Tranzity schreef op 25 oktober 2002 @ 12:45:
Hmmz,
Ik lekker bezig met het creeren van een zee, drop plotseling mijn parkrating naar 400, ikke van huh?
Gelukkig net ervoor gesaved, dus ik die opgestart en direct wat bankjes, handymens & security, een road verbreed en voila,
daarna gebeurde er dit:
Droppende parkrating
Nog erger...
Afgelopen.....
Het vreemde is dus dat ik continue op de 900~999 zat, en nu ineens iedereen begon te zeuren. Helaas start mijn savegame dus leuk bij Mar Year 14, dus probleem
Ik zit nu te denken om zo snel mogelijk dat stukje zee af te maken en em in te leveren, als er natuurlijk niks meer te redden valt...
K*Tzooi >:(
Heb ik ook gehad, park rating constant op 999, begon ineens gigantisch te droppen...
Wat bleek nou de oorzaak te zijn, ergens een klein paadje waar een gigantische hoeveelheid kots lag, over het hoofd gezien....
2e oorzaak was dat er een hoop mensen (stuk of 50) naar huis wouden, maar ze konden niet goed bij de uitgang komen. Nieuw paadje gemaakt, en ze waren allemaal weg.....
Park rating schoot meteen weer omhoog naar de 999
Dus, check ff waar die ventjes van "I want to go home" allemaal lopen, en doe al je scenery uit, see through rides and people, en kijk of er ergens een hoge concentratie kots ligt
Succes, zet anders de savegame ff online, kunnen we het allemaal proberen te fixen als het niet lukt...
O, enneh... misschien moet je ff wat dubbele of driedubbele paden maken, omdat er zoveel ventjes zeggen "it's to crowded here"