Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben flink aan het twijfelen tussen de 7210, de 7650, en de nog uit te komen P800.

Die laatste lijkt me het vetst, maar heb geen idee wanneer die uitkomt... Ik wil nu een phone! =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 00:42:
beavlt ie??? mooiere plaatjes enz als t68i????

owjah 6100 begint me ook steeds meer te bevallen :D
http://www.threegmobile.net/gallery/nokia2003/nokia6100.html
Telefoon bevalt naar mijn mening goed. Rintones en beeld schijnen iets slechter te zijn dan de Samsung, iets dat volgens mij wel aardig klopt. Plaatjes zijn een stuk beter dan bij de T68i. Knopjes is even wennen, maar het stoort me niet. Ik kon dus ook niet meer wachten op de 6610, maar heb er tot nu toe absoluut geen spijt van. Wat wel leuk is dat ik net zie dat die hoofdtelefoon die uitkomt van Nokia met ingebouwde camera, ook voor de 7210 werkt.

Is dus al helemaal een goed tegenargument tegenover de T68i.
Ik ben benieuwd wat dat gaat kosten, al zou het bij mij meer zijn voor de heb. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

exxus hoe weet jij dat er een camera komt?
heb jij trouwens al een beetje spelletjes kunnen downloaden enzo? club nokia bied nog niet zoveel spelletjes aan namelijk
Het schijnt dat er een puzzle bobble op de de7210 komt :9

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zit er eigenlijk wel een beetje veel geheugen in die 7210? want van me T68i word ik een beetje gek, constant moet ik alweer sms-jes verwijderen.
Degen die al die 7210 hebben kunnen die niet een mooie foto reportage maken? en en kleine review schrijven aub? :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siemenz, als je op deze link klikt http://www.nokia.com/phones/cameraheadset/faq.html
zie je dat de headset ook past op de 7210. Is dus weer een leuk iets om te weten na aankoop van een telefoon waarvan je dacht dat er nooit een camera op zou passen. Veel spellen heb ik zo niet. heb laatst een link gezien, zal ik eens proberen op te zoeken.

En homedisc, het geheugen is waarschijnlijk niet erg veel. Denk een totaal van 500 kb wat je kunt gebruiken.
Ik zelf kom nu op 616,8 KB wat ik evt kan gebruiken. Hier gaan de spelletjes, en beltonen, plaatjes etc. nog vanaf. Helaas zit ik nu tijdelijk voor mijn werk op een plek waar ik geen webcam of digitale camera heb. Een review wil ik wel proberen te schrijven, alleen nog nooit gedaan en weet ook niet of er nu zoveel behoefte aan is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 09:38

BrZ

Bij de belcompany zeiden ze net tegen me dat de 6610 waarschijnlijk deze week uitkomt :9

Maar goed, dat had ik al eerder gehoord :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 09 november 2002 @ 15:05:
Zit er eigenlijk wel een beetje veel geheugen in die 7210? want van me T68i word ik een beetje gek, constant moet ik alweer sms-jes verwijderen.
Degen die al die 7210 hebben kunnen die niet een mooie foto reportage maken? en en kleine review schrijven aub? :)
vind je 45 smsjes ofzo niet genoeg dan??? want er zitten er nu bij mij 14 in volgens mij en ik heb 28 % in gebruik...
wat heb jij ongeveer dan nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraag aan alle bezitters van de nokia 7210. Wie zou hem nog willen omruilen voor een 6610 als dat mogelijk was. Ik ging namelijk voor de 6610, maar nu ik de 7210 heb heb ik die behoefte eigenlijk helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Laatst online: 12-09 16:21
Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 16:36:
[...]

vind je 45 smsjes ofzo niet genoeg dan??? want er zitten er nu bij mij 14 in volgens mij en ik heb 28 % in gebruik...
Ben ik blij dat ik een Nokia 6310i heb, ik heb nu 89 SMSjes erin staan, kan tot max. 150!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjbstolk schreef op 09 november 2002 @ 17:09:
[...]

Ben ik blij dat ik een Nokia 6310i heb, ik heb nu 89 SMSjes erin staan, kan tot max. 150!
Ik denk dat er een foute rekensom is gemaakt. Het geheugen in de 7210 wordt ook gebruikt door de spellen, beltonen etc. Er kunnen dus wel veel meer smsjes op dan de uitgerekende 45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

De 7210 ondersteunt maximaal 150 smsjes

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik bij de 7650 in godsnaam gemaakte foto's als achtergrond instellen ???

Ik heb in de handleiding gekeken, maar daar staat het niet! Wat een baggerzooi.

Ennuh... hoort niet in dit topic, maar ik kan er geen vinden van de 7650, dus... kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 18:38:
Hoe kan ik bij de 7650 in godsnaam gemaakte foto's als achtergrond instellen ???

Ennuh... hoort niet in dit topic, maar ik kan er geen vinden van de 7650, dus... kan iemand me helpen?
Lol, ik kan je alleen vertellen hoe het bij de 7210 kan. Als je naar galerij gaat en je opend daar een map met een afbeelding, selecteer je die afbeelding waarna je hem als achtergrond in kunt stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I know. Die heeft mijn vader dus. Ik ga wel ruilen met hem. =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 17:44:
[...]

Ik denk dat er een foute rekensom is gemaakt. Het geheugen in de 7210 wordt ook gebruikt door de spellen, beltonen etc. Er kunnen dus wel veel meer smsjes op dan de uitgerekende 45.
ik heb het ook dus over de t68i he :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 09 November 2002 @ 16:36:
[...]

nope, 45 kan wel maar is net aan de krappe kant, vraag me maar niet waarom ik er zoveel wil bewaren :P
ErectionJackson schreef op 09 november 2002 @ 18:04:
De 7210 ondersteunt maximaal 150 smsjes
Bedankt! :)

Even een vraag voor alle 7210 gebruikers:
Zit er ook weer een voice memo in? is deze langer dan 3 minuten zoals op de 8310?
En kun je die met bepaalde software ook naar je pc toesturen? zodat je die geluidsfragmenten kan bewaren?
Iemand al eigen plaatjes naar die 7210 gestuurd?
Kun je veel plaatjes opslaan?
4092 kleuren maximaal dus, waarmee kan ik dat vergelijken?
Voelt hij wel een beetje degelijk aan?
M'n T68i vind ik toch een beetje te plastic achtige knoppen hebben, als je ze indrukt hoor je het plastic kraken (en dat haat ik).
Welke kleur hebben jullie zelf?
Hebben jullie wat foto's gemaakt van de phone zelf?
reageert het menu snel? dat wanneer je drukt ook daadwerkelijk reageert?
als ik mijn t68i snel van toetsblokkering afhaal ( c -> yes) dan zie je hem denken en langzaam verder gaat.
Zitten er nog nieuwe spelletjes op de 7210?
Waarom hebben jullie zelf gekozen voor de 7210?
opmerkingen/suggesties voor mensen die hem ook willen kopen?

Bedankt :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
ik heb nu een eigen foto ge-upped via infrarood naar me 7210, maar in het hoofdscherm zijn de letters zwart van kleur, dat zuigt dus met een beetje donker achtergrond

ik wil dit wit, maar dit kan naar mijn idee niet ?

[edit]
per ongeluk login van me broer....ik ben Vos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 09 november 2002 @ 22:29:
[...]

Even een vraag voor alle 7210 gebruikers:
Zit er ook weer een voice memo in? is deze langer dan 3 minuten zoals op de 8310?
En kun je die met bepaalde software ook naar je pc toesturen? zodat je die geluidsfragmenten kan bewaren?
Iemand al eigen plaatjes naar die 7210 gestuurd?
Kun je veel plaatjes opslaan?
4092 kleuren maximaal dus, waarmee kan ik dat vergelijken?
Voelt hij wel een beetje degelijk aan?
M'n T68i vind ik toch een beetje te plastic achtige knoppen hebben, als je ze indrukt hoor je het plastic kraken (en dat haat ik).
Welke kleur hebben jullie zelf?
Hebben jullie wat foto's gemaakt van de phone zelf?
reageert het menu snel? dat wanneer je drukt ook daadwerkelijk reageert?
als ik mijn t68i snel van toetsblokkering afhaal ( c -> yes) dan zie je hem denken en langzaam verder gaat.
Zitten er nog nieuwe spelletjes op de 7210?
Waarom hebben jullie zelf gekozen voor de 7210?
opmerkingen/suggesties voor mensen die hem ook willen kopen?

Bedankt :)
Zo, ik kijk al een tijdje mee hier, maar heb me dan toch maar even geregistreerd om daadwerkelijk even mee te kunnen discusiëren... :)

Ik heb ook een 7210 en er zit helaas geen voicememo meer op, de enige extra's die er op zitten zijn: rekenmachine, timerfunctie en stopwatch...

Ik heb ook al een aantal plaatjes vanaf mijn pc naar mijn 7210 gestuurd, werkt net even wat minder lekker dan bij mijn 7650 maar verder prima... Je kan een PC suite van Nokia.com downloaden (56MB!!) en dan werkt het verder allemaal heel makkelijk via infrarood.. Ik heb nu een stuk of 20 foto's erin staan en er is nog 200kb vrij...

Het 4096 kleuren display is op zich een vrij netjes scherm, ik vind het scherm van mijn 7650 alleen toch wel een stuk mooier, merk je vooral met foto's.. Maar vergeleken met de T68i vind ik het een prima scherm.. Je kan de helderheid van je display ook nog instellen bij "weergave instellingen".

Qua degelijkheid voelt hij niet veel luxer aan dan de 8310 (mijn vorige telefoon) je hoort ook hier het plastic af en toe een beetje kraken, maarja dat krijg je snel met die Xpress-on covers.. Verder is een heerlijk kleine, dunne en erg lichte (83 gram) telefoon..

Ik heb zelf de kleur Turquoise.. dat vond ik de mooiste van de 3 inbox kleuren, nu is het wachten nog op de rode Xpress-on!! :9...

foto's heb ik ook wel, maar er zijn verscheidene reviews op internet te vinden waar het allemaal veel uitgebreider toegelicht staat en ik moet nog even de foto plaats functie op dit forum doorlezen.. ;)

Het menu is redelijk snel, wel wat ghosting af en toe, maar dat stoort verder niet.. 8310 menu was wel sneller, alleen hier laad de inbox weer veel sneller, vooral als je er veel smsjes in hebt staan! die 8310 was echt TE traag dan!.. toetsblokkering gebruik ik nooit, maar werkt verder ook gewoon snel en prima..

Spelletjes zijn een beetje te vergelijken met de 7650 alleen dan in mindere mate, geen snake en geen Mix Pix.. de spellen die er wel opzitten zijn "BOUNCE" (erg verslavend) en "TRIPLE POP" een leuke tetris variant.. beide spellen zien er goed uit en werken prima..

Ik heb zelf voor de 7210 gekozen omdat ik het design errug vet vond en vind.. verder heb ik een voorliefde voor kleine nokia's en hoewel ik mijn 7650 een toptelefoon vind wilde ik deze ook gewoon echt hebben! als je niet kan kiezen, neem je ze toch gewoon alle2!! 8)
Kortom, prima telefoontje, zeker aan iedereen aan te raden!

P.S. keypad is even wennen, maar ik heb er eigenlijk geen problemen mee gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 18:38:

Naar mijn weten staat het gewoon in de handleiding.. wel wat onduidelijk geloof ik.. maargoed, het gaat als volgt:

Je gaat naar de map "Instrum." in die map staat "Instell." in dat menu selecteer je "Telefoon", dan "Standby-modus" dan "Achtergrondafbeeld." en dan klik je op "Ja" en kan je een foto selecteren...

Het is allemaal een beetje omslachtig, maar het werkt! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SandeR schreef op 09 november 2002 @ 23:32:
ik heb nu een eigen foto ge-upped via infrarood naar me 7210, maar in het hoofdscherm zijn de letters zwart van kleur, dat zuigt dus met een beetje donker achtergrond

ik wil dit wit, maar dit kan naar mijn idee niet ?
Ik hoorde ergens dat je van clubnokia via wap kleuren operatorlogo's kon downloaden, ik heb zelf geen wap dus dat kan ik helaas niet bevestigen.. In het menu "instellingen" staat bij "weergave instellingen" een optie "Operatorlogo" maar deze is niet te selecteren... ik ben dus bang dat je in de telefoon zelf de kleur niet kan veranderen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu mijn 7650 met mijn vader geruild voor zijn 7210. 7650 past toch meer bij hem, 7210 meer bij mij. Ik vind de 7210 eigenlijk een stuk lekkerder. Lekker radio luisteren, compacter en hardere beltonen. Ik heb hem in het Oranje, maar zodra de zwarte Xpress-on cover er is ga ik die halen.

Trouwens, weet iemand of je met KPN wel MMS, Java en email kan gebruiken!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Verwijderd schreef op 10 november 2002 @ 01:21:
Ik heb nu mijn 7650 met mijn vader geruild voor zijn 7210. 7650 past toch meer bij hem, 7210 meer bij mij. Ik vind de 7210 eigenlijk een stuk lekkerder. Lekker radio luisteren, compacter en hardere beltonen. Ik heb hem in het Oranje, maar zodra de zwarte Xpress-on cover er is ga ik die halen.

Trouwens, weet iemand of je met KPN wel MMS, Java en email kan gebruiken!?

www.clubmms.nl :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

heeft eimand misschien ook een site gevonden waar je foto's naar je mob telefoon kunt sturen ofzo? voor de 7210?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 23:42:
Je gaat naar de map "Instrum." in die map staat "Instell."
Dan heb je een mooi groot kleurenscherm en dan moet er nog "Instrum." en "Instell." staan ipv resp "Instrumenten" en "Instellingen"? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wicher schreef op 10 november 2002 @ 18:17:
[...]

Dan heb je een mooi groot kleurenscherm en dan moet er nog "Instrum." en "Instell." staan ipv resp "Instrumenten" en "Instellingen"? :?
Tja, er staan nogal wat icoontjes op je beeldscherm.. als ze dan de volledige tekst "Instrumenten" en "Instellingen" eronder zouden weergeven mag je je leesbril wel opzetten om het te kunnen lezen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Ik hoorde ergens dat je van clubnokia via wap kleuren operatorlogo's kon downloaden, ik heb zelf geen wap dus dat kan ik helaas niet bevestigen.. In het menu "instellingen" staat bij "weergave instellingen" een optie "Operatorlogo" maar deze is niet te selecteren... ik ben dus bang dat je in de telefoon zelf de kleur niet kan veranderen.....
Die operatorlogo's zijn toch ook gewoon vanaf je PC via IR of de (mijns inziens erg dure) datakabel op je 7210 te zetten. Ik kan het zelf nog niet proberen, want mijn IR-verbinding wordt pas over twee dagen geleverd :'(

Ik ben overigens erg tevreden over mijn 7210, maar ik hoop wel dat er in de toekomst een nieuwere software-versie komt, waardoor hij wat flexibeler instelbaar is. Ik mis nu bijvoorbeeld de optie om een java screensaver in te stellen en die huidige screensaver vind ik echt niks. (Maak liever zelf in java een analoge klok o.i.d. 8))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tot nu toe nog geen site tegengekomen waar je operator logo's kan downloaden... je kan ze wel vaak telefonisch bestellen en dat soort onzin.. maar dat zijn weer geen kleurenlogo's... wellicht dat dit in de toekomst nog komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

Van de website van nokia:
Nokia PC Graphics allows you to draw and edit various picture types and transfer them between your Nokia 7210 and a PC. In addition, you can send pictures to other Nokia phones.

You can draw, edit, transfer, and send the following picture types:

Group logos
Picture messages
Operator logos
Gewoon met PC Suite dus :) Vraag blijft of het dan in kleur kan. Kan iemand dit bevestigen danwel weerleggen? Anders laat ik het weten zodra ik m'n IR-ontvangertje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmn, ik ben benieuwd met welke programma gedeelte van de Pc suite dit kan want bij de "Nokia Image Converter" van de PC Suite 5 voor de 7210 kom ik niet verder dan afbeeldingen maken voor "achtergrond" en "MMS-afbeelding"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een IrDa verbinding tussen mijn nokia 7210 en pc. Kan in Pc suite 5.0 geen mogelijkheden vinden om een kleuren logo in te laden.
Maar goed, ben er nog niet zo heel intensief mee bezig geweest, dus er is een kleine kans dat het wel kan, al ben ik bang van niet voorzover ik het nu kan zien.

edit: Dat zou moeten met Nokia PC graphics, maar die kan alleen werken met zwartwit. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit net die link van de nokia site even te checken en zie dat zij het "PC Graphics" gedeelte van de Pc Suite bedoelen, maar hier kan ik geen afbeeldingen inladen tenzij ze de extensie .gms hebben en operator logo's kunnen alleen in zwart-wit getekend worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo

jvo

geen commentaar

:( Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

en foto's? hoe zit het daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siemenz schreef op 11 november 2002 @ 23:56:
en foto's? hoe zit het daarmee?
Hoe bedoel je? Foto's kun je gewoon via infrarood van je pc naar de 7210 sturen.. Dit alles kan helaas alleen via de Pc Suite (in tegenstelling tot de 7650).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wanneer komt die 6610 nou uit?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad waar blijven die 6610s ? Is er nog niemand die zo'n ding heeft ?
Ben wel erg benieuwd naar wat ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 11:47:
Verwacht in de derde week van november
volgens deze site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op 12 november 2002 @ 08:22:
Wanneer komt die 6610 nou uit?
Ik was vandaag bij de Belcompany en daar staat de 6610 al op de prijslijst.. dat betekend normaal gesproken dat hij nu echt wel binnen nu en 2 weken binnen moet zijn...maarja.. het blijft nokia hé.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 16:00:
[...]

Ik was vandaag bij de Belcompany en daar staat de 6610 al op de prijslijst.. dat betekend normaal gesproken dat hij nu echt wel binnen nu en 2 weken binnen moet zijn...maarja.. het blijft nokia hé.. 8)
Voor hoeveel stond hij daar op de prijslijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 11:47:
Qua menu structuur schijnt de 6610 gelijk te zijn aan de 7210 dus de ervaringen zullen niet veel verschillen en die van de 7210 zijn al te vinden in dit forum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 12 november 2002 @ 16:00:
[...]

Voor hoeveel stond hij daar op de prijslijst?
€ 529

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

goedkoper dan de 7210 dus.. die was 549

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siemenz schreef op 12 november 2002 @ 23:39:
goedkoper dan de 7210 dus.. die was 549
ja idd.. maar dat was van tevoren ook al bekend... dit komt waarschijnlijk ook mede omdat er bij de 6610 geen headset voor de radio wordt bijgeleverd zoals bij de 7210 wel het geval is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

wordt die er niet bijgeleverd... wauw... genaaid dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siemenz schreef op 13 November 2002 @ 01:11:
Yep, als dat echt zo is, had ik misschien de keus voor de 7210 ook genomen ook als was de 6610 al wel leverbaar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siemenz schreef op 13 November 2002 @ 01:11:
Tja, je kan het een beetje vergelijken met het 8310/6510 verhaal... de 6510 was ook wat goedkoper dan de 8310, maar alleen de 8310 werd geleverd met headset..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 November 2002 @ 08:09:
[...]

Tja, je kan het een beetje vergelijken met het 8310/6510 verhaal... de 6510 was ook wat goedkoper dan de 8310, maar alleen de 8310 werd geleverd met headset..
Gewoon de verkoopster lief aankijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peewee schreef op 13 november 2002 @ 09:23:
[...]

Gewoon de verkoopster lief aankijken ;)
Is dat zo!?.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

ik ga alle 6610'ers uitlachen als zij er geen headsetje bij krijgen en de 6610frontjes gewoon op de 7210 passe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Laatst online: 09-09 09:57

Mex

Heeft iemand enig idee of de headset hetzelfde is als die van de 8310?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
siemenz schreef op 13 November 2002 @ 13:44:
ik ga alle 6610'ers uitlachen als zij er geen headsetje bij krijgen en de 6610frontjes gewoon op de 7210 passe :D
Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Kijk maar eens naar dit plaatje wat ik heb gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gvreede/nokia6610-7210.jpg

De linkse telefoon is een 6610 en de rechtse een 7210. Ook zijn de overige zijkanten (kant waar de lader in moet, kant waar infrarood + aan/uit knop zit) zijn EXACT gelijk.

Kijken we even naar de afmetingen en het gewicht:

7210
Weight: 83 g (battery included)
Dimensions: 106 x 45 x 17.5 mm, 68 cc

6610
Weight: 84 g
Dimensions: 106 x 45 x 17.5 mm, 71 cc

Dat ene grammetje dat de 6610 zwaarder is zou aan het frontje kunnen liggen. Dit kun je ook zien aan de volume. De 6610 neemt iets meer cc's in.

Nog eventjes een overzicht van het memory:

7210
The following functions use shared memory that is dependent on the data quantity per item and shared memory available at a time in the Nokia 7210:
Phone book (up to 300 entries)
SMSs (up to 150 text messages or 50 picture/concatenated messages)
Calendar notes (up to 250 entries)
To-do list (up to 30 entries)
Fixed ringing tones (11 preset, not removable)

The following features share a memory pool of 725 kB
MMS messages (max size 45 kB per MMS message)
Ringing tones in Gallery (20 preset, all removable)
Images (10 preset, all removable)
Java™ applications (3 preset, max download size 64 kB per application)

6610
The following functions use shared memory that is dependent on the data quantity per item and shared memory available at a time in the Nokia 6610:
Phone book (up to 300 entries)
SMSs (up to 150 text messages or 50 picture/concatenated messages)
Calendar notes (up to 250 entries)
To-do list (up to 30 entries)
Fixed ringing tones (11 preset, not removable)

The following features share a memory pool of 725 kB
MMS messages (max size 45 kB per MMS message)
Ringing tones in Gallery (20 preset, all removable)
Images (10 preset, all removable)
Java™ applications (3 preset, max download size 64 kB per application)

En wederom is ook dit EXACT gelijk.

Als je het mij vraagt zijn de 7210 en de 6610 van binnen helemaal gelijk. Het kan zijn dat bijde telefoons andere software versies hebben, maar dat is dan ook het enige. Ik ben benieuwd!

(p.s: ik wil de 6610 :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op 13 november 2002 @ 15:18:
Heeft iemand enig idee of de headset hetzelfde is als die van de 8310?
Nee deze is niet hetzelfde als de 8310.. De Nokia 7210 is de eerste Nokia-telefoon met een Pop-Port-interfaceaansluiting. dit is dus een andere aansluiting dan de 8310, waardoor de headset niet past.. kijk maar op:

http://www.nokia.nl/7210/popups/popup_popport.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thefirstikke schreef op 13 november 2002 @ 18:21:
[...]

Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Kijk maar eens naar dit plaatje wat ik heb gemaakt: er volgt een heel interessant verhaal!
Dit is zeker wel interessant ja... bij de 6510/8310 wijken de verhoudingen een paar mm af, maar hier dus echt niet.. zou idd wel erg cool zijn als de 6610 frontjes ook op mijn 7210 passen! :9... maar dan puur voor de afwisseling natuurlijk want ik blijf de 7210 mooier vinden! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

DAMN!!!! VANDAAG IS MIJN PRACHTIGE 7210 GESTOLEN OP STATION DEN HAAG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

siemenz schreef op 13 november 2002 @ 21:02:
Hmmz da's niet zo mooi voor je ?
Hoe is het gebeurd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hum :? verzekeringetje?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Kunnen jullie ook wat min punten opnoemen van de nokia 7210? en zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met de nokia 7210 en de SE t68i? ik zou namelijk graag willen weten of de overstap het wel waard is namelijk.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn hee! das zwaar klote zeg! :'( Hoe is het gebeurt idd!? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 13 November 2002 @ 22:13:
Kunnen jullie ook wat min punten opnoemen van de nokia 7210? en zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met de nokia 7210 en de SE t68i? ik zou namelijk graag willen weten of de overstap het wel waard is namelijk.
Ik heb zelf geen T68i (wel eens in mijn handen gehad maar dat telt niet echt), dus ik kan je wat dat betreft geen overstap aanraden... maar ik vind de 7210 een geweldige telefoon.. en zoals vaak bij elke geweldige telefoon heeft ook deze nokia een aantal minpunten:

- geen bluetooth (nu gebruik ik dat niet zo heel erg vaak, maar het is wel handig)
- keypad is niet helemaal geweldig.. met de layout heb ik geen problemen, dat lukt allemaal prima.. ziet er ook helemaal top uit, maar ik vind de toetsen soms iets te hard.. de toetsen van min 7650 en 8310 zijn zachter.. typt net iets lekkerder..
- de degelijkheid, het kraakt allemaal een beetje af en toe.. (schijnt bij de t68i ook zo te zijn)
- hij is qua menu wat trager dan mijn 7650 en 8310 (ook dit schijnt bij de T68i te zijn)
- als laatste minpuntje vind ik het jammer dat je de fontsize van de menu-items niet kan aanpassen.. (bij sms kan dit wel)

Verder een top telefoon! :*) maar het ging nu even om de minpunten.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 23:01:
[...]

Damn hee! das zwaar klote zeg! :'( Hoe is het gebeurt idd!? :?
Bij het uitstappen.... gezakkenrolt denk ik toen de trein aankwam had ik em nog... en toen ik uit de trein kwam niet meer.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siemenz schreef op 13 november 2002 @ 23:15:
[...]

Bij het uitstappen.... gezakkenrolt denk ik toen de trein aankwam had ik em nog... en toen ik uit de trein kwam niet meer.. :(
Damn... ja hij is natuurlijk behoorlijk licht, maar zoiets moet je toch voelen zou je zeggen! :?... Echt vervelend.. heb je al aangifte gedaan? Tja zeer kleine kans natuurlijk dat je hem terugkrijgt.. :/ Ga je nu weer een nieuwe kopen of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

ik heb aangifte gedaan.....
ik voelde het niet nee..... bij het uitstappen is het altijd een soort van dringen.. ik ga geen niuewe kopen... het geld is op...
aangifte al gedaan..... verzekering dekt de schade niet... geen sporen van braak etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siemenz schreef op 13 November 2002 @ 23:36:
ik heb aangifte gedaan.....
ik voelde het niet nee..... bij het uitstappen is het altijd een soort van dringen.. ik ga geen niuewe kopen... het geld is op...
aangifte al gedaan..... verzekering dekt de schade niet... geen sporen van braak etc...
Ik wordt er ook nijdig van als ik je verhaal lees. Ik snap ook niet waarom sommige mensen zo laag zijn dat ze gewoon jatten van andere mensen. En dat ze gewoon zonder last van hun geweten te hebben fluitend zelf van dat ding genieten of van het geld dat ze ervoor hebben gekregen. Echt jammer dat er zulke mensen zijn. :(

Verwijderd

Dat meen je niet. Loop ik 2 dagen lang met je te praten over die telefoon, heb jij hem ineens niet meer :'(

Eigenlijk sneu als ik nu je reacties terug lees: Ik lach die 6610's uit....
Damn, ik leef met je mee.

Had eigenlijk beter met licht geweld kunnen zijn, volgens mij krijg je hem dan wel vergoed, hoe dan ook, zal toch echt nog via de verzekering proberen te spelen.
Succes ermee en sterkte met dit verlies...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 23:12:
[...]
- de degelijkheid, het kraakt allemaal een beetje af en toe.. (schijnt bij de t68i ook zo te zijn)
Ja, dit heb ik ook, vooral bij het typen van een sms. Maar gekraak ligt ook aan dat rare geval op de achterkant. Daar zit namelijk nog wat lucht tussen waardoor er speling inzit.

Denk dat als er nieuwe frontjes zijn, ik eens ga kijken voor een frontje zonder dat geval aan achterzijde. Andere punten kloppen eiegenlijk wel. Maar vooral ook je laatste punt, een top telefoontje...

• siemenz

siemenz

Koetje

Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 00:02:
[...]

Dat meen je niet. Loop ik 2 dagen lang met je te praten over die telefoon, heb jij hem ineens niet meer :'(

Eigenlijk sneu als ik nu je reacties terug lees: Ik lach die 6610's uit....
Damn, ik leef met je mee.

Had eigenlijk beter met licht geweld kunnen zijn, volgens mij krijg je hem dan wel vergoed, hoe dan ook, zal toch echt nog via de verzekering proberen te spelen.
Succes ermee en sterkte met dit verlies...
ja ach... ik moet er mee leven.. ik krijg toch geen nieuwe... en de kans dat hij wordt gevonden is 1 op 10000... damn.. net een duur abotje afgesloten om telefoon te financieeren.... hheb ik tel niet meer!!! moet ik het weer doen met mijn brakke 3310.. snik snik...

Verwijderd

Ze zijn dan wel exact gelijk alleen kan ik me niet voorstellen dat je een 7210 frontje op een 6610 kan zetten of andersom. De knoppen layout is toch helemaal anders ?

• ErectionJackson

ErectionJackson

siemenz schreef op 14 november 2002 @ 00:13:
[...]

ja ach... ik moet er mee leven.. ik krijg toch geen nieuwe... en de kans dat hij wordt gevonden is 1 op 10000... damn.. net een duur abotje afgesloten om telefoon te financieeren.... hheb ik tel niet meer!!! moet ik het weer doen met mijn brakke 3310.. snik snik...

Pak een oude jas, scheur de zak kapot, laat je vriendin je een flinke zuigzoen op je arm geven zodat het net lijkt alsof er een blauwe plek zit en tada: je hebt geweld.

Maar ik word echt moedeloos als ik dit lees.. Ik vind het zo erg voor je, echt waar :(

Verwijderd

ErectionJackson schreef op 14 november 2002 @ 10:05:

[...]

Pak een oude jas, scheur de zak kapot, laat je vriendin je een flinke zuigzoen op je arm geven zodat het net lijkt alsof er een blauwe plek zit en tada: je hebt geweld.

Maar ik word echt moedeloos als ik dit lees.. Ik vind het zo erg voor je, echt waar :(
Hehe, slechte ideen heb jij })
Helaas heb je wel gelijk. Het is belachelijk dat zoiets gebeurt.
Zeg eens siemens, heb je het toestel in de trein nog opvallend in je handen gehad, of was het net toeval dat die man/vrouw/kind je mooie 7210 heeft gejat?

• Thefirstikke
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 10:05:
Ze zijn dan wel exact gelijk alleen kan ik me niet voorstellen dat je een 7210 frontje op een 6610 kan zetten of andersom. De knoppen layout is toch helemaal anders ?
Idd, da's het enigste probleem.

• jvo

jvo

geen commentaar

Shit man, mijn enige minpunt van de 7210 is dat ik bang ben dat ie gejat wordt. En het gebeurt je gewoon, echt klote :(

• siemenz

siemenz

Koetje

Verwijderd schreef op 14 November 2002 @ 11:43:
[...]

Hehe, slechte ideen heb jij })
Helaas heb je wel gelijk. Het is belachelijk dat zoiets gebeurt.
Zeg eens siemens, heb je het toestel in de trein nog opvallend in je handen gehad, of was het net toeval dat die man/vrouw/kind je mooie 7210 heeft gejat?
ja.. ik heb gebeld naar mijn moeder hoelaat ik thuiskwam voor het eten! iemand heeft dit dus gezien... en vond het wel een mooi toestelletje

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
siemenz schreef op 14 november 2002 @ 16:04:
[...]

ja.. ik heb gebeld naar mijn moeder hoelaat ik thuiskwam voor het eten! iemand heeft dit dus gezien... en vond het wel een mooi toestelletje
Als ik dit lees kan ik ook ZOOO nijdig worden. Helemaal omdat jij er nu bij vertelt dat je een duur abbo hebt afgesloten om het te financieren en dat het geld gewoon op is om een nieuwe te halen. Het is belachelijk dat sommige mensen niet met hun fikken van andermans spullen kunnen afblijven. Ik kan me goed voorstellen dat jij je nu flink klote voelt. Ik hoop echt dat je foon teruggevonden wordt...

Ik weet wel dat ik nu op zeker een verzekering ga afsluiten als ik straks een 6610 ga halen. Sterkte :/

Join het GoT Pulse-Team!

• BlauweFles
  • Niet online
siemenz schreef op 13 November 2002 @ 21:02:
Kijk hier even: http://www.yunu-imei.nl/

Dit is dus ook voor iedereen. Stel een Yunu code in dan kan een dief met geen mogelijkheid (?) je telefoon gebruiken.
Doe ook altijd aangifte, dan krijgen ze nog altijd een sms bombardement. Dit gaat om IMEI nummer en komt dus altijd aan.

Verwijderd

Thefirstikke schreef op 13 november 2002 @ 18:21:
[...]

Je zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Kijk maar eens naar dit plaatje wat ik heb gemaakt:

[afbeelding]

De linkse telefoon is een 6610 en de rechtse een 7210. Ook zijn de overige zijkanten (kant waar de lader in moet, kant waar infrarood + aan/uit knop zit) zijn EXACT gelijk.
blaaaaaaaaaaaaaaa
Laatst zag ik een website (url kwijt) waar je de 6610 en 7210 steeds onder dezelfde hoek gefotografeerd zag. Precies hetzelfde! Misschien zit er net als bij de 8310 een nokje waardoor de frontjes niet passen, maar verder zijn ze volgens mij identiek qua vorm etc :)

• BrZ

BrZ

Vandaag bij de belcompany een dummy van de 6610 in m'n handen gehad.. damn, geil ding :9
Ze verwachten 'm morgen of overmorgen :)

Verwijderd

BrZ schreef op 14 November 2002 @ 21:52:
Vandaag bij de belcompany een dummy van de 6610 in m'n handen gehad.. damn, geil ding :9
Ze verwachten 'm morgen of overmorgen :)
Welke Belcompany was dit als ik vragen mag.. :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 21:40:
[...]

Laatst zag ik een website (url kwijt) waar je de 6610 en 7210 steeds onder dezelfde hoek gefotografeerd zag. Precies hetzelfde! Misschien zit er net als bij de 8310 een nokje waardoor de frontjes niet passen, maar verder zijn ze volgens mij identiek qua vorm etc :)
In een ander topic zei een zekere "sir soes" het volgende:

Door SJOE®DO - Wednesday 13 November 2002 23:26

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Sir Soes schreef op 13 november 2002 @ 23:04:
Laten we zeggen dat ik d.m.v. mijn werk een oneerlijk voordeel heb ten opzichte van de gewone particulier

--------------------------------------------------------------------------------

AHA.. maarja aangezien jij dus zowel de 7210 als de 6610 hebt, kun jij ons natuurlijk wel uit de brand helpen met een kwestie uit een ander topic "Nokia 6610 vs. 7210"!

De vraag is: "Passen de frontjes van de 6610 op de 7210 en omgekeerd!?" want hier zijn wij allemaal toch wel erg benieuwd naar en jij bent natuurlijk DE man die dit kan testen!

SJOE®DO wijzigde dit bericht 13-11-2002 23:28

Sir Soes
Door Sir Soes - Thursday 14 November 2002 12:24

Ik heb het ff omgewisseld en ja, het past. MAAR....de toetsen zijn zodanig anders op de 7210 dan op de 6610, dat simpelweg het toetsenbord en de cover verwisselen niet goed genoeg is; enkele toetsen doen het dan niet meer. (De helft eigenlijk).
Dus JA het past wel, NEE je kan de toestellen niet normaal gebruiken daarna.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 23:15:
[...]

Dus JA het past wel, NEE je kan de toestellen niet normaal gebruiken daarna.
Helaas.. leek me toch wel erg cool.. maarja die gasten van Nokia zijn ook niet gek! ;)

Verwijderd

Peewee schreef op 14 november 2002 @ 19:38:
[...]

Kijk hier even: http://www.yunu-imei.nl/

Dit is dus ook voor iedereen. Stel een Yunu code in dan kan een dief met geen mogelijkheid (?) je telefoon gebruiken.
Doe ook altijd aangifte, dan krijgen ze nog altijd een sms bombardement. Dit gaat om IMEI nummer en komt dus altijd aan.
Uitstekende tip, Peewee. :)

Zeker doen, siemenz! Al heb je het IMEI-nummer nooit op je telefoon opgevraagd, dat nummer moet ook op of bij de verpakking ergens te vinden zijn. Daar wordt datzelfde nummer namelijk ook altijd ergens genoteerd.

Het blijft vervelend dat je dat toestel waarschijnlijk nooit terugziet, maar hoe sneller je het IMEI-nummer doorgeeft aan de politie, hoe groter de kans is dat de dief dan met een waardeloos, onbruikbaar en onverkoopbaar toestel blijft zitten. Dan heeft die klootzak er tenminste helemaal geen voordeel van gehad. >:)

Als je dat nummer te laat doorgeeft, dan heeft de dief namelijk wellicht inmiddels al kans gezien om dat ding door te verkopen en dan heeft die schoft toch nog zijn geld binnengehaald! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 23:15:
[...]

Welke Belcompany was dit als ik vragen mag.. :?
In Utrecht, de kleine :)

(in die grote had ik een snugger figuur tegenover me....
"wanneer krijgen jullie de 6610?"
"ow, die komt pas over enkele weken, de 7210 is net uit, de 6610 zou een stuk later dan die komen"
"eh, nee, ze zouden allebei het 3e kwartaal al uitgekomen moeten zijn"
"ow.. dan komt hij volgende week"
:?
"ehmz... bedankt..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrZ schreef op 15 november 2002 @ 00:02:
[...]

In Utrecht, de kleine :)

(in die grote had ik een snugger figuur tegenover me....
"wanneer krijgen jullie de 6610?"
"ow, die komt pas over enkele weken, de 7210 is net uit, de 6610 zou een stuk later dan die komen"
"eh, nee, ze zouden allebei het 3e kwartaal al uitgekomen moeten zijn"
"ow.. dan komt hij volgende week"
:?
"ehmz... bedankt..."
hehe.. tja ach dit komt wel vaker voor, ook bij andere belcompany's en telecomzaken.. maar hij had op zich wel gelijk.. de 6610 stond altijd al pas gepland voor december...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik heb net ff gebeld met mijn plaatselijke Belcompany, binnen nu en 2 weken schijnt dat ding te komen tegen een prijs van €529

Dat kan volgens mij wel goedkoper

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ

BrZ

Verwijderd schreef op 15 november 2002 @ 13:49:
[...]

hehe.. tja ach dit komt wel vaker voor, ook bij andere belcompany's en telecomzaken.. maar hij had op zich wel gelijk.. de 6610 stond altijd al pas gepland voor december...
dit staat nog steeds op de nokia site:
Beschikbaarheid: Europa, Afrika en Azië-Pacific in het derde kwartaal van 2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrZ schreef op 15 november 2002 @ 15:07:
[...]

dit staat nog steeds op de nokia site:

[...]
ja dat las ik ook idd.. heb het voordat ik het postte nog even gecheckt.. maar ik weet zeker dat toen de 6610 net bekend werd gemaakt er bij de 7210 3e kwartaal stond en 6610 4e kwartaal.. dat hebben ze dan nu veranderd.. maar als de 6610 pas over 2 weken komt, klopt het toch van dat 4e kwartaal want dan is het al december.. ik vind sowieso eind november ookal 4e kwartaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
4e kwartaal zijn toch de laatste drie maanden van het jaar??
dus oktober, november en december............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
hallo

de 6610 wordt in beperkte oplage vanaf maandag bij de "meeste" BelCompany's Geleverd & Verkocht de losse verkoop prijs ligt rond de 529,- euro en is dus iets goedkoper dan de 7210 die op 549,- euro is vastgesteld .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen in Nederland of ook in België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
In de winkels van operator mobistar (België) liggen beide modellen. 599 voor de 7210 en 549 voor de 6610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Ik vind de 6610 ook een prachtige telefoon. Toch wil ik hem eerst wel een keer in mijn handen hebben voordat ik beslis hem echt te kopen. Zal ie erg hard gaan in het begin dat ie in de winkels ligt denken jullie? Ik vond de prijs (ook MET abbo) namelijk nog best hoog liggen.

Anyways, met de opties en mogelijkheden van dit toestel zit het wel goed. Na 2 jaar andere merken dan Nokia (Ericsson en Samsung) verlang ik weer naar de eenvoud en het gebruikersgemak (menu's!!) van de Nokia.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vandaag bij de Nokia store in r'dam en daar is ie al te koop.....hij kost 210
euro i.c.m. een 2 jarig ben vaak abbonement. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Nu online
Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 18:27:
Ik was vandaag bij de Nokia store in r'dam en daar is ie al te koop.....hij kost 210
euro i.c.m. een 2 jarig ben vaak abbonement. :P
Is die winkel op zondag ook open? ;)

Hoewel, een Ben abbo... of gaat het wel goed met Ben + bereikbaarheid de laatste tijd?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren wat kunnen spelen met een 7210 van een vriend...
ik had in een review gelezen dat het scherm zou flikkeren... nu blijkt dat ook te kloppen. als je van heel dicht bij ziet, dan zie je sommige pixels flikkeren!

ik was er echt weg van, maar voor een kleine opleg krijg je de 7650 (die ik gisteren ook onder hande heb kunnen nemen :p ) dus mijn keuze is gemaakt... ze passen beide in m'n broekzak dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op 16 november 2002 @ 20:53:
gisteren wat kunnen spelen met een 7210 van een vriend...
ik had in een review gelezen dat het scherm zou flikkeren... nu blijkt dat ook te kloppen. als je van heel dicht bij ziet, dan zie je sommige pixels flikkeren!

ik was er echt weg van, maar voor een kleine opleg krijg je de 7650 (die ik gisteren ook onder hande heb kunnen nemen :p ) dus mijn keuze is gemaakt... ze passen beide in m'n broekzak dus...
sorry hoor, maar wie zit er nu met zijn neus op het display ?
ik merk er niks van in het dagelijks gebruik

met suite heb ik via ir kleuren achtergronden ge-upped, ging perfect
kon echter geen operatorlogo zenden...gaf een fout aan

zal nu ff een piccie maken

brakke kwaliteit, cam is aan vervanging toe :p

me 7210
Afbeeldingslocatie: http://vos-clan.gamepoint.net/nokia7210.jpg
me nokia's :p
Afbeeldingslocatie: http://vos-clan.gamepoint.net/nokias.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op 16 November 2002 @ 21:38:
[...]

brakke kwaliteit, cam is aan vervanging toe :p

me 7210
Off-topic: Ook met een slechte cam is het vaak handig om scherp te stellen op hetgeen het belangrijkste is, dat scheelt enorm. :) Op die foto van je 7210 heeft je camera scherpgesteld op je toetsenbord i.p.v. je gsm. Verder is het handig om je cam niet te gebruiken voor macrofotografie als hij daar niet geschikt voor is. Toestel wat verder van de camera houden dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

ok :)

maar heb hem vanuit meerde posities genomen, maar waren allemaal brak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm.. mijn 6310 is net dood gegaan, zit nog gerantie op. Misschien dat ik een nieuwe krijg.

Maar dan wil ik of een 7210 of een 7650.

Weet niet welke ik zal pakken. HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 november 2002 @ 17:10:
hmm.. mijn 6310 is net dood gegaan, zit nog gerantie op. Misschien dat ik een nieuwe krijg.

Maar dan wil ik of een 7210 of een 7650.

Weet niet welke ik zal pakken. HELP!
Waarschijnlijk krijg je dan gewoon weer een 6310 hoor!

Op mobileplaza zeggen ze dat ze 6610 beperkt kunnen leveren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Laatst online: 13-09 11:37

Pogostokje

* twiet *

Om even mensen lekker te maken.... als je nu een 7210 koopt heb je dus een toestel zonder camera. Over een paar maandjes ligt de 7250 in de winkel, dat is een 7210 MET camera. Heb er al even mee kunnen spelen. :)
Aangezien iedereen toch opeens bezig is met MMS enzo zou ik het wel weten ... een 2 jarig abbo afsluiten op de 7210 vind ik ronduit zonde.
Ohja, de 7210 ondersteunt ook GEEN geluid in MMS'jes.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.