iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
door een meisje van links, achter een bosje ... kon ik da niet zien

en nog keertje een fietser fout ingehaald
en die examinator, leeft over paar dagen niet meer.....
let goed op de krantenkoppen: "examinator gewurgd in linkkabel GC - GBA
stomme hufter dat ie is
maar jah, volgende keer beter, ik ga denk ik maar eens om een GC, anders kom ik er niet overheen
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
kut voor je. Ben zelf ook een keer gezakt en dat is echt een van de minst prettige dingen in het leven... Helemaal als je weet dat je tijdens de lessen gewoon foutloos rijdt... Maar ja. tis niet anders. Volgende keer beter dude...Yohann!s schreef op 16 oktober 2002 @ 09:01:
deze jongen is GEZAKT (kutjebef alweer)
door een meisje van links, achter een bosje ... kon ik da niet zien![]()
en nog keertje een fietser fout ingehaaldomdat die vent stom was
en die examinator, leeft over paar dagen niet meer.....
let goed op de krantenkoppen: "examinator gewurgd in linkkabel GC - GBA"
stomme hufter dat ie is![]()
maar jah, volgende keer beter, ik ga denk ik maar eens om een GC, anders kom ik er niet overheen
* Phydomir pakt nog een bakske koffie en gaat dat weer ff Mario-en
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
* jOzh pakt een bakkie thee en gaat weer verder werken
Grab shell dude!
Verwijderd
volgens mij wel... maar dat is geen zekerheid he?Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 09:28:
Hee effe wat anders, kan iemand met zekerheid zeggen of je tegen bots kunt spelen in de multiplayer-mode van TS 2?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Er staat namelijk wel dat alles werk behalve the smilies.. maaruh..
/me komt er met zn account en ww niet in.. kan wel inloggen.. maar word telkens gedi-rect
ohja : Agent under Fire te koop: 35€
This space is occupied
Verwijderd
Bij mij werkt ut welVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 10:02:
Zijn die discussie ruimtes al gemaakt ?
Er staat namelijk wel dat alles werk behalve the smilies.. maaruh..
/me komt er met zn account en ww niet in.. kan wel inloggen.. maar word telkens gedi-rect
Eerst inloggen en dan op discussie ruimte klikken
anders moet je Elroy ff mailen

nee hoor nog maar 10 en je heb hem uitgespeeld
ik heb er nu 65 maar moet nog 3 levels halen boven die shine gate
This space is occupied
waar staat dan dat ik me moet aanmelden en hoe?
Verwijderd
Er staat een knop: Meld je aanPhusebox schreef op 16 oktober 2002 @ 10:08:
ik snap geen zak van die cubeparty site?
waar staat dan dat ik me moet aanmelden en hoe?
Daar klik je op en vult je gegevens in dan druk je op inloggen en klaar is Kees Phusebox
weet ikTheEvilCuber schreef op 16 oktober 2002 @ 10:08:
[...]
nee hoor nog maar 10 en je heb hem uitgespeelddan kan je tegen de eindbaas
En als ik alle normale episodes heb gehaald vind ik het best. Geen zin om overal nog extra dingen te doen om 120 shines te halen. Dat vind ik zo'n onzin....
Same here, die blauwe muntjes kunnen me gestolen worden...Phydomir schreef op 16 oktober 2002 @ 10:24:
En als ik alle normale episodes heb gehaald vind ik het best. Geen zin om overal nog extra dingen te doen om 120 shines te halen. Dat vind ik zo'n onzin....
Grab shell dude!
ehm tja... ik ging er gisteravond naar toe... en zag niksVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 10:15:
[...]
Er staat een knop: Meld je aan
Daar klik je op en vult je gegevens in dan druk je op inloggen en klaar is Kees Phusebox
en ik zie nog steeds niks
http://cubeparty.cheatcn.info en dan gewoon aanmelden... sim-pelPhusebox schreef op 16 oktober 2002 @ 10:42:
[...]
ehm tja... ik ging er gisteravond naar toe... en zag niks
en ik zie nog steeds niks
ehm tja ik kan me nergens aanmeldenFred_Perry schreef op 16 oktober 2002 @ 10:44:
[...]
http://cubeparty.cheatcn.info en dan gewoon aanmelden... sim-pel
sim-pel
LOL
Ik stuur je ff een mail, want je hebt je msn weer op offline staan.
ehm jij jouw msn?Fred_Perry schreef op 16 oktober 2002 @ 10:49:
[...]
LOL
Ik stuur je ff een mail, want je hebt je msn weer op offline staan.
ik sta gewoon online
en zie ook andere mensen online (waaronder paulus de soskabouter)
ARGH k*7 msn was weer eens eruit gegaan zonder mij het te laten weten, dan doet ie net of je online bent...
Shine Get
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
Verwijderd
/me feliciteert je met je uitstekende keuzestormblade32 schreef op 16 oktober 2002 @ 10:59:
Heb net mario sunshine gehaald. Was het eigenlijk niet van plan, maar op mijn verjaardag kreeg ik bloody roar en dat vond ik nogal een hele erge rot spel. Dus heb ik het maar geruild voor mario.
Shine Get
Denk ook aan mij!ilyc schreef op 15 oktober 2002 @ 23:16:
Ik heb ook veel classic stuff verkocht; enkele Game & Watch en NES spellen...Nu heb ik nog;
2 Game & Watch (Lifeboat+Donkey Kong Jr.)
2 SNES+Super Game Boy+Multitap+4 controllers+21 spellen
1 NES+Zapper+2 controllers+14 spellen
1 N64+6 controllers+Rumble Pak+2 Memory Paks+34 spellen
1 PSone+2 controllers+7 spellen
1 PS2+1 controller+4 spellen
1 Dreamcast+2 controllers+2 VMU+Microphone+17 originele spellen+35 kopietjes
1 Neo Geo Pocket+2 spellen
1 GameCube+2 controllers+8 spellen
1 Game Boy Advance+7 spellen
1 Game Boy Colour+12 spellen
1 PC (2ghz)
1 laptop (1,3ghz)
1 Pokemon MiNi+2 spellen
1 Pokemon Pickachu Colour
Dat was 't geloof ik.
De Neo Geo Pocket heb ik inmiddels ook waarschijnlijk voor 75 euro verkocht en wellicht doe ik de rest weg zodra de volgende generatie consoles voor de deur staat. Alles staat stof te vangen, met uitzondering van mijn 2ghz PC.
[edit]: GameCube vergeten
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
* Captain N heeft nu 111 Shines. Klote blauwe muntjes zijn soms gewoon niet te vinden
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
de komende tijd geen sms voor mij. (ga over een paar weekies wel weer verder)
op naar de volgende game...
old-school levels zijn het vetste aan het hele spel...DarkChylde schreef op 16 oktober 2002 @ 11:22:
ik heb er nu 35 maar vind die old-school levels zonder pack zwaar frustri.
de komende tijd geen sms voor mij. (ga over een paar weekies wel weer verder)
op naar de volgende game...
hadden ze het hele spel maar zo gemaakt en die achterlijke waterzooi weggelaten, dan was het pas echt een megavet spel geweest
This space is occupied
Verwijderd
Heel het spel OldSkool, volgens mij wordt dat best wel mega saai.Phusebox schreef op 16 oktober 2002 @ 11:32:
[...]
old-school levels zijn het vetste aan het hele spel...
hadden ze het hele spel maar zo gemaakt en die achterlijke waterzooi weggelaten, dan was het pas echt een megavet spel geweest
Vindt het nu juist het relaxed zo. Precies de goede verhouding van levels.
Grab shell dude!
Verwijderd
Ben nu in het 3e level met dat hotel. Daar ligt zo'n Yoshi ei die een ananas wil. Maar die kan ik echt nergens vinden
die ananas kan je zo vinden
...........
...........
..........
..........
.........
vanuit het mannen toilet in het hoekje dat lekt vanaf aar is het makkelijk
This space is occupied
"More as it develops."
Vermeld aub bij oplossingen in games (zoals ananas hierboven) even duidelijk dat er een spoiler in staat. Sommige mensen zijn nog niet zo ver en willen het zelf uitvinden
Mijn foto's op Flickr.
ej... stuur ze ff door naar mijwww.Goku.nl schreef op 16 oktober 2002 @ 12:32:
* Phydomir is net gecontact door iemand van EA games.Mag spelletjes komen testen en zo.
![]()
"More as it develops."
Vermeld aub bij oplossingen in games (zoals ananas hierboven) even duidelijk dat er een spoiler in staat. Sommige mensen zijn nog niet zo ver en willen het zelf uitvinden

Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
www.Goku.nl schreef op 16 oktober 2002 @ 12:32:
/me is net gecontact door iemand van EA games.Mag spelletjes komen testen en zo.
![]()
"More as it develops."
[/b]

hehe
ow ja
zeg dan meteen tegen die fuckers dat ze Nascar Thunder 2003 ook in Europa uitbrengen... want die game wil dan wel weer spelen
ik ben iemand anders dan die persoon van die foto'swww.Goku.nl schreef op 16 oktober 2002 @ 11:11:
[...]
Denk ook aan mij!(Wilt Lifeboat graag hebben ^_^) Je had toch ook een Virtual Boy, of ben jij niet degene van die foto's
Jammer dat ik eerst effe de site mot afmaken

Verwijderd
Geef ons een paar impessies later ok.Elroy schreef op 16 oktober 2002 @ 13:34:
Over EA gesproken ik heb NFS:HP2 binnen
ilyc: Ow hehe... foutje
* Captain N is blij
Mijn foto's op Flickr.
hmm niet voor mijwww.Goku.nl schreef op 16 oktober 2002 @ 13:41:
Phusebox: Nightfire, Frontline, Fifa 2003 (zal wel weer niks zijn, maar wie weet), Lord of the Rings wil ik toch wel even checken hoor
![]()
ilyc: Ow hehe... foutjeMaar wil toch die G&W hebben
* Phusebox is blij![]()
ik wil alleen Nascar Thunder 2003, maar die staat niet bij de geplande releases in Europa
wil je dat wel navragen als je er bent? plz?
ik heb de pc demo gespeeld van NFS:HP2 maar die zuigt echt...Elroy schreef op 16 oktober 2002 @ 13:34:
Over EA gesproken ik heb NFS:HP2 binnen
maar dat komt vooral door het feit dat de force feedback zeeeer slecht geimplementeerd is
Is goed. Doe ik voor jePhusebox schreef op 16 oktober 2002 @ 14:19:
[...]
hmm niet voor mij
ik wil alleen Nascar Thunder 2003, maar die staat niet bij de geplande releases in Europa
wil je dat wel navragen als je er bent? plz?
Mijn foto's op Flickr.
hmmz....Zelda naam gone with the Wind?
NGC - hiroshi - 16/10/2002 - 12:54:00 PM
Heel veel Zelda en natuurlijk Link fans zitten vol geduld te wachten op het volgende epische avontuur. Gisteren waren een paar dingen opeens vrij gegeven. En wel 1 van de belangrijkste dingen de naam! Paar dagen eerder had al een andere site mede gedeeld dat de naam: Journey for Bork zou heten. Verwijzend naar de verdwijning van de blinde tweeling broer van Link, natuurlijk was het een grap. Wij van DGS konden onze lach niet inhouden, tot gisteren.
Want toen hadden verscheidene sites de naam "Kaze no Takuto" als naam opgenomen met de verscheidene verschillende vertalingen, zelfs Nintendo of Japan deed gezellig mee en had de naam al bij het spel neer gezet. Ook wij van DGS deden gezellig mee en postte het verhaal samen met alle mogelijkheden.
Maar wat blijkt nou, Nintendo of Japan heeft de naam weer weggehaald van de site! Is dit een grap van Nintendo? Heeft iemand de site gister verkeerd upgedate en heeft het zo snel mogelijk proberen weg te halen (hij/zij is er dan niet in geslaagd ). Wij van DGS weten het niet meer zo zeker, en vonden dit zeker de moeite waard om het te posten. Zoals gewoonlijk houden we je op de hoogte.
bron: dgs-online.net
Leveren ze het instructie boekje er apart bij omdat hij niet in het doosje past (scheelt maar 1 cm)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Verwijderd
trouwens over 2 weken ED!!!!!!!!!!!!!! WOEI!
Ik heb trouwens 40 shines nu
Sommige shinese heb je echt binnen 30 seconde ofzo. Maar voor ander moet je echt zwoegen om ze te krijgen...
Hoeveel shines heb je nou exact nodig om het spel te kunnen uitspelen?
Verwijderd
Is ook nog niet echt wat officieels over gemeld, alleen in interviews, dat ze er mee bezig zijn.DarK_M schreef op 16 oktober 2002 @ 15:04:
Maaruh hoe zit het nou met Mario Kart komt die nou wel of nietLijkt me nl. wel extreem cool en ik heb dr nog maar weinig over gehoord geen screens of officiele aankondiging heo zit dat
En ik verwacht m niet voor kerst volgend jaar. Dus je zal nog even geduld moeten hebben.
Na een klein potje gespeelt te hebben leek het me wel leuk om 1 van de old school levels te doen, tot mijn verbasing zat er een rode knop in het begin van de map en als ik daarop sprong kreeg ik de opdracht om zo snel mogelijk 8 rode muntjes te grabben, het is me nog niet gelukt aangezien je als een gek moet rennen maar was dit al bekend? Ik wist het namelijk totaal niet
edit: Extra Shine krijg je dus
Mij een mailtje sturen naar cubeparty@cheatcn.info met als onderwerp "cube party". Ook meteen neerzetten wie je bent op het form.Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 15:06:
Elroy stuur me even een mailtje over die cubenight. plz
trouwens over 2 weken ED!!!!!!!!!!!!!! WOEI!
Ik heb trouwens 40 shines nu
Sommige shinese heb je echt binnen 30 seconde ofzo. Maar voor ander moet je echt zwoegen om ze te krijgen...
Hoeveel shines heb je nou exact nodig om het spel te kunnen uitspelen?
Je kan het spel in ~50 shines uitspelen
Verwijderd
Waar de neuk zit dat ding ?
/me schaamt zich wel half voor deze vraag want heb het spel nu een week, +- 60 Shines en 65 Blue Coins

Hm jammer.. maar kerst volgend jaar duurt opzich nog wel heel erg lang... als je het mij vraagt zijn ze gewoon te laat met die game begonnen. Als ze die meteen bij de launch in de winkel hadden gehad was de cube waarschijnlijk nog wel beter verkocht in de eerste paar wekenVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 15:06:
[...]
Is ook nog niet echt wat officieels over gemeld, alleen in interviews, dat ze er mee bezig zijn.
En ik verwacht m niet voor kerst volgend jaar. Dus je zal nog even geduld moeten hebben.
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Verwijderd
Ik heb inmiddels al 99 shines, nu nog die rotte blauwe muntjes zoeken
Koffiezuiper: uhm jep.
NEOCJ: In dat gebouwtje waar ook de ingang naar Ricco Harbor zit.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
So.. in topvorm vandaag jongen ?www.Goku.nl schreef op 16 oktober 2002 @ 15:39:
SPOILER
Koffiezuiper: uhm jep.In ieder blokken level zit zo'n ding.
NEOCJ: In dat gebouwtje waar ook de ingang naar Ricco Harbor zit.

De omgeving erom heen is niet echt dat je zegt super maar er zitten af en toe mooi plaatsjes tussen. En de framerate is IDD 25/30 fps.
De besturing is niks mis mee (bij de gamecube is die altijd goed
En het is nog steeds een kick om achter politie aangezeten te worden.
Dat zie je niet staan, maar ik zie echt wel wat 25, 30 en 60 fps is.Hoe zit jij vredesnaam de framerate van een spel? of is dat alleen bij NFS?
GolbeZeromus schreef op 15 oktober 2002 @ 22:22:
Zet een Metroid op je hoofd. Die geeft je je power terug in no time. Ik stuur er wel wel één vanaf SR-388.
Dit schreeuwt om deze scene uit Super Metroid (283K)
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
This is the Way.
Verwijderd
Grab shell dude!
Klopt niet.. Je moet alle levels t/m eps. 7 hebben gehaald..TheEvilCuber schreef op 16 oktober 2002 @ 10:08:
[...]
nee hoor nog maar 10 en je heb hem uitgespeelddan kan je tegen de eindbaas
Ik heb nu nl. ook 65 Shines en heb nog geen kleine Bowser Jr. gezien...
Mijn foto's op Flickr.
maar daaro heeft hij vandaag Mario Paty gekocht (n64) voor maar 14 euro-tjes, tja ik moe toch iets kopen om mezelf er boven op te helpen
ThnX voor alle meelevenden hiero...
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
hoeveel? 195?Yohann!s schreef op 16 oktober 2002 @ 18:42:
doordat Yohann!s gezakt is, en weer ff 195 euro-tjes moet gaan betalen, voor zijn volgende rij-examen, word mijn gamecube ff uit gestelt (wou er eentje kopen, maar da moet ff wachten nu)
maar daaro heeft hij vandaag Mario Paty gekocht (n64) voor maar 14 euro-tjes, tja ik moe toch iets kopen om mezelf er boven op te helpen
ThnX voor alle meelevenden hiero...
ik vond mijn 176 al veel voor dat fokking examen... ik moet in december op
Verwijderd
ow... dat maakt jullie er vast niet vrolijker door

Goh D³, zou ik dat gifje als mijn icon mogen gebruiken?
Shit, hij is al gepluktHIValicious schreef op 16 oktober 2002 @ 17:25:
sjeck me icon dan D3
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Vet, maar ook dohHIValicious schreef op 16 oktober 2002 @ 17:25:
sjeck me icon dan D3

En het was wel zo netjes geweest om even aan mij te vragen of je hem mag gebruiken, toch?
//edit
<- Zooo, mn eigen icon maar weer eens verfrist
Als je hem onder de 100K kan krijgen, be my guestGolbeZeromus schreef op 16 oktober 2002 @ 18:58:
Goh D³, zou ik dat gifje als mijn icon mogen gebruiken?
Hier past maar één reactie:Koffiezuiper schreef op 16 oktober 2002 @ 19:13:
Zo ff flink gezocht in me kamer en eindelijk gevonden me oude Metroid2: Return of Samus!
f.k.a D³
Gelijk ff aangedaan en volgens mij is me save game toch aardig ver in spel..maar is overnieuw beginnen

Mijn foto's op Flickr.
mag ik hem gebruiken dan maak ik hem wel wat kleinerD³ schreef op 16 oktober 2002 @ 18:59:
[...]
Vet, maar ook dohDaar is hij niet voor. 283K is veeeeeeeel te groot voor een icon, anders had ik hem allang zelf genomen natuurlijk
100K is max anders wordt ie gedelete.
En het was wel zo netjes geweest om even aan mij te vragen of je hem mag gebruiken, toch?
This space is occupied
Wel programma heb jij trouwens gebruikt om dat te capturen D³?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
-Beoordeling van Famitsu:
Eternal Darkness (GC, Nintendo): 8 / 8 / 7 / 9 (32/40)
Verkopen in Japan van 30.09.2002 - 06.10.2002:
Game Boy Advance 50.571 61.365 - 10.794 1.908.650 45,0 %
PlayStation 2 39.250 43.675 - 4.425 2.940.908 34,9 %
Gamecube 13.087 15.240 - 2.153 680.139 11,7 %
WonderSwan Crystal 3.534 4.053 - 519 96.582 3,1 %
PSone 2.946 4.103 - 1.157 210.014 2,6 %
Xbox 2.103 2.125 - 22 280.963 1,9 %
Game Boy Color 891 529 + 362 94.741 0,8 %
Ckeck die GBA verkoop eens! Lijkt er op dat heel Japan al een ps2 in huis heeft gezien de dalende verkopen.
Verkoop in de UK van 07.10. - 13.10.02
PlayStation2 21.225 St. (22.245 St.)
Game Boy Advance 8.540 St.(8.145 St.)
Gamecube 6.104 St. (5.860 St.)
Xbox 6.083 St. (5.581 St.)
Ook hier is de gc met een inhaalrace bezig...
Nee hij is niet zo oud nee, maar ik ben behoorlijk trots op het spel..heb veel moeten klagen en zeuren om hem te krijgen in de GB tijd. En was voor mij echt een topper, heb nooit eigenlijk de nes en snes versie gedaan..www.Goku.nl schreef op 16 oktober 2002 @ 19:16:
Zo oud is die toch niet? Klinkt alsof je het over een NES spel hebt van 15 jaar geleden
En 11 jaar geleden? Voor mij is dat toch behoorlijk oud...ben zelf niet zo oudje als jullie
GZ vroeg het het eerst dus je moet bij hem zijnTheEvilCuber schreef op 16 oktober 2002 @ 19:19:
mag ik hem gebruiken dan maak ik hem wel wat kleiner
ZSNES/Hypercam/VirtualDub/Jasc Animation Shop (onderdeel van PSP) in die volgorde.GolbeZeromus schreef op 16 oktober 2002 @ 19:20:
Wel programma heb jij trouwens gebruikt om dat te capturen D³?
* Dyxtra gaat zn ongebruikte icons maar online zetten, misschien heeft iemand er wat aan.
f.k.a D³
Mijn foto's op Flickr.
bleh... * Phydomir gaat maar es een SSS icon makenD³ schreef op 16 oktober 2002 @ 19:35:
[...]
GZ vroeg het het eerst dus je moet bij hem zijn
[...]
ZSNES/Hypercam/VirtualDub/Jasc Animation Shop (onderdeel van PSP) in die volgorde.
* Phydomir gaat zn ongebruikte icons maar online zetten, misschien heeft iemand er wat aan.
edit: done
Mijn foto's op Flickr.
is weer terug =O)
zonder de mod chips.. maar wel weer spellen enzo =)
Sony, Nintendo and Microsoft vs. Lik Sang
Tue Oct 15 2002 14:57:22 Hong Kong Time - Top
On September 16th a lawsuit against Lik Sang International Limited and it's directors was filed in the High Court of Hong Kong by the companies Sony, Nintendo and Microsoft alleging infringment of copyrighted material by the selling of Mod Chips or other development and backup devices for the Plaintiffs consoles.
On September 17th, the High Court of Hong Kong issued Orders and Injunctions against Lik Sang which prevented selling or advertising Mod Chips (and other similar products in question). The details outlined in those Injunctions basically took Lik-Sang.com, the company and more than 20 full-time employees "down" - business was officially closed till today. Lik Sang and it's employees couldn't even speak about the case due to an injunction of the High Court.
Lik Sang International Limited has removed all the products in question from it's website and started it's business operation again this Tuesday, October 15th. Un-shipped orders will be processed in due course and the first shipments are scheduled to be dispatched by November 1st. Customers with unshipped orders will receive emails with shipping & or cancellation information. In the meantime, new orders are welcome.
Please note that Lik Sang International Limited has always sold the products in questions with the legitimate uses in mind. The products haven't been considered by us as illegal. All the Court Orders were issued before hearing a single word from the company. However, Lik Sang is now not in a position to sell the questioned products in the immediate future.
Note: We are receiving hundreds of comments regarding this news article from readers around the world. Though those comments below do not necessarily have to reflect our opinion, we don't welcome violent posts against the plaintiffs, they will be deleted from us. Please don't forget that at the end of the day Sony, Nintendo, Microsoft (and Sega, sniff) are the ones who let us all share the same hobby we have: playing video games.
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
't ziet er wel goed uit, maar zo snel kan natuurlijk niemand lopen hè...
Maaruh, er is toch niks mis met een kleine Metroid hype ?
Be my guest, EvilCuber.D³ schreef op 16 oktober 2002 @ 19:35:
[...]
GZ vroeg het het eerst dus je moet bij hem zijn
[...]
ZSNES/Hypercam/VirtualDub/Jasc Animation Shop (onderdeel van PSP) in die volgorde.
* GZ gaat zn ongebruikte icons maar online zetten, misschien heeft iemand er wat aan.
Laat me raden, StarFox, Mario Kart, Metroid Prime... En vast nog wel wat andere. Ben zeer benieuwd iig.
Allemaal aan de SNES icons

Nou vooruit, ik ook zo een ding. Hij is iets te groot (116kB), maar dat was mijn vorige ook. En daar heb ik geen klachten over gehad voor de rest.
*Misschien ook zo een icon maken als Kraid uit de grond komt*
btw D3; Hypercam is een probeerversie, heb je 'm gekocht of maak je gebruik van een crack?
* checkt gwk.nl * 249,95 NZ Dollar is 113,65 Euro
En umm, TEC, wel ff kleiner maken heGolbeZeromus schreef op 16 oktober 2002 @ 20:34:
Be my guest, EvilCuber.
Ja maar die zijn voor mezelfLaat me raden, StarFox, Mario Kart, Metroid Prime... En vast nog wel wat andere. Ben zeer benieuwd iig.
Aparte Metroid heb jij

Ik gebruik gewoon de probeerversiebtw D3; Hypercam is een probeerversie, heb je 'm gekocht of maak je gebruik van een crack?
f.k.a D³
Ik vond deze stiekem leukerD³ schreef op 16 oktober 2002 @ 21:16:
[...]
Aparte Metroid heb jij
[afbeelding]
[...]
Ik gebruik gewoon de probeerversieGeen cracks ofzo.
Neway, dan staat er toch bovenaan iets van "trial version" ofzo? Of knip je dat eraf?
w00t w00tGolbeZeromus schreef op 16 oktober 2002 @ 20:34:
Nou vooruit, ik ook zo een ding. Hij is iets te groot (116kB), maar dat was mijn vorige ook. En daar heb ik geen klachten over gehad voor de rest.
*Misschien ook zo een icon maken als Kraid uit de grond komt*
Jep, gewoon een area capturen iets groter dan wat je moet hebben en dan knippen.ilyc schreef op 16 oktober 2002 @ 21:21:
Neway, dan staat er toch bovenaan iets van "trial version" ofzo? Of knip je dat eraf?
f.k.a D³
als je die niet meer wilt ofzow dan meel mij die wil ik graag!
edit: wil je mij een maken? ikke egt nie kanne
This is the Way.
anyway. Wat nieuws over Wreckless
Volgens mij wordt dit wel een must haveFACT SHEET
PRODUCT DESCRIPTION:
WRECKLESS: The Yakuza Missions, the top-selling mission-based combat game for the XboxTM video game system from Microsoft, is hitting the Nintendo GameCube with cool new features and exclusive mini-missions. In this high-suspense, high-speed, mission based driving game, players choose one of two roles, each with its own storyline; that of an elite anti-Yakuza squad member or a high-level secret agent. WRECKLESS: The Yakuza Missions features all the ultra-realistic, interactive environments and pulse-pounding missions of the Xbox version, plus two-player action, more vehicles, new sub- missions that unlock cheats, more interactive pedestrians, 60 fps gameplay, and a "Free Roam" mode that lets players explore the city without having a mission to complete.
KEY FEATURES:
Face Life-Threatening Missions - Players must make
their way through a total of 40 white-knuckle missions, featuring a variety of tough objectives in solo or two- player mode. Among the challenges players will face: chase Yakuza transport cars, rescue a police captain trapped in a destroyed tunnel, smash into mob cars attempting to escape crime scenes and clear a hijacked bus' path so that it won't crash and explode the bomb that has been planted inside. New sub-missions allow players to unlock game enhancing cheats.
Talk About a Killer Commute - Gamers will experience
realistic driving physics and threats to their life in up- close-and-personal car crashes with real-time vehicle deformation. Players will crash into and destroy enemy' vehicles and take some body bruising hits themselves. Gamers better buckle up for safety.
Choose Your Story - Pick from two immersive
storylines with 40 different missions each. Take the wheel as a member of an elite squad tracking down lawless Yakuza units or drive against crime as a high-level secret agent who is trying to expose illicit activities between the Yakuza and police.
Mix It Up in Fully Interactive Environments - Fight to
make the streets safe in free-roaming, detailed, Hong Kong city environments loaded with shortcuts and alternate routes. Not only are the environments fully interactive, they are fully destructible, too. In this edition of the game, pedestrians are more numerous and varied, with increased interaction abilities and vocabulary. The player's car will even collide with them!
Developer: Stealth Studios
Release Date: Fall 2002
Platform: Nintendo GameCube
SRP: $49.99
ESRB rating: "T" ("Teen" -Violence - content suitable for persons ages 13 and older)
The price and release date is American.
In de VS is Timesplitters geloof ik al uit nu toch? Zelfs spellen die "gelijktijdig" gereleased worden hebben zij eerder...

Grab shell dude!
Idd... Maar vorige week is bekend geworden dat TS2 hier een weekje vertraagd zou zijn.jOzh schreef op 17 oktober 2002 @ 10:51:
Ah, eindelijk werkt GOT weer, kreeg al last van afkick-verschijnselen...
In de VS is Timesplitters geloof ik al uit nu toch? Zelfs spellen die "gelijktijdig" gereleased worden hebben zij eerder...
Van Gamespt, kweenie of die al voorbij gekomen was:
TimeSplitters 2 may very well be the best split-screen multiplayer-focused first-person shooter ever created. - 8.7
Grab shell dude!
Ziet er genstig uit. Denk zelf ook wel dat de singleplayer erg vet wordt. Veel verschillende stijlen en wapens door het "tijd reizen". Lijkt me gewoon een zeer vet spel..jOzh schreef op 17 oktober 2002 @ 11:07:
Dus nu staat ie voor de 25e?
Van Gamespt, kweenie of die al voorbij gekomen was:
TimeSplitters 2 may very well be the best split-screen multiplayer-focused first-person shooter ever created. - 8.7
Alleen moeten door SSS en TS2, jammer genoeg NFS en Fifa nog ff wachten
Dit topic is gesloten.