RollerCoaster Tycoon 2 Park contest.

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.045 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ow, ik kom er dus net achter dat dat leuke bergenbouw-tooltje dus niet in rct2 zit, dat tooltje waarmee je dus van die mooie vloeiende bergen kan maken... :(
Heeft iemand een idee hoe en waarmee je dit kan oplossen? Als je nu een mooie berg wil maken ben je zo 3 weken verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kan alleen in de scenario editor.

Anders was het mogelijk geweest om in de levels met unlimited funds grote bergen te bouwen met die tool... en dat kunnen we natuurlijk niet hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
. w o u t e r . schreef op 21 oktober 2002 @ 11:25:
Kan alleen in de scenario editor.

Anders was het mogelijk geweest om in de levels met unlimited funds grote bergen te bouwen met die tool... en dat kunnen we natuurlijk niet hebben. 8)7
Waarom niet? Met unlimited funds kun je toch ook alle rides e.d. maken, waarom dan niet grote bergen? Grote fout van de makers om dat tooltje uit de normale play mode te halen.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Was ook een beetje sarcastisch bedoeld...

Ik vind het spel wel erg leuk om te spelen; maar het had van mij nog niet uit mogen komen in deze staat.... wat een lading grafische bugs zitten er in dat spel zeg... nieuwe ride elementen die onze Chris 'vergeten' is in tunnel in- en uitgangen te verwerken waardoor de baan opeens op lijkt te houden voordat ie de tunnel in gaat.. om nog maar niet te spreken over banen die dwars door je scenery lijken te steken :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/sebastiansk/RCT2.jpg :D hoesje staad zelf no nie op cdcover.cc

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Iemand enig idee hoe ik de kabel-lifthill van Goliath ook in andere Intamin Megacoasters kan krijgen? Het lukt me nu alleen maar om ketting-lifthills te maken. :/ Of kan dit alleen niet in de contestmap? :?

Heb eigenlijk nog niet echt met de opdrachten gespeeld, dus weet nog niet of het wel in andere maps/opdrachten kan.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Gewoon een normale lift maken; maar dan met zo'n chain-lift stukje bovenaan je lift.
Dit kan echter alleen als je lift start vanaf het station!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Okay, thanx. Ik ga het vanavond thuis even proberen.

Oh ja, ik zag in de eerste post dat je nu 4 jaar de tijd had om de scenario-opdracht te voltooien. Betekent dit dat je na het voltooien van die 4 jarige opdracht, je niet constant een rating van boven de 700 moet hebben?

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Na hoeveel jaar moet je eigenlijk je park inleveren? Ik zit nu rond de 9 jaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ: gewoon naar boven bouwen zonder lift en dan bij special Lift Hill ofzo selecteren. dit kan je alleen selecteren als je op het een na steilst baan ding bouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

heeft iemand een map helemaal plat grootste oppervlakte helemaal leeg ?

waar je alle atracties kan hebben ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
BruceLee schreef op 21 oktober 2002 @ 13:35:
heeft iemand een map helemaal plat grootste oppervlakte helemaal leeg ?
s c e n a r i o e d i t o r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

heeft nog niemand zo'n map gemaakt om nouzelf helemaal zo'n map te maken ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komop man. bouw zelf wat met die scenario editor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

CJ schreef op 20 oktober 2002 @ 23:08:

Iemand anders ook last gehad van dit probleem?

Niet helemaal :), maar wel ongeveer. Ben van de week ook eens begonnen met een leuk parkje (screenshots volgen). Uiteraard eerst wat standaard werk in een hoekje gepleurd om de gasten tevreden te houden en ben aan de andere kant met een grote canyon begonnen (met snelstromende rivier waarlangs een mijntrein scheurt en een standaard minitrein. Wat leuke bruggen erbij.. Acht screenshots volgen wel).. Om boven te komen had ik een lift gebouwd, mijn probleem was echter dat die lift de enige mogenlijkheid was om ook weer beneden te komen. M'n gasten wilde die lift niet meer in omdat ze 'm te saai vonden en daarom waaren ze boven opgesloten. Had ik die hele berg volzitten met mensen die naar huis wilden. Als noodoplossing maar supersnel een trap gebouwd en druk gastjes van de berg voor de deur zetten maar het kwaad was al geschied.

