Homedisc schreef op 09 november 2002 @ 22:29:
[...]
Even een vraag voor alle 7210 gebruikers:
Zit er ook weer een voice memo in? is deze langer dan 3 minuten zoals op de 8310?
En kun je die met bepaalde software ook naar je pc toesturen? zodat je die geluidsfragmenten kan bewaren?
Iemand al eigen plaatjes naar die 7210 gestuurd?
Kun je veel plaatjes opslaan?
4092 kleuren maximaal dus, waarmee kan ik dat vergelijken?
Voelt hij wel een beetje degelijk aan?
M'n T68i vind ik toch een beetje te plastic achtige knoppen hebben, als je ze indrukt hoor je het plastic kraken (en dat haat ik).
Welke kleur hebben jullie zelf?
Hebben jullie wat foto's gemaakt van de phone zelf?
reageert het menu snel? dat wanneer je drukt ook daadwerkelijk reageert?
als ik mijn t68i snel van toetsblokkering afhaal ( c -> yes) dan zie je hem denken en langzaam verder gaat.
Zitten er nog nieuwe spelletjes op de 7210?
Waarom hebben jullie zelf gekozen voor de 7210?
opmerkingen/suggesties voor mensen die hem ook willen kopen?
Bedankt

Zo, ik kijk al een tijdje mee hier, maar heb me dan toch maar even geregistreerd om daadwerkelijk even mee te kunnen discusiëren...
Ik heb ook een 7210 en er zit helaas geen voicememo meer op, de enige extra's die er op zitten zijn: rekenmachine, timerfunctie en stopwatch...
Ik heb ook al een aantal plaatjes vanaf mijn pc naar mijn 7210 gestuurd, werkt net even wat minder lekker dan bij mijn 7650 maar verder prima... Je kan een PC suite van Nokia.com downloaden (56MB!!) en dan werkt het verder allemaal heel makkelijk via infrarood.. Ik heb nu een stuk of 20 foto's erin staan en er is nog 200kb vrij...
Het 4096 kleuren display is op zich een vrij netjes scherm, ik vind het scherm van mijn 7650 alleen toch wel een stuk mooier, merk je vooral met foto's.. Maar vergeleken met de T68i vind ik het een prima scherm.. Je kan de helderheid van je display ook nog instellen bij "weergave instellingen".
Qua degelijkheid voelt hij niet veel luxer aan dan de 8310 (mijn vorige telefoon) je hoort ook hier het plastic af en toe een beetje kraken, maarja dat krijg je snel met die Xpress-on covers.. Verder is een heerlijk kleine, dunne en erg lichte (83 gram) telefoon..
Ik heb zelf de kleur Turquoise.. dat vond ik de mooiste van de 3 inbox kleuren, nu is het wachten nog op de rode Xpress-on!!

...
foto's heb ik ook wel, maar er zijn verscheidene reviews op internet te vinden waar het allemaal veel uitgebreider toegelicht staat en ik moet nog even de foto plaats functie op dit forum doorlezen..
Het menu is redelijk snel, wel wat ghosting af en toe, maar dat stoort verder niet.. 8310 menu was wel sneller, alleen hier laad de inbox weer veel sneller, vooral als je er veel smsjes in hebt staan! die 8310 was echt TE traag dan!.. toetsblokkering gebruik ik nooit, maar werkt verder ook gewoon snel en prima..
Spelletjes zijn een beetje te vergelijken met de 7650 alleen dan in mindere mate, geen snake en geen Mix Pix.. de spellen die er wel opzitten zijn "BOUNCE" (erg verslavend) en "TRIPLE POP" een leuke tetris variant.. beide spellen zien er goed uit en werken prima..
Ik heb zelf voor de 7210 gekozen omdat ik het design errug vet vond en vind.. verder heb ik een voorliefde voor kleine nokia's en hoewel ik mijn 7650 een toptelefoon vind wilde ik deze ook gewoon echt hebben! als je niet kan kiezen, neem je ze toch gewoon alle2!!
Kortom, prima telefoontje, zeker aan iedereen aan te raden!
P.S. keypad is even wennen, maar ik heb er eigenlijk geen problemen mee gehad..