Hehe, was ik al niet van plan, maar thanks voor de warningschnumi schreef op 20 oktober 2002 @ 11:12:
KOOP HET NIET!!!!
Grab shell dude!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Hehe, was ik al niet van plan, maar thanks voor de warningschnumi schreef op 20 oktober 2002 @ 11:12:
KOOP HET NIET!!!!
Grab shell dude!
hier nog voor GZ weet niet of hij het gelezen had maar als het zou kunnen zou ik het heel fijn vinden.schnumi schreef op 19 oktober 2002 @ 19:43:
[...]
damm thanxmaar zou je misschien 1 aanpassing willen doen??
het is maar een kleine maar ik zou graag alleen het begin stukje willen hebben dat met dat zelda teken dus.
zou dat kunnen??
volgens mij is hij net te groot btw.
edit: ahh toch niet.
Yep hij komt pas begin 2003 tegelijk met de PC versie.Hehe, was ik al niet van plan, maar thanks voor de warningDan maar wachten op CM3, duurt nog wel ff hoorde ik?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
40 euro?Pindakaasman schreef op 19 oktober 2002 @ 20:09:
phuse, een tijdje terug vroeg jij toch of iemand burnout 1 van je wou overnemen?
wat moet je er voor hebben?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
This space is occupied
dit was al in het 1ste topic bekend hoor.TheEvilCuber schreef op 20 oktober 2002 @ 13:04:
k heb net wat ontdekt! de rondje aan de bovenkant van je cube (''nintendo gamecube'' staat erop) kan je eraf halen. als je eject drukt en kijkt aan de onderkant zitten er rechts 2 puntjes. die kan je terugduwen waardoor het klepje loskomt te zitten ik zag in de CUBE (engels blad) dat er ronde plaatje inzaten van oa starfox en Timesplitters en ze schreven iets over een gift in de vorige maand (9 dacht ik) mij lijkt het dus dat ze een soort klepje gaven waar je dus een van die ronde plaatjes onder kon schuiven ofzo..
coolje cube casemodden (nouja beetje dan
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
This space is occupied
Anoniem: 30913
idd die wil ik ook wel zien ik ben erggg benieuwt.Anoniem: 30913 schreef op 20 oktober 2002 @ 13:45:
Jah, ik zou ook wel erg graag 1080: Avalanche filmpjes willen zien, staan die er nu dan op insider?
Het zijn 4 filmpjes in 1 zip bestand en de filmpjes zien er wel leuk uitwow 19 mb. is het btw een lekker filmpje elroy??
wow 19 mb.Elroy schreef op 20 oktober 2002 @ 13:50:
Ik heb hem al op zip, nu nog iemand nodig die 19Mb kwijt kwam.
Ik kan ze wel uppen... maar hoe wil je dat gaan doen. naar mij mailen wordt denk ook iets te veel van het goede.Elroy schreef op 20 oktober 2002 @ 13:50:
[...]
Het zijn 4 filmpjes in 1 zip bestand en de filmpjes zien er wel leuk uit
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 19137
CUBE rules, beter dan dat N3 kinderblaadje.TheEvilCuber schreef op 20 oktober 2002 @ 13:04:
k heb net wat ontdekt! de rondje aan de bovenkant van je cube (''nintendo gamecube'' staat erop) kan je eraf halen. als je eject drukt en kijkt aan de onderkant zitten er rechts 2 puntjes. die kan je terugduwen waardoor het klepje loskomt te zitten ik zag in de CUBE (engels blad) dat er ronde plaatje inzaten van oa starfox en Timesplitters en ze schreven iets over een gift in de vorige maand (9 dacht ik) mij lijkt het dus dat ze een soort klepje gaven waar je dus een van die ronde plaatjes onder kon schuiven ofzo..
coolje cube casemodden (nouja beetje dan
This space is occupied
Ik kan je de url geven via mail, zodat je het kan downloaden en uploadenPhydomir schreef op 20 oktober 2002 @ 13:56:
[...]
Ik kan ze wel uppen... maar hoe wil je dat gaan doen. naar mij mailen wordt denk ook iets te veel van het goede.
huh zijn ze al geupt dan??Elroy schreef op 20 oktober 2002 @ 14:29:
[...]
Ik kan je de url geven via mail, zodat je het kan downloaden en uploaden
Elroy heeft duidelijk een account nodig bij yamAUchi * hint hint * *wink wink *Elroy schreef op 20 oktober 2002 @ 13:50:
Ik kan hem wgetten naar yamElroy schreef op 20 oktober 2002 @ 14:29:
Ik kan je de url geven via mail, zodat je het kan downloaden en uploaden
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
wow die 3de is ook extreem mooi mag ik die ook gebruiken???D³ schreef op 20 oktober 2002 @ 14:41:
[...]
Elroy heeft duidelijk een account nodig bij yamAUchi * hint hint * *wink wink *
[...]
Ik kan hem wgetten naar yam
offtopic:
Aangezien GolbeZeromus van de NES en SNES Zelda's icons heeft gemaakt, heb ik de intro van Zelda: OoT onder handen genomen. Deze zijn vrij te gebruiken, nee echt ik word niet kwaad
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zul je zien dat niemand ze hoeft
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
thnx GZGolbeZeromus schreef op 20 oktober 2002 @ 14:52:
Alsjeblieft schnumi.
[afbeelding]
Zeer mooie gifs D³. Welke emu gebruik je daar nou weer voor? PJ64?
Ik ga ook nog wat icons maken. Ik vind het wel leuk om te doen eerlijk gezegd.
kan ik ook een adresje via mail ontvangen??Elroy schreef op 20 oktober 2002 @ 14:42:
Ja, hij kan hem gewoon van mijn server thuis downloaden
Scheelt mij weer uploaden
D³ check your mail
This space is occupied
Neeschnumi schreef op 20 oktober 2002 @ 14:59:
[...]
kan ik ook een adresje via mail ontvangen??![]()
mail: schnumi@hotmail.com
ok ik kan je niet helemaal volgenElroy schreef op 20 oktober 2002 @ 15:07:
[...]
Nee
Ik geef maar 1x een url weg en als daar niks mee gedaan wordt dan hebben jullie pech.
This space is occupied
Grab shell dude!
Eek at ~70% connectie weg bij jou Elroy? Of doe ik wat fout?Elroy schreef op 20 oktober 2002 @ 14:42:
Ja, hij kan hem gewoon van mijn server thuis downloaden
Scheelt mij weer uploaden
D³ check your mail
Tuurlijkschnumi schreef op 20 oktober 2002 @ 14:45:
wow die 3de is ook extreem mooi mag ik die ook gebruiken???kan ik af en toe wisselen.
Thanks en idd PJ64.GolbeZeromus schreef op 20 oktober 2002 @ 14:52:
Zeer mooie gifs D³. Welke emu gebruik je daar nou weer voor? PJ64?
Ik ga ook nog wat icons maken. Ik vind het wel leuk om te doen eerlijk gezegd.
Ik zal eens kijkenTheEvilCuber schreef op 20 oktober 2002 @ 15:04:
edit: kan iemand een Perfect dark icon maken? ik zou het zelf graag doen maar hij loopt niet echt op mijn p1 200 32mb met 4 mb video dus cappen op draaien allen al gaat niet![]()
f.k.a D³
Ja ik lag er ook effe 1 min uitD³ schreef op 20 oktober 2002 @ 15:20:
[...]
Eek at ~70% connectie weg bij jou Elroy? Of doe ik wat fout?
>> 1080° Avalanche videos thanks to Elroy & yamAUchi en een toefje D³Elroy schreef op 20 oktober 2002 @ 15:22:
Ja ik lag er ook effe 1 min uit
Kan je hem nog resume doen, want nu doet alles het weer
f.k.a D³
Serves 'em right i sayThe company also said it was evaluating the guidance for the first half of fiscal 2003 it gave in September in light of limited distribution for its controversial new game "BMX XXX" and delays in the international release of two titles.
"In our view, (Acclaim) is suffering from a lack of compelling content," Gerard Klauer Mattison analyst Edward Williams said in a research note. "Acclaim's recent games ... have not performed well at retail and we do not expect its current line-up to fair much better."
Wedbush Morgan analyst Michael Pachter cut his rating on the stock to "hold" from "buy" on Friday, saying the cut reflected a delay in profitability for the company."
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
*kuch* zoals ik al een x eerder heb gevraag (pag hiervoor) maar mag ik dus deze url(s) voor t gamecube topic op t Fokforum gebruiken aub
Oke dan wacht ik geduldig afD³ schreef op 20 oktober 2002 @ 15:45:
[...]
Het is yamAUchis bandbreedte dus ik kan daar niets over zeggen.
Het is yamAUchis bandbreedte dus ik kan daar niets over zeggen.Febster schreef op 20 oktober 2002 @ 15:41:
*kuch* zoals ik al een x eerder heb gevraag (pag hiervoor) maar mag ik dus deze url(s) voor t gamecube topic op t Fokforum gebruiken aub?
f.k.a D³
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Star Fox 2 BETA??? Die heb ik nog helemaal niet.Jammer dat de Starfox 2 BETA zo flikkert in ZSNES, geeft een beetje gare icons Die intro heeft wel een hoog-icon-potentieel
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Grab shell dude!
Moet ik um * kuch * opsturen? *kuch *GolbeZeromus schreef op 20 oktober 2002 @ 16:51:
Star Fox 2 BETA??? die heb ik nog helemaal niet.
Ah de dag waarop je je voor het eerst eigenaar van een SNES mocht noemen. Vol verwachting de snoeren aansluiten, die kenmerkende nieuwe plastic geur opsnuiven en met trillende handjes genieten van je eerste spel. Inmiddels vulden de aromatische geuren van de heerlijke appeltaart die je moeder beneden aan het bakken was je kamer. Regen tikte zachtjes op je raam. Even naar beneden voor een stukje taart om het heuglijke feit te vieren, daarna snel terug om geen moment te missen van het heerlijke samenzijn met je SNES, iets wat vele jaren en vele topspellen later onveranderd zou zijn...Bedenk me vandaag ineens dat het vandaag precies tien jaar geleden is dat ik Super Mario World op de SNES uitspeelde. Dat het vandaag tien jaar en een dag geleden is dat ik een SNES kocht. En dat het negen jaar en 364 dagen geleden is dat ik Zelda 3 kocht.
f.k.a D³
Oeh, pas op. Dat soort dingen als *moet ik hem opsturen* wordt niet gewaardeerd door modjes ed. Lijkt me niet erg though.D³ schreef op 20 oktober 2002 @ 17:47:
[...]
Moet ik um * kuch * opsturen? *kuch *
[...]
Ah de dag waarop je je voor het eerst eigenaar van een SNES mocht noemen. Vol verwachting de snoeren aansluiten, die kenmerkende nieuwe plastic geur opsnuiven en met trillende handjes genieten van je eerste spel. Inmiddels vulden de aromatische geuren van de heerlijke appeltaart die je moeder beneden aan het bakken was je kamer. Regen tikte zachtjes op je raam. Even naar beneden voor een stukje taart om het heuglijke feit te vieren, daarna snel terug om geen moment te missen van het heerlijke samenzijn met je SNES, iets wat vele jaren en vele topspellen later onveranderd zou zijn...
TheEvilCuber:
Is dit wat?
[afbeelding] [afbeelding]
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
ahh je weet niet wat voor een plezier je mij hier mee doet
This space is occupied
http://cubeparty.cheatcn.info/GolbeZeromus schreef op 20 oktober 2002 @ 18:50:
Hoe is het eigenlijk met de HGGCT meeting?
Ik resize met VirtualDUB, vind ik handiger en het is geloof ik ook wat sneller.En nog één ding D³, hoe krijg jij die plaatjes precies 60x60. Als ik ze resize gaat dat alleen in verhouding. Zo kom ik dus bijvoorbeeld aan 60x52.
Hehe alsjeblieftTheEvilCuber schreef op 20 oktober 2002 @ 19:17:
ahh je weet niet wat voor een plezier je mij hier mee doet![]()
echt, ik denk dat wat voor jou Metroid is voor mij Perfect dark is
Die icon's zijn gewoon prachtig allebij *knielt voor D³, en steekt kaarsje aan bij D³ standbeeld* deze ga ik zeker gebruiken
Blocks bedoel je? Ik las 2 (!) blocks, ik kan het me haast niet voorstellen zo weinig maar schijnt echt zo te zijnmaja als ik dan weer hoor dat timesplitters 2 weer on echte Rare game is geworden ben ik toch wel weer blij vooral die leveleditor lijkt mij helemaal fantastisch alleen vraag ik me af hoeveel black dat dan worden.. 1 zon leveltje
f.k.a D³
Een half jaartje wachten kan er wel bij (mits er in die tussentijd geen betere arcaderacer uitkomtYou may have recently read reports that Burnout 2 was never set for a GameCube release. Although the game was previously widely expected to release on the Cube, many sources recently indicated that the game was firmly set as a lone PlayStation 2 exclusive. Lets set the record straight - Criterion Games did announce that Burnout 2 would be heading for the Cube and it was not pure speculation. Here's the press release which confirms this fact:
ACCLAIM ENTERTAINMENT, INC. RACES BACK TO RETAIL THIS FALL WITH 'BURNOUT 2: POINT OF IMPACT' ACROSS ALL NEXT-GENERATION PLATFORMS
The real sting-in-the-tail arose when Acclaim published its modified release list earlier this month. When Burnout 2 wasn't listed for the Cube every journo in the land presumed that it was never heading for our 128-bit wonder. However, what's more likely to be case is that Sony have sealed an 6-month exclusivity deal with Critierion. This golden handshake will ensure that Burnout's sequel doesn't release on any other format soon.
Get your brains into gear and remember that Burnout was released on the Cube and Xbox six months after its debut on the PS2. Everyone assumed that this was due to the Cube and Xbox's absence in the market - but now it seems likely that Sony had preference in Criterion's plans due to a big-cheque deal.
No concrete confirmation then, but it's looking increasingly probable that the sequel to Burnout will make an appearance on the Cube after all. Phew!
www.cube-europe.comhmm wat is je bron?
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
This space is occupied
Goedkoop ? waar ... ?TheEvilCuber schreef op 20 oktober 2002 @ 19:17:
[...]
De drang om toch weer een N64 te kopen word steeds groter vooral nu je hem zo goedkoop overal kan krijgen en dan moet ik natuurlijk wel Perfect dark erbij halen![]()
![]()
This space is occupied
SpecsKoffiezuiper schreef op 20 oktober 2002 @ 21:57:
heb hier opzich nog wel een extra N64 liggen met wat games erbij...zal die wel even op die ene site zettenDoe er toch niks mee...aan 1 genoeg
Vind het wel meevallen, wat ik tot nu toe in de filmpjes heb gezien kon ook in 1080 1.Phusebox schreef op 20 oktober 2002 @ 22:19:
ow 1080 ziet er zwaar beneden de maat uit trouwens...
wordt een beetje ssx like... het realisme is ver te zoeken
VET ! Heb je een URL van die winkel voor me ? (of adres indien ze geen site hebben)TheEvilCuber schreef op 20 oktober 2002 @ 21:43:
Ik woon in Amsterdam en hier is een gameshop (savegames) in Noord met heeeeel veel 2e hands spellen en n64 enzo
hier is een n64 + spel 60 euro
Anoniem: 55194
als je beneden de 14 bent dan is het wel vet.x KeN x schreef op 21 oktober 2002 @ 05:20:
[...]
VET ! Heb je een URL van die winkel voor me ? (of adres indien ze geen site hebben)
Waarom hoor ik btw niemand over Mickey Mouse ? Is dat zo'n kutspel ofzo ?
Ik wil 'm nl. gaan kopen (m'n vriendin was ook helemaal weg van die filmpjes en screenies ervan)
[afbeelding]
[afbeelding]
Is 'ie de moeite waard om te kopen of zeggen jullie van... nèhhh..
En nog iets.. Ik heb Sega Soccer Slam op de PS2.. Is 'ie op de Cube heel anders ?
Oftewel.. is het de moeite waard om 'm ook voor de Cube te kopen ?
Volgens mij maakt het geen reet uit...x KeN x schreef op 21 oktober 2002 @ 05:20:
En nog iets.. Ik heb Sega Soccer Slam op de PS2.. Is 'ie op de Cube heel anders ?
NIET kopen, echt niet. Het is een soort vaag point-and-click spel, vaag verhaal, duidelijk gericht op de kids. Een echte kiddy game dusIs 'ie de moeite waard om te kopen of zeggen jullie van... nèhhh..
Jah, maar het Gamer.nl systeem pakt de ° van degrees niet, dan krijg je een vage foutmelding. Moet toch iets, lijkt me. Maar ik zal er de volgende keer aan denkenDouwe, haal alsjeblieft dat degrees achter 1080 weg in je nieuwsbericht op gamer.nl. Ik erger me er altijd zo aan als mensen het 1080 degrees snowboarding noemen. Je spreekt het uit als "ten-eighty: snowboarding". En schrijft het als 1080° Snowboarding.
Grab shell dude!
Cube (magazine) beoordeelde hem op een 5 !x KeN x schreef op 21 oktober 2002 @ 05:20:
[...]
Waarom hoor ik btw niemand over Mickey Mouse ? Is dat zo'n kutspel ofzo ?
Ik wil 'm nl. gaan kopen (m'n vriendin was ook helemaal weg van die filmpjes en screenies ervan)
[afbeelding]
[afbeelding]
Is 'ie de moeite waard om te kopen of zeggen jullie van... nèhhh..
wow vet!!!jOzh schreef op 21 oktober 2002 @ 09:36:
Ik heb het ff nagevraagd op de nieuwsgroep agvng en volgens een paar gasten die Timesplitters 2 al hebben neemt een zelfgemaakte map maar 2 blocks in. Singleplayer gebruikt 4 blocks.
En in NGC Magazine krijgt ie een 2.6
Netjes man! maar waar blijft iedereen? er zijn toch wel mensen die willen ruilen?Phydomir schreef op 20 oktober 2002 @ 09:54:
ow kee...
naar een uurtje of 5 werk is ie af
http://www.vonk-ms.com/nintendo/
Nintendo Markt
Ik heb uhm echter nog niet heel erg uitvoerig getest dus er kunnen nog wat kleine foutjes in zitten.
Mocht je die tegen komen of gewoon een op/aanmerking hebben. Dan kun je die sturen naar phydomir@vonk-ms.com
ps: Nintendo Markt kan op geen enkele wijze verantwoordelijk worden gesteld door geleden schade door het plaatsen van een advertentie op Nintendo Markt. Tevens is Nintendo Markt in geen enkele manier verbonden aan Nintendo Europe, Nintendo of America of Nintendo Japan.
Heb hem op de Xbox en de GC gespeeld en daar zit iig weinig verschil tussenx KeN x schreef op 21 oktober 2002 @ 05:20:
[...]
Ik heb dit van: http://www.dgs-online.nl/nieuws/?id=8096Burnout 2 toch naar de Cube...?
NGC - Ace - 21/10/2002 - 8:59:00 AM
Op het net ging vorige week het nieuws rond dat Burnout 2 niet op de Gamecube zou verschijnen, omdat het ten eerste niet in produktie was en ten tweede dat het niet officieel aangekondigd zou zijn. Positief nieuws hierover vind je een klik verder...
De nieuwste geruchten gaan rond dat Burnout 2 wel degelijk richting de Cube komt en dat de produktie zelfs al is begonnen. En als alles goed gaat, zou hij een release kunnen hebben rond februari/maart van volgend jaar. Let wel, het is nog niet bevestigd, it´s still a rumor.
Wat wel een feit is, is dat de originele headline van de press release van Criterion (de makers van de game) vermeld dat Burnout 2 voor alle platformen bedoeld is:
"ACCLAIM ENTERTAINMENT, INC. RACES BACK TO RETAIL THIS FALL WITH 'BURNOUT 2: POINT OF IMPACT' ACROSS ALL NEXT-GENERATION PLATFORMS"
Het klopte in elk geval wel dat de produktie van Burnout 2 voor de Cube nog niet begonnen was. Volgens bronnen zou de reden hiervan zijn dat Sony een "exclusive hold" van zes maanden had voor de Playstation 2.
We houden je up-to-date voor meer ontwikkelingen over Cube´s Burnout 2.
Source: N-Philes
Dit komt van: http://www.dgs-online.nl/nieuws/?id=8070Pro Evolution 2 eindelijk voor de Cube
NGC - Spondaman - 17/10/2002 - 2:40:00 PM
De strijd tussen de beste voetbal spellen werd van oudsher beslist door Fifa en ISS, maar sinds de release van de PS2, veranderde dit aanzienlijk. Het spel Pro Evolution Soccer of in het Japans Winning Eleven genoemd komt ook van de Konami stal en heeft de Fifa en de ISS reeks het afgelopen jaar van de troon gestoten.
Er was dan ook maar een enkel probleem en dat was dat hij alleen op de Playstation te verkrijgen was. De teleurstellende game ISS2 was eigenlijk de enige manier voor een Cube eigenaar om ook zijn portie voetbal te krijgen. Er waren nog wel andere voetbal spellen, maar die waren nog minder.
Nu is het eindelijk zo ver, niet alleen Playstation eigenaars kunnen genieten van het tweede deel in de Pro Evolution serie, maar de game zal ook op de Game Cube verschijnen. Het was al eens aangekondigt, maar dat was lang geleden en in de tussentijd liet Konami niks van zich horen.
Maar Konami houdt gelukkig zijn beloftes en op 30 januari 2003 zal het spel in Japan uit worden gebracht, iets later dan de PS2 release van 12 december.
Mwah, voor zo'n bedrag zou ik het ook doen (US $1,525.00)...GolbeZeromus schreef op 20 oktober 2002 @ 21:38:
Ik weet niet waar je woont EvilCuber, maar kijk anders eens in Dordrecht bij de Gameshop. PD voor weinig. (20 a 30 € dacht ik)
Iemand nog een NES kopen met 503 spellen? Dat iemand dat wegdoet zeg, is echt zonde...
HOERA!! Nu maar hopen dat Konami em niet alleen in Japan released...Pro Evolution 2 eindelijk voor de Cube
Grab shell dude!
This space is occupied
This space is occupied
Kelly slater's pro surfer?Koffiezuiper schreef op 21 oktober 2002 @ 17:52:
en 1 of ander watersurf geval spelWeet de naam niet
This space is occupied
Eternal DarknessTheEvilCuber schreef op 21 oktober 2002 @ 18:10:
hhm deze maanden ga ik ZEKER de volgende dingen nog halen :
-TimeSplitters 2 (WOW wat een spel!)
-Wavebird (lijkt me gewoon erg handig en dan heb ik 3 controllers totaal
twijfel:
-Starfox adventures
-NFS 6:Hot persuit 2 (damn zoveel delen!)
This space is occupied
is het dan echt zo dat je binnen 2 weken kunt ruilen?TheEvilCuber schreef op 21 oktober 2002 @ 19:32:
hmm nee die heb ik helemaal snel uigespeelden die komt tegelijk uit met TS2 en dan is het een makkelijke keuze..
edit: Ik bedacht net wat leuks door mijn eigen woorden dat ik spellen zo snel uitspeel:
ik kan een spel ruilen na 14 dagen (FRS) dus dan koop ik 13 dagen van te voren (voor een top-spel) en dan ruil ik hem als ik hem uit heb gespeeld dus morgen haal ik beach spikers en dan ruil ik hem over 2 weken als ts2 er is
This space is occupied
jow phuse, morgen dan maar ff sega soccer slam gaan lenen bij de frs?Phusebox schreef op 21 oktober 2002 @ 19:54:
[...]
is het dan echt zo dat je binnen 2 weken kunt ruilen?
niet 24 uur?
This space is occupied
* Dyxtra Prime Impressies (spoilers) * Recently, however we were treated to another showing of the game, this time showing new stages that gave a glimpse of how deep this title really is. In a level named Chozo, it quickly became apparent that this wasn't another typical FPS. This stage is vertical in design and forces players to use double jump maneuver to leap across ice platforms. Traditionally, jumping in FPS games is a sloppy afair. At 1st, we were hoping that the game would pan out into a thired-person for these movements as it does for the spiderball, but as hard as it may be to believe, jumping in MP is just as easy as it is in a mario game. Always a stickler for details, if you listen closely while performing a double jump, you can hear Samus' jump jests kick in and spit out exhaust. While this function seems to be fashioned purely for navigation purposes, it actually plays a vital role in combat as well. For certain enemies, locking on and circling may not be enough. You may need to leap through the air, aim down, and blast away as you soar over the beast's back. The combat sequences are as explosive as can be and accompanied by stunning visual effects and gorgeous enemy animations. Keeping with the origanal theme of the series, the game does a nice job of blending exploration with the action. You'll still find yourself laying down bombs in hopes of uncovering a secret passage and also using your scan visor to analyse objects within the envirnment. For example, atone piont in Chozo, you'll need to study and ice wallto determine which weapon and what charge is required to blast through. You'll also be able to scan enemies to refeal data for your logbook, which can be accessed at any time. The functionality and detail that went into the visor is incredible. In a different stage, which appears to be some sort of space station, Samus will encounter a new adversary that emits energy pulses. When these purplexing mechanical foes get too close to your location, your visor will shut down and display TV-like static. We were skeptical at 1st, and to a certain extent were a little worried as to how linear and long this adventure is, but the gameplay is definetly heading in the right direction. If this next tidbit doesn't whet your appetite, then nothing will. During your quest, you'll run into a scructure that looks like a skateboard halfpipe. If you transform into a ball, you can roll down tinto this area. Realistic physics allow you too move up and down the pipe, gaining more speed and height with each pass. Interestingly if you look closely, you'll see a metal strip. If you press the R button right when you pass it, Samus will activate a magnetic pulse and cling to the strip. From this point, she can roll to the next segment of the level. bron (sort of) |
f.k.a D³
Grab shell dude!
This space is occupied
maybe ED of TS2TheEvilCuber schreef op 21 oktober 2002 @ 23:23:
en voor welke ruile je hem dan na 2 weken ??
[ Voor 0% gewijzigd door Tarin op 22-10-2002 14:32 . Reden: spoiler weggewerkt ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
The same goes for meKoffiezuiper schreef op 22 oktober 2002 @ 08:30:
LeukNu weet ik meteen wat de eindbaas is
Had het eerst niet geheel door dat het over mario ging maar goed, goed begin van de ochtend.
Wel ziek, nu 1800 dollarGolbeZeromus schreef op 20 oktober 2002 @ 21:38:
Ik weet niet waar je woont EvilCuber, maar kijk anders eens in Dordrecht bij de Gameshop. PD voor weinig. (20 a 30 € dacht ik)
Iemand nog een NES kopen met 503 spellen? Dat iemand dat wegdoet zeg, is echt zonde...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq