Niet helemaal

, maar wel ongeveer. Ben van de week ook eens begonnen met een leuk parkje (screenshots volgen). Uiteraard eerst wat standaard werk in een hoekje gepleurd om de gasten tevreden te houden en ben aan de andere kant met een grote canyon begonnen (met snelstromende rivier waarlangs een mijntrein scheurt en een standaard minitrein. Wat leuke bruggen erbij.. Acht screenshots volgen wel).. Om boven te komen had ik een lift gebouwd, mijn probleem was echter dat die lift de enige mogenlijkheid was om ook weer beneden te komen. M'n gasten wilde die lift niet meer in omdat ze 'm te saai vonden en daarom waaren ze boven opgesloten. Had ik die hele berg volzitten met mensen die naar huis wilden. Als noodoplossing maar supersnel een trap gebouwd en druk gastjes van de berg voor de deur zetten maar het kwaad was al geschied.
Gelukkig ook nog een redelijk recente savegame, en ik kijk nu wel uit met het zomaar opengooien van een extra stuk. Niet te vroeg (mensen moeten er ook weer wegkunnen), maar ook niet te laat (dan gaan ze zeuren dat het te druk is)..
Ik snap trouwens niet dat mensen zo druk lopen te zeuren over die berg tool. Ik trek gewoon een groot blok omhoog (3x3 4x4 oid) en ga dan met de kleine een beetje 'modellen', of bouw eerst een rollercoaster om daar vervolgens wat heuvels omheen te moddeleren. Goed, het kost even werk, maar met die tool kun je alleen maar van die saaie rechte bergen omhoog trekken.
Ik heb nu de canyon af en ben met 'winter land' (werknaam) bezig. Vanavond volgen wel ff de screenshots

.