Dan blaat hij toch juist niet? Hij geeft aan dat het spel iets trager is, omdat het berekend is op pc's die later nog uit zullen komen, en het spel ook op hoge resoluties soepel zullen kunnen draaien.JiinX schreef op 09 oktober 2002 @ 14:17:
[...]
Wat jij zegt is ook 1 en al geblaat! heb je jou specs wel eens goed bekeken van je systeempje. zowiezo niet zo gek he dat het bij jou soepel draait met je ati 9700 chip.
Hier zeg je 't zelf ookEn trouwens het spel loopt wel degelijk iets langzamer als gewoon ut. Bij epic hebben ze hiero bewust voor gekozen.
Dat heeft dus werkelijk geen moer met trage / snelle pc's te maken. Door de FOV te verbreden lijkt het spel misschien sneller, maar zal ie alsnog slecht lopen als je Pc niet aan de requirements voldoet. Schiet je dus in principe nog weinig mee op.Nog een optie is dat je je breedte waarmee je kijkt kan veranderen. Doe in je console ~ , dit typen: fov 100. de 100 staat voor het aantal graden wat je te zien krijgt. Dit wordt dus iets verbreed, waardoor lijkt dat het spel iets sneller is.
+ de weelderige omgeving met veel details. Niet zomaar een pijpje hier en daar, maar een goed gedetaileerd pijpenstelsel. Niet zomaar een wandje, maar een goed gedetailleerd wandje etc. Zelfs met 640 bij 480 is dat nog mooi om te zien.STIMPPYYY schreef op 09 oktober 2002 @ 15:10:
nee is het ook niet echt
maar zet jij ut 2003 maar een op 1280 x 1024 alles aan en op zijn hoogst
4 AA
dan is het dus echt wel ff mooi kijk maar naar de textures (volgens bijna net zo scherp als in Halo) en de licht inval en shaduw zijn oook erg mooi
Iets veel erg? Is dat nou veel of weinig?Da Monkey schreef op 09 oktober 2002 @ 15:26:
sorry maar de ut1 engine verschilt toch wel heel even iets veel erg van ut2k3 engine (is dezelfd maar dan dus updated)
Ervanuit gaande dat je 'veel' bedoelt heb je wel gelijk. De engine is IMHO behoorlijk ingrijpend veranderd. Meeste gamemakers doen dit als ze een 2e versie van een game uitbrengen. Het is even wennen, maar ik denk dat je op den duur toch niet meer terug wilt..
Dat vind ik het positieve van UT2k3. Op zich is 't best op een breed scala aan Pc's speelbaar. Het ligt met name aan hoe je de settings instelt. Op lage settings is 't behoorlijk speelbaar op een 'tragere pc', maar ziet het er nog steeds gelikt uit.Wekkel schreef op 09 oktober 2002 @ 15:31:
[...]
+ de weelderige omgeving met veel details. Niet zomaar een pijpje hier en daar, maar een goed gedetaileerd pijpenstelsel. Niet zomaar een wandje, maar een goed gedetailleerd wandje etc. Zelfs met 640 bij 480 is dat nog mooi om te zien.
Punt 1: Niet gelijk zo gaan flamen anders roep ik er een mod bij...
Punt 2: Als je naar de specs had gekeken van de persoon waar ik op reageerde zou je zien dat hij een halve ghz meer cpu power heeft en een acceptabele geforce 3. Hij moet het spel dus ook gewoon zonder probs kunnen spelen.
Koen Roumen schreef op 09 oktober 2002 @ 15:30:
[...]
Dan blaat hij toch juist niet? Hij geeft aan dat het spel iets trager is, omdat het berekend is op pc's die later nog uit zullen komen, en het spel ook op hoge resoluties soepel zullen kunnen draaien.
Niet mooier als UT1 ??? nou ga jij het spel maar ff spelen dan zie dat het dus echt wel stukken mooier is!Bar_en_boos schreef op 09 oktober 2002 @ 14:59:
Die screenshots in dit topic vind ik eerlijk gezegd niet eens zoveel beter als UT. Het is toch niet die grafische revolutie die ik had verwacht.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Nee hij is dus niet updated, UT was een geupdate Unreal engine.Da Monkey schreef op 09 oktober 2002 @ 15:26:
sorry maar de ut1 engine verschilt toch wel heel even iets veel erg van ut2k3 engine (is dezelfd maar dan dus updated)
Van de warfare engine mag je gerust zeggen dat het een compleet nieuwe engine is die her en der wat dingetjes uit de oude engine heeft overgenomen.
Zal vanavond ff wat shots makenBar_en_boos schreef op 09 oktober 2002 @ 14:59:
Die screenshots in dit topic vind ik eerlijk gezegd niet eens zoveel beter als UT. Het is toch niet die grafische revolutie die ik had verwacht.
De meeste zitten hier nogal op pauperbakkies te spelen
http://old.fileplanet.com...t2k3/ut2k3_characters.zip
We hebben het over het spel wat langzamer loopt, en niet over dat het spel k*t loopt. en als je je FOV verbreedt dan lijkt het idd sneller, dus iets makkelijker te spelen, vind ik dan.Koen Roumen schreef op 09 oktober 2002 @ 15:30:
[...]
Dan blaat hij toch juist niet? Hij geeft aan dat het spel iets trager is, omdat het berekend is op pc's die later nog uit zullen komen, en het spel ook op hoge resoluties soepel zullen kunnen draaien.
[...]
Hier zeg je 't zelf ook![]()
[...]
Dat heeft dus werkelijk geen moer met trage / snelle pc's te maken. Door de FOV te verbreden lijkt het spel misschien sneller, maar zal ie alsnog slecht lopen als je Pc niet aan de requirements voldoet. Schiet je dus in principe nog weinig mee op.
En als je pc niet aan de requirements doet...dan lijkt het me overduidelijk dat je het nooit goed zou kunnen gaan draaien. Ook niet met de details op low.
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Het is geen flamen hoor, maar met jou systeem specs kan jij het spel zonder problemen op 1024*768 op alles high vloeiend spelen. Kijk heb je een gewone gef3 ti 200 op 1024*768 met alles high dan kunnen de frames nog wel eens gaan droppen als het wat drukker is ja.johnnyv.nl schreef op 09 oktober 2002 @ 15:38:
[...]
Punt 1: Niet gelijk zo gaan flamen anders roep ik er een mod bij...
Punt 2: Als je naar de specs had gekeken van de persoon waar ik op reageerde zou je zien dat hij een halve ghz meer cpu power heeft en een acceptabele geforce 3. Hij moet het spel dus ook gewoon zonder probs kunnen spelen.
ik heb een simpele gef2ti en ik speel het op 800*600. met FOV 104 en alles zo low als het maar zijn kan. En ik draai ongeveer tussen de 70 en 100 frames normaal en als het overdruk is ongeveer 40 ofzo........dus met een gef3 moet het heus wel kunnen. Hij moet het gewoon ff goed tweaken. of drivers updaten
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Kijk hoeveel detail ik kan draaien op 1024 32 bitAch, het blijft behelpen met een sterk achterblijvende Radeon SDR. Gelukkig kan ik 't nog spelen, al is deze fps met outdoorlevels niet echt fantastisch
Hier begon iemand te vliegen
Deze raket gaat hoofdpijn veroorzaken
Bankrekening voor een betere videokaart is available op verzoek (tenzij je Nigeriaan bent).
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Je moet dus simpelweg niet verwend zijn op dit vlak...
Anoniem: 48536
gelukkig komt het bij mij niet onder de 30 fps

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jij had verwacht danBar_en_boos schreef op 09 oktober 2002 @ 14:59:
Het mooiste spel wat ik tot nu toe heb gezien is Mafia, maar die draait ook alleen maar een beetje op zeer zware PC. Zou je daar nou een FPS van maken, wordt het nog zwaarder aangezien 25 schietende spelers wel wat zwaarder is dan een paar auto'tjes. Resultaat: Zelfs de mensen met een superzwaar systeem kunnen het spel niet normaal spelen
Verder zie je denk ik het verschil tussen grapics ook minder goed, omdat het meer in de details gaat zitten.
Maar goed, ik snap wel wat je bedoeld, maar het wordt al snel duidelijk dat UT2003 er echt mooier uitziet vergeleken UT1 als je het naast elkaar legt:

Nie slecht toch?
🌞🍃
NIET ?Die screenshots in dit topic vind ik eerlijk gezegd niet eens zoveel beter als UT. Het is toch niet die grafische revolutie die ik had verwacht.
Dit is echt het allermooiste spel wat er momenteel te krijgen is. JA ok, je moet wel een systeem hebben die het aankan. Radeon 9700 of Geforce 4 is eigenlijk verplicht. (niet alleen qwa specs, maar ook qwa effectsrendering)
Ik kan persoonlijk in ieder geval nog steeds niet geloven dat mijn PC in staat is om de plaatjes die je in UT2003 tegenkomt Real-Time met meestal meer dan 40 FPS te renderen.
Amazing...2 Jaar geleden had je nog een Render Farm nodig om die kwaliteit beelden te renderen die UT produceerd.
Ik heb iig diep respect voor die jongens van Infrogrames, Digital Extremes en Epic.
Ik word de hele tijd gefragged omdat ik ieder nieuw level weer met open mond sta te kijken naar die fantastisch mooie graphics.
Weet je wat trouwens niet handig is? (net zelf uitgeprobeerd) Om in die Skyline map (hele hoge futuristische flats) met je adrenaline even "booster" wilt activeren en daarmee 4x achteruit drukt en dan uit 't raam van die flat springt.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Je kan beter even zelf ghost/fly intypen en dan door de map vliegen om te zien waar de meuk ligt.spaceboy schreef op 09 oktober 2002 @ 16:35:
Weet iemand al een website waar secrets in de verschillende maps uit de doeken worden gedaan??
Weet je wat trouwens niet handig is? (net zelf uitgeprobeerd) Om in die Skyline map (hele hoge futuristische flats) met je adrenaline even "booster" wilt activeren en daarmee 4x achteruit drukt en dan uit 't raam van die flat springt.
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Ik, geheel anders
hee, ik zie GRAS in een van die screenshots, als je dat uit zet heb je weer wat extra FPS (decolayers=false geloof ik)Wekkel schreef op 09 oktober 2002 @ 16:07:
Ik draai 1024 32 bit met bijna alles op low met een Radeon SDR, Tbird 1,2 Ghz. De texturen zijn nu onder de maat, maar qua polygonen giert 't nog steeds door mijn pc. Een verse budget videokaart zit er aan te komen, maar zo kan ik ook nog wel een maandje voort...
[...]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Aan de andere kant loopt 't in indoorlevels netaan, buitenlevels zijn zowieso te zwaar voor mijn configuratie. Ik ben domweg wel gewend aan die slechte fps, dan ervaar je het toch als minder erg.
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Zit er een gozer, PAnick heet ie en die speel op zoeen manier dat het alleen mogelijk is dat hij cheat. Als de rest pas bij 30 was, zat hij al op de 60 oid ... ik zeg niet dat ik goed ben, maar op zoeen manier kan niemand spelen.
Ik heb hier 2 screenshots:

Oftewel Cheaten is mogelijk (online dus)
[ Voor 0% gewijzigd door Attilla op 09-10-2002 20:05 . Reden: Plaatjes clickable ]
hoe werkt die Laser gun nou ?!Bar_en_boos schreef op 09 oktober 2002 @ 14:59:
maar iig zijn de grafichs wel bijna gelijk aan die van Halo
alleeen is ut 2003 op verre afstanden wel scherper ( maar dat komt door hogere resolutie die op je beeldscherm worden geprojecteerd
Ja das wel erg verdacht.[Airwolf] schreef op 09 oktober 2002 @ 20:00:
Ik zit net te spelen op 1 van de gameserver.nl servers ....
Zit er een gozer, PAnick heet ie en die speel op zoeen manier dat het alleen mogelijk is dat hij cheat. Als de rest pas bij 30 was, zat hij al op de 60 oid ... ik zeg niet dat ik goed ben, maar op zoeen manier kan niemand spelen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Als het nu instagib was zou het nog kunnen maar dat is het niet echt
maar ff iets anders met deze file:
http://jedi.home.attbi.com/ATILogoReplacement.zip
Kun je een ATI Logo krijgen ipv NVidia
FF een Pic:

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Die 1e zou opzich wel kunnen, maar die 2e stinkt idd wel naar cheaten[Airwolf] schreef op 09 oktober 2002 @ 20:00:
[afbeelding]
[afbeelding]

Het was iig te verwachten dat er cheats komen, en anders heb je nog wel andere manieren om een spel te verneuken.
* kamerplant hoopt maar dat er op CDkey valt te bannen, en dat daar dan ook flink gebruik van gaat maken
Weet iemand dat eik, of dat ook echt kan?
Wolfje speelt toch ook altijd op instagib servers?Astennu schreef op 09 oktober 2002 @ 20:07:
[...]
Ja das wel erg verdacht.
FF een Pic:
[afbeelding]
🌞🍃
Blizzard kan het, dus DE hopelijk ook.DataBeest schreef op 09 oktober 2002 @ 20:08:
[...]
* XWB hoopt maar dat er op CDkey valt te bannen, en dat daar dan ook flink gebruik van gaat maken
Verder twijfel ik of ik de PC versie neem of in de toekomst de Xbox versie, want Xbox live gaat ook flink rulen natuurlijk. En Xbox heerst al helemaal.

Het was iig te verwachten dat er cheats komen, en anders heb je nog wel andere manieren om een spel te verneuken.ote]DataBeest schreef op 09 oktober 2002 @ 20:08:
[...]
* STIMPPYYY hoopt maar dat er op CDkey valt te bannen, en dat daar dan ook flink gebruik van gaat maken
[...]
Ja dat kan er staat als je ut online opstart bij het nieuws
thnx for purchasing ut 2003 bla bla bla
dan staat er
we would never ask for you whole cd key only the 11 numbers of your cd key to check if you have a proper version (legaale dus)
dus er valt wel te bannen op cd key want ze bannen ook cd keys die niet legaal zijn
ik denk eerder dat er zal gebanned worden op ip zodat iemand nooit meer kan gamen ook niet met een andere cd key ( tenzij je een modem hebt 56 k )
denk dat er voor de pc meer mods zullen komen die gratis te downloaden zijnBounceMeister schreef op 09 oktober 2002 @ 20:16:
Is de volledige versie langamer dan de demo? Ik kan me zo voorstellen dat ze de volledige versie nog wat mooier gemaakt hebben. En kan de volledige versie nog in een hogere resolutie en met betere instellingen? Ik wil wel dan m'n GF4 Ti4200@310/650 het een beetje warm gaat krijgen. Verder moet m'n XP1600+@1579MHz(1900+) ook maar eens m'n thermaltake MCX462 flink op gaan warmen. Dan heb je nog eens wat aan je getweak en je dure tweaking gear.
Verder twijfel ik of ik de PC versie neem of in de toekomst de Xbox versie, want Xbox live gaat ook flink rulen natuurlijk. En Xbox heerst al helemaal.
Mja vaak wel.
Maar dan is het nog niet mogelijk op deze manier, zeker de 2e screenshot.
Iemand al gelukt?Flak combo : Some say the Flak Cannon also has a combo similar to the Shock Rifle, although I haven't been able to erform it myself. Here it is : Fire Secondary Flak attack... Shoot the "Flakball" with the primary Flak attack, and it goes BOOM.
Kabel/ADSLers kunnen ook telkens een ander IP hebben.STIMPPYYY schreef op 09 oktober 2002 @ 20:17:
[...]
Ja dat kan er staat als je ut online opstart bij het nieuws
thnx for purchasing ut 2003 bla bla bla
dan staat er
we would never ask for you whole cd key only the 11 numbers of your cd key to check if you have a proper version (legaale dus)
dus er valt wel te bannen op cd key want ze bannen ook cd keys die niet legaal zijn
ik denk eerder dat er zal gebanned worden op ip zodat iemand nooit meer kan gamen ook niet met een andere cd key ( tenzij je een modem hebt 56 k )
Ze kunnen bij de startup op de masterserver je cdkey checken, maar gebeurt dat ook bij de servers? Dan zouden admins van die servers ook die cdkeys kunnen achterhalen, toch?
Stel zo'n figuur wordt IP gebanned van een server, dan neemt ie een ander IP en gaat ie verder.
Wanneer wordt iemand dan cdkey-banned op de masterserver? Het lijkt me niet dat dat gebeurt zodra hij van een of andere server is gebanned, aangezien ik dan een server zou kunnen opzetten en zomaar de lui bannen, dat kan gewoon niet.
Zo simpel kan het dus gewoon niet werken, maar ik ben wel benieuwd hoe ze het wel doen..
🌞🍃
HOE WERKT DIE ROT LASER NOU iK ERGER ME HIER DOOD AAN!!
ER KOMT NIKS ANDERS UIT DAN EEN ROOIE VERROTE STRAALTJE DIE NIKS DOET!!!!! gvd zo dat is eruit
Dat is de ion painter, werkt enkel in mappen waar een ion satellite is.STIMPPYYY schreef op 09 oktober 2002 @ 20:59:
bij chello heb je alltijd 1 en het zelfde ip
ER KOMT NIKS ANDERS UIT DAN EEN ROOIE VERROTE STRAALTJE DIE NIKS DOET!!!!! gvd zo dat is eruit![]()
Dus even in de lucht kijken. BR-Bifrost heeft er iig 1.Hacku schreef op 09 oktober 2002 @ 21:03:
[...]
Dat is de ion painter, werkt enkel in mappen waar een ion satellite is.
Ik, geheel anders
Dr staat niet voor niets een nVidia logo op...Astennu schreef op 09 oktober 2002 @ 20:07:
[...]
Ja das wel erg verdacht.
FF een Pic:
[afbeelding]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Rename Menu1.ogg naar KR-UT2003-Menu.ogg in je musicdir, nadat je KR-UT2003-Menu.ogg hebt weggegooid. Dan heb jij je oude muziekjeDa Monkey schreef op 09 oktober 2002 @ 21:22:
he wie vind de menubuilt uit beta 927 mooier als die die ze nu hebben? ook dat muziekje vond ik mooier :") wie is hetmet me eens?
En nee, ik ben het niet met je eens, als ik zo mijn vergelijking hierboven zie is het toch wel verbeterd
🌞🍃
Hehe. Verrotte straaltje.STIMPPYYY schreef op 09 oktober 2002 @ 20:59:
ER KOMT NIKS ANDERS UIT DAN EEN ROOIE VERROTE STRAALTJE DIE NIKS DOET!!!!! gvd zo dat is eruit![]()
Je moet 'm lang ingedrukt houden en je moet "open lucht" boven je hebben. Ik vind de redeemer trouwens een stuk leuker.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Anoniem: 33687
MeeuuuhhhGlorificationer schreef op 09 oktober 2002 @ 21:28:
[...]
Dr staat niet voor niets een nVidia logo op...
Flaaaaaaaaaaaaaaame!Glorificationer schreef op 09 oktober 2002 @ 21:28:
[...]
Dr staat niet voor niets een nVidia logo op...
Ik, geheel anders
Ja ok, maar dan nog, er staat echt niet voor niks een nVidia logo op toch? Zal toch wel 1 performance related reden voor zijn?
misschien een verzachtend iets voor ATi mensen, nVidia's logo wordt wel ass kicked door dat ventje wat er doorheen komt, dus...
(@DiscWout) omg
Maargoed... ik kan niet wachten tot ik een superpc heb waar dit zonder enige moeite op draait, ik speel nu met FPS lag, wellis waar moet ik tevreden zijn als ik sommige posts lees maar toch heb ik het liefst de beste FPS natuurlijk
Nog niet gechecked (huiswerkeX0duS schreef op 09 oktober 2002 @ 14:35:
Bij settings, kun je je videoinstelling wijizgen, wat ik gedaan heb, is tegen de klok in, de instellingen gewijzigt, door alles op zijn hoogst te zetten, daarna "trilinair filtering" aan, en daarna de optie decals stay, op "high" zetten, dan hoor je die narattor zeggen: HOLY SHIT!

Maar vraag me nu af, waarom zit die optie haast niet in games? Lijkt me makkelijker, ik bedoel, oudere games draai ik wel met 4x of 6x fsaa, maar vergeet t wel s uit te zetten end at is gewoon lastig als je daar pas achterkomt als je net ut2k3 gestart hebt bijv.
(@DiscWout) omg
Als ik naar je specs kijk, heb je weinig te klagen. Kijk naar mijn screenshots op de vorige pagina's en weet dan wat pas echt lijden is qua fps..Novah schreef op 09 oktober 2002 @ 21:50:
Nvidia is gewoon sponsor
Maargoed... ik kan niet wachten tot ik een superpc heb waar dit zonder enige moeite op draait, ik speel nu met FPS lag, wellis waar moet ik tevreden zijn als ik sommige posts lees maar toch heb ik het liefst de beste FPS natuurlijk
Anoniem: 25735
Je moet de laser stil houden op 1 plek en je moet stil blijven staan voor een aantal seconden. Check in je options bij tabblad Weapons.STIMPPYYY schreef op 09 oktober 2002 @ 20:59:
Als je even w8 dan word de rode straal dikker en komt er een ion straal uit de lucht die een vette explosie geeft
Ik speel overigens als [DTF]Orangeman
Anoniem: 14565
onzinSTIMPPYYY schreef op 09 oktober 2002 @ 20:59:

nou, ik heb dus wel 'flak combo' gehoord van de announcer, maar ik weet niet of het zoiets is als een ASMD combo, ik dacht dat ie het zei als je iemand molt met primary en secondary ofzo, ik zal es kijken of je die flak shell ook kapot kunt schietenHacku schreef op 09 oktober 2002 @ 20:34:
Van http://users.pandora.be/byeclan/UT2003FAQ
[...]
Iemand al gelukt?
over cheats, daar moet je dus mee uitkijken. In ieder geval heeft beschuldigen op basis van scores NOOIT zin. Als je eenmaal flink op gang bent en je loopt niet tegen een redeemer aan kun je veel kills maken zonder er bij te sterven, omdat je bijvoorbeeld adrenaline krijgt voor elke kill dus steeds je health kan aanvullen.
neem bijvoorbeeld dit shot
http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/wickudzik.JPG
daar stond ik dus op een bepaald moment op 50 kills, 3 deaths. Na dat wicked sick festijn kwam ik uiteindelijk uit op 60 kills, 12 deaths, wat maar aangeeft dat als je eenmaal dood bent, je ook makkelijker vaker gemold kunt worden want geen armor etc. Je kunt wel nagaan dat als ik wat geluk had gehad nadat ik tegen een redeemer aan liep het best op 60 kills 4 deaths had kunnen uitkomen. En dan beschouw ik mij nog niet eens als top UT2K3-er, ik kan mij voorstellen dat idiotere scores best mogelijk zijn als je echt goeie spelers tegenover je hebt.
Verkijk je dus nooit op scores, als iemand je keihard molt, meer oefenen en niet zeuren, cheaten is misschien nog niet eens mogelijk met dit spel.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Toch wel leuk of niet dan
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Start UnrealED op, kies View en dan klik je op Show Sound Browser.
Schaapje_Blaat: er staat nergens Flack Combo tussen, wel Flack Monkey, dat krijg je dus te horen als je veel mensen killed met een Flack Cannon. Zo heb je ook HeadHunter voor sniper headshots en Combo Whore voor Schok Rifle combo's.
en als je originele dan niet meer zou werken.. krijg je dan een nieuwe??
een vriend beweert dat de engine van ut2k3 dezelfde is als die van UT, alleen dan verbeterd.
Wil iemand hier hem even uit die droom helpen?
Anoniem: 18476
Tja, een keygen maakt random keys.Reignman schreef op 10 oktober 2002 @ 09:26:
zou die keygenerator nu echte cdkeys maken?? dus iedere keer dat iemand die generator gebruikt is iemand met een originele versie de sjaak dan...
en als je originele dan niet meer zou werken.. krijg je dan een nieuwe??
Het was zo met de eerste ISO dat iedereen dezelfde key ging gebruiken. Dus daarom werdt ie gelijk geblocked op "Netstat servers" Bij een keygen is dit soort exessieve gebruik van 1 key heel erg klein
Het is een goede FAQ, maar je vergeet ff een dingetje erbij te zetten:Hacku schreef op 09 oktober 2002 @ 20:34:
Van http://users.pandora.be/byeclan/UT2003FAQ
[...]
Iemand al gelukt?
Als je je scores wilt zien wil je dit met een druk op een knop doen en daarna gelijk willen verder spelen. dat kan met deze command:
Onrelease, en je gebruikt hem zo:
TAB=ShowScores | Onrelease ShowScores
oh, dat kloptRafe schreef op 10 oktober 2002 @ 07:52:
Je kan alle Announcer geluiden via de Unreal Editor luisteren hoor
Start UnrealED op, kies View en dan klik je op Show Sound Browser.
Schaapje_Blaat: er staat nergens Flack Combo tussen, wel Flack Monkey, dat krijg je dus te horen als je veel mensen killed met een Flack Cannon. Zo heb je ook HeadHunter voor sniper headshots en Combo Whore voor Schok Rifle combo's.
het was ook een beetje laat gisteren toen ik dat postte
ik meende dat ie 'flak multi' zei of zoiets
maar het is dus flak monkey, weten we dat ook weer
Ik heb s'avonds ook nog even tegen PAnick gespeeld, samen met nog een boel anderen. Maar PAnick Cheat zeker niet. Hij is wel heel snel. Maar ik kon hem echt niet betrappen op cheaten. Scores lagen ook stuk minder ver uit elkaar dan in die screenies.[Airwolf] schreef op 09 oktober 2002 @ 20:00:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus er is nog niet bewezen dat cheaten mogelijk is.
Jullie zijn gewoon n00bs
Ligt eraan, daar in dat lvl met de amp kan je al zo snel multikills makenThrillSeeka schreef op 10 oktober 2002 @ 10:10:
Ik vind dat 2e screenshot er wel erg verdacht uitzien
Ik vroeg me alleen 1 ding af... Ik zou graag dodgen naar 1 key willen binden (kan ik die key aan mijn extra muisknoppen binden) Heeft iemand een ID hoe dat werkt?
bijv.
u=right, right
i=left, left
Kan dat?
En volgens mij kan die er nooit veel naast zittenebborazor schreef op 10 oktober 2002 @ 09:33:
hi,
een vriend beweert dat de engine van ut2k3 dezelfde is als die van UT, alleen dan verbeterd.
Wil iemand hier hem even uit die droom helpen?
De Engine die gebruikt wordt voor de Unreal serie heet de Unreal Warfare Engine en wordt constant verbeterd dus volgens mij is het ook gewoon dezelfde maar dan zwaar verbeterd..
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Let op dit is Instagib !!!ThrillSeeka schreef op 10 oktober 2002 @ 10:10:
Ik vind dat 2e screenshot er wel erg verdacht uitzien
Ik vind het jammer dat je de tijd er niet bij ziet. Maar tegen niet al te "getrainde" spelers is dit best mogelijk.
Anoniem: 14565
De vraag is of je dan kan spreken over dezelfde engine. De basis is wellicht hetzelfde gebleven, maar er is zoveel aan uitgebreid dat je mijns inziens niet meer over dezelfde engine kan spreken.DarK_M schreef op 10 oktober 2002 @ 10:23:
[...]
En volgens mij kan die er nooit veel naast zitten
De Engine die gebruikt wordt voor de Unreal serie heet de Unreal Warfare Engine en wordt constant verbeterd dus volgens mij is het ook gewoon dezelfde maar dan zwaar verbeterd..
Tjah, ik wel ik kan goed zien dat het de Q3 engine is hoorMaxOW schreef op 10 oktober 2002 @ 10:51:
tjah, sof2 is ook quake3 engine met allemaal foefjes erbij, noem je dat ook nog quake3 engine, net zoals RTCW, MOHAA enz.
Maargoed, het is een nieuwe engine, dat staat vast. Het is NIET UT engine geupgrade.
Als het DE panic is is het niet zo vreemd hoor, goede spelers kunnen zelfs tegen zeer getrainde spelers makkelijk de boel verdubbelen.Defspace schreef op 10 oktober 2002 @ 10:00:
[...]
Ik heb s'avonds ook nog even tegen PAnick gespeeld, samen met nog een boel anderen. Maar PAnick Cheat zeker niet. Hij is wel heel snel. Maar ik kon hem echt niet betrappen op cheaten. Scores lagen ook stuk minder ver uit elkaar dan in die screenies.
Dus er is nog niet bewezen dat cheaten mogelijk is.
Jullie zijn gewoon n00bs![]()
Als het bijvoorbeeld Panic van Aspera ( http://www.clanbase.com/personinfo.php?pid=797452 ) is.
How about a GoT clanAnoniem: 44492 schreef op 10 oktober 2002 @ 10:22:
Zijn er al serieuze nederlandse ut2k3 clans?
Liefst instagib
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Ik zat gisteravond ff in die Editor te kijken en daar kun je alle geluidjes wel afspelen
Is er ook een manier om ze te extracten uit zo'n .uax file ???
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
http://ut.theladder.org
Misschien leuk als meer gotters daar joinen.
Eh misschien een stomme vraag maar waarop maak jij dat op?Novah schreef op 10 oktober 2002 @ 10:53:
Bij Medal of Honor zou ik het niet gelijk zien hoor.
Maargoed, het is een nieuwe engine, dat staat vast. Het is NIET UT engine geupgrade.
Volgens mij is het gewoon een nieuwe build uit de steeds verder ontwikkelde Unreal Warfare Engine (zie http://www.epicgames.com/UnrealEngineNews.html voor hoe ze steeds een stap verder gaan).
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Omdat de UT engine dus geen Warfare engine is, UT2003 is dus de eerste Unreal game die gebruikt maakt van de warfare engine.DarK_M schreef op 10 oktober 2002 @ 11:16:
[...]
Eh misschien een stomme vraag maar waarop maak jij dat op?
Volgens mij is het gewoon een nieuwe build uit de steeds verder ontwikkelde Unreal Warfare Engine (zie http://www.epicgames.com/UnrealEngineNews.html voor hoe ze steeds een stap verder gaan).
Net zoals bijvoorbeeld americas army ook gebruikt maakt van de warfare engine, en spellen als deus exe II dat ook gaan doen.
sweet, ik heb me net ook ff geregistreerdraptorix schreef op 10 oktober 2002 @ 11:05:
Oja ik heb me net ingeschreven voor leuke UT2003 ladder compo
Welk team nemen we met de GoTTers
http://ut.theladder.org/show_team_info.php?team=9
je kunt je toch beter als een (GoT) clan inschrijven op clanbaseraptorix schreef op 10 oktober 2002 @ 11:05:
Oja ik heb me net ingeschreven voor leuke UT2003 ladder compo
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
same here!riotrick schreef op 10 oktober 2002 @ 11:44:
Lijkt me wel leuk een GoT-clan. Ik doe mee in ieder geval als het opgezet wordt
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
nee ten tijde van unreal en unreal tournament was de Unreal Warfare engine er nog niet. (of had het iig dus niet die naam)DarK_M schreef op 10 oktober 2002 @ 10:23:
[...]
En volgens mij kan die er nooit veel naast zitten
Plus ik geloof ook niet dat de huidige UT2k3 engine (2107) zomaar een update is van de U(T) engine. Ik denk dat ze echt wel een *GROOOOOT* deel herschreven hebben.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
en hoe doe je dat dan ?Anoniem: 14565 schreef op 09 oktober 2002 @ 23:13:
[...]
onzin...ik hoef maar op renew te klikken en ik krijg een nieuw IP toegewezen van Chello
Waarom, ik speel al in een clanDond3r schreef op 10 oktober 2002 @ 11:42:
[...]
je kunt je toch beter als een (GoT) clan inschrijven op clanbase
hoe draait ut 2003 bij jou ?!
kan je alles op high ? met 4 x AA of 8
Dit topic is gesloten.