Is er eigenlijk al iemand de de 6610 in België gevonden heeft? Ik heb al een heel deel winkels afgebeld maar iedereen zegt pas vanaf volgende week. Heeft iemand hem wel al gevonden erges in België? Zoja waar
want k zou em ook graag gaan hale
In de folder van mobistar stond hij voor 549 euro en de 7210 voor 599.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
misschien heb ik er overheen gelezen maar ik zie het niet,
BrZ, wat heb jij voor die 6610 betaald met wat voor abbo?
Ik heb m'n vodafone 300 abo voor 2 jaar verlengd (mja, die 2 jaar heb ik lang over getwijfeldVerwijderd schreef op 21 November 2002 @ 18:51:
misschien heb ik er overheen gelezen maar ik zie het niet,
Ik heb trouwens wel iets irritants gevonden... (ook op een 7210 btw)
Je kan voor bellersgroepen geen eigen ringtone instellen? nou ja, wel een aparte, maar niet uit uit de gallerij
Vaag... ik heb mijn abbo (Hi Profile 30)ook met 2 jaar verlengd (en ook IK heb lang getwijfeldBrZ schreef op 21 november 2002 @ 20:55:
[...]
Ik heb m'n vodafone 300 abo voor 2 jaar verlengd (mja, die 2 jaar heb ik lang over getwijfeld) en kreeg 'm mee voor 205 euro (extra korting vanwege belgedrag/tijd dat ik bij vodafone zit ofzo
)
Je kan voor bellersgroepen geen eigen ringtone instellen? nou ja, wel een aparte, maar niet uit uit de gallerijZelfde bij sms'jes, maar daar boeit het me niet zo
Ja da's klote dat dat niet kan....verder ben ik toch wel erg benieuwd naar de nudy pics van en 6610 zodat ik het kan vergelijken met mijn 7210...of dat uitmaakt...volgens mij niet nl.BrZ schreef op 21 November 2002 @ 20:55:
[...]
Ik heb m'n vodafone 300 abo voor 2 jaar verlengd (mja, die 2 jaar heb ik lang over getwijfeld) en kreeg 'm mee voor 205 euro (extra korting vanwege belgedrag/tijd dat ik bij vodafone zit ofzo
)
Je kan voor bellersgroepen geen eigen ringtone instellen? nou ja, wel een aparte, maar niet uit uit de gallerijZelfde bij sms'jes, maar daar boeit het me niet zo
go go go !!
Hoe kan ik per bellersgroep een andere beltoon aangeven eigenlijk? ik heb al even niet meer met Nokia gewerkt en met bellersgroepen al helemaal niethassanjassan schreef op 21 november 2002 @ 23:59:
[...]
Ja da's klote dat dat niet kan....verder ben ik toch wel erg benieuwd naar de nudy pics van en 6610 zodat ik het kan vergelijken met mijn 7210...of dat uitmaakt...volgens mij niet nl.
Wat de binnenkant betreft:
Ik heb het zelf nog niet nagekeken, maar ik hoor van verschillende mensen in dit topic dat de binnenkant van de 6610 en 7210 inderdaad hetzelfde is, maar zodra je frontjes gaat wisselen bepaalde toetsen niet meer werken. En DAT kan niet de bedoeling zijn natuurlijk
Als je ook kijkt naar de mogelijkheden van beide toestellen (bijvoorbeeld op de Nokia site) dan blijkt dat ze nagenoeg hetzelfde kunnen.
Ik hou het iig lekker bij mijn 6610 frontje
Verwijderd
Druk op de beginscherm op namen (rechterkant), 1 keer pijltje omhoog, je bent dan in bellergroepen, kies een groep, daar vind je dan de optie om aan een bellergroep een beltoon toe te wijzen.DenMan schreef op 22 November 2002 @ 00:07:
Hoe kan ik per bellersgroep een andere beltoon aangeven eigenlijk? ik heb al even niet meer met Nokia gewerkt en met bellersgroepen al helemaal nietik heb de handleiding daar ook eigenlijk nog niet op nageslagen ivm tijdgebrek en spelen met mijn foon
Wat vinden jullie de mooiste frontje voor de 6610?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Gunner schreef op 22 november 2002 @ 07:52:
Wat vinden jullie de mooiste frontje voor de 6610?

Ik kreeg de volgende aanbieding (bij www.gsm.nl)DenMan schreef op 21 november 2002 @ 23:56:
[...]
Vaag... ik heb mijn abbo (Hi Profile 30)ook met 2 jaar verlengd (en ook IK heb lang getwijfeld) maar ik moest 259.95 Euro dokken, terwijl KPN meestal veel duurder is en dit abbo vergeleken met jouw abbo toch een stuk goedkoper is??
Komt nog wel 12.50 euro verzendkosten bijIn combinatie met een contractsverlenging,
op basis van een Hi Profile 20 2 jarig abonnement,kan ik
u de Nokia 6610 aanbieden voor slechts 239,- euro (ƒ 526.69).
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Dat zijn behoorlijk stevige prijzen! Dat moet goedkoper kunne lijkt mij....crashtestdummy schreef op 22 November 2002 @ 11:49:
[...]
Ik kreeg de volgende aanbieding (bij www.gsm.nl):
[...]
Komt nog wel 12.50 euro verzendkosten bij
Ik heb een 1 jarig Dutchtone abo 30 Euro bundel.
(eerste 2 mndn gratis, geen aansluitkosten)
nokia 6610: 240 euro
Freekdernatuur schreef op 22 november 2002 @ 21:40:
39
Ik heb vandaag effe bij de belcompany wezen kijken en die 6610 is echt wel een fijn toestel
Binnenkort maar halen denk ik
Binnenkort maar halen denk ik
Verwijderd
http://www.gsmplaza.nl/ab...nnement_met.php?dutchtoneHomedisc schreef op 23 november 2002 @ 11:58:
[...]
en waar heb je deze abo afgesloten? dat is wel een erg mooi aanbod wat ik ook wil gaan doen dan.
wil ik ook gaan doen!
Hij is voor 162€ te koop in combinatie met een Ben vaak abo, bij http://www.sitel.nl
goh interresant... ehmm iemand al het zwarte -originele- nokia frontje voor de 7210 ergens kunnen krijgen ??
Deze plek is te koop.
zijn de 6610 en de 7210 ook zo sloom met smsjes als bv de 8310?? daarbij duurt het eeuwen om de inbox te openen als je er veeel smsjes in hebt staan
Het is mij een genoegen deze offerte aan u te mogen uitbrengen. (@ GSM.nl)
In combinatie met een contractsverlenging,
op basis van een Hi Profile 40 2 jarig abonnement,kan ik
u de Nokia 6610 aanbieden voor slechts 169,- euro (f 372.43).
En @ lester: hoe sloom ze zijn ligt denk ik aan de hoeveelheid SMSjes die de telefoon moet inladen (tip: zorg dat je t telefoongeheugen als actief geheugen selecteerd, dit is vaak vele malen sneller dan als de telefoon alles (of gedeeltelijk) van de simkaart moet inlezen).
In combinatie met een contractsverlenging,
op basis van een Hi Profile 40 2 jarig abonnement,kan ik
u de Nokia 6610 aanbieden voor slechts 169,- euro (f 372.43).
En @ lester: hoe sloom ze zijn ligt denk ik aan de hoeveelheid SMSjes die de telefoon moet inladen (tip: zorg dat je t telefoongeheugen als actief geheugen selecteerd, dit is vaak vele malen sneller dan als de telefoon alles (of gedeeltelijk) van de simkaart moet inlezen).
XBO: Michaël#3318
Nee hoor helemaal niet. Ik heb 70+ sms'jes en die laadt mijn 7210 (de goudvis-editie) net zo snel in als dat ik er 10 sms'jes in heb zitten. Dit duurt denk ik een seconde ofzo, nog niet eens denk ik....lester schreef op 25 November 2002 @ 01:09:
zijn de 6610 en de 7210 ook zo sloom met smsjes als bv de 8310?? daarbij duurt het eeuwen om de inbox te openen als je er veeel smsjes in hebt staan
En wat ook wel leuk is...de telefoon refreshed het je inbox elke keer als je em opent, dus hij cross-checkt automatisch met je telefoonboek of er sms'jes zijn waarvan je al een naam en nummer in je phonebook hebt zitten. Ik kwam erachter toen ik een sms'je kreeg van iemand met een nieuw nummer, ik opslaan dat nummer en dan weer terug naar mijn inbox, en voila....er staan ineens een naampje bij dat ontvangen sms'je....altijd handig
go go go !!
Verwijderd
Ik kwam de Nokia 7210 tegen op www.telecomadvies.nl voor 243,- met een Hi Profile 20 abbo en contract is voor 1 jaar
Dat lijkt mij toch wel redelijk goedkoop als je zo links en rechts gaat kijken voor die phone...
Dat lijkt mij toch wel redelijk goedkoop als je zo links en rechts gaat kijken voor die phone...
Ik vind de 6610 ook erg snel de inbox openen ook al staan er veel SMS-jes in. Maar nog beter is dat als je een lange SMS tikt, van bijvoorbeeld 3 X 160 tekens, dan blijft ie tot de laatste letter snel. Heerlijk... echt een verademinglester schreef op 25 November 2002 @ 01:09:
Verwijderd
hmm ... ik heb er eur 215 voor de nokia 6610 betaald icm met dezlefde abbo.Freekdernatuur schreef op 22 november 2002 @ 21:40:
aangezien de Siemens S55 nog op zich laat wachten en mijn abbo bijna afgelopen is ga ik voor de witte 6610
Verwijderd
Effe nog een keer vragen:
Heeft er al iemand geprobeerd ringtones of plaatjes over te zetten van een 7210/6610 naar de PC?
Ik heb nl via een site wat polyphone ringtones gedownload naar mijn 6610 en een vriend van mij wil die ringtones ook hebben en we willen er nog een keer voor betalen. Is het eigenlijk wel mogelijk om de data over te zetten naar de PC?
Ik heb een IR-poort. En ik weet hoe je met Nokia PC Suite ringtones en plaatjes naar de telefoon moet sturen. Ik kan via MMS wallpapers naar een email adres sturen, maar geen ringtones.
Heeft er al iemand geprobeerd ringtones of plaatjes over te zetten van een 7210/6610 naar de PC?
Ik heb nl via een site wat polyphone ringtones gedownload naar mijn 6610 en een vriend van mij wil die ringtones ook hebben en we willen er nog een keer voor betalen. Is het eigenlijk wel mogelijk om de data over te zetten naar de PC?
Ik heb een IR-poort. En ik weet hoe je met Nokia PC Suite ringtones en plaatjes naar de telefoon moet sturen. Ik kan via MMS wallpapers naar een email adres sturen, maar geen ringtones.
Nope, is niet mogelijk...Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 14:23:
Effe nog een keer vragen:
Yahoo, ik hab vanmiddag de 6610 gehaald
Ik hoorde zaterdag van een maat van me dat ie er eindelijk is, dus ik ben vandaag meteen naar de winkel gegaan
* FitNiX Moest €66,- betalen
Heb m'n "oude" 8210 ingeruild samen met de gratis foon van m'n zus, en m'n abbo met 2 jaar verlengd, en hoppa, Kermit gloednieuw mooi foontje
clickable (800x600)

Vind hem echt superrelaxt, fijn display, goed voelbaar trilalarm
relaxte toetsen, en de beltoontjes zijn ook wel grappig.
Wat ook wel ideaal is, is de radio.
* FitNiX is helemaal
op dit ding...
Ik hoorde zaterdag van een maat van me dat ie er eindelijk is, dus ik ben vandaag meteen naar de winkel gegaan
* FitNiX Moest €66,- betalen
Heb m'n "oude" 8210 ingeruild samen met de gratis foon van m'n zus, en m'n abbo met 2 jaar verlengd, en hoppa, Kermit gloednieuw mooi foontje
clickable (800x600)

Vind hem echt superrelaxt, fijn display, goed voelbaar trilalarm
Wat ook wel ideaal is, is de radio.
* FitNiX is helemaal
relax kermit..... wees er zuinig op en stop em diep weg in je binnenzak
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Ben ik idd zeker wel van plan, misschien nog laten verzekeren, weet ik nog niet zeker.siemenz schreef op 25 November 2002 @ 19:32:
relax kermit..... wees er zuinig op en stop em diep weg in je binnenzak

ik probeer misschien nog wat te regelen met die 7210 door hem te verhalen op de doorlopende reis verzekering.. maar weet nog niet precies hoe ik dat ga aanpakken....
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Naar 'de winkel' gegaan? Welke winkel is dat dan?Kermit schreef op 25 november 2002 @ 19:29:
Yahoo, ik hab vanmiddag de 6610 gehaald![]()
[/me]
ik wilde eerst ook de witte, maar aangezien ze vorige week maandag bij de BelCompany maar 1 6610 hadden binnengehad (de eerste van Amersfoort en waarschijnlijk ook een van de eerste in NLlester schreef op 25 november 2002 @ 13:58:
aangezien de Siemens S55 nog op zich laat wachten en mijn abbo bijna afgelopen is ga ik voor de witte 6610
Maar laten we wel wezen: deze telefoon is met elk frontje wel mooi, hij is gewoon heel strak!
ik heb de 6610 vanaf 14-11 dit jaar, de grijse (oftwel zilvere)
maar ben er nu beetje op uitgekeken... het toestel ziet er vreselijk gelikt uit, zwaar mooi design... maar hij valt me in de opties wat tegen....
mis vooral me mooie samsung beltoontjes, naja wachten op de Samsung S100 dan maar, 9-12 komt ie naar NL
maar ben er nu beetje op uitgekeken... het toestel ziet er vreselijk gelikt uit, zwaar mooi design... maar hij valt me in de opties wat tegen....
mis vooral me mooie samsung beltoontjes, naja wachten op de Samsung S100 dan maar, 9-12 komt ie naar NL
gewoon de eerste de beste Tell Me binnen wandelen, die hadden hem vanaf de 14eThefirstikke schreef op 25 november 2002 @ 19:51:
[...]
Naar 'de winkel' gegaan? Welke winkel is dat dan?
Nou, dan zal het alleen om de beltoontjes zijn denk ik, want qua opties vond ik mijn A300 sowieso tegenvallen, het duurde eeuwen voordat de SIM kaart geladen was + het telefoonboek, en een SMSje tikken ging steeds langzamer naarmate het bericht langer werd. Ik hoop voor je dat de S100 beter wordt, maar nee, voor mij geen Samsung meerthefox154 schreef op 25 november 2002 @ 20:21:
ik heb de 6610 vanaf 14-11 dit jaar, de grijse (oftwel zilvere)

Verwijderd
Welke winkel? En hoeveel oude telefoontjes mag je inruilen? Ik heb nog een paar antieke foontjes liggenKermit schreef op 25 November 2002 @ 19:29:
Yahoo, ik hab vanmiddag de 6610 gehaald![]()
/me Moest €66,- betalen
/me is helemaalop dit ding...
Kan iemand toevallig een night-shot van het toestel posten? Ben namelijk benieuwd hoe het eruit ziet
Thefirstikke schreef op 25 november 2002 @ 19:51:
[...]
