RollerCoaster Tycoon 2 Park contest.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.044 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:13

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 17:45:
Damnz Zoefff, had je effe teveel tijd ofzo ??
Hoelang ben je echt met die bergen bezig geweest ??
Had ff teveel tijd ja... ben best lang met die bergen bezig geweest, en vind ut nog steeds frustrerend dat er geen berg-tool is :( :(

offtopic:
Maar ik had wél een 7,5 gemiddeld voor mn 1e tentamenweek :*)

edit:
Ee... shit, nou staan mn mooie screenies onderaan de vorige pagina.... vergeet er niet naar te kijken ;) :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmmz,
Ik lekker bezig met het creeren van een zee, drop plotseling mijn parkrating naar 400, ikke van huh?
Gelukkig net ervoor gesaved, dus ik die opgestart en direct wat bankjes, handymens & security, een road verbreed en voila,
daarna gebeurde er dit:
Droppende parkrating
Nog erger...
Afgelopen.....

Het vreemde is dus dat ik continue op de 900~999 zat, en nu ineens iedereen begon te zeuren. Helaas start mijn savegame dus leuk bij Mar Year 14, dus probleem :(

Ik zit nu te denken om zo snel mogelijk dat stukje zee af te maken en em in te leveren, als er natuurlijk niks meer te redden valt...

K*Tzooi >:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Je park gaat volgens mij weer open als je weer boven de 700 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:32

Spotter

Lichtnicht

Spotter is happy met dit en gaat straks ook beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
SuperKneus schreef op 24 oktober 2002 @ 17:35:
Een paar posts terug had iemand het over het buckel-element. wat is dit??
Hehe, dat was ik die het er over had. :)

Ik zag dat Wokker het al had uitgelegd. Altijd handig die TP-ers hier op GOT. ;)

Buckel komt trouwens uit de skiwereld. Je hebt buckelpistes, dat zijn pistes met allemaal van die heuveltjes, waar je als het ware overheen moet zigzaggen. Je gaat zo'n heuveltje op, en bovenop het heuveltje verander je van richting, dus bv van links naar rechts. Dat zie je duidelijk in de foto's van Wokker.

Het gevolg van buckels op coasters is dat je lekker veel airtime krijgt, alhoewel dat op Expedition Geforce iets beter is uitgewerkt dan op Goliath (komt door de lagere snelheid waar je bij Goliath over de buckels heen vliegt).

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Tranzity schreef op 25 oktober 2002 @ 12:45:
Hmmz,
Ik lekker bezig met het creeren van een zee, drop plotseling mijn parkrating naar 400, ikke van huh?
Gelukkig net ervoor gesaved, dus ik die opgestart en direct wat bankjes, handymens & security, een road verbreed en voila,
daarna gebeurde er dit:
Droppende parkrating
Nog erger...
Afgelopen.....

Het vreemde is dus dat ik continue op de 900~999 zat, en nu ineens iedereen begon te zeuren. Helaas start mijn savegame dus leuk bij Mar Year 14, dus probleem :(

Ik zit nu te denken om zo snel mogelijk dat stukje zee af te maken en em in te leveren, als er natuurlijk niks meer te redden valt...

K*Tzooi >:(
Heb ik ook gehad, park rating constant op 999, begon ineens gigantisch te droppen...

Wat bleek nou de oorzaak te zijn, ergens een klein paadje waar een gigantische hoeveelheid kots lag, over het hoofd gezien....

2e oorzaak was dat er een hoop mensen (stuk of 50) naar huis wouden, maar ze konden niet goed bij de uitgang komen. Nieuw paadje gemaakt, en ze waren allemaal weg.....

Park rating schoot meteen weer omhoog naar de 999 :)

Dus, check ff waar die ventjes van "I want to go home" allemaal lopen, en doe al je scenery uit, see through rides and people, en kijk of er ergens een hoge concentratie kots ligt :Y) :P

Succes, zet anders de savegame ff online, kunnen we het allemaal proberen te fixen als het niet lukt...

O, enneh... misschien moet je ff wat dubbele of driedubbele paden maken, omdat er zoveel ventjes zeggen "it's to crowded here" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik ben dus ook eindelijk over die droppende park-rating heen en zit nu ook constant rond de 950/990. Wat bij mij hielp was het afzetten van bijvoorbeeld de uitgangspaden bij attracties. Zet een eenrichtingsverkeerbord neer bij het punt waar je uitgangspad uitmondt bij de 'hoofdstraat' en mensen lopen niet steeds weer die weg in.

