-[Het Unreal Tournament 2003 topic deel 7]-

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.729 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thisbeingme schreef op 26 oktober 2002 @ 20:06:
Unreal tournament 2003, een van die spellen die wel MOET kopen (als je een echte shooter fan bent iig) Het ziet er gewoon super mooi uit, en draait ook goed (p4 1,7GHZ, 256mb, ti4200) op 1024x786x32. Ik heb alleen nog maar een probleem, er zijn nog erg weinig maps te downloaden.
Dat is idd zo'n beetje de kern van hoe ik over dit spel denk. It just keeps getting better and better en het zou helemaal fantastisch zijn als er eens wat meer nieuwe maps uitkwamen.

Zo langzamerhand begint het echter venijnige UT trekjes te vertonen en dat vind ik eerlijk gezegd heerlijk... blijkbaar was het toch een kwestie van veel spelen MRAUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb eens naar die beta patch gekeken, wat me met een niet werkende UT2k3 achterliet :( Even opnieuw de \system overschrijven met een afgebroken installatie en hij doet 't gelukkig weer. In de komende patch zou een verbetering moeten zitten voor mensen met een Xabre... ik dus... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:53
He heeft iemand trouwens ook deze bug:

Je staat tegenover elkaar met een redeemer en je schiet deze recht in het gezicht van je tegnestander. Er komt alleen een rookwolk plus het geluid van de redeemer maar het ontploft niks en er valt ook niks te besturen etc..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekkel schreef op 27 oktober 2002 @ 11:09:
Ik heb eens naar die beta patch gekeken, wat me met een niet werkende UT2k3 achterliet :( Even opnieuw de \system overschrijven met een afgebroken installatie en hij doet 't gelukkig weer. In de komende patch zou een verbetering moeten zitten voor mensen met een Xabre... ik dus... ;)
}:O }:O Je gaat toch geen Beta patch instaleren?? dat = vragen om problemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ik ben desperate voor wat meer fps met mijn Xabre ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_niceguy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-06 14:14
Da Monkey schreef op 27 oktober 2002 @ 11:34:
He heeft iemand trouwens ook deze bug:

Je staat tegenover elkaar met een redeemer en je schiet deze recht in het gezicht van je tegnestander. Er komt alleen een rookwolk plus het geluid van de redeemer maar het ontploft niks en er valt ook niks te besturen etc..
ja dat heb ik ook... dan heb je vet veel rook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekkel schreef op 27 oktober 2002 @ 13:40:
Ik ben desperate voor wat meer fps met mijn Xabre ;)
Is dat eigenlijk een DX8 kaart? Want dan ondersteund ie dus Vertex toestandjes... Wat is de snelheid eigenlijk van die kaart? R200 achtig of meer richting Geforce3 ti200?

Trouwens, nu we het toch over Vertex dingen hebben... heeft er iemand een goed voorbeeld van het verschil tussen UT2 op een DX7 en een DX8 kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 14:54:
[...]
Trouwens, nu we het toch over Vertex dingen hebben... heeft er iemand een goed voorbeeld van het verschil tussen UT2 op een DX7 en een DX8 kaartje?
Gewoon, de frame rate lijkt mij. Of uiteindelijk het uiterlijk doordat je de details hoger ga zetten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
hmm, nou ja ik quote nu de verkeerde
ik wou dus deze quoten:

quote:
Is dat eigenlijk een DX8 kaart? Want dan ondersteund ie dus Vertex toestandjes... Wat is de snelheid eigenlijk van die kaart? R200 achtig of meer richting Geforce3 ti200?

ik heb net mijn geforce2 GTS verruild voor een geforce 4 Ti4400, maar helaas wil die suffe computer nou niet meer op 1000 mhz draaien. Of de videokaart kan geen 89 mhz AGP hebben, of mijn moederbord kan dan niet genoeg power leveren ofzo
daar gaat de goeie vergelijking dus
maar goed, ik draai UT2K3 nu met world detail en texture detail op highest, shadows off en physics op low op 1024*768, loopt dan vrij aardig, maar de boel kan nog wel zakken tot 20 FPS, komt door die slome CPU (nu 825 Mhz)
op 1000 mhz met mijn geforce2 liep ie vergelijkbaar met details op normal, het ziet er nu wel ff een stukkie beter uit, nu nog zien of ik die CPU weer op 1000 mhz kan krijgen
en weet iemand welke instellingen CPU afhankelijk zijn? ik meende shadows en physics, is er nog meer?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Alles behalve texture detail, maw;
decals, trilinear filtering, shadows, coronas, dynamic lightning, (projectors zou ik iig aanlaten), psychics, world detail en al de rest wat niet texture resolutie is :)
In de .ini best ook triple buffering aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
hmm, nou ik heb net ff online gespeeld en het ging prima
en het is best genieten geblazen met al die details, dus ik laat ze mooi aan :)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 14:54:

Wekkel in "-= Het grote Xabre Topic =- deel 1" voor wat screenies en verderop nog wat ervaringen.

Eigenlijk loopt alles best aardig, zeker vergeleken met de oude Radeon SDR, alleen met UT2k3 dus omgekeerd. T&L unit loopt bruut harder met 3D Mark (1/8 lights), Q3 achtige games komen in het 1280 bereik, alleen UT2k3 is een vreemd geval.

De Xabre zit nog wel dik achter de R200 qua prestaties. Je moet geen fps van boven de 100 verwachten in 1280 met Mohaa, eerder net boven/onder de 25. De echte fps fan kan dus beter voor iets sterkers gaan. Ik vind dat speelbaar, ik ben niet beter gewend.

Verschil in beeldkwaliteit heb ik alleen kunnen constateren, omdat ik uiteraard met de Xabre de details flink heb opgeschroefd. Ik weet niet waar het verschil zit met non-pixel-shader kaarten in UT2k3.

De Xabre is een DX8.1 kaart en kan dus (na een kleine patch) 3D Mark 2001 prima doorwalsen met pixel shader en advanced pixel shader. In theorie is het allemaal aan boord, in de praktijk is die pixel shader wel aan de langzame kant. Vertex shader ondersteund ie niet, dat kan de CPU echter makkelijk overnemen. Pixel shader ondersteund ie wel, dat is iets wat een CPU niet zonder zware klappen kan overnemen.

Zoals bij de link aangegeven lijkt deze kaart (bij mij) een of andere issue te hebben met UT2k3. Wat ik ook instel aan resolutie, kleurdiepte, D3D of OpenGL en details, het maakt allemaal niets uit. Ik ben daarom ook zeer benieuwd naar die aangekondigde patch voor UT2k3. In benchmarks kwamen betere resultaten naar voren voor de Xabre...

Overigens loopt ie bij mij slechts 2x AGP. Niet dat het uitmaakt, maar dit is express zo gedaan door SiS voor alle VIA chipsets onder de KT400, die AGP 8 doet. Zoveel goede ervaringen heeft SiS nou met VIA chipsets... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Vond nog handige link voor vrijwel alle commands, handig als ie in de faq zou komen:

http://www.unrealadmin.or...ingle%20Player%20Commands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

dave01 schreef op 27 oktober 2002 @ 19:16:
Er was toch een patch uit gekomen?
Ik kan hem nergens vinden...
Dave is downloading, all the map packs(klote servers)
[afbeelding]
heb het al gevonden.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
winbar heet dat (winbar.nl kunje het halen

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

Da Monkey schreef op 29 oktober 2002 @ 16:26:
winbar heet dat (winbar.nl kunje het halen
Ja bedankt.
Had het net zelf gevonden.
Erg mooi programma. :P

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 16:28

BdR

TV is gooder then books

ff vraagje, dat "team symbol" (clan logo) kan je daar niet makkelijk zelf iets in plakken? :?

Het leek me logisch dat ze daar gewoon een map met bitmaps voor hebben, maar ik kan niets vinden. In het spel worden die logo's hier en daar in de levels geplakt, zou juist cool zijn als je dat makkelijk kon customizen voor online clans enzo.. maar niet dus? :?

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
BdR schreef op 29 oktober 2002 @ 17:31:
ff vraagje, dat "team symbol" (clan logo) kan je daar niet makkelijk zelf iets in plakken? :?

Het leek me logisch dat ze daar gewoon een map met bitmaps voor hebben, maar ik kan niets vinden. In het spel worden die logo's hier en daar in de levels geplakt, zou juist cool zijn als je dat makkelijk kon customizen voor online clans enzo.. maar niet dus? :?
Dat zal gerust wel kunnen, maar alleen de mensen met de aanpassing zien het dan uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
volgens mij moet dat wel kunnen en zal hij het ook downloaden mocht men spelen tegen iemandmet zo'n custom logo.. althans dat lijkt me wel zo logisch.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thisbeingme
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-05-2021
Ja, idd, dat gebeurd net zo goed met maps & skins, dus waarom niet dat ene logo. Ik kan helaas ook al niet vinden waar dat dan staat opgeslagen...:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdR

BdR

TV is gooder then books

ik zie ze allemaal staan in <UT2003 folder>\Textures\TeamSymbols_UT2003.utx

en in <UT2003 folder>\Textures\TeamSymbols.utx zie ik er slechts 2. Je zou denken dat dat dan een tijdelijk bestand is, maar de datum is niet nieuwer ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Geachte medeunrealtournament2003spelers Voor de mensen die het nog niet wisten vanmorgenis de officiele patch gereleased nummertje 2136 (11Mb)

linkje dr' bij:
http://www.bluesnews.com/files/ut2003/2136patch.shtml

Iedereen weer blij :)

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_niceguy
vaag
de laaste seconde schoot ik met een redeemer en toen kreeg ik dit:
de raket bleef gewoon op de grond liggen en de "straalmotor" bleef doorgaan :? vaag

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Shot00053.JPG

een screenshot van een andere hoek hehe
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Shot00055.JPG
hmm sorry voor de lay-out verneuking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Bijna iedereen. Ik heb het spel gekocht, maar gebruikte toch de no-cd patch. Die werkt dus niet meer. :(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HO, hier stond iets doms |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

spaceboy schreef op 30 oktober 2002 @ 13:10:
[...]

Bijna iedereen. Ik heb het spel gekocht, maar gebruikte toch de no-cd patch. Die werkt dus niet meer. :(
Ik ook maar 'k heb die patch nog niet geinstalleerd.. maar na installatie werkt die no-cd crack dus niet meer :? ff wachten dan dr komt vast wel een nieuwe vandaag of morgen... :) je weet dacht ik wel zo waar je moet kijken voor nieuwe crack

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Weet iemand wat er allemaal veranderd is met de patch?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Hacku schreef op 30 oktober 2002 @ 14:15:
Weet iemand wat er allemaal veranderd is met de patch?
http://www.planetunreal.com/ut2003/2136patch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 12-09 15:52
DarK_M schreef op 30 oktober 2002 @ 14:08:
[...]

Ik ook maar 'k heb die patch nog niet geinstalleerd.. maar na installatie werkt die no-cd crack dus niet meer :? ff wachten dan dr komt vast wel een nieuwe vandaag of morgen... :) je weet dacht ik wel zo waar je moet kijken voor nieuwe crack
die is er al. ik zag m zelfs eerder dan de update :D
heb m alleen nog niet gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:01

Ankh

|true

woei handig, die email van epic, heb hem meteen binnen gehaald :)

handig die chat.. enkel er zit een bug in :'( als de naam al bezet is krijg je een overvloed aan spam op je beeld grrrr.r..... :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Spel draait al een stuk lekkerder met de patch, iets hogere fps is sommige maps, een hoop bugfixes en kleine veranderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
In sommige mappen zitten wat kleine foutjes.

Hier in December, texturen kloppen niet:
Afbeeldingslocatie: http://angelmapper.com/DecemberTexture.jpg

Face3, vanwaar komt die shaduw?
Afbeeldingslocatie: http://angelmapper.com/Face3Shadows.jpg

Curse3, kijk naar de muren, is precies water maar er is geen:
Afbeeldingslocatie: http://angelmapper.com/Curse3Water.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Curse klopt wel, op de grond is water en wat je ziet op de muur is reflectie, vind zowiezo de maps van UT2003 ERG slecht voor 1on1, er zijn misschien 2 a 3 fatsoenlijke 1on1 DM maps, echt te brak voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
er zitten idd fouten in de maps vind het ook wle jammer sommige dingen zoals die reflectie van het water.. daar klopt gewoon geen ZAK van. van dat beetje water wat er ligt.. en het ergste is dat GOLFT nog niet eens en ja die reflectie krijg je alleen als het water golft.

Maar ach.. je kunt niet alles hebben zolang die starwars mod maar goed wordt :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

BlueFox schreef op 30 oktober 2002 @ 20:42:
Heeft iemand al een no-cd crack voor UT2003 met de nieuwe patch geinstalleerd? Dit is geen warez-request ofzo maar speel het spel liever zonder cd.
Ik denk dat 't toch als ongewenst wordt aangemerkt. Ik zal ook moeten wachten op die patch van die patch ;) , maar haal deze vraag maar beter weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
is die ene patch nou jniet gewoon niet de officiele ik heb zo'n zwak vermoeden want op de officiele site heb ik hemn og niet kunnen zien/downloaden

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18

mokumouse

LOLstoel User

Da Monkey schreef op 30 oktober 2002 @ 23:26:
is die ene patch nou jniet gewoon niet de officiele ik heb zo'n zwak vermoeden want op de officiele site heb ik hemn og niet kunnen zien/downloaden
hij is officieel :) je kan het best ff bij www.filefront.com dloaden, dan heb je geeen wachttijden alla fileplanet ;)

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
  • Laatst online: 22-08 15:33
BlueFox schreef op 30 oktober 2002 @ 20:42:
Heeft iemand al een no-cd crack voor UT2003 met de nieuwe patch geinstalleerd? Dit is geen warez-request ofzo maar speel het spel liever zonder cd.
Bij mij doet ie het nu ook niet meer :( - Zal ook moeten wachten op die patch - of opnieuw installeren!

Apple en Joppiesaus all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er al één gevonden. Zal zoiets wel niet meer posten hierzo. Voor mensen die ook zoeken check het officiële forum van UT2003 maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag gedaan hoor!

Waar officiële fora al niet goed voor zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_niceguy
dit topic is ook bijna doodgebloed.. op welke servers zitten de medetweakers allemaal te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Laatst online: 10:37
Weet iemand nog een mooie server?
UT, doet die het trouwens?
open ut.tweakers.net:8888

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

mr_niceguy schreef op 31 oktober 2002 @ 16:09:
dit topic is ook bijna doodgebloed.. op welke servers zitten de medetweakers allemaal te spelen?
vooral de gameservers.nl servers
en op de eigen clanserver :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
DaProd schreef op 31 oktober 2002 @ 12:55:
Ik heb twee vragen; waarom kan ik dit topic niet vinden via de search??!! Hoogstens tot deel3 ervan :S En ten tweede ik heb de patch voor no_cd 1236 ik kan em zo op een server knallen en hier de link zetten... Is dat gewenst?? Of mag dat niet?

Greetz.
De search is een tijdje helaas erg slecht. :(
Voor meer informatie: Lees de topics in LA, bijvoorbeeld: Search is kaduuk

En ja, de patch is gewoon legaal e.d., aangezien hij ook op legale site's als fileplanet/filefront is te downloaden. Dus je mag hem uiteraard op je server knallen + een link posten :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

Ze hebben gelukkig de sound lag gefixed dat was irritant zeg en ja het stond al op Software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Lekker is dat zeg :(
Die bug die een aantal gebruikers hadden, dat het scherm af en toe wegvalt, bijvoorbeeld in Face3, is met de patch juist ERGER geworden :(
Ik ben't zat, ik ga Windows 98 weer installeren ofzo, hopen dat het daar beter is :(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
lol maar he ik heb een prob..

Ik heb ut2k3 gekocht en ik heb geen zin om die cd te verliezen op Ambience. Dus ik dacht .. ik ben slim ik maak ff een iso van alle cd's en mount die dan met deamontools.

Installeren en de hele hap gaat prima maar als ik het spel dan wil gaan spelen en ik mount cdtje 1 dan start ik hem op maar hij geeft niks weer.. (ut2003.exe staat ook niet in de taakbeheer)

iemand enig idee hoe dat kan en of daar een oplossing voor te verzinnen is? Want van de 600 attenders op ambience zullen er altijd wel een paar zijn die menen het recht te hebben op alles wat er te vinden is op ambience..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan voor mij het "Witness my perfection"-geluidje rippen uit UT2003? Of weet iemand waar ik hem kan vinden? Mij lukt het namelijk niet... Ik krijg dan dat 'ie het bestand niet kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Bij mij leidt de patch tot een lagere fps :( DX8.2 bracht ook al lagere fps, het gaat weer de verkeerde kant op... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Laatst online: 31-07 19:00
vraagje: het schijnt dat je "Buddy's" kan adden in UT2003, ik heb de optie echter nog niet kunnen vinden. Iemand hier aanwezig die weet hoe dat moet?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Doopy-X- schreef op 01 november 2002 @ 10:08:
vraagje: het schijnt dat je "Buddy's" kan adden in UT2003, ik heb de optie echter nog niet kunnen vinden. Iemand hier aanwezig die weet hoe dat moet?
Bij je multiplayer menu, waar knoppen als Bombing Run, CTF, DM etc. staan staat er links een knop 'Buddylist'.
Als je daar een naam invult, kun je daar zien op welke server hij speelt. Best wel leuke feature he :)
Verwijderd schreef op 31 oktober 2002 @ 22:26:
Wie kan voor mij het "Witness my perfection"-geluidje rippen uit UT2003? Of weet iemand waar ik hem kan vinden? Mij lukt het namelijk niet... Ik krijg dan dat 'ie het bestand niet kan afspelen.
Kun je hem niet gewoon in UnrealED afspelen en opnemen met totalrecorder? :?
Als je een beetje zoekt in die soundfiles staat die er dacht ik wel tussen...

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
nog iemand erachter gekomen of en hoe het mogelijk is om een eigne demo te maken of zijn daar 3th party programma's voor? :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He ik weeet niet of dat normaal is maar zie mijn sign. en zie min. systeem specs voor ut en ja hoor het spel loopt echt voor geen ene reet echt schokkerig en fps rond de 30 niet normaal en ik heb dan alels rond medium staan. Nou dan kloppen die min. systeem specs echt never ook bij BF slaan min. systeem specs nergens op want draait ook niet lekker en nee het is niet zo dat ik geen goede drivers ofzo heb alles is op en top alle testen gedaan die er zowat zijn qua benchmark en burn in tests. Maar goed is het normaal dat die systeem specs nergens op slaan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Misschien je Kazaa uitzetten.

ot: Ik speel windowed nu maar hoe zet ik de ingame gamme- en brightness value op desktop? nogal gaar dat daar geen optie voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- aantal chat-replies zijn verwijderd;
- downloadsnelheden doen we nog steeds niet aan;
- referenties naar no-cd cracks hoort niet tot de discussie over de game en aangezien we allemaal natuurlijk ook de UT website in de gaten houden lijkt me ook niet dat er iemand hier een link ervoor nodig heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 23:35:
He ik weeet niet of dat normaal is maar zie mijn sign. en zie min. systeem specs voor ut en ja hoor het spel loopt echt voor geen ene reet echt schokkerig en fps rond de 30 niet normaal en ik heb dan alels rond medium staan. Nou dan kloppen die min. systeem specs echt never ook bij BF slaan min. systeem specs nergens op want draait ook niet lekker en nee het is niet zo dat ik geen goede drivers ofzo heb alles is op en top alle testen gedaan die er zowat zijn qua benchmark en burn in tests. Maar goed is het normaal dat die systeem specs nergens op slaan ??
zou soepel moeten draaien bij jou, het liep ook al behoorlijk op mijn systeem met geforce2
probeer eens: hardware 3d sound uit, reducemouselag uit, triple buffering aan enz., als je een fatsoenlijke 3dmark score haalt moet dit ook lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb de warboss eens gedownload, maar waarom werkt die online niet?
Andere spelers zien hem niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.utstats.com/images/News_images/Warboss.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 03 november 2002 @ 12:44:
Ik heb de warboss eens gedownload, maar waarom werkt die online niet?
Andere spelers zien hem niet.

[afbeelding]
Dat zou wel komen omdat andere die skin niet hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzu
  • Laatst online: 20-06-2023
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 20:44:
Onder welke namen spelen jullie eigenlijk?

Ik speel als Cane, veel op de servers van Gamerservers.nl, lekkere ping daar :)
Ik speel als ={A-D}=TaNzU, ik speelde UT al vanaf het begin, iCTF, 2e van clanbase geweest toen UT nog echt leefde en iTDM als <[DIE]>TaNuZZiuM staan we nu eerste.

Ik heb net n nieuwe PC, UT2k3 draait er echt perfect op, maar ik moet nog kijken welke mod ik het leukste vind. Ik denk dat instaGIB pas populair kan worden als maps als Gauntlet terugkomen (CTF-Gauntlet][ ofzo), welke de populairste iCTF map was (ook: Dreary, EternalCaves, etc...). De UT2k3 maps zijn denk ik veel te groot voor puur insta (zonder translocator).

just never give up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Ik speel nu ook regelmatig, altijd onder de naam "Gman_(NL)"...gaat wel lekker :)
Moet alleen echt nodig een andere videokaart (nu nog GF1 DDR), ik ga voor de R9700 Pro.

BDW wat vinden jullie de vetste standaard map?
Ik vind DM-Tokara Forest errug vet.

Op Gamespot staat een UT2003 strategy guide die misschien nog niet is langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar ik mijn Player ID kan vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij welke winkel kun je UT2003 eigenlijk het goedkoopste krijgen origineel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Ik krijg in de demo een vage UT2003-foutmelding als ik probeer over internet te spelen. UT zelf draait goed op internet, maar de demo van ut2003 wil dus niet draaien in "internet"-modus.
In instant action loopt alles prima met gemiddel tussen de 35 en 70 fps met 6 bots.

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 15:27:
Wie weet waar ik mijn Player ID kan vinden??
Zoeken op je username. Of anders het scorebord bekijken bij een server die de stats doorgeeft. Rechtsboven die je je ID staan.
Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 15:41:
Bij welke winkel kun je UT2003 eigenlijk het goedkoopste krijgen origineel?
http://2fast4ucomputers.nl/1024/index.html, in de aanbieding voor 41 euro.

Okay, zo ver ik weet is er nog geen UT2003 clan. Het lijkt me wel leuk om zo iest op te zetten. Leuk iedee? Of niet :P
Ik ga in ieder geval morgen eens een IRC channel + website erover maken.. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Laatst online: 31-07 19:00
hoe kan je als je spectator bent in een match, zodra er iemand weggaat gelijk zijn plaats innemen? Opnieuw naar de server connecten is een mogenlijkheid maar werk 9 van de 10 keer niet :(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:54
ik heb het eerste stukkie effe gespeeld maar ik vindt het echt een slechte game, ik had er echt veel meer van verwacht. de wapens zijn echt flut, als je er mee schiet dan lijkt het wel alsof je met een waterpistool aan het schieten ben (totaal geen vette impackt ofzo)
en die ventjes zien er ook niet uit, wel high detail maar gewoon totaal geen leuk disign (er zit bijv. geen enkel lekker wijf tussen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

hilbren schreef op 05 november 2002 @ 12:14:
ik heb het eerste stukkie effe gespeeld maar ik vindt het echt een slechte game, ik had er echt veel meer van verwacht. de wapens zijn echt flut, als je er mee schiet dan lijkt het wel alsof je met een waterpistool aan het schieten ben (totaal geen vette impackt ofzo)
en die ventjes zien er ook niet uit, wel high detail maar gewoon totaal geen leuk disign (er zit bijv. geen enkel lekker wijf tussen :( )
Tja, dat zal meer te maken hebben met het feit dat je meer met je pik speelt, dan met je joystick. Sjonge zeg, wat een looser :( .
En dat je het spel zelf niet mooi vind, ook daarin ben je een van de weinigen, dus zal je wel geen echter liefhebber van UT zijn.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BdR

BdR

TV is gooder then books

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bas.de.reuver/smilies/talktothehand.gifwhatever, dan speel je het toch niet..

voor geile wijven moet je hier zijn en niet in UT2003 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 16:02

Maxow

Hidden Sound System

ga maar weer vrolijk fifa2003 spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

...of Leisure Suit Larry, past meer in jouw genre :)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzu
Probleem:
Als UT2k3 een tijdje aanstaat gaat het geluid enorm kraken, zelfs elke voetstap geeft een lelijk *krak* effectje... Op n gegeven moment wordt de hele klankkleur een waas van schimmen... IIG, ik heb geen Creative Audigy ofzo, en ik heb (volgens mij) de nieuwste updates van mijn Geluidskaart... Wat kan ik doen?

Systeem:
WinXP SP1
512MB
Radeon 9700 PRO met geupdate driver (waar UT2k3 om vraagt)
P4 2.54 533 FSB
Zaterdag voor het eerst geformateerd
Gigabyte P4E667 PRO/LAN/SOUND (sound uit in BIOS)
Philips Accoustic Edge 5.1 OEM
Trust 4000p Home Theater 5.1

just never give up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tanzu
DataBeest schreef op 04 november 2002 @ 21:22:
[...]

Okay, zo ver ik weet is er nog geen UT2003 clan. Het lijkt me wel leuk om zo iest op te zetten. Leuk iedee? Of niet :P
Ik ga in ieder geval morgen eens een IRC channel + website erover maken.. :)
mwa, ga eens kijken op www.clanbase.com/ladders.php?gid=16 . Er zijn al honderden ut2k3 clans, veel UT clans die gewoon zijn overgestapt, maar er zijn ook een heleboel nieuwe. Ikzelf zit in ={A-D}= voor ut2k3 :P

just never give up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilbren
KillerBeeForEver schreef op 05 november 2002 @ 13:18:
[...]

Tja, dat zal meer te maken hebben met het feit dat je meer met je pik speelt, dan met je joystick. Sjonge zeg, wat een looser :( .
En dat je het spel zelf niet mooi vind, ook daarin ben je een van de weinigen, dus zal je wel geen echter liefhebber van UT zijn.
de eerste versie van unreal heb ik in 3 dagen helemaal uitgespeeld, ik vindt hem nog steeds geweldig... maar ut2003 vindt ik gewoon erg tegenvallen ;( erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
unreal en ut2k3 vergelijk is ook een beetje dom.. vind je niet? totaal verschillende spellen

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Worden bij jullie de online spellen gelogd? Bij mij ongeveer 1 op de 25. Als ik mazzel heb.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilbren
Da Monkey schreef op 05 november 2002 @ 20:27:
unreal en ut2k3 vergelijk is ook een beetje dom.. vind je niet? totaal verschillende spellen
sorry k'was even vergeten dat er ook nog een gewone unreal was (ook helemaal uitgespeeld btw) maar ik bedoelde dus ut en ut2k3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
hehe, als jij vindt dat de redeemer niet genoeg impact heeft dan heb je toch echt teveel shadow warrior gespeeld (zo ongeveer het enige spel met een nog krachtiger wapen)
en er zitten wel degelijk wijven in dat spel, maar of je ze lekker vindt dat mag je zelf bepalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilbren
Schaapje_BlaaT schreef op 06 november 2002 @ 01:57:
[...]

hehe, als jij vindt dat de redeemer niet genoeg impact heeft dan heb je toch echt teveel shadow warrior gespeeld (zo ongeveer het enige spel met een nog krachtiger wapen)
en er zitten wel degelijk wijven in dat spel, maar of je ze lekker vindt dat mag je zelf bepalen :)
je moet je wel toegeven, het is wel humor zo'n complete atoombom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
hehe, zekers
ik vind het geweldig, ik snap niet wat sommige mensen lopen te zeuren dat dat ding er niet in moet. Het is om te beginnen een goed middel om dat 'armor control' gedoe te doorbreken, dat ik persoonlijk een nogal lame methode vind, maar dat door UT spelers bejubeld wordt (jeweetwel steeds hetzelfde rondje lopen langs alle armors).
en wat boeit het nou als je goed bent en die newbies kunnen jou ook een keer krijgen, dat is toch alleen maar leuk?. Ik was bij unreal1 een van de 'pro' spelers, maar ik stoor mij absuluut niet aan die superwapens. Het enige waar ik mij aan stoor is servers waar weaponstay uit staat, jakkes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

Weet iemand misschien hoe je eigen intro schermpie kan maken?? ipv dat irri nvidia logo? misschien is het al langs gekomen maar kan het niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
RaMMSTeiN schreef op 07 november 2002 @ 14:57:
Weet iemand misschien hoe je eigen intro schermpie kan maken?? ipv dat irri nvidia logo? misschien is het al langs gekomen maar kan het niet vinden..
Verwijderd in "Forum- en Gamefaqs (*Update 7-11*)"
Onder: Hoe kan ik dat $&^#&^# logo veranderen...

[ Voor 0% gewijzigd door Rafe op 09-11-2002 00:00 . Reden: Goeie link pasten is moeilijk 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
(er zit bijv. geen enkel lekker wijf tussen :( )
kvind Satin anders behoorlijk geil!
lol
tanzu schreef op 05 november 2002 @ 14:23:
Ikzelf zit in ={A-D}= voor ut2k3 :P
* Maximize slaps tanzu around a bit with a large trout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Laatst online: 23-08 16:19
Schaapje_BlaaT schreef op 07 November 2002 @ 11:27:
Ik was bij unreal1 een van de 'pro' spelers, maar ik stoor mij absuluut niet aan die superwapens.
Jij? Een pro speler? haha =P

j/k

alles goed harmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Mitt3nz schreef op 09 November 2002 @ 12:30:
[...]

Jij? Een pro speler? haha =P

j/k

alles goed harmen?
hehe, gelukkig heb ik BEWIJS :P

kijk op www.porkflute.nu, bij experience pork bij the awards
bij 5th annual porkflute academy awards sta ik als winnaar van de prijs voor
best performing player troughout the year
uiteraard zijn de porkflute academy awards de meest prestigieuze prijzen op unreal gebied, heb JIJ er ook een gewonnen? :P

en ja, alles goed
UT2K3 bevalt mij wel en binnenkort koop ik een nieuw mobo+cpu+mem dus dan
zal het ook lekker soepel lopen, dan zal ik je eens opzoeken op de servers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is dit nog niet gevraagd. Maar ik ben een Radeon8500 bezitter en ben erg benieuwd wat jullie nu denken over de performance in het spel: OPENGL of Direct3D? Zelf heb ik een beetje lopen klooien met deze settings. Ik kwam tot de conclusie dat Tokara forest bijvoorbeeld er mooier uitziet in OGL vanwege de blauwe doorschijningen op de achtergrond. Maar dat kan hem ook in de stencil buffer zitten. Wat is jullie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kik.
heeft iemand een mirror voor die patch want van gamespy downloaden lukt me niet :( .

laat maar zitten ik dacht dat in die link alleen die van fileplanet zat maar dus ook andere mirrors. Anyway ik vond die demo wel relax dus heb ik vandaag het hele spel gekocht (jaja legaal moeten meerdere mensen doen ;) ). iig zijn er nog map packs uit ofzo?? iig de mappen op de eerste pagina heb ik al gedownload :P .En de henkie logo natuurlijk :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Schaapje_BlaaT schreef op 09 november 2002 @ 15:28:
[...]

hehe, gelukkig heb ik BEWIJS :P

kijk op www.porkflute.nu, bij experience pork bij the awards
bij 5th annual porkflute academy awards sta ik als winnaar van de prijs voor
best performing player troughout the year
uiteraard zijn de porkflute academy awards de meest prestigieuze prijzen op unreal gebied, heb JIJ er ook een gewonnen? :P

en ja, alles goed
UT2K3 bevalt mij wel en binnenkort koop ik een nieuw mobo+cpu+mem dus dan
zal het ook lekker soepel lopen, dan zal ik je eens opzoeken op de servers >:)
Lama ;)

http://porkflute.nu/cgi-bin/wiki?AwardWinners6
The Best Porky Salute
for the best performed and most creative frag.
Winner: Raptorix
Quality before quantity :)

Other nominees:
Asswhip
His damn 'Cheers!!!' can make u drink yourself to death :)
Joulupukki
Never seen anyone using the blobgun as a precision weapon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm :( De demo draait niet zo super ! die poppetjes zijn niet goed gerendert en hij draait maar op 800*600.
Eigelijk het enige wat sucks is aan dit spel zijn de wapens :( :(

De wapens van gewoon Unreal leken al op Unreal Tournament en van die Lijken weer op Unreal tournament 2003 . Het enige verschil is dat ze er anders uit zien maar eigelijk zijn ze gewoon meer het zelfde gebleven . ( die shok rifle en de rest) :( . voor de rest speeld de demo goed afgezien het de music raar doet maar hij draait toch op 85 fps zonder AA :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
oei, nou in dat geval:
RESPECT _/-\o_ :)
heb ik toch niet goed gekeken op die [oo] site

edit: toch wel, mittenz heeft volgens mij niks gewonnen
dat is dus duidelijk
raptorix en ik zijn pro, mittenz is amateur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Schaapje_BlaaT schreef op 11 november 2002 @ 19:38:
[...]

oei, nou in dat geval:
RESPECT _/-\o_ :)
heb ik toch niet goed gekeken op die [oo] site

edit: toch wel, mittenz heeft volgens mij niks gewonnen
dat is dus duidelijk
raptorix en ik zijn pro, mittenz is amateur :P
Mittenz, is dat niet die IRC Idle script :?

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Hey ff vraagje jongens..het is waarschijnlijk al wel ergens behandeld maar als ik al die topic moet gaan doorzoeken ben ik nog wel ff bezig.
Ik ben dus nog een total Newbie op het gebied van UT2003 en nou vroeg ik me af of er al dingen te downen zijn die je gewoon niet mag missen voor online play.
Iets van maps of zo mischien?
En hoe werkt dat met die online stats..werkt dat uberhaupt wel eens?

tnx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Sipio schreef op 12 november 2002 @ 07:16:
En hoe werkt dat met die online stats..werkt dat uberhaupt wel eens?
Ja het WERKT wel, maar ALS het werkt (bij mij althans) zie je de logs pas op z'n vroegst 5 dagen nadat je hebt gespeeld. Ook wordt maar een heel klein percentage van de games (waarbij ngStats Enabled staat) ook echt gelogd. Wel jammer, vind 't een mooie feature.

Dingen die je niet mag missen? Eh, je hebt de patch neem ik aan? En evt. een no-cd patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Eh, je hebt de patch neem ik aan?
Nee ik heb geen patch..ik speel hem rechtstreeks uit de doos LOL.
Ik had nog wel ff gekeken of er al een patch uit was maar niet kunnen vinden.
Ik zal uiteraard niet goed genoeg gekeken hebben maar als iemand een link zou kunnen geven alvast tnx ;)

Een no cd- patch heb ik ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Patch al gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Zoals ik al eerder zei heb ik het spel ff gespeeld zonder patch.
Nu lijkt het zo dat nadat ik die patch heb geinstalleerd ik soms ineens een framedrop heb die tot wel 5 FPS gaat.
Dit was mij eerder niet opgevallen ondanks dat ik het toch wel ff zonder patch gespeeld heb.
Mijn gemiddelde FPS zijn nu na de patch zon beetje rond de 35-40 FPS en dan ineens droped hij af en toe na de 5 FPS.
Naar mijn idee had ik dit dus voor de patch niet.
Is dit een bekend probleem mischien of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
http://games.telenet.be/index.php?newsid=3977

LavaGiant 2 & ElecFields komen met een bonus pack.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sipio schreef op 13 november 2002 @ 18:05:
Zoals ik al eerder zei heb ik het spel ff gespeeld zonder patch.
Nu lijkt het zo dat nadat ik die patch heb geinstalleerd ik soms ineens een framedrop heb die tot wel 5 FPS gaat.
Dit was mij eerder niet opgevallen ondanks dat ik het toch wel ff zonder patch gespeeld heb.
Mijn gemiddelde FPS zijn nu na de patch zon beetje rond de 35-40 FPS en dan ineens droped hij af en toe na de 5 FPS.
Naar mijn idee had ik dit dus voor de patch niet.
Is dit een bekend probleem mischien of...?
bekend probleem ik heb het zelf ook ik maar nu speel ik zonder patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-09 10:27

Tennie

Music Comes in Silver Pills

Ik heb zonder patch nog steeds geen probs })

Ga eens wat vaker op kraamvisite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

ik heb met patch geen framedrops, maar de fps houden niet over (P4 1.7, 512mb, GF3)...
de no-cd-patch is wel prettig, niet de hele tijd die mooie groene cd erin :)

echte probleem wat ik met 't spel heb, is dat die kloterige ngStats niet goed werken

• Sipio
  • Niet online
Ik had zonder patch dus ook geen probs.
Kan iemand mij vertellen wat nou precies de fixes waren dan in die patch?
Als het alleen maar die extra mogelijkheden zijn (veranderen van crosshairkleur e.d) dan uninstall ik die patch weer want zoals ik al zei zijn die framedrops met zonder die patch niet opgevallen.

Maar ik nam eigenlijk aan dat die patch wat bugfixes zou verhelpen of zo (niet dat ik die al tegen gekomen was)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.