Naar 'de winkel' gegaan? Welke winkel is dat dan?
Om antwoord te geven op beide vragen:Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 20:35:
[...]
Welke winkel? En hoeveel oude telefoontjes mag je inruilen? Ik heb nog een paar antieke foontjes liggen
Maas Onderdelen in 's-Hertogenbosch, in winkelcentrum de Arena in "de tunnel"
van Q-park
Ja wij hebben hier in den bosch een heuse Arena!!!
Of we d'r echter blij mee moeten zijn is een 2e

Aantal?
[edit]
* FitNiX One night shot coming upThefirstikke schreef op 25 November 2002 @ 22:37:
Kan iemand toevallig een night-shot van het toestel posten? Ben namelijk benieuwd hoe het eruit ziet
[/edit]
[ Voor 23% gewijzigd door FitNiX op 25-11-2002 22:44 ]
You're welcomeThefirstikke schreef op 25 november 2002 @ 22:58:
Tnx! Ik denk dat ik hem morgen ook maar eens ga halen
Vind het menu op de foto klein beetje, ja weet niet, pixelig onscherp denk ik.
Maar in het echt is dat niet zo
[ Voor 6% gewijzigd door FitNiX op 25-11-2002 23:01 ]
de radio kan ook via luidspreker ook best hard, wel geinug
(heb 7210, maar neem aan dat 6610 radio ook op luidspreker kan)
Weet niet, hoe doe ik dat? Heb de foon nu 9u, dat is het laatste wat ik nog niet weet...Vos schreef op 25 November 2002 @ 23:02:
de radio kan ook via luidspreker ook best hard, wel geinug![]()
[edit]
Laat maar, heb het al
• Radio aan via hoofdtel.
• Opties
• optie nr 8
[/edit]
[ Voor 16% gewijzigd door FitNiX op 25-11-2002 23:09 ]
Yes, kan de 6610 eindelijk ophalen vanmiddag! 
Gisteren postbode langsgeweest toen ik niet thuis was...kan 'm vanaf 14:00 ophalen op het postkantoor...
Eerst kijken of er geen baksteen in de doos zit...en dan maar spelen!
PS. Ik heb de zwarte besteld
Gisteren postbode langsgeweest toen ik niet thuis was...kan 'm vanaf 14:00 ophalen op het postkantoor...
Eerst kijken of er geen baksteen in de doos zit...en dan maar spelen!
PS. Ik heb de zwarte besteld
[ Voor 8% gewijzigd door duderuud op 26-11-2002 10:54 ]
ik baal d'r echt zo van he dat die 6610 geen bluetooth heeft.. echt zo'n ultramooi telefoontje en dan moet ik em daarvoor laten liggen...
crap...echt... nokia denk toch eens na!!!
ik moet er namelijk ook in de auto mee kunnen bellen zonder bekeuring te krijgen en dan vind ik zo'n ding met een kabel eraan een beetje lastig
en handsfree kit is ook niks...
crap...echt... nokia denk toch eens na!!!
ik moet er namelijk ook in de auto mee kunnen bellen zonder bekeuring te krijgen en dan vind ik zo'n ding met een kabel eraan een beetje lastig
en handsfree kit is ook niks...
[ Voor 36% gewijzigd door Phusebox op 26-11-2002 11:05 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb hem ook sinds gisteren. Helemaal gratis bij een Ben Extra 2 jaar abo!
Ik heb de witte...
Heeft iemand enig idee waar je gratis kunt mms'en naar je telefoon? Bij mmscontent werkt niet... Ik zou wel graag wat nieuwe beltonen en wallpapers hebben maar tot nu toe werkt dat nog niet... Tips?
Greetz
G
Ik heb de witte...
Heeft iemand enig idee waar je gratis kunt mms'en naar je telefoon? Bij mmscontent werkt niet... Ik zou wel graag wat nieuwe beltonen en wallpapers hebben maar tot nu toe werkt dat nog niet... Tips?
Greetz
G
Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja!
Heb die periode 2 jaar geleden gehad (zoeken naar gratis shit voor mijn 6210), maar moet nu weer opnieuw beginnen
Gelukkig heb ik wel een laptoppie met IR, zodat ik altijd via de IR-poort zaken kan overzetten (zoals mijn telefoonnummers!)
Scheelt weer een PENS werk!
Heb die periode 2 jaar geleden gehad (zoeken naar gratis shit voor mijn 6210), maar moet nu weer opnieuw beginnen
Gelukkig heb ik wel een laptoppie met IR, zodat ik altijd via de IR-poort zaken kan overzetten (zoals mijn telefoonnummers!)
op de 6610 kun je je hele simkaart kopieren naar de telefoon en dan andersom. Dus dat is best wel makkelijk. Heb ik ook gedaan. Was in een secondje of twee klaar. En dat bespaart echt wel ten opzichte van overschrijven!
Oh, gratis poly beltones : ga naar deze site en kijk naar het berichtje van ArveTheAge.
http://www.gprsworld.nl/gastboeken/nokia_6610_review.htm
En ze werken! Yay! Nu nog plaatjes. Maar ik denk dat ik zelf maar een wap site ga maken... Wel zo handig...
Greetz
G
Oh, gratis poly beltones : ga naar deze site en kijk naar het berichtje van ArveTheAge.
http://www.gprsworld.nl/gastboeken/nokia_6610_review.htm
En ze werken! Yay! Nu nog plaatjes. Maar ik denk dat ik zelf maar een wap site ga maken... Wel zo handig...
Greetz
G
Is dat gratis softwareDuderuud schreef op 26 November 2002 @ 11:41:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja!
Zo ja, waar is die te downloaden??
Verwijderd
Zoek maar op de site van Nokia naar Nokia PC Suite 5.Kermit schreef op 26 november 2002 @ 13:31:
[...]
Is dat gratis software
Zo ja, waar is die te downloaden??
hoe zit het eigenlijk met die handsfree speaker op de 6610. Is die een beetje goed. Dat scheelt misschien wel een carkit.
Ben wel vanplan om hem te gaan kopen maar ik weet nog niet met welk abbo.
Ben wel vanplan om hem te gaan kopen maar ik weet nog niet met welk abbo.
handsfree is geweldig op de 6610. Ik heb het even uitgeprobeerd toen ik met mijn vriendin aan het bellen was, en ik had de telefoon aan de andere kant van de kamer liggen, en zij hoorde me nog goed en ik hoorde haar nog goed, dus....
Iig een stuk beter dan die crappy carkits van tegeswoordigs
Iig een stuk beter dan die crappy carkits van tegeswoordigs
Ik begin eigenlijk te twijfelen tussen de 6610, 6100 en de 7250. Ik weet dat de 6100 en 7250 nog moeten uitkomen en dit nog wel even kan duren. Maar de verschillen zijn zo minimaal. Ik vindt wel de 6610 er een stuk "zakelijker" er uitzien.
Wat zouden jullie doen. Ik vindt het trouwens wel een nadeel dat er geen MMS op zit!!!
Wat zouden jullie doen. Ik vindt het trouwens wel een nadeel dat er geen MMS op zit!!!
HmmmmmmVerwijderd schreef op 26 november 2002 @ 14:27:
[...]
Zoek maar op de site van Nokia naar Nokia PC Suite 5.

Ik zou de 6610 pakkenGuider schreef op 26 November 2002 @ 16:43:
Ik begin eigenlijk te twijfelen tussen de 6610, 6100 en de 7250. Ik weet dat de 6100 en 7250 nog moeten uitkomen en dit nog wel even kan duren. Maar de verschillen zijn zo minimaal. Ik vindt wel de 6610 er een stuk "zakelijker" er uitzien.
Ik ben vandaag naar Belcompany geweest om een abonnement af te sluiten. Helaas heb ik weer eens de domme pech dat het systeem van vodafone plat ligt
Ik kan m'n toestel met een beetje geluk morgen pas ophalen. Ik ben trouwens niet voor de 6610 gegaan, dat toestel was me toch iets te duur
voor welk toestel ben je dan wel gegaan?Thefirstikke schreef op 26 November 2002 @ 18:06:
Ik ben vandaag naar Belcompany geweest om een abonnement af te sluiten. Helaas heb ik weer eens de domme pech dat het systeem van vodafone plat ligtIk kan m'n toestel met een beetje geluk morgen pas ophalen. Ik ben trouwens niet voor de 6610 gegaan, dat toestel was me toch iets te duur
Een vraag voor de 6610/7210 gebruikers, vraagje over de covers, heeft iemand het al geprobeerd of dat past? want ik wil graag de 6610 in het zwart met een zwarte cover van de 7210 erbij zodat ik de achterkant van de 7210 op de 6610 kan doen.
zijn jullie al nadelen tegen gekomen van de 6610? wat voor soort speleltjes zitten er eigenlijk op? foto's die je upload naar je phone zien die er ook nog een beetje mooi uit? want met die T68i die ik nu heb is maar vreselijk brakke kwaliteit (oke ik weet dat de t68i maar 256 kleuren itt de 6610 met 4096 kleurtjes)
Lopen de animaties een beetje vloeiend op de telefoon?
En zit er nou wel of geen headset bij?
Ik zelf wil hem gaan halen met een Vodafone belbundel.
[ Voor 7% gewijzigd door Fietsbel op 26-11-2002 19:29 ]
39
Een echt 8310, die was gratis bij m'n abonnement
De 6610 ondersteunt wel MMS.Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 21:06:
Stond er op de 6610 geen MMS?
39
Ik heb in dit topic al eerder de link gegeven naar PC Suite (LEZEN JONGENS!!Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 14:27:
[...]
Zoek maar op de site van Nokia naar Nokia PC Suite 5.
Nee dat is inderdaad niet relevant... dit topic is ook bedoeld voor mensen die twijfelen tussen de 2 toestellen of de voor- en nadelen van beide toestellen willen weten.Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 22:59:
verder niet heel relevant ofzo, maar ik vind ze allebei ruk-lelijk...

Ik hoop dat 'het systeem van vodafone' het vandaag weer doet
Kan m'n moeder tenminste m'n telefoon ophalen voor me vandaag. (of zal ik toch maar voor de 6610 gaan?
)
Zijn die originele kleuren (zwart/grijs/wit) ook als losse frontjes te krijgen?
Geen geluid toch?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Nou, ik heb weer wat gespeeld met mijn phone...
Er zitten standaard 2 spellen op, Bounce en Chess Puzzle.
Bounce is wel grappig, Chess heb ik niet echt geprobeerd.
Gisteren bezig geweest met achtergronden, dat werkt best goed, maar je moet wel wat klooien.
Ik heb eerst geprobeerd een piccie over te zetten met de standaard nokia software.
Dat werkt dus niet goed he!
Je kan het beste een piccie maken met Photoshop ofzo, en met die ook gebruiken om te resizen naar 128x128 pixels.
Tip: Maak het plaatje zo, dat je witte (of grijs ofzo) randen inbouwd. De telefoon resized het plaatje namelijk altijd full screen.
Als je dus een piccie maakt van zeg 120x120 pixels, en je doet er een wit randje omheen van 8 pixels, dan zie je de balken aan de zijkant goed (van batterij en ontvangst.)
Ik had een foto van mijn motor op de achtergrond, maar die was full-screen dus, en dan zag je bijna die balkjes niet.
Tevens heb ik die wap-site leeggetrokken die hierboven genoemd wordt. zitten leuke tones bij!
Ik zoek nog wel wat hippe dance-tones, maar verder kan ik niks vinden wat gratis is!
Algemene indruk telefoon:
PS. Er zit dus WEL een headset bij! Jammer dat er geen voice-commands op zitten, je kan dus niet een naam schreeuwen naar de phone (kan wel, maar hij reageert echt niet
)
Er zitten standaard 2 spellen op, Bounce en Chess Puzzle.
Bounce is wel grappig, Chess heb ik niet echt geprobeerd.
Gisteren bezig geweest met achtergronden, dat werkt best goed, maar je moet wel wat klooien.
Ik heb eerst geprobeerd een piccie over te zetten met de standaard nokia software.
Dat werkt dus niet goed he!
Je kan het beste een piccie maken met Photoshop ofzo, en met die ook gebruiken om te resizen naar 128x128 pixels.
Tip: Maak het plaatje zo, dat je witte (of grijs ofzo) randen inbouwd. De telefoon resized het plaatje namelijk altijd full screen.
Als je dus een piccie maakt van zeg 120x120 pixels, en je doet er een wit randje omheen van 8 pixels, dan zie je de balken aan de zijkant goed (van batterij en ontvangst.)
Ik had een foto van mijn motor op de achtergrond, maar die was full-screen dus, en dan zag je bijna die balkjes niet.
Tevens heb ik die wap-site leeggetrokken die hierboven genoemd wordt. zitten leuke tones bij!
Ik zoek nog wel wat hippe dance-tones, maar verder kan ik niks vinden wat gratis is!
Algemene indruk telefoon:
PS. Er zit dus WEL een headset bij! Jammer dat er geen voice-commands op zitten, je kan dus niet een naam schreeuwen naar de phone (kan wel, maar hij reageert echt niet
[ Voor 10% gewijzigd door duderuud op 27-11-2002 11:56 ]
Verwijderd
Ik heb nog een leuke site gevonden met gratis polyphonic ringtones.
Wap: http://www.digidots.co.uk/wap/index.wml
Je kan ze ook van tevoren beluisteren op de internet site: http://www.digidots.co.uk/
Je kan ze ook van tevoren beluisteren op de internet site: http://www.digidots.co.uk/
ik kan niet op die wap site komen net vodafone ??
onbekend bestandsformaat staat er in beeld
[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 27-11-2002 12:43 ]
Ik ben toch maar voor de 6610 gegaan, ik kon het hoge gadget gehalte niet weerstaan! 
Ik heb 'm in het wit!
Ik heb 'm in het wit!
heb je een digicam? ik zit namelijk nog te twijfelen om de kleur en wil denk ik ook de witte, maar daar kan ik nergens foto's van vinden en in de winkel hadden ze alleen de zwarteThefirstikke schreef op 27 November 2002 @ 13:25:
Ik ben toch maar voor de 6610 gegaan, ik kon het hoge gadget gehalte niet weerstaan!
Ik heb 'm in het wit!
ik ben ook vanplan om een toch die 6610 te gaan halen maar dan in het grijs/zilver. Mijn huidige telefoon "verkoop" ik aan mijn moeder. Dat is een perfect werkenden 8210.
Wat wel behoorlijk klot is, is dat je zonder backlight echt helemaal niks ziet
Misschien ga ik 'm morgen toch maar ruilen...
Leuke ringtones, thx!Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 12:20:
Ik heb nog een leuke site gevonden met gratis polyphonic ringtones.
Dat is inderdaad jammer...maar voor mij ECHT geen reden om 'm terug te brengen hoor! Zo gaat je batterij alleen maar langer mee...Thefirstikke schreef op 27 november 2002 @ 15:15:
Wat wel behoorlijk klot is, is dat je zonder backlight echt helemaal niks zietMisschien ga ik 'm morgen toch maar ruilen...
[ Voor 36% gewijzigd door duderuud op 27-11-2002 15:19 ]
Verwijderd
Ik heb een BEN abbo en het werkt perfect. Best een leuke collectie hebben ze daar.Vos schreef op 27 November 2002 @ 12:41:
ik kan niet op die wap site komen net vodafone ??
Dit snap ik niet helemaal. Als je je backlight de heletijd aan blijft dan gaan toch je batterijen minder lang meeDuderuud schreef op 27 November 2002 @ 15:18:
Dat is inderdaad jammer...maar voor mij ECHT geen reden om 'm terug te brengen hoor! Zo gaat je batterij alleen maar langer mee...
Maar dat is voor mij ook geen rede om hem niet te kopen.
Eigenlijk het zelfde verhaal bij mijn palm M505 daar staat het licht ook altijd aan omdat dat gewoon lekkerder kijkt.
Dat snap ik natuurlijk ook wel, maar het ging erom dat je echt helemaal niks ziet zonder backlight...Guider schreef op 27 November 2002 @ 15:28:
[...]
Dit snap ik niet helemaal. Als je je backlight de heletijd aan blijft dan gaan toch je batterijen minder lang mee![]()
dan snappen we elkaar weer. Maar hij is toch niet veel groter als een nokia 8310 of ligt dat aan mij.
6610: 106 x 45 x 17,5 mm, 71 cc
8310: 97 x 43 x 17 ... 19 mm, 66 cc
Hij is dus groter, maar het scheelt niet echt veel.
8310: 97 x 43 x 17 ... 19 mm, 66 cc
Hij is dus groter, maar het scheelt niet echt veel.
zal hem vrijdag gaan halen als hij op voorraad is in het zilver.
Nog 1 laatste vraag dan. Hoe groot mag je wallpaper zijn in pixels. Kan ik die vast gaan maken.
De manier om hem er op te zetten heb ik al in een andere post gelezen. Gewoon op je eigen webserver zetten en dan ernaar toe wappen.
P.S.
Ik heb ook even de specs van die andere telefoon doorgelezen (6100), maar de 6610 heeft een geheugen van 500kb wel een heel groot voordeel. Dus mij krijg je niet meer aan het twijfelen.
Nog 1 laatste vraag dan. Hoe groot mag je wallpaper zijn in pixels. Kan ik die vast gaan maken.
De manier om hem er op te zetten heb ik al in een andere post gelezen. Gewoon op je eigen webserver zetten en dan ernaar toe wappen.
P.S.
Ik heb ook even de specs van die andere telefoon doorgelezen (6100), maar de 6610 heeft een geheugen van 500kb wel een heel groot voordeel. Dus mij krijg je niet meer aan het twijfelen.
[ Voor 25% gewijzigd door Guider op 27-11-2002 16:02 ]
Moet volgens mij wel kunnen via datakabel of infraroodlester schreef op 27 November 2002 @ 16:02:
kun je wallpapers ed (java ringtones) nietmet een datakabel erop zetten?
Volgensmij kan dat allemaal wel via infrarood. Heb het zelf nog niet geprobeerd.
Die ringtones zijn trouwens wel ERG cool! Hat dance
Thefirstikke heb jij nou zelf ook de 6610???
Ik denk dat ik vanavond eerst die PC Suite maar eens download, en kijk of het een en ander ook via de IRDA te doen is...
Als plaatjes uploaden etc niet kan via de IR vind ik het wel stom
Moet ik duur gaan zitten wappen om een vet plaatje te zoeken, en vervolgens erop te zetten... Dat moet toch makkelijker kunnen niet dan
??
[edit]
[/edit]
Als plaatjes uploaden etc niet kan via de IR vind ik het wel stom
Moet ik duur gaan zitten wappen om een vet plaatje te zoeken, en vervolgens erop te zetten... Dat moet toch makkelijker kunnen niet dan
[edit]
Ik vond juist Ring Ring en Low het gaafst in m'n 8210. Lekker simpel hou ik wel vanThefirstikke schreef op 27 November 2002 @ 16:05:
Volgensmij kan dat allemaal wel via infrarood. Heb het zelf nog niet geprobeerd.
[/edit]
[ Voor 37% gewijzigd door FitNiX op 27-11-2002 16:14 ]
Dat zijn ze natuurlijk ook, dat zal niemand denk ik ook ontkennen.Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 22:59:
verder niet heel relevant ofzo, maar ik vind ze allebei ruk-lelijk...
Maar tcoh vind ik het vette phones, en zou ik er best 1 willen hebben! Het heeft 1 van de mooiste kleurenschermpies die er zijn, java ondersteuning, radio, enz....
Op die punten zijn ze een stuk beter dan bijv de T68i.
Maar aan het uiterlijk is bij beide phones wat aan te doen, doordat ze verwisselbare frontjes hebben. Dus misschien komen er wel hele mooie frontjes voor beide phones, en is het probleem dat ze zo gigantisch lelijk zijn, ook weer opgelost.
Oscar Mopperkont schreef op 27 November 2002 @ 16:14:
[...]
Dat zijn ze natuurlijk ook, dat zal niemand denk ik ook ontkennen.
Maar tcoh vind ik het vette phones, en zou ik er best 1 willen hebben! Het heeft 1 van de mooiste kleurenschermpies die er zijn, java ondersteuning, radio, enz....
Op die punten zijn ze een stuk beter dan bijv de T68i.
Maar aan het uiterlijk is bij beide phones wat aan te doen, doordat ze verwisselbare frontjes hebben. Dus misschien komen er wel hele mooie frontjes voor beide phones, en is het probleem dat ze zo gigantisch lelijk zijn, ook weer opgelost.
Ik vind de 6610 zowiezo erg mooi, kan me niet voorstellen dat iemand hem super lelijk vind.

Jup.Guider schreef op 27 november 2002 @ 16:08:
Thefirstikke heb jij nou zelf ook de 6610???
Ik vind het zelf een van de allermooiste telefoons die op dit moment te verkrijgen zijn.Kermit schreef op 27 November 2002 @ 16:17:
[...]
![]()
Ik vind de 6610 zowiezo erg mooi, kan me niet voorstellen dat iemand hem super lelijk vind.
[ Voor 51% gewijzigd door Thefirstikke op 27-11-2002 16:28 ]
Smaken verschillen! En ik zei het natuurlijk ook een beetje om jullie te sarren!Thefirstikke schreef op 27 November 2002 @ 16:27:
[...]
Jup.
[...]
Ik vind het zelf een van de allermooiste telefoons die op dit moment te verkrijgen zijn.
Stiekem ben ik gewoon jaloers, maar ik vind het om eerlijk te zijn niet echt een mooie telefoon, nokia maakte wel altijd mooie modellen, maar de modellen van nu vallen mij qua uiterlijk tegen.
Gelukkig wel jaOscar Mopperkont schreef op 27 November 2002 @ 16:35:
[...]
Smaken verschillen! En ik zei het natuurlijk ook een beetje om jullie te sarren!
Stiekem ben ik gewoon jaloers, maar ik vind het om eerlijk te zijn niet echt een mooie telefoon, nokia maakte wel altijd mooie modellen, maar de modellen van nu vallen mij qua uiterlijk tegen.
Ik vind zelf dat de toestel er "Over het algemeen" op voorruit gaan, uiteraard komt er af en toe ook een lelijk toestel uit:
• 3650

• 5510

Maar dat blijf je houden...
NOFI, dit vind ik alleen
Heeft er al iemand een wap pagina gevonden waar plaatjes opstaan 
Heb er nu wel al twee voor melodietjes, maar nog geen voor plaatjes. Kan zelf (nog) geen WAP pagina's maken
Dus kan zelf ook niet ff snel iets in elkaar knutselen
Heb er nu wel al twee voor melodietjes, maar nog geen voor plaatjes. Kan zelf (nog) geen WAP pagina's maken

Verwijderd
De wallpapers zijn 128 x 128 pixels groot en je kan het via IR op je telefoon zetten. Het overzetten van de ringtones en wallpapers kunnen gedaan worden door de programma's in de Nokia PC Suite. Probeer eens een lege/blanke operatorlogo op de telefoon te zetten. 
Zelf gebruik ik de MA600 IR adapter om de ringtones (4 kanaals midi) en wallpapers naar de 6610 te sturen. Door de standaard wallpapers via mms naar mijn mail te sturen, heb ik nu ook meer geheugen over voor andere wallpapers. MMS is bij ben tot 1 januari 2003 gratis.
Zelf gebruik ik de MA600 IR adapter om de ringtones (4 kanaals midi) en wallpapers naar de 6610 te sturen. Door de standaard wallpapers via mms naar mijn mail te sturen, heb ik nu ook meer geheugen over voor andere wallpapers. MMS is bij ben tot 1 januari 2003 gratis.
Goed idee! Gewoon een leeg operator-logo plaatsen...
Ga ik ook eens proberen...ik wil een mooie wallpaper:)
Het valt trouwens niet mee om een mooi logo te uploaden wat goed in het geheel past zeg maar...sommige plaatjes zijn wel vet, maar als ze eenmaal op de phone staan valt het toch weer tegen!
Ik merk trouwens dat heel veel ringtones niet lekker werken, te hoge of te lage tonen denk ik...soms valt er gewoon een toon weg, erg jammer.
Degene die goed klinken: Eminem-cleaning out my closit en Moi Lolita (of zoiets)
weinig dance-tones gevonden die echt goed klonken...
Toevallig iemand die Fear Factory tones heeft?
Ga ik ook eens proberen...ik wil een mooie wallpaper:)
Het valt trouwens niet mee om een mooi logo te uploaden wat goed in het geheel past zeg maar...sommige plaatjes zijn wel vet, maar als ze eenmaal op de phone staan valt het toch weer tegen!
Ik merk trouwens dat heel veel ringtones niet lekker werken, te hoge of te lage tonen denk ik...soms valt er gewoon een toon weg, erg jammer.
Degene die goed klinken: Eminem-cleaning out my closit en Moi Lolita (of zoiets)
weinig dance-tones gevonden die echt goed klonken...
Toevallig iemand die Fear Factory tones heeft?
Dit topic is gesloten.