Hitman 2, zit je vast? Stel hier je vragen!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Ik krijg het niet voor elkaar om die Console te voor schijn te krijgen

Verwijderd

enableconsole 1 in de ini van hitman toevoegen

dan had ik ook nog ff een vraag. In level 4 zitten er bij je spullen ook een apger en een mobieltje. Wat mot ik er mee, ik had se op normal niet nodig.

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 23:10:
enableconsole 1 in de ini van hitman toevoegen

dan had ik ook nog ff een vraag. In level 4 zitten er bij je spullen ook een apger en een mobieltje. Wat mot ik er mee, ik had se op normal niet nodig.
Heb ik geprobeerd maar wil nog niet :(

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-01 15:47

RUFFNECK

Poentje

Verdorie dat kasteel is moeilijk, die ninja's zijn vet irri :P

Leuk plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ruffie21/sniper.JPG

Heeft iemand deze level Silent Assassin kunnen halen? :P

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2025
dan moet je de trainer downloaden :) dan werkt het wel. tik maar in google download hitman 2 cheats in. Dan staat ie daar wel ergens tussen. Alleen ik heb er nix aan want zit vast op het stuk waar je met de boot aankomt en dan iemand in die auto moet neerknallen of zow. Alleen de auto gaat iedere keer weg voordat ik ook maar iets kan doen. Had hier ergen gelezen dat je het met het snipergun moet doen. maar die heb ik niet :(

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

sorry quote ipv edit 8)7

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-01 22:09
RUFFNECK schreef op 13 oktober 2002 @ 23:21:
Verdorie dat kasteel is moeilijk, die ninja's zijn vet irri :P

Leuk plaatje:

[afbeelding]

Heeft iemand deze level Silent Assassin kunnen halen? :P
Hoe kom je aan die gun????

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Jorick schreef op 13 oktober 2002 @ 23:28:
[...]

Hoe kom je aan die gun????
Walther WA2000 Custom, die snipers laten ze soms naar beneden zouten als je ze afschiet. Enige silenced sniper rifle in t hele spel overigens.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

P5ycho schreef op 13 oktober 2002 @ 23:37:
[...]

Walther WA2000 Custom, die snipers laten ze soms naar beneden zouten als je ze afschiet. Enige silenced sniper rifle in t hele spel overigens.
Zo silenced issie dus niet, menig naburige guard merkt et soms wel :)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik ga zo meteen missie 3 doen :) Kijken of ik vanavond nog Silent Assassin kan halen :P

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

P5ycho schreef op 13 oktober 2002 @ 17:32:
[...]

links aanhouden, zodat die sniper je niet ziet... die ene witte ninja die je dan bij de vrachtwagen tegenkomt mollen, zijn coat pakken en de put ingaan een klein stukkie verderop. daar naar beneden, zorgen dat je neit gespot wordt. naar rechts aanhouden en de eerste de beste vrachtwagen gewoon injumpen. weg meevolgen en elke ninja die zn kop in de vrachtwagen steekt een gaatje toebrengen. aan het eind van de tunnel eruit jumpen en naar het eind lopen :)

Zit nu bij level genaamd 'st petersburg revisited', maar heb last van een vreselijk irri bug, kan namelijk geen ventjes raken met m'n sniperrifle, ik schiet en er gebeurt gewoon niks. ik word wel door hun geraakt :(
Die missie zoals je hem krijgt voorgeschoteld is een 'decoy', het is een setup door die opdrachtgever zelf. Waar het eigenlijk om draait is dat jij wordt geacht door de main entrance naar binnen te lopen, alwaar er een assassin staat die jou dan neerknalt. De bedoeling is dat je dus een omweg maakt, via een andere route dat gebouw binnenkomt en daarna die fellow hitman fibrewired..en vervolgens als een gek zorgt dat je wegkomt.

Note: ik las dat je hem inmiddels uit had gespeeld, maar dit is een tip voor mensen die hier ongetwijfeld nog mee zullen kloten ;).

• P5ycho
  • Nu online
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 00:08:
[...]

Die missie zoals je hem krijgt voorgeschoteld is een 'decoy', het is een setup door die opdrachtgever zelf. Waar het eigenlijk om draait is dat jij wordt geacht door de main entrance naar binnen te lopen, alwaar er een assassin staat die jou dan neerknalt. De bedoeling is dat je dus een omweg maakt, via een andere route dat gebouw binnenkomt en daarna die fellow hitman fibrewired..en vervolgens als een gek zorgt dat je wegkomt.

Note: ik las dat je hem inmiddels uit had gespeeld, maar dit is een tip voor mensen die hier ongetwijfeld nog mee zullen kloten ;).
Toen ik t eenmaal doorhad (voelde me flink genaaid toen ik een stuk karton zag staan, sta ik daar met mn fiberwire aangespannen en al |:() heb ik em ook meteen in Silent Assassin gehaald :*D.

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

silentsnow did it again :P

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/silentsnowmission3silentassassin.jpg

DUS:

Missie 1, PRRRRFECT Silent Assassin
Missie 2, PRRRRFECT Silent Assassin
Missie 3, PRRRRFECT Silent Assassin

'k kreeg alleen geen bonus wapen voor missie 3. Klopt dat :?

The trade of the tools

• P5ycho
  • Nu online
je krijgt een bonuswapen naargelang de hoeveelheid silent assassin's... als t goed is heb je nu silenced ballers en een sawnoff shotgun, bij 5x SA krijg je een M4. Iemand trouwens enig idee waar ik een combat knife kan vinden? nog nergens tegengekomen tot nu toe. En wat hoort er op het 'riflebord' helemaal links onderaan?

Over missie2 trouwens: Ik heb maar 1 schot gevuurd, en daarmee alle 2 de targets uitgeschakeld. Perfecte actie dus, zou je zeggen. de Stealth balk is toch nog niet helemaal vol. blijkbaar moet het nog beter kunnen met car bombs ofzo? Morgen ff proberen.

Verlanglijstje:
mysterieus ding boven scalpel (crucifix/rozenkrans oid?)
Combat Knife (geen idee waar te vinden)
Axe
Kitana Sword
Russisch pistool
MP5-SD6 (vergeten mee te nemen |:()
SPAZ12
ding onder SPAZ12 (geen idee wat het is?)
Combat Knife

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

P5ycho schreef op 14 oktober 2002 @ 01:52:
je krijgt een bonuswapen naargelang de hoeveelheid silent assassin's... als t goed is heb je nu silenced ballers en een sawnoff shotgun, bij 5x SA krijg je een M4. Iemand trouwens enig idee waar ik een combat knife kan vinden? nog nergens tegengekomen tot nu toe. En wat hoort er op het 'riflebord' helemaal links onderaan?

Over missie2 trouwens: Ik heb maar 1 schot gevuurd, en daarmee alle 2 de targets uitgeschakeld. Perfecte actie dus, zou je zeggen. de Stealth balk is toch nog niet helemaal vol. blijkbaar moet het nog beter kunnen met car bombs ofzo? Morgen ff proberen.

Verlanglijstje:
Axe
Kitana Sword
Russisch pistool
MP5-SD6 (vergeten mee te nemen |:()
SPAZ12
ding onder SPAZ12 (geen idee wat het is?)
Combat Knife
Damn, hoe weet je dat allemaal van die wapens ? Trouwens, in missie 2 moet je maar 1 gast vermoorden. En daar heb je geen auto-boms. Ik denk dat je missie drie bedoeld ;) Die moet je idd met "car-bombs" doen.

The trade of the tools

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 16:47

Houston3

ole

waarom is er nou niemand die eventjes zegt hoe ik in dat stomme museum kom in dat level met dat enorme kasteel...ja die met die japanner ja....

• P5ycho
  • Nu online
Houston3 schreef op 14 oktober 2002 @ 02:21:
waarom is er nou niemand die eventjes zegt hoe ik in dat stomme museum kom in dat level met dat enorme kasteel...ja die met die japanner ja....
ff denken hoor... op dat stuk met die kraakvloer naar rechts en daar die gang nemen, dacht ik?

Level 3 inderdaad, oops :)
Potjandrie, ik net vooraan begonnen (was niet tevree :P) speel ik level 2 uit zonder een enkel schot, vergeet ik die golfclub mee te nemen :(

edit: ding onder SPAZ12 was gewoon dubbelloops shotgun, lol.

http://www.hitman-codename47.com/ -> veel info op het forum.

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

P5ycho schreef op 14 oktober 2002 @ 02:24:
[...]

ff denken hoor... op dat stuk met die kraakvloer naar rechts en daar die gang nemen, dacht ik?

Level 3 inderdaad, oops :)
Potjandrie, ik net vooraan begonnen (was niet tevree :P) speel ik level 2 uit zonder een enkel schot, vergeet ik die golfclub mee te nemen :(
Level 2 zonder een schot?? Hoe doe je dat :?

The trade of the tools

• P5ycho
  • Nu online
die gast die staat te zeiken een slok chloroform toedienen, pak jatten, naar binnen lopen, door naar rechtsachter, bij de ingang van de tuin ff door sleutelgat kijken en/of map bekijken tot die 2 lui weg zijn, houten trap voor dak beklimmen, office binnenlopen, don meets glasvezel, sleutel mee, ff beneden checken en weglopen. vooral de timing met de don is moeilijk.

Verlanglijstje:
Axe
Kitana Sword
Russisch pistool
MP5-SD6 (vergeten mee te nemen)
SPAZ12
ding onder SPAZ12 (geen idee wat het is?) -> shotgun

[ Voor 0% gewijzigd door P5ycho op 14-10-2002 02:58 . Reden: verlanglijstje ]

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

P5ycho schreef op 14 oktober 2002 @ 02:55:
die gast die staat te zeiken een slok chloroform toedienen, pak jatten, naar binnen lopen, door naar rechtsachter, bij de ingang van de tuin ff door sleutelgat kijken en/of map bekijken tot die 2 lui weg zijn, houten trap voor dak beklimmen, office binnenlopen, don meets glasvezel, sleutel mee, ff beneden checken en weglopen. vooral de timing met de don is moeilijk.
Das missie 2. En dat kan nog simpeler.
Verlanglijstje:
Axe
Kitana Sword
Russisch pistool
SPAZ12

The trade of the tools

• P5ycho
  • Nu online
hmmm maak je nu onderscheid tussen level en missie of?
hoe dan ook, ik ga pitten. kan geen hits meer zien/maken :)

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Vraagje:

In missie 1 neem ik de sniperrifle mee. Ik kan dan NIET de golfstick meenemen. Kan ik missie 1 nogmaals spelen, de golfstick jatten, en toch nog de sniperrifle behouden die ik de erste keer pakte :?

The trade of the tools

• Willybubba
  • Laatst online: 19:02

Willybubba

Nut up or shut up.

P5ycho schreef op 14 oktober 2002 @ 01:52:
Verlanglijstje:

...

Combat Knife
Ik heb die gepakt bij de generaal in level 3, waar je die gevangene moet bevrijden.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

silentsnow schreef op 14 oktober 2002 @ 03:44:
Vraagje:

In missie 1 neem ik de sniperrifle mee. Ik kan dan NIET de golfstick meenemen. Kan ik missie 1 nogmaals spelen, de golfstick jatten, en toch nog de sniperrifle behouden die ik de erste keer pakte :?
Nee, als je voor een eerdere save begint dan telt de data van de oude save niet meer mee zeg maar. Wat je had kunnen doen is de sniper holsteren en daarna de golfclub in je rechterhand..dat zou mogelijk moeten zijn volgens mij aangezien je maar 1 hand voor de golfclub nodig hebt..

En anders ligt die SVD sniper ook nog een heleboel andere levels ;).

Verwijderd

P5ycho schreef op 14 oktober 2002 @ 02:55:
[..]

Verlanglijstje:
mysterieus ding boven scalpel (crucifix/rozenkrans oid?) => :?
Combat Knife (geen idee waar te vinden) => Level 3 ofzo, op het lichaam van die generaal
Axe => Level met die hacker, bij de firefighters
Kitana Sword => Alle japanse levels zon beetje
Russisch pistool => Spetnaz agent
MP5-SD6 (vergeten mee te nemen) => Kasteel missies
SPAZ12 => Missie met die 2 assassins (eerste missie in het midden oosten vons mij)
ding onder SPAZ12 (geen idee wat het is?) -> shotgun => geen idee waar te krijgen

• P5ycho
  • Nu online
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 10:47:
[...]

Nee, als je voor een eerdere save begint dan telt de data van de oude save niet meer mee zeg maar. Wat je had kunnen doen is de sniper holsteren en daarna de golfclub in je rechterhand..dat zou mogelijk moeten zijn volgens mij aangezien je maar 1 hand voor de golfclub nodig hebt..

Dit kan wel, aangezien ik dit vannacht nog gebruikt heb om eerst een golfclub te pakken en daarna de dubbelloops shotgun. wat je moet doen is zodra je het level uitgespeeld hebt begnnen met de volgende, onderaan op 'missions' klikken en dan hetzelfde level weer starten. de automatische savegame kun je dan het beste verwijderen en alleen de recentste bewaren, anders wordt het snel een chaos.
Een golfclub vereist 2 handen om te slaan dus tegelijk pakken gaat niet.

Verlanglijstje:
mysterieus ding boven scalpel (crucifix/rozenkrans oid?) => :?
Combat Knife (geen idee waar te vinden) => Level 3 ofzo, op het lichaam van die generaal
Axe => Level met die hacker, bij de firefighters
Kitana Sword => Alle japanse levels zon beetje
Russisch pistool => Spetnaz agent
MP5-SD6 (vergeten mee te nemen) => Kasteel missies
SPAZ12 => Missie met die 2 assassins (eerste missie in het midden oosten vons mij)
ding onder SPAZ12 (geen idee wat het is?) -> shotgun => in anatema, de gozer voor de voordeur en de lawyer hebben er een.[/s]

Alles waar niks bijstond wist ik al, maar moet er alleen nog aan toe komen :)

• sdanny
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-12-2025
ik wou ff een keer de cheats proberen maar als ik op ~ druk komt er geen scherm naar beneden. ik heb al bij hitman2.ini enableconsole 1 getypt
iemand een idee?

• Jorick
  • Laatst online: 21-01 22:09
gebruik je een trainer, veel makkelijker :)

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:12

Remi

Moo!

Jongens er zit geen console in de full version van Hitman 2, deze wordt weer toegevoegd met de nieuwe patch die er aan zit te komen.

En check de cheats op mijn Hitman 2 page want die moeten werken.

Verwijderd

De mensen die de console willen gebruiken om te cheaten komen bedrogen uit, dat zijn niet de goede. De bedoeling is om ze gewoon in het spel zelf in te toetsen, en dat niet al te snel te doen.

Overigens is het spel ook prima uit te spelen zonder cheats.

Verwijderd

Hey, probleempje:

Ik heb een cordless Logitech muis. De allernieuwste mouseware en de gamers patch van logitech, maar ondanks dat alles gebeurt steeds het volgende:
M'n scrollwheel heeft 3 standen, up, mid, down. Als ik up scroll staat hij in 'up' tot ik weer ver genoeg terug down scroll tot hij weer in 'mid' staat, dit geldt ook voor 'down'.
Hoe los ik dit op, want niets is zo lastig als een wapen kiezen en je lijst blijft rondjes draaien. :X :?
Ik weet dat je ook met de pijltjes toetsen kan kiezen, maar scrollen vind ik persoonlijk toch een stuk fijner ;)

• P5ycho
  • Nu online
staat in de readme:

1.3 Known Issues
[...]
Users of Logitech mice might have problems using the mouse wheel in the game. Setting the middle mouse button to Middle Button in the Logitech mouse setup menu usually fixes this.

• Remi

Remi

Moo!

P5ycho schreef op 14 oktober 2002 @ 18:00:
staat in de readme:

1.3 Known Issues
[...]
Users of Logitech mice might have problems using the mouse wheel in the game. Setting the middle mouse button to Middle Button in the Logitech mouse setup menu usually fixes this.
Dit hoeft niet zo te zijn bij hem.

Trouwens, de mensen die last hebben van de bug die zorgt dat Hitman stopt en teruggaat naar de desktop hebben dat te danken aan verkeerde cracks. Probeer een andere crack te vinden of koop het orgineel.

Er komt binnenkort een patch uit voor de bugs met het geluid volgens de mensen van IOI.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-01 19:55
Ben nu in die 2e Steve'sburg (ofzo, bij dat metrostation, zelfde missie als missie2), maar is iedereen daar immortal ofzo? gassie met 4 sniperkogels door z'n hoofd loopt nog vrolijk rond :?

En d'r langs sneaken en dan indat huis (waar kogels liggen) lukt dus echt niet, hij hoort je, ziet je, ook al sneak je.

Verwijderd

Met geluid heb ik geen problemen, misschien is het m'n DirectX 9.1b3
En m'n middelste knop staat altijd op 'middeltste knop', maar de knop is niet het probleem, het wieltje. 8)7

En nee DirectX 9.1 krijg je niet, ik ben officële beta tester... :P

Maar dit lost nog steeds niet m'n probleem op... :O

• P5ycho
  • Nu online
Wooyaa! Zojuist missie 5 SA gehaald, bonus: M4 rifle *D

Verlanglijstje:
Axe
Kitana Sword
Russisch pistool
SPAZ12
M4

Heb een keer of 2 gehad dat ik terug ging naar de desktop, maar dit kwam steeds door een bepaalde actie die ik deed. andere manier vinden en alles loopt daarna prima. Weet niet of je het dan nog aan een verkeerde crack kunt toewijzen.

Verwijderd

weet iemand hoe ik het level basement killing uitspeel? Het lukt me maar niet ik kom nie eens door die lazer dingn heen, tips?

• RedHat
Kaart zoeken...

Iemand weet hoe ik die gozer (petersburg) kan vermoorden? Niet missie 2, maar later in het spel komt nog zo'n missie... Bij die sniperkogels staan 2 gassies die niet dood kunnen 8)7

• P5ycho
  • Nu online
RedHat schreef op 14 oktober 2002 @ 21:00:
Kaart zoeken...

Iemand weet hoe ik die gozer (petersburg) kan vermoorden? Niet missie 2, maar later in het spel komt nog zo'n missie... Bij die sniperkogels staan 2 gassies die niet dood kunnen 8)7
je kogels zijn blanks. vergeet die sniperrifle en ga eens het pushkin gebouw binnen, maak t gewoon af met fiberwire. pas op voor de snipers in t pushkin gebouw btw.

• RedHat
Dacht ik al, ik zit te knallen en te knallen, gebeurt niets :( gvd... denk al, wat is dit joh 8)7

(was eindelijk gelukt om binnen te komen :D , krijg je dit ).

Dat hele K*t huis zit vol met wachters achter de deur, deurtje open, 8 wachters op je nek, kom je daar aan met je touwtje 8)7

Verwijderd

het lukt me echt niet, ik zie wel die gast achter een gesloten door zitten achter een pc maar die deur is opslot, hoe krijg ik die open dan?

• RedHat
Je bedoeld bij de basement? trekt pakkie aan als je bericht krijgt dat die hacker een pizza besteld heeft. En je kan door de deur.

Verwijderd

RedHat schreef op 14 oktober 2002 @ 21:44:
Je bedoeld bij de basement? trekt pakkie aan als je bericht krijgt dat die hacker een pizza besteld heeft. En je kan door de deur.
Oke bedankt!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 10:47:
[...]

Nee, ik heb het niet over eeen eerdere save. Je kan onder "misisons" gewoon alle missies kiezen die je gedaan hebt.

The trade of the tools

Verwijderd

Als mensen willen cheaten check xcheater.com even,,,,daar staat t >:)

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:34
Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 22:48:
Als mensen willen cheaten check xcheater.com even,,,,daar staat t >:)
mja k speel nog liever met n walkthrough dan met "zulke" cheats :P

Verwijderd

Remi schreef op 14 oktober 2002 @ 18:43:
Trouwens, de mensen die last hebben van de bug die zorgt dat Hitman stopt en teruggaat naar de desktop hebben dat te danken aan verkeerde cracks. Probeer een andere crack te vinden of koop het orgineel.
Quit to desktop probleem komt ook voor met het origineel :(
De no-cd crack die ik nu gebruik (m'n dvd-drive maakt met sommige cd's nogal kabaal) loopt wonderwel een stuk stabieler :)
Er komt binnenkort een patch uit voor de bugs met het geluid volgens de mensen van IOI.
Zelf geen last van gehad, en ik heb hem uitgespeeld. Een maat van me had er weer wel last van (geluid raakt in een loop en 't volume wordt steeds harder).

Al met al vind ik het nog meevallen qua crashes/foutjes, maar een patch is bij dit spel toch wel zeer zeker op z'n plaats.

• Remi

Remi

Moo!

Ok hier komt de beknopte walkthrough voor missie 7: Shogun Showdown. (de kasteel map)

1. Bij het beginpunt heb je links een kleine trap die omhoog gaat. Ga hier absoluut niet op maar sneak naar de rechterkant bij het begin van de trap. In het hout zit een deur verborgen. Loop door de gang heen en stop bij de deur. Kijk hier door het sleutelgat naar de guard die in de andere kamer loopt. Zodra hij zich omkeert en met de rug naar je toe staat doe je de deur open en kill je hem.

Pas op: Loop alleen over de dikke balken en niet over de planken anders gaat de boel kraken en zullen er 2 guards komen om de boel te checken. Sleep het lijk naar de hoek rechtsbovenin. Trek z'n kleding aan en loop over de balken richting de trap links van de kamer. Ga hier naar beneden en stop bij het einde van de trap, draai hier naar rechts en ga door de verborgen deur, volg de gang tot de volgende deur. Tip: vermijd de guards zoveel mogelijk anders is het mogelijk dat ze je i.d. gaan checken en dan ben je de lul. Het kan ook voorkomen dat ze achter je aan blijven lopen, negeer hun dan want uiteindelijk stoppen ze.

Loop door de deur en kijk rechts van je, hier hangt een plank en daarop ligt een keycard. Pak deze en pak je map erbij, je ziet nu links een klein kamertje met daar een uitroepteken. Neem de route naar dat kamertje waar je zo weinig mogelijk guards tegen komt. Zodra je bijna bij het uitroepteken bent moet je eerst door een kamertje waar 2 guards zijn maar deze zullen niks doen. Deactiveer de laserstralen en pak de bomb en remote detonator die daar liggen. Loop nu naar de helicopter in het midden van de map, kies weer de route met zo min mogelijk guards. Als je bij de helicopter bent plant je de bomb, loop nu weer terug naar de kamer met die piepende vloer. Zodra je hier bent deactiveer je de laserstralen en ga loop je naar rechts richting de trap naar beneden. Ga door de deur en loop richting de overkant naar de andere deur. Ga hier naar beneden en deactiveer de laserstralen, pak het guidance system en de Ruger .22 die daar liggen. Loop dezelfde route weer naar boven. Zodra je weer boven bent ga je nu met de trap naar boven, loop naar de andere kant van deze kamer en neem weer een trap naar boven. Je bent nu op de 3e verdieping, pak je map erbij en je zult een uitroepteken zien. Ga hier naar toe en je komt bij een alarmsysteem, druk op de button. Het alarm gaat nu af en Hayamoto zal vluchten. Loop nu rustig naar de kamer met de krakende vloer en ga weer door de verborgen deur waar je aan het begin uitkwam. Als je bij het einde van de gang bent ga je door de deur en blijf je staat waar je begon. Selecteer de detonator en pak je map erbij. Check hiermee waar Hayamoto is, als het goed is zal hij eerst vanaf de 6e verdieping naar de basement gaan om zijn guidance system op te halen die er niet meer ligt (gna gna gna). Hij zal nu richting de helicopter lopen, zodra hij bij de helicopter is en instapt activeer je de bomb. Loop nu naar rechts (buiten).

Op deze manier moet je Silent Assasin kunnen halen, tis mij nog niet gelukt omdat een guard om mijn id vroeg, die heb ik dus moeten omleggen. :{

Laat even weten of jullie hiermee silent assassin worden. :)

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 21:43
Ik zit vast in de volgens mij 5e missie dat je een agent moeten redden ik heb hem gevonden maar volgens mij moet je op de terug weg dit muurtjeop het plaatje opblasen maar als ik de bommen laat vallen ontploffen ze meteen. Die gast wil me niet volgen naar de lift maar wel hier naar toe.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/KUTBOMB.JPG

• P5ycho
  • Nu online
de mini-bomb daar droppen voordat je naar de 2nd basement gaat, en net af laten gaan voordat je de lift in stapt naar benee.
Die mi bomb moet je gewoon in de hand nemen, activeren door de linkermuisknop en dan droppen met je weapondrop knop. thats all.

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

JelleStoel schreef op 15 oktober 2002 @ 10:07:
Ik zit vast in de volgens mij 5e missie dat je een agent moeten redden ik heb hem gevonden maar volgens mij moet je op de terug weg dit muurtjeop het plaatje opblasen maar als ik de bommen laat vallen ontploffen ze meteen. Die gast wil me niet volgen naar de lift maar wel hier naar toe.

[afbeelding]
Hehe probleempje had ik ook. Je hebt ergens daarvoor min of meer per ongeluk al op de detonator remote gedrukt :) Zoek een savegame, van voor je dat gedaan hebt en zoals de anderen zeggen, handig om de bom eerst te plaatsen :)

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 21:43
Bedankt :)

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 16:47

Houston3

ole

weet iemand waar je de security uitzet in dat level met die haxx0r ? :)

• P5ycho
  • Nu online
niet... je kunt als brandweerman, pizzaman, etc binnenlopen. voor die lift moet je de pc ernaast mollen.

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

lol hoe hebben jullie de laatse missie uitgespeeld, ik heb gewoon rondgerend totdat ze elkaar perongeluk raakten en toen als een gek met dat pistool ze mep geven en headies... hoe kan het ook anders??

• RedHat
Voor mij is Hitman 2 in de een na laatste missie (petersburg 2) afgelopen denk ik. Zit nu in dat gebouw, alleen die sniper kun je niet killen, ook niet met firewiber. Je doet de deur open, hij ziet je meteen en pakt z'n Desert Eagle. Firewiben lukt niet, M'n touwtje gaat door z'n nek heen, en hij vind het allemaal ok, z'n hoofd blijft er nog gewoon aanzitten :/

Bugje? Ik kan zo iig nie verder als ik die klote sniper niet kan dood maken natuurlijk :(

• P5ycho
  • Nu online
andere deur proberen en natuurlijk sneaken, wil dat ook niet?

• RedHat
Als ik 1 van de deuren opendoe, hoort ie dat meteen. Kun je die deuren niet heel langzaam opendoen oid?

• P5ycho
  • Nu online
ik ben zelf de eerste keer dat ik naar binnen liep langs de andere kant gekomen, dus via de kamer met de cardboard dummy, dan de lange gang over, en daar binnensneaken. ook rennen tot de deur kan hem waarschuwen, hij hoort ook dingen aan de andere kant van de deur. Dus zorg dat je naar de deur sneakt ipv rent.

Verwijderd

LOL @ firewiber :)

• Southern Sun

• RedHat
firewiber... Word nieuwe naam voor dat touwtje in Hitman 3, naar vernaming van RedHat :7

• RedHat
Die sint petersburg 2 is hier niet te doen zonder cheats, en ik wil niet cheaten.
Ik sneak alleen maar in dat gebouw, en hij heeft me in de gaten als ik deur open doe. Gooit ie z'n rifle weg, pak ik hem, schiet ik kogel door z'n kop, hij leeft dan nog, maar mijn kogels zijn op (hij heeft 1 kogel maar in z'n rifle lijkt).

Vriend van me sneakte naar hem toe, maar had al een AK vertelde die mij :? Ik heb geen AK, kan hem niet mollen, headshot = meeste dmg wat je kunt maken.

Wat betekend dit? een bug ofzo?

• P5ycho
  • Nu online
vreemd joh, ik heb zelf die missie in een keer silent assassin gehaald... heb je tijdens het naar binnen proberen te sluipen hem niet al gewaarschuwd? tenslotte kijkt hij naar buiten en begint ook te knallen als je te dichtbij komt...

• RedHat
Hmm, vreemd, een vriend van mij had "Ballers" in die missie, ik heb alleen het touwtje, voor de rest niets (ja sniper met losse vlodders :/ ).

• Remi

Remi

Moo!

Ik heb hem net uitgespeeld, als je bij de laatste missie komt weet je gelijk waarom je daar al je wapens verzamelt na een missie. :D

• P5ycho
  • Nu online
M60 + Deagle en feesten maar idd :P

Verwijderd

Hello

Ik heb net hitman geinstalleerd org versie. Maar als ik opstart hoor ik mijn monitor knipperen en dan gaat hij opeens weer terug naar het buureablad? Iemand die weet waar dit aan ligt?

• RedHat
G5 glove uitzetten proberen :?

Verwijderd

RedHat schreef op 16 oktober 2002 @ 20:02:
G5 glove uitzetten proberen :?
Hoe, wat, waar :) mijn glove ligt bij mijn muts.. maar? Dat is niet wat je bedoeld denk ik

Verwijderd

Hoe wurg je iemand?

• P5ycho
  • Nu online
met fiber wire.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-01 09:24
btw, je kan zoveel anestetic geven als je wilt, die gasten gaan er niet dood aan..

TheS4ndm4n#1919

• P5ycho
  • Nu online
Klopt, ze blijven wel langer pitten.

• Southern Sun
RocketKoen schreef op 17 oktober 2002 @ 11:52:
btw, je kan zoveel anestetic geven als je wilt, die gasten gaan er niet dood aan..
hehe ja daar was ik ook achter gekomen. Had in dat level bij die ambassade(iets met invitation)in het begin die ober verdoofd. Later in het level staat er ineens een warning: Guards are looking for an suspicious waiter. En ze beginnen vervolgens op me te schieten. Ik iedereen in het hele level vermoord, kom ik op een gegeven moment een gast in zn ondergoed tegen. Dat bleek dus die ober te zijn van het begin :+

• cky
  • Laatst online: 24-12-2025

cky

Verwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:55:
Hello

Ik heb net hitman geinstalleerd org versie. Maar als ik opstart hoor ik mijn monitor knipperen en dan gaat hij opeens weer terug naar het buureablad? Iemand die weet waar dit aan ligt?
run --> dxdiag --> sound --> acceceleration uitzetten

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

RocketKoen schreef op 17 oktober 2002 @ 11:52:
Da's niet waar. Als je de hele voorraad aan die verdover geeft (:?), dan gaan ze wel dood. Probeer maar eens. Verdoof iemand helemaal, en haal er guards bij. Dan zie je bij warning: "Guards have found a dead.....". Als je niet alles geeft, dan is het alleen maar "Guards have found an unconcious.....".

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• P5ycho
  • Nu online
Als ik iemadn een dosis van 5 flesjes geef wordt ie wel wakker hoor... bijv. bij missie 1, anatema, daar verdoof ik die guard die buiten gaat pissen, wurg daarna de don en peer em weer, dan staat er echt 0 kills.

• Remi

Remi

Moo!

Ik zal dat eens uitzoeken want in de demo heb ik wel degelijk mensen vermoord met dat middel.

• P5ycho
  • Nu online
Je moet ze ook de chloroform laten slikken en niet t flesje zelf ;)

• RocketKoen
Southern Sun schreef op 17 oktober 2002 @ 12:53:
[...]
hehe ja daar was ik ook achter gekomen. Had in dat level bij die ambassade(iets met invitation)in het begin die ober verdoofd. Later in het level staat er ineens een warning: Guards are looking for an suspicious waiter. En ze beginnen vervolgens op me te schieten. Ik iedereen in het hele level vermoord, kom ik op een gegeven moment een gast in zn ondergoed tegen. Dat bleek dus die ober te zijn van het begin :+
in de keuken in het 2e kleine kamertje (vlakbij garage) ligt een oberspak, hoef je die gast niet te verdoven

btw, wacht totdat de spitznas gast je ambassadeur molt, en geef hem dan een Xtra gaatje in zn kop, scheelt weer een kil.
de general krijgt poison in zn champagne

TheS4ndm4n#1919

• P5ycho
  • Nu online
wanneer brengen ze die champagne dan langs? ik heb die general zelf gefiberwired...

• RocketKoen
de champagne brengen ze niet die staat in de keuken op het aanrecht
(keuken is in kelder waar regelmatig obers uitkomen)

probeer de abassadeur niet te mollen of aan te vallen, die spetznas gast houdt em in de gaten

TheS4ndm4n#1919

• P5ycho
  • Nu online
ik heb die spetsnaz dude vanuit de aanliggende kamer een gaatje in zijn hoofd gegeven en zijn gun aan mn collectie toegevoegd. geen probleem. maar die champagne, moet je die zelf langsbrengen dan? ik heb em wel zien staan en ook vergiftigd, alleen ik ging er vanuit dat het vanzelf geserveerd werd ofzo. dat duurde me te lang en dus heb ik t even zelf afgemaakt.

Verwijderd

cky schreef op 17 oktober 2002 @ 15:42:
[...]

run --> dxdiag --> sound --> acceceleration uitzetten
Ik kom nu iig in het spel, maar het lijkt wel of ik gay ben. Alle kleuren zijn heel erg fel. Hij heeft nu een mega felle roze broek aan? Iets met de textures.

WinXP, Gforce3, ?

• RocketKoen
champagne moet je idd zelf langsbrengen, de generaal is volgens mij de enige die het aanpakt

TheS4ndm4n#1919

• Remi

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 09:01:
[...]

Ik kom nu iig in het spel, maar het lijkt wel of ik gay ben. Alle kleuren zijn heel erg fel. Hij heeft nu een mega felle roze broek aan? Iets met de textures.

WinXP, Gforce3, ?
Wow dat is wel erg vaag, ik heb ook nog nooit eerder gehoord van die bug. Welke detonators gebruik je?

• cky
  • Laatst online: 24-12-2025

cky

detonators voor nvidia moet je voor hitman 30.82 hebben zijn veeeel beter als die nieuwste, ook bij ut2003 merk je daarin veel verschil

Verwijderd

Tis jammer dat je niet iemand met je blote handen kan wurgen ofzo helemaal wapenloos killen of met nekslag.

Verwijderd

kzit nu in de tower bij lvl 3, en telkens als ik in de tower kom en ik schiet die gozer IN de tower neer, ookal silenced, dan slaan ze alarm :(

hoe nu verder?

• Remi

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 20:56:
kzit nu in de tower bij lvl 3, en telkens als ik in de tower kom en ik schiet die gozer IN de tower neer, ookal silenced, dan slaan ze alarm :(

hoe nu verder?
Lees het topic eens door want ik heb gepost hoe je het wel moest doen.

Verwijderd

laat maar zitten ook, heb het ondertussen al gevonden :)

op naar de volgende...

• deavatar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik zit momenteel vast in de missie waarbij ik die Rus Sergei moet mollen, hij zit samen met Vittorio in dat biechthokje in de kerk. Ik heb al zijn hulpjes al neergelegd, maar hoe krijg ik Sergei uit dat hok?

• P5ycho
  • Nu online
schiet door t hartje.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Wicked!!

Ik had hem al uitgespeeld in 'demolition man' style, en nu ben ik hem aan het overdoen met enkel silent assassins... althans, dat probeer ik..

In level 1 heb ik de postman verdoofd, en de Don gewurgd, en verder iedereen met rust gelaten..
screenshot is echter mislukt :)
Afbeeldingslocatie: http://www.hongens.nl/foto/foto.asp?foto=hitman2-level1.jpg

In level 2 heb ik enkel het target gesniped, en verder iedereen met rust gelaten, en in level 3 heb ik alleen een chauffeur verdoofd, en de targets opgeblazen.. het is idd leuker zo! Ook verneukratief dat ze je een sniper geven die je niet nodig hebt..

Afbeeldingslocatie: http://www.hongens.nl/foto/foto.asp?foto=hitman2-level3.jpg

[ Voor 0% gewijzigd door axis op 19-10-2002 16:22 . Reden: typo ]

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• axis
RedHat schreef op 15 oktober 2002 @ 15:40:
Voor mij is Hitman 2 in de een na laatste missie (petersburg 2) afgelopen denk ik. Zit nu in dat gebouw, alleen die sniper kun je niet killen, ook niet met firewiber. Je doet de deur open, hij ziet je meteen en pakt z'n Desert Eagle. Firewiben lukt niet, M'n touwtje gaat door z'n nek heen, en hij vind het allemaal ok, z'n hoofd blijft er nog gewoon aanzitten :/

Bugje? Ik kan zo iig nie verder als ik die klote sniper niet kan dood maken natuurlijk :(
Je kan aan de achterkant van dat gebouw komen, daar heb ik een guard gewurgd, zijn pistool gepakt, ben naar binnen gesneakd aan de voorzijde, en toen sneakend het gebouw door naar waar die gozer zit, en dan sneaky de deur open doen (hij ziet je), en dan geef je'm een paar headies.. mis je, pech, reloaden maar..

Als je'm hebt, pak zijn gun en zet het hem op een rennen naar de metro!!

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:52
axis schreef op 19 oktober 2002 @ 16:18:
Wicked!!

Ik had hem al uitgespeeld in 'demolition man' style, en nu ben ik hem aan het overdoen met enkel silent assassins... althans, dat probeer ik..

In level 1 heb ik de postman verdoofd, en de Don gewurgd, en verder iedereen met rust gelaten..
screenshot is echter mislukt :)
[afbeelding]

In level 2 heb ik enkel het target gesniped, en verder iedereen met rust gelaten, en in level 3 heb ik alleen een chauffeur verdoofd, en de targets opgeblazen.. het is idd leuker zo! Ook verneukratief dat ze je een sniper geven die je niet nodig hebt..

[afbeelding]
Probeer eens alles te halen met Silent Assassin met moeilijkheids graad Professionel, niet te doen, echt super moeilijk.

Eerst missie lukt wel alleen in bewaker gewurgd en Don gewurgd voor rest niet, andere missies lukt het me echt niet. Ben nu gewoon door aan het gaan op professionel, doe 2e keer als ik spel speel wel alles proberen Silent Assasin te halen, wordt wel erg erg moeilijk :)

Verwijderd

leuk spel alleen wat ik nu moet doen als die gangsters met die auto die pastoor ofzo neer slaan :?

• axis
Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 22:06:
leuk spel alleen wat ik nu moet doen als die gangsters met die auto die pastoor ofzo neer slaan :?
Die gangsters leggen een pakje neer.... Onderin je scherm staat daarna ook 'find the parcel'...

Verwijderd

axis schreef op 19 oktober 2002 @ 22:22:
[...]

Die gangsters leggen een pakje neer.... Onderin je scherm staat daarna ook 'find the parcel'...
gevonden :) k heb dat stukje gemist vermoet ik
nu kijken hoe ik verder moet :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste