Het gaat rustig hier, slechts een paar post meer dan gisteren? Ik zag dat bij dimension plus Smugglers Run 2 is uitgekomen? heeft iemand deze al? Het lijkt mij wel een leuk spel, race en wat actie. Is het ook al uit bij andere winkels of alleen bij online shops?
hmm... fijn nu weet ik ook hoe t met mario zit...
smugglers run 2 uit?
hmm eens ff kijken, sss of sr2
smugglers run 2 uit?
hmm eens ff kijken, sss of sr2
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
ah Eternal Darkness komt 1 dag voor TS2 uit... 31 oktober blijkbaar
halloween blabla marketing
halloween blabla marketing
Ik zou voor SR2 gaan phuse... SSS zou je wel eens willen houden
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Wel ziek, nu 1800 dollarGolbeZeromus schreef op 20 oktober 2002 @ 21:38:
Ik weet niet waar je woont EvilCuber, maar kijk anders eens in Dordrecht bij de Gameshop. PD voor weinig. (20 a 30 € dacht ik)
Iemand nog een NES kopen met 503 spellen? Dat iemand dat wegdoet zeg, is echt zonde...
Anoniem: 58392
Uhm ik dacht dat de GC versie van TS2 maar 1 week later dan de PS2 en Xdoos versie in de winkels zou liggen.. Die andere versies liggen sinds vrijdag al in de winkels en de Cube bezitters moeten nu ineens 3 weken wachten??
Beetje belachelijk eerlijk gezegd...
grrr... kom ik net bij de eindbaas in SMS... ga ik dood... kan ik dat hele pokke stuk met de boot weer doen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 30913
Woei, ik heb nu alle 120 shines 
Kan nog niets bijzonders vinden dat je nu krijgt, ga nog maar een keertje de eindbaas verslaan. Misschien krijg ik dan iets nieuws.
Kan nog niets bijzonders vinden dat je nu krijgt, ga nog maar een keertje de eindbaas verslaan. Misschien krijg ik dan iets nieuws.
edit:
Ik heb m net uitgespeeld met 120 shines en je krijgt dan op het eind een leuk plaatje te zien, das alles
Valt een beetje tegen.
Ik heb m net uitgespeeld met 120 shines en je krijgt dan op het eind een leuk plaatje te zien, das alles
hehe eindelijk terug naar 1 dag weg te zijn geweest.
de voeding was dus lekker doorgebrandt.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Spoiler dag vandaag, nu weet iedereen hoe je naar de eindbaas moet en hoe hij eruit ziet.Phydomir schreef op 22 oktober 2002 @ 11:10:
grrr... kom ik net bij de eindbaas in SMS... ga ik dood... kan ik dat hele pokke stuk met de boot weer doen
Trouwens hoe kan je nou zo snel dood gaan had je maar 1 leven ofzo
( Ik had 40 levens bij de eindbaas

40!!!!!????? ik heb er altijd 3 ofzo
This space is occupied
Hoezo, ik heb verder toch helemaal niets gezegdElroy schreef op 22 oktober 2002 @ 11:24:
[...]
Spoiler dag vandaag, nu weet iedereen hoe je naar de eindbaas moet en hoe hij eruit ziet.
Trouwens hoe kan je nou zo snel dood gaan had je maar 1 leven ofzo
( Ik had 40 levens bij de eindbaas)
maar goed, ik had er 7, waarvan er 2 af gingen voordat ik wist wat ik moest doen
ik vond die camera erg irri als je aan het rondrennen was
This space is occupied
LOLPhydomir schreef op 22 oktober 2002 @ 10:04:
Ik zou voor SR2 gaan phuse... SSS zou je wel eens willen houden
Heeft iemand trouwens Doshin the Giant gespeeld
Heb er weinig over gelezen in dit topic (of ik heb het weer gemist
Heb er net een review over gelezen in de PU (aub geen discussie over PU, ik lees het voor me werk
spui je ervaringen
timesplitters dan toch deze week?
waar heb je die datum vandaan?
Anoniem: 63989
Hier een review van Star Fox, http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9081
valt een beetje tegen als je het mij vraagt.
Anoniem: 58392
Iemand kwam ermee op GNL forum...ik heb net ff gevraagd waar ie hem vandaan heeft.Phusebox schreef op 22 oktober 2002 @ 11:49:
jaja check deze link maar eens:Phusebox schreef op 22 oktober 2002 @ 11:49:
http://www.dimensionplus....=main&file=/cube/cube.asp
damm dat zou echt zeer!!!! vet zijn.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Anoniem: 5577
Ik vind dat ze wel heel erg zitten te bitchen over de gameplay je weet wat je kunt verwachten van het spel het is tenslotte een adventure dat betekend gewon veel rondlopen praten en zoeken, Als ze zelda voorgeschotelt krijgen gaan ze daar zeker ook weer over zeiken.Anoniem: 63989 schreef op 22 oktober 2002 @ 11:49:
Hier een review van Star Fox, http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=9081
Deze review doet voor mij niks af, ik hecht meer waarde aan de review van ign en ga gewoon de game kopen
ja maar da's wel ook de oude datum dus misschien hebben zij hem nooit naar 1 nov verschovenschnumi schreef op 22 oktober 2002 @ 11:56:
[...]
jaja check deze link maar eens:
http://www.dimensionplus....=main&file=/cube/cube.asp
damm dat zou echt zeer!!!! vet zijn.
damm hiero een reclame voor Metroid Prime en hij is NIET NORMAAL VET!!!
je moet wel quicktime hebben btw.
Metroid Prime commercial
Metroid Prime commercial
Dat is idd een super sfeervol filmpje zeg. 
Heb gisternacht eindelijk weer eens tijd gehad om uitgebreidt te cuben, en heb tot 4 uur s'nachts Resident Evil zitten spelen. Ben nog steeds niet superver gekomen, en zit nu toch weer een beetje vast.
Anyway, een hoop mensen zijn hier nogal enthousiast over TS2. Maar ik snap niet zo goed waarom, want ik persoonlijk vind FPS niet te spelen op consoles. Ik heb TS1 op de PS2 gespeeld, en Halo op de XBox, maar ik kan dus niet overweg met een controller. Een keyboard en muis zijn voor mij toch wel een pre.
Heb gisternacht eindelijk weer eens tijd gehad om uitgebreidt te cuben, en heb tot 4 uur s'nachts Resident Evil zitten spelen. Ben nog steeds niet superver gekomen, en zit nu toch weer een beetje vast.
Anyway, een hoop mensen zijn hier nogal enthousiast over TS2. Maar ik snap niet zo goed waarom, want ik persoonlijk vind FPS niet te spelen op consoles. Ik heb TS1 op de PS2 gespeeld, en Halo op de XBox, maar ik kan dus niet overweg met een controller. Een keyboard en muis zijn voor mij toch wel een pre.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Als je niet een FPS kan spelen met een controller ben je imo LOMP
ik heb nog nooit echt zelf een FPS op de pc lekker kunnen spelen door die tering muis altijd en dat toetsenbord heeft veeeel te veel knoppen en die zitten veel te ver uit elkaar.
Kortom: PC fps'en zuigen zwaar!!!. en ze eisen veel te veel van je pc terwijl ze maar nouwelijks mooier zijn dan sommige console fps games controllers zijn er gewoon perfect voor (behalve voor UT of Q3 ofzo daar is en muis handiger denk ik)
Fuck die muis (*slaat muis heel hard*)
ik heb nog nooit echt zelf een FPS op de pc lekker kunnen spelen door die tering muis altijd en dat toetsenbord heeft veeeel te veel knoppen en die zitten veel te ver uit elkaar.
Kortom: PC fps'en zuigen zwaar!!!. en ze eisen veel te veel van je pc terwijl ze maar nouwelijks mooier zijn dan sommige console fps games controllers zijn er gewoon perfect voor (behalve voor UT of Q3 ofzo daar is en muis handiger denk ik)
This space is occupied
1
hmm.. waarom spotten ze nou met hun eigen game?of is dat serieus bedoeld?schnumi schreef op 22 oktober 2002 @ 12:49:
damm hiero een reclame voor Metroid Prime en hij is NIET NORMAAL VET!!!![]()
![]()
![]()
Metroid Prime commercial
This space is occupied
Hoe wil je een online tactical shooter met alleen de knoppen van een controller spelen? En ze zijn wel degelijk tientallen keren mooier dan welke consolegame dan ook vanwege de teringveel hogere resolutie dan een tv aankan. (sorry hoor, maar je bent echt een nOOb)TheEvilCuber schreef op 22 oktober 2002 @ 13:34:
edit:
/me wil naar huis, SMS spelen
/me wil naar huis, SMS spelen
Van 't weekend bij een vriend StarFox Adventures gespeeld.. damn..
Dat spel heeft qua graphics echt een "wow" factor van hier tot Tokyo, Mario Sunshine valt erbij zelfs behoorlijk weg.
Dat spel heeft qua graphics echt een "wow" factor van hier tot Tokyo, Mario Sunshine valt erbij zelfs behoorlijk weg.
Tja, laten dat nou net de bekendste/beste first person shooters zijn... Zeg FPS en je zegt Ureal/Quake.TheEvilCuber schreef op 22 oktober 2002 @ 13:34:
(behalve voor UT of Q3 ofzo daar is en muis handiger denk ik)
Wow, dat Metroid filmpje is super man! Blijf het echter jammer vinden dat er geen multiplayer gedeelte in zit...
Grab shell dude!
nee met fps bedoel ik meer ftps met verhaal zoals kingpin en Halflife enzo en niet de online games maar meer de adventure shooters. ennuh wat boeit mij de resolutie nou?? als het maar strak is en dat is zelfs Agent under fire
This space is occupied
hoe bedoel je??TheEvilCuber schreef op 22 oktober 2002 @ 13:37:
1
[...]
hmm.. waarom spotten ze nou met hun eigen game?of is dat serieus bedoeld?
ik vind het echt een waanzinnige commercial.
Oke, guess I'am LOMP dan.TheEvilCuber schreef op 22 oktober 2002 @ 13:34:

ik zeg toch imo (In My Opinion) dus niet dat je het bent maar dat vind ik dan weet je wel .. mening heet dat
maar dat zal wel komen omdat ik ben opgegeod met een controller in mijn handen en zwaar roeleer in Perfect dark (GE zuigt ook heel erg)
This space is occupied
Oke, jij vindt (jouw mening) dat ik lomp ben.TheEvilCuber schreef op 22 oktober 2002 @ 14:17:
ik zeg toch imo (In my Opiniondus niet dat je het bent maar dat vind ik dan weet je wel .. mening heet dat
Goed vertaald zo?
hoezo??johnnyv.nl schreef op 22 oktober 2002 @ 14:21:
Kan het kloppen dat er maar een 1/2 jaar garantie op de cube zit?
achter in het boekje wat je bij de console hebt gekregen staat:
24 maanden garantie.
2 jaar dus.
Jep dus geen flame ofzo maar ik snap het nooit dat mensen NIET'met een controller kunnen spelen helemaal FPS'en maar dat komt gewoon omdat ik me dat gewoon niet kan voorstellen
This space is occupied
Anoniem: 23844
Idd, ik snap niet wat Evilcuber bezielt... Eerst de ubergeile Metroid commercial afkraken en daarna de PC FPS'en afzeiken. *zucht* Zeker met het verkeerde been uit bed gestapt?Kramers schreef op 22 oktober 2002 @ 14:15:
[...]
Oke, guess I'am LOMP dan.SJeez, ik wist niet dat ik hier gebashed werd omdat ik een mening heb.
Heb gelijk ff snel 2 icoons gemaakt:

Op elk elektronisch apparaat zit standaard 2 jaar, is een europese wet dus geldt ook voor de 'CubeKan het kloppen dat er maar een 1/2 jaar garantie op de cube zit?
idd Ds ik vind die reclame ook zeer vet.Anoniem: 23844 schreef op 22 oktober 2002 @ 14:24:
[...]
Idd, ik snap niet wat Evilcuber bezielt... Eerst de ubergeile Metroid commercial afkraken en daarna de PC FPS'en afzeiken. *zucht* Zeker met het verkeerde been uit bed gestapt?
Heb gelijk ff 2 icoons gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zal wel een kwestie van gewenning zijn. Ik speel al sinds Quake I met de muis, en daar heb ik voor mijn gevoel meer controle over dan met een controller van een console.TheEvilCuber schreef op 22 oktober 2002 @ 14:23:
Jep dus geen flame ofzo maar ik snap het nooit dat mensen NIET'met een controller kunnen spelen helemaal FPS'en maar dat komt gewoon omdat ik me dat gewoon niet kan voorstellen
Dat filmpje van Mortel Kombat op IGN is helemaal vet

Allemaal goede filmpjes op 1 dag
Mortel kombat lolz, ga je je tegenstander met cement te lijf... (dat was mortel toch? ik ben echte bouw-nOOb)Elroy schreef op 22 oktober 2002 @ 14:40:
Dat filmpje van Mortel Kombat op IGN is helemaal vet![]()
![]()
Net Mario uitgespeeld. En het einde vind ik toch wat teleurstellend. Had gehoopt dat de eindbaas iets moeilijker zou zijn
...
Maar goed, al met al veel plezier aan het spel gehad.. (heb pas 66 shines, maar al die blauwe muntjes boeien me niet zo heel erg.
Maar goed, al met al veel plezier aan het spel gehad.. (heb pas 66 shines, maar al die blauwe muntjes boeien me niet zo heel erg.
ik ken alleen quake 1 van de n64
ennu die reclame het is een .mov filmpie die die laat ie bij mij meer zien als een slideshow (en dan bedoel ik 1 frame per 3 seconde) dus ik zag alleen maar een acteur in een pakkie
die samus moets voorstellen (of het was een heeeel mooi filmpie) dus of het was een acteur in een samus pakkie of een heel mooi filmpie
ennu die reclame het is een .mov filmpie die die laat ie bij mij meer zien als een slideshow (en dan bedoel ik 1 frame per 3 seconde) dus ik zag alleen maar een acteur in een pakkie
This space is occupied
Waarom is de releasedate bij dimplus voor timesplitters 2 van 1 november weer naar 25 oktober gezet???
Iedereen trouwens al gelezen dat metroid prime maar liefst 1!!! memory block gebruikt voor 3 save games??
Iedereen trouwens al gelezen dat metroid prime maar liefst 1!!! memory block gebruikt voor 3 save games??
iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85
Is ook niet zo gek, hoeft alleen op te slaan waar je bent en welke guns je hebt...[FrEEzEr] schreef op 22 oktober 2002 @ 14:46:
Waarom is de releasedate bij dimplus voor timesplitters 2 van 1 november weer naar 25 oktober gezet???
FPS'en met een controller beter als met Keyboard mouse setup????? LOOOOL! wat een n00b. Jammer dat je nog niet online tegen consoles kan spelen, want ik zou je keihard 00wnen met elke FPS game. Al is het alleen maar het richten. (muis is altijd veel precieser)
dat is dus een HEEL mooi filmpje aangezien er geen acteurs aan te pas komen gewoon ingame.TheEvilCuber schreef op 22 oktober 2002 @ 14:44:
ik ken alleen quake 1 van de n64
ennu die reclame het is een .mov filmpie die die laat ie bij mij meer zien als een slideshow (en dan bedoel ik 1 frame per 3 seconde) dus ik zag alleen maar een acteur in een pakkiedie samus moets voorstellen (of het was een heeeel mooi filmpie) dus of het was een acteur in een samus pakkie of een heel mooi filmpie
Dat is niet waar.
Het is deels acteur en deels ingame.
Stond op insider hoe ze dit filmpje gemaakt hadden
Anoniem: 23844
Idd, en trouwens, er zit een actrice onder dat pak (niet dat het te zien is maar ok)Elroy schreef op 22 oktober 2002 @ 14:57:
Dat is niet waar.
Linkjes zijn handigElroy schreef op 22 oktober 2002 @ 14:40:
Dat filmpje van Mortel Kombat op IGN is helemaal vet![]()
![]()
Johnny Cage gets bloody
Sub-Zero surfs Scorpion, literally
Battle of the swords
Test your sight!
Severe butt-kicking
Li Mei and Scorpion in the snow
idd, FPS gaat gewoon beter op de PC, algemeen bekend 
Maaruh, Metroid gaat gewoon 0wnen op de Cube, kan niet anders
Maaruh, Metroid gaat gewoon 0wnen op de Cube, kan niet anders
Nehh je hebt groot gelijk manKramers schreef op 22 oktober 2002 @ 14:31:
[...]
Het zal wel een kwestie van gewenning zijn. Ik speel al sinds Quake I met de muis, en daar heb ik voor mijn gevoel meer controle over dan met een controller van een console.
Ik vind FPS op consoles (MITS met muis en keyboard !!) ook echt KUT...
Kan je toch niet lekker snel richten ? Moet er niet aan DENKEN om bijv. UT2003 op de Cube te spelen hehe dan ben ik echt fragbait..
Ik ken ook genoeg mensen die die mening delen..
Kortom het ligt NIET aan jou
En DAMN wat een VETTE commercial voor MP !!
zoals ik al zij geld dit niet voor spellen als UT q3 UT2k3 enz enz maar meer de spellen die op singleplayer zijn gericht zoals Agent under Fire Goldeneye Perfect dark Halo en dat soort dingen want daar gaat het meer op het avonturen enniet die headshots ofzo want die boeien niet echtx KeN x schreef op 22 oktober 2002 @ 15:01:
[...]
Nehh je hebt groot gelijk man
Ik vind FPS op consoles (MITS met muis en keyboard !!) ook echt KUT...
Kan je toch niet lekker snel richten ? Moet er niet aan DENKEN om bijv. UT2003 op de Cube te spelen hehe dan ben ik echt fragbait..
Ik ken ook genoeg mensen die die mening delen..
Kortom het ligt NIET aan jou
En DAMN wat een VETTE commercial voor MP !!
This space is occupied
Zeg EvilCuber, ik zit net op jouw homepage te kijken en naar aanleiding daarvan heb ik maar één vraag:
Wat heb je in vredesnaam met je GBA gedaan?
Wat heb je in vredesnaam met je GBA gedaan?
Nou, ik weet wel zeker dat als je die spellen met de muis kon spelen ze te simpel waren.TheEvilCuber schreef op 22 oktober 2002 @ 15:06:
[...]zoals ik al zij geld dit niet voor spellen als UT q3 UT2k3 enz enz maar meer de spellen die op singleplayer zijn gericht zoals Agent under Fire Goldeneye Perfect dark Halo en dat soort dingen want daar gaat het meer op het avonturen enniet die headshots ofzo want die boeien niet echt
Alle FPS zijn met de muis makkelijker, ook de singleplayer shooters.
een foto gemaakt met me webcam (ding kreeg ik gratis bij mijn chello ABO) is gewoon een slechte foto
of bedoel je die lijn over me beeld.. das gewoon een refelctie van de kabel van de webcam
of bedoel je die lijn over me beeld.. das gewoon een refelctie van de kabel van de webcam
This space is occupied
wow dan hebben ze dat wel super gedaan want ik kan het niet zien.Elroy schreef op 22 oktober 2002 @ 14:57:
Dat is niet waar.
bedoel je misschien dat ze motion capture hebben gebruikt?? echt waar ik kan niet zien welk stukje dan real life is.
Aaaahhh, het leek net of er een barst in je glas zit. Vandaar.TheEvilCuber schreef op 22 oktober 2002 @ 15:11:
een foto gemaakt met me webcam (ding kreeg ik gratis bij mijn chello ABO) is gewoon een slechte foto
Dat is niet zo moeilijk om te zien.schnumi schreef op 22 oktober 2002 @ 15:14:
[...]
wow dan hebben ze dat wel super gedaan want ik kan het niet zien.
bedoel je misschien dat ze motion capture hebben gebruikt?? echt waar ik kan niet zien welk stukje dan real life is.
Overal waar je een energy balk ziet is ingame en de rest is echt gemaakt (ja dat met die bal ronddraaien ook
Ik vind die live-action echt supersneu. Ik snap niet waarom Nintendo nog steeds van die lui in pakjes rond laat rennen. Ziet er echt niet uit IMO. En die stuntvrouw was ook nog eens bagger, hoe ze staat, hoe ze loopt, hoe ze springt. Allemachtig wat een horkschnumi schreef op 22 oktober 2002 @ 12:49:
damm hiero een reclame voor Metroid Prime en hij is NIET NORMAAL VET!!!![]()
![]()
Ziet er niet uit man
ff 2 icons gebakken (iedereen doet het tegenwoordig geloof ik

Niet gebruiken svp want ze komen in mn random MP icon script.
Hier nog wat making of:

En de rest als links:
http://cubemedia.ign.com/cube/image/spotmetroidcom1.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/spotmetroidcom2.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/spotmetroidcom3.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/spotmetroidcom4.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/spotmetroidcom5.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/spotmetroidcom7.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/spotmetroidcom8.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/spotmetroidcom9.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/spotmetroidcom10.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/spotmetroidcom11.jpg
http://cubemedia.ign.com/cube/image/spotmetroidcom12.jpg
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
dat bedoelde ik dus D³ het ziet er gewoon fake uit.
This space is occupied
Anoniem: 68308
* Anoniem: 68308 heeft het alweer uitgespeeldjohnnyv.nl schreef op 22 oktober 2002 @ 15:42:
Nog een uur en een kwartier en dan weer sunshine speluh
Wel grappig einde... die ik natuurlijk niet verklap
nog 1 keer en ik haal de modjes er bij he... laat dit je eerste ow zijnTheEvilCuber schreef op 22 oktober 2002 @ 14:17:
ik zeg toch imo (In My Opinion) dus niet dat je het bent maar dat vind ik dan weet je wel .. mening heet datmaar dat zal wel komen omdat ik ben opgegeod met een controller in mijn handen en zwaar roeleer in Perfect dark (GE zuigt ook heel erg)
Anoniem: 51172
Dang.. ik zag het verschil eerst niet johD³ schreef op 22 oktober 2002 @ 15:25:
[...]
[afbeelding]
Ziet er niet uit man(links 'echt', rechts in-game)
ff 2 icons gebakken (iedereen doet het tegenwoordig geloof ik)
[afbeelding] [afbeelding]
Niet gebruiken svp want ze komen in mn random MP icon script.
kan niet w8en tot metroid in de winkels ligt
oja
mooie icoontjes!
Over het fps gebeuren.. een muis ruled wel bij een fps.. maar helaas de leuke fps games (timesplitters 2) komen alleen op consoles uit..
isser al een cube muis?
oh nee daar ga ik weerFred_Perry schreef op 22 oktober 2002 @ 15:58:
[...]
nog 1 keer en ik haal de modjes er bij he... laat dit je eerste ow zijn
**denkt terug aan zijn ''sorry hoor maar gta3 zuigt'' topic**
This space is occupied
wie gaat trouwens deel 14 openen, het word namelijk al weer tijd voor een nieuw deeltje
Of moet ik het weer doen? vinnik niet erg hoor
ik zit nu veel op het ign board (free) en daar hebben ze het over ts2 en de mapmaker.. die gekken zijn gewoon allemaal GE levels aan het namaken
met hele guides erbij
Of moet ik het weer doen? vinnik niet erg hoor
This space is occupied
Zo jongen... hoe oud ben je nou? 12?nog 1 keer en ik haal de modjes er bij he... laat dit je eerste ow zijn
Elroy ik heb weer een request.
Kun je de IGN insider head to head TS2 hier posten??
ben benieuwt of er echte grote verschillen inzitten kwa fps in multiplayer en welke versie de beste controls heeft.
Kun je de IGN insider head to head TS2 hier posten??
de GC versie heeft de beste controls en in de XBox versie zitten heel wat bugs las ik maar toch heeft de Xbox gewonnen omdat ie gereviewd is door een Xbox.ign teammember
This space is occupied
jah dat is lekker zeg.TheEvilCuber schreef op 22 oktober 2002 @ 16:56:
de GC versie heeft de beste controls en in de XBox versie zitten heel wat bugs las ik maar toch heeft de Xbox gewonnen omdat ie gereviewd is door een Xbox.ign teammember

Ben ik de enige die dat Metroid-spotje niet kan downloaden? Geef eens de goede link ajb.
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Die link die schnumi gaf doet het bij mij gewoon hoor.
http://cubemovies.ign.com.../metroidcommercial320.mov
Deze dus. Misschien ben je over de download limit van IGN heen. Moet je effe je cookies weggooien en nogmaals proberen.
Deze dus. Misschien ben je over de download limit van IGN heen. Moet je effe je cookies weggooien en nogmaals proberen.
Vaag?!! die link probeerde ik 5 minuten geleden nog! Toen deed ie 't niet, nu wel...Heb ook geen cookies opgeschoond ofzo. Supreme Vaagheid!Kramers schreef op 22 oktober 2002 @ 18:20:
Die link die schnumi gaf doet het bij mij gewoon hoor.
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Woeps, quote ipv edit

Nou aangezien jullie de vergelijking willen lezen, zie hier :
Zo te zien maakt het niet zoveel uit welke je kiest
TimeSplitters 2: Head-to-Head
Which platform has the best version?
October 21, 2002 - If you're at a conflict every time a game debuts on multiple platforms, this column is for you. The Head-to-Head series of articles cuts through all the different takes the editors have on games, compares the facts, and presents you with one uniform opinion on all the versions.
/me TimeSplitters 2 (PS2, GCN, Xbox)
Developer Free Radical, co-founded by ex-Rare members, began work on the TimeSplitters franchise for the PS2 several years ago. It got an impressive engine up and running on the PS2 when it launched, but because of time constraints the first TimeSplitters was lacking features and a strong single-player mode. As soon as work on the first installment ended, Free Radical picked things right back up and began developing a more feature-rich sequel.
TimeSplitters 2 is the result, and thanks to an engine that runs at 60 frames per second across all three next-generation consoles, it is certainly a worthy purchase regardless of the system. Of course, there's no point in not getting the most bang (no pun intended) for your buck, and you'll definitely want to take note of the various differences between all the versions. There are some important things to consider in the area of sound, and especially visuals. Read on.
Control
The control options for a first-person shooter are always very important. Thankfully, Free Radical knew this and has included every option imaginable in TimeSplitters 2 setup menu. Whether you're right-handed or left-handed, TS2 has an option that will suit you. If it doesn't, you will find a "custom" option. You can do whatever you want with the controller features. Finally a console developer has realized how important this is. There are also preference options for auto aim, crouch toggling, and most wanted guns such as "if new and best," or "if new," etc.
Each version is home to all these features, and, frankly, it comes down to controller preference. This, above nearly all, is probably the most important consideration you can make. Every version feels pretty smooth. Though, as Free Radical noted in an interview, the PlayStation 2 analogs can feel a bit less sensitive, compared to the smoother playing GameCube and Xbox versions.
Nonetheless, every feature needed to play is available on all three controllers. Only you can decide which controller will feel best for you.
/me Winner: GameCube/PlayStation 2/Xbox (Tie)
Features
TimeSplitters 2 is identical across all three platforms. Everything from the cut-scenes to the in-game objectives is the same in each version. One feature worth mentioning relates to multiplayer. The PlayStation 2 requires a multitap for four-player, and, if you don't own it already, you're going to be spending more cash for this very valuable feature. So, GameCube and Xbox have the benefit there, but this is more related to the vendor hardware than anything else. After all, this was beyond Free Radical's control.
Another major feature is system link support. Via I.LINK on Sony's PlayStation 2 and Ethernet on Microsoft's Xbox, you'll be able to link up to 16 players. This requires an extensive LAN network, but it is possible, and that's great to hear. So, if you live in a dorm or a complex with multiple Xboxes or PS2s, this is a feature you should look into. GameCube, however, is without any support for this. According to Free Radical, it could not get the technical details it needed from Nintendo to accomplish this.
So, while we are aware that only a small percentage of TimeSplitters 2 buyers will actually be able to use system link, the PS2 and Xbox versions still deserve an award for it, despite being nearly identical otherwise.
There is also the issue of load times, the eternal battle of wills between impatient gamers and laser-read optical discs. As usual, the PlayStation 2 takes longer to load. It's very noticeable compared to the other versions. For example, just loading up the main menu takes nearly 20 seconds from boot-up on the PS2, whereas it's more like 5-6 seconds on the GameCube and Xbox. It's a similar patter for level loading.
Overall, the Xbox version has the benefit of both load times and system link. So, even though PS2 has link-up over GameCube, and GameCube has load times over PS2, we couldn't fairly justify a tie. Admittedly, the features aren't huge, but they are present.
/me Winner: Xbox
Sound
In general, the sound design for TimeSplitters 2 is not exactly award winning. On PlayStation 2 and GameCube, the surround sound is virtually nonexistent. On the positive side of the things, the actual sound quality is fine across all three systems. Xbox has the best sound in the end, whether you're mocking surround with Dolby Pro Logic II or using the powers of discrete separation with Dolby Digital. For clarification, none of the versions were coded for DPLII, but it certainly helps to use it. Interestingly, Dolby Digital on Xbox is without center channel support. The four-channel Dolby Digital is clean and precise, but can feel a bit odd. By nature, a first-person shooter is very much centered on the TV. So, it seems very odd to fire off your gun and not hear any resonation from the center channel.
Still, regardless of the lackluster surround support, all versions sound pretty good. But, Xbox wins out for clarity with Dolby Digital support, even if it's four-channel.
/me Winner: Xbox
Graphics
As always, the eye candy in a first-person shooter plays a very big part in your experience. Free Radical did a wonderful job of getting TimeSplitters 2 running well on all three systems at 60 frames per second. Even in multiplayer, the framerate holds up in all three versions. However, despite the smoothly running engine on all systems, there are some major visual differences.
The PlayStation 2 is home to the usual issues, including lower resolution texture work and shimmering due to lack of proper filtering. It by no means looks bad, of course, but when you get an eyeful of the GameCube and Xbox versions, it's definitely apparent that it's the least impressive of the three visually.
As for GameCube and Xbox, both have high-resolution texture work. In an effort to show off each system's power a little bit, some of the textures will become very clear as you zoom in on them. It's sporadic, but adds to the overall presentation of each environment. In this respect, GCN and Xbox are basically the same. From polygons to texture work to framerate, it's all basically the same.
What's really going to bake your noodle (it certainly did ours) is the difference in lighting between the three versions. GameCube and PlayStation 2, look pretty much identical in terms of color saturation, brightness, and contrasting. However, when we stuck the Xbox version next to them, we gasped at how much brighter it is. As we've often found, Xbox inherently puts out a brighter display signal. In the case of TimeSplitters 2, however, Free Radical seems not to have quite tamed it. On the one hand, it can actually look quite good with some brighter lighting and more visible textures. It makes the GCN and PS2 versions look over saturated and almost too colorful, in fact. On the other hand, it's clearly not balanced. Proof of this comes in the form of the game's very first cut-scene. In a pitch-black cave, two fools explore with their flashlight, only illuminating key parts of the environment. On PS2 and GameCube, the black levels actually look black. On Xbox, however, the scene is completely washed out, to the point of being gray.
In the end, GameCube has the benefit of having more color and some sharper rendering in the backgrounds, but Xbox produces a much more visible game with a slightly softer look, even if the black levels are decidedly washed out. You have a bit more control adjusting the Xbox version with your TV, too. Which is the best? Again, this will be a preference issue. If you've got component cables and an HDTV, you may prefer the image that Xbox spits out, because it supports progressive scan. However, if you're just a regular composite or S-Video user, you may not care either way. It's all a matter of color saturation and black levels.
/me Winner: GameCube/Xbox (Tie)
Final Verdict
Above all, the controller is a hugely important factor. We suggest you base a large part of your purchase of TimeSplitters 2 on that. Many of the aforementioned factors are certainly important, but the connection between the player and the game takes priority here. If you're not comfortable, you'll be distracted from the gameplay experience, sound, and even the visuals.
For the straight up technical win, though, we've chosen Xbox. It won in every category, after all. No matter what you actually choose to buy, though, you really can't go wrong. They're all great versions.
/me Overall Winner: Xbox
goldeneye afzeiken is net zoiets als Mario afzeiken. Goldeneye wordt door de meeste gezien als 1 van DE beste games op de n64.
En als je niks zinnigs te melden hebt, blijf dan aub weg
goldeneye vind ik toch echt zuigen.. hapert veel (of heeeele slechte animaties) kut verhaal (hij volgt de film en ik hou meer van sci-fi) DE BOUTSTE MULTIPLAYER OOIT!!) je kon geen bots instellen je had veel te weing wapens je had geen stats and so on.. integenstelling tot Perfect dark das pas een spelFred_Perry schreef op 22 oktober 2002 @ 19:25:
[...]
goldeneye afzeiken is net zoiets als Mario afzeiken. Goldeneye wordt door de meeste gezien als 1 van DE beste games op de n64.
This space is occupied
Zeg Evilcuber, jij hebt zeker in je levenscyclus eerst PD gespeeld en daarna pas GoldenEye?
Ik heb PD zelf ook maar vond het maar een soort van ge-update GE.
Boutste multiplayer? OK, geen bots, maar dat hoeft van mij ook helemaal niet. Maar aan wapens niet te weinig en stats zaten er ook in. Marksmanship award anyone?
Dat MK:DA ziet er ook wel tof uit. Test your sight, hahaha, wat een humor. Ik weet niet of hier nog mensen zitten die MK1 hebben gespeeld, maar daar had je dus : Test your might. Moest je aantal planken doorslaan door eerst flink op de controller te raggen. Good ol' days.
Boutste multiplayer? OK, geen bots, maar dat hoeft van mij ook helemaal niet. Maar aan wapens niet te weinig en stats zaten er ook in. Marksmanship award anyone?
Dat MK:DA ziet er ook wel tof uit. Test your sight, hahaha, wat een humor. Ik weet niet of hier nog mensen zitten die MK1 hebben gespeeld, maar daar had je dus : Test your might. Moest je aantal planken doorslaan door eerst flink op de controller te raggen. Good ol' days.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Hoe kan hij dan zeggen dat die voor de x-box beter is?Elroy schreef op 22 oktober 2002 @ 19:07:
In the end, GameCube has the benefit of having more color and some sharper rendering in the backgrounds, but Xbox produces a much more visible game with a slightly softer look, even if the black levels are decidedly washed out. You have a bit more control adjusting the Xbox version with your TV, too.
* Winner: GameCube/Xbox (Tie)
mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!
Bots zijn voor mij een vereiste in een FPS dat is ook de enige reden om een spel nog te blijven spelen als ie klaar is (GEEN MEDALS OFZO)GolbeZeromus schreef op 22 oktober 2002 @ 20:08:
Zeg Evilcuber, jij hebt zeker in je levenscyclus eerst PD gespeeld en daarna pas GoldenEye?
en nee ik heb GE gehad bij mijn n64 en 2 jaar later PD meteen gekocht toen ie uitkwam en daarna 2 jaar blijven spelen ! elke dag
This space is occupied
Van mij mag je, maar je hebt hem kennelijk al geopend.
Maar kon je niet even wachten op de 1000ste post? Was in het begin ook al irritatie over.
Jongens:
Deel 14
. En niet iedereen heeft natuurlijk zijn 25 ppp aanstaan.
Maar kon je niet even wachten op de 1000ste post? Was in het begin ook al irritatie over.
Jongens:
Deel 14
Oh well, het kwaad is nu al geschied.ow shit ik d8 dat pagina 40 1000 posts betekende ik dacht moet ik ff snel zijn ben ik nog veel te vroeg Sorry sorry sorry
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
ow shit ik d8 dat pagina 40 1000 posts betekende
ik dacht moet ik ff snel zijn ben ik nog veel te vroeg Sorry sorry sorry

This space is occupied
waaah? jij bent gek... GoldenEye rules MP en SP... echt zo vetTheEvilCuber schreef op 22 oktober 2002 @ 19:47:
[...]
goldeneye vind ik toch echt zuigen.. hapert veel (of heeeele slechte animaties) kut verhaal (hij volgt de film en ik hou meer van sci-fi) DE BOUTSTE MULTIPLAYER OOIT!!) je kon geen bots instellen je had veel te weing wapens je had geen stats and so on.. integenstelling tot Perfect dark das pas een spelzooo mooi, perfecte muliplayer, cool verhaal verhaal +Aliens knallen is gewoon helemaal top
![]()
bots zuigen, wie wil er nu bots als je met 4 mensen gewoon zo'n vette actie kunt hebben
en Most Cowardly e.d. waren toch wel de vetste stats in een spel ooit!!!
jaja maar ik speel 99.9% van de tijd alleen dus dan is het nogal saai zonder bots dus
This space is occupied
dan nog maar even een lange post van mij , om de reden dat ik graag hele lange posts maak...
over spellen bijvoorbeeld.
goh, een spel, wat is dat toch een leuk iets eigenlijk, een zooi mensen werkt daar een tijdje aan, geeft het uit, men koopt het en dan gaat een individu het spelen (iemand/individu (ha 2 letters meer
en het hoeft niet eens individueel (
) te zijn ! het kan ook met een heleboel mensen tegelijkertijd gespeeld worden, en dat is wel zo fijn, want dan krijg je leuke taferelen in menig huischkamer en/of jongenskamertje, waarom eigenlijk niet op een vrouwenkamertje ? .. omdat meisjes niet zo happig zijn op spelcomputers, alhoewel dat de laatste tijd wel meevalt, en er een trend naar een verandering van posities van de spelcomputer.
niet meer naast de porno blaadjes, maar naast de tina en de fancy op menigeen bureau !
we zouden dat allemaal moeten toejuichen, zo heeft mijn zusje een knack voor roleplaying games (muhaha) zij speelt dan ook menigeen computerconsolespelcomputer-spel-roleplaying game in de minst mogelijke tijd uit, best knap.. en zo zien wij dat ook meisjes een talent voor iets wat in de middeleeuwen nog als MANNELIJK werd gezien.
nou kan ik natuurlijk nog wel een heel betoog houden over het hoe en wat de rumble functie in controllers hiermee te maken heeft (bekijk de verkoop van de rumblende bezemsteel van harry potter maar is, (ja .. ook vrouwen van 35 vinden harry potter opeens leuk.. (een kadootje zeggen ze dan allemaal in koor tegen de verpakkende toonbankjongen)), maar dat heeft waarschijnlijk geen cohorente samenhang met de toename van de verkoop van computerspelconsoledingen aan vrouwen
muahahahahah
over spellen bijvoorbeeld.
goh, een spel, wat is dat toch een leuk iets eigenlijk, een zooi mensen werkt daar een tijdje aan, geeft het uit, men koopt het en dan gaat een individu het spelen (iemand/individu (ha 2 letters meer
en het hoeft niet eens individueel (
niet meer naast de porno blaadjes, maar naast de tina en de fancy op menigeen bureau !
we zouden dat allemaal moeten toejuichen, zo heeft mijn zusje een knack voor roleplaying games (muhaha) zij speelt dan ook menigeen computerconsolespelcomputer-spel-roleplaying game in de minst mogelijke tijd uit, best knap.. en zo zien wij dat ook meisjes een talent voor iets wat in de middeleeuwen nog als MANNELIJK werd gezien.
nou kan ik natuurlijk nog wel een heel betoog houden over het hoe en wat de rumble functie in controllers hiermee te maken heeft (bekijk de verkoop van de rumblende bezemsteel van harry potter maar is, (ja .. ook vrouwen van 35 vinden harry potter opeens leuk.. (een kadootje zeggen ze dan allemaal in koor tegen de verpakkende toonbankjongen)), maar dat heeft waarschijnlijk geen cohorente samenhang met de toename van de verkoop van computerspelconsoledingen aan vrouwen
muahahahahah
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
concluderend moet ik even zeggen dat ik dit een hele mooie laatste post vind voor dit topic, en dat we er in het volgende topic maar even verder over moeten filosoferen
EDIT :
HOS STOP ! SILLEY MEZOR) AARGH DOE IK QUOTE IPV EDIT !!.. ow nee h!
EDIT 2 :
nee nog niet, maar ik heb er zoveel (als in een aantal.. niet als in ZOVEEL MAN (houdt hand hier w en andere hand hier w) op, en blijkbaar na de 6e kom ik in een GoT postende bui, (je moet me zien bij mijn 2e, dan wordt ik rascisistigh1!)
(ow.. en bij de 3e wordt ik aggressief !)
en bij de laatste wordt ik iemand die mijn ouders te vaak vertel dat ik van ze hou via het antwoordapparaat van iemand anders
EDIT 3 :
nee dat ook niet, daar wordt ik misselijk van =O)
EDIT 4 :
man.. wat een suffe typo's +))
kan je hier btw ook OW's voor krijgen ? of moet ik dan eerst iemand beledigen
)
ho.. don't take that the wrong way !
EDIT :
HOS STOP ! SILLEY MEZOR) AARGH DOE IK QUOTE IPV EDIT !!.. ow nee h!
EDIT 2 :
nee nog niet, maar ik heb er zoveel (als in een aantal.. niet als in ZOVEEL MAN (houdt hand hier w en andere hand hier w) op, en blijkbaar na de 6e kom ik in een GoT postende bui, (je moet me zien bij mijn 2e, dan wordt ik rascisistigh1!)
en bij de laatste wordt ik iemand die mijn ouders te vaak vertel dat ik van ze hou via het antwoordapparaat van iemand anders
EDIT 3 :
nee dat ook niet, daar wordt ik misselijk van =O)
EDIT 4 :
man.. wat een suffe typo's +))
kan je hier btw ook OW's voor krijgen ? of moet ik dan eerst iemand beledigen
ho.. don't take that the wrong way !
[ Voor 0% gewijzigd door yamAUchi op 22-10-2002 22:58 . Reden: het laten zien van de stommiteit van den mensch ! (het statsverneuken bijv. =) ]
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
* Phydomir thinks yamAUchi is drunk

Zo, yam dude, lekkere dikke joint gerookt?
eikel 
omg man, hoelang blijft cube-europe nog down?! moet cube nieuws hebben!
omg man, hoelang blijft cube-europe nog down?! moet cube nieuws hebben!
ik zag dat NFS HP2 ook in de winkel lag vandaag toen Fred en ik wanhopig op zoek waren naar een Sega Soccer Slam... nergens te vinden dus... grrr
maar wel een xbox-loser... eh xbox-user gezien bij dixons met een kapotte controller... mwahahaha
maar wel een xbox-loser... eh xbox-user gezien bij dixons met een kapotte controller... mwahahaha
Dude. ik weet nu niet meer zo zeker of ik nog wel op je GC-party durf te komen...yamAUchi schreef op 22 oktober 2002 @ 22:48:
(je moet me zien bij mijn 2e, dan wordt ik rascisistigh1!)
Grab shell dude!
mijn cube controller is ook kapotPhusebox schreef op 22 oktober 2002 @ 23:27:
ik zag dat NFS HP2 ook in de winkel lag vandaag toen Fred en ik wanhopig op zoek waren naar een Sega Soccer Slam... nergens te vinden dus... grrr

This space is occupied
hihi, hier moet ik toch ff op reagerenTheEvilCuber schreef op 22 oktober 2002 @ 19:47:
[...]goldeneye vind ik toch echt zuigen.. hapert veel (of heeeele slechte animaties) kut verhaal (hij volgt de film en ik hou meer van sci-fi) DE BOUTSTE MULTIPLAYER OOIT!!) je kon geen bots instellen je had veel te weing wapens je had geen stats and so on.. integenstelling tot Perfect dark das pas een spelzooo mooi, perfecte muliplayer, cool verhaal verhaal +Aliens knallen is gewoon helemaal top
![]()
Goldeneye is in mijn ogen het beste spel wat op de N64 verschenen is, geen haperingen(misschien met smoke maar waar het je dat nou niet). Multiplayer was subliem, heb er nachten met vrienden achter gezeten, echt ongelooflijk hoe goed dat was. Enuh, te weinig wapens ? Ik kon ze toen niet eens op 1 hand tellen volgens mij, ik denk dat het er wel genoeg waren hoor.
Perfect dark, slechtere graphics, ontzettend slechte framedrops(niet te spelen zoveel) Perfect dark was juist voor mij een van de grootste teleustellingen op de N64. Heb het ook maar even gespeeld omdat het me zo tegenviel.
Dit is niet om je te flamen ofzow hoor, maar het viel me gewoon even op dat je juist exact het tegenovergestelde dacht van wat ik er van vond
hmm hebben de modjes het nou nog niet gesloten??
ohja Nimmolon: ''slechtere graphics'' grapje ofzo?? dat hoop ik wel anders moet je toch echt een bril
en die framedrops hed je echt alleen als je met 8 bots en4 van aan het spelen was en dan met een rocket schoot ofzo.
in goldeneye hapert ie al als je begint met schieten en de MP zuigt.. je kan helemaal nieks ermee en geen BOTS en dat moet gewoon!!!!
ohja Nimmolon: ''slechtere graphics'' grapje ofzo?? dat hoop ik wel anders moet je toch echt een bril
in goldeneye hapert ie al als je begint met schieten en de MP zuigt.. je kan helemaal nieks ermee en geen BOTS en dat moet gewoon!!!!
This space is occupied
Kom op mensen, nog maar 8 post en dan kan het worden afgesloten, zodat de stats kunnen worden gemaakt...!! hup hup, nog maar 8.
Nummero 14 is al open, misschien is het handig daar verder te praten, er lopen anders twee topics over hetzelfde naast elkaar.
[rml]=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 14[/rml]
[rml]=[ Het Grote GameCube Topic ]= Deel 14[/rml]
Dit topic is gesloten.