Gelukkig ook nog een redelijk recente savegame, en ik kijk nu wel uit met het zomaar opengooien van een extra stuk. Niet te vroeg (mensen moeten er ook weer wegkunnen), maar ook niet te laat (dan gaan ze zeuren dat het te druk is)..

Ik snap trouwens niet dat mensen zo druk lopen te zeuren over die berg tool. Ik trek gewoon een groot blok omhoog (3x3 4x4 oid) en ga dan met de kleine een beetje 'modellen', of bouw eerst een rollercoaster om daar vervolgens wat heuvels omheen te moddeleren. Goed, het kost even werk, maar met die tool kun je alleen maar van die saaie rechte bergen omhoog trekken.

Ik heb nu de canyon af en ben met 'winter land' (werknaam) bezig. Vanavond volgen wel ff de screenshots :).

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
BruceLee schreef op 21 oktober 2002 @ 13:40:
heeft nog niemand zo'n map gemaakt om nouzelf helemaal zo'n map te maken ....
Een lege map helemaal zelf maken?

Jeetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

gedaan :D echt vet gasten veel geld :D geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
[b][message=15645274,noline]Janoz schreef op 21 oktober 2002 @ 13:45
Ik snap trouwens niet dat mensen zo druk lopen te zeuren over die berg tool. Ik trek gewoon een groot blok omhoog (3x3 4x4 oid) en ga dan met de kleine een beetje 'modellen', of bouw eerst een rollercoaster om daar vervolgens wat heuvels omheen te moddeleren. Goed, het kost even werk, maar met die tool kun je alleen maar van die saaie rechte bergen omhoog trekken.
Het gaat mij meer om het feit dat de mountain tool mooie afgeronde randjes maakt. Nu moet je zelf aan alle hoekjes gaan pielen als je een mooie heuvel/berg wil maken. Ik snap niet dat het tooltje wel aanwezig is in de scenario editor en niet bij het normale spelen. Verwachten ze dan dat mensen eerst alle bergen gaan maken en daarna de coasters eromheen bouwen? Ik begin liever met een plat stuk grond en bouw dan de attracties tegelijk met het landschap...

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Laatst online: 08-09 07:26

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Weet iemand welke roller coaster die booster heeft, of hebben ze die gedropped? Ik kan 'm niet vinden.. alleen zo kun je natuurlijk superman the ride van 6vlaggies maken...

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzity schreef op 21 oktober 2002 @ 13:08:
Na hoeveel jaar moet je eigenlijk je park inleveren? Ik zit nu rond de 9 jaar..
kan je naar de 10 jaar gewoon verder :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

CJ schreef op 21 oktober 2002 @ 00:19:
[...]

Echt niet. Die ken ik inmiddels met m'n ogen dicht. :) Oh nee, da's Rock n' Rollercoaster. ;)

de coasterfreak begrijpt wel wat ik bedoel :+

Trouwens... Af en toe op www.rcdb.com kijken voor wat inspiratie kan geen kwaad. :7
als in euro disney?
super leuke achtbaan, maar probeer niet met je digicam tijdens de rit fotos te gaan maken want dat gaat echt lastig :P
en het voordeel was dat, toen ik er was, het erg rustig was dus we konden blijven door gaan :P
vooral die muziek die tijdens de rit werd gedraait was riant :P

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Geckoo schreef op 21 oktober 2002 @ 15:07:
[...]

als in euro disney?
super leuke achtbaan, maar probeer niet met je digicam tijdens de rit fotos te gaan maken want dat gaat echt lastig :P
en het voordeel was dat, toen ik er was, het erg rustig was dus we konden blijven door gaan :P
vooral die muziek die tijdens de rit werd gedraait was riant :P
"Euro Disney"?? Godslastering!!! :o Walt Disney Studios zal je bedoelen. ;) En in de Disney MGM Studios in Walt Disney World staat-ie ook (het origineel).

Maar goed, die bedoel ik inderdaad. Die is gewoon identiek aan Superman The Ride in SFH, alleen dan overdekt en een stuk soepeler (maar dat zal wel komen doordat het een indoorbaan is die geen last heeft van regen en verwering). :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om effe nog wat domme vragen te beantwoorden; JE MAG HET PARK INLEVEREN WANNEER JE WILT !!! ER IS DUS GEEN GRENS VAN 10 JAAR OFZO. DIE 4 JAAR IS PUUR IVM DE SCENARIO OBJECTIVE !!

hoop dat iedereen het begrijpt. Overigens is dit wel een mooi medium om wat Modjes te naaien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
CJ schreef op 21 oktober 2002 @ 15:52:
[...]

"Euro Disney"?? Godslastering!!! :o Walt Disney Studios zal je bedoelen. ;) En in de Disney MGM Studios in Walt Disney World staat-ie ook (het origineel).

Maar goed, die bedoel ik inderdaad. Die is gewoon identiek aan Superman The Ride in SFH, alleen dan overdekt en een stuk soepeler (maar dat zal wel komen doordat het een indoorbaan is die geen last heeft van regen en verwering). :7
vond het wel een superbaan, nog ffkes vergeleken met die andere overdekte in het park ernaast ;) maar vond rockin'roller coaster toch veel leuker (kwam waarschijnlijk ook door de muziek :P

loopt de contest trouwens nog? en mag je ook parken die niet van mijzelf zijn inleveren (maar die van me vrouw bv, zij speelt sinds een paar dagen dit spel)??

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 17:08
Loopt totdat iemand zegt dattie niet meer loopt en dat gebeurd voorlopig niet ;)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Wel een beetje fout, om geen datum voor inleveren te vertellen, sommige mensen checken niet elke dag dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzity schreef op 21 oktober 2002 @ 16:59:
Wel een beetje fout, om geen datum voor inleveren te vertellen, sommige mensen checken niet elke dag dit topic...
We zijn nog in overleg of we een datum gaan prikken of niet. Voorlopig moet je gewoon je park gaan builden en het zo mooi mogelijk maken. Is het af dan lever je het in, is op dat moment geen datum bekend dan komt ie deste sneller.
Dus ga bouwen en post je park hier !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Weet iemand echt niet welke roller coaster die booster heeft??? Of hebben ze die gedropped? Ik kan 'm niet vinden.. alleen zo kun je natuurlijk superman the ride van 6vlaggies maken...

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopiek schreef op 21 oktober 2002 @ 18:44:
Weet iemand echt niet welke roller coaster die booster heeft??? Of hebben ze die gedropped? Ik kan 'm niet vinden.. alleen zo kun je natuurlijk superman the ride van 6vlaggies maken...
Hoort niet in dit topic. En volgens mij heb je hetzelfde gevraagd in het Rollercoaster Tycoon 2 topic. NIET DOEN !!
ga maar lekker naar Rollercoaster tycoon 2, deel 2

EDIT//
Het is zelfs nog erger, een paar post terug staat dezelfde vraag van de zelfde persoon. Niet doen, en vraag hoort hier ook niet thuis dus.
//EDIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Toch nog snel even een antwoord op Jopiek (misschien stopt-ie dan met doorvragen. ;) ):

Het antwoord staat hier:
CJ in "Rollercoaster Tycoon 2"
En wel bij Vekoma LSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 19:05:
[...]
EDIT//
Het is zelfs nog erger, een paar post terug staat dezelfde vraag van de zelfde persoon. Niet doen, en vraag hoort hier ook niet thuis dus.
//EDIT
Yep, als niemand reageert... En ik ben bezig met contest dus op zich volledig relevant...

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

jopiek schreef op 21 oktober 2002 @ 22:53:
[...]

Yep, als niemand reageert... En ik ben bezig met contest dus op zich volledig relevant...

Het is mischien een raar id, maar je zou zelf ook kunnen kijken tussen de verschillende achtbanen. Desnoods in die attractie editor. Als je daar bij het uitkiezen met je muis op een attractie gaat staan krijg je zo'n keurige uitleg aan de rechterkant staan. IMHO ben je dus gewoon een beetje lui ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Zo, ik ben ook maar eens mee gaan doen... al vind ik een compleet plat land redelijk saai; ik zal er toch even m'n best op doen :P

Ben nu bezig met m'n 1e gedeelte; China Town :P

Een screenshot van de grote publiekstrekker in dit gedeelte; een compacte launched coaster met de naam Chong Wong Pong: The Ride... uiteraard een variatie op Superman: The Ride uit SFH :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wognum/chongwongpong.png

Hij is met een intensity van 10.24 en een excitement van 7.55 echter alleen voor de daredevils :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

. w o u t e r . schreef op 22 oktober 2002 @ 17:35:
Zo, ik ben ook maar eens mee gaan doen... al vind ik een compleet plat land redelijk saai; ik zal er toch even m'n best op doen :P

Ben nu bezig met m'n 1e gedeelte; China Town :P

Een screenshot van de grote publiekstrekker in dit gedeelte; een compacte launched coaster met de naam Chong Wong Pong: The Ride... uiteraard een variatie op Superman: The Ride uit SFH :P

[afbeelding]

Hij is met een intensity van 10.24 en een excitement van 7.55 echter alleen voor de daredevils :P
Vette Coaster :9~

Alleen em.... in RCT1 kun je dit soort coasters dus niet maken want die vinden ze altijd te intens :(

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
Ja in RCT2 merk ik dat ze in meer intense rides willen. Je kunt ook overigens voor elke peep bekijken hoeveel intensity ze aankunnen, sommige kunnen wel 14 intensity aan.

Wat ik overigens een beetje jammer vind aan die water rides (log fume, en die andere bootjes) is dat ze zo tergend traag omhoog gaan op een helling (met ketting). Het duurt zowat 2 minuten om een bootje omhoog te krijgen. Het nadeel hiervan is dat de peeps al na een paar minuten genoeg van de ride hebben en eruit willen (en dus pissed worden). Zo kun je geen mooie water ride maken met grote hellingen en splashes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ok, i'm going in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ehmmz, als je park dicht is kan hij dus ook niet meer open?
Klote man want ik theme normaal eerst voordat ik wat bouw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/tnet_park1.jpg

beginnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
MrData schreef op 22 oktober 2002 @ 18:21:
Ja in RCT2 merk ik dat ze in meer intense rides willen. Je kunt ook overigens voor elke peep bekijken hoeveel intensity ze aankunnen, sommige kunnen wel 14 intensity aan.

Wat ik overigens een beetje jammer vind aan die water rides (log fume, en die andere bootjes) is dat ze zo tergend traag omhoog gaan op een helling (met ketting). Het duurt zowat 2 minuten om een bootje omhoog te krijgen. Het nadeel hiervan is dat de peeps al na een paar minuten genoeg van de ride hebben en eruit willen (en dus pissed worden). Zo kun je geen mooie water ride maken met grote hellingen en splashes...
Ik weet niet of je dit wist, maar vaak kun je bij coasters ook de snelheid van de chain lift hill dinges instellen. Zo gaat ie een stukje sneller... moet je even kijken bij de tandwieltjes ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool, geen scenario, gewoon geld verdienen:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mvanrijnen/files/rc.jpg

edit:

waarom doet m'n image het niet?

tsja een / vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Laatst online: 13-09 22:06
trouwens toch ook maar ff een piccie posten. Redelijk scary achtbaan, maar wel superpopulair.. was van 400 gasten de favourite ride toen er 800 customers waren geweest :) kreeg alleen de excitement rate net niet op 9...

Afbeeldingslocatie: http://drbob.netfirms.com/SCR4.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 22:09:
cool, geen scenario, gewoon geld verdienen:

[[url=http:/members.home.nl/mvanrijnen/files/rc.jpg]afbeelding[/url]]

edit:
waarom doet m'n image het niet?
http:// ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 13-09 22:13

Zoefff

❤ 

Ik weet nog niet of ik mijn park ga insturen voor de contest, maar toch maar ff n wipje van mn werk...

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/SCR17.png

Genaamd "Pleasure Hill" >:)

Hele heuvel zit volgepropt met rollercoaster :7 :P (van binnen dus he :) )

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahhhh zoefff, prachtig werk! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Nieuwe plaatjes
Clickable

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/thestart.jpg
Het midden ;)

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/junglegods.jpg
Begin van een nieuwe achtbaan, maar wat voor'n dak moet ik daar nou op doen :S

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/funworld.jpg
Funworld, een feestig gebied waar wat softere shit komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 13:44
* Neobender is nu RCT 2 aan het downloaden.

Verwacht binnenkort mijn inzending :), ik was goed in deel 1 dus dan zal het in deeltje 2 vast ook wel lukken :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Hier ook weer twee nieuwe screens van mij. (edit: Ze zijn ietwat korrelig, maar dat komt door de compressie. Ik zal kijken of ik morgen wat betere screens kan plaatsen.)

Een gedeelte uit m'n Lost World (zie ook eerdere screens voor de rest) en een gedeelte uit Fantasy Land voor de kleine kinderen.
Afbeeldingslocatie: http://www.t-spoon.com/cj-tp03.jpg

Hieronder een stuk Area 99, een buitenaards gethemed gedeelte. Zelf ben ik niet zo dol op buitenaardse theming, maar ik had niet zo veel keuze uit andere thema's dus moest ik me maar behelpen met deze. Als grote coaster staat in dit gedeelte Star Jammer, in dezelfde kleuren als Goliath in SFH. Natuurlijk zit er een buckel-element in (net als in Goliath), want dat is een tof element die nog niet veel voorkomt op coasters. En ook een eigen gethemede Intamin Gyrodrop a la The Wild Bunch uit WBMWG.
Afbeeldingslocatie: http://www.t-spoon.com/cj-tp04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Alvast een plaatje van mijn park, stelt niet veel voor

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/tweakrollercoastercontest2%20.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/rollercoastertyc4.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
JelleStoel schreef op 23 oktober 2002 @ 09:43:
Alvast een plaatje van mijn park, stelt niet veel voor

[afbeelding]

[afbeelding]
Jeeeeeeeee... wat een supports!!!! :o Ik probeer die altijd zo veel mogelijk weg te werken dmv thematisering/landscaping, tenzij het niet anders kan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Beetje veel supports ja :)
Soms gvind k ze wel mooi maar dit slaat nergens meer op 8P

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/futureworld.jpg
Heavy :)

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/superman.jpg
Compact Corkscrew Coaster
Beetje jammer van gebrek aan booster en te zachte powered launch
ik hoop maar dat in de eerste uitbreiding de Vekoma LSM corkscrew coaster zit :)

ps: ik heb problemen met naamgeving 8P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
CJ schreef op 23 oktober 2002 @ 11:15:
[...]

Jeeeeeeeee... wat een supports!!!! :o Ik probeer die altijd zo veel mogelijk weg te werken dmv thematisering/landscaping, tenzij het niet anders kan. :)
Dat is de bedoeling ook ik probeer de boel zo veel mogelijk dicht te bouwen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
JelleStoel schreef op 23 oktober 2002 @ 12:25:
[...]

Dat is de bedoeling ook ik probeer de boel zo veel mogelijk dicht te bouwen :+
Owh... okay. :D Dat kan natuurlijk! :)

Zelf ben ik meer het type bouwer dat gaat voor thematisering en het 'mooi' verwerken van attracties in een landschap. Ik probeer me daarbij voor te stellen of ik het zelf ook mooi zou vinden om in m'n RCT-park rond te lopen. Daarbij kijk ik dus zo veel mogelijk naar het feit of een attractie/ride in een landschap past.

Kijk bijvoorbeeld naar Disney's thematisering. Bijna alles klopt daar gewoon. Achtbanen zijn weg gewerkt in bergen (Big Thunder Mountain) en ravijnen (Indiana Jones), grote gebouwen die mooi gethematiseerd zijn (Space Mountain), attracties passen daar precies in de omgeving. Daar kan Six Flags bijvoorbeeld nog wat van leren (zie kale theming van bijvoorbeeld Goliath).

Dat is dus meer mijn stijl. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
Nog paar nieuwe pics van mijn lelijke park, als er nou een het lelijkste park contest was won ik die met gemak >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/SCR1%20(Large).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/SCR2%20(Large).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat je die hoge paden weg kunt halen, dan ziet het er vast mooier uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Zoefff en CJ _/-\o_
Zo mooi kan ik het niet...
maar ja, we zullen zien... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een paar screenie's:

Afbeeldingslocatie: http://www.tomzev.nl/pic/jefmaster/jef1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tomzev.nl/pic/jefmaster/jef2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tomzev.nl/pic/jefmaster/jef3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tomzev.nl/pic/jefmaster/jef4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tomzev.nl/pic/jefmaster/jef5.jpg

graag jullie reacties 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAAF park!

goeie pics-hoster 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he cj zoeff en jefmaster: kunnen jullie je park ff emailen........ arisjuh@hotmail.com :7 :7 :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmmm sander (zoefff) lekker parkje. Zou het wel leuk vinden als je meedoet met de contest. Al moet ik je natuurlijk wel wat punten aftrek geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JelleStoel schreef op 23 oktober 2002 @ 12:41:
Nog paar nieuwe pics van mijn lelijke park, als er nou een het lelijkste park contest was won ik die met gemak >:)
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vindem errug orrigineel! ook wel cool dat je als je vanaf zo hoog in een achtbaan gaat gelijk lekker hard woei naar beneden kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
maakt het btw uit of je park open/dicht is???? dit als je de objectives niet haalt?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ofcoz, altijd je rating boven 700 houden tot je 500 bezoekers hebt

(by the way, Raymond E. Feist rulez)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Vetjes!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 18:17:
ofcoz, altijd je rating boven 700 houden tot je 500 bezoekers hebt

(by the way, Raymond E. Feist rulez)
feist roeleerd zeker... ;)

Maar ik heb me objective dus niet gehaald (ben gelijk met thema begonnen en niet aan gasten gedacht 8)7 ).... moet ik nu overnieuw beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 18:49:
[...]

feist roeleerd zeker... ;)

Maar ik heb me objective dus niet gehaald (ben gelijk met thema begonnen en niet aan gasten gedacht 8)7 ).... moet ik nu overnieuw beginnen :(
pleur in een hoekje wat standaard rommel enzo en begin aan je themes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
//offtopic: feist roeleert?? nee feidt roelerrt niet hij HEERST. Treamble and Dispair for i am POWER

//ontopic had ik dus een park gemaakt prefab spul omdat ik anders dacht dat ik het neit in 4 jaar af kon krijgen lees ik nu dat je oneindig de tijd hebt, na ja dam maar overnieuw beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie parken zitten ertussen :)

Zal vanavond ook maar eens een update posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik heb ff een vraagje over die watervallen. Kan je die watervallen ook halveren, want ik heb nu een lelijk stenen stukje en als ik er een waterval tegen aan plak komt de helft van de waterval er boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apocrypha schreef op 23 oktober 2002 @ 19:45:
Ik heb ff een vraagje over die watervallen. Kan je die watervallen ook halveren, want ik heb nu een lelijk stenen stukje en als ik er een waterval tegen aan plak komt de helft van de waterval er boven.
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

damn, ken ik were opnieuw beginnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ff een paar screenshots van mijn WIP :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/janoz/Scr4.jpg
Het Canyon gedeelte met een riviertje. Hier ben ik begonnen..
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/janoz/Scr5.jpg
Het wintergedeelte..
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/janoz/Scr1.jpg
Het Japan gedeelte waar ik odm nog mee bezig ben. Thematisering moet nog iets worden uitgebreid en de lege plekken opgevuld.

Verder komt er nog eenjungle met grote waterval en als ik ruimte heb ook nog een scifi afdeling.

Zoals je ziet zijn er odm niet zo heel veel attracties, maar ik probeer ze vooral op de omgeving af te stemmen.

[ Voor 0% gewijzigd door Janoz op 24-10-2002 14:47 . Reden: Ff plaatjes goed gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:07
gister RCT2 gekocht en ff geprobeerd een leuk park te maken..
het is lastiger dan ik dacht :D mijn tweakers paradise werd al snel gesloten ;(
film kijken en park beheren gaat niet samen :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiric
  • Niet online

Xiric

sMiLe

hmm iedereen bouwt brute achtbanen
ik heb een trainer gevonden voor veel geld
maar is er ook 1 voor alle atracties ?

Smile !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
nou ik denk niet dat je die mag gebruiken dat is oneerlijk tegenover de rest (en ze komen er toch achter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
trouwens er zijn attracties zat in tweakers park

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiric
  • Niet online

Xiric

sMiLe

M1lamb3r schreef op 24 oktober 2002 @ 11:05:
nou ik denk niet dat je die mag gebruiken dat is oneerlijk tegenover de rest (en ze komen er toch achter)
die worden al gebruikt sommmigen hebben gewoon geen geld erbij staan

Smile !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Xiric schreef op 24 oktober 2002 @ 11:19:
[...]

die worden al gebruikt sommmigen hebben gewoon geen geld erbij staan
In die map bestaat geld niet eens. Alle atracties, werknemers, winkels, alles is gewoon gratis. Bezoekrs hoeven ook nergens entree voor te betalen. Dat is juist het leuke, je kan gewoon alles bouwen wat je leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Gisteren weer ff lekker bezig geweest....

Hoop screenies gemaakt, en een poging gedaan om ze allemaal aan elkaar te plakken :o

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/compilatieklein.jpg
(klikbaar, 900 kb)

Dit is dus zo'n beetje het "bos-gedeelte", ben nu bezig met Japan theming, dan komt er nog een snow hill en had ook nog iets canyon achtigs in gedachte, maar k zag dat iemand anders dat ook al had gedaan :/

Mwa, zie wel... leuk hoor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Janoz schreef op 24 oktober 2002 @ 00:33:
Ff een paar screenshots van mijn WIP :)

[afbeelding]
Het Canyon gedeelte met een riviertje. Hier ben ik begonnen..
[afbeelding]
Het wintergedeelte..
[afbeelding]
Het Japan gedeelte waar ik odm nog mee bezig ben. Thematisering moet nog iets worden uitgebreid en de lege plekken opgevuld.

Verder komt er nog eenjungle met grote waterval en als ik ruimte heb ook nog een scifi afdeling.

Zoals je ziet zijn er odm niet zo heel veel attracties, maar ik probeer ze vooral op de omgeving af te stemmen.
Ah, dat ben jij dus met die canyon... ga ik je lekker na-apen :+

Mooi park hoor, erg netjes gedaan en afgewerkt!

Overigens heb je de verkeerde tekst bij de verkeerde plaatjes gezet, of de verkeerde plaatjes bij de verkeerde tekst 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiric
  • Niet online

Xiric

sMiLe

Apocrypha schreef op 24 oktober 2002 @ 11:59:
[...]

In die map bestaat geld niet eens. Alle atracties, werknemers, winkels, alles is gewoon gratis. Bezoekrs hoeven ook nergens entree voor te betalen. Dat is juist het leuke, je kan gewoon alles bouwen wat je leuk vindt.
welke is dat dan ?

