ik toch wel een gedurfde smaak hebben....het zijn niet de standaard foons nee....zou het kunnen dat deze foon-bezitters ook fervente casemodders zijn?Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 22:28:
[...]
Als je een Tienertelefoon lelijk vind waarom vind je dan de bruine het lelijkst deze ziet er nog het zakelijkste uit (beter dan die blauwe en die oranje "goudvis"). Maar ja ieder zijn mening.
go go go !!
een gedurfde smaak?hassanjassan schreef op 04 november 2002 @ 01:45:
[...]
een foon van 550 vind ik nou niet echt een tienertelefoon.....maar hoe dan ook...iedereen die een 7210/8310 heeft vind ik toch wel een gedurfde smaak hebben....het zijn niet de standaard foons nee....zou het kunnen dat deze foon-bezitters ook fervente casemodders zijn?
hmmm ik denk dat de 8310 en 7210 wel de meest verkochte gsm's zijn/gaan worden
dus gedurft? neej dat niet
voor veel van die kleine kinderen met teveel geld en een gsm is het alleen maar: kijk eens wat ik hier heb! en nokia snapt dat want ze blijven echt heeeeeel ver achter met hun mogelijkheden op de gsm's. nokia snapt dat het die kids alleen maar om het pats-gehalte gaat, en meer niet
daarom denk ik ook dat de 6610 compleet gaat floppen, wie wil nu een saaie telefoon zonder speciale functies, en gaat daar als zakenman ofzo 550 euro voor betalen?
Makkelijke keuze toch?
(toch ik zou best eens een middagje met een 7210 willen spelen, aan de andere kant wil ik dat met elke foon wel
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Nou ja, 8310 begint nu wel een beetje main-stream te worden....mede daarom ben ik ook overgrstapt op de 7210...zelf zit ik niet meer op de middelbare school dus ik zou niet weten hoe het is de gsm-hype daaro, maar ik kan wel zeggen dat nog weinig andere fabrikanten zo spelen met ontwerp en kleuren zoals nokia doet.Phusebox schreef op 04 november 2002 @ 08:56:
[...]
een gedurfde smaak?
hmmm ik denk dat de 8310 en 7210 wel de meest verkochte gsm's zijn/gaan worden
dus gedurft? neej dat niet
voor veel van die kleine kinderen met teveel geld en een gsm is het alleen maar: kijk eens wat ik hier heb! en nokia snapt dat want ze blijven echt heeeeeel ver achter met hun mogelijkheden op de gsm's. nokia snapt dat het die kids alleen maar om het pats-gehalte gaat, en meer niet
daarom denk ik ook dat de 6610 compleet gaat floppen, wie wil nu een saaie telefoon zonder speciale functies, en gaat daar als zakenman ofzo 550 euro voor betalen?
Voor wat betreft de mogelijkheden en achterlopen....mwah....al die toeters en bellen maken het wel onnodig duur. Ik heb de 9210 ook gehad en ik heb em echt verkocht omdat hij veelste groot en lomp was en totaal niet geschikt voor mij en dde doelgroep waar ik in zit (student). 7210 past veel beter net als de 8310. BT enzo heb ik niet nodig en ik wil het eik ook niet. Het is best wel overrated dat BT, ik zie bijv. meer brood in wireless lan, maar goed, hoe dan ook...meer functionaliteiten betekent meer kosten, meer ruimte nodig en dus ook een duurdere aanschafprijs en een grote foon....de 7210 lijkt nu qua grootte op de 8210 weer, maar dan veel meer verbeterd. En nog iets overigens....meer functionaliteiten oftewel technisch superieur, maakt het niet per definitie beter....het is wat het meest verkocht en gebruikt wordt, dus het meest aantrekkelijk is (ik denk dan o.a. aan xbox vs ps2) . Nokia is een hele andere strategie ingeslagen met hun telefoons....het past meer bij de hippe gebruiker dan de geeks en nerds, die hebben misschien meer geld ervoor over, maar de doelgroep van nikia is vele malen groter.
Maar goed, ik ben ook een nokia-o-fiel wat dat betreft en mijn mening is enigzins bevooroordeeld. En ik heb wel degleijk gekeken naar andere...maar het menu is nog altijd voor mij het fijnst van nokia....
go go go !!
ik vind de 7210 een leuk toestel.. en zo gewaagd is dat uiterlijk nu ook weer niet..die bruine versie die ik heb ziet er vrij normaal uit voor een toestel. ik heb een nokia genomen omdat het gewoon een toestel is dat vet makkelijk is te bedienen... ik snap niets van die andere toestellen!
Deze plek is te koop.
dussuh... nokia rekent gewoon 200-300 euro voor t feit dat zoveel mensen een 7210 willen hebben
Verwijderd
Zou 'm best willen hebben....maar wil wel triller. de 7210 vind ik walgelijk moet ik overigens opmerken.
Hoe kom je daarbij, kan het me namelijk niet echt voorstellen...Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 10:09:
waarom zit er geen Triller in de 6610 ?
hopen dat ze dan voor de 6610 200-300 euro minder rekenen omdat iedereen de 7210 wilPhusebox schreef op 04 november 2002 @ 10:07:
dat meer functionaliteit duurder is is onzin in dit geval want een 7650 kost evenveel (als je ff zoekt) als een 7210...
dussuh... nokia rekent gewoon 200-300 euro voor t feit dat zoveel mensen een 7210 willen hebben
\_Specs_/
Verwijderd
even een paar vraagjes er vanuit gaand dat jij er een hebt:Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 16:24:
ahum die is er nog niet!!!!! alleen de 7210 die onderhuids zelfde is als 6610 en die bevalt zeker goed.
- Is het scherm mooi en goed verlicht (in het licht/donker)?
- Is het menu enz. een beetje snel?
- Hoe lang gaat ie nou mee voordat je hem moet opladen??
- zijn de beltonen een beetje relaxed?
\_Specs_/
- mooi ?? zeker mooi, en erg duidelijk... alleen overdag is het niet goed te zien behalve als je er echt recht tegenaan kijkt, heeft hele kleine kijkhoek.ZiegoM schreef op 04 november 2002 @ 16:31:
[...]
even een paar vraagjes er vanuit gaand dat jij er een hebt:
- Is het scherm mooi en goed verlicht (in het licht/donker)?
- Is het menu enz. een beetje snel?
- Hoe lang gaat ie nou mee voordat je hem moet opladen??
- zijn de beltonen een beetje relaxed?
- snel genoeg
- ehmm... nou ik heb m opgeladen vanmorgen, en hijs nog niet leeg
- ja ze zijn relaxed, alleen ik zou er zelf wel een paar van het net downen, das nog veel leuker
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Ginz je hebt al vaker op mijn reacties gereageerd en je mag onderhand wel weten dat de door mij geplaatste "geruchten" veelal kloppenginz2002 schreef op 03 november 2002 @ 22:01:
[...]
En uit welke bron heb je dat gerucht vernomen?
En het zal vast en zeker de 7210I gaan heten
Het gaat dus niet 7210i heten zoals jij dat aangaf maar 7250.
Zie hier voor info:
http://www.nokia.com/phones/7250
Verwijderd
Qua afmeting zijn ze identiek aan elkaarZiegoM schreef op 03 november 2002 @ 21:40:
[...]
en die is dan net zo groot (net zo klein eik) als de 7210????
Verwijderd
Dat probleem heb ik nu dus ook. WAP instellingen zijn nog niet beschikbaar. En ja, ook ik heb de bruine.siemenz schreef op 04 november 2002 @ 19:28:
weet iemand een url waar je polyphone beltonen kan downen voor de 7210? wap werkt namelijk nog niet...
Voor iedereen, ga hem eerst eens bekijken in het echt, ook geen demo model. Ik wilde de 6610, maar heb geen spijt van de 7210. Bevalt goed. Ziet er leuk uit (leuker nog dan verwacht trouwens, ook na het zien van foto's). Mis alleen het wap nu nog, want wil echt andere beltonen en achtergronden.
je moet gewoon ff bellen met de helplijn van kpn (0800-0507) dan ff vragen waarom je het nog niet gehad hebt... ze sturen de instellingen gelijk naar je op via sms.... en klaar... je kunt gaan wappen... jammer dat nu alleen de club-nokia site down is
had ik ook al met mijn 7110 en 6210 (die allebei overleden zijn na overmatig gebruiksiemenz schreef op 04 november 2002 @ 21:56:
yo exxus,
je moet gewoon ff bellen met de helplijn van kpn (0800-0507) dan ff vragen waarom je het nog niet gehad hebt... ze sturen de instellingen gelijk naar je op via sms.... en klaar... je kunt gaan wappen... jammer dat nu alleen de club-nokia site down is
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Ehm de s55 gaat tussen de 550-600 euro kosten heb ik gelezen op gsmbox:Gugger schreef op 04 november 2002 @ 09:27:
Terwijl de Siemens S55 waarschijnlijk nog eerder te koop is die weliswaar wel een kleurenscherm met slechts 256 kleuren heeft, maar WEL Bluetooth en een fantastisch uiterlijk, meer/betere features en waarschijnlijk nog goedkoper ook.
Makkelijke keuze toch?
(toch ik zou best eens een middagje met een 7210 willen spelen, aan de andere kant wil ik dat met elke foon wel)
http://uk.gsmbox.com/news/mobile_news/all/94070.gsmbox
kleine preview voor je
Ik heb gistermiddag ff met een 7210 mogen spelen en het is wel een mooi toestel met veel functies, alleen die toetsen layout vond ik zo verneukt hoe moet je daar in vredesnaam een sms mee tikken en die functie knopjes zijn ook te tering klein.
Ik blijf toch maar bij mijn motorola T720 geen spijt van.
alles wentVerwijderd schreef op 05 november 2002 @ 11:13:
[...]
Ehm de s55 gaat tussen de 550-600 euro kosten heb ik gelezen op gsmbox:
kleine preview voor je
Ik heb gistermiddag ff met een 7210 mogen spelen en het is wel een mooi toestel met veel functies, alleen die toetsen layout vond ik zo verneukt hoe moet je daar in vredesnaam een sms mee tikken en die functie knopjes zijn ook te tering klein.
Ik blijf toch maar bij mijn motorola T720 geen spijt van.
Er staat daar toch heel wat anders; 450-500 euro en kijkend naar de geschiedenis geloof ik nooit dat een Siemens duurder zal zijn dan een vergelijkbare Nokia (ik zei ook waarschijnlijk goedkoper he).Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 11:13:
[...]
Ehm de s55 gaat tussen de 550-600 euro kosten heb ik gelezen op gsmbox:
kleine preview voor je
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Nokia Site is toch ook te benaderen via t web:? ipv W@P. Dit is toch makkelijker en ckrz sneller om dan beltonen e.d. te downen. Of mot je daar weer iets meer geld voor betalensiemenz schreef op 04 november 2002 @ 21:56:
yo exxus,
klopt, maar je moet je bij club nokia wel eerst aanmelden.. en spelletjes enzo kun je alleen via wap ophaleniMpULzIvE_KiLLaH schreef op 05 november 2002 @ 11:46:
[...]
Nokia Site is toch ook te benaderen via t web:? ipv W@P. Dit is toch makkelijker en ckrz sneller om dan beltonen e.d. te downen. Of mot je daar weer iets meer geld voor betalen?
Verwijderd
Tja, helaas hem ik een abo van BEN. Deze konden mij de instellingen niet vertellen, kenden de telefoon niet.siemenz schreef op 04 november 2002 @ 21:56:
yo exxus,
Ja, das slecht van Ben ik weet het, maar om de nodige reacties over Ben uit de weg te ruimen: Ik bel nu al twee jaar met Ben en het bevalt mij goed. Eigenlijk altijd goede ontvangst, af en toe ergens niet. Ik bel erg veel, dus KPN word dan te duur.
Tja.. als jij echt zo'n ding gaat gebruiken zou ik voor de t68i gaan, die ziet er tenminste nog een beetje uit...Phusebox schreef op 05 november 2002 @ 16:29:
ik denk dat ik maar voor de s55 ga... tenminste een bluetooth headset
Maar iemand al iets gehoord over de 'release' datum van 6610?? Want het duurt best lang nu en begin zelfs te denken om toch maar een 7210
[ Voor 0% gewijzigd door ZiegoM op 05-11-2002 17:46 . Reden: typo ]
\_Specs_/
Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 19:42:
/offtopic/ phuse hoe zat dat met die 7650 topic? /offtopic/
ja dat wil ik ook wel weten
Die 7210 heeft een design dat niet bij mijn imago van grijze muis past
[quote]Lifshitz schreef op 05 november 2002 @ 19:42:
/offtopic/ phuse hoe zat dat met die 7650 topic? /offtopic/
[/quote]
Het wordt saai, maar dat zou ik dus ook wel graag willen weten
[ Voor 0% gewijzigd door spacer op 05-11-2002 20:51 . Reden: jaja ]
maar laten we zeggen dat ik deze week er meer van hoor... (lees; de telefoons krijg) en in eerste instantie alleen lever aan mensen die hem komen ophalen
Heb je zojuist hierover gemaild (erik@london.com), ophalen is geen probleem voor mij.Phusebox schreef op 05 november 2002 @ 21:11:
ik mag hier niet meer over die actie praten
maar laten we zeggen dat ik deze week er meer van hoor... (lees; de telefoons krijg) en in eerste instantie alleen lever aan mensen die hem komen ophalen
Verwijderd
had 'm onlangs vast (dummy) en weet het niet meer...
hier overal grote reclame panelen!!!
mja vind je het erg om me terug te mailen? al enkele keren gedaan
Verwijderd
Staat nergens (op de info pagina's) dat ze nog niet te leveren zijn.
Ga denk ik morgen maar eens ff bij BC langs.
6610 ziet er wel gelikt uit
idd, terwijl het gewicht niet eens zoveel scheeltsiemenz schreef op 06 November 2002 @ 19:51:
de dummy is pauper.. je moet de echte in je handjes hebben
Deze plek is te koop.
Ik wilde vanavond na m'n werk ff langsgaan.. vind ik het weer nodig om ziek te wordenVerwijderd schreef op 07 november 2002 @ 00:20:
Bij belcompany staan ze allebei al wel op de website.
Staat nergens (op de info pagina's) dat ze nog niet te leveren zijn.
Ga denk ik morgen maar eens ff bij BC langs.
6610 ziet er wel gelikt uit
Volgens mij klopt daar geen hout van. Ik persoonlijk wacht graag op de 6610. Maar dan moet er wel IrDa opzitten zodat ik de zooi kan synchroniseren op m'n PC en kan Internetten met m'n PDA. Op de Nokia website staan heel weinig 'technische' details. Kan iemand met zekerheid zeggen hoe het zit met IrDa op de 6610.
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Verwijderd
Klopt ook niks van. Hebben beiden evenlange stanbytijd, ook beiden IrDa:crashtestdummy schreef op 07 november 2002 @ 20:39:
Als je op de website van BC de 6610 en 7210 vergelijkt, dan lijkt het alsof de 7210 GEEN kleurendisplay heeft, GEEN belgroepen/beltonen, geen geheugen voor gemiste/ontvangen berichten. De 6610 MIST daarentegen IrDa![]()
Volgens mij klopt daar geen hout van. Ik persoonlijk wacht graag op de 6610. Maar dan moet er wel IrDa opzitten zodat ik de zooi kan synchroniseren op m'n PC en kan Internetten met m'n PDA. Op de Nokia website staan heel weinig 'technische' details. Kan iemand met zekerheid zeggen hoe het zit met IrDa op de 6610.
http://www.nokia.nl/6610/nl/pc_connectivity.html
alleen het uiterlijk is anders... het zal me niets verbazen dat de frontjes van de 6610 gewoon op de 7210 kunnen.. en omgekeerd
Verwijderd
Hehe, denk je dat of hoop je dat? Ik denk het namelijk ook, maar hoop het tegelijkertijd ooksiemenz schreef op 07 november 2002 @ 23:15:
de 6610 en de 7210 zijn software matig EXACT gelijk!! net als de 6510 en de 8310
alleen het uiterlijk is anders... het zal me niets verbazen dat de frontjes van de 6610 gewoon op de 7210 kunnen.. en omgekeerd
Die 7210 bevalt goed, stoor me niet aan de knopjes, maar als het makkelijker kan...
hoezo geksiemenz schreef op 07 november 2002 @ 23:57:
iddik heb ook 7210 namelijk.... ik kon niet meer wachten op de 6610:D
ik heb 100x liever mn 7210 dan die 6610, maar dat zal een kwestie van smaak wezen
Deze plek is te koop.
er zijn 2 verschillensiemenz schreef op 07 november 2002 @ 23:15:
de 6610 en de 7210 zijn software matig EXACT gelijk!! net als de 6510 en de 8310
6610 heeft voicedailing
7210 is 1 gram lichter
Verwijderd
Eum, zelfs dat voicedailing heeft de 6610 ook niet. Da van die gram kan wel kloppen, maar verder zit siemenz toch echt goed....BrZ schreef op 08 november 2002 @ 11:53:
[...]
er zijn 2 verschillen
6610 heeft voicedailing
7210 is 1 gram lichter
en als hij het wel heeft... zal je het ooit gebruiken???
op mijn oude 3310 zat het ook... maar dat heb ik ook nooit gebruikt
Verwijderd
owjah 6100 begint me ook steeds meer te bevallen
http://www.threegmobile.net/gallery/nokia2003/nokia6100.html
Hmm, vaag, nu kan ik er ook neits meer over terugvinden.. zal wel weer es verkeerd gekeken hebbenVerwijderd schreef op 08 November 2002 @ 16:00:
[...]
Eum, zelfs dat voicedailing heeft de 6610 ook niet. Da van die gram kan wel kloppen, maar verder zit siemenz toch echt goed....
Maar hij is wel een gram lichter
Dit topic is gesloten.
![]()