TweakDSL *new and/or improved* Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.441 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 09:00

Metzie

Nyaano !

Weet iemand waar de newsserver z'n feed vandaan haalt? Als ze die bij xs4all vandaan halen is het niet zo gek dat er een boel corrupte parts zijn, omdat newszilla ook bagger is de laatste paar weken.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 18:25

Sa1

Zondag avond werkte iig nog niets, gistern gebeld met TweakDSL helpdesk .. zij hebben alles in storing staan nog steeds en ze zouden kpn gaan lastig vallen..

word er nog over terug gebeld... k zie wel, 't zou volgens Gerrit iig deze week nog opgelost zijn.. laten we het hopen ..

m'n vertrouwen in de maatschappij (lees: kpn) zakt drastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Vraagje :

Hoe komt het dat me speed bij speedtest.nl soms zo dropt ? tis echt raar om te zien gaat hij hele tijd 800kb/s en in eens schiet hij terug als hij klaar is naar 360kb/s.

En ook als ik bij FTP serers download van mensen op de UNI dat is een 100mbit verbinding gaat het niet sneller als 270kb/s soms 300 maar als ik 3 threads dan gaat het wel 850kb/s maar goed 1 thread en niet sneller als 270kb/s op een 100mbit dat is wel beetje vreemd of ligt het gewoon allemaal en mij ? en wil ik gewoon dat het sneller gaat ?

Thanks alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:04
Mail of bel eens naar TweakDSL zou ik zeggen ;)

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Laatst online: 13-09 13:39
Sa1 schreef op 19 november 2002 @ 12:30:
Zondag avond werkte iig nog niets, gistern gebeld met TweakDSL helpdesk .. zij hebben alles in storing staan nog steeds en ze zouden kpn gaan lastig vallen..

word er nog over terug gebeld... k zie wel, 't zou volgens Gerrit iig deze week nog opgelost zijn.. laten we het hopen ..

m'n vertrouwen in de maatschappij (lees: kpn) zakt drastisch.
Er wordt vaak wel heel erg makkelijk de schuld aan KPN gegeven omdat mensen dat wel geloven, ik wil dus NIET zeggen dat TweakDSL leugens vertelt maar het zou goed kunnen dat het probleem bij BBNed ligt en dat zij er niet hard genoeg aan willen werken, en er op deze manier makkelijk vanaf komen. Tuurlijk het probleem kan ook bij KPN liggen maar het gebeurt ook vaak genoeg dat er bij BBNed een probleem is en dan is het wel erg makkelijk om altijd op KPN te schelden, de organisatie bij BBNed werkt ook niet altijd zoals het zou moeten, ik ken geen enkel groot bedrijf waar dat wel helemaal goed gaat. Als je het dan vergelijkt met de gemiddelde kabelprovider doet KPN het echt veel beter. Er zijn vele plekken waar de oorzaak van het probleem kan liggen en niet alleen bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
BBned heeft zelf ook problemen dat weet ik ook wel maar ik heb 2 jaar ervaring met kpn als adsl helpdesk medewerker en het zijn echt niet de beste zelfs de slechte qua klant vriendelijk heid enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaccoh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-09 11:26
LordHades .. welk helpdesk is dat? Ik heb bij Planet (lees ook trefpunt, hetnet etc) en bij XS4all gezeten .. op de helpdesk dan he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Laatst online: 13-09 13:39
WeAreLegion schreef op 19 November 2002 @ 19:27:
BBned heeft zelf ook problemen dat weet ik ook wel maar ik heb 2 jaar ervaring met kpn als adsl helpdesk medewerker en het zijn echt niet de beste zelfs de slechte qua klant vriendelijk heid enzo
Oh, ze zijn zeker niet de beste, maar echt niet de slechtste! De service bij KPN is veel beter dan bij de meeste kabelbedrijven, helemaal vergeleken met UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jaccoh : Ik ook :) werk nog steeds bij planet maar dan op webstudio :) nou ja stagaire :) maar tis wel werk :) maar goed KPN zuigt kalar daar heb ik te veel voor mee gemaakt met die knuppels daar van andere kan en zal ik geen meningen geven want die heb ik niet aan de lijn gehad dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Pc123 schreef op 19 november 2002 @ 19:08:
[...]

Er wordt vaak wel heel erg makkelijk de schuld aan KPN gegeven omdat mensen dat wel geloven, ik wil dus NIET zeggen dat TweakDSL leugens vertelt maar het zou goed kunnen dat het probleem bij BBNed ligt en dat zij er niet hard genoeg aan willen werken, en er op deze manier makkelijk vanaf komen. Tuurlijk het probleem kan ook bij KPN liggen maar het gebeurt ook vaak genoeg dat er bij BBNed een probleem is en dan is het wel erg makkelijk om altijd op KPN te schelden, de organisatie bij BBNed werkt ook niet altijd zoals het zou moeten, ik ken geen enkel groot bedrijf waar dat wel helemaal goed gaat. Als je het dan vergelijkt met de gemiddelde kabelprovider doet KPN het echt veel beter. Er zijn vele plekken waar de oorzaak van het probleem kan liggen en niet alleen bij KPN.
Je hebt ook wel gelijk, maar als er tegen mij wordt gezegd dat KPN vergeten is de lijn over te zetten naar BBnet, lijkt het mij dat het bij kpn zit en niet bij BBnet. Tjah, k ben zo'n persoon die er van uit gaat dat de meeste mensen goed zijn (noem me naief), dus ze zullen niet liegen.

Plus het feit dat ik zelf werk op een netwerk beheer geval blaat bedrijfje en met kpn heb ik niet echt super goede ervaringen... dus maakt het al makkelijker om te geloven dat kpn met andere delen van hen organisatie ook niet echt top of the hill is...

maar, we gaan offtopic.. en das niet de bedoeling.

Zojuist heb ik met TweakDSL gebeld, wordt strax terug gebeld door Gerrit, hij gaat over de voortgang van de storingen.

Hopend dat ik der niets meer van te horen krijg :)

[ Voor 0% gewijzigd door Sa1 op 20-11-2002 13:40 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb Tweakdsl ook aan de lijn gehad Sander volgens mij als ik het me goed herringer en er even overgehad over dat me verbinding zo "traag" is soms .. maar alles stata goed verder nou moet ik hem eest in bridge mode zetten als hij dan wel constant download .. dan moet ik een router kopen

Wat wel vreemd is dat ik net bij ftp.surfnet.nl en dan bij OS / Linux / Distr / Mandrake / Mandrake-Iso / even zo cd gedownload heb en dat ging gemiddeld wel met 750kb/s tott 630bkb/s in flashfxp dus dat loopt wle lekker .. maar goe ddenk dat ik het maar zo houd en verder pecht hebben het werkt gewooin lekker verder ern service blijft goed

Toppie Tweakdsl !

• Sa1

Sa1

Ik ben dus 's avonds terug gebeld door Gerrit, deze wist mij te melden dat er iets niet goed was. Najah, afgesproken dat er vrijdag weer contact met mij word opgenomen .. we zullen zien hoe het afloopt.. begint nu toch langzamerhand wel te treuren..

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja inderdaad dat is wel vervelend inderdaad :( .. maar goed komt allemaal wel goed joh ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Bij mij draait het ook prima nu, en geloof me, straks werkt het en dan ben je alweer vergeten dat je even hebt moeten wachten. Er zijn gewoon nog een aantal aanloopdingetjes die niet helemaal lopen zoals het zou moeten...

Zo is er ook nog een probleempje met het kunnen posten op Usenet wat resulteert in het weigeren van de post met een Bad MessageID. Wordt aan gewerkt en is waarschijnlijk binnenkort opgelost....(is overigens alleen onder Mozilla en niet onder Linux, gewoon een instelling in Diablo waarschijnlijk?).

[ Voor 12% gewijzigd door A3-D op 22-11-2002 08:01 ]

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Yepsd klopt mar is niet zoveel aan te doen ..

Ik ben wel blij dat ik het genomen had vind alleen dat speed met die modem ontzettend dropt als je hem in dhcp modus zet .. maar jah niks aan te doen hoor ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

zonet maar weer even met Gerrit gebeld, de porting naar bbnet had gewoon niet plaats gevonden, is opnieuw aangevraagd, as disndag moeten we internet hebben :).

K heb der weer zin in \o/

[ Voor 9% gewijzigd door Sa1 op 22-11-2002 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Succes in ieder geval! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Vandaag is de grote dag, het zal me benieuwe als ik vanavond thuis komt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:44
Ik heb mijn gegevens gisteren doorgefaxed voor een ultradsl abbo.

Is de levertijd nog steeds 2 a 3 weken?

Als ik de spullen binnenheb ga ik alles lekker op mijn gemak installeren, ik heb toch nog tot april chello 8)7

Kan ik daar dezelfde netwerkkaart voor gebruiken?
Dus eigenlijk dat wanneer ik het ene stekkertje van mijn chello modem in de netwerkkaart stop ik dus via chello internet en wanneer ik het stekkertje verwissel voor die van het dslmodem ik dus via tweakdsl surf?

Ik heb er al 3 inzitten namelijk; een 3com van chello, een intel voor mijn netwerk en een galaxy voor de satelliet (=overblijfsel van internet via satelliet dat ik ooit heb gehad en nu gebruik om tvzenders uit de lucht te plukken)

Of is het nodig om zolang als chello ook nog draait er een 4e :X netwerkkaart in te hangen?

Laatste vraagje: wat wordt er allemaal precies meegeleverd met dat modem-pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 18:56

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Nu dit topic weer omhoog is gekomen ook hier ff zeggen dat ik per fax ProDSL heb besteld.
De laatste prijsverhogingsdruppel heeft de Planet emmer nu doen overlopen.

Had eerst nog een paar vragen per email en die werden zeer snel beantwoord.
Door m'n HCC acount wakker te maken kan ik die 2 á 3 weken overbruggen.
De meeste email is toch al forwarderd via m'n domein en dat heb ik nu al aangepast.

En nu wachten op 1 jan 2003 :)

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wens jullie allemaal veel suc6 met wachten :) .. bij mij werkt het allemaal verder als een trein behalve die schommelingen s'avonds maar goed kan niet alles hebben dar zijn ze al achter aan :) wat dat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik hoop morgen afgesloten te worden van kpn/xs4all mxstream
En nu maar hopen dat ik niet al te lang hoef te wachten totdat ik weer inet heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
:( ... ik snap er echt geen fuck van ik heb echt een langzaam verbinding op moment nou ja langzaam hij is niet zoals hij moet zijn. Zal hier onder screenshot plaatsen van 3 minuten gelden ofzo op een Ultra Abbo

Afbeeldingslocatie: http://lordhades.tweakdsl.nl/downloadbad.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57
155k/s hier :?

Ligt die router bij BBned weer te bokken ofzo?

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik weet niet wat het is .. Maar ik heb er al een tijdje laast van het is sa'avonds echt ontzettend traag en het begint me nu toch beetje op me zenuwen te werken ...

S'morgens gaat het echt gweoon snel.. waar ik tevreden mee ben ftp met 770kb/s en en speed test ook met gemiddeld 700kb/s maar tegen een uur of 3 tot s'avonds laat 2 uur in de nacht is het gewoon met 1 woord knudde ..... maar goed ze hebben al naar bbned toe gecommuniceerd dat ik er zo last van heb en dan zien we het wel .. Ben wel blij dat jij nu ook niet zoveel heb ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
Ongeveer een week geleden was ik het laatste echt online 's avonds, nu merk ik het pas, geen idee hoe lang het al speelt.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou ik heb s'nachts en s'morgens vroeg heb ik een super verbinding maar tijdens "spitsuur" is het gewoon niet goed maar ze hebben bij tweakdsl al contact gehad met bbned en die zijn bezig of er meer mensen zijn met het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaccoh
wel es bedacht dat speedtest.nl ook niet altijd helemaal lekker is? Ff wat meer testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

En WEER heeft kpn de lijn niet omgezet.. k snap der echt nix van ... waarom doen ze nu zo vervelend....

Gisteravond nog met Gerrit gebeld, arme man kan der ook nix aan doen natuurlijk maar hij zou het weer gaan uitzoeken.

Kan je naar kpn bellen om te vragen hoe het staat met het omzetten ofzo? 't Lijkt me niet dat je gewoon klantenservice kan bellen daarvoor.. tenzij je van plan bent om twee dagen te gaan lopen bellen om de goede aan te phone te krijgen..

[ Voor 64% gewijzigd door Sa1 op 27-11-2002 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen

KroontjesPen

Dat is echt waardeloos Sa1. :(
Misschien zinvol om de consumentenbond of de Opta iig te informeren?
Er zullen in januari weer klanten weg gaan bij een bepaalde provider dan kan het helemaal een zooitje worden.

Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jaccoh.. als je goed leest heb ik op 5 verschillende dingen getest en het is allemaal knudde ben niet zo lomp hoofd die op 1 ding test en dan zegt dat hij slecht is .. ftp.surfnet.nl 140kb/s clanbase.com 120kb/s tucows.xs4all.nl 130kb/s Ik heb heb het bij die allemaal getest en ik kan de screenshots hier posten .. tis nu 12 uur en tis u gewoongewoon niet zoals het moet zijn..

Ik hoop echt dat bbned een antwoord heeft anders zit ik over te denken om maar naar andere provider te gaan of maar gewoon naar planet weer .. dan maar gewoon 100kb/s maar die haalde ik wel altijd dag en nacht maakt niet uit welk tijdstip het was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Weet iemand of je bij tweakDSL nou 1 rekening krijgt of 2 aparte zoals bij mxstream/provider? Ik denk van niet, maar wil dit wel even zeker weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Gewoon 1 YT-Croc :) .. je heb geen connectie van mxtream :) maar van bbned en die werken niet zo :) dus 1 provider 1 rekening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
WeAreLegion schreef op 27 november 2002 @ 13:50:
Gewoon 1 YT-Croc :) .. je heb geen connectie van mxtream :) maar van bbned en die werken niet zo :) dus 1 provider 1 rekening :)
Werkt de "tweak (home --> pro met alcatel)" ook gewoon met TweakDSL? En moet ik het inbelnummer nog wijzigen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hij werkt wel .. maar als je bij bbned kijkt hebben ze die niet getest ik had er 1 maar heb gewoon maar 1 gekocht die Tweakdsl aanraad om problemen te verkopen maar hij hoort te werken..

Tweakdsl werkt niet met inbelnummers .. op www.tweakdsl.nl en dan support vindje de instelling voor modems .. en voor de speedtouch moet je default gebruiken :)

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb net met Gerrit gesproken de belde. Ze weten van die fluctuaties FLoris en ik zijn dus niet de enigste die het hebben en ze zijn er mee bezig dus tis nog ff afwachten :)

Komt allemaal wel goed :D ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
WeAreLegion schreef op 27 November 2002 @ 14:33:
Hij werkt wel .. maar als je bij bbned kijkt hebben ze die niet getest ik had er 1 maar heb gewoon maar 1 gekocht die Tweakdsl aanraad om problemen te verkopen maar hij hoort te werken..

Tweakdsl werkt niet met inbelnummers .. op www.tweakdsl.nl en dan support vindje de instelling voor modems .. en voor de speedtouch moet je default gebruiken :)

Groeten
Welke isstellingen dan? Want ik zie alleen maar hoe je alles moet aansluiten en hoe je het in windows in moet stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hier dit zijn de default instellingen van ADSL voor tweakdsl :) maar verder staat nergens aan gegeven hoe je dat met een speedtouch moet doen volgens mij word die modem verder ook niet ondersteunt

Default CPE configuratie
Hieronder volgen de Default instellingen die nodig zijn om een DSL lijn van TweakDSL te kunnen instellen.

VCI/VPI instelling : 0/35

Profile type : bridging (vaak RFC 1483 bridged)

Encapsulation : LLC

Overige waarden default laten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
WeAreLegion schreef op 27 november 2002 @ 14:57:
Hier dit zijn de default instellingen van ADSL voor tweakdsl :) maar verder staat nergens aan gegeven hoe je dat met een speedtouch moet doen volgens mij word die modem verder ook niet ondersteunt

Default CPE configuratie
Hieronder volgen de Default instellingen die nodig zijn om een DSL lijn van TweakDSL te kunnen instellen.

VCI/VPI instelling : 0/35

Profile type : bridging (vaak RFC 1483 bridged)

Encapsulation : LLC

Overige waarden default laten staan
Hmm voor die tijd toch maar even iemand zoeken met deze modem en tweakDSL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Heb er hier nog 1 liggen . . zal kijken als ik tijd heb of ik het aan de praat kan krijgen :) maar werk op moment thuis :D (ja dit is thuiswerken) dus moet wel ff doorwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
WeAreLegion schreef op 27 November 2002 @ 15:03:
Heb er hier nog 1 liggen . . zal kijken als ik tijd heb of ik het aan de praat kan krijgen :) maar werk op moment thuis :D (ja dit is thuiswerken) dus moet wel ff doorwerken :)
Ah dat zou wel fijn zijn.... ik heb hem ook getweaked heh, weet niet of jij dat ook hebt gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Doh :D ja dat heb ik ook :) .. zal er straks ff nar kijken maar eerst ff werken :) je hoort het nog wel of het werkt ja of nee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
WeAreLegion schreef op 27 November 2002 @ 15:13:
Doh :D ja dat heb ik ook :) .. zal er straks ff nar kijken maar eerst ff werken :) je hoort het nog wel of het werkt ja of nee :D
Tnx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmz weird .. heb alle instelling staan zoals ze moeten staan maar werken hoe maar :( ..heb wel ff dingen van xs4all geleent angezien die nu ook poweradsl via bbned hebben en ook eerst speedtouch modems leverde maar ook dat werkt niet (staat trouwens wel op site dat het niet gesupport word door helpdesk mocht het niet werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat valt tegen, weer op de telefoonlijn internetten :(
Nu maar hopen dat ze snel zijn met aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Komt wel goed .. ging vrij snel bij mij ook . .al liep kpn beetje tegen te stribblen :) maar daar hebben ze wel vaker last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
Maar bij tweakDSL wordt het wel ondersteunt, het staat in de FAQ dat je de modem kunt gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nee dat is wat anders :) .. er staat dat je de modem kan gebruiken maar er staat niet dat Tweakdsl hem technisch ondersteunt dat is iets heel anders moet je ff naar info@tweakdsl.nl mailen en het vragen maar denk het niet

• Robocom
  • Laatst online: 13-09 16:18
Krijg de indruk dat ze 't bij TweakDSL druk krijgen: heb ook (net als brilsmurf) maandag per fax een aansluiting besteld (ProDSL in mijn geval).

Was overigens de eerste en gelijk positieve ervaring met de helpdesk: 'smorgens gefaxt en een aantal uurtjes later ff gemaild of alles goed aangekomen was. Kreeg vrij vlot een reply dat er 'sochtends een drietal zwarte pagina's waren binnengekomen :? en dat dat vermoedelijk mijn aanmelding was. Dus opnieuw gefaxt en, terwijl ik een mailtje stuurde of alles nu wél goed doorgekomen was, kwam er direct een mailtje van Gerrit binnen; of ik ff wilde bellen want de toner was bijna op ... de fax (op m'n werk) bleek defect :( Dus ff gebeld, keurig te woord gestaan (terwijl ze van mij toch inmiddels 6 pagina's druipend van de inkt :) hadden ontvangen) en daarna via een andere fax alles opnieuw verzonden.

Enig idee wat nu de gemiddelde aansluittijd is? Ik wil namelijk dolgraag van Chello :r af! Die adverteren wel met 'te leuk om te stoppen', maar als 't echt leuk wordt (en je dus over het 'gemiddelde dataverbruik' heengaat), wordt je toch gemaand te stoppen :(

Verwijderd

de gemiddelde tijd is 18 werkdagen, ik heb zelf ook TweakDSL sinds begin deze maand, en ik kan niks meer dan lof uitspreken :D ik heb de lijn nog niet down meegemaakt, altijd snel, 700k/sec zuig ik d'r met gemak uit met m'n ogen dicht bij wijze van spreken. En met mijn afstand van de centrale (1.6km) is 700k met 1 thread best netjes :D

• Sa1

Sa1

Goed, gistern liep ik weer is op m'n werk te klagen over kpn/bbnet.., toen zei m'n stagebegleider "joh, doe ff die telefoonnummers en noteer eens wat info, dan zal ik dat wel ff voor je regellen".

Nou, ik meteen alles voor em genoteerd.. hij wat rond gebeld .. wat "vrienden" gemaakt bij bbnet.. wat namen doorgekregen bij kpn bla bla..

om een lang verhaal kort te maken.., het blijkt dus dat de dsl centrale in Alkmaar plat ligt en pas de 3e van december online gaat, dus een maand later dan geplanned.

de omzetting van kpn naar bbnet is ook nog niet gedaan.. maar zou de 3e meteen uitgevoerd worden.

vaag dat ik hier niets over te horen heb gekregen via Tweakdsl of bbnet .. najah, we wachten gewoon weer tot de 3e..

• WeAreLegion
  • Niet online
Yeps ik heb sinds 12 november en verder ben ik heel te vreden maar ik hoor bij een groep die heel veel fluctuatie heeft op ze lijn. Tweakdsl weet hier van en ze zijn er mee bezig met bbned heb ik gister al van gerrit gehoord dus kan zijn dat nog meer van jullie er last va hebben of krijgen. Op gegeven moment krijgt iedereen er last van .. :) Maaruh Sa1 nog ff wacshten en dan heb je het ook :)

Maar de service bij tweakdsl is echt super hoog vind het echt netjes hoe ze daar met klanten om gaan altijd te woord staan terug bellen als er wat is noem maar op dat is gewoon netjes dat ben ik van kpn niet gewend of andere providers en heb toch wel wat ervaring met providers op me cv staan :)

Maar goed voor de gene die nog moeten waschten ff geduld nog :)

• Floor-is
Ik heb gehoord dat eind volgende week een blade vervangen gaat worden bij BBned, precies de blade waar wij met zijn allen aanhangen en die voor problemen schijnt te zorgen. Als het goed gaat hebben we dus over een dag of 10 nergens meer last van en kunnen we lekker doorknallen :)

[Edit] Overigens haal ik nu vrolijk 780k/s vanaf www.trueserver.nl/test :)

[ Voor 13% gewijzigd door Floor-is op 28-11-2002 12:12 ]

Bericht hierboven

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb ook wat gehoord :) ... ik zal ff testen nu .. :) kan zijn dat ik er nu nog iets meer last van heb.. vanmorgen ging ik maar met 500kb/s en jij ziet verder van de centrale dan ik dus :D

[edit]

ik ga nu met 602kb/s maar goed hij zat de hele tijd op 450kb/s dus dat is niet echt super tis wel goed daar niet van nou ja we zien het vanzelf wel he :D ..

[ Voor 32% gewijzigd door WeAreLegion op 28-11-2002 13:10 ]

Verwijderd

Hmmzz..

Krijg ik vandaag een brief van TweakDSL met de gegevens voor m'n mailboxen en homepage. Netjes een inlognaam en password vermeld. Maar als ik die invul op de support page van tweakdsl.nl dan kom ik met geen mogelijkheid verder dan het inlogscherm. Na de submit krijg ik weer een leeg login scherm :(

• WeAreLegion
  • Niet online
moetje ff bellen naar tweakdsl of mailen naar info@tweakdsl.nl :) die kunnen je verder helpen met technische vragen

Verwijderd

IS de ping in online gaming ook goed ?
en ook geen packetloss ?

Verwijderd

O ja ff een ander vraagje, kan ik ook per acceptgiro betalen ?
of moet het perse automatische incasso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robocom
  • Laatst online: 13-09 16:18
Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 22:32:
O ja ff een ander vraagje, kan ik ook per acceptgiro betalen ?
of moet het perse automatische incasso
Ik denk alleen per automatische incasso ... op 't aanmeldingsformulier is dat de enige optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 22:30:
IS de ping in online gaming ook goed ?
en ook geen packetloss ?
Ik heb er nog geen last van gehad van packetloss bedoel ik dan en ping is rond de 20 volgens mij het speelt allemaal wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je 18 zijn om tweakdsl op je naam te hebben staan ?
Ben 17 namelijk..
Me moer wil niet op haar naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmz .. volgens mij kan 17 ook vanaf 16 mag je overeenkomsten sluiten maar tot je 18e levens jaar hebben je ouders het reccht om het te ontbinden als ze het er niet mee eens zijn. Maar volgens mij moet dat geen probleem zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
WeAreLegion schreef op 29 november 2002 @ 12:13:
Hmmz .. volgens mij kan 17 ook vanaf 16 mag je overeenkomsten sluiten maar tot je 18e levens jaar hebben je ouders het reccht om het te ontbinden als ze het er niet mee eens zijn. Maar volgens mij moet dat geen probleem zijn :)
Ja, maar je moet een abbo hebben bij de KPB, en aangezien die niet op zijn naam staat lijkt me het erg onwaarschijnlijk dat het op zjn naam kan terwijl het abbo bij de KPN op zijn moeders naam staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmz nou ja wie niet waagt wie niet wint, zullen we maar zeggen he :)
Maar goed gewoon ff mailen naar info@tweakdsl :) daar is dat mail adress voor he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobDay
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 21:02
ik las net in de .plans van tweakdsl dat de actie voor de laatste keer is verlengt t/m de 26 december. Heb je nog geen sinterklaas kadootje verzonnen, dan heb je er opeens een ideetje bij :9

43% of all statistics are worthless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds een week ook bezitter van TweakDSL account. Raadt even welk pakket:

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Fri Nov 29 2002 om 17:50:11 UTC+0100)

Download : 101.3 KByte/sec
Upload : 47.0 KByte/sec
Connection : 209.0 Conn/min
Ping test Nederland : 38.0 ms

even later ...

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Fri Nov 29 2002 om 17:52:42 UTC+0100)

Download : 191.1 KByte/sec
Upload : 44.9 KByte/sec
Connection : 308.0 Conn/min
Ping test Nederland : 35.0 ms

Juist UltraDSL. :X Nu is 't vandaag wel erg bar en boos. Het is wel es beter geweest, maar heb nog nooit meer gehaald dan 400kb/s op 1 thread. Verder fluctueert de snelheid ook bij enorm. Schiet van 10kb/s naar 400 en pakt alles wat er tussenin zit. Geen lekker flow zeg maar. 's Ochtends om 7:00 loopt ie wel veel beter dan 's avonds na 7en.

Dit alles via een E-Tech 4 ports router waarbij ik maximaal 20 poorten kan mappen en geen portranges.

Heb nu een week getest en kom eigenlijk een beetje tot de conclusie dat €95,- beetje erg veel is voor deze verbinding. Zal eerst es bellen met Tweak om te kijken waar de problemen vandaan zouden kunnen komen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

nou de laatste paar pagina's zetten me zeker weer aan tot twijfelen, helaas.

• qua snelheid geen stabiele verbinding
• duur
• kinderziektes

kortom, ik begin toch echt weer te twijfelen tussen planet/xs4all/tweakdsl.
xs4all is de alom bekende beer uit adsl land.
planet net zo, alleen iets minder populair.

TweakDSL is nieuw, verdient zeker een kans maar heeft zeker geen vlekkenloze start gemaakt en moet zich nog bewijzen.

het gaat een hele moeilijke keus worden.
dit is indirect trouwens geen vraag om aanbiedingen or whatsoever.
Wel om een 'verbetering' van het huidige netwerk in de zin van, stabieler, bandbreedte beheer.

ik _hoop_ dat die blade idd het probleem was en dat we na volgende week louter positieve opmerkingen over tweakdsl zullen krijgen.

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:34

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 18:01:
Ben sinds een week ook bezitter van TweakDSL account. Raadt even welk pakket:

Juist UltraDSL. :X Nu is 't vandaag wel erg bar en boos. Het is wel es beter geweest, maar heb nog nooit meer gehaald dan 400kb/s op 1 thread. Verder fluctueert de snelheid ook bij enorm. Schiet van 10kb/s naar 400 en pakt alles wat er tussenin zit. Geen lekker flow zeg maar. 's Ochtends om 7:00 loopt ie wel veel beter dan 's avonds na 7en.

Dit alles via een E-Tech 4 ports router waarbij ik maximaal 20 poorten kan mappen en geen portranges.

Heb nu een week getest en kom eigenlijk een beetje tot de conclusie dat €95,- beetje erg veel is voor deze verbinding. Zal eerst es bellen met Tweak om te kijken waar de problemen vandaan zouden kunnen komen. :?
Heb je het al eens geprobeerd zonder router?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mensen!

DIe snelheid is een probleem wat tweakdsl zelf ook weet. Er word aan gewerkt dus nog ff geduld als goed is volgende week vrijdag moet alles opgelost zijn.

Een router in dit geval maakt verder niks uit. Want het zijn de routers van bbned die moeilijk doen en niet die van je modem maar nog ff geduld.

En diaboluzzz i kheb zelf nu meer als 2 jaar adsl al was 1 van eeste bij Planet Internet en heb er 2 jaar gewerkt bij Planet. Dus enige ervaring heb ik wel en ik kan je echt recht in je face zeggen dat tweakdsl echt een top provider is met een uitstekende service..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bedoelt rechtstreeks van de splitter naar de NIC neem ik aan? Nee nog niet geprobeerd. Ik heb volgens mij niet alle gegevens in huis; DNS+suffix+gateway?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 19:02:
Je bedoelt rechtstreeks van de splitter naar de NIC neem ik aan? Nee nog niet geprobeerd. Ik heb volgens mij niet alle gegevens in huis; DNS+suffix+gateway?
Dat heb je allemaal niet nodig :) ..

http://www.tweakdsl.nl/support/modem.html?p=modem_settings

Ga hier maar kijken staat hoe e modems in moet stellen :) je heb verder geen gegevens nodig. Gewoon dit volgen en het is verder goed suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had de installatie volgens deze site gedaan.

Vraagje: Is het mogelijk de router helemaal uit te schakelen en alleen de e-tech als modem gebruiken. Dat je dus rechtsreeks je box via je WAN ip aan het net hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja dat kan .. maar dan kan je er maar 1 Pc aan hangen :) (maar dat zei je al). Moet je bij WAN DHCP aanzetten en dan hoort het te werken.

Moet je gewoon ff vogelen heb ik ook gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K thanks. Zal er es even mee gaan prutsen ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmz.. internet is nou wel ontzettend traag :(. maar goed nog even en het werkt weer.

Pinging www.tweakdsl.nl [213.239.178.2] with 32 bytes of data:

Request timed out.
Request timed out.
Reply from 213.239.178.2: bytes=32 time=29ms TTL=123
Reply from 213.239.178.2: bytes=32 time=22ms TTL=123

Ping statistics for 213.239.178.2:
Packets: Sent = 4, Received = 2, Lost = 2 (50% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 22ms, Maximum = 29ms, Average = 25ms

Dat is wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Niet online
Om alle mogelijke fouten uit te sluiten. Ping je gateway eens? Dat is het eerste adres uit de range waarin je een IP hebt gekregen. I.e. 213.239.171.1.

En neem een fatsoenlijk aantal om een referentie op te bouwen, b.v. 25 pings. Je avg pingtijd zou onder de 20ms moeten liggen met 0% loss.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou doet hij het wel :) het ligt gewoon aan tijdstip. S'avonds is het geowon gaar :). Nu download ik met 600kb'/s van een 100mbit van een vriend af (en er zijn meer mensen aan downloaden daar) dus het werkt prima zo :) .. ik wacht geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinging 213.239.171.1 with 32 bytes of data:

Reply from 213.239.171.1: bytes=32 time=91ms TTL=254
Reply from 213.239.171.1: bytes=32 time=223ms TTL=254
Reply from 213.239.171.1: bytes=32 time=87ms TTL=254
Reply from 213.239.171.1: bytes=32 time=123ms TTL=254

Ping statistics for 213.239.171.1:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Minimum = 87ms, Maximum = 223ms, Average = 131ms

even later ...

Reply from 213.239.171.1: bytes=32 time=24ms TTL=254
Reply from 213.239.171.1: bytes=32 time=26ms TTL=254
Reply from 213.239.171.1: bytes=32 time=24ms TTL=254
Reply from 213.239.171.1: bytes=32 time=32ms TTL=254

Ping statistics for 213.239.171.1:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Minimum = 24ms, Maximum = 32ms, Average = 26ms

Na zo'n 20 tests zou ik zeggen dat ie nooit pingt onder de 24ms. ' Ligt gemiddeld tussen de 24-32 ms. Die eerste ping van daarboven is dus niet representatief.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil juist tweakdsl omdat ik geen packetloss wil.. maar nu zie ik hier wel packetloss.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ownage en Rooster

Die packetloss en die ping komen door die routers .. gewoon even wachten tot vrijdag wat er dan gebeurd dan moet alles verholpen zijn :) dus nog ff geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Ik herken het probleem ook hoor....af en toe dan is het aan het pieken en ben ik supertevreden, en op sommige momenten kakt 'ie helemaal in. De tests die ik tot en met heden gedaan hen op Speedtest zijn echt uiteenlopend van aard. Download ligt tussen 44 en 106! Ik hoop dat er inderdaad dus een zichtbare verbetering komt binnenkort...(overigens zit ik met ProDSL).

[ Voor 6% gewijzigd door A3-D op 30-11-2002 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Yeps ik heb het probleem ook maar ik weet nu waar het aan ligt dus ik wacht wel :)
Ik heb speedtests van 840kb/s gehad maar ook van 110kb/s :) das toch ff wennen. Maar ik moet zeggen dat als het goed gaat ik gemiddeld rond de 740 a 770kb/s zit. Dus ik heb verder niks te klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaccoh
Zo hee .. ik zien uit naar vrijdag (router verwisseling) want ik merk het nu wel heeeeeeeeeeeeeeeel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22
Wat voor brakke router hebben ze er nu tussen hangen dan?

Want dit is wel heel erg....zeker met dat handjevol klanten dat ze momenteel online hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
Cisco's, maar er is een blade naar de poep en de 100Mbit verbinding tussen 2 machines schijnt ook nogal vol te zitten (do I hear packetlos anyone?) Vrijdag komen we op een andere router en wordt die fysieke verbinding ook veranderd. :)

Handjevol klanten, sjah ik weet niet hoeveel jij er in gedachten hebt, maar bepaald lief vind ik deze uitspraak niet.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
Floris schreef op 02 December 2002 @ 18:48:
Handjevol klanten, sjah ik weet niet hoeveel jij er in gedachten hebt, maar bepaald lief vind ik deze uitspraak niet.

't is niet als flame ofzo bedoeld, in tegendeel.
Maar in vergelijking tot een andere BBned ISP, draait het op dit moment gewoon niet zo lekker. En dat vind/vond ik vreemd, aangezien ze toch zeker minder klanten hebben dan een gemiddelde andere ISP.

Maar als je zegt dat een deel van de router plat ligt, kan ik het me ook goed voorstellen hoor :)
't is ook helemaal geen probleem verder, ik vind het zelfs erg netjes dat het deze week al opgelost wordt :)

* Xandrios wil graag weer liev zijn...maar inderdaad, soms trek ik wat te snel m'n (negatieve) conclusies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Niet online
Floris schreef op 02 December 2002 @ 18:48:
Cisco's, maar er is een blade naar de poep en de 100Mbit verbinding tussen 2 machines schijnt ook nogal vol te zitten (do I hear packetlos anyone?) Vrijdag komen we op een andere router en wordt die fysieke verbinding ook veranderd. :)
Schematisch ziet het er als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
   [ dsl-modem_thuis ] 
               |
     (kpn_koper)
               |
[ DSLAM-bbned_wijkcentrale ]
               |
(atm verbinding, b.v. stm-1) 
               |
  [ redback_amsterdam ]
               |
     (100baseTX) *
               |
[ cisco-switch-bbned_amsterdam ]
               |
     (100baseTX) **
               |
[ trueserver-router_amsterdam ]
               |
    > 6 Gbit aan uplinks

() cable
[] device

Momenteel is de 100 Mbit welke met * is aangeduid een shared port. Dat wil zeggen er loopt ook de DSL van provider X overheen. Vrijdag gaat dat voor zover ik begrepen heb naar een eigen poort (op de Redback, ipv met andere DSL providers). De routing vindt plaats op de Redback, in het geval van TrueDSL het .1 adres uit je /24. De Cisco wordt louter als border-switch gebruikt.

Verbinding ** zal naar verwachting Q1-2003 worden uitgebreid naar een 1000baseSX.

[ Voor 3% gewijzigd door twixx op 03-12-2002 14:46 ]

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 17:40

ReseTTim

Chocolate addicted

wanneer komt de toevoeging van het delen van de verbinding? want tot nu toe mag het niet :( ;( legaal..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
twixx schreef op 02 December 2002 @ 21:46:
[...]

Schematisch ziet het er als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
   [ dsl-modem_thuis ] 
               |
     (kpn_koper)
               |
[ DSLAM-bbned_wijkcentrale ]
               |
(atm verbinding, b.v. stm-1) 
               |
  [ redback_amsterdam ]
               |
     (100baseTX) *
               |
[ cisco-switch-bbned_amsterdam ]
               |
     (100baseTX) **
               |
[ trueserver-router_amsterdam ]
               |
    > 6 Gbit aan uplinks

() cable
[] device

Momenteel is de 100 Mbit welke met * is aangeduid een shared port. Dat wil zeggen er loopt ook de DSL van provider X overheen. Vrijdag gaat dat voor zover ik begrepen heb naar een eigen poort (op de Redback, ipv met andere DSL providers). De routing vindt plaats op de Cisco, in het geval van TrueDSL het .1 adres uit je /24.

Verbinding ** zal naar verwachting Q1-2003 worden uitgebreid naar een 1000baseSX.

Woei, interessante info, Zeer interessant zelfs :) ;)

Maar als ik het goed begrijp, gaat er nu gigantisch veel verkeer over die verbinding met het *-etje.
Of is het mischien zo dat er in amsterdam voor elke wijkcentrale een aparte redback router beschikbaar is ?

Aangezien die STM-1 gewoon al een stuk sneller is dan dat lijntje. /die lijn ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Xandrios op 02-12-2002 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Yeps .. klopt wat Floris zegt heb ik ook van Gerrit gehoord. Tis afwachten tot vrijdag. Maar trust me we gaan het wel merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Niet online
Oei, als die redback maar geen sms 1800 is.
Daar heeft Cistron erg veel problemen mee (gehad).
Bij een beetje belasting gaan ze @random packets droppen.

Zie de archieven van cistron.broadband voor de details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Vandaag is als het goed is de DSL centrale in Alkmaar gerepareerd, k hoop dat ze vandaag ook meteen m'n lijn naar BBnet omzetten, maarjah.. *zucht*

't maakt nu niet meer zo heel veel uit, afgelopen vrijdag is m'n moederbord in rook opgegaan.. en moet iig tot zondag wachten tot ik weer nieuw spul heb :( 't leven is ook echt niet eerlijk :(.

Maarjah.. wat wel weer positief is dan.. mocht deze week het sync lampje vol gaan branden.. ik geen problemen krijg met traagheid :) dus moet ik meteen positieve ervaringen krijgen als m'n pc 't weer doet :))

edit (15:05)

zojuist naar huis gebeld, nope werkt niet.. najah ..

[ Voor 16% gewijzigd door Sa1 op 03-12-2002 15:05 . Reden: vage woordkeuze :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik denk dat het de zelfde redbacks zijn die ze nu gebruiken (bbned) dus denk niet dat dat zo veel problemen gaat geven maar datn zien we dan maar weer als het maar beter werkt als dat het nu doet :) want speed is nou echt geowon langzaam te noemen :)

Sa1 hoop voor je dat het snel werkt ! en dat ook jij er plezier van heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen zaterdag de tweakdsl aanvraag op de bus gedaan.
Ik woon in amsterdam, hoe lang gaat het ongeveer duren voordat ik aangesloten ben ?
Chello is namelijk 27 december afgesloten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1

Sa1

Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 15:54:
Heb afgelopen zaterdag de tweakdsl aanvraag op de bus gedaan.
Ik woon in amsterdam, hoe lang gaat het ongeveer duren voordat ik aangesloten ben ?
Chello is namelijk 27 december afgesloten..
Als je even terug had gelezen dat het ongeveer drie week duurt, bij mij duurt het wat langer want onze dsl centrale in alkmaar is niet goed ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Yeps .. het duurt 3 weken voor aansluiten bij mij was het ook iets langer omdat kpn beetje moeilijk liep te doen. en kwam bij dat ik nog adsl van mxtream had. Maar goed heb het nu en buiten de snelheid ff om werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen

KroontjesPen

Omdat dit geen vraag maar een tip is plaats ik hem ook ff hier.

Opzegging bij Planet ivm de prijsverhoging moet echt met die reden erbij vermeld worden.
Was het zelf vergeten en zou pas na het einde van m'n jaar contract (mei) weg kunnen.
Door ff te bellen kwam ik daar achter. Ook dat ze behoorlijk achter lopen met hun brieven.

Heb ook een fax nr gekregen maar of dat hier geplaats mag worden weet ik niet.

Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
KroontjesPen schreef op 03 December 2002 @ 21:40:
Omdat dit geen vraag maar een tip is plaats ik hem ook ff hier.

Opzegging bij Planet ivm de prijsverhoging moet echt met die reden erbij vermeld worden.
Was het zelf vergeten en zou pas na het einde van m'n jaar contract (mei) weg kunnen.
Door ff te bellen kwam ik daar achter. Ook dat ze behoorlijk achter lopen met hun brieven.

Heb ook een fax nr gekregen maar of dat hier geplaats mag worden weet ik niet.
Indeed, je kunt je Planet abbo niet zomaar opzeggen (1 maand voor het begin van een nieuw contractjaar, BELACHELIJK GEWOON)... Ik vraag tweakDSL aan zodra Planet accoord is :)

Je moet er dus expleciet bij vermelden dat je het niet eens bent met de prijsverhoging.

Hmmw wacht even, ze lopen achter met de brieven? Ik wil wel begon januari op tweakDSL zitten :P

[ Voor 14% gewijzigd door Y0ur1 op 03-12-2002 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb 2 jaar bij Planet Internet Helpdesk gewerkt. Ging weg omdat ik stage ging lopen (ook bij Planet) maar volgens mij kan je dat nummer gewoon neer zetten hoor. Het klopt inderdaad dat ze achter lopen met de brieven er zijn veel order problemen de laatste tijd. Maar goed vermeld gewoon goed dat je het niet eens bent met die prijs verhoging als ze dan nog moeilijk gaan lopen doen. Vraag dan of ze je door willen verbinden met Improvements. PS : Je moet dan wel eerst een brief gestuurd hebben anders helpen hun je niet.

Ik heb zelf ook 2 jaar adsl gehad van Planet en verder nooit problemen gehad. Dat moet ik er wel ff bij zeggen zo slechte provider is het nou ook weer niet. Maar tweakdsl rules gewoon :) en de snelheid (die er nu ff niet is :P) al helemaal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Niet online
LordHades is van de tweakDSL promotie crew 8)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.