iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
idd hopen op snel antwoord.Phydomir schreef op 18 oktober 2002 @ 07:43:
[...]
Ik hoop het. Het zou echt zonde (en niet slim) zijn als ze uhm alleen op de ps2 releasen.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Elroy heeft het spel al en daar komt deze quote vanafKeRsTmAnNeKe schreef op 17 oktober 2002 @ 21:54:
Neeeej... niet burnout 2 niet voor de cubedaar zat ik juist op te wachten...
is nfs:hp2 een beetje leuk ... of sux die echt door die lage framerates?
De keren dat er een slowdown is is echt minimaal en alleen dan heeft hij een klein beetje last van een slow down. Voor de rest rijd hij gewoon soepel op 30fps en af en toe iets hoger
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Heb het ff nagevraagd en waarschijnlijk wordt het antwoord dat ze het niet ontkennen of erkennenPhusebox schreef op 18 oktober 2002 @ 07:11:
ikheb ze maar eens gemaild:
misschien vandaag of maandag een antwoord
2 weken geleden was er een presentatie van Criterion in Belgie
Waar ze vertelden dat Burnout 2 speciaal voor de PS 2 was ontwikkeld en dat er nog geen (officiele) plannen voor de andere consoles waren.
Het spel is iig nog niet officieel aangekondigd bij Infogrames BENELUX maar we gaan er hier wel van uit dat ie voor de GC/Xbox komt
We kennen allemaal Acclaim en weten hoe ze over poorten denken
Jaja ga wel weer ff op zoek naar een nieuwe avatar
hee toevallig ik heb ik een bijna hetzelfde mailtje gisteren ook gestuurd naar acclaimPhusebox schreef op 18 oktober 2002 @ 07:11:
ikheb ze maar eens gemaild:
[...]
misschien vandaag of maandag een antwoord
This space is occupied
Wie wil er mijn camecube overnemen met 2 controlers een memcard en orginele nintendo rgb kabel. mariosunshine/monkeyball/waveracer/starwars... tegen elk redelijk bodPhusebox schreef op 17 oktober 2002 @ 21:48:
[...]
damn kill kill kill acclaim!!!
tsss echt... steeds meer redenen om naast de cube ook maar een xbox/ps2 aan te schaffen... ssst.
Ik ben dat kloteding nu opeens zat. Gister nog zwaar burnout 2 zitten spelen bij een maa top zijn ps2, ik nog opscheppen over hoeveel mooier hij zal zijn op mijn camecube
Ik zweer het je, ik ga dat kreng gewoon verkopen en weer al me tijd in pc games steken
Burnout is voor mij echt een rede geweest om het ding te kopen
This space is occupied
wat denk je zel als het op nintendo europe staat?TheEvilCuber schreef op 18 oktober 2002 @ 10:17:
w8 nou eerst een de antwoorden op onze mailtjes af en dan za l je zien of i wel of niet komt

Ze hebben daarnaast niet gezegd dat het niet zal komen, maar ook niet dat ie wel zal komen.
Cube-Europe, een onofficiele site die slechts speculeert.Pindakaasman schreef op 18 oktober 2002 @ 10:28:
[...]
wat denk je zel als het op nintendo europe staat?
This space is occupied
hoeveel wil je dr voor?Pindakaasman schreef op 18 oktober 2002 @ 10:16:
[...]
Wie wil er mijn camecube overnemen met 2 controlers een memcard en orginele nintendo rgb kabel. mariosunshine/monkeyball/waveracer/starwars... tegen elk redelijk bod
Ik ben dat kloteding nu opeens zat. Gister nog zwaar burnout 2 zitten spelen bij een maa top zijn ps2, ik nog opscheppen over hoeveel mooier hij zal zijn op mijn camecubeen nu komt hij niet meer
![]()
Ik zweer het je, ik ga dat kreng gewoon verkopen en weer al me tijd in pc games steken
Burnout is voor mij echt een rede geweest om het ding te kopen
This is the Way.
Persberichten? Die zijn dan zeker al ouder dan een maand.TheEvilCuber schreef op 18 oktober 2002 @ 10:32:
jah en in hum persberichten staat dat ie voor alle next-gen consoles komt
http://www.nintendo.com/g....jsp?gameId=1331&showMe=1
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
/me heeft btw nieuwe account gemaakt.. hm.. maar even HK-eren op NeoCJ
Weet ik niet, ik heb thuis alle bonnetjes/dozen nog, dan tel ik ff ales bij elkaar op en doe ik er 100 euro af denk ik.
ben ik vies of het product pindakaas?
Verwijderd
Product...Pindakaasman schreef op 18 oktober 2002 @ 11:16:
ben nu op me werk... weet niet wat het allemaal heb gekost of bedoelde je dat niet met "en dan?"
ben ik vies of het product pindakaas?
Dah
Grab shell dude!
This is the Way.
Grab shell dude!
This is the Way.
Nee duh dat zegt die toch ook nietHIValicious schreef op 18 oktober 2002 @ 11:57:
ow zo maar hoe oud is ie? maar je gaat tog egt geen nieuwprijs vragen voor al wat oudere spele of wel?
Hij vraagt dus niet de nieuwprijs ook niet voor z'n games..
eh ff edit die 'oude' spellen daar vragen ze in de winkel ook nog de gewone prijs voor net zo duur als andere games dus (€54 bron:dimension plus)
sim-pel
Je bent nooit te oud om spelletjes te spelenPindakaasman schreef op 18 oktober 2002 @ 12:01:
(of ik ben er zelf te oud voor geworden, kan ook.)
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
en mijn cube was gisteravond een hit bij mijn gasten
maar 2de hands "oude" spelle koop je nie voor 54 euro of wel?
This is the Way.
This space is occupied
hey, je mag nog niet posten.
je hebt nog geen cube

edit: oh het is Miss
[ Voor 0% gewijzigd door Collaborator op 18-10-2002 12:40 . Reden: j ]
This space is occupied
Hihi, zie je nou!TheEvilCuber schreef op 18 oktober 2002 @ 12:40:
ja lekker ga mensen een reden geven om je kiddy te noemen
edit: oh het is Missoke dan is paars de beste kleur
Trouwens, ik ben een jongen en heb ook een paarse. Rose en paars vind ik gewoon de mooiste kleuren die er bestaan, erhm tja, is gewoon mijn smaak. Boeit me niks als anderen me daarom 'kiddy' of 'gay' noemen hoor
Verwijderd
Geef mij maar bruin.. en nee.. heeft niks met stront te makenilyc schreef op 18 oktober 2002 @ 12:43:
[...]
Trouwens, ik ben een jongen en heb ook een paarse. Rose en paars vind ik gewoon de mooiste kleuren die er bestaan, erhm tja, is gewoon mijn smaak. Boeit me niks als anderen me daarom 'kiddy' of 'gay' noemen hoor
idd er zijn volgens mij nog geen spellen echt vet afgeprijst, iig niet de games die ik heb. verder doe ik er gewoon 100 euro af, dat is dus meer als 200 piek... vind ik niet echt gering op een apperaat waar nauwelijks op gespeeld heb.DarK_M schreef op 18 oktober 2002 @ 12:03:
[...]
Nee duh dat zegt die toch ook nietHij telt het totaal bedrag van de nieuwprijs van zijn bonnetje op en trekt daar dan €100 vanaf (en dan gaat ie nog wat vaag afronden) en tada daar is de prijs die hij ervoor vraagt
Hij vraagt dus niet de nieuwprijs ook niet voor z'n games..
eh ff edit die 'oude' spellen daar vragen ze in de winkel ook nog de gewone prijs voor net zo duur als andere games dus (€54 bron:dimension plus)
sim-pel
[...]
Je bent nooit te oud om spelletjes te spelenook niet voor mario or whatever...
Verder wou ik nog ff zeggen dat ik idd niet te oud ben om te gamen, maar ik ben een paar weken terug vader geworden, en sinds die heb ik niet meer zo veel tijd om te gamen, als ik ff tijd heb zit ik gewoon achter me pc ut2003 te spelen of lekker batlefielf 1942 q3 team arena halflife counterstrike monkey island etc etc
Ik vind alleen de cube games tot nu toe een beetje tegenvallen, ik had dus moetten zeggen, misschien ik te oud geworden om console games te spelen, ik zoek wat meer diepgang in games (vooral in de richting van online gamen en online cometities enzo
jij bent kiddie en gayilyc schreef op 18 oktober 2002 @ 12:43:
[...]
Hihi, zie je nou!

xannie, juist... zwart is stijlvol....
lol.
Meid toch...DarkChylde schreef op 18 oktober 2002 @ 13:33:
[...]
jij bent kiddie en gay(gaykiddie:?)
xannie, juist... zwart is stijlvol....
na die opmerking van "van binnen zijn ze allemaal hetzelfde"'
vraag ik me af of we het nog over cubes hebben
maar eh ben een man.
*ziet er wel goed uit in vrouwenkleding...
Iemand die in de tussentijd nog een update / meer info voor deze lijst heeft?Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 11:28:
[...]
Wordt:
Sega Soccer Slam - Niet realistisch, is al uit.
FIFA 2003 - Realistisch, nog niet uit.
PES - Realistisch als hell, nog niet bekend of die uit komt.
Club Football - Realistisch , 2003
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
ja ik kan je wel in vertrouwen mededelen dat Fifa 2004 ook voor de cube uitkomt.Kramers schreef op 18 oktober 2002 @ 14:06:
[...]
Iemand die in de tussentijd nog een update / meer info voor deze lijst heeft?
voor de rest niks eigenlijk.
Verwijderd
LOLschnumi schreef op 18 oktober 2002 @ 14:10:
[...]
ja ik kan je wel in vertrouwen mededelen dat Fifa 2004 ook voor de cube uitkomt.![]()
voor de rest niks eigenlijk.
Dan doe ik daar Euro 2004 ook ff bij
damm wat een jaar!!!! Fifa 2004 en Euro 2004!!!
Erm is al uitVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 14:40:
Wanneer komt die WaveRace eigenlijk officieel uit in Europa ?
ik zag twee beren fout parkeren....
lolVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 14:40:

Verwijderd
Kruip uit je hol, embrace the sunlight en..check eens de plaatselijke speelgoedwinkelVerwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 14:40:

This space is occupied
Ja, die site wordt keer op keer gehacked!... echt niet normaal meer. Dat je het niet leuk vindt dat Burnout2 niet op de cube komt (wat nog niet eens zeker is) oke, maar ga dan niet zo triest lopen doen en die site hacken ofzo

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Je bedoeld de Wavebird zeker?Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 14:40:

ik zag twee beren fout parkeren....
een zwarte gc is hetzelfde als een witte pc .. standaard ;P
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
/me heeft het met 75 Shines ook al uitgespeeldkaspur schreef op 18 oktober 2002 @ 15:24:
Eergisteren mario uitgespeelt wat ik alleen een beetje jammer vind is dat je eigenlijk geen ene niks aan die shines heb die je op het eiland en met die blauwe muntjes hebt gehaald, vond dat bij mario64 beter dat je gewoon x aantal sterren moest halen om verder te kunnen ipv. in ieder level de 7e shine te halenVerder blijft het een leuk spelletje
Iets meer mocht dus wel.. Nintendo...
We wachten gwon Zelda en Metroid Pruim af
Oh, dus het valt nog mee met mijn grijze pc.yamAUchi schreef op 18 oktober 2002 @ 15:37:
zwart is niet stijlvol
This is the Way.
hey, geen cube-bashenyamAUchi schreef op 18 oktober 2002 @ 15:37:
zwart is niet stijlvol
x-box-bashen
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
ik heb eventjes iets gedaan met jouw icon... deze is bijvoorbeeld niet geblokt... je mag m hebben als je wilt.

This space is occupied
This is the Way.
Mmm, volgens mij heb ik de art van icons maken te pakken.
Hier, voor iemand die hem wil gebruiken.

Zorg wel voor je eigen webspace aub.
Ik gebruik eigenlijk hetzelfde als D³. Maar ipv Hypercam gebruik ik SnagIt. Hiermee zit ook een actief venster opneem functie. (Misschien zit dit ook wel in Hypercam)ZSnes start ik op in de laagste resolutie. Daarmee neem ik het filmpje op. Dit wordt dan eerst een AVI-file. Die AVI file open ik dan in Animation shop. Dan krijg je gelijk de vraag; How many samples do you want to select from the frames (oid). Ik kies dan voor 3. Ik selecteer alle frames met Ctrl-A. Dan resize ik ze naar 60 bij 52. Ga naar Save as... en kies voor een Gif file. Meestal worden de filmpjes dan ~100 KB. Deze Zelda Gif neemt maar 36 KB in.ilyc schreef op 18 oktober 2002 @ 19:11:
Golbe; Zou je willen uitleggen hoe je dat nou voor elkaar krijgt, alsjeblieft
En zo doe ik dat.
Eerst moet je leren om mn naam goed uit te spreken; het is GolbeZeromus. Sommige minder praatkrachtigen willen het ook wel eens tot GZ afkortenschnumi schreef op 18 oktober 2002 @ 19:15:
damm die wilde ik ook wel echt![]()
![]()
btw: gold weet je dan waar je bijv die plaatjes kan uploaden (eigen webspace) ???zou je er anders nog een paar kunnen maken??
*kijkt gold heel lief aan en vraagt hem om dan please een zelda ding te maken*
Maar eigen webspace krijg je meestal wel van je provider. Ben er zelf ook pas achter hoe dit werkt. Verder kun je dan ook gratis uploaden op www.theforumisdown.com. Hier ligt het natuurlijk wel aan derden of ze je file niet verwijderen oid.
Kwil best nog wel zo'n icon maken. Maar vandaag niet meer. Ik kijk morgen wel ff.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
btw: gold weet je dan waar je bijv die plaatjes kan uploaden (eigen webspace) ???
*kijkt gold heel lief aan en vraagt hem om dan please een zelda ding te maken
* Dyxtra Prime nieuws * Nieuw filmpje! Mirror @ yamAUchi's Oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh oh wat vet weer. * plinkt traantje weg * Voor de lui met een media stop is het filmpje niet aan te raden, veel nieuw materiaal. Enkele captures van het filmpje. Ff doorscrollen als je niet wilt worden gespoilt! (nieuwe vijanden) ![]() Clickable ![]() ![]() IGN heeft details over het verhaal van MP en een overzicht van de verhalen van alle Metroid spellen. ![]() ![]() ![]() Lengte van de game: Ben benieuwd of de zgn 'speed runs' nog mogelijk zullen zijn. ![]() Yeah baby Uh... ![]() |
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
damm thanks man.GolbeZeromus schreef op 18 oktober 2002 @ 19:09:
Offtopic:
[afbeelding]
[...]
Ik gebruik eigenlijk hetzelfde als D³. Maar ipv Hypercam gebruik ik SnagIt. Hiermee zit ook een actief venster opneem functie. (Misschien zit dit ook wel in Hypercam)ZSnes start ik op in de laagste resolutie. Daarmee neem ik het filmpje op. Dit wordt dan eerst een AVI-file. Die AVI file open ik dan in Animation shop. Dan krijg je gelijk de vraag; How many samples do you want to select from the frames (oid). Ik kies dan voor 3. Ik selecteer alle frames met Ctrl-A. Dan resize ik ze naar 60 bij 52. Ga naar Save as... en kies voor een Gif file. Meestal worden de filmpjes dan ~100 KB. Deze Zelda Gif neemt maar 36 KB in.
En zo doe ik dat.
[...]
Eerst moet je leren om mn naam goed uit te spreken; het is GolbeZeromus. Sommige minder praatkrachtigen willen het ook wel eens tot GZ afkorten![]()
.
Maar eigen webspace krijg je meestal wel van je provider. Ben er zelf ook pas achter hoe dit werkt. Verder kun je dan ook gratis uploaden op www.theforumisdown.com. Hier ligt het natuurlijk wel aan derden of ze je file niet verwijderen oid.
Kwil best nog wel zo'n icon maken. Maar vandaag niet meer. Ik kijk morgen wel ff.
ps: ja ik hoor ook bij die minder praatkrachtigen.
edit: damm dat plaatje is echt humor.
Metroid Prime.. mn uitzicht....mn doel
edit filpje doet ut niet... /edit
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Netjes GZ, ik poep die icons nu ook met een noodvaart uitGolbeZeromus schreef op 18 oktober 2002 @ 19:09:
Offtopic:
[afbeelding]

Vind het zelf mijn mooiste creatie tot nu toe. De kleurcompositie, de kwaliteit, het camerawerk, het detail, de redelijk naadloze loop en natuurlijk de schoonheid van Metroid Prime zelf (braak

Waarom 60x52GolbeZeromus schreef op 18 oktober 2002 @ 19:09:
Dan resize ik ze naar 60 bij 52.
VerhipReCreator schreef op 18 oktober 2002 @ 19:31:
edit filpje doet ut niet... /edit
//edit Ik ben trouwens weer even zoet met dat nieuwe filmpje
* Dyxtra z'n MP icon collectie groeit gestaag, moet maar eens zo'n wisselend icon script gaan gebruiken.
f.k.a D³
wie gaat die nu gebruiken???GolbeZeromus schreef op 18 oktober 2002 @ 19:09:
Offtopic:
[afbeelding]
[...]
Sjit... je kan em zelf ook niet uploaden zekr?Verhip Heb hem net een kwartier terug nog binnengelurkt.
ik zou dat wel kunnen.. misschien als ik hem heb dan zet ik em wel op eigen ruimte
of kazaa delen...
k.
http://www.gamers.nl/nieuws/15115
Ik upload um wel ff @ yamAUchi.ReCreator schreef op 18 oktober 2002 @ 19:43:
Sjit... je kan em zelf ook niet uploaden zekr?
ik zou dat wel kunnen.. misschien als ik hem heb dan zet ik em wel op eigen ruimte
of kazaa delen...
Done: Metroid Prime movie 18/10/2002
f.k.a D³
hahahaha!HIValicious schreef op 18 oktober 2002 @ 18:43:
ja idd menneke zit je daar in aruba met je schnikkel in de champange en je heb nix te game op je gc maar ja then again die heb ik ook nog niet ...
ik zit nog tot 27 december op dit master-eiland. wanneer is de grote meeting?
daar wilt ik natuurlijk wel bij zijn!!!11
edit: hebben jullie het hier ook eigenlijk al gehad over de nieuwe naam van Zelda?
The Legend of Zelda: Tact of the Wind
[ Voor 0% gewijzigd door Fubaruba op 18-10-2002 19:52 . Reden: ff oud nieuws posten ]
Woohoo!!
EDIT Filmpje doet het alweer
hmmmzz
Ik vind het echt een master naam.daFubar schreef op 18 oktober 2002 @ 19:51:
[...]
hahahaha!lol
ik zit nog tot 27 december op dit master-eiland. wanneer is de grote meeting?
daar wilt ik natuurlijk wel bij zijn!!!11
edit: hebben jullie het hier ook eigenlijk al gehad over de nieuwe naam van Zelda?
The Legend of Zelda: Tact of the Wind
btw komen die oude muziekjes er ook weer in??
OK, dat moet wel lukken, bedanktGolbeZeromus schreef op 18 oktober 2002 @ 19:09:
Offtopic:
[afbeelding]
[...]
Ik gebruik eigenlijk hetzelfde als D³. Maar ipv Hypercam gebruik ik SnagIt. Hiermee zit ook een actief venster opneem functie. (Misschien zit dit ook wel in Hypercam)ZSnes start ik op in de laagste resolutie. Daarmee neem ik het filmpje op. Dit wordt dan eerst een AVI-file. Die AVI file open ik dan in Animation shop. Dan krijg je gelijk de vraag; How many samples do you want to select from the frames (oid). Ik kies dan voor 3. Ik selecteer alle frames met Ctrl-A. Dan resize ik ze naar 60 bij 52. Ga naar Save as... en kies voor een Gif file. Meestal worden de filmpjes dan ~100 KB. Deze Zelda Gif neemt maar 36 KB in.
En zo doe ik dat.
[...]
Eerst moet je leren om mn naam goed uit te spreken; het is GolbeZeromus. Sommige minder praatkrachtigen willen het ook wel eens tot GZ afkorten![]()
.
100% fun als je weer es een onmogelijke goal maakt..
Ben nu bezig met de quest mode en ik denk dat deze game me wel een tidjje bezig zal houden, iig voordat ik alle secrets heb unlocked.
Nou ik heb sinds vandaag een snellere internet verbinding
Ik was om 9 uur s'ochtens begonnen met installatie ect. en ik ben pas 5 min gelden klaar

Ik had het eerst op linux geprobeert en dat werkte dus niet, dan maar op win2000 en dat werkte ook niet

Dan maar op 98 geinstalled en dat werkte ook niet, dus toen maar effe bellen en na uren aan de telefoon gezeten te hebben waren ze erachter gekomen dat hun eigen software brak is en dat ik het anders moest installeren.
Casema

Nu nog op 2000 aan de praat krijgen

Trouwens vette pics van MP
Gamecube Burnout 2 is dus een definetely no-noHi,.
Sorry if there has been confusion – my most up to date information is that Criterion have no plans at the moment to convert burnout 2 to either Xbox or Gamecube
Best regards
Cathy
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
no niet definitief er zijn nog geen plannen maarja dit is gewoon zwaar klote.Phusebox schreef op 18 oktober 2002 @ 20:42:
net terug uit amsterdam en ik had een mailtje van criterion games:
[...]
Gamecube Burnout 2 is dus een definetely no-no
Nee dat is juist het leuke.daFubar schreef op 18 oktober 2002 @ 20:41:
ehm. als het in win98 werkt en niet in win2000 dan klopt er iets niet. als er iets makkelijk is, is het wel internet aan de praat krijgen in 2k
De software die ik erbij gekregen heb is compatible met 95,98,ME en XP.
Niet met 2k en NT4. Als ik het in win2k install dan zegt het programma dat ze geen ondersteuning verlenen

oh ja lekker.Elroy schreef op 18 oktober 2002 @ 20:48:
[...]
Nee dat is juist het leuke.
De software die ik erbij gekregen heb is compatible met 95,98,ME en XP.
Niet met 2k en NT4. Als ik het in win2k install dan zegt het programma dat ze geen ondersteuning verlenen

Dit topic is gesloten.