-[Het Unreal Tournament 2003 topic deel 7]-

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.657 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 15:01
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/UT2003Logo.JPG
Algemene info
Waar kan ik de demo downloaden?
Hier staat een gigantische lijst mirrors.

Geen downloadsnelheden posten, dat wordt niet gewaardeerd.
Natuurlijk geen warez links posten/vragen, en ook geen links naar multiplayer cheats en dergelijke.

Waar haal ik de laatste patch?
Druk gewoon op Multiplayer in het hoofdmenu, als er een patch is wordt er gevraagd of je deze wilt downloaden. Mocht dat niet werken, kan je hier kan je de laatste patch downloaden.

Linkjes naar de community
Officiële UT2003 site
Officiël UT2003 fora
UT2.net
Bombardiers.org
Planet Unreal
Unreal Center
Beyond Unreal

TweakTown UT2003 Demo tweaking guide
175 screenshots van de full version
Announcements
Officiele UT2003 beta (builds 906 en 927) FAQ door Rafe
Unofficial FAQ @ UT2003 forums
Official UT2003 FAQ

Release Date Unreal Tournament 2003
Ja mensen, UT2003 is UIT!
De eerste review van IGN.
Zo ziet de doos eruit:
Afbeeldingslocatie: http://www.unrealtournament2003.com/images/ut2003_box_front.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.unrealtournament2003.com/images/ut2003_box_back.jpg
Dit is de Amerikaanse doos, en Europa moeten we het doen met een DVD hoesje, maar wel met dezelfde voor- en achterkant. In dit mooie pakketje kan je 3 CDs verwachten :)
MVP or DOA staat voor: Most Valuable Player or Dead On Arrival ;)

Vragen over het spel(en)
Hoe neem ik een screenshot?
Druk op F9 (is te veranderen in je settings) op het moment dat je een screenshot wilt. De screenshots worden bewaard in je UT2003\System map.
Ze worden standaard bewaard als .BMP bestanden. Mocht je ze hier willen posten, zet ze dan om naar JPEG.

Hoe gebruik ik mijn Adrenaline?
Als je 100 adrenaline punten heb kan je de volgende moves gebruiken:
- 4x vooruit = Speed (sneller lopen, hoger springen)
- 4x achteruit = Booster (regeneration, je krijgt per seconde wat health erbij)
- 2x rechts 2x links = Invisible (bijna onzichtbaar)
- 2x vooruit 2x achteruit = Berserk (sneller schieten en schoten zijn sterker)

Hoe gebruik ik de camera view van de translocator?
Pak je Translocator (standaard Q) en schiet hem naar de plek waar je hem wilt hebben. Als de Translocator op zijn plaats ligt, druk dan weer op Q om de camera view in te schakelen.

Wat zijn de singelplayer cheats?
Ram op ~ en tik een van deze codes in:
Alle cheats zijn gespot in Deel 5 door addict:
[rml]4dd1cT in "-[ Het Unreal Tournament 2003 topic deel "[/rml]
Hier staan de meest handige:
God- God mode aan/uit
Fly- Vliegen, tik Walk om weer te lopen
Suicide- Vermoord jezelf
Loaded- Geeft je alle wapens met 999 ammo
SkipMatch- (alleen in Single Player, NIET in Instant Action) Win deze match en ga door naar de volgende.

Hoe kan ik mijn FPS (Frames Per Second) zien?
Druk op TAB of ~ (onder Escape), tik daar stat fps in en druk op ENTER.

Hoe zie ik uitgebreide netwerk statistieken?
Druk op ~ , tik daar stat net in en druk op ENTER.

Waar spelen de tweakerts?
-=!ME!=- heeft een UT2003 server tracker gemaakt.
Ook draait er een Tweakers server: ut.tweakers.net:8888
Ook al is het adres ut.tweakers.net, Tweakers.net heeft verder NIKS met de server te maken. Voor klachten/vragen/donaties moet je bij Gerco zijn.
Soms staat er een password op, voor zover ik weet zal dat tweakers zijn.

En hoe connect ik naar die servers?
Druk op ~ en tik daar dit in: open xxx.xxx.xxx.xxx . Mocht de server een andere port hebben, tik dan dit in: open xxx.xxx.xxx.xxx:yyyy
Op dit moment kan je nog geen Unreal:// links op GoT gebruiken, maar in de volgende React versie is het mogelijk.

Tweaken en andere dingen
In welke bestanden moet ik rommelen om UT2003 te tweaken?
In je UT2003 folder, bekijk de .ini bestanden die in de subfolders te vinden zijn maar eens.
Psst... vooral UT2003\System\ut2003.ini

De (Windows) demo draaien op OpenGL:
Open je UT2003\System map en open het bestand UT2003.ini
Onder de sectie [Engine.Engine] vind je het volgende:
RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

Verander dat naar:
;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

Hoe bind ik taunts aan bepaalde knoppen?
Zie deze thread op het officiële UT2003 forum.

Hoe kan ik dat $&@*&%# nVidia logo vervangen door een ATi/Matrox/PowerVR/whatever logo!?
Hier staan alle logo's. Lees ook de reacties daaronder, daar staan er nog meer :)
Hier op het UT2003 forum en op het 3DFX spirit forum staan er enkele.

Hoe open ik de vehicledemo?
Verwacht er niet te veel van, dit is een level voor MOD makers om te testen hoe het werkt om vehicles voor UT2003 te maken in mods. Dit level is dus NIET gemaakt om lekker op te fraggen!
Ram op ~ en tik dit daar in: open vehicledemo .
Nu wordt er een level geladen. Als je spawned, zie je een auto-icoontje in de lucht zweven, en een soort doosje-met-hendel.
Loop tegen het doosje aan, en er valt een auto uit de lucht. Ga bij de auto staan, en als er staat dat je op Use moet drukken, druk dan op TAB en tik daar Use in, en druk op Enter.
De controls zijn als volgt:
Sturen doe je met je movement knoppen, dus als je een WASD opstelling gebruikt is W gassen, A linksaf, D rechts en S remmen/achteruit. De camera bestuur je met de muis.Als er een target lock (een rondje om een doel) verschijnt, druk dan op de vuur knop om een doelzoekende raket af te vuren.
Uitstappen doe je door op de spring knop te drukken.

En hoe zit het met de editor?
Voor al uw UnrealED3 vragen (ook voor Maya PLE en de andere editing tools), moet je bij Het UnrealEd 3.0 topic zijn :)

En kan ik ook UT2003 op Linux of MacOS spelen?
UT2003 kan naast het Windows platform ook draaien op een Linux machine, op CD3 van UT2003 staat een Linux installer, voor zowel Client als Server.
Mac gebruikers zullen geen UT2003 kunnen spelen, tot zo ver we hebben vernomen komt er een Mac client. :)

Doe-het-zelf helpdesk
Wat zijn de minimale systeem specs?
Quote van de UT2003 readme:
Operating System: WIN 98/ME/2000/XP
CPU: Pentium III or AMD Athlon 733MHz processor (*Pentium® or AMD 1.0 GHz or greater RECOMMENDED)
Memory: 128 MB RAM (256 MB RAM or greater RECOMMENDED)
Hard Disk Space: 3 GB
CD ROM or CD/DVD ROM: 8X
Audio System: Windows® compatible sound card (*Sound Blaster® Audigy(tm) series sound card RECOMMENDED) (NVIDIA® nForce™ or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio. Also RECOMMENDED)
Video System: 3D Accelerator card with 16 MB VRAM (*32-128 MB VRAM RECOMMENDED) 16 MB TNT2-class DirectX® version 6 compliant video card. (*NVIDIA GeForce 2/ATI Radeon RECOMMENDED) DirectX® version 8.1 (Included on game disc)
Multiplayer: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. *Internet play requires a 33.6 Kbps or faster modem
Help! Iets doet het niet/UT2003 crashed!
Zorg ervoor dat je de laatste drivers voor je hardware heb, als je heb overgeklokked, zet dan alles terug op de normale snelheid, download de laatste patch, lees de readme. (vooral punt 3!) Probeer ook de search (zie hieronder) en kijk op de officiële UT2003 fora.

Last notes
Als je het nu nog niet weet:
Kijk dan bij alle delen van de grote UT2003 FAQ, en probeer ook de search. Omdat de search in React nog niet helemaal af is, kan je ook de Omega Search gebruiken.

De UT2003 topic delen:
[rml]-[ Het Unreal Tournament 2003 topic deel 7]-[/rml]
[rml]-[ Het Unreal Tournament 2003 topic deel 6]-[/rml]
[rml]-[ Het Unreal Tournament 2003 topic deel 5]-[/rml]
[rml]-[ Het Unreal Tournament 2003 topic deel 4]-[/rml]
[rml]-[ Het grote Unreal Tournament 2003 topic deel 3]-[/rml]
[rml]-[ Het grote Unreal Tournament 2003 topic deel 2]-[/rml]
[rml]-[ Het grote Unreal Tournament 2003 topic]-[/rml]

FAQ versie 3.26 - 8-10-2002
Faq door DataBeest, Novah en Rafe.

[ Voor 0% gewijzigd door Novah op 08-10-2002 17:27 . Reden: FAQ Update 3.25 -> 3.26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:44
nog ff over dat LMS. Ik ben blij dat ze LMS eruit hebben gehaalt want het is geen goede gametype imho.

Diegene die zit verstopt komt makkelijk hoog in de score. LMS is gewoon DM maar dan met lame score methodes, die dus misbruikt konden worden door je te verstoppen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Voor de mensen die probs haden met hun Logitech muizen: stel MouseWare als volgt in:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/Screenshots/Logitech_MouseWare.JPG

De knop die je wilt gebruiken in games moet als [Backspace] ingesteld zijn, en als je problemen heb met scrollen in games (bijv. Q3A), neem je ook meteen de scrollwiel settings over.

G33rt: Als je de Maya PLE setup opstart, staat er in het eerste schermpje een link naar een site waar je je moet reggen om een password te bemachtigen.

Novah: Reageer eens op ICQ ;)
Hier is de laatste FAQ te vinden :) http://www.xs4all.nl/~dewater/Rafe/ut2003faq.txt

EDIT: Nieuwste FAQ is nu ook hier te vinden: UT2003 - nieuwe FAQ - niet op reageren plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Novah schreef op 08 oktober 2002 @ 12:16:
FAQ door Rafe, DataBeest en Novah
Huh? Wat heb ik eraan gedaan dan? :D
Maar wel een mooie FAQ, dat stukje over de taunt aan bepaalde knoppen doen wist ik nog niet :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30762

Ik wil dat $&@*&%# nVidia logo vervangen door een ATi/Matrox/PowerVR/whatever logo!
Hier

Die HIER link is dood :> , zeg het maar effe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Anoniem: 30762 schreef op 08 oktober 2002 @ 12:45:
Ik wil dat $&@*&%# nVidia logo vervangen door een ATi/Matrox/PowerVR/whatever logo!
Hier

Die HIER link is dood :> , zeg het maar effe :P
Ik neem aan dat Xabregames down is oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-06 12:21
hee, dat topic was toch nog niet helemaal vol? gaat het niet tot 1000?
of vinden mensen het zo leuk om een topic te openen dat het oude voortijdig afgesloten wordt voordat iemand anders op het idee komt?
niet dat het uitmaakt, ik zag alleen 976 posts in het vorige topic, dan leek me 1000 logischer

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Laatst online: 19-04 14:33
Rafe schreef op 08 oktober 2002 @ 12:33:
Voor de mensen die probs haden met hun Logitech muizen: stel MouseWare als volgt in:
[afbeelding]

De knop die je wilt gebruiken in games moet als [Backspace] ingesteld zijn, en als je problemen heb met scrollen in games (bijv. Q3A), neem je ook meteen de scrollwiel settings over.
Die duim-muisknop is een goeie vondst! Dat ga ik vanavond ff proberen!

Die scroll settings had ik gister al geprobeerd, maar bood geen soelaas :(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
ik heb het spel vandaag binnen gekregen en het ziet er :9~ uit...

ik heb nu nog een vraag: mijn broertje is nog net geen 12, en ik vroeg mij af of dit spel wel kan voor zo een kleine, hij wil natuurlijk heel graag, hoe beoordelen jullie dat?

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30762

GuidoHuis schreef op 08 oktober 2002 @ 13:09:

ik heb nu nog een vraag: mijn broertje is nog net geen 12, en ik vroeg mij af of dit spel wel kan voor zo een kleine, hij wil natuurlijk heel graag, hoe beoordelen jullie dat?
Ach als ie al veel geweld spelletjes heeft gespeeld dan geeft het toch niet , echt hard is het spel niet , ivm met Sof2 oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-03 14:41

Tachyon

pop the glock

De luitjes van FiringSquad hebben een toch wel behoorlijk kritische review van Unreal Tournament 2003 geschreven... :/

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:41
Ik zou iemand van 12 dat niet laten spelen. mocht die koter ook als spellen spelen als sof2 dahnv raag ik me af waar je over zeurt :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18476

Schaapje_BlaaT schreef op 08 oktober 2002 @ 13:04:
of vinden mensen het zo leuk om een topic te openen dat het oude voortijdig afgesloten wordt voordat iemand anders op het idee komt?
niet dat het uitmaakt, ik zag alleen 976 posts in het vorige topic, dan leek me 1000 logischer
Ze varanderen zo snel omdat ze in het echt eigenlijk nog het Readon Topic willen inhalen :) Maar dat gaan we denk ik niet hale :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Schaapje_BlaaT schreef op 08 oktober 2002 @ 13:04:
Het vorige topic zat tegen de 100 reacties aan.
Novah gaat echt niet om de 10 seconden op F5 rammen, en zodra het topic 1000 replies heeft, op zijn 2e browser venster op Submit kliken voor het volgende deel 8)7

Voor diegene met het scrollwiel probleem: hier werkt alles prima met MouseWare 9.73 en die settings op een Dual Optical.
Anoniem: 18476 schreef op 08 oktober 2002 @ 13:19:
[...]

Ze varanderen zo snel omdat ze in het echt eigenlijk nog het Readon Topic willen inhalen :) Maar dat gaan we denk ik niet hale :*)
Zij spelen vals :+ zij hebben maar 255 posts per topic (dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Van die review klopt niet veel ik heb dan ook mijn twijfels erbij dat die vent of vrouw dat spel echt heeft gespeelt. Bijvoorbeeld wordt er gezegd dat je bij het kiezen van je character geen 3d vieuw kunt krijgen. dat is dus wel zo (ken de knop niet maar het kan wel ) Verder wordt er gezegd dat hij niet soepel draait op een pc met de minimum eisen en dan alles op laag.. Ik weet niet wat voor krotpc zei hebben maar dat draait dus ECHT wel.

Er wordt ook weer gezeken over dat iemand met skill hier geen zak aan vind. Nee vnd je het gek dat als je in ut1 heel erg geskilled bent dat je hier njks aan vind omdat je constant verliest. Je moet er gewoon aan wennen en leren hoe alles werkt en aanvoelt.. en dat heeft tijd nodig.

Er wordt ook gezegd dat domination er niet inzit.. nee double domination zit er echt niet in he :? er wordt volgens mij ook een heel klein beetje te weinig aandacht geschonken aan bombing run maar ja... je hebt voor- en tegenstanders

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tachyon schreef op 08 oktober 2002 @ 13:15:
De luitjes van FiringSquad hebben een toch wel behoorlijk kritische review van Unreal Tournament 2003 geschreven... :/
Tja, FiringSquad houd niet zo erg van Opvolgers van FPS spellen, check Quake3 ook maar eens en SoF2 ook al :)
Da Monkey schreef op 08 oktober 2002 @ 13:25:
Van die review klopt niet veel ik heb dan ook mijn twijfels erbij dat die vent of vrouw dat spel echt heeft gespeelt. Bijvoorbeeld wordt er gezegd dat je bij het kiezen van je character geen 3d vieuw kunt krijgen. dat is dus wel zo (ken de knop niet maar het kan wel ) Verder wordt er gezegd dat hij niet soepel draait op een pc met de minimum eisen en dan alles op laag.. Ik weet niet wat voor krotpc zei hebben maar dat draait dus ECHT wel.

Er wordt ook weer gezeken over dat iemand met skill hier geen zak aan vind. Nee vnd je het gek dat als je in ut1 heel erg geskilled bent dat je hier njks aan vind omdat je constant verliest. Je moet er gewoon aan wennen en leren hoe alles werkt en aanvoelt.. en dat heeft tijd nodig.

Er wordt ook gezegd dat domination er niet inzit.. nee double domination zit er echt niet in he :? er wordt volgens mij ook een heel klein beetje te weinig aandacht geschonken aan bombing run maar ja... je hebt voor- en tegenstanders
Tja, je hebt gelijk, en ik heb UT2003 op een 1GHz Athlon gedraait met een GF2GTS en dara draait ie echt goed op hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 07:44
mja de min specs zijn 733 Mhz en TNT2

en nee daar draait ie idd niet goed op....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
misschen dat het daarom ook minimum specs zijn :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Tampie2000 schreef op 08 oktober 2002 @ 13:31:
mja de min specs zijn 733 Mhz en TNT2

en nee daar draait ie idd niet goed op....
UT2003 draait bij mij op onderstaande PC top! Bijna alles op High en paar op Highest :P

Mjah, loopt 30 frames per second, so? Game ziet er mooi scherp uit en is erg goed playable 8-)

nu alleen die scroll nog

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Misschien is een link naar het UnrealEd 3.0 topic nog wel leuk in de faq

Het UnrealEd 3.0 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquatRS
  • Laatst online: 01-06 21:08
Wekkel schreef op 08 oktober 2002 @ 13:37:
Misschien is een link naar het UnrealEd 3.0 topic nog wel leuk in de faq

Het UnrealEd 3.0 topic
lijkt me geen overbodige luxe... :p :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Tachyon schreef op 08 oktober 2002 @ 13:15:
Die gasten lullen maar wat raak, aan 1 kant doen ze of ze topgamers zijn en willen de game zo behandelen, maar ze reviewen de game als noobs, als je dan toch een game als ubergamer wilt reviewen neem dan in ieder geval de tijd voor zaken als weaponbalance etc.

Daarnaast blaten ze maar wat raak, o.a. beweren ze min of meer dat UT nooit zo succesvol is geweest als Q3, dat is echt de grootste crap, de UT scene is op dit moment stukken groter als de Q3 scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Vraaggie, kan de redeemer door water heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
johnnyv.nl schreef op 08 oktober 2002 @ 14:29:
Denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op 08 oktober 2002 @ 14:29:
Alle ammo gaat toch door water heen? :?
Die Redeemer lijkt me dan ook :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
denk dat de vraag is of dat ding het doet onder water.. lijkt me eigenlijk niet omdat de rocketlauncher dat ook niet kan (water in de loop :P)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:49

Chiron

Moderator Discord
Doopy-X- schreef op 08 oktober 2002 @ 13:35:
[...]

UT2003 draait bij mij op onderstaande PC top! Bijna alles op High en paar op Highest :P

Mjah, loopt 30 frames per second, so? Game ziet er mooi scherp uit en is erg goed playable 8-)

nu alleen die scroll nog
hmm en in welke resolutie is dat?

ik heb zelf een asus a7v met een thunderbird op 1Ghz, en een asus v7700 videokaart, 640 mb pc133 ram er in en ik vind het echt niet vooruit te branden in resoluties hoger dan 640x480, en al zeker niet met alle details op hoog...

30fps is op zich nog wel te doen idd maar is dat je piek of dal? want als je maximaal 30fps kan halen met je instellingen wil ik je gezicht nog weleens zien op het moment dat er 5 mannetjes al schietend op je afkomen en de hele zeut dropt naar 5fps :+

geloof me ik heb een partij staan schelden ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Ja sorry dat ik niet reageer enzo maar moest weg :|
Maargoed, databeest was de starter van UT2003 topics en had ook een sort faq, toen heb ik die geupdate, toen kwam rafe en die heeft die weer geupdate enz enz... :)

Maargoed, ik kon Ut2003 nog aanschaffen vanwege problemen met geld :P
Ik krijg hem nu bij mijn nieuwe abbo van gamesblad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Iemand al deze map gedownload:

http://www.funrealtournam...akZ_DM-Aztec_Previews.asp

Afbeeldingslocatie: http://www.funrealtournament2003.com/images/4UCSFreakZ_DM-Aztec_Previews/Shot00019.jpg

De_aztec met ut2k3 Cool!!!! :D :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nope nog niet gedowned ik zla het vanavond eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

nu alleen die scroll nog
30fps speelt bij mij iig niet zo erg lekker hoor. Moet toch wel minstens 45 fps zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Ik heb een paar hele coole mappen gevonden die je niet mag missen. :)

Om te beginnen:

DM-de_aztec - een map uit Counter-Strike natuurlijk :)
http://www.ut2003hq.com/p...db.php?action=file&id=125
Afbeeldingslocatie: http://www.ut2003hq.com/pafiledb/uploads/DM-4UCSFreakZ-Aztec_BETA.jpg

CTF-LavaGiant2 (een custom map staat er maar volgensmij is ie gewoon gejat van de beta, alleen willen ze geen gejatte stuff op die site :P)
http://www.ut2003hq.com/p...db.php?action=file&id=104
Afbeeldingslocatie: http://www.ut2003hq.com/pafiledb/uploads/lavagiant.jpg

BR-Electricfields
http://www.ut2003hq.com/p...db.php?action=file&id=107
Afbeeldingslocatie: http://www.ut2003hq.com/~hqstaff/elecfields_ss.jpg

BR-Basketbal, dunken met karma :9
http://www.ut2003hq.com/p...edb.php?action=file&id=76
Afbeeldingslocatie: http://www.ut2003hq.com/pafiledb/uploads/br-basketball.JPG
(zeer leuk voor op lan)

DM-Deck16][Classic - ubermap, hij had alleen iets groter gemogen vind ik.
http://www.ut2003hq.com/p...db.php?action=file&id=112
Afbeeldingslocatie: http://www.ut2003hq.com/pafiledb/uploads/deck16.jpg

[edit]
Ik zit net dat Mr_UnAnimouS aztec heeft gepost, shit te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:32

Phydomir

Dennis

ff een vraagje.

Vaak als ik connect met een server, meestal die van gameservers.nl. Dan krijg ik heel vaak dat er staat press fire blablabla. Maar als ik dat doe gebeurd er niets. Als ik dan re-connect doet ie het wel.

Ligt het aan mij of is dit een klein bugje in het spel?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Novah schreef op 08 oktober 2002 @ 15:15:

[edit]
Ik zit net dat Mr_UnAnimouS aztec heeft gepost, shit te laat :P
No problem nu hebben we ze allemaal op een rijtje :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Mr_UnAnimouS schreef op 08 oktober 2002 @ 15:23:
[...]

No problem nu hebben we ze allemaal op een rijtje :).
Hopenlijk gaan ze nog meer leuke maps posten, van die funmaps voor op lan :)

de_dust2 en de_dust, komt misschien omdat ik ook een cs freak ben maar tzijn coole maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Ener-G schreef op 08 oktober 2002 @ 14:56:
[...]

hmm en in welke resolutie is dat?

ik heb zelf een asus a7v met een thunderbird op 1Ghz, en een asus v7700 videokaart, 640 mb pc133 ram er in en ik vind het echt niet vooruit te branden in resoluties hoger dan 640x480, en al zeker niet met alle details op hoog...

30fps is op zich nog wel te doen idd maar is dat je piek of dal? want als je maximaal 30fps kan halen met je instellingen wil ik je gezicht nog weleens zien op het moment dat er 5 mannetjes al schietend op je afkomen en de hele zeut dropt naar 5fps :+

geloof me ik heb een partij staan schelden ;)
1024X768

30 is gemiddeld, af en toe omlaag, af en toe omhoog, en die 1ne keer dat er inderdaad 6 mannetjes om me heen lopen, neem ik de kill voor lief (alsof ik me DAAR uit zou kunnen redden) 8)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Novah schreef op 08 oktober 2002 @ 15:30:
[...]
Hopenlijk gaan ze nog meer leuke maps posten, van die funmaps voor op lan :)

de_dust2 en de_dust, komt misschien omdat ik ook een cs freak ben maar tzijn coole maps.
Voor CS zijn het leuke maps, zeker voor CS noobs als mij :D echter in UT betwijfel ik het. Het zou cool zijn als een paar goede unreal 1 maps geport zouden worden, met name maps als Ariza,Tundra en Radikus roelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Die BR-basketball is echt lache :D.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/ut2003-7.JPG
Dunken!!!!!

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Laatst online: 09-08-2024
[...]

nu alleen die scroll nog
dat kan gewoon niet (draai je soms in 320x200?)
zelfs op mijn syteem draait ie op high niet eens goed in 1024x768(en ik heb een geforce 4, jij een geforce2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
Janssen schreef op 08 oktober 2002 @ 15:53:
[...]

zelfs op mijn syteem draait ie op high niet eens goed in 1024x768(en ik heb een geforce 4, jij een geforce2)
en wat definieer jij als goed? geef me je bechmark score maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
raptorix schreef op 08 oktober 2002 @ 15:42:
[...]

Voor CS zijn het leuke maps, zeker voor CS noobs als mij :D echter in UT betwijfel ik het. Het zou cool zijn als een paar goede unreal 1 maps geport zouden worden, met name maps als Ariza,Tundra en Radikus roelen.
ja, dat lijkt me een goed idee
en dan ook graag Observatory, Kel-shar en Elsinore als ze toch bezig zijn
er zijn nog een paar maps van die bonus packs die ook goed zijn, maar ik weet zo niet meer welke
de Morbias variant (DM-gael) vind ik in elk geval geslaagd
kan ik ook es winnen van fatsoenlijke spelers in UT2K3, die map kan ik tenminste onthouden :)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Laatst online: 28-04 12:13
Mr_UnAnimouS schreef op 08 oktober 2002 @ 15:10:
Iemand al deze map gedownload:
De_aztec met ut2k3 Cool!!!! :D :P.
LOL
My son plays Counter-Strike everyday religiously, so I decided to remake his favorite CS map (de-aztec) so he'd feel at home when I kill him in UT2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Schaapje_BlaaT schreef op 08 oktober 2002 @ 15:55:
[...]

ja, dat lijkt me een goed idee
en dan ook graag Observatory, Kel-shar en Elsinore als ze toch bezig zijn
er zijn nog een paar maps van die bonus packs die ook goed zijn, maar ik weet zo niet meer welke
de Morbias variant (DM-gael) vind ik in elk geval geslaagd
kan ik ook es winnen van fatsoenlijke spelers in UT2K3, die map kan ik tenminste onthouden :)
Gael is idd zeer cool, al had ie in de lengte wel ietsje korter gemogen, wat vooral goed is is dat men een rifle heeft neergegooit zodat het al stukken minder spam is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
wat is het nut van het porten van maps van cs naar UT2k3? die twee hebben toch totaal verschillende opbouw.. > cs is blokkerig > ut2k3 heeft mooie rondingen etc (verkeerd opvatten is nu heel makklijkj besef ik me)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Janssen schreef op 08 oktober 2002 @ 15:53:
[...]

ik ben bloedje serieus....

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
Doopy-X- schreef op 08 oktober 2002 @ 16:43:
[...]

post dan maar eens je ut2003 benchmark van 1024x768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62853

Novah schreef op 08 oktober 2002 @ 12:16:
[afbeelding]

Unreal Tournament 2003 op Linux of MacOS X
UT2003 kan naast het windows platform ook draaien op een Linux machine, op CD3 van UT2003 staat een Linux installer voor zowel Client als Server.
Mac gebruikers zullen geen UT2003 kunnen spelen, tot zo ver we hebben vernomen komt er geen Mac client.
Voor zover ik kan lees wel, aldus Mark Rein Vice president van Epic Games Inc.
http://www.ina-community....ostid=2745165#post2745165

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
raptorix schreef op 08 oktober 2002 @ 15:58:
[...]

Gael is idd zeer cool, al had ie in de lengte wel ietsje korter gemogen, wat vooral goed is is dat men een rifle heeft neergegooit zodat het al stukken minder spam is.
grr, mijn text is verdwenen, nog maar eens dan

wat ik dus wou zeggen is dat Gael groter is om spam te vermijden, wat ik wel een goeie ontwikkeling vind. Bovendien slaat de toevoeging van de lightning gun dan ook ergens op.
en dat gat in het midden is een briljant idee om spammen van boven te vermijden, terwijl naar beneden springen met een volgeladen raketwerper nog prima mogelijk is. Komt in het midden ook wel eens een redeemer trouwens? dat leek me wel geinig om af te vuren, dan zit je meteen op ludicrous (probeer maar es met 32 bots, kejjelachuh :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31392

Ik heb vanmorgen de Nvidia drivers voor mijn Geforce 2 Ti geupdate en sindsdien crasht UT2003 elke keer als ik 'm opstart..
De volgende foutmelding verschijnt:

UT2003 Build UT2003_Build_[2002-09-19_17.26]

CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1462 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce2 Ti (3087)

General protection fault!

History: CheckTag <- LoadSummary <- ULinkerLoad::ULinkerLoad <- UObject::StaticAllocateObject <- (Class GUISlider) <- UObject::StaticConstructObject <- ULinkerLoad::CreateExport <- (GUISlider 384150) <- IndexToObject <- ULinkerLoad::CreateExport <- (Value 384150) <- IndexToObject <- ULinkerLoad<<UObject <- (LinkerLoad Package.LinkerLoad 384150)) <- SerializeExpr <- (01) <- SerializeExpr <- (19) <- SerializeExpr <- (39) <- SerializeExpr <- (39) <- SerializeExpr <- (70) <- SerializeExpr <- (A8) <- SerializeExpr <- (70) <- SerializeExpr <- (04) <- UStruct::Serialize <- (Function XInterface.Tab_InstantActionBaseRules.InternalFriendlyFireDraw) <- UFunction::Serialize <- LoadObject <- (Function XInterface.Tab_InstantActionBaseRules.InternalFriendlyFireDraw 384150==384150/1033949 384104 64) <- ULinkerLoad::Preload <- LinkProperties <- UStruct::Link <- UState::Link <- UClass::Link <- UStruct::Serialize <- (Class XInterface.Tab_InstantActionBaseRules) <- UState::Serialize <- UClass::Serialize <- (Class XInterface.Tab_InstantActionBaseRules) <- LoadObject <- (Class XInterface.Tab_InstantActionBaseRules 384150==384150/1033949 85623 326) <- ULinkerLoad::Preload <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLoad <- UObject::StaticLoadObject <- (Core.Class XInterface.Tab_SPLadderQualify NULL) <- UObject::ProcessEvent <- (UT2MainMenu Package.InteractionMaster.GUIController.UT2MainMenu, Function XInterface.UT2MainMenu.ButtonClick) <- UObject::ProcessDelegate <- GUIComponet::MouseReleased <- UGUIController::MouseReleased <- UInteractionMaster::MasterProcessKeyEvent <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- UWindowsViewport::UpdateInput <- UViewport::ReadInput <- APlayerController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Heb ook al versie 40.41 (laatste final) van Nvidia.com geprobeerd, maar deze drivers geven hetzelfde probleem...

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Da Monkey schreef op 08 oktober 2002 @ 16:34:
wat is het nut van het porten van maps van cs naar UT2k3? die twee hebben toch totaal verschillende opbouw.. > cs is blokkerig > ut2k3 heeft mooie rondingen etc (verkeerd opvatten is nu heel makklijkj besef ik me)
Jah, das dan juist cool om die mappen te porten zodat de mappen mooier worden :D
Anoniem: 62853 schreef op 08 oktober 2002 @ 16:49:
[...]

Voor zover ik kan lees wel, aldus Mark Rein Vice president van Epic Games Inc.
http://www.ina-community....ostid=2745165#post2745165

:*)
Thx, Mark zei altijd dat Mac te slome systemen waren om de game op te draaien, dus het zouden alleen x86 systemen worden dus voor Windows en Linux (linux draait oa op x86) maar Mac's hebben andere systemen die erg achterlopen met de x86 markt kwa snelheid enz enz... Maargoed, voor die 4.x% die mac heeft ist wel cool natuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:59

Defspace

Administrator

Ach ja, verschil in definities over goed draaien he :)

Bij mij draait ie zelfs kut dus bij jou lijkt goed me een beetje overdreven.

AMD XP2000+
512 MB Crucial DDR
Leadtek GF3ti200@220/500

1024*768@highest behalve trilinear.
Ca 40FPS. (Grote map, veel players < 30 fps :( )
Goed is bij mij pas > 70
En we hebben het natuurlijk wel over multi-player.. Want niemand is geinteresseerd in Singpe-player. Toch :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
geforce2 is gewoon te traag voor alle details, heb ik ook geprobeerd en liep best lekker op 1024, mits de juiste levels en niet te veel in beeld, maar om echt lekker te draaien is normal eigenlijk nog niet laag genoeg
soepel was bij unreal1 50 fps, maar volgens mij fluctueert dit spel qua FPS wat meer, lager dan 30 fps moet ie eigenlijk niet worden.
en juist met 6 ventjes om je heen heb je soepelheid nodig, want dan moet je snel kunnen reageren om er een stuk of 4 te mollen voordat ze jou te grazen nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Welke mappen hebben ze nog weggelaten uit build 927?

Damn, had ik die beta maar niet weggedaan.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14565

Schaapje_BlaaT schreef op 08 oktober 2002 @ 17:14:
soepel was bij unreal1 50 fps, maar volgens mij fluctueert dit spel qua FPS wat meer, lager dan 30 fps moet ie eigenlijk niet worden.
en juist met 6 ventjes om je heen heb je soepelheid nodig, want dan moet je snel kunnen reageren om er een stuk of 4 te mollen voordat ze jou te grazen nemen
Ik denk dat de framerate bij veel mensen toch vaak onder de 30 duikt. Zelfs op mijn systeem komt ie wel eens onder de 30 bij zware levels en veel mannetjes in beeld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangeman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-04 12:29
BonziBuddy:

Ik zou maar teruggaan naar de 30.83 detonators die ook meegeleverd zijn met het spel... (of downloaden van nvidia als je de demo bedoelt :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Woot, net met Instactf een monsterkill gehaald. })
Echt serieus, heb het bewijs in de vorm van een demo. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaProd
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-03-2024

DaProd

Who are you?

Ik had ook veel problemen met de FPS op een Xp1800 en Ti4200, maar met de laatste beta drivers van Nvidia (40.72) gaat t heel oke, blijf nu altijd wel boven de 50 fps :D

The bartender never get's killed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:33
bij mij draait hij vet goed
alles highest @ 1024 Ca.60 fps
alles highest @ 1280 Ca. 40 fps
voorheen draaide hij kut zelf op 640 x 480 @ highest
enige wat ik heb uitgezet is gedetailleerd gras enzo
trilnear, 16 bit (staat hij op) en detail textures
en charecter shadows dan draait hij bij mij wel lekker :)
maar die vehicledemo is cool :) kwist niet dat er autotjes in ut 2003 zaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
STIMPPYYY schreef op 08 oktober 2002 @ 18:50:
Specs? Keiharde FPS getallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:40
STIMPPYYY schreef op 08 oktober 2002 @ 18:50:
Op alles highest heb je 60 fps, maar je moet wel de kleuren op 16 bit! terugzetten, plus nog een zooi andere opties om hem een beetje lekker te laten draaien :? Spreek je je zelf niet een beetje tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Tha_Freak schreef op 08 oktober 2002 @ 18:33:
Woot, net met Instactf een monsterkill gehaald. })
Echt serieus, heb het bewijs in de vorm van een demo. >:)
je hebt dus geen bewijs omdat demos nie afgespeeld kunnen worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33687

Anoniem: 41017 schreef op 08 oktober 2002 @ 20:00:
[...]

je hebt dus geen bewijs omdat demos nie afgespeeld kunnen worden :P
Jah, volgends mij verzint tie het gewoon :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Onder welke namen spelen jullie eigenlijk?

Ik speel als Cane, veel op de servers van Gamerservers.nl, lekkere ping daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
wil best een screen posten maar ik weet niet hoe je die moet omzetten naar
JPEG en moet uploaden
btw spec
2.2 nw, 512 ddr, 100 gb, gf 2 ti (niet clocked)
ik spreek me zelf niet tegen
want shaduwen maken niet zoveel of ze aan of uit (let je niet OP)staan dat gras ja BOEIEND :) ik ga heus niet met me neus op het gras staan om er naar te kijken, het valt niet eens op. :)
trilnear is ook niet echt boeiend alleen een beetje rustiger beeld ofzo :7
16 bit is iets minder scherp en detail textures is iets scherper textures maar ik ga ook niet als een gek tegen de muur aanrije om het te bekijken :z ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
quote]Hacku schreef op 08 oktober 2002 @ 17:29:
Welke mappen hebben ze nog weggelaten uit build 927?

Damn, had ik die beta maar niet weggedaan.[/quote]
http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/maps/

2 van deze mappen de rest is beta
noem de mappen gewoon anders en zet ze in je maps document en speel de beta maps. Sommige zijn gewoon hetzelfde alleen dan beta wel lachu om te bekijken :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Ik moet zeggen dat ik de map Plunge onwijs dom vindt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Doopy-X- schreef op 08 oktober 2002 @ 13:04:
[...]

Die duim-muisknop is een goeie vondst! Dat ga ik vanavond ff proberen!

Die scroll settings had ik gister al geprobeerd, maar bood geen soelaas :(
ik ga out :(

Duim op backspace gezet, als ik nu de duimknop indruk bij controls, springt ie inderdaad op backspace, alleen in de game gebeurt er he le maal niets :(

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Anoniem: 10456 schreef op 08 oktober 2002 @ 20:44:
Onder welke namen spelen jullie eigenlijk?

Ik speel als Cane, veel op de servers van Gamerservers.nl, lekkere ping daar :)
[da]Killa

Speel via GameSpy welke server me leuk lijkt ;)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33687

:? Waarom speeld iedereen onder een andere naam in UT2k3? Ik namelijk weten of ik GoT loop af te knallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Als er in je scherm staat : You've been killed by ThrillSeekA : ben ik langs geweest ;)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 08:51
Hmmz, bij mij loopt de game soepel op 1280x1024@16Bit met alles op lowest
kan hem wel op 1024x768 maar dan ziet het er gewoon een stuk minder uit ivm optimale res van men tft

Anywayz wat zijn de ervaringen met opengl ivm d3d :?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ik weet niet hor maar 16bit vind ik lang niet zo irritant in ut2k3 als in bijvoorbeeld rtcw. daar kon je het verschil dus gewoon echt zien maar bij ut2k3 is hetm ij nogniet echt opgevallen.. is dat raar?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Da Monkey schreef op 08 oktober 2002 @ 22:35:
ik weet niet hor maar 16bit vind ik lang niet zo irritant in ut2k3 als in bijvoorbeeld rtcw. daar kon je het verschil dus gewoon echt zien maar bij ut2k3 is hetm ij nogniet echt opgevallen.. is dat raar?
merk ook niet zoveel verschil alleen dattie een stukje soepeler loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 19:06

Glorificationer426

come we hero rush yes?

bij mij op mn (zie specs) pc loopt ie op 1280x1024x32 alles high wel redelijk, soms wel fpsdrops naar 10, maar gemiddeld toch rond 30 en ik stoor me er niet zo aan. Ik moet eigenlijk ff een reinstall doen, want volgens mij zit XP zo vol met meuk na 3/4 jaar, en mn HD is ook vol <1Gb, dus ik denk als ik weer s formatteer dat t wel beter gaat.
Maar ja, dan moet ik eerst mijn vieze films op cd's gaan zetten en daar heb ik geen tijd voor want ik ben met UT2k3 bezig... vicieuze cirkels zijn irritant :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Anoniem: 33687 schreef op 08 oktober 2002 @ 21:45:
:? Waarom speeld iedereen onder een andere naam in UT2k3? Ik namelijk weten of ik GoT loop af te knallen :P
ik speel gewoon als schaapjeblaat hoor, maar in gameservers.nl niet echt want daar staat weaponstay uit :r
ik speel op elke server met fatsoenlijke ping en weaponstay aan, favorites regel ik wel zo gauw ik ut2k3 origineel binnen heb, maar die is er nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-04 19:26

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

ut2003 draaid gewoon langzaam in vergelijking met Q3, UT, mohaa en al die andere FPS games.

Best jammer want UT2003 is wel gaaf

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
cass_staticmesh.usx voor DM-Gesalt kan je downloaden van http://users.pandora.be/betapics/DM-gesalt/DM-Gesalt.rar

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Goed, het lijkt me wel geinig om wat verschillen tussen de beta en de final versie te laten zien. :)
(lees: ik heb te veel tijd)

Het opstartscherm:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/startscherm1_beta.jpg
Beta

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/startscherm1_final.jpg
Final

Hoofdmenu
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20menu1_beta.jpg
Beta

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20menu1_final.jpg
Final

Een groot verschil is dat de Beta versie iets heeft, wat de final niet heeft.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20menu2_beta.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20menu3_beta.jpg
Op iedere planeet zou je andere soort wezens/maps hebben. Nou ja, dat bleek dus toch maar onzin te zijn :D

Player info
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20playerinfo1_beta.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20playerinfo1_final.jpg

De Serverlijst ziet er ook anders uit
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20server1_beta.jpg
Nou ja, met de beta valt niet online te spelen, dus geen servers hier :P

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20server1_final.jpg
Final

Goed, dan de game zelf. Opvallend is dat er in de beta nog geen Bombing Run is, wat in de final wel zo is. Voor de rest heeft het wel alle gametypes.
Het spel laden gebeurt met het zelfde laadscherm, alleen heb je in de beta telkens dezelfde achtergrond, en bij de final een random achtergrond :P

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20eenmap1_beta.jpg
Op het eerste gezicht ziet het er goed uit. (screenshot = beta)

Als je even naar buiten loopt kom je bij de Lava:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20lava2_beta.jpg

Aangezien het buiten vrij koud is jump je d'r in..
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20lava1_beta.jpg
... en je hebt geen last meer van de kouw.

Dit kun je echter in de final versie niet meer flikken, resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20lava1_final.jpg
:D

Wat verder opvalt dat het in de final er wat nieuwerwetser uitziet. Vergelijking:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20shield1_beta.jpg
beta

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20shield1_final.jpg
final

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20health1_beta.jpg
beta

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20health1_final.jpg
final

Nu even wat gedetaileerder, de map CORE (Double Domenation)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/core/Resize%20of%20core1_beta.jpg
beta

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/core/Resize%20of%20core1_final.jpg
final

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/core/Resize%20of%20health_beta.jpg
beta

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/core/Resize%20of%20health_final.jpg
final

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/core/Resize%20of%20base_beta.jpg
beta

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/core/Resize%20of%20base_final.jpg
final

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/core/Resize%20of%20hoekje_beta.jpg
beta

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/core/Resize%20of%20hoekje_final.jpg
final

De items die in de maps liggen zijn ook wat anders. De health en Shield valt wel op. Maar ze draaien ook niet rond, wat in de final wel zo is.
Verder is er geen adrinaline in de beta.

De translocator ziet er ook anders uit:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20translocator1_beta.jpg
beta

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20translocator1_final.jpg
final

Verder heeft de final een ingebouwde camera in de translocator zitten, wat de beta niet heeft:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20translocator2_cam_final.jpg

Het zoomen is ook ietsiepietsie anders (alleen mierenneukers zien het verschil)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20zoom1_beta.jpg
beta

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20zoom1_final.jpg
final

Verder ziet het pauze scherm er nog anders uit..
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20pauze1_beta.jpg
beta

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/databeestje/UT2003/beta_final/resize/Resize%20of%20pauze1_final.jpg
beta

En zo zijn er nog meer details, maar die zijn te klein/veel om op te noemen :P

De beta maps zijn hier te downloaden.

[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 09-10-2002 09:31 . Reden: typfout ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiinX
  • Laatst online: 03-05-2022
Doopy-X- schreef op 08 oktober 2002 @ 21:24:
[...]

ik ga out :(

Duim op backspace gezet, als ik nu de duimknop indruk bij controls, springt ie inderdaad op backspace, alleen in de game gebeurt er he le maal niets :(
ik heb de logitech double optical mouse. En in de laatste software van logitech heb ik ook de duimknop op [backspace] staan. in gewoon unreal tournament en in ut2k3 herkent hij hem meteen en kan er dus ook gewoon een wapen aan binden :)

wie het laatst lacht is het traagst van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
DJ Chicken schreef op 09 oktober 2002 @ 02:51:
ut2003 draaid gewoon langzaam in vergelijking met Q3, UT, mohaa en al die andere FPS games.

Het lijkt me vrij logisch dat een nieuw spel met betere grapics ook zwaarder is :)
Gelukkig wordt er niet te veel rekening gehouden met tragere systemen, dan zouden spellen nooit beter worden :(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix

Juist niet, ik meen dat ut2003 100 maal meer polygonen heeft al UT dus zo slecht is de performance niet, fijne met epic is, is dat men tenminste vooruitstrevend is en gewoon de stap durft te maken naar zwaardere specs, dat was met unreal, dat was met UT en nu weer met UT2k3.

Als het aan sommige makers ligt dan spelen we over 10 jaar nog met de zelfde graphics als in CS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
DataBeest: coole post! 8)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Coole vergelijking. Straks eens kijken of de gelden voor een nieuwe videokaart al massaal worden aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
JiinX schreef op 09 oktober 2002 @ 09:26:
[...]

ik heb de logitech double optical mouse. En in de laatste software van logitech heb ik ook de duimknop op [backspace] staan. in gewoon unreal tournament en in ut2k3 herkent hij hem meteen en kan er dus ook gewoon een wapen aan binden :)
Ik heb Cordless Mouseman Wheel
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakmax.com/html/cordless/cordless.gif

Bizarre is dus dat in het controll scherm hij de duimknop wel pakt, echter in de game niet :?

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiinX
maybe een nieuwe install ff doen ofzo? Want als hij in unreal tournament wel gewoon herkent wordt, en in windows ook normaal. Dan moet hij ook gewoon in ut2k3 herkent worden. En heb je de laatste drivers geinstalled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 09:35
naja nog een verschil tussen beta en final is dat je bi beta dus cooperative league kon doen... dat kan volgensm ij nu ook niet meer
is wel jammer want dat vond ik dus een leuke optie 8{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
JiinX schreef op 09 oktober 2002 @ 11:23:
maybe een nieuwe install ff doen ofzo? Want als hij in unreal tournament wel gewoon herkent wordt, en in windows ook normaal. Dan moet hij ook gewoon in ut2k3 herkent worden. En heb je de laatste drivers geinstalled?
hij herkent hem ook gewoon in UT2003 bij het controls scherm, in de game zelf niet....heb de laatste Mouseware gehaald...

snap der geen jood van :/

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb een email gestuurd naar logitech met de vraag hoe ik al mijn knoppen (MX500) kan gebruiken, ik wacht nog op hun reply en die zal ik hier wel neer zetten. Ik vroeg er ook bij waarom ze geen speciale gamesoftware maken aangezien ze er ook mee adverteren dat hun muis goed is voor gamen.

Nu maar hopen dat ze met een redelijke oplossing komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
DataBeest schreef op 09 oktober 2002 @ 09:19:
Goed, dan de game zelf. Opvallend is dat er in de beta nog geen Bombing Run is, wat in de final wel zo is.
In build 927 is er wel Bombing Run.

En het voertuig uit build 927, is dat hetzelfde of een ander dan in de final?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

Gestalt & Electric Fields zitten er niet bij.
Waarom stop je Antalus erbij? Die zit ook in de final hoor. En Core toch ook?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Goed, het lijkt me wel geinig om wat verschillen tussen de beta en de final versie te laten zien. :)
(lees: ik heb te veel tijd)

Het opstartscherm:
[afbeelding]
Beta

[afbeelding]
Final

Hoofdmenu
[afbeelding]
Beta

[afbeelding]
Final

Een groot verschil is dat de Beta versie iets heeft, wat de final niet heeft.
[afbeelding]
[afbeelding]
Op iedere planeet zou je andere soort wezens/maps hebben. Nou ja, dat bleek dus toch maar onzin te zijn :D

Player info
[afbeelding]

[afbeelding]

De Serverlijst ziet er ook anders uit
[afbeelding]
Nou ja, met de beta valt niet online te spelen, dus geen servers hier :P

[afbeelding]
Final

Goed, dan de game zelf. Opvallend is dat er in de beta nog geen Bombing Run is, wat in de final wel zo is. Voor de rest heeft het wel alle gametypes.
Het spel laden gebeurt met het zelfde laadscherm, alleen heb je in de beta telkens dezelfde achtergrond, en bij de final een random achtergrond :P

[afbeelding]
Op het eerste gezicht ziet het er goed uit. (screenshot = beta)

Als je even naar buiten loopt kom je bij de Lava:
[afbeelding]

Aangezien het buiten vrij koud is jump je d'r in..
[afbeelding]
... en je hebt geen last meer van de kouw.

Dit kun je echter in de final versie niet meer flikken, resultaat:
[afbeelding]
:D

Wat verder opvalt dat het in de final er wat nieuwerwetser uitziet. Vergelijking:
[afbeelding]
beta

[afbeelding]
final

[afbeelding]
beta

[afbeelding]
final

Nu even wat gedetaileerder, de map CORE (Double Domenation)

[afbeelding]
beta

[afbeelding]
final

[afbeelding]
beta

[afbeelding]
final

[afbeelding]
beta

[afbeelding]
final

[afbeelding]
beta

[afbeelding]
final

De items die in de maps liggen zijn ook wat anders. De health en Shield valt wel op. Maar ze draaien ook niet rond, wat in de final wel zo is.
Verder is er geen adrinaline in de beta.

De translocator ziet er ook anders uit:
[afbeelding]
beta

[afbeelding]
final

Verder heeft de final een ingebouwde camera in de translocator zitten, wat de beta niet heeft:
[afbeelding]

Het zoomen is ook ietsiepietsie anders (alleen mierenneukers zien het verschil)
[afbeelding]
beta

[afbeelding]
final

Verder ziet het pauze scherm er nog anders uit..
[afbeelding]
beta

[afbeelding]
beta

En zo zijn er nog meer details, maar die zijn te klein/veel om op te noemen :P

heel erg coole post leuk om de verschillen te zien. iK heb de 927 beta nog hier naast me liggen(net zoals de beta 912 ofzo van de E3), ik vind het toch wel jamemr dat er geen coop league en databanks meer inzit (welke rassen op welke planeet) voor de rest is hij een stuk beter geworden. textures lopen soepeler gaat niet ineens schoken ofzo, dat was wel met de beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Iemand enig idee of m'n "classic" athlon-600 UT2003 nog trekt? Alleen m'n cpu-snelheid zit onder de minimal requirements zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Als je physics, world detail etc laag houdt, moet er nog wel het een en ander te redden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik kan niet vinden hoe vaak de stats worden bijgewerkt. Ik zie wel stats van vorige week, maar niks van gisteren of vandaag. Ik heb wel bij servers gepeeld die stats bijhouden, dat zie je als je op F1 drukt rechtsboven staan, de match ID, dan moet ie toch ook de stats bijhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online

Dan is er toch echt iets mis met jouw systeem hoor, bij mij komt ie met alles high niet onder de 40 fps... En Q3, UT en MOHAA draaien allemaal op oudere (lelijkere) engines, dus....... Lijkt het me logisch dat het trager draait...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Hacku schreef op 09 oktober 2002 @ 12:52:
[...]

Gestalt & Electric Fields zitten er niet bij.
Waarom stop je Antalus erbij? Die zit ook in de final hoor. En Core toch ook?
Die maps die in mijn beta versie zaten heb ik allemaal geupload hoor :)
Hacku schreef op 09 oktober 2002 @ 12:49:
[...]

In build 927 is er wel Bombing Run.
Niet in mijn build hoor :)
En het voertuig uit build 927, is dat hetzelfde of een ander dan in de final?
En hoe kan ik die zien zonder vehicledemo? :) :P
Bar_en_boos schreef op 09 oktober 2002 @ 13:41:
Iemand enig idee of m'n "classic" athlon-600 UT2003 nog trekt? Alleen m'n cpu-snelheid zit onder de minimal requirements zie ik.
Ga daar maar niet van uit ;(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiinX
johnnyv.nl schreef op 09 oktober 2002 @ 14:05:
[...]

Dan is er toch echt iets mis met jouw systeem hoor, bij mij komt ie met alles high niet onder de 40 fps... En Q3, UT en MOHAA draaien allemaal op oudere (lelijkere) engines, dus....... Lijkt het me logisch dat het trager draait...
Wat jij zegt is ook 1 en al geblaat! heb je jou specs wel eens goed bekeken van je systeempje. zowiezo niet zo gek he dat het bij jou soepel draait met je ati 9700 chip. En dit zijn de systeem eisen.

What are the recommended system requirements?

Operating System: WIN 98/ME/2000/XP
CPU: Pentium III or AMD Athlon 733MHz processor (*Pentium® or AMD 1.0 GHz or greater RECOMMENDED)
Memory: 128 MB RAM (256 MB RAM or greater RECOMMENDED)
Hard Disk Space: 3 GB
CD ROM or CD/DVD ROM: 8X
Audio System: Windows® compatible sound card (*Sound Blaster® Audigy(tm) series sound card RECOMMENDED) (NVIDIA® nForce™ or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio. Also RECOMMENDED)
Video System: 3D Accelerator card with 16 MB VRAM (*32-128 MB VRAM RECOMMENDED) 16 MB TNT2-class DirectX® version 6 compliant video card. (*NVIDIA GeForce 2/ATI Radeon RECOMMENDED) DirectX® version 8.1 (Included on game disc)
Multiplayer: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. *Internet play requires a 33.6 Kbps or faster modem

Als je dit ook hebt en het draait niet zo soepel, dan kan je het beste gewoon ff alles tweaken. Bv. alles low zetten enzo. 800*600. dan moet het echt wel soepeltjes gaan lopen.

En trouwens het spel loopt wel degelijk iets langzamer als gewoon ut. Bij epic hebben ze hiero bewust voor gekozen. Nog een optie is dat je je breedte waarmee je kijkt kan veranderen. Doe in je console ~ , dit typen: fov 100. de 100 staat voor het aantal graden wat je te zien krijgt. Dit wordt dus iets verbreed, waardoor lijkt dat het spel iets sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
hoe werkt die lijpe laser.
er staat dat je muisknop 1 in moet houden en dan moet er een ion komen ofzo
maar ik heb hem wel 10 min ingehouden gebeurt niks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Die screenshots in dit topic vind ik eerlijk gezegd niet eens zoveel beter als UT. Het is toch niet die grafische revolutie die ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
nee is het ook niet echt
maar zet jij ut 2003 maar een op 1280 x 1024 alles aan en op zijn hoogst
4 AA
dan is het dus echt wel ff mooi kijk maar naar de textures (volgens bijna net zo scherp als in Halo) en de licht inval en shaduw zijn oook erg mooi
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.