Die eenrichtingsverkeerborden helpen ook op plekken waar mensen steeds beginnen te zeuren dat ze naar huis willen of de uitgang niet kunnen vinden. Blijkbaar zijn sommige bezoekers zo dom dat ze constant een blokje om lopen. Door van bepaalde wegen alleen maar eenrichtingsverkeer te maken onderbreek je die cyclus. :)

Eindelijk kan ik weer rustig bouwen zonder om de 10 minuten allemaal mensjes naar de uitgang te sleuren. :7

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:53
bij mij wil ie dus niet een waterval boven het water bouwen........hij zegt dat ie niet onderwater kan bouwen :?

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Mkay, op aanwijzing van Zoeff...
Hier is mijn laatste savegame (heb helaas dus geen oudere savegames :(), daarna dropte die dus direct naar 400, ben de hele middag bezig geweest om handymans te strooien, maar dat mocht na tig keer herladen niet lukken. :P

Ik zou het heel erg tof vinden als 1 van jullie hem weer er boven op kan krijgen!
Degene die dat lukt krijgt eeuwige roem in mijn park :D

Hier kan je hem downloaden.

Let wel, dit is niet mijn final inzending, en gelieve voor de andere menschen die hem downloaden, kopieer astjeblieft mijn tracks niet. (mag natuurlijk wel als inspiratie dienen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
TutanRamon schreef op 25 oktober 2002 @ 19:07:
bij mij wil ie dus niet een waterval boven het water bouwen........hij zegt dat ie niet onderwater kan bouwen :?
Dit kan je verhelpen door net boven het water je waterval neer te zetten mbv de shift toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Laatst online: 08-09 19:53
Tranzity schreef op 25 oktober 2002 @ 19:14:
[...]

Dit kan je verhelpen door net boven het water je waterval neer te zetten mbv de shift toets.
THNX!

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Tranzity schreef op 25 oktober 2002 @ 19:13:
Hier is mijn laatste savegame (heb helaas dus geen oudere savegames :(), daarna dropte die dus direct naar 400, ben de hele middag bezig geweest om handymans te strooien, maar dat mocht na tig keer herladen niet lukken. :P

Ik zou het heel erg tof vinden als 1 van jullie hem weer er boven op kan krijgen!

Let wel, dit is niet mijn final inzending, en gelieve voor de andere menschen die hem downloaden, kopieer astjeblieft mijn tracks niet. (mag natuurlijk wel als inspiratie dienen...)
Okey, wat er dus echt mist is een goeie infrastructuur in je park....

Heb eventjes zitten klooien, wat extra wegen aangelegd enzow, en heb je park rating weer opgekrikt naar 882 8)

Ga nu pitten, je moet er zelf maar weer mee verder gaan....

Ik zal morgen mijn savegame hier posten, heb ik nu geen zin/tijd/ruimte meer voor, maar ik verwacht toch niet dat je nu nog gaat zitten spelen....

Tot morgen! :z

Ohja, er zijn btw wel 2 rollercoasters gecrasht (niet mijn schuld, ben er met mn poten vanaf gebleven hoor!), maar daar heb ik verder niet meer naar gekeken/aan gezeten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Yes, thank you! _/-\o_
Ik hoop dat je hem snel post, dan kan ik vanmiddag er nog wat aan klooien,
in iedergeval krijg je een mooie statue in mijn park :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Ik denk dat je nog wel ff verder moet gaan met het leggen van wat extra paden, of bestaande paden wat breder maken...

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/SCR52.jpg

Hier heb ik een paadje omcircelt, waar een hoop "sjokkende" mannetjes lopen, die naar huis willen, maar de exit niet kunenn vinden.... Die moet je allemaal ff kwijt zien te raken :) ("Guest 1938 has drowned" :? :+)

En onderaan zie je dat je Mine coaster v1.1 gecrasht is (niet leesbaar vanwege brakke jpg compressie, sorry

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/SCR55.jpg

En hier heb je weer een park rating van 881 :)

Dipje kwam omdat er net een rollercoaster was gecrasht, met 24 dooien ofzo...

Veel plezier er weer mee: savegame

(ff voor de duidelijkheid, dit is dus niet mijn savegame he, maar de gefixte save van Tranzity!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
als je coaster spontaan crashed dan is er iets duidelijk niet goed.......
ik heb nu 2 thema's af (2/5 van me park) en er is behalve bij het testen nog niks gecrashed

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

RocketKoen schreef op 26 oktober 2002 @ 14:35:
als je coaster spontaan crashed dan is er iets duidelijk niet goed.......
ik heb nu 2 thema's af (2/5 van me park) en er is behalve bij het testen nog niks gecrashed
Klopt idd... heb et wel een aantal keer gehad, de oorzaak is vaak dat bochten de scherp zijn, of niet schuin lopen, of dat er geen remmen voor je station zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
geen remmen voor station is geen probleem als je er voor zorgt dat ie of in block mode staat of dat leave when other train arrives @ station aan staat

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Zoefff schreef op 26 oktober 2002 @ 14:55:
[...]
Klopt idd... heb et wel een aantal keer gehad, de oorzaak is vaak dat bochten de scherp zijn, of niet schuin lopen, of dat er geen remmen voor je station zitten...
Ouderdom is toch meestal ook funest?
Hey, nog bedankt voor het omhoog krikken van mijn park, ben al een statue aan het bouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Tranzity schreef op 26 oktober 2002 @ 18:45:
[...]

Ouderdom is toch meestal ook funest?
Hey, nog bedankt voor het omhoog krikken van mijn park, ben al een statue aan het bouwen :P
Hoe'st nu met je rating? Weer op 999?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Laatst online: 08-09 11:11
ik ben nu ook bezig, probeer zo compact mogelijk te bouwen :D rating van 980 ofzo. Is nog niet af maar begint wel leuk te worden, kzal morgen eens wat Pic's posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 17:08
Tranzity schreef op 25 oktober 2002 @ 19:13:

Durf te wedden dat er ergens een uitgangspad niet aansluit op de rest van park ;)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

Is het verplicht om er mooie thema's in te pleuren?? want ik ben veel en veel beter in het door elkaar weven van roller coasters enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
het gaat om het mooiste park...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Zoefff schreef op 26 oktober 2002 @ 22:14:
[...]

Hoe'st nu met je rating? Weer op 999?
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tranzity/got/tp8.jpg
Hmmz, ik zit nog steeds met het probleem van die "Can't Find The Park Exit"/"I Wan't To Go Home", zijn nu allemaal op een blokje van 2x2.
Als mijn park rating weer dropt dan gooi ik er gewoon een paar weer uit en gaat de rating weer omhoog. Ik heb al verschillende wegen naar dat punt gelegd, maar dat mocht allemaal dus niet helpen...
Zie ook de statue dat ik heb op gericht voor Zoefff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Tranzity schreef op 27 oktober 2002 @ 11:37:
[...]

[afbeelding]
Hmmz, ik zit nog steeds met het probleem van die "Can't Find The Park Exit"/"I Wan't To Go Home", zijn nu allemaal op een blokje van 2x2.
Als mijn park rating weer dropt dan gooi ik er gewoon een paar weer uit en gaat de rating weer omhoog. Ik heb al verschillende wegen naar dat punt gelegd, maar dat mocht allemaal dus niet helpen...
Zie ook de statue dat ik heb op gericht voor Zoefff :+
Hehe.. dankjewel, ik voel me zéér vereerd :P

Je moet gewoon al die'"i want to go home" mannetjes eruit gooien, of een pad naar de exit maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Dat pad naast de info-stand gaat direct naar de uitgang... en nog willen ze niet.
Nog ff verder prutsen, rating staat nu weer mooi boven de 800 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik had niet echt veel zin om het hele topic er bij na te lopen maar uhm...

Is het de bedoeling dat je je park hier post op het forum als je het af hebt? Met als gevolg dat er het een en ander gekopieerd kan worden door anderen? Of moet je het opsturen naar de topicstarter?

En ik ben eigenlijk voor een einddatum, want als ik m'n park af heb en hier post, dan kunnen anderen, na m'n park bekeken te hebben, snel even het een en ander verbeteren zodat het er nog mooier uit gaat zien. En dat willen we natuurlijk niet... :*) Op die manier kun je het blijven verbeteren en verbeteren.

Ik wil weten wanneer de winnaar bekend gaat worden. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brik
  • Laatst online: 08-09 11:11
CJ schreef op 27 oktober 2002 @ 18:32:
Ik had niet echt veel zin om het hele topic er bij na te lopen maar uhm...

Is het de bedoeling dat je je park hier post op het forum als je het af hebt? Met als gevolg dat er het een en ander gekopieerd kan worden door anderen? Of moet je het opsturen naar de topicstarter?

En ik ben eigenlijk voor een einddatum, want als ik m'n park af heb en hier post, dan kunnen anderen, na m'n park bekeken te hebben, snel even het een en ander verbeteren zodat het er nog mooier uit gaat zien. En dat willen we natuurlijk niet... :*) Op die manier kun je het blijven verbeteren en verbeteren.

Ik wil weten wanneer de winnaar bekend gaat worden. :7
Wie wil er nou delen van JOU park hebben >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Brik schreef op 27 oktober 2002 @ 18:41:
[...]

Wie wil er nou delen van JOU park hebben >:)
Vast niemand. :)

Maar het gaat er om dat bepaalde ideeen 'geleend' kunnen worden. Op zich heb ik zelf geen baanbrekende dingen in m'n park, maar ik kan me voorstellen dat je een geniale constructie hebt bedacht en niet wil dat iedereen daar opeens z'n park mee opsiert, voordat de inzendingstijd is verlopen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

CJ schreef op 27 oktober 2002 @ 19:51:
[...]

Vast niemand. :)

Maar het gaat er om dat bepaalde ideeen 'geleend' kunnen worden. Op zich heb ik zelf geen baanbrekende dingen in m'n park, maar ik kan me voorstellen dat je een geniale constructie hebt bedacht en niet wil dat iedereen daar opeens z'n park mee opsiert, voordat de inzendingstijd is verlopen. :7
Doe niet zo paranoïde man... :z :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Niemand heeft zo'n Zoefff-statue als ik heb. :*)
Ik heb er eigenlijk geen probleem als iemand ideeen van mijn ideeen haalt,
kopieren vindt ik dan wel wat minder.

Na de wedstrijd wil ik natuurlijk wel alle parken van iedereen hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

* Sport_Life doet ook mee :D

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Zoefff schreef op 27 oktober 2002 @ 20:41:
[...]

Doe niet zo paranoïde man... :z :P
That's me. :D

Ach, wat maakt het mij ook uit. Zo byzonder is m'n park ook weer niet hoor. :)

Hier nog even twee nieuwere clickable screens. Eentje van veraf en eentje van wat dichterbij.

Afbeeldingslocatie: http://www.t-spoon.com/cj-tp5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.t-spoon.com/cj-tp6.jpg

Er moet nog een klein gedeelte opgevuld worden, namelijk het grasveldje tussen de B&M Flying Coaster en de Premier Rides LIM Coaster. Daarna nog wat kleine aanpassingen qua thematisatie en looproutes, en dan is-ie klaar voor de wedstrijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn..... dit is de natte droom van een park designer.. :'( nu ga ik helemaal nooit meer winnen :P

Zeer kewl park

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaaaaah het kriebeld weer :D ik ga hem ook weer halen :P u hoort van mij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 23:31:
jaaaaah het kriebeld weer :D ik ga hem ook weer halen :P u hoort van mij _/-\o_
Had je hem nog niet dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op 27 oktober 2002 @ 23:34:
[...]

Had je hem nog niet dan :P
ghehe nee was ook nog bezig met deel I en ik speel heeeeeeeeeeel veel andere games hou nie echt meer bij wat er uit komt |:( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
clickable

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/funworld.jpg

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/classical.jpg

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/jungle.jpg

Iemand nog suggesties? :)
(pc, splash heeft exitement van 9,5 :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
hebben de mensjes niet van "I want to get off Splash"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
ehmmz een beetje wel, is dat heel erg? 8P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Vaagheit schreef op 28 oktober 2002 @ 21:47:
ehmmz een beetje wel, is dat heel erg? 8P
Als ze er niet snel uit kunnen, dan willen ze op korte termijn niet alleen uit je attractie, maar ook uit je park. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een atractie mag geloof ik niet langer duren dan 5 minuten..... daarnaa krijg je hele pissed off gasten...en zijn agenten aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

stel, tijdens een oefenrondje crasht 1 van mijn 2 8baan karretjes.
hoe moet ik nu verder?
(vertel me aub niet dat ik mijn gehele achtbaan moet opnieuw maken, hij is net zo gaaf)

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
456 schreef op 28 oktober 2002 @ 23:49:
stel, tijdens een oefenrondje crasht 1 van mijn 2 8baan karretjes.
hoe moet ik nu verder?
(vertel me aub niet dat ik mijn gehele achtbaan moet opnieuw maken, hij is net zo gaaf)
Even twee keer achter elkaar het rode vlaggetje (close ride) selecteren (of totdat de melding dat er een crash heeft plaatsgevonden verdwijnt) en daarna weer testen. Zelfde geldt voor als je attractie al geopend is. Even twee keer sluiten, daarna eventueel testen, en na verloop van tijd durven ze vanzelf weer in je attractie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Nu willen ze niet meer uit splash, heb ook nieuw achtbaantje gebouwd :D
Excitement: 9.68 (Very High)
Intensity: 7.30 (High)
Nausea: 4.94 (Medium)

Rulez ;)

(clickable)
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/proud.jpg

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/proud2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/proud3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/proud4.jpg
En hier een overzichtje van de stats van grootste attracties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Trouwens. Bij dat type achtbaan kun je (waneer je de liftkabel gebruikt) ook een steile heis helling hebben waardoor je niet het halve park over moet voordat je eindelijk de juiste hoogte hebt bereikt.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter

Spotter

Lichtnicht

Spotter gaat overnieuw beginnen, staat allemaal veel te dicht op elkaar, heeft ie overgehouden uit ze RCT1 tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Grmbl... heb een prachtige rollercoaster gemaakt, maar ben al een half uur bezig om de intensity rating omlaag te krikken :(

Is nu 12,7, houden ze niet zo van ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik heb m'n ene park bijna af, en ga er daarna nog eentje bouwen. Mag ik die ook insturen? :)

Ik kreeg gisteren namelijk wat leuke ideeen, alleen die kan ik nu niet meer uitvoeren ivm ruimtegebrek. :/ En ik had niet echt veel zin om coasters die ik met veel moeite heb ontworpen en gethematiseerd te slopen. Dat vind ik zonde. Dus dan maar nog een park maken. :P

Dan krijg je het Six Flags effect... dus bv Tweakers Paradise: Magic Mountain, Tweakers Paradise: Over Texas, Tweakers Paradise: Holland, Tweakers Paradise: Belgium etc etc. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 29 oktober 2002 @ 16:56:
Grmbl... heb een prachtige rollercoaster gemaakt, maar ben al een half uur bezig om de intensity rating omlaag te krikken :(

Heb ik ook zo vaak, maak ik een übercoaster, is de intensity 14,3 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ schreef op 29 oktober 2002 @ 17:00:
Ik heb m'n ene park bijna af, en ga er daarna nog eentje bouwen. Mag ik die ook insturen? :)

Ik kreeg gisteren namelijk wat leuke ideeen, alleen die kan ik nu niet meer uitvoeren ivm ruimtegebrek. :/ En ik had niet echt veel zin om coasters die ik met veel moeite heb ontworpen en gethematiseerd te slopen. Dat vind ik zonde. Dus dan maar nog een park maken. :P

Dan krijg je het Six Flags effect... dus bv Tweakers Paradise: Magic Mountain, Tweakers Paradise: Over Texas, Tweakers Paradise: Holland, Tweakers Paradise: Belgium etc etc. :9
uhm, doe het onder de naam van je broertje ofzo ??
Ik weet niet, ik overleg nog wel. Overigens zijn we nog steeds druk in overleg over de sluit datum van de wedstrijd. Voorlopig is dat in ieder geval nog niet, dus bouw lekker door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:07:
[...]

Heb ik ook zo vaak, maak ik een übercoaster, is de intensity 14,3 ofzo...
Stelletje mietjes :( :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 park per persoon lijkt me genoeg :| (anders word het niet eerlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Zoefff schreef op 29 oktober 2002 @ 16:56:

brakes
lateral G's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Lijkt me ook, stuur gewoon het park opwat je het beste vind, je wint toch wel 8P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Spotter schreef op 29 oktober 2002 @ 15:22:
Spotter gaat overnieuw beginnen, staat allemaal veel te dicht op elkaar, heeft ie overgehouden uit ze RCT1 tijd
Ney man, das juist zo gaaf, alles kris-kras doorelkaar heen!
das gewoon het vetste aan rct, niet meer omhoog of omlaag kunnen looping om 3 andere achtbanen heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 17:15:
1 park per persoon lijkt me genoeg :| (anders word het niet eerlijk)
Hoezo? Bang dat iemand op 1 en 2 eindigt? })

Just kidding. :D Ik snap niet wat er niet eerlijk aan is? Een park kan prut zijn, terwijl een ander juist goed is. Ze worden daar toch op beoordeeld? Het zou niet uit maken van wie het afkomstig is. Als een park goed is, dan wordt dat ook zo beoordeeld. Is 't slecht, dan een lage klassering. Toch?

Maar de parkmaps zijn gewoon niet groot genoeg al mijn creativiteit op te botvieren. Als je een beetje darkride wilt maken met mooie theming, dan zit zo 15 tot 20 procent van je park vol. Dan houdt je weinig ruimte voor grote coasters (een B&M hyper/floorless/inverted neemt ook al zo veel ruimte in beslag :/ ). Dat schiet dan niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Tranzity schreef op 29 oktober 2002 @ 21:55:
[...]

Ney man, das juist zo gaaf, alles kris-kras doorelkaar heen!
das gewoon het vetste aan rct, niet meer omhoog of omlaag kunnen looping om 3 andere achtbanen heen...
smaken verschillen, mijn park heeft na uur of 20 werk nog maar 2 achtbanen omdatie anders zo vol wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een dikke 20 uur ben ik idd ook niet veel verder dan 5 goede achtbanen, een een mining theme landschap.... waar hier en daar ook nog een " normale" atractie in staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Aangezien ik al hoor komen "mag ik er nog een bouwen" heb ik dan maar ffkes een iets anders georienteerde (korte) contest erbij gemaakt :)

http://people.zeelandnet.nl/kasemier/gotmatch.zip

Je MOET het spel saven en hier ergens neerzetten op het moment dat je het scenario hebt voltooid, dus in maart van t jaar daarop (4) , en niet later ;)

Ik beoordeel op park, park rating en bezoekersaantal en die laatste twee wegen samen zwaar als de eerste. Met cijfers van 1 tot 5 (park rating is onderverdeeld in rollercoasters, mooi, layout, custom rides)

a alles moet nog geresearched worden en je zit wat krap bij kas :) (15% rente)

Dus have fun :)

Dingen insturen kan tot 17 november, 1pp graag je kunt later veranderen van park wat je wilt laten beoordelen.

PS: Vanavond pagina online GoT'Ters en RCT2 waarop parken geplaatst kunnen worden en met uitslagen van deze, het groooote park contest waar de tread over gaat en natuurlijk andere geheid komende dingen ;)

clickable:
Afbeeldingslocatie: http://www.nonsensforum.com/scen.jpg

Construction rights zijn te koop in midden, en rechteronderhoekje van dat zelfde bergje in t midden heb je al construction rights :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een 3 ( rct) jaar: is dit uit de grond gestamp:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/bart.vancoenen/rct/SCR3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/bart.vancoenen/rct/SCR4.JPG jaja een theater.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Vaagheit schreef op 30 oktober 2002 @ 09:42:
Aangezien ik al hoor komen "mag ik er nog een bouwen" heb ik dan maar ffkes een iets anders georienteerde (korte) contest erbij gemaakt :)

http://people.zeelandnet.nl/kasemier/gotmatch.zip

Je MOET het spel saven en hier ergens neerzetten op het moment dat je het scenario hebt voltooid, dus in maart van t jaar daarop (4) , en niet later ;)

Ik beoordeel op park, park rating en bezoekersaantal en die laatste twee wegen samen zwaar als de eerste. Met cijfers van 1 tot 5 (park rating is onderverdeeld in rollercoasters, mooi, layout, custom rides)

a alles moet nog geresearched worden en je zit wat krap bij kas :) (15% rente)

Dus have fun :)

Dingen insturen kan tot 17 november, 1pp graag je kunt later veranderen van park wat je wilt laten beoordelen.

PS: Vanavond pagina online GoT'Ters en RCT2 waarop parken geplaatst kunnen worden en met uitslagen van deze, het groooote park contest waar de tread over gaat en natuurlijk andere geheid komende dingen ;)

clickable:
[afbeelding]

Construction rights zijn te koop in midden, en rechteronderhoekje van dat zelfde bergje in t midden heb je al construction rights :)
Nou :P Ik had ook een scenario gemaakt met veel bergen; een bergmeer in het midden en enkele toppen met sneeuw. Ook is er al een coaster met excitement 10.40 (Extreme) aanwezig en nog enkele andere attracties; maar deze zijn weg te halen :) Had hem al eerder gepost hier, maar hij is hier te downloaden:

http://www.xs4all.nl/~wognum/Crazy%20Highlands.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:24:

[afbeelding]

[afbeelding] jaja een theater.... :9
Goed idee en leuk uitgevoerd dat wild west theater :)

Van zulk soort dingetjes hou ik persoonlijk wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 16:00:
[...]

Goed idee en leuk uitgevoerd dat wild west theater :)

Van zulk soort dingetjes hou ik persoonlijk wel ;)
Hehe, ik had ook al een theater in m'n map, maar dan in Tiroler setting en inclusief toneelspelers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:46
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 15:24:
[afbeelding] jaja een theater.... :9
Mooi dat theater! Origneel idee!

ps, over de contest .... ik heb nu een vrij groot en mooi park waar ik aan werk sinds de game uit is (niet alle dagen maar goed), echter er zit niet de tweakers ingang voor ... is dat een probleem om em in te sturen als hij straks klaar is?

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ schreef op 30 oktober 2002 @ 16:37:
[...]

Hehe, ik had ook al een theater in m'n map, maar dan in Tiroler setting en inclusief toneelspelers. :)
als je goed kijkt zie je ze bij mij ook huppelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
TAG_Speedy schreef op 30 oktober 2002 @ 16:38:
...
ps, over de contest .... ik heb nu een vrij groot en mooi park waar ik aan werk sinds de game uit is (niet alle dagen maar goed), echter er zit niet de tweakers ingang voor ... is dat een probleem om em in te sturen als hij straks klaar is?
:? Je kan gewoon de naam van je park veranderen, als je dat bedoeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:46
Tranzity schreef op 30 oktober 2002 @ 16:53:
[...]

:? Je kan gewoon de naam van je park veranderen, als je dat bedoeld...
Nee, heb niet het orginele scenario voor de contest gedownload, dus die ingang heb ik niet en volgens mij is mijn terrein iets groter.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( :'( Al mijn savegames zijn verdwenen....inclusief tweakers paradise...... dus ook mijn mooie theater... :(

Ik trek me terug uit de competitie...... om nu nog eens overnieuw te beginnen ( ja al voor de 3e keer), daar heb ik geen zin in....

:'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das baluh jah :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer begint de volgende wedstrijd... en da bedoel ik niet zo'n super snel tussen door ding.... mot wel de tijd krijgen :P

en dus veel op cdrom zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
TAG_speedy, je mag alleen aan de contest meedoen met de tweakers map. je kan natuurlijk wel je mooie park showen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 00:37:
wanneer begint de volgende wedstrijd... en da bedoel ik niet zo'n super snel tussen door ding.... mot wel de tijd krijgen :P

en dus veel op cdrom zetten :+
dat duurt nog wel minstens 3 weken, als het niet al een stuk langer is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaagheit schreef op 30 oktober 2002 @ 09:42:

begrijp niet precies wat je bedoeld maar de orriginele rct2 park contest waar dit topic dus over gaat heeft al een website waar de parken op te komen staan en waar de jjury ze kan beoordelen

of bedoel je dat niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG

Nu ik deze parken zie heb ik echt weer zin om het spel te spelen
maar ik heb gewoon niet zo een creatiefieteit (<-- whatever :|)
Meestal komen mijn achtbanen ergens bij de 8 G waardoor niemand naar binnen durft

Maar jullie hier komen met hele piraten delen en parken met scenery en al

Nice work 8-)

Ga het nu ook maar ff proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Verwijderd schreef op 01 november 2002 @ 13:51:
[...]

begrijp niet precies wat je bedoeld maar de orriginele rct2 park contest waar dit topic dus over gaat heeft al een website waar de parken op te komen staan en waar de jjury ze kan beoordelen

of bedoel je dat niet :?
jawel maar dat had ik niet gezien :D
vondut al zo vreemd, een groot topic op GoT zonder een eigen homepage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me gaat meedoen...maar verwacht niet dat hij "winnaar" wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
. w o u t e r . schreef op 30 oktober 2002 @ 15:52:
[...]

Nou :P Ik had ook een scenario gemaakt met veel bergen; een bergmeer in het midden en enkele toppen met sneeuw. Ook is er al een coaster met excitement 10.40 (Extreme) aanwezig en nog enkele andere attracties; maar deze zijn weg te halen :) Had hem al eerder gepost hier, maar hij is hier te downloaden:

http://www.xs4all.nl/~wognum/Crazy%20Highlands.rar
ik ga hem ff spelen, lijkt me cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz ik ben slecht in rct :( kan niet eens een leuke achtbaan maken...naja oefening baart kunst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 21:13:
hmmz ik ben slecht in rct :( kan niet eens een leuke achtbaan maken...naja oefening baart kunst...
whehe, zo heb ik mijn no money oefen scenario genoemt: "practise makes perfect"
gewoon zonder geld 10 coasters met een excitement van 7+ maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dat is wel een idee :) naja dan heb ik voorlopig wat te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 22:40:
[...]

Of je gebruikt natuurlijk gewoon de... hoe noemen ze dat... daar bij die toolkit :{

Rollercoaster designer ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 22:40:
[...]

Mijn oefenscenario is binnen 3 jaar 10 coasters met een excitement van boven de 9 te maken. Maar ik weet zeker dat er hier mensen rondlopen die de lat nog hoger leggen :P

WIE KAN MIJN PARK REDDEN? Hij keldert nu ineens steeds in rating van 950 die ik constant heb in 1 maand naar 500 ofzow :S en nog lager :s maar dan is hij dicht :(

wacht ik pleurt um online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
http://people.zeelandnet..../DK_Paradise_Verkloot.zip

Degene die me hier uit red krijgt natuurlijk een lekker groot standbeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaagheit schreef op 03 november 2002 @ 02:59:
http://people.zeelandnet..../DK_Paradise_Verkloot.zip

Degene die me hier uit red krijgt natuurlijk een lekker groot standbeeld :P
Kijken wat ik kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik ga even de voet voor het standbeeld plaatsen, it will be HUGE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfm
  • Laatst online: 12-09 14:54

bfm

fixed :P Kilo's rotzooi opgeruimd :{

hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
bfm schreef op 03 november 2002 @ 13:05:
fixed :P Kilo's rotzooi opgeruimd :{

hiero
me handyman's werkten dus nie tgoed?
thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfm
  • Laatst online: 12-09 14:54

bfm

Vaagheit schreef op 03 november 2002 @ 13:15:
[...]

me handyman's werkten dus nie tgoed?
thanx :)
Je was een hoekje vergeten in dat glazen gebouw van je. Post je wel ff een screenshot van et standbeeld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bfm schreef op 03 november 2002 @ 13:20:
[...]

Je was een hoekje vergeten in dat glazen gebouw van je. Post je wel ff een screenshot van et standbeeld? :P
Nou :( :(

Ik was bezig met vette illustraties en zit hij ondertussen met de eer te strijken :(

Ik wil twee standbeelden zien, en die van mij moet groter :(

O-)

Hier dus:

(clickable - beetje slecht geresized)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hicham100/screenshots/puin1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hicham100/screenshots/puin2.jpg

#1 = This pad is disguisting
#2 = The litter here is very bad

Als je dan ff op dat zinnetje klikt zie je welke personen dat zeggen
en dan zie je ook waar ze zijn, en kun je het probleem oplossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een manier om sneller hellingen te maken? Of moet je echt ieder stukje land apart verhogen en dan schuin maken zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op 03 november 2002 @ 14:04:
Is er ook een manier om sneller hellingen te maken? Of moet je echt ieder stukje land apart verhogen en dan schuin maken zeg maar?
Ja, je moet ieder stukje land apart doen...

In de scenario-editor zit wel een berg-tool, maar die hebben ze bij het spelen eruit gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

Zoefff schreef op 03 november 2002 @ 14:31:
[...]

Ja, je moet ieder stukje land apart doen...

In de scenario-editor zit wel een berg-tool, maar die hebben ze bij het spelen eruit gelaten.
ja das heel vervelend :( want anders duurt het jaren. in 1 hadden ze wel die mogelijkheid maar die is er uit |:( |:(

btw weet er iemand iets over custom made scenery want vond een link van zon gast die dat had maar kwam niet erg ver daarmee

http://www.rct2.com/forum...d1&act=ST&f=22&t=797&st=0

want het lijkt me wel tof als da kan

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
De hulp was groot succes, ik heb meteen hele nieuwe staff aangemaakt en goed verdeeld en ik zit nu al jaren op rating 999 :)

Standbeeld ! 8)
T past nog super in de theming ook :P
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/standbeeld.jpg
klik erop voor 1280 :)

en zo is mn park noe :) clickable
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/park.jpg

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/park2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/park3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/kasemier/park4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik stel voor dat we binnenkort een eerste beoordeling gaan doen en dan gewoon met dit park doorwerken zodat je verder kunt bouwen voor de tweede beoordeling of eventueel een heel nieuw park kan bouwen. Dan krijg je het effect dat iedereen gaat proberen het park van C... euhh, sorry.. de winnaar te verslaan terwijl de winnaar zijn park nog verder verbeterd (of zo laat :P)

Maarrr waarsch weer een belachelijk idee hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaagheit schreef op 03 november 2002 @ 16:53:
De hulp was groot succes, ik heb meteen hele nieuwe staff aangemaakt en goed verdeeld en ik zit nu al jaren op rating 999 :)

Standbeeld ! 8)
T past nog super in de theming ook :P
[afbeelding]
klik erop voor 1280 :)
Ownage 8-)

Jammer dat ik niet zo goed in parken maken ben
Ik kan met moeite een leuke achtbaan maken, laat staan theming etc. erbij verzinnen :{
Ik vind alleen de wedstrijd scenario niet zo leuk, want je kunt er geen geld mee verdienen of verliezen. Dat *tsjing* *tsjing* maakt toch een groot verschil bij de kassa :P

Maar ik kan zo wie zo niet meer meedoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Hoezo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
lame raden je bent jury?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik ben te laat |:( :D

Nog een vraagje met betrekking tot crashen

hoe krijg je een gecrashte rollercoaster weer goed :? :?
Als je bijv. iets aanpast, dan zou je hem in principe weer kunnen testen
maar dan blijft ie gewoon op het station staan met onderaan in het r.coaster scherm "Crashed!"

Hoe kan je van dat "Crashed!" afkomen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twee keer op sluiten drukken als ik het goed heb
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste