Phusebox schreef op 04 november 2002 @ 08:56:
[...]
een gedurfde smaak?
hmmm ik denk dat de 8310 en 7210 wel de meest verkochte gsm's zijn/gaan worden
dus gedurft? neej dat niet
voor veel van die kleine kinderen met teveel geld en een gsm is het alleen maar: kijk eens wat ik hier heb! en nokia snapt dat want ze blijven echt heeeeeel ver achter met hun mogelijkheden op de gsm's. nokia snapt dat het die kids alleen maar om het pats-gehalte gaat, en meer niet
daarom denk ik ook dat de 6610 compleet gaat floppen, wie wil nu een saaie telefoon zonder speciale functies, en gaat daar als zakenman ofzo 550 euro voor betalen?
Nou ja, 8310 begint nu wel een beetje main-stream te worden....mede daarom ben ik ook overgrstapt op de 7210...zelf zit ik niet meer op de middelbare school dus ik zou niet weten hoe het is de gsm-hype daaro, maar ik kan wel zeggen dat nog weinig andere fabrikanten zo spelen met ontwerp en kleuren zoals nokia doet.
Voor wat betreft de mogelijkheden en achterlopen....mwah....al die toeters en bellen maken het wel onnodig duur. Ik heb de 9210 ook gehad en ik heb em echt verkocht omdat hij veelste groot en lomp was en totaal niet geschikt voor mij en dde doelgroep waar ik in zit (student). 7210 past veel beter net als de 8310. BT enzo heb ik niet nodig en ik wil het eik ook niet. Het is best wel overrated dat BT, ik zie bijv. meer brood in wireless lan, maar goed, hoe dan ook...meer functionaliteiten betekent meer kosten, meer ruimte nodig en dus ook een duurdere aanschafprijs en een grote foon....de 7210 lijkt nu qua grootte op de 8210 weer, maar dan veel meer verbeterd. En nog iets overigens....meer functionaliteiten oftewel technisch superieur, maakt het niet per definitie beter....het is wat het meest verkocht en gebruikt wordt, dus het meest aantrekkelijk is (ik denk dan o.a. aan xbox vs ps2) . Nokia is een hele andere strategie ingeslagen met hun telefoons....het past meer bij de hippe gebruiker dan de geeks en nerds, die hebben misschien meer geld ervoor over, maar de doelgroep van nikia is vele malen groter.
Maar goed, ik ben ook een nokia-o-fiel wat dat betreft en mijn mening is enigzins bevooroordeeld. En ik heb wel degleijk gekeken naar andere...maar het menu is nog altijd voor mij het fijnst van nokia....