Hitman 2, zit je vast? Stel hier je vragen!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.247 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-01 09:24
Southern Sun schreef op 17 oktober 2002 @ 12:53:
[...]
hehe ja daar was ik ook achter gekomen. Had in dat level bij die ambassade(iets met invitation)in het begin die ober verdoofd. Later in het level staat er ineens een warning: Guards are looking for an suspicious waiter. En ze beginnen vervolgens op me te schieten. Ik iedereen in het hele level vermoord, kom ik op een gegeven moment een gast in zn ondergoed tegen. Dat bleek dus die ober te zijn van het begin :+
in de keuken in het 2e kleine kamertje (vlakbij garage) ligt een oberspak, hoef je die gast niet te verdoven

btw, wacht totdat de spitznas gast je ambassadeur molt, en geef hem dan een Xtra gaatje in zn kop, scheelt weer een kil.
de general krijgt poison in zn champagne

TheS4ndm4n#1919

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:38
wanneer brengen ze die champagne dan langs? ik heb die general zelf gefiberwired...

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• RocketKoen
de champagne brengen ze niet die staat in de keuken op het aanrecht
(keuken is in kelder waar regelmatig obers uitkomen)

probeer de abassadeur niet te mollen of aan te vallen, die spetznas gast houdt em in de gaten

TheS4ndm4n#1919

• P5ycho
ik heb die spetsnaz dude vanuit de aanliggende kamer een gaatje in zijn hoofd gegeven en zijn gun aan mn collectie toegevoegd. geen probleem. maar die champagne, moet je die zelf langsbrengen dan? ik heb em wel zien staan en ook vergiftigd, alleen ik ging er vanuit dat het vanzelf geserveerd werd ofzo. dat duurde me te lang en dus heb ik t even zelf afgemaakt.

Verwijderd

cky schreef op 17 oktober 2002 @ 15:42:
[...]

run --> dxdiag --> sound --> acceceleration uitzetten
Ik kom nu iig in het spel, maar het lijkt wel of ik gay ben. Alle kleuren zijn heel erg fel. Hij heeft nu een mega felle roze broek aan? Iets met de textures.

WinXP, Gforce3, ?

• RocketKoen
champagne moet je idd zelf langsbrengen, de generaal is volgens mij de enige die het aanpakt

TheS4ndm4n#1919

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-01 17:12

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 09:01:
[...]

Ik kom nu iig in het spel, maar het lijkt wel of ik gay ben. Alle kleuren zijn heel erg fel. Hij heeft nu een mega felle roze broek aan? Iets met de textures.

WinXP, Gforce3, ?
Wow dat is wel erg vaag, ik heb ook nog nooit eerder gehoord van die bug. Welke detonators gebruik je?

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

cky

detonators voor nvidia moet je voor hitman 30.82 hebben zijn veeeel beter als die nieuwste, ook bij ut2003 merk je daarin veel verschil

Verwijderd

Tis jammer dat je niet iemand met je blote handen kan wurgen ofzo helemaal wapenloos killen of met nekslag.

Verwijderd

kzit nu in de tower bij lvl 3, en telkens als ik in de tower kom en ik schiet die gozer IN de tower neer, ookal silenced, dan slaan ze alarm :(

hoe nu verder?

• Remi
  • Laatst online: 22-01 17:12

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 20:56:
kzit nu in de tower bij lvl 3, en telkens als ik in de tower kom en ik schiet die gozer IN de tower neer, ookal silenced, dan slaan ze alarm :(

hoe nu verder?
Lees het topic eens door want ik heb gepost hoe je het wel moest doen.

Verwijderd

laat maar zitten ook, heb het ondertussen al gevonden :)

op naar de volgende...

• deavatar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik zit momenteel vast in de missie waarbij ik die Rus Sergei moet mollen, hij zit samen met Vittorio in dat biechthokje in de kerk. Ik heb al zijn hulpjes al neergelegd, maar hoe krijg ik Sergei uit dat hok?

• P5ycho
schiet door t hartje.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Wicked!!

Ik had hem al uitgespeeld in 'demolition man' style, en nu ben ik hem aan het overdoen met enkel silent assassins... althans, dat probeer ik..

In level 1 heb ik de postman verdoofd, en de Don gewurgd, en verder iedereen met rust gelaten..
screenshot is echter mislukt :)
Afbeeldingslocatie: http://www.hongens.nl/foto/foto.asp?foto=hitman2-level1.jpg

In level 2 heb ik enkel het target gesniped, en verder iedereen met rust gelaten, en in level 3 heb ik alleen een chauffeur verdoofd, en de targets opgeblazen.. het is idd leuker zo! Ook verneukratief dat ze je een sniper geven die je niet nodig hebt..

Afbeeldingslocatie: http://www.hongens.nl/foto/foto.asp?foto=hitman2-level3.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door axis op 19-10-2002 16:22 . Reden: typo ]

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• axis
RedHat schreef op 15 oktober 2002 @ 15:40:
Voor mij is Hitman 2 in de een na laatste missie (petersburg 2) afgelopen denk ik. Zit nu in dat gebouw, alleen die sniper kun je niet killen, ook niet met firewiber. Je doet de deur open, hij ziet je meteen en pakt z'n Desert Eagle. Firewiben lukt niet, M'n touwtje gaat door z'n nek heen, en hij vind het allemaal ok, z'n hoofd blijft er nog gewoon aanzitten :/

Bugje? Ik kan zo iig nie verder als ik die klote sniper niet kan dood maken natuurlijk :(
Je kan aan de achterkant van dat gebouw komen, daar heb ik een guard gewurgd, zijn pistool gepakt, ben naar binnen gesneakd aan de voorzijde, en toen sneakend het gebouw door naar waar die gozer zit, en dan sneaky de deur open doen (hij ziet je), en dan geef je'm een paar headies.. mis je, pech, reloaden maar..

Als je'm hebt, pak zijn gun en zet het hem op een rennen naar de metro!!

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
axis schreef op 19 oktober 2002 @ 16:18:
Wicked!!

Ik had hem al uitgespeeld in 'demolition man' style, en nu ben ik hem aan het overdoen met enkel silent assassins... althans, dat probeer ik..

In level 1 heb ik de postman verdoofd, en de Don gewurgd, en verder iedereen met rust gelaten..
screenshot is echter mislukt :)
[afbeelding]

In level 2 heb ik enkel het target gesniped, en verder iedereen met rust gelaten, en in level 3 heb ik alleen een chauffeur verdoofd, en de targets opgeblazen.. het is idd leuker zo! Ook verneukratief dat ze je een sniper geven die je niet nodig hebt..

[afbeelding]
Probeer eens alles te halen met Silent Assassin met moeilijkheids graad Professionel, niet te doen, echt super moeilijk.

Eerst missie lukt wel alleen in bewaker gewurgd en Don gewurgd voor rest niet, andere missies lukt het me echt niet. Ben nu gewoon door aan het gaan op professionel, doe 2e keer als ik spel speel wel alles proberen Silent Assasin te halen, wordt wel erg erg moeilijk :)

Verwijderd

leuk spel alleen wat ik nu moet doen als die gangsters met die auto die pastoor ofzo neer slaan :?

• axis
Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 22:06:
leuk spel alleen wat ik nu moet doen als die gangsters met die auto die pastoor ofzo neer slaan :?
Die gangsters leggen een pakje neer.... Onderin je scherm staat daarna ook 'find the parcel'...

Verwijderd

axis schreef op 19 oktober 2002 @ 22:22:
[...]

Die gangsters leggen een pakje neer.... Onderin je scherm staat daarna ook 'find the parcel'...
gevonden :) k heb dat stukje gemist vermoet ik
nu kijken hoe ik verder moet :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hmm, ben ik de enige die muis problemen heeft? hoor er nieamnd anders over..

Mijn muis in sniper mode doet dus best gek, het is niet mogelijk om hem ingezoomd normaal naar lins en rechts te bewegen, hij pakt dan een stuk of 20 pixels in 1 keer, erg irritant :o

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• axis
Kees schreef op 19 oktober 2002 @ 23:58:
hmm, ben ik de enige die muis problemen heeft? hoor er nieamnd anders over..

Mijn muis in sniper mode doet dus best gek, het is niet mogelijk om hem ingezoomd normaal naar lins en rechts te bewegen, hij pakt dan een stuk of 20 pixels in 1 keer, erg irritant :o
hmmzz... geen last van... ik heb eigenlijk bijna nergens last van, behalve dat ie zo nu en dan eens naar de desktop schiet... ik vind het best..

• axis
w00t, next one..
Afbeeldingslocatie: http://www.hongens.nl/foto/foto.asp?foto=hitman2-level5.jpg
en die alert krijg je omdat ze die opper-jap dood vinden :(

• Albinoraptor
  • Nu online
Zie iedereen maar op Normal spelen, stelletje mietjes :P

Als je van al die levels screens kan laten zien dat je dan ook een SIlent Assassin bent ben ik heel wat meer onder de indruk, nie al die saaien plaatjes met normal in combinatie van Silent Assassin :)

• P5ycho
normal en expert schelen weinig als je silent assassin doet, vooral je health is dan minder maar dat maakt weinig uit. Professional is stukken erger, je ziet niemand meer op de map. dat suckt.

Kees: ik heb het ook, erg vervelend soms inderdaad.

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
lamaar..ben er al uit :)

[ Voor 0% gewijzigd door Rickstah op 20-10-2002 16:00 . Reden: zelf al opgelost ]

• Albinoraptor
  • Nu online
P5ycho schreef op 20 oktober 2002 @ 10:40:
normal en expert schelen weinig als je silent assassin doet, vooral je health is dan minder maar dat maakt weinig uit. Professional is stukken erger, je ziet niemand meer op de map. dat suckt.
Kees:
Tja maar wel meteen een stuk spannender, en je kan natuurlijk nooit saven, in sommige missies 1x. :)

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-01 15:47

RUFFNECK

Poentje

Okaaay, ook ik heb em uitgespeeld. Het einde is voor mij toch wel wat minder en dan bedoel ik:
- Had langere level verwacht/meer actie; ja ik heb me wel als een mass murderer gedragen :P
- Het neigt / laat je verwachten dat er meer komt, dat dit niet het laatste level is.. maar nee :)

Al met al een keigave game, gaat evenals Max Payne in m'n top 3 :)

• Albinoraptor
  • Nu online
Hmmm wordt er nu echt gek van, hij springt steeds uit Hitman na 30-45 minuten en moet PC geheel overnieuw opstarten voordat hij het weer doet, iemand een ID??

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-01 14:35
Basement killing; hacker vermoord door smokebomb te gooien en dan als brandweer man naar binnen, ging goed, hacker is dood. Nu ga ik weer naar boven en ik word herkent, of ik nou brandweerman, politie met bruine of politie met paarse strepen ben. Niemand had me gezien, maar toch beginnen ze te maleis te schreeuwen: "Lu, gila!!" Wel leuk trouwens dat het niet puur engels is ;)

sensei_d.fpv channel

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Tja het blijft fictie he ;)
Trouwens, ik heb St. Petersburg Revisited ook weer anders kunnen doen daar hierboven is geschreven. Sneaken vanaf_buiten_het_gebouw lukte niet, de sniper hoorde me steeds weer en em met me Deagle headshooten ging ie niet dood van. Dus toevalligerwijs liep ik dus aan de buitenkant onder zijn raam, naar de voorkant bij de 2 guards. Als je dat doet komt de sniper dan naar buiten; ik gaf em een headshot en dood was ie, dan moet je wel als de pleuris wegkomen, want je hebt binnen 10 seconden een hele army achter je aan :P

• P5ycho
MariahCareyLover schreef op 20 oktober 2002 @ 19:44:
Basement killing; hacker vermoord door smokebomb te gooien en dan als brandweer man naar binnen, ging goed, hacker is dood. Nu ga ik weer naar boven en ik word herkent, of ik nou brandweerman, politie met bruine of politie met paarse strepen ben. Niemand had me gezien, maar toch beginnen ze te maleis te schreeuwen: "Lu, gila!!" Wel leuk trouwens dat het niet puur engels is ;)
daar is niet veel aan te doen, je moet gewoon rennen als een gek dan red je t allemaal net :)

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Damn, hoe moet ik die missie doen in Arabie :? dat ik die generaal en luitenant moet uitschakelen? In die Bazaar??

Het lukt me maar niet om Silent te doen. Die Generaal maak ik een koppie kleiner in zijn kamer, simpel. Maar die andere gast zit de hele tijd rond te lopen in de bazar. Als ik hem afmaak, dan gaat zijn guard gelijk naar de chief rennen, dus die moet ook dood. Maarja, dan ziet elke civilian dat ook :(
Trouwens, ik heb daar die sniperrifle gevonden in het gebouw en die wou ik koste wat het kost meenemen. Guards enzo kwam ik simpel langs met me gun, maar die civilians begonnen gelijk te schreeuwen van "Assassiiin". Echt weird??

Die level daarna is ook super-kut. Ik moet die Khan vermoorden, maar niet de Un soldiers (damn, ik had zin in hun rifle >:)). Ik word altijd ontdekt. Hoe moet het precies? Ik ga altijd op het dak die op de gates uitkijkt, ergens anders is erg moeilijk raken.

Hoe hebben jullie het gedaan?

P.S. M60, MI95 en die rifle aan me collectie toegevoegd, even als een Katana, die ik gewoon mee moest nemen van onze wijlen vriend Hyamoto. Oh, en natuurlijk de Bijl >:)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Darkvater

Darkvater

oh really?

MariahCareyLover schreef op 20 oktober 2002 @ 19:44:
Sneaken tot de deur, dan snel rennen en gelijk de lift in. Krijg je 1 alert en je hebt het gehaald. Natuurlijk voordat je de hacker wurgt, of met de bijl koppie kleiner maakt, de security uitschakelen (schiet die monitor kapot naast de deur naar de lower basement).

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-01 22:29
Damn ik ben net begonnen met het spel maar ik zit nu al vast (denk ik...). Ik heb helaas geen sniper gun tot mijn beschikking (missie 2) en dan wordt het al gelijk moeilijk/onmogelijk. Weet er iemand misschien of er ergens in missie 2 een sniper gun te halen valt? Of kan ik het ook op een andere manier doen? Ik ga eerst dat appartementje binnen, vermoord die ene gast en dan kijk ik via het raam op de 2de verdieping naar dat gebouw waar de meeting gehouden zal worden. Maar voordat ik daar ben is de meeting al afgelopen. Daarna krijg je nog een kans, ik ga dan het gebouw binnen waar de meeting gehouden wordt, maar aangezien je daar niemand anders mag killen (behalve die generaal ofzo) kom ik niet echt ver...

help please ;(

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 19:02

Willybubba

Nut up or shut up.

Uhm. In het metrostation waar je vertrekt, in kluisje nummer 137 (dacht ik, precieze getal staat in je briefing...) zit een Snipert.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:58

Maxow

Hidden Sound System

axis schreef op 20 oktober 2002 @ 00:56:
w00t, next one..
[afbeelding]
en die alert krijg je omdat ze die opper-jap dood vinden :(
whehe, zo heb ik hem ook uitgespeeld :)

oja, mschien leuk om te zien:

Airwolf :? :)
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/airwolf.JPG

ennuhm, serieus aant werk die mensen hier :P :+
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/themasterpage/serieus%20werk.JPG

• Hi-Sintar
Willybubba schreef op 22 oktober 2002 @ 23:19:
Uhm. In het metrostation waar je vertrekt, in kluisje nummer 137 (dacht ik, precieze getal staat in je briefing...) zit een Snipert.
Yep thanx was er al achtergekomen na het lezen van de helft van dit topic :)

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:31
gatver zeg, die missie "motorcade interception" is me knap irritant. Zodra ik op het dak begin te snipen krijg k dus iedere guard in het dorp op mijn dak. Na lang gekloot raak ik eindelijk die gast in de limosine. Ik van het dak af en rennen voor mn leven, met veel geslalom tussen de huizen door. Maar wat ik me af vroeg, kun je deze missie eigenlijk wel als SA doen :?

• axis
Southern Sun schreef op 23 oktober 2002 @ 11:19:
gatver zeg, die missie "motorcade interception" is me knap irritant. Zodra ik op het dak begin te snipen krijg k dus iedere guard in het dorp op mijn dak. Na lang gekloot raak ik eindelijk die gast in de limosine. Ik van het dak af en rennen voor mn leven, met veel geslalom tussen de huizen door. Maar wat ik me af vroeg, kun je deze missie eigenlijk wel als SA doen :?
Ik wel... zie mijn screenshot.. en je hebt de sniper niet nodig, je kan alles met de autobommen doen... 3 woordjes als hint: riool, chauffeur, plassen.

Verwijderd

In welke levels kun je allemaal je silenced sniper jatten?

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 22 oktober 2002 @ 21:47:
Damn ik ben net begonnen met het spel maar ik zit nu al vast (denk ik...). Ik heb helaas geen sniper gun tot mijn beschikking (missie 2) en dan wordt het al gelijk moeilijk/onmogelijk. Weet er iemand misschien of er ergens in missie 2 een sniper gun te halen valt? Of kan ik het ook op een andere manier doen? Ik ga eerst dat appartementje binnen, vermoord die ene gast en dan kijk ik via het raam op de 2de verdieping naar dat gebouw waar de meeting gehouden zal worden. Maar voordat ik daar ben is de meeting al afgelopen. Daarna krijg je nog een kans, ik ga dan het gebouw binnen waar de meeting gehouden wordt, maar aangezien je daar niemand anders mag killen (behalve die generaal ofzo) kom ik niet echt ver...

help please ;(
Kan ook anders >:) RAMBO STYLE

• axis
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 20:58:
In welke levels kun je allemaal je silenced sniper jatten?
volgens mij in die death valley in de sneeuw, zoals eerder uitgelegd moet je dan zorgen dat ie uit de toren valt, en volgens mij in het opeenna laatste level.. toch?

• Darkvater

Darkvater

oh really?

axis schreef op 23 oktober 2002 @ 20:24:
[...]

Ik wel... zie mijn screenshot.. en je hebt de sniper niet nodig, je kan alles met de autobommen doen... 3 woordjes als hint: riool, chauffeur, plassen.
VOlgens mij hebben jullie het niet over dezelfde level. Diegen die axis bedoelt is de Kirov Meeting. De andere Poster bedoelt "Motorcade Interception" waar je die Khan moet afknallen die met UN guards komt aanzetten. D'er is geen riool, geen autobom, en ze stoppen niet, rijden aan een ruk door het stadje door. Erg kut level, ja :(

• Darkvater

Darkvater

oh really?

axis schreef op 23 oktober 2002 @ 22:05:
[...]

volgens mij in die death valley in de sneeuw, zoals eerder uitgelegd moet je dan zorgen dat ie uit de toren valt, en volgens mij in het opeenna laatste level.. toch?
Da's te moeilijk. Je moet in de level dat je het kasteel ongezien moet binnenkomen doen. Net voordat je naar de exit gaat, zit daar een ventje 10-20 meter van je af, in het kasteel zelf. Die ffs sprayen met je SP6 Silenced en de gun is van jou :)

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 21:04:
[...]

Kan ook anders >:) RAMBO STYLE
Heb het inmiddels al opgelost met als status "cleaner", veel stealth en middelmatig aggression (maar dat kwam omdat ik een paar agenten moest omleggen toen ik zelf superstom op hun af liep :(

Verwijderd

hm hoe kom ik in dat level waar je in dat trein/metro station begint verder :? k loop naar dat gebouw waar er mensen op mij schieten enzo en dan schiet ik ze dood :( en dan ist mission failed :(

• P5ycho
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 23:48:
hm hoe kom ik in dat level waar je in dat trein/metro station begint verder :? k loop naar dat gebouw waar er mensen op mij schieten enzo en dan schiet ik ze dood :( en dan ist mission failed :(
lees de missiebeschrijving??? (omg!)

• Sensei_D
Ik zit vast in de missie dat ik Sergei moet doden. Hoe krijg ik hier die 17 het effectiefst dood, als ik hem dood in zijn kamer kom ik met geen mogelijkhied meer bij de metro doordat ik word herkend. Help me plz

sensei_d.fpv channel

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:28

PoweRoy

funky!

misschien kunnen jullie me helpen
zie Gamers met een ati radeon 9700 pro...

[This space is for rent]

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-01 15:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

BHAHAHA, ik ben nog niet eens voorbij lvl 1 :)
Ik heb iedereen vermoord.. en dan? En waar is de sleutel van die auto? =]

Verwijderd

Hmm en ijk zit in dat eerste level in arabie, heb die 1ste kerel gekilled maar ze horen me toch?? iig die guards komen binnen dus dan knallen? He doe ik di het best die kerel horen ze volgens mij toch? Iemand ervaring met dit level??

• Sensei_D
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 14:06:
Hmm en ijk zit in dat eerste level in arabie, heb die 1ste kerel gekilled maar ze horen me toch?? iig die guards komen binnen dus dan knallen? He doe ik di het best die kerel horen ze volgens mij toch? Iemand ervaring met dit level??
Je kan beter niet naar binnen gaan bij die eerste, maar van een afstand hem door het raam neerhalen. Boven die bazaar kun je gaan staan en hem dan raken... (met of zonder sniper)

P.S. kzit in de laatste missie :'( die is erg lastig zeg...

sensei_d.fpv channel

Verwijderd

Hmm maar als je daar boven staat zien ze je en gaat die Kolonel ofzo weg.

• Sensei_D
Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 16:21:
Hmm maar als je daar boven staat zien ze je en gaat die Kolonel ofzo weg.
Als je er rustig heen loopt (buk desnoods) en dan helemaal in het hoekje gaat staan dan ziet niemand je als je het goed doet, ik weet dat het lastig is, maar zo is het me gelukt...

sensei_d.fpv channel

• axis
Booth schreef op 01 november 2002 @ 23:04:
BHAHAHA, ik ben nog niet eens voorbij lvl 1 :)
Ik heb iedereen vermoord.. en dan? En waar is de sleutel van die auto? =]
heeft zo'n vetzak die af en toe in de tuin rondloopt.. volgens mij die met een wit overhemd aan ofzo? Maar je hebt die auto niet nodig.. je kan ook naar de uitgang lopen.

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:58

Maxow

Hidden Sound System

erm, ik zit in dat level dat je die vrouw om moet leggen (die dokter oid) ik kom aan het begin al nie verder, als ik door die sewers loop, dan ga ik naar boven bij die trap en dan kan ik er moeilijk uit omdat er nogal veel guards rondlopen :'(

Verwijderd

vraagje : waarom zie ik mesnen met een sniper in level 1 ?

kan je op een of andere manier de misies over nieuw doen ?
en zo ook alle wapens sparen ?

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Verwijderd schreef op 05 november 2002 @ 14:22:
vraagje : waarom zie ik mesnen met een sniper in level 1 ?

kan je op een of andere manier de misies over nieuw doen ?
en zo ook alle wapens sparen ?
Als je m helemaal uitgespeeld hebt kan je elke missie opnieuw doen maar dan met alle wapens die je aan het eind van het spel in je schuur had staan. Zo kan je sommige missies heel makkelijk uitspelen omdat je andere wapens tot je beschikking hebt.

Signature

Verwijderd

hmmz
want ik wil tijdens het spel alle wapens sparen
zodat ik aan het einde elke wapen heb die er is (DIE BORDEN MOETEN VOLHANGEN :P )

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:43

L0g0ff

omg

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 14:06:
Wachten totdat hij boven in zijn kamer zit. Dan naar binnen lopen en hem afmaken :) Sleutel van de deur light bij de uitroepteken (dan kan je tenminste naar binnen als die guards voor de deur staan).

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Nou ben ik het zat!!!!!
Ik heb het originele spel............
Ik wil spelen op expert, maar :
Na het aanvinken van p5 glove en het uitzetten van dxdiag sound acc. heb ik nog steeds dat ik soms naar mijn win xp desktop vlieg!!!!
In het eerste lvl heb ik 0 saves, of te wel, ik kom niet door dit level heen omdat die kanker pc er steeds uit vliegt!!!!!

Wie kan helpen?? :(

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

• StyXL
  • Niet online
^^^

Patch al geïnstalleerd?

http://www.3dgamers.com/games/hitman2/

Als dat niet werkt misschien dan toch de "working" patch proberen. Is eigenlijk voor de warez, maar misschien dat je er ook baat bij hebt...

Specs

• chrisstructor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-02-2020

chrisstructor

Employ your more evil being

Heeeee, ik zal die patch proberen, ik post wel of het werkt :)

There are 10 types of people in this world, those who understand binary and those who don't

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 15:53
MariahCareyLover schreef op 01 november 2002 @ 20:50:
Ik zit vast in de missie dat ik Sergei moet doden. Hoe krijg ik hier die 17 het effectiefst dood, als ik hem dood in zijn kamer kom ik met geen mogelijkhied meer bij de metro doordat ik word herkend. Help me plz
In de sniper die je hebt gekregen zitten losse flodders, kan je wepleuren dus. Daarna de 3 ventjes achter het gebouw waaruit je zou moeten schieten killen, voor de wapens. (gaat makkelijk, want in het begin wordt je nog niet herkend).
Daarna gewoon van buiten op het raam schieten waar die 17 achter zit (wel eerst saven) en als hij dood is gewoon terugrennen naar de metro.
suc6! :)

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Splash schreef op 08 November 2002 @ 20:48:
[...]

In de sniper die je hebt gekregen zitten losse flodders, kan je wepleuren dus. Daarna de 3 ventjes achter het gebouw waaruit je zou moeten schieten killen, voor de wapens. (gaat makkelijk, want in het begin wordt je nog niet herkend).
Daarna gewoon van buiten op het raam schieten waar die 17 achter zit (wel eerst saven) en als hij dood is gewoon terugrennen naar de metro.
suc6! :)
Pff, lekker moeilijk doen :)

Gewoon wapen laten staan, niet eens oppakken. Dan ren je richthing die Grote gebouw waar de Hitman inzit. Het beste is om via de grote weg te gaan aan de onderkant. Daar zie je dan de Hitman bij het raam. Je rent snel terug, en gaat via de zijkant riching gebouw. Je loopt rustig langs de muur zodat hij je niet ziet, gaat naar binnen, sneakt naar boven, wurgt hem, pakt zijn wapen (cool ding) en rent als een gek terug naar het begin :)

• Darkvater

Darkvater

oh really?

MaxOW schreef op 05 november 2002 @ 13:28:
erm, ik zit in dat level dat je die vrouw om moet leggen (die dokter oid) ik kom aan het begin al nie verder, als ik door die sewers loop, dan ga ik naar boven bij die trap en dan kan ik er moeilijk uit omdat er nogal veel guards rondlopen :'(
Je gaat niet door de sewers :).

De guard in het begin loopt voor je langs richthing het ziekenhuis. Dan ren je snel achter hem langs het strand, wacht eventjes en rent naar de deur waar maar 1 guard staat (vanaf het strand gezien, de rechter deur). Die guard is gaan pissen, dus je kan gewoon naar binnen. Dan gelijk die kamer rechts erin, ffs omkleden en je kan weer verder.

• Splash
Darkvater schreef op 09 november 2002 @ 00:39:
[...]

Pff, lekker moeilijk doen :)

Gewoon wapen laten staan, niet eens oppakken. Dan ren je richthing die Grote gebouw waar de Hitman inzit. Het beste is om via de grote weg te gaan aan de onderkant. Daar zie je dan de Hitman bij het raam. Je rent snel terug, en gaat via de zijkant riching gebouw. Je loopt rustig langs de muur zodat hij je niet ziet, gaat naar binnen, sneakt naar boven, wurgt hem, pakt zijn wapen (cool ding) en rent als een gek terug naar het begin :)
Pff, jij hebt hem zeker op easy gespeeld, op normal & hard hoort hij je dan namelijk altijd aankomen en draait zich om, met (meestal ;) ) fatale gevolgen.

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Splash schreef op 09 november 2002 @ 16:19:
[...]

Pff, jij hebt hem zeker op easy gespeeld, op normal & hard hoort hij je dan namelijk altijd aankomen en draait zich om, met (meestal ;) ) fatale gevolgen.
Was idd easy. Maar hoe kan ie je nou horen als je sneakt?

Verwijderd

Kzit vast int level dat je die kerel ken opereren hij is klaar zeggen ze voor de operatei maar zie hem niet in zon ok hoe ken dit?

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 19:26:
Kzit vast int level dat je die kerel ken opereren hij is klaar zeggen ze voor de operatei maar zie hem niet in zon ok hoe ken dit?
Hij ligt op een van de vier operatiekamers. Docter'skleren aan, elektriciteit uitzetten bij de generator en dan met die scalpel doden :)

Verwijderd

k thx

Verwijderd

heeft iemand nog tips voor "at the gates". En nou wil ik het wel Sillent Assasin hebben.
IK heb tot zo ver alles SA gedaan dus deze moet ook, alleen kan ik bij het casteel niet ongezien naar de 2de powergenerator gaan. Het punt is dat ze me altijd zien.
Afbeeldingslocatie: http://svi.cs.hro.nl/~cazzz/suspicious.JPG

Verwijderd

HEEEEEELP !!!
Ik weet niet pcies welke missie dit is maar ik moet in zon arabische markt plaats 2 foto's maken van assasins maar dat lukt niet.
De eerste schiet je neer, foto, klaar. Dan heb je de 2e das een sniper, zit opt dak en daar is gewoon geen fotovan te maken. Ik heb al gebrobeerd hem van alle kanten neer te paffen maar hij valt niet naar beneden... Dus ga je maar terug met 1 foto naar de kerel die ze wil zien, lult hij tegen je aan, loop je naar buiten, "New assasins have been seen in town" (iets in die geest) dus ik loop naar de andere 2 assasins toe paf ze neer, maak foto zegt die oetl*l notning to see here-no motive-enandereonzinwaarikniksaanheb.
Kweet gewoon niet hoe dit op te lossen is. HEEEEEELP

Hitman 2 is egwelcool!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:33

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Hij hoeft ook niet naar beneden te vallen ;) Gewoon naar de winkel onder hem lopen, en daar kan je ergens naar boven en gewoon neerknallen met je favo wapen :)

Het spel is echt gaaf, had het 3 weken geleden op een LAN in ongeveer 16 uur gamen uitgespeeld

Verwijderd

Ja ik heb hem ook al uitgespeelt, ik was nog ff verder aan het kijken en toen liep ik dus voor de 2e! keer onder dat balkon en zag toen pas dat daar een trap was. Ik dacht dat je over de daken moest. Ze moeten een multiplay bouwen voor hitman lekker raggen op elkaar.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik heb de eerste 8 paginas gelezen van dit topic, maar kon er niets over vinden, vandaar maar een post :
Ik heb level 4 totaan de prisoner gehaald zonder ook maar 1 iemand te killen. Vervolgens sta ik bij die muur die ik op moet blazen, maar nu blijkt dat ik geen bom heb. Waar precies is dat depot waar ik die tel, pager en bom kan halen?! Ik heb het idee dat ik nl weer silent terugmoet. |:(

Ik las wel ergens dat het in het begin zit, maar waar precies?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:28

PoweRoy

funky!

in het begin als je uit de put komt staat er voor je een persoon jat zijn kleren. druk op m voor map en je ziet hitman teken en dan ga je er heen lopen :)

[This space is for rent]

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

K...Thnx doed!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Splash
Darkvater schreef op 09 November 2002 @ 18:45:
[...]

Was idd easy. Maar hoe kan ie je nou horen als je sneakt?
Is gewoon ingeprogrameerd, hij draait zich hoe dan ook om, wat je ook doet.
(om het niet te makkelijk te maken... :) )

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-01 15:45
ff tot leven halen;
ik zit vast, mission tunnel rat, je moet een kistje met iets dr in, naar boven krijgen, het staat in een lift, maar als je in die lift loopt en je drukt op omhoog, dan gaat er een alarm en de lift gaat niet omhoog :'(
wat te doen?
thx

• ebras
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
Heb een probleempje, orriginele versie gekocht... in italie, dus italiaans ;) . Da's kut want m'n italiaans is redelijk... Maar mis te veel om echt lol te hebben met dit spel :( . Enig idee of er taal patches beschikbaar zijn???

Verwijderd

Nee die zijn er niet. Dat kwam alleen voor bij Black&white omdat ie hier echt Nederlands werd gedistrubueert. Probeer eens een warez versie. Kijk je heb t de orginele dus dat moet werken. Kan je fff een leuk screenshotje er van posten (met italiaanse tekst).

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-01 19:44

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dang, dit spel is zeker wel moeilijk als je het speelt op de manier zoals het bedoeld is :/

Heb nu 3 missies gedaan, alle 3 gelukt, maar wel alledrie als rating: "Mass Murderer", the UT way dus...

Het lukt me niet om die wiring dinges te gebruiken. Met een mes valt 't ook al niet mee. Helemaal ongezien is voor mij tamelijk onmogelijk :o Omdat je altijd zo'n pakkie nodig heb? Dat grijze ding enzo, maar goed, heb niet alle tips in 't topic gelezen, doe ik wel weer als ik tijd heb :)

Dividend for Starters

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:43

L0g0ff

omg

Ik ben nu in dat level dat die rus die pastoor gijzeld (volgens mij is dit een van de laatste levels). Nu lukt het mij maar niet dit level uit te spelen zonder er een groot bloedbad van te maken. Het lukt me niet eens om ongezien bij mijn wapen schuurtje te komen :(
Heeft iemand hier wat tips voor me :?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Verwijderd

kun je hitman ook in multiplayer spelen..
sorry ik ken het niet helemaal hitman2.

Verwijderd

Ok heb een vraag ik zit in de missie dat ik het japanse kasteel moet zoeken.
Als ik bij de truck mijn gear ophaal weet ik niet meer wat ik moet doen.

Ik moet de geheime ingang vinden, waar zit die? Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt

• Splash
Verwijderd schreef op 20 november 2002 @ 11:29:
Ok heb een vraag ik zit in de missie dat ik het japanse kasteel moet zoeken.
Als ik bij de truck mijn gear ophaal weet ik niet meer wat ik moet doen.

Ik moet de geheime ingang vinden, waar zit die? Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Gewoon hele level door lopen/kruipen/sluipen/vallen/en weer opstaan :) Daarna komt nog een level, en daar zit pas dat kasteel in. (ik neem aan dat je het hier hebt over dat level in de sneeuw? is al een tijdje geleden voor me...)

Verwijderd

Heb zo goed als het hele topic doorgelezen, maar kon er niks nuttigs over vinden:
In de (volgens mij) 5e missie, Tracking Hayamoto iig, heb ik m'n translocater en m'n giftige visje in het voer van die Jap gemikt.
Vraag 1: moet je het linker- of rechterbordje hebben? Of maakt dat niks uit?
Vraag 2: Hoe lang duurt het in godsnaam voordat die geisha het eten komt halen??? Ik heb het gif dus al in allebei de borden gegooid, maar ze komt maar niet....

HELP!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 november 2002 @ 13:30:
kun je hitman ook in multiplayer spelen..
sorry ik ken het niet helemaal hitman2.
neen
Verwijderd schreef op 25 November 2002 @ 21:26:
Heb zo goed als het hele topic doorgelezen, maar kon er niks nuttigs over vinden:
In de (volgens mij) 5e missie, Tracking Hayamoto iig, heb ik m'n translocater en m'n giftige visje in het voer van die Jap gemikt.
Vraag 1: moet je het linker- of rechterbordje hebben? Of maakt dat niks uit?
Vraag 2: Hoe lang duurt het in godsnaam voordat die geisha het eten komt halen??? Ik heb het gif dus al in allebei de borden gegooid, maar ze komt maar niet....

HELP!
gewoon iedereen neerknallen :P

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2002 21:31 ]

Verwijderd

Gelukkig is het toch iets subtieler gelukt dan wat jij zei... maar thanx anyways.

Ben ook al begonnen aan het level daarna - Hidden Valley - wat een klotelevel is dat zeg. Iemand tips?

• axis
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 14:33:
[...]
Gelukkig is het toch iets subtieler gelukt dan wat jij zei... maar thanx anyways.

Ben ook al begonnen aan het level daarna - Hidden Valley - wat een klotelevel is dat zeg. Iemand tips?
goed mikken, en niet doodgaan :+

Verwijderd

Ik snap ook iets niet.

Ik zit in een level waar ik zo'n bunker in moet.
Ik moet dan zo'n kereltje reden en die generaalgup doodschieten.
DIt heb ik allemaal gedaan.
Ik ren terug, en kill alles, die vent achter mij aan.
Op een gegeven moment wil ik met de lift naar boven, maar die vent VERTIKT GEWOON DOMWEG om in die lift te stappen.
Wat te doen?

• axis
helemaal tegen de achterkant van de lift aan gaan staan? vreemd, ik had er geen last van..

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 28 november 2002 @ 14:04:
Ik snap ook iets niet.

Ik zit in een level waar ik zo'n bunker in moet.
Ik moet dan zo'n kereltje reden en die generaalgup doodschieten.
DIt heb ik allemaal gedaan.
Ik ren terug, en kill alles, die vent achter mij aan.
Op een gegeven moment wil ik met de lift naar boven, maar die vent VERTIKT GEWOON DOMWEG om in die lift te stappen.
Wat te doen?
Je moet niet met de lift naar boven, maar met een bom (als je die hebt, die MOET je hebben) een gat in de muur ergens blazen :)

Verwijderd

OhMyGod schreef op 17 november 2002 @ 14:12:
Ik ben nu in dat level dat die rus die pastoor gijzeld (volgens mij is dit een van de laatste levels). Nu lukt het mij maar niet dit level uit te spelen zonder er een groot bloedbad van te maken. Het lukt me niet eens om ongezien bij mijn wapen schuurtje te komen :(
Heeft iemand hier wat tips voor me :?
Het is een tijd geleden. Maar dit is het enige leveltje waar het de bedoeling is om iedereen te killen. Dus ga ervoor zou ik zeggen.

Check je mission objectives daar staat het ook in dat niemand mag blijven leven.

• axis
Als het allemaal targets zijn ipv enemies, kun je dus met je M60 silent assassin worden? }) W00t, zal hem nog eens overdoen..

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:27

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Hallo,

Ik ben ook in de laatste missie beland. In het begin zijn er 2 guards. 1 loopt snel, 1 loopt langzaam. Het lukt mij niet om de langzame te wurgen zonder dat deze mij opmerkt of alarm slaat. Ik wil dus proberen ongezien het schuurtje in te komen.
Iemand een tip?

• LMD
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Gewoon wachten tot de guards de deur voor bij lopen kan je er langs zonder gezien te worden.
Daarna zou je kunnen rennen naar je schuurtje wapens pakken en ze dan maar eens omleggen. (bedoeling dat je iedereen koud maakt ;) )

Nothing more to say...

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste