Verwijderd
dan had ik ook nog ff een vraag. In level 4 zitten er bij je spullen ook een apger en een mobieltje. Wat mot ik er mee, ik had se op normal niet nodig.
Heb ik geprobeerd maar wil nog nietVerwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 23:10:
enableconsole 1 in de ini van hitman toevoegen
dan had ik ook nog ff een vraag. In level 4 zitten er bij je spullen ook een apger en een mobieltje. Wat mot ik er mee, ik had se op normal niet nodig.
Leuk plaatje:
Heeft iemand deze level Silent Assassin kunnen halen?
Hoe kom je aan die gun????RUFFNECK schreef op 13 oktober 2002 @ 23:21:
Verdorie dat kasteel is moeilijk, die ninja's zijn vet irri
Leuk plaatje:
[afbeelding]
Heeft iemand deze level Silent Assassin kunnen halen?
Walther WA2000 Custom, die snipers laten ze soms naar beneden zouten als je ze afschiet. Enige silenced sniper rifle in t hele spel overigens.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Zo silenced issie dus niet, menig naburige guard merkt et soms welP5ycho schreef op 13 oktober 2002 @ 23:37:
[...]
Walther WA2000 Custom, die snipers laten ze soms naar beneden zouten als je ze afschiet. Enige silenced sniper rifle in t hele spel overigens.
Verwijderd
Die missie zoals je hem krijgt voorgeschoteld is een 'decoy', het is een setup door die opdrachtgever zelf. Waar het eigenlijk om draait is dat jij wordt geacht door de main entrance naar binnen te lopen, alwaar er een assassin staat die jou dan neerknalt. De bedoeling is dat je dus een omweg maakt, via een andere route dat gebouw binnenkomt en daarna die fellow hitman fibrewired..en vervolgens als een gek zorgt dat je wegkomt.P5ycho schreef op 13 oktober 2002 @ 17:32:
[...]
links aanhouden, zodat die sniper je niet ziet... die ene witte ninja die je dan bij de vrachtwagen tegenkomt mollen, zijn coat pakken en de put ingaan een klein stukkie verderop. daar naar beneden, zorgen dat je neit gespot wordt. naar rechts aanhouden en de eerste de beste vrachtwagen gewoon injumpen. weg meevolgen en elke ninja die zn kop in de vrachtwagen steekt een gaatje toebrengen. aan het eind van de tunnel eruit jumpen en naar het eind lopen
Zit nu bij level genaamd 'st petersburg revisited', maar heb last van een vreselijk irri bug, kan namelijk geen ventjes raken met m'n sniperrifle, ik schiet en er gebeurt gewoon niks. ik word wel door hun geraakt
Note: ik las dat je hem inmiddels uit had gespeeld, maar dit is een tip voor mensen die hier ongetwijfeld nog mee zullen kloten
Toen ik t eenmaal doorhad (voelde me flink genaaid toen ik een stuk karton zag staan, sta ik daar met mn fiberwire aangespannen en alVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 00:08:
[...]
Die missie zoals je hem krijgt voorgeschoteld is een 'decoy', het is een setup door die opdrachtgever zelf. Waar het eigenlijk om draait is dat jij wordt geacht door de main entrance naar binnen te lopen, alwaar er een assassin staat die jou dan neerknalt. De bedoeling is dat je dus een omweg maakt, via een andere route dat gebouw binnenkomt en daarna die fellow hitman fibrewired..en vervolgens als een gek zorgt dat je wegkomt.
Note: ik las dat je hem inmiddels uit had gespeeld, maar dit is een tip voor mensen die hier ongetwijfeld nog mee zullen kloten.
Over missie2 trouwens: Ik heb maar 1 schot gevuurd, en daarmee alle 2 de targets uitgeschakeld. Perfecte actie dus, zou je zeggen. de Stealth balk is toch nog niet helemaal vol. blijkbaar moet het nog beter kunnen met car bombs ofzo? Morgen ff proberen.
Verlanglijstje:
mysterieus ding boven scalpel (crucifix/rozenkrans oid?)
Combat Knife (geen idee waar te vinden)
Axe
Kitana Sword
Russisch pistool
MP5-SD6 (vergeten mee te nemen
SPAZ12
ding onder SPAZ12 (geen idee wat het is?)
Combat Knife
Damn, hoe weet je dat allemaal van die wapens ? Trouwens, in missie 2 moet je maar 1 gast vermoorden. En daar heb je geen auto-boms. Ik denk dat je missie drie bedoeldP5ycho schreef op 14 oktober 2002 @ 01:52:
je krijgt een bonuswapen naargelang de hoeveelheid silent assassin's... als t goed is heb je nu silenced ballers en een sawnoff shotgun, bij 5x SA krijg je een M4. Iemand trouwens enig idee waar ik een combat knife kan vinden? nog nergens tegengekomen tot nu toe. En wat hoort er op het 'riflebord' helemaal links onderaan?
Over missie2 trouwens: Ik heb maar 1 schot gevuurd, en daarmee alle 2 de targets uitgeschakeld. Perfecte actie dus, zou je zeggen. de Stealth balk is toch nog niet helemaal vol. blijkbaar moet het nog beter kunnen met car bombs ofzo? Morgen ff proberen.
Verlanglijstje:
Axe
Kitana Sword
Russisch pistool
MP5-SD6 (vergeten mee te nemen)
SPAZ12
ding onder SPAZ12 (geen idee wat het is?)
Combat Knife
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
ff denken hoor... op dat stuk met die kraakvloer naar rechts en daar die gang nemen, dacht ik?Houston3 schreef op 14 oktober 2002 @ 02:21:
waarom is er nou niemand die eventjes zegt hoe ik in dat stomme museum kom in dat level met dat enorme kasteel...ja die met die japanner ja....
http://www.hitman-codename47.com/ -> veel info op het forum.
Level 2 zonder een schot?? Hoe doe je datP5ycho schreef op 14 oktober 2002 @ 02:24:
[...]
ff denken hoor... op dat stuk met die kraakvloer naar rechts en daar die gang nemen, dacht ik?
Verlanglijstje:
Axe
Kitana Sword
Russisch pistool
SPAZ12
ding onder SPAZ12 (geen idee wat het is?) -> shotgun
[ Voor 0% gewijzigd door P5ycho op 14-10-2002 02:58 . Reden: verlanglijstje ]
Das missie 2. En dat kan nog simpeler.P5ycho schreef op 14 oktober 2002 @ 02:55:
die gast die staat te zeiken een slok chloroform toedienen, pak jatten, naar binnen lopen, door naar rechtsachter, bij de ingang van de tuin ff door sleutelgat kijken en/of map bekijken tot die 2 lui weg zijn, houten trap voor dak beklimmen, office binnenlopen, don meets glasvezel, sleutel mee, ff beneden checken en weglopen. vooral de timing met de don is moeilijk.
Verlanglijstje:
Axe
Kitana Sword
Russisch pistool
SPAZ12
The trade of the tools
hoe dan ook, ik ga pitten. kan geen hits meer zien/maken
Ik heb die gepakt bij de generaal in level 3, waar je die gevangene moet bevrijden.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
Nee, als je voor een eerdere save begint dan telt de data van de oude save niet meer mee zeg maar. Wat je had kunnen doen is de sniper holsteren en daarna de golfclub in je rechterhand..dat zou mogelijk moeten zijn volgens mij aangezien je maar 1 hand voor de golfclub nodig hebt..silentsnow schreef op 14 oktober 2002 @ 03:44:
Vraagje:
In missie 1 neem ik de sniperrifle mee. Ik kan dan NIET de golfstick meenemen. Kan ik missie 1 nogmaals spelen, de golfstick jatten, en toch nog de sniperrifle behouden die ik de erste keer pakte
En anders ligt die SVD sniper ook nog een heleboel andere levels
Verwijderd
P5ycho schreef op 14 oktober 2002 @ 02:55:
[..]
Verlanglijstje:
mysterieus ding boven scalpel (crucifix/rozenkrans oid?) =>
Combat Knife (geen idee waar te vinden) => Level 3 ofzo, op het lichaam van die generaal
Axe => Level met die hacker, bij de firefighters
Kitana Sword => Alle japanse levels zon beetje
Russisch pistool => Spetnaz agent
MP5-SD6 (vergeten mee te nemen) => Kasteel missies
SPAZ12 => Missie met die 2 assassins (eerste missie in het midden oosten vons mij)
ding onder SPAZ12 (geen idee wat het is?) -> shotgun => geen idee waar te krijgen
Dit kan wel, aangezien ik dit vannacht nog gebruikt heb om eerst een golfclub te pakken en daarna de dubbelloops shotgun. wat je moet doen is zodra je het level uitgespeeld hebt begnnen met de volgende, onderaan op 'missions' klikken en dan hetzelfde level weer starten. de automatische savegame kun je dan het beste verwijderen en alleen de recentste bewaren, anders wordt het snel een chaos.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 10:47:
[...]
Nee, als je voor een eerdere save begint dan telt de data van de oude save niet meer mee zeg maar. Wat je had kunnen doen is de sniper holsteren en daarna de golfclub in je rechterhand..dat zou mogelijk moeten zijn volgens mij aangezien je maar 1 hand voor de golfclub nodig hebt..
En anders ligt die SVD sniper ook nog een heleboel andere levels.
Een golfclub vereist 2 handen om te slaan dus tegelijk pakken gaat niet.
Verlanglijstje:
mysterieus ding boven scalpel (crucifix/rozenkrans oid?) =>
Combat Knife (geen idee waar te vinden) => Level 3 ofzo, op het lichaam van die generaal
Axe => Level met die hacker, bij de firefighters
Kitana Sword => Alle japanse levels zon beetje
Russisch pistool => Spetnaz agent
MP5-SD6 (vergeten mee te nemen) => Kasteel missies
SPAZ12 => Missie met die 2 assassins (eerste missie in het midden oosten vons mij)
ding onder SPAZ12 (geen idee wat het is?) -> shotgun => in anatema, de gozer voor de voordeur en de lawyer hebben er een.[/s]
Alles waar niks bijstond wist ik al, maar moet er alleen nog aan toe komen
iemand een idee?
En check de cheats op mijn Hitman 2 page want die moeten werken.
Verwijderd
Overigens is het spel ook prima uit te spelen zonder cheats.
Verwijderd
Ik heb een cordless Logitech muis. De allernieuwste mouseware en de gamers patch van logitech, maar ondanks dat alles gebeurt steeds het volgende:
M'n scrollwheel heeft 3 standen, up, mid, down. Als ik up scroll staat hij in 'up' tot ik weer ver genoeg terug down scroll tot hij weer in 'mid' staat, dit geldt ook voor 'down'.
Hoe los ik dit op, want niets is zo lastig als een wapen kiezen en je lijst blijft rondjes draaien.
Ik weet dat je ook met de pijltjes toetsen kan kiezen, maar scrollen vind ik persoonlijk toch een stuk fijner
1.3 Known Issues
[...]
Users of Logitech mice might have problems using the mouse wheel in the game. Setting the middle mouse button to Middle Button in the Logitech mouse setup menu usually fixes this.
Dit hoeft niet zo te zijn bij hem.P5ycho schreef op 14 oktober 2002 @ 18:00:
staat in de readme:
1.3 Known Issues
[...]
Users of Logitech mice might have problems using the mouse wheel in the game. Setting the middle mouse button to Middle Button in the Logitech mouse setup menu usually fixes this.
Trouwens, de mensen die last hebben van de bug die zorgt dat Hitman stopt en teruggaat naar de desktop hebben dat te danken aan verkeerde cracks. Probeer een andere crack te vinden of koop het orgineel.
Er komt binnenkort een patch uit voor de bugs met het geluid volgens de mensen van IOI.
En d'r langs sneaken en dan indat huis (waar kogels liggen) lukt dus echt niet, hij hoort je, ziet je, ook al sneak je.
Verwijderd
En m'n middelste knop staat altijd op 'middeltste knop', maar de knop is niet het probleem, het wieltje.
En nee DirectX 9.1 krijg je niet, ik ben officële beta tester...
Maar dit lost nog steeds niet m'n probleem op...
Verlanglijstje:
Axe
Kitana Sword
Russisch pistool
SPAZ12
M4
Heb een keer of 2 gehad dat ik terug ging naar de desktop, maar dit kwam steeds door een bepaalde actie die ik deed. andere manier vinden en alles loopt daarna prima. Weet niet of je het dan nog aan een verkeerde crack kunt toewijzen.
Verwijderd
Iemand weet hoe ik die gozer (petersburg) kan vermoorden? Niet missie 2, maar later in het spel komt nog zo'n missie... Bij die sniperkogels staan 2 gassies die niet dood kunnen
je kogels zijn blanks. vergeet die sniperrifle en ga eens het pushkin gebouw binnen, maak t gewoon af met fiberwire. pas op voor de snipers in t pushkin gebouw btw.RedHat schreef op 14 oktober 2002 @ 21:00:
Kaart zoeken...
Iemand weet hoe ik die gozer (petersburg) kan vermoorden? Niet missie 2, maar later in het spel komt nog zo'n missie... Bij die sniperkogels staan 2 gassies die niet dood kunnen
(was eindelijk gelukt om binnen te komen
Dat hele K*t huis zit vol met wachters achter de deur, deurtje open, 8 wachters op je nek, kom je daar aan met je touwtje
Verwijderd
Verwijderd
Oke bedankt!RedHat schreef op 14 oktober 2002 @ 21:44:
Je bedoeld bij de basement? trekt pakkie aan als je bericht krijgt dat die hacker een pizza besteld heeft. En je kan door de deur.
Nee, ik heb het niet over eeen eerdere save. Je kan onder "misisons" gewoon alle missies kiezen die je gedaan hebt.Verwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 10:47:
[...]
Nee, als je voor een eerdere save begint dan telt de data van de oude save niet meer mee zeg maar. Wat je had kunnen doen is de sniper holsteren en daarna de golfclub in je rechterhand..dat zou mogelijk moeten zijn volgens mij aangezien je maar 1 hand voor de golfclub nodig hebt..
En anders ligt die SVD sniper ook nog een heleboel andere levels.
The trade of the tools
mja k speel nog liever met n walkthrough dan met "zulke" cheatsVerwijderd schreef op 14 oktober 2002 @ 22:48:
Als mensen willen cheaten check xcheater.com even,,,,daar staat t
Verwijderd
Quit to desktop probleem komt ook voor met het origineelRemi schreef op 14 oktober 2002 @ 18:43:
Trouwens, de mensen die last hebben van de bug die zorgt dat Hitman stopt en teruggaat naar de desktop hebben dat te danken aan verkeerde cracks. Probeer een andere crack te vinden of koop het orgineel.
De no-cd crack die ik nu gebruik (m'n dvd-drive maakt met sommige cd's nogal kabaal) loopt wonderwel een stuk stabieler
Zelf geen last van gehad, en ik heb hem uitgespeeld. Een maat van me had er weer wel last van (geluid raakt in een loop en 't volume wordt steeds harder).Er komt binnenkort een patch uit voor de bugs met het geluid volgens de mensen van IOI.
Al met al vind ik het nog meevallen qua crashes/foutjes, maar een patch is bij dit spel toch wel zeer zeker op z'n plaats.
1. Bij het beginpunt heb je links een kleine trap die omhoog gaat. Ga hier absoluut niet op maar sneak naar de rechterkant bij het begin van de trap. In het hout zit een deur verborgen. Loop door de gang heen en stop bij de deur. Kijk hier door het sleutelgat naar de guard die in de andere kamer loopt. Zodra hij zich omkeert en met de rug naar je toe staat doe je de deur open en kill je hem.
Pas op: Loop alleen over de dikke balken en niet over de planken anders gaat de boel kraken en zullen er 2 guards komen om de boel te checken. Sleep het lijk naar de hoek rechtsbovenin. Trek z'n kleding aan en loop over de balken richting de trap links van de kamer. Ga hier naar beneden en stop bij het einde van de trap, draai hier naar rechts en ga door de verborgen deur, volg de gang tot de volgende deur. Tip: vermijd de guards zoveel mogelijk anders is het mogelijk dat ze je i.d. gaan checken en dan ben je de lul. Het kan ook voorkomen dat ze achter je aan blijven lopen, negeer hun dan want uiteindelijk stoppen ze.
Loop door de deur en kijk rechts van je, hier hangt een plank en daarop ligt een keycard. Pak deze en pak je map erbij, je ziet nu links een klein kamertje met daar een uitroepteken. Neem de route naar dat kamertje waar je zo weinig mogelijk guards tegen komt. Zodra je bijna bij het uitroepteken bent moet je eerst door een kamertje waar 2 guards zijn maar deze zullen niks doen. Deactiveer de laserstralen en pak de bomb en remote detonator die daar liggen. Loop nu naar de helicopter in het midden van de map, kies weer de route met zo min mogelijk guards. Als je bij de helicopter bent plant je de bomb, loop nu weer terug naar de kamer met die piepende vloer. Zodra je hier bent deactiveer je de laserstralen en ga loop je naar rechts richting de trap naar beneden. Ga door de deur en loop richting de overkant naar de andere deur. Ga hier naar beneden en deactiveer de laserstralen, pak het guidance system en de Ruger .22 die daar liggen. Loop dezelfde route weer naar boven. Zodra je weer boven bent ga je nu met de trap naar boven, loop naar de andere kant van deze kamer en neem weer een trap naar boven. Je bent nu op de 3e verdieping, pak je map erbij en je zult een uitroepteken zien. Ga hier naar toe en je komt bij een alarmsysteem, druk op de button. Het alarm gaat nu af en Hayamoto zal vluchten. Loop nu rustig naar de kamer met de krakende vloer en ga weer door de verborgen deur waar je aan het begin uitkwam. Als je bij het einde van de gang bent ga je door de deur en blijf je staat waar je begon. Selecteer de detonator en pak je map erbij. Check hiermee waar Hayamoto is, als het goed is zal hij eerst vanaf de 6e verdieping naar de basement gaan om zijn guidance system op te halen die er niet meer ligt (gna gna gna). Hij zal nu richting de helicopter lopen, zodra hij bij de helicopter is en instapt activeer je de bomb. Loop nu naar rechts (buiten).
Op deze manier moet je Silent Assasin kunnen halen, tis mij nog niet gelukt omdat een guard om mijn id vroeg, die heb ik dus moeten omleggen.
Laat even weten of jullie hiermee silent assassin worden.
Die mi bomb moet je gewoon in de hand nemen, activeren door de linkermuisknop en dan droppen met je weapondrop knop. thats all.
Hehe probleempje had ik ook. Je hebt ergens daarvoor min of meer per ongeluk al op de detonator remote gedruktJelleStoel schreef op 15 oktober 2002 @ 10:07:
Ik zit vast in de volgens mij 5e missie dat je een agent moeten redden ik heb hem gevonden maar volgens mij moet je op de terug weg dit muurtjeop het plaatje opblasen maar als ik de bommen laat vallen ontploffen ze meteen. Die gast wil me niet volgen naar de lift maar wel hier naar toe.
[afbeelding]
Bugje? Ik kan zo iig nie verder als ik die klote sniper niet kan dood maken natuurlijk
Ik sneak alleen maar in dat gebouw, en hij heeft me in de gaten als ik deur open doe. Gooit ie z'n rifle weg, pak ik hem, schiet ik kogel door z'n kop, hij leeft dan nog, maar mijn kogels zijn op (hij heeft 1 kogel maar in z'n rifle lijkt).
Vriend van me sneakte naar hem toe, maar had al een AK vertelde die mij
Wat betekend dit? een bug ofzo?
Verwijderd
Ik heb net hitman geinstalleerd org versie. Maar als ik opstart hoor ik mijn monitor knipperen en dan gaat hij opeens weer terug naar het buureablad? Iemand die weet waar dit aan ligt?
hehe ja daar was ik ook achter gekomen. Had in dat level bij die ambassade(iets met invitation)in het begin die ober verdoofd. Later in het level staat er ineens een warning: Guards are looking for an suspicious waiter. En ze beginnen vervolgens op me te schieten. Ik iedereen in het hele level vermoord, kom ik op een gegeven moment een gast in zn ondergoed tegen. Dat bleek dus die ober te zijn van het beginRocketKoen schreef op 17 oktober 2002 @ 11:52:
btw, je kan zoveel anestetic geven als je wilt, die gasten gaan er niet dood aan..
run --> dxdiag --> sound --> acceceleration uitzettenVerwijderd schreef op 16 oktober 2002 @ 19:55:
Hello
Ik heb net hitman geinstalleerd org versie. Maar als ik opstart hoor ik mijn monitor knipperen en dan gaat hij opeens weer terug naar het buureablad? Iemand die weet waar dit aan ligt?
Da's niet waar. Als je de hele voorraad aan die verdover geeft (RocketKoen schreef op 17 oktober 2002 @ 11:52:
btw, je kan zoveel anestetic geven als je wilt, die gasten gaan er niet dood aan..
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
in de keuken in het 2e kleine kamertje (vlakbij garage) ligt een oberspak, hoef je die gast niet te verdovenSouthern Sun schreef op 17 oktober 2002 @ 12:53:
[...]
hehe ja daar was ik ook achter gekomen. Had in dat level bij die ambassade(iets met invitation)in het begin die ober verdoofd. Later in het level staat er ineens een warning: Guards are looking for an suspicious waiter. En ze beginnen vervolgens op me te schieten. Ik iedereen in het hele level vermoord, kom ik op een gegeven moment een gast in zn ondergoed tegen. Dat bleek dus die ober te zijn van het begin
btw, wacht totdat de spitznas gast je ambassadeur molt, en geef hem dan een Xtra gaatje in zn kop, scheelt weer een kil.
de general krijgt poison in zn champagne
(keuken is in kelder waar regelmatig obers uitkomen)
probeer de abassadeur niet te mollen of aan te vallen, die spetznas gast houdt em in de gaten
Verwijderd
Ik kom nu iig in het spel, maar het lijkt wel of ik gay ben. Alle kleuren zijn heel erg fel. Hij heeft nu een mega felle roze broek aan? Iets met de textures.
WinXP, Gforce3, ?
Wow dat is wel erg vaag, ik heb ook nog nooit eerder gehoord van die bug. Welke detonators gebruik je?Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 09:01:
[...]
Ik kom nu iig in het spel, maar het lijkt wel of ik gay ben. Alle kleuren zijn heel erg fel. Hij heeft nu een mega felle roze broek aan? Iets met de textures.
WinXP, Gforce3, ?
Verwijderd
Verwijderd
hoe nu verder?
Lees het topic eens door want ik heb gepost hoe je het wel moest doen.Verwijderd schreef op 18 oktober 2002 @ 20:56:
kzit nu in de tower bij lvl 3, en telkens als ik in de tower kom en ik schiet die gozer IN de tower neer, ookal silenced, dan slaan ze alarm
hoe nu verder?
Ik had hem al uitgespeeld in 'demolition man' style, en nu ben ik hem aan het overdoen met enkel silent assassins... althans, dat probeer ik..
In level 1 heb ik de postman verdoofd, en de Don gewurgd, en verder iedereen met rust gelaten..
screenshot is echter mislukt

In level 2 heb ik enkel het target gesniped, en verder iedereen met rust gelaten, en in level 3 heb ik alleen een chauffeur verdoofd, en de targets opgeblazen.. het is idd leuker zo! Ook verneukratief dat ze je een sniper geven die je niet nodig hebt..
[ Voor 0% gewijzigd door axis op 19-10-2002 16:22 . Reden: typo ]
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Je kan aan de achterkant van dat gebouw komen, daar heb ik een guard gewurgd, zijn pistool gepakt, ben naar binnen gesneakd aan de voorzijde, en toen sneakend het gebouw door naar waar die gozer zit, en dan sneaky de deur open doen (hij ziet je), en dan geef je'm een paar headies.. mis je, pech, reloaden maar..RedHat schreef op 15 oktober 2002 @ 15:40:
Voor mij is Hitman 2 in de een na laatste missie (petersburg 2) afgelopen denk ik. Zit nu in dat gebouw, alleen die sniper kun je niet killen, ook niet met firewiber. Je doet de deur open, hij ziet je meteen en pakt z'n Desert Eagle. Firewiben lukt niet, M'n touwtje gaat door z'n nek heen, en hij vind het allemaal ok, z'n hoofd blijft er nog gewoon aanzitten
Bugje? Ik kan zo iig nie verder als ik die klote sniper niet kan dood maken natuurlijk
Als je'm hebt, pak zijn gun en zet het hem op een rennen naar de metro!!
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Probeer eens alles te halen met Silent Assassin met moeilijkheids graad Professionel, niet te doen, echt super moeilijk.axis schreef op 19 oktober 2002 @ 16:18:
Wicked!!
Ik had hem al uitgespeeld in 'demolition man' style, en nu ben ik hem aan het overdoen met enkel silent assassins... althans, dat probeer ik..
In level 1 heb ik de postman verdoofd, en de Don gewurgd, en verder iedereen met rust gelaten..
screenshot is echter mislukt
[afbeelding]
In level 2 heb ik enkel het target gesniped, en verder iedereen met rust gelaten, en in level 3 heb ik alleen een chauffeur verdoofd, en de targets opgeblazen.. het is idd leuker zo! Ook verneukratief dat ze je een sniper geven die je niet nodig hebt..
[afbeelding]
Eerst missie lukt wel alleen in bewaker gewurgd en Don gewurgd voor rest niet, andere missies lukt het me echt niet. Ben nu gewoon door aan het gaan op professionel, doe 2e keer als ik spel speel wel alles proberen Silent Assasin te halen, wordt wel erg erg moeilijk
Verwijderd
Die gangsters leggen een pakje neer.... Onderin je scherm staat daarna ook 'find the parcel'...Verwijderd schreef op 19 oktober 2002 @ 22:06:
leuk spel alleen wat ik nu moet doen als die gangsters met die auto die pastoor ofzo neer slaan
Verwijderd
gevondenaxis schreef op 19 oktober 2002 @ 22:22:
[...]
Die gangsters leggen een pakje neer.... Onderin je scherm staat daarna ook 'find the parcel'...
nu kijken hoe ik verder moet