Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Er kan nog wel het een en ander aan geschaafd worden, maar op die manier blijft er altijd wel iets voor verbetering vatbaar. Dus ik moet maar eens ergens een grens trekken... Dus uhm... waar moesten we 'm ook maar weer naar toe sturen? Of moesten we 'm hier posten?
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Verwijderd
je hebt nog minimaal 1,5 week voor de einddatum hoor, maar waarschijnlijk komt het in de buurt van de 30 november te liggen, meer info as it comesVaagheit schreef op 13 November 2002 @ 15:51:
Ik hoop niet te snel nog want ik heb pas 2/3e van het scenario gevuld
Verwijderd
als je je park afhebt, mag je die naar mij toe sturen, ik zal op de private jury page ervoor zorgen dat ie daar te downloaden is en men er commentaar op kan leveren. aan het einde van de wedstrijd wordt de website (http://www28.brinkster.com/rctcontest) openbaar gesteld, zodat iedereen de parken kan downloaden en zien wat we van alle parken vonden.CJ schreef op 14 november 2002 @ 19:47:
Ik heb mijn park min of meer af.
Er kan nog wel het een en ander aan geschaafd worden, maar op die manier blijft er altijd wel iets voor verbetering vatbaar. Dus ik moet maar eens ergens een grens trekken... Dus uhm... waar moesten we 'm ook maar weer naar toe sturen? Of moesten we 'm hier posten?
Big Maniac Miner, een minetrain gebaseerd op Big Thunder Mountain in Disneyland Parijs. Net als BTM begint de coaster op het vasteland (station in rode gebouw), maar na vertrek uit het station duikt-ie onder het water door richting het eiland om daar het parcour af te leggen. Na afloop duikt-ie weer de grond in om weer richting vasteland te gaan. In totaal rijden er continu 5 treinen. Het kunnen er meer zijn, maar dan stoppen de treinen halverwege op de trimbrakes en lifthills.

Hier zie je een gedeelte uit het themagebied "5th Avenue" dat parallel loopt aan de Mainstreet. De grote gebouwen zijn hotels voor de gasten, waar de coasters doorheen zijn geweven zijn. De karretjes racen tussen en door de gebouwen heen wat natuurlijk extra spanning geeft...

Hieronder zie je een gedeelte van Adventure Land waar Mystery Castle en de B&M Flying Coaster "Big Eagle - The Ultimate Flight" staan.

Hier een ander gedeelte uit Adventure Land met op de voorgrond de Spillwater "Temple of the Hawk" die uitkomt in Lake Tweakers.Net, en op de achtergrond een stuk van "Star Jammer", de Intamin coaster die begint in het buitenaardse gedeelte.

Een stuk uit het themagebied Tirol. Op de voorgrond zie je hier weer "Star Jammer" en op de achtergrond zie je het theater. In het midden staat de reverser-coaster "Tiroler Kaboemsch!".

Dan nog een stuk uit het themagebied Clockspeed Zone met als grote coaster een S&S Power Hypersonic XLC genaamd "Gigahertz XL". In het midden zie je een Enterprise genaamd "Golden Orb". Het is te hopen dat je de melding "Golden Orb has broken down" niet in levende lijve ondervindt.

Hieronder een stukje uit de themagebieden The Lost World en Fantasy Land. Achterin zie je "Anaconda" en op de voorgrond zie je een gedeelte van het doolhof van Alice in Wonderland. En rechtsonderin het kleinere broertje van "Big Maniac Miner", namelijk "Little Maniac Miner".

En als laatste een aanklikbare overview:

Ik moet nog een paar kleine dingen aanpassen en dan stuur ik 'm in.
Zoiets ja.
Verwijderd
Kan je hem weer effe online zetten, we moeten namelijk wel nog effe de einddatum bepalen...
Verwijderd
woops, als het goed is issie weer onlineVerwijderd schreef op 15 November 2002 @ 19:58:
jcross, het jury forum/webpage is down....
Kan je hem weer effe online zetten, we moeten namelijk wel nog effe de einddatum bepalen...

Verwijderd
btw: wanneer is nou de uiterste inlever datum?
Ik heb mijn park al bijna af (alhoewel ik er alweer een paar weken niks aan heb gedaan), maar zodra ik de datum weet kan ik nog de laatste puntjes op de i zetten.
dus please doe het half december
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
Tja, dat zou een hoop helpen als GodZilla nog es besluit om hier of op het jury forum te reageren. Heb al aan jcross gevraagd of hij naar iedereen een mailtje wilt sturen, maar weet niet of hij dat heeft gedaan.Janoz schreef op 21 November 2002 @ 20:34:
Nope... Niks eisen.. Gewoon bouwen en je rating hoog houden... Ik ben zelf trouwens ook wel benieuwd waneer de deadline is....
Heb duz zelf maar effe een mailtje gestuurd, we zullen de einddatum zo snel mogelijk hier posten

commentaar ?? ik kan hem niet inleveren voor de wedstrijd he ? tis niet het tweakers scenario.. anders alleen maar shownen
[ Voor 2% gewijzigd door Vuvuzela op 22-11-2002 23:09 . Reden: plaatje deed et nie ]
I served in a company of heroes.
en ja, ik ben een achtbaan freak
[ Voor 13% gewijzigd door Brik op 23-11-2002 15:09 ]
Zit nu op +/- 2100 gasten, waarvan een 5% constant denkt dat het park er 'prachtig' uitziet. Die 5% dank ik hartelijk bij deze
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ik zal ook nog wel is een keer shots posten van m'n park.Brik schreef op 23 november 2002 @ 15:08:
ik heb al lang niet meer gespeeld, nu net weer ffdus nog maar eens ff een piccie posten
[afbeelding]
en ja, ik ben een achtbaan freak
Waar staat het geld aangegeven op deze screenshot? Of speel je helemaal zonder geld??
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
aangezien niet groot gedeelte van de jury de laatste tijd niet meer op ons forum is geweest, staat de datum *daar* nog steeds op deze zaterdagBrik schreef op 24 November 2002 @ 16:39:
is er al een datum?
wat vinden jullie?
Poll: Wanneer moet de einddatum zijn?
• 30 november
• 01 december
• 007 of 08 december
• virrrrrrtin december! (14 december :p)
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

Als ik nou telefoon internet had kon ik 20x opnieuw inbellen en telkens opnieuw stemmen
[ Voor 24% gewijzigd door Brik op 25-11-2002 12:31 ]
Verwijderd
Verwijderd
jaa idd, ik ga ervan uit als ondanks de mail die jij naar alle juryleden hebben gestuurd, niemand nog op het forum komt, of hier wat post voor zaterdag, dat we ze dan als inactief beschouwen.Verwijderd schreef op 25 november 2002 @ 17:16:
goed idee'tje jcross. Het ziet er alleen naar uit dat we met zijn 2'en zullen moeten gaan jureren
Overigens, mag ik even vragen, wie van de contest deelnemers zijn nog actief en/of hebben hun park klaar om ingestuurd te worden??
en vervolgens, als je antwoord op hierboven 'Ik!' is, let een beetje op dit topic de komende 2 dagen, de wedstrijd kan namelijk al deze zaterdag ten einde lopen !
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 22:04 ]
Ik zat eigenlijk te wachten tot de definitieve inleverdatum werd bekend gemaakt.
Verwijderd
Het is nu 90% zeker zaterdag en anders maakt het toch ook niet uit dat je hem al gestuurd hebt...
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Makkelijk op 27-11-2002 12:14 ]
Verwijderd
red je 31 november wel? dan heb je nog wel wat te tijd denk ik zo, zowiezo heel zaterdag (als je dan tot beschikking bent)DKasemier schreef op 27 November 2002 @ 12:14:
Als het 30 november is dan lopen jullie iig mijn inzending mis + ik heel erg baal warom er nou per se zo'n haast is..![]()
![]()
Verwijderd
Ik probeer vanavond wat op te sturen.Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 18:46:
niemand heeft nog wat naar mijn adres opgestuurd!
Edit. Wilde edit-ten, maar dat ging niet goed

Edit 2: Lekker. De mail is gebounced.

[ Voor 67% gewijzigd door CJ op 29-11-2002 21:47 ]
Tjek.Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 18:49:
mensen van de jury, tjek ons board, CJ, tjek je mail
Ik heb 'm online gezet. Download adres staat in de reply.

Verwijderd
even attentie voor iedereen, je kan je park nog toesturen!
waarschijnlijk kanje dit voor ong. 5 dagen nog doen
Anders stuur ik hem half-af in namenlijk
Okay, dus ik kan 'm weer off-line halen?
Verwijderd
ik zou het wel doen...
5 minuten na het opstarten crashde 2 achtbanen (die grote miner en Tunder) en die Goliath achtbaan (space jammer ofzo) wil niet starten. Dit komt omdat je in het eerste stukje na het station geen liftcable hebt geselecteerd...
Verder mag ik niks zeggen (behalve misschien dat je een ERG goede kans maakt !!)
Miner -> Verminder het aantal treinen van 5 naar 4. Dacht dat ik het al goed had gezet, maar blijkbaar niet dus.Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 18:25:
[...]
ik zou het wel doen...
5 minuten na het opstarten crashde 2 achtbanen (die grote miner en Tunder) en die Goliath achtbaan (space jammer ofzo) wil niet starten. Dit komt omdat je in het eerste stukje na het station geen liftcable hebt geselecteerd...
Verder mag ik niks zeggen (behalve misschien dat je een ERG goede kans maakt !!)

Space Jammer -> huh? Volgens mij heb ik wel een liftkabel geinstalleerd aan het begin. Ik heb er geen problemen mee gehad?
Alhoewel, wel een klein probleempe... dat m'n technicians soms te dom waren om de uitgang te vinden wanneer er een defect was. Daardoor rijdt-ie dan even niet. Ik had dit opgelost door meerdere techs in het gebied van Space Jammer te zetten, zowel bij de uitgang als bij de ingang.
Ik zag namelijk laatst dat een technician via de ingang naar binnen ging om de baan te repareren. Ook wel logisch eigenlijk als je je bedenkt dat het een aparte in- en uitstap station heeft.

Maar hij moet het verder gewoon doen hoor... bij mij doet-ie het wel.
Thunder -> Hmm... vreemd. Ligt waarschijnlijk aan het feit dat het park al oud is en de achtbanen sneller last hebben van problemen. Ik zal eens kijken of ik iets kan vinden om het op te lossen.
kwam zo'n k*t surprise tussen
[ Voor 44% gewijzigd door Makkelijk op 05-12-2002 08:44 ]
waar moet ik het verder heensturen anders? i dunno, ik zoek wel ff uit, daar staattie iig
ben iig heel benieuwd wat jullie er van vinden
[ Voor 16% gewijzigd door Makkelijk op 06-12-2002 00:54 ]
Nog even hierover. Alles zit er op wat er op moet zitten. Als er niets gebeurd (niet wil starten) dan moet je de baan gewoon even sluiten, testrondje laten draaien (hoeft niet trouwens) en dan weer openen.Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 18:25:
[...]
die Goliath achtbaan (space jammer ofzo) wil niet starten. Dit komt omdat je in het eerste stukje na het station geen liftcable hebt geselecteerd...
Bugje van het spel denk ik. Ik had hetzelfde probleem net, alleen was hij niet "broken down". Alles deed het, maar er vertrok geen trein.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
er zat een fout bij een transport attractie, de castle 2 jungle express, die had aan de castle zijde geen mechanic
Thank joe
Inderdaad... Het is nu al 2 weken nadat ik 'm heb opgestuurd...DKasemier schreef op 12 December 2002 @ 13:53:
horen we nog eens wat?

Verwijderd
Misschien een id om als we een nieuwe contest maken effe alles beter te regelen en degene die het opzet moet ook wel geïnterreseerd blijven (in tegenstelling tot Godzilla die gewoon niets meer van zich laat weten)...
- Je neemt een hele grote map
- Verdeelt het in 5 vlakken (de themagebieden)
- Dit wordt de contest-map
- Nu kan je 5 verschillende contests houden met elke keer een verschillende thematisering
- Elke keer is een themagebied aan de beurt
- De winnende map van contest 1 is de basis van contest 2
- De winnende map van contest 2 is de basis van contest 3 etc etc etc
- En na 5 contests is het park helemaal gevuld
Met dank aan TP.nl voor het idee

Voordeel is dat de contests dan niet zo lang hoeven te duren.
Verwijderd
Dan nemen we jou gewoon meteen als winnaar van de 1ste contest...
hebben we straks alsnog een park alleen maar van jouCJ schreef op 14 december 2002 @ 23:50:
Ik denk dat ik wel een leuke opzet weet voor de volgende keer...
- Je neemt een hele grote map
- Verdeelt het in 5 vlakken (de themagebieden)
- Dit wordt de contest-map
- Nu kan je 5 verschillende contests houden met elke keer een verschillende thematisering
- Elke keer is een themagebied aan de beurt
- De winnende map van contest 1 is de basis van contest 2
- De winnende map van contest 2 is de basis van contest 3 etc etc etc
- En na 5 contests is het park helemaal gevuld
Met dank aan TP.nl voor het idee
Voordeel is dat de contests dan niet zo lang hoeven te duren.
Hier kun je wat screens zien:DKasemier schreef op 18 December 2002 @ 18:49:
mag ik trouwens een impressie wat jullie van mn map vonden, en worden de mappen nog ergens neer gezet evt. voor voting door elkaar hier.
Is wel leuk, ik wil CJ's map zien
CJ in "RollerCoaster Tycoon 2 Park contest."
En hier kun je 'm downloaden (1,7MB):
www.t-spoon.com/CJ-tweakersparadise.SV6
Ik haal 'm er over een week weer vanaf dus download 'm snel.
Ik zat eigenlijk eerst nog te wachten op reacties van anderen op mijn inzending. Maar blijkbaar was-ie dus niet interessant genoeg.Brik schreef op 03 januari 2003 @ 23:02:
Komt er eigenlijk nog een nieuwe ronde?
had al een keer enkele screenshots van je park gezien, zag er wel ok uit.
[ Voor 52% gewijzigd door Brik op 04-01-2003 01:30 ]
En CJ ik ga zo kijken ik was alleen ff op vakantie
Verwijderd
Wat had je in gedachten?DKasemier schreef op 04 January 2003 @ 15:41:
CJ, wil je met mij een nieuwe, kleinere, en hopenlijk beter werkende contest starten?
Verwijderd
maar heeft iemand nog dat tweakersparadise zipfiletje?
broertje heeft hem nodig