OMG ik heb me zojuist een baan geschoten door Level 1
. Maar lvl.2 is raar
Opeens "Guards are now searching for a suspicious bald person". En je kan die Dragunov niet in z'n holster doen ofzo, balen
Heeft iemand level 6: Tracking Hayamoto al gedaan?
Kan je dan vertellen hoe je dat hebt gedaan want ik sta midden in het huis maar ik kan niet bij die gast komen zonder afgeknald te worden. Er staan btw 2 schaaltjes in de keuken waar ik de transmitter in kan doen maar hier gebeurt niks mee.
Kan je dan vertellen hoe je dat hebt gedaan want ik sta midden in het huis maar ik kan niet bij die gast komen zonder afgeknald te worden. Er staan btw 2 schaaltjes in de keuken waar ik de transmitter in kan doen maar hier gebeurt niks mee.
dat gaat over dit levelRemi schreef op 08 oktober 2002 @ 20:31:
[...]
Mmm ik heb hem nu zelf uitgespeeld en er zijn 4 kantoren. Ik kwam toevallig de generaal tegen en heb hem vermoord. Toen zag ik de spetznat samen met de ambasadeur lopen en ben toen daarna toe gerend. Ik liep het kantoor binnen en kilde de spetnats en heb toen de ambasadeur verdoofd. Je hoeft je volgens mij niet druk te maken om de ambasadeur deze zal geen alarm slaan.
knap, als je niemand hebt vermoord terwijl dat je missie isMaxOW schreef op 08 oktober 2002 @ 22:32:
[...]
dat gaat over dit levelik heb hem zo uitgespeeld
[afbeelding]
btw; jij speelt op easy jah
(normal = easy)
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Targets worden niet meegeteld als enemie. Hij heeft alleen de gene vermoord die hij moest vermoorden.FireFoz schreef op 08 oktober 2002 @ 22:51:
[...]
knap, als je niemand hebt vermoord terwijl dat je missie is
btw; jij speelt op easy jah
(normal = easy)
MaxOW, zou jij me kunnen uitleggen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen?
Verwijderd
Is dat die missie met de zoon van Hayamoto in zo'n plat chinees huisje ? Die heb ik vanmiddag berserkstyle gefinished..in een minuut naar binnen lopen, en weer naar buiten rennen. Al is dat misschien niet de manier waarop jij het graag doet..maar snel ging het welRemi schreef op 08 oktober 2002 @ 22:22:
Heeft iemand level 6: Tracking Hayamoto al gedaan?
Ik zit inmiddels in het level waar je die hacker moet vermoorden (lvl 9 ofzo ?)..maar die is vrij pittig.
Ok, wat ik dan niet snap is het voglende:
en als je die guard verdoofd, slaat hij dan niet alarm als ie weer wakker wordRemi schreef op 08 oktober 2002 @ 00:48:
Ik heb net level 1 als Silent Assassin uitgespeeld.
1. Wurg de guard die gaat pissen.
2. Trek z'n pak aan.
3. Sneak de kelder in.
4. Vanuit de kelder door de keuken naar de trap aan de rechterkant.
5. Ren snel naar boven en verdoof de guard.
6. Sleep de guard de Don's slaapkamer in.
7. Wacht daar tot de Don weer naar z'n balkon loopt.
8. Wurg de Don zodra hij de slaapkamer inloopt.
9. Pak de roomkey.
10. Ren als de sodeflikker weer naar de keuken.
11. Ga de kelder weer in.
12. Check de room.
13. Sneak de kelder uit en loop door de tuin weer naar het deurtje.
14. Loop naar de exit.
Als alles goed is gegaan ben je nu silent assassin.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij wurgt tweemaal, maar heef maar 1 kill
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
Bij mij vliegt ie er soms spontaan uit , gewoon zonder foutmelding knalt ie terug naar Windows Xp (pro)
Ik heb soms ook spontaan een bsod , een of andere vage memory error , heb ik met andere spellen nooit last van dus het lijkt me een Hitman 2 prob.
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben of ben ik de enige?
1600*1200 resolutie , alles high , Nvidia 40,32 (oid) drivers , nieuwste Via chipset drivers , Sp1 en alle Windows Updates..
Voor specs zie sig...
Ik heb soms ook spontaan een bsod , een of andere vage memory error , heb ik met andere spellen nooit last van dus het lijkt me een Hitman 2 prob.
1600*1200 resolutie , alles high , Nvidia 40,32 (oid) drivers , nieuwste Via chipset drivers , Sp1 en alle Windows Updates..
Voor specs zie sig...
Voor de random back-to-desktop crashes, probeer eens in dxdiag, onder sound de hardware-acceleration twee tandjes lager te zetten.
Verwijderd
Zal het ik proberen! , de blauwe schermen kwamen op dit moment alleen voor toen ik weer de trein in wou stappen (level 3 dacht ik)Nergunsman schreef op 09 oktober 2002 @ 09:56:
Voor de random back-to-desktop crashes, probeer eens in dxdiag, onder sound de hardware-acceleration twee tandjes lager te zetten.
Ze zijn beide wel degelijk dodelijk, als je te veel anesthetic gebruikt maak je je slachtoffer ook dood.
Ik heb de Don gewurgt en dat is een target, een target is iemand die je MOET killen en telt dus niet mee als kill.silentsnow schreef op 09 oktober 2002 @ 05:43:
[...]
Ok, wat ik dan niet snap is het voglende:
[...]
en als je die guard verdoofd, slaat hij dan niet alarm als ie weer wakker word
Hij wurgt tweemaal, maar heef maar 1 kill![]()
![]()
Dit is een heel bekend probleem waar volgens mij nog geen oplossing voor is. Probeer idd dat dingetje met dxdiag eens en laat ons weten wat er dan gebeurt.Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 08:52:
Bij mij vliegt ie er soms spontaan uit , gewoon zonder foutmelding knalt ie terug naar Windows Xp (pro)
Voor specs zie sig...
Godverdomme, Level 2 slaat nergens op!
Onmogelijk! In welk gebouw moet ik nou? Die met die ster? MAar 't is wel een cool spel though
Nee dat is volgens mij het gebouw waar die generaals zitten. Links van dat gebouw staat het gebouw waar jij moet zitten met je sniperrifle. Ga op de 3e verdieping zitten en voer je opdracht uit.Shock3r schreef op 09 oktober 2002 @ 12:08:
Godverdomme, Level 2 slaat nergens op!Onmogelijk! In welk gebouw moet ik nou? Die met die ster? MAar 't is wel een cool spel though
De mensen die de trainer willen gebruiken van Hitman kunnen deze downloaden van mijn pagina.
Kk zal is ff vertellen hoe ik dat level zo heb uitgespeeld. Je begint buiten bij die boot, je loopt naar boven, gaat recht en dan weer links, dan zie je een muur met een deur erin waar zo'n wachter loopt, je w8 ff tottie weer voorbij is naar links en dan lockpick je de deur en loopt naar binnen, dan ga je rechtsaf naar de garage, en sluipt 8er die vent die daar binnen is naar die muur voor je, je w8 tot hij zich weer omdraait en terugloopt en dan loop jij door daar die gang 8er die auto, dan ga je die deur in en trek je die kleren aan. Daarna loop je gewoon door naar de keuken, pak je die glazen champagne en loopt door. Je kijkt ff op de map in welk kamertje die generaal is (als het goed is op een kantoor) en dan w8 je tottie naar buiten komt lopen, geeft hem wat te drinken en loopt naar achter die vent en dan fibre wire je hem en sleep je hem een ander kantoor in. Daarna ga je naar boven toe en w8 totdat die andere vent met die soort agent naar boven komen en die kamer in gaan. Dan ga je naar die kamer daarnaast en kijk je door het sleutelgat van die deur, w8 tot die vent de kluis open heeft en dan sluip je naar binnen en fibre wire je die soort agent. dan pak je die koffer en loop je rustig naar buiten naar de boot en heb je de zelfde score als mijRemi schreef op 08 oktober 2002 @ 23:27:
[...]
Targets worden niet meegeteld als enemie. Hij heeft alleen de gene vermoord die hij moest vermoorden.
MaxOW, zou jij me kunnen uitleggen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen?
hoe kan je in level 5 (geloof, die ene met die jappers) die kerel die vis laten eten 
ik heb dus dat stuk vis met posion er in gestopt en die transmitter, en het wordt ook meegenomen door zo'n grietje maar dr gebeurt verder niks
ik heb dus dat stuk vis met posion er in gestopt en die transmitter, en het wordt ook meegenomen door zo'n grietje maar dr gebeurt verder niks
A ha zo komen we ergens. Ik denk dat gast die vis op eet +transmitter en daarna moet je hem nog vermoorden.FireFoz schreef op 09 oktober 2002 @ 15:03:
hoe kan je in level 5 (geloof, die ene met die jappers) die kerel die vis laten eten

LEVEL: Tubeway Torpedo
Ik moet die generaal neer knallen. Dat is het probleem niet. Maar ik kan niet in die kamer komen, om die knakker te bevrijden. Wat moet ik precies doen
LOL dat had ik eerst ook.
Je moet door de raam heen klimmen. Je krijgt dan een optie linksboven te zien. Het kan zijn dat je dat niet ziet dan moet je gewoon je gun even droppen en dat heb je 'm ineens wel linksboven staan samen met pick up AK47
Je moet door de raam heen klimmen. Je krijgt dan een optie linksboven te zien. Het kan zijn dat je dat niet ziet dan moet je gewoon je gun even droppen en dat heb je 'm ineens wel linksboven staan samen met pick up AK47
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Ik heb nu de illegale versie maar die crasht regelmatig terug naar de desktop, dus mijn vraag voor de mensen met legale versie: hebben jullie daar ook last van 
Anders koop ik hem natuurlijk niet, bijzonder frustrerend namelijk
Anders koop ik hem natuurlijk niet, bijzonder frustrerend namelijk
eidos heeft die beveiliging in laten bouwen, mensen waar het spel crasht, die moeten hem kopen
Hij is bij nog nooit naar desktop gesprongen (Illegale versie).
Door het ruit heen schieten, die generaal dood, dan door het raam klimmen.
Verwijderd
Waarschijnlijk ongelooflijk domme vraag maar als ik in dat tussenleveltje zit, waar je je wapens moet pakken.. hoe ga ik dan verder?
ga naar dat andere schuurtje waar je laptop geparkeerd staat 
edit:
steenworp afstand
steenworp afstand
Verwijderd
Weet iemand hoe ik die muur in level 4 moet op blazen?
ik heb de generaal bevrijd, ik heb een bom en een remote bom, alleen kan ik die muur bij de sewers niet op blazen
ik kan die bom ook niet plaatsen of zo..
ik zit nu al heel lang vast hier weet niet wat ik moet doen..