Smile !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 19:07
gewoon die je in de first post kan downloaden...
bij dit soort topics altijd de eerste post lezen ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiric
  • Niet online

Xiric

sMiLe

ohjah ik ook tijdje mee bezig bent geweest
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ring.master/SCR4.jpg

Smile !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Tja, dat is crazy castle... Lees gewoon ff de eerste post van dit topic, en je ziet wat je moet doen om mee te doen. Dit soort screenies kun je beter in het algemene RCT2 topic neerzetten. Deze is gericht op de contest!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiric
  • Niet online

Xiric

sMiLe

mijn excuses ik ga gelijk bouwen met tweakers paradice

Smile !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ok dan tags invullin is moelijk vooral als je op vertuur drukt ipv bekijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ok hier een WIP plaatje van me 1e rollercoaster, CEASAR, en degene die scenery shit vinden? het heeft wel de exitment van CEASAR van 6 naar 7 geholpen
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~okbr/Scr2.jpg
klikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Mmm... heel vervelend, ben ik ff lekker bezig met een bergje maken, dropt mn park rating INEENS van 999 (8)) naar 650 :( :(

Hoe kan DAT nou weer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Hey mede RCT2 freaks :)

Ik weet niet of jullie het al hebben ontdekt en anders weet de rest van de tweakers het nu ook.

Als je by je schepje op de - blijft klikken krijg je een berg tool, waar je dus heel simpel bergen mee kan maken >:)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
NexY schreef op 24 oktober 2002 @ 16:41:
Hey mede RCT2 freaks :)

Ik weet niet of jullie het al hebben ontdekt en anders weet de rest van de tweakers het nu ook.

Als je by je schepje op de - blijft klikken krijg je een berg tool, waar je dus heel simpel bergen mee kan maken >:)
Hoeveel keer zou je dan moeten klikken??
Ik hoop dat je dat niet in de scenario-editor bedoelt... shit, ik zit nog steeds op me werk... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

Oh w8 :o !
ik zat idd in de scenario editor 8)7

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

NexY schreef op 24 oktober 2002 @ 16:49:
Oh w8 :o !
ik zat idd in de scenario editor 8)7
Eikel :(

Ik werd al helemaal blij... :'(

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 13-09 14:04
Een paar posts terug had iemand het over het buckel-element. wat is dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damnz Zoefff, had je effe teveel tijd ofzo ??
Hoelang ben je echt met die bergen bezig geweest ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
paar uur denk ik ofoz? (ik heb nu net 3 atracties + meer af) en ik deed er 5 jaar over in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
ziet er mooi uit allemaal!!!

(kan iemand van de jury mij even het pass toesturen, want ik heb me pc geformat)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet die nog ff kopen... maar als ik deze pics zie ben ik eigelijk genijgt om hem morgen ff op te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Laatst online: 13:33

Wokker

De avond wokkel

SuperKneus schreef op 24 oktober 2002 @ 17:35:
Een paar posts terug had iemand het over het buckel-element. wat is dit??
Dit zijn twee buggels in goliath !! Het is een bocht rechts omhoog en dan gelijk links naar beneden Hoop dat het zo duidelijk is
Afbeeldingslocatie: http://www.rcdb.com/full/six-flags-holland/goliath30.jpg

Rechts de stengel dive waar het treintje net uitvliegt. Links de Buckel
Afbeeldingslocatie: http://www.rcdb.com/full/six-flags-holland/goliath49.jpg

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 13-09 14:04
AHH thanks is nu geheel duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op 24 oktober 2002 @ 22:36:
paar uur denk ik ofoz? (ik heb nu net 3 atracties + meer af) en ik deed er 5 jaar over in het spel
maar jij bent dan ook langzaam 8)....

Maar ik kan dus weer opnieuw beginnen, leve de zusjes die op je pc'tje gaan kutten, en rct eraf gooien omdat ze het ook willen hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Gisteren bezig geweest met een begin van een snow-world.... zie hier het resultaat

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/SCR48.png

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/SCR50.png

En nog een stukje pagoda-land... alleen mn woodencoaster crashte ineens :( 24 doden.... ;(

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/SCR40.png

Maarja, vandaag blijf ik met mn poten van RCT2 af, anders word het echt een verslaving....

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste