"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
volgende maand SFA
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
* Phydomir ziet het nu ookschnumi schreef op 17 oktober 2002 @ 11:11:
[...]
genstig?Idd worden weer moeilijke keuze's er zijn zoveel topspellen achter elkaar nu.

damn, ook ED kan ik nu niet kopen... damn... heb je een redelijke hoeveelheid geld kan je nog niet alle spellen kopen

Als ze die spellen nu es een beetje spreiden ....
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
weer een goeie game erbij.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Grab shell dude!
hmmmz... Lijkt me opzich ook wel een kewl spel... Maar met Burnout 2 en NFS heb ik denk ik toch wel ff genoeg spellen (tegen de tijd dat NT2k3 hier uit komt dan he)schnumi schreef op 17 oktober 2002 @ 11:21:
review Nascar Thunder 2003
weer een goeie game erbij.hou zelf niet echt van nascar maar met 43 wagens karren zonder slowdown en allemaal damage models + mooie real time lighting is toch wel
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
* Captain N gaat voor TS2
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
omdat SSS kewl is (hoop ik tenminste...)www.Goku.nl schreef op 17 oktober 2002 @ 11:40:
* Phydomir kan even niet volgen waarom zoveel mensen SSS willen hebben??
* Phydomir gaat voor TS2
Ik wilde net hetzelfde gaan vragenVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 11:51:
Heeft iemand sss al, kunnen we ff geen impressies krijgen??
Verwijderd
/me ging gisteren kijken en...www.Goku.nl schreef op 16 oktober 2002 @ 15:39:
SPOILER
NEOCJ: In dat gebouwtje waar ook de ingang naar Ricco Harbor zit.
[Schaamt-zich-kapot-modus]
Het zat de hele neukende tijd onder mn neus
/me is scheel.. terwijl ik net nieuw paar lensen + bril heb
Echt..

[/Schaamt-zich-kapot-modus]
Verwijderd
Ik heb hem een paar maanden geleden gespeeld, maar ik vond er niet zo veel aan. En ik ben nog wel een voetbalspellen fanaat! Ik heb toch liever een game met ECHTE menselijke spelers en realistische doelpunten. Maar als dit je genre is zal het wel een topgame zijn, besturing is goed en de graphics zien er ook goed uit.
Verwijderd
Ik heb hem al wel gespeeld maar ik denk dat mijn mening misschien enigszin beinvloed is omdat ik bij Infogrames werk.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 11:51:
Heeft iemand sss al, kunnen we ff geen impressies krijgen??
Ik vind het iig een geweldig spel, lekkere snelle aktie, coole special effects en heerlijke multiplayer fun.
Grappige accenten, aparte figuren (zoals bijv een schot met kilt) en leuke stijl
O ja en stukken beter dan Beach Spikers
En ik juist helemaal nietVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 12:00:
En ik ben nog wel een voetbalspellen fanaat! .
This space is occupied
Misschien OF je lensen OF je bril gebruiken.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 11:58:
/me is scheel.. terwijl ik net nieuw paar lensen + bril heb
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ok, dan kan ik SSS dus ook overslaan =)
Grab shell dude!

Verwijderd
Beter dan BS, dat kan niet.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 12:01:
[...]
Ik heb hem al wel gespeeld maar ik denk dat mijn mening misschien enigszin beinvloed is omdat ik bij Infogrames werk.
Ik vind het iig een geweldig spel, lekkere snelle aktie, coole special effects en heerlijke multiplayer fun.
Grappige accenten, aparte figuren (zoals bijv een schot met kilt) en leuke stijl
O ja en stukken beter dan Beach Spikers(heb ze nu beide gespeeld)
[...]
En ik juist helemaal niet
Hopenlijk vind m'n broertje uhm ook vet anders heb ik geen multiplayer partner

Dan ben jij uitermate geschikt om de volgende q over de game te beantwoorden (als je er zin in hebt uiteraardVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 12:01:
[...]
Ik heb hem al wel gespeeld maar ik denk dat mijn mening misschien enigszin beinvloed is omdat ik bij Infogrames werk.
*knip van overige tekst*
Ik was vroeger een groot fan van nba jam op de snes. Uit pre en reviews krijg ik de indruk dat SSS een soort voetbal versie is van nba jam. Aangezien ik voetbal ook leuk vind vraag ik me af of deze indruk correct is. Zo ja dan is het voor mij zeker een must have.
Wat voor werk doe je bij infrogrames?
10 second ninja DONE
Verwijderd
Klopt wel aardigSagat schreef op 17 oktober 2002 @ 12:25:
[...]
Dan ben jij uitermate geschikt om de volgende q over de game te beantwoorden (als je er zin in hebt uiteraard)
Ik was vroeger een groot fan van nba jam op de snes. Uit pre en reviews krijg ik de indruk dat SSS een soort voetbal versie is van nba jam. Aangezien ik voetbal ook leuk vind vraag ik me af of deze indruk correct is. Zo ja dan is het voor mij zeker een must have.
offtopic:
Wat voor werk doe je bij infrogrames?
Ik ben/was een groot liefhebber van NBA Jam (en NBA hangtime)
Als je van die spellen houd zal je SSS ook geweldig vinden
Gewoon lekker simpel spelen, niet druk maken om regels gewoon knallen met die bal
Ik zit hier op de helpdesk
Ik vind BS eigenlijk helemaal niet leuk
Nu maar hopen dat mijn baas dit niet leest

Hebben jullie vast al gelezen, maar ik zat te denken: Nintendo zou zo rond november/december met een grote aankondiging komen...zou dat dan de GBA2 zijn?
ik lig hier al een week te ijlen over die game!!!schnumi schreef op 17 oktober 2002 @ 11:21:
review Nascar Thunder 2003
weer een goeie game erbij.hou zelf niet echt van nascar maar met 43 wagens karren zonder slowdown en allemaal damage models + mooie real time lighting is toch wel
en dan reageert er niemand op
en nu opeens komen ze er ook achter dat dit een ultra vet spel is
MAAR DUS NIET GERELEASED WORDT IN EUROPA!!! damn EA
Want na wat langer spelen werden de levels beter/mooier, meer politie, je wordt door de helicopter gebombadeerd en de besturing is best wel goed
En ik heb het ook al via multiplayer gespeeld en dat was errug leuk
Er zit trouwens wel surround sound bij!
hmm ik ga ook een keertje zon metroid spel halen voor mijn gameboy (naast Metroid Fusion)
zijn er nog echte slechte metroid spellen voor de gameboy of zijn ze allemaal even goed?
This space is occupied
Elroy btw nog een vraagje.Elroy schreef op 17 oktober 2002 @ 13:50:
Jullie moeten trouwens niet NFS:HP2 vergeten.
Want na wat langer spelen werden de levels beter/mooier, meer politie, je wordt door de helicopter gebombadeerd en de besturing is best wel goed
En ik heb het ook al via multiplayer gespeeld en dat was errug leuk
Er zit trouwens wel surround sound bij!
Verwijderd
Aangezien er maar 1 Metroid voor de GB is.., Ja dan zijn ze allemaal even goed.. Tjezus, er zijn maar 3 metroid games in totaal..TheEvilCuber schreef op 17 oktober 2002 @ 14:47:
[...]
hmm ik ga ook een keertje zon metroid spel halen voor mijn gameboy (naast Metroid Fusion)
zijn er nog echte slechte metroid spellen voor de gameboy of zijn ze allemaal even goed?

Btw, zou je AUB ASAP je icoon eens willen optimizen? M'n browser wordt zo traag like hell daardoor.
Ey phuse, heeft iemand ooit wel eens tegen jou gezegd dat jij een vage smaak hebt qua games? Wat kan er in godsnaam nu leuk zijn aan 50 keer hetzelfde rondje rijden? NASCAR is trouwens typisch amerikaans. Ik zal je even uit je droomwereldje halen: in Europa verkoopt die crapPhusebox schreef op 17 oktober 2002 @ 13:05:
[...]
ik lig hier al een week te ijlen over die game!!!
en dan reageert er niemand op
en nu opeens komen ze er ook achter dat dit een ultra vet spel is
MAAR DUS NIET GERELEASED WORDT IN EUROPA!!! damn EA

ehm neeVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 15:09:
[...]
[...]
Ey phuse, heeft iemand ooit wel eens tegen jou gezegd dat jij een vage smaak hebt qua games? Wat kan er in godsnaam nu leuk zijn aan 50 keer hetzelfde rondje rijden? NASCAR is trouwens typisch amerikaans, in Europa verkoopt die craptoch niet.
maar eh het zijn niet alleen ovals
en besides al waren het alleen ovals
het is gewoon close racing
vette shit... en niet van dat saaie f1 gedoe
SSS lijkt me alleen leuk als je met een bak bier en een paar vrienden dat spel HUURT en dan gaat spelen. Verder eigenlijk niet.
Maar Capcom vs SNK is dat nix? Btje 2D Fighteren is altijd wel leuk
NFS:HP2 vink toaal nix, wat wel leuk is is die matrix camera en de ideale lijn camera is mooi gemaakt
Nascar sucks idd, dat is zo saai alleen de laatste paar rondes zijn de moeite waard. Hetzelfde als F1 is ook klote! Wil je echte mannen racesport
This is the Way.
ja rally is vetHIValicious schreef op 17 oktober 2002 @ 15:35:
D³ kan je mij maybe nog zon icon maken? Zou je voor ever dankbaar zijn en
SSS lijkt me alleen leuk als je met een bak bier en een paar vrienden dat spel HUURT en dan gaat spelen. Verder eigenlijk niet.
NFS:HP2 vink toaal nix, wat wel leuk is is die matrix camera en de ideale lijn camera is mooi gemaakt
Nascar sucks idd, dat is zo saai alleen de laatste paar rondes zijn de moeite waard. Hetzelfde als F1 is ook klote! Wil je echte mannen racesportsjeck maar eens een rally uit! Das pas bruut! Met je Subaru Impreza een handremboggie maken! Geweldig
maar alle 3 de rallygames die naar gamecube komen sucken
en komt nog bij, rallygames speel ik liever met mijn stuurtje op de pc want op colin mcrae 3 voor gc kun je nog heeeeeeeeel lang wachten
euhh colin mcrae rally 3 op de PC komt tegelijk uit met de cube versie.Phusebox schreef op 17 oktober 2002 @ 15:38:
[...]
ja rally is vet
maar alle 3 de rallygames die naar gamecube komen sucken
en komt nog bij, rallygames speel ik liever met mijn stuurtje op de pc want op colin mcrae 3 voor gc kun je nog heeeeeeeeel lang wachten
ja maar op de pc heb je wel rally spellen die fatsoenlijk zijn, die je NU kunt spelen... zo bedoelde ik het eigenlijkschnumi schreef op 17 oktober 2002 @ 15:40:
[...]
euhh colin mcrae rally 3 op de PC komt tegelijk uit met de cube versie.
yep dat is waar.Phusebox schreef op 17 oktober 2002 @ 15:45:
[...]
ja maar op de pc heb je wel rally spellen die fatsoenlijk zijn, die je NU kunt spelen... zo bedoelde ik het eigenlijk
De keren dat er een slowdown is is echt minimaal en alleen dan heeft hij een klein beetje last van een slow down. Voor de rest rijd hij gewoon soepel op 30fps en af en toe iets hogerschnumi schreef op 17 oktober 2002 @ 14:50:
[...]
Elroy btw nog een vraagje.Als je dus normaal aan het racen bent en je hebt GEEN slowdown stukje speelt hij dan gewoon soepel op 30 fps of hakkelt hij dan nog iets??
Ik vraag me eigenlijk af waarom je zo graag dat gifje als icon wilt, heb je Super Metroid überhaupt wel gespeeld? PoserTheEvilCuber schreef op 17 oktober 2002 @ 14:47:
Ahh een medestander. Dacht al even dat het aan mij lag.Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 15:09:
Btw, zou je AUB ASAP je icoon eens willen optimizen? M'n browser wordt zo traag like hell daardoor.
Tuurlijk, hoe vind je deze?HIValicious schreef op 17 oktober 2002 @ 15:35:
D³ kan je mij maybe nog zon icon maken? Zou je voor ever dankbaar zijn en

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
nou met die icon krijg je zeker een OW...D³ schreef op 17 oktober 2002 @ 16:16:
[...]
Ik vraag me eigenlijk af waarom je zo graag dat gifje als icon wilt, heb je Super Metroid überhaupt wel gespeeld? Poser
[...]
Ahh een medestander. Dacht al even dat het aan mij lag.
[...]
Tuurlijk, hoe vind je deze?
[afbeelding]
hey maar hoe kan die icon jullie browser nou traag laten gaan?
pc 486 dx66 met 16mb ram?
This is the Way.
Heb trouwens net CUBE gekocht (Engels blad, NGC Mag. lag nog niet bij de bruna...) Voor wie het intresseerd.. Hier alle review cijfers
Timesplitters 2: 9.5 (hij wordt de hemel in geprezen en bestempeld als beter dan Goldeneye ( 8> )
Super Monkey Ball 2: 9.3
Turok; Evolution: 6.1
Sega Soccer Slam: 9.1
Disney's Magical Mirror: 5.1
MX Superfly: 7.1
Tetris Worlds: 5.3
Taz Wanted: 5.8
NHL Hitz 20-03: 8.6
UFC Throwdown: 6.4
Eggomania: 5.2
Barbarian: 4.3
Mat Hofman's Pro BMX 2: 8.8
Kelly Slater's Pro Surfer: 7.6
Zow, dat was het dan
Alleen over Turok ben ik het niet helemaal ens, die verdiend toch zeker een 7. 6.1 is wel erg laag. Maar goed, wie ben ik.
LOLVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 16:41:
[...]
Geweldig
Kijk hoelang het duurt voordat heel GoT me zat is
Idioot
f.k.a D³
Verwijderd
w00t w00t
Ach zal wel een fase zijn, groei er vanzelf wel overheen
Als ik niet te veel post heeft niemand het door
Elke spel waar je niet zeker van bent of je het leuk vind moet je hurenHIValicious schreef op 17 oktober 2002 @ 15:35:
Er is niks cooler als dit icoontjeHIValicious schreef op 17 oktober 2002 @ 16:32:
ja D³ zowiets maar dan leuker, koeler, mooier, phatter, sexier, etc, etc, etc. You get the punt!

This is the Way.
erm..... confusedHIValicious schreef op 17 oktober 2002 @ 17:12:
ps vamp en mage is dat nie gewoon in de epo te doen? jesck atomic ook in sittard en de vlieg-er-uit- in maastricht
Verwijderd
LOLPhydomir schreef op 17 oktober 2002 @ 17:11:
Ik ga denk ik klagen in LA... straks krijg ik hier nog een of andere aanval door dat icon![]()
Het icoon is iig niet te groot
[quote]HIValicious schreef op 17 oktober 2002 @ 17:12:
ps vamp en mage is dat nie gewoon in de epo te doen? jesck atomic ook in sittard en de vlieg-er-uit- in maastricht[/quote]
Wat is dat epo
Zou je me hierover kunnen mailen ?
Staat wel in mijn profiel
Metroid Prime is sexy, volgens mij gaat dat lekker spele
This is the Way.
Verwijderd
We just received the latest European Super Mario Sunshine sales numbers! Hot!
Nintendo informed us today that a whopping 300.000 copies of Super Mario Sunshine have been sold in the first nine days after its release! They also added that the hardware sales numbers have risen with 60% in Europe. Unfortunatley they could not give us any specific numbers.
It looks like our favourite plumber is already becoming the must-have gift for the upcoming holidays!
Verwijderd
trueVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 18:01:
OK dan, we hebben het hier over Europa waar er rond de 1 miljoen NGCs zijn verkocht en geen 2 miljoen net als in Japan.

Ik ben geen Japan kenner ofzo maar daar is volgens mij (ben er nog nooit geweest, wil wel) er een hele andere mentaliteit wat betreft games/gamen. Procentueel gezien doen ook veel meer mensen het en dat verklaart ook waarom er in Japan bijna altijd meer wordt verkochtPhydomir schreef op 17 oktober 2002 @ 17:54:
kan aan mij liggen, maar 300.000 is niet zo heel erg veel toch... getallen van 400.000 zijn in japan in de 1e week iig geen uitzondering.
ik wordt trouwens gek van dat w00t d3ding

SMSVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 19:22:
Huh welk spel is dat???
Episode 5 van het level met dat Hotel.
jep... zit nu bij episode 6... maar weer es ff een half uurtje spelen... daarna huiswerkVerwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 19:31:
OOOh dat is echt een kut level, vooral de begin baas.
source: www.cube-europe.com
sorry phuse, dat ik je in een mineur stemming moet brengen
Of toch wel??
Van de officiele site:
EikelACCLAIM ENTERTAINMENT, INC. RACES BACK TO RETAIL THIS FALL WITH 'BURNOUT(tm) 2: POINT OF IMPACT' ACROSS ALL NEXT-GENERATION PLATFORMS
This space is occupied
ow, btw: weer 2 shines gehaald (episode 6 & 7 van dat hotel level)
als je 4personen hebt, allemaal hebben ze een gamecube staan, en allemaal hebben ze het spel (bij TP 2) iedereen heeft een eigen gemaakt karakter en eigen saves enzo op z'n memory card staan, gaan ze een avond je samen TP 2 doen, dan kunnen er toch maar 2 mensen hun eigen karakter loaden ? omdat er maar 2memory slots in de cube zitten toch ??? of kunnen er wel vier in ?
misschien is TP 2, geen goed voorbeeld maar, denk dan maar aan een spel, waar bij je hero in level kan stijgen enzo, en samen potje tegen elkaar wilt knokken ok ?
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Thnx ik wou hem al gaan halen maar nu weet ik het 100% zeker.Elroy schreef op 17 oktober 2002 @ 16:11:
[...]
De keren dat er een slowdown is is echt minimaal en alleen dan heeft hij een klein beetje last van een slow down. Voor de rest rijd hij gewoon soepel op 30fps en af en toe iets hoger
TP 2, is een must have !!! en ik ga zeker levels bouwen....
ow ja, <<bestaat dit>> een kabel van de pc naar memory card, zodat als ik een coole level bouw voor TP 2, zet hem op het Inet, jullie allemaal downloaden, en mijn level gaan spelen....is da mogelijk ? of moeten jullie allemaal dan jullie memory card opsturen en ik daarop saven, en weer terug sturen ?
tis een voorbeeld ej
Als er dadelijk een breedband modem komt en die maakt bijvoorbeeld gebruik van UTP-kabel, weet je nooit of er een malloot is die een programma schrijft om de data uit je mem. card uit te lezen.
Zeg Mehmed, kujn je dat hele bericht niet gewoon in één post plaatsen? Of ben jij ook al zo'n stats geilneef?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Played Metroid for about 2 hours at my companies trade show tuesday. Awesome game! While many people will try to compare it to Halo, it really doesnt play anything like it. It playes EXACTLY like metroid and Super Metroid did, but in a 3d environment! You will see all kinds of familiar elements to it , like all the jumping onto the ledges over and over and alot of the same weapons. Graphics are VERY good. I would say the graphics are about on par with Halo, no better-no worse. Nintendo also gave everyone there a coupon for a free copy of it when it comes out ( to be used in store, not a mail away! yay!)
Verwijderd
ok more impressions. We didnt get to play specific "levels" per se, but certains points in the game. The first point was going through some tunnels. You have to open the doors exactly like in metroid, by shooting them with the right type of weapon. You have a scanner that you can bring up that will show you any "secret" places that you might need to activate in order to proceed. For example, there was a door that had a bunch of spikes blocking it. By using the scanner you saw that a portion of a wall was highlighted in a purplish color. If you roll into a ball and drop some bombs, it exposes a switch that opens the door. The bombs and weapons work exactly like previous metroids, in that you can drop a bunch of them to gain higher altitude. Another area i got to play was the first boss fight. He is basically a big pile of rocks ( if you saw that tim allen movie that was like star trek, think what that rock dude looked like). You had to use your scanner to see his week point ( which was on his leg) and you had to blast that part open first, and then keep hitting it. Another thing is that the ball rolling is used alot in this game. There was a puzzle where you had to bomb a certain block and it would expose a "spider track" on the wall. You then had to roll up the sides of a ramp ( think tony hawk) and use bombs to propel yourself faster and faster up the sides of the wall until you hit the "spider track" and you would stick to it and it would pull you along. One cool thing, kept from the other metroids is that on some scense , you go to a "2.5D" kinda view when in ball puzzles. You have to roll and blow up rocks with the bombs and just like the other metroids, they regenerate! Another scene i played was a snowy field where i had to jump from block to block (think of those long hallways where you just kept jumping up and to the right or left) and it was exactly like that. The last area i played was some sort of a lab, where there was this GIANT beast in a vat and it was scratching to get out. There was all kinds of other creatures in vats all around the room and there was a door that was banging open and closed, couldnt figure out what to do there though. I dont really remember anymore of the game, but the controls where great, even when going around in ball mode, it was easy and fun to control.
Ik zat echt naar dit spel uit te kijken.
Het is toch maar goed dat ik Need for Speed gekocht heb (schale troost, tenzij het een gerucht is).
Ik vraag me af waarom je moet betalen om online te kunnen spelen.
Ik heb ergens in het topic €6 (per maand) langs zien komen, maar dat is echt veel.
Je betaald toch ook al voor de modem en de internet kosten
Elroy is confused

Aah hierboven spoiler alert
edit
Trouwens was het wel €6 pleuro
Mwa, €6 is niet super veel. Alleen wordt het een ander verhaal als je voor iedere game die je online wilt spelen €6 moet betalen..Elroy schreef op 17 oktober 2002 @ 20:27:
Erg jammer dat Burnout 2 niet naar de cube komt.
Ik zat echt naar dit spel uit te kijken.
Het is toch maar goed dat ik Need for Speed gekocht heb (schale troost, tenzij het een gerucht is).
Ik vraag me af waarom je moet betalen om online te kunnen spelen.
Ik heb ergens in het topic €6 (per maand) langs zien komen, maar dat is echt veel.
Je betaald toch ook al voor de modem en de internet kosten
Elroy is confused
* Phydomir is ook voor een netwerk van nintendo. Dan iets van €15/20 om onbeperkt iedere game te spelen die de mogenlijkheid bied.
het heeft eventjes geduurd, maar * Fubaruba is weer terug in het grote gamecube topic! en moet meteen eventjes 1000 posts gaan lezen om weer bij te zijn...
jaja, ik heb weer internet op mijn stageplek, dus dat wordt weer Gotten alsof mijn leven er vanaf hangt. damn, wat heb ik jullie gemist
jullie mij ook een beetje?
iig, ik gaat eventjes een boek lezen.
* Fubaruba moet toch even een traantje wegpinken bij dit heugelijke moment...
welcome backdaFubar schreef op 17 oktober 2002 @ 20:44:
MOEHAHAHAHA!
het heeft eventjes geduurd, maar * Phydomir is weer terug in het grote gamecube topic! en moet meteen eventjes 1000 posts gaan lezen om weer bij te zijn...
jaja, ik heb weer internet op mijn stageplek, dus dat wordt weer Gotten alsof mijn leven er vanaf hangt. damn, wat heb ik jullie gemist
* Phydomir moet toch even een traantje wegpinken bij dit heugelijke moment...
Kerel, eindelijk! daFuub is back an' he's gonna rock you with da beat is flown...daFubar schreef op 17 oktober 2002 @ 20:44:
MOEHAHAHAHA!
het heeft eventjes geduurd, maar * GZ is weer terug in het grote gamecube topic! en moet meteen eventjes 1000 posts gaan lezen om weer bij te zijn...
* GZ moet toch even een traantje wegpinken bij dit heugelijke moment...
* GZ welcomes daFuub duidelijk back in tha topic.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
lees ze
Woei... exclusieve RPG erbijStaff who worked on Dragon Quest VIII and the Mother series have formed a company called Genius Sonority. Backed by a combination of the Q Fund and The Pokemon Company it will develop RPG's for GBA and Gamecube.
oh my god hide your woman and childeren dafubar is backdaFubar schreef op 17 oktober 2002 @ 20:44:
MOEHAHAHAHA!
het heeft eventjes geduurd, maar * schnumi is weer terug in het grote gamecube topic! en moet meteen eventjes 1000 posts gaan lezen om weer bij te zijn...
* schnumi moet toch even een traantje wegpinken bij dit heugelijke moment...
welcome back.

FIRST AND SECOND PARTY SOFTWARE
Eternal Darkness - 11/1/2002
Star Fox Adventures - 11/22/2002
Mario Party 4 - 11/29/2002
1080 Snowboarding: White Storm - 2003
Legend of Zelda - 2003
Metroid Prime - 2003
Wario World - 2003
THIRD PARTY SOFTWARE
Need for Speed: Hot Pursuit 2 - 10/25/2002
Sega Soccer Slam - 10/25/2002
WWE WrestleMania 8X - 11/1/2002
FIFA Football 2003 - 11/1/2002
Timesplitters 2 - 11/1/2002
Harry Potter and the Chamber of Secrets - 11/22/2002
Star Wars: The Clone Wars - 11/22/2002
Tony Hawk Pro Skater 4 - 11/22/2002
Die Hard: Vendetta - 11/29/2002
Medal of Honor: Frontline - 11/29/2002
Phantasy Star Online Episode I & II - 2003
Resident Evil 0 - 2003
Resident Evil 2 - 2003
Resident Evil Nemesis - 2003
releaselist releasedate lijst europa europe pal
f.k.a D³
damn kill kill kill acclaim!!!Fred_Perry schreef op 17 oktober 2002 @ 19:45:
burnout 2 komen niet naar de cube...
source: www.cube-europe.com
sorry phuse, dat ik je in een mineur stemming moet brengen
tsss echt... steeds meer redenen om naast de cube ook maar een xbox/ps2 aan te schaffen... ssst.

Op de Xbox komt hij dus ook niet. Zeer domme actie van Acclaim maarja.Phusebox schreef op 17 oktober 2002 @ 21:48:
[...]
damn kill kill kill acclaim!!!
tsss echt... steeds meer redenen om naast de cube ook maar een xbox/ps2 aan te schaffen... ssst.
is nfs:hp2 een beetje leuk ... of sux die echt door die lage framerates?
Maar episode 3 van dat laatste level is best lastig (met als je lava goop en dat je dan onderlangs moet)
wil je deel 1 van mij kopen?Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:04:
WTF ... geen burnout2 voor de cube :?!![]()
dan maar deel 1 halen ... k*tzooi
tja suit yourself... 17 euro teveel...Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:09:
no thx... ik haal hem maandeg wel bij MM voor 52 euro
kijk nou ff op de officiele site en je ziet dat dit bull is!!!Verwijderd schreef op 17 oktober 2002 @ 22:04:
WTF ... geen burnout2 voor de cube :?!![]()
dan maar deel 1 halen ... k*tzooi
edit: sorry voor de dubbelpost
This space is occupied
Verwijderd
zie niks staanTheEvilCuber schreef op 17 oktober 2002 @ 22:39:
[...]
kijk nou ff op de officiele site en je ziet dat dit bull is!!!
edit: sorry voor de dubbelpost

Van de officiele site:
en dit:ACCLAIM ENTERTAINMENT, INC. RACES BACK TO RETAIL THIS FALL WITH 'BURNOUT(tm) 2: POINT OF IMPACT' ACROSS ALL NEXT-GENERATION PLATFORMS
Burnout 2 Point of Impact will be available this fall for all of the next-generation gaming platforms at suggested retail prices to be determined
This space is occupied
Alsjeblieft EvilCuber.

Ik weet het, een stuk minder frames, maar ook minder datatransmissie en misschien minder vastlopende browsers.
PS: Zou je hem, als je besluit hem te gebruiken natuurlijk, wel even om een eigen stukje webspace neer willen zetten? Of misschien hier foto upload
GolbeZeromus schreef op 17 oktober 2002 @ 23:34:
*Zucht*
Alsjeblieft EvilCuber.
[afbeelding]
Ik weet het, een stuk minder frames, maar ook minder datatransmissie en misschien minder vastlopende browsers.
PS: Zou je hem, als je besluit hem te gebruiken natuurlijk, wel even om een eigen stukje webspace neer willen zetten? Of misschien hier foto upload
thanx voor het omzetten/verkleinen ik heb hem op mijn eigen chello space gezet
This space is occupied
Good to have you back dude! En nu zorgen dat je baas niet merkt dat je teveel tijd aan GOT besteed en te weinig aan werkdaFubar schreef op 17 oktober 2002 @ 20:44:
MOEHAHAHAHA!
het heeft eventjes geduurd, maar * jOzh is weer terug in het grote gamecube topic! en moet meteen eventjes 1000 posts gaan lezen om weer bij te zijn...
Grab shell dude!
Hey man, good to have you back... wanneer kom je trouwens weer terug naar de lage landen? Toch wel op tijd voor de cubeparty he...daFubar schreef op 17 oktober 2002 @ 20:44:
MOEHAHAHAHA!
het heeft eventjes geduurd, maar * Fred_Perry is weer terug in het grote gamecube topic! en moet meteen eventjes 1000 posts gaan lezen om weer bij te zijn...
* Fred_Perry moet toch even een traantje wegpinken bij dit heugelijke moment...
Ik denk dat dit en deze sites nu wel geupdate zijn...
Helaas, op dit spel zat ik ook te wachten
En NFS HP2 koop ik niet, simpelweg omdat ie ook op de pc uitkomt.
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
misschien vandaag of maandag een antwoordDear Ms/Mrs,
Will Burnout 2 be released for Nintendo Gamecube or Microsoft Xbox?
Several sites stated yesterday that it wouldn't and Burnout 2 would be Playstation 2 exclusive.
On your very own site I found this:
" E3, LOS ANGELES, CA, May 22, 2002 - Returning to the streets in what promises to be the most adrenaline-filled arcade driving game of the forthcoming holiday season, Acclaim Entertainment, Inc. (NASDAQ: AKLM) today announced that it will release Burnout: Point of Impact this fall across all next-generation gaming platforms. "
This really got me confused.
Could you create some clarity in this matter?
With kind regards,
Dit topic is gesloten.