mag ik een tip geven? als er nog een ronde wordt gehouden. Pak een map met wat meer relief en doe wel geld erbij
kut ik ben mn park vergeten te submitten

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Verwijderd
ja hoor 
even attentie voor iedereen, je kan je park nog toesturen!
waarschijnlijk kanje dit voor ong. 5 dagen nog doen
even attentie voor iedereen, je kan je park nog toesturen!
waarschijnlijk kanje dit voor ong. 5 dagen nog doen
ok dus ik kan mn park nog ff afmaken ook 
Anders stuur ik hem half-af in namenlijk
Anders stuur ik hem half-af in namenlijk
Okay, dus ik kan 'm weer off-line halen?
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
ik zou het wel doen...
5 minuten na het opstarten crashde 2 achtbanen (die grote miner en Tunder) en die Goliath achtbaan (space jammer ofzo) wil niet starten. Dit komt omdat je in het eerste stukje na het station geen liftcable hebt geselecteerd...
Verder mag ik niks zeggen (behalve misschien dat je een ERG goede kans maakt !!)
Miner -> Verminder het aantal treinen van 5 naar 4. Dacht dat ik het al goed had gezet, maar blijkbaar niet dus.Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 18:25:
[...]
ik zou het wel doen...
5 minuten na het opstarten crashde 2 achtbanen (die grote miner en Tunder) en die Goliath achtbaan (space jammer ofzo) wil niet starten. Dit komt omdat je in het eerste stukje na het station geen liftcable hebt geselecteerd...
Verder mag ik niks zeggen (behalve misschien dat je een ERG goede kans maakt !!)

Space Jammer -> huh? Volgens mij heb ik wel een liftkabel geinstalleerd aan het begin. Ik heb er geen problemen mee gehad?
Alhoewel, wel een klein probleempe... dat m'n technicians soms te dom waren om de uitgang te vinden wanneer er een defect was. Daardoor rijdt-ie dan even niet. Ik had dit opgelost door meerdere techs in het gebied van Space Jammer te zetten, zowel bij de uitgang als bij de ingang.
Ik zag namelijk laatst dat een technician via de ingang naar binnen ging om de baan te repareren. Ook wel logisch eigenlijk als je je bedenkt dat het een aparte in- en uitstap station heeft.

Maar hij moet het verder gewoon doen hoor... bij mij doet-ie het wel.
Thunder -> Hmm... vreemd. Ligt waarschijnlijk aan het feit dat het park al oud is en de achtbanen sneller last hebben van problemen. Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden om het op te lossen.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Mijne is practisch af, nog wat bankjes plaatsne en dan up ik hem morgen avond
morgen == vandaag 
kwam zo'n k*t surprise tussen
kwam zo'n k*t surprise tussen
[ Voor 44% gewijzigd door Makkelijk op 05-12-2002 08:44 ]
http://www.nonsensforum.com/tparadise.zip
waar moet ik het verder heensturen anders? i dunno, ik zoek wel ff uit, daar staattie iig
ben iig heel benieuwd wat jullie er van vinden
waar moet ik het verder heensturen anders? i dunno, ik zoek wel ff uit, daar staattie iig
ben iig heel benieuwd wat jullie er van vinden
[ Voor 16% gewijzigd door Makkelijk op 06-12-2002 00:54 ]
Nog even hierover. Alles zit er op wat er op moet zitten. Als er niets gebeurd (niet wil starten) dan moet je de baan gewoon even sluiten, testrondje laten draaien (hoeft niet trouwens) en dan weer openen.Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 18:25:
[...]
die Goliath achtbaan (space jammer ofzo) wil niet starten. Dit komt omdat je in het eerste stukje na het station geen liftcable hebt geselecteerd...
Bugje van het spel denk ik. Ik had hetzelfde probleem net, alleen was hij niet "broken down". Alles deed het, maar er vertrok geen trein.

Wanneer krijgen we eignk de cijfers te horen? Ik ga er vanuit dat CJ wel wint maar ik ben wel benieuwd naar de cijfers
Hmm .. kan ik vanavond mijn park nog ff insturen??? Ben wel bezig geweest, en het is ook zo goed als af, maar heb dit topic eik helemaal niet in de gaten gehouden...
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Vast wel joh, lijkt me geen probleem?
Verwijderd
ja, je kan alles nog insturen. Tjek m`n account prefs voor m`n e-mail adres, en dan zorg ik ervoor dat ie op het private forum komt
Zeg uhm... niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo... maar wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt?
geduld gedulg
s
BELANGRIJKE MEDEDELING:
er zat een fout bij een transport attractie, de castle 2 jungle express, die had aan de castle zijde geen mechanic
Ik heb nu een nieuwe gelupload op zelfde locatie!.
Thank joe
er zat een fout bij een transport attractie, de castle 2 jungle express, die had aan de castle zijde geen mechanic
Thank joe
horen we nog eens wat?
Inderdaad... Het is nu al 2 weken nadat ik 'm heb opgestuurd...DKasemier schreef op 12 December 2002 @ 13:53:
horen we nog eens wat?

Verwijderd
Tja jongens ik weet het ook niet meer. Er zijn zwaar weinig parken ingestuurd en de jury (op mij en jcross na) laten niks meer van zich weten. Ik kan al zeggen dat ik heeeeeeel erg onder de indruk was van CJ's park.
Misschien een id om als we een nieuwe contest maken effe alles beter te regelen en degene die het opzet moet ook wel geïnterreseerd blijven (in tegenstelling tot Godzilla die gewoon niets meer van zich laat weten)...
Misschien een id om als we een nieuwe contest maken effe alles beter te regelen en degene die het opzet moet ook wel geïnterreseerd blijven (in tegenstelling tot Godzilla die gewoon niets meer van zich laat weten)...
Ik denk dat ik wel een leuke opzet weet voor de volgende keer...
- Je neemt een hele grote map
- Verdeelt het in 5 vlakken (de themagebieden)
- Dit wordt de contest-map
- Nu kan je 5 verschillende contests houden met elke keer een verschillende thematisering
- Elke keer is een themagebied aan de beurt
- De winnende map van contest 1 is de basis van contest 2
- De winnende map van contest 2 is de basis van contest 3 etc etc etc
- En na 5 contests is het park helemaal gevuld
Met dank aan TP.nl voor het idee
Voordeel is dat de contests dan niet zo lang hoeven te duren.
- Nu kan je 5 verschillende contests houden met elke keer een verschillende thematisering

Verwijderd
goed idee, ga jij het uitvoeren ??
Dan nemen we jou gewoon meteen als winnaar van de 1ste contest...
Dan nemen we jou gewoon meteen als winnaar van de 1ste contest...
plzz, doe wel geen platte map maar met bergen etc!!!
hebben we straks alsnog een park alleen maar van jouCJ schreef op 14 december 2002 @ 23:50:
Ik denk dat ik wel een leuke opzet weet voor de volgende keer...
Hier kun je wat screens zien:DKasemier schreef op 18 December 2002 @ 18:49:
mag ik trouwens een impressie wat jullie van mn map vonden, en worden de mappen nog ergens neer gezet evt. voor voting door elkaar hier.
Is wel leuk, ik wil CJ's map zien
CJ in "RollerCoaster Tycoon 2 Park contest."
En hier kun je 'm downloaden (1,7MB):
www.t-spoon.com/CJ-tweakersparadise.SV6
Ik haal 'm er over een week weer vanaf dus download 'm snel.
Ik zat eigenlijk eerst nog te wachten op reacties van anderen op mijn inzending. Maar blijkbaar was-ie dus niet interessant genoeg.Brik schreef op 03 januari 2003 @ 23:02:
Komt er eigenlijk nog een nieuwe ronde?
eerlijk gezegd niet echt gekeken 
had al een keer enkele screenshots van je park gezien, zag er wel ok uit.
had al een keer enkele screenshots van je park gezien, zag er wel ok uit.
[ Voor 52% gewijzigd door Brik op 04-01-2003 01:30 ]
Ik heb nog geen beoordeling van inzending gezien maar ik heb dan ook geen flauw idee of er ook een website is van die contest. Iemand url?
En CJ ik ga zo kijken ik was alleen ff op vakantie
En CJ ik ga zo kijken ik was alleen ff op vakantie
Verwijderd
nou het is eigenlijk zo dat topicstarter van de spielerij bodem verdwenen is en van de jury alleen jcross en ik over waren. Tevens ware er maar 2 parken ingezonden en daarvan was CJ de beste.....
CJ, wil je met mij een nieuwe, kleinere, en hopenlijk beter werkende contest starten?
Wat had je in gedachten?DKasemier schreef op 04 January 2003 @ 15:41:
CJ, wil je met mij een nieuwe, kleinere, en hopenlijk beter werkende contest starten?
Verwijderd
sorry... ik weet dat het een oud topic is 
maar heeft iemand nog dat tweakersparadise zipfiletje?
broertje heeft hem nodig
maar heeft iemand nog dat tweakersparadise zipfiletje?
broertje heeft hem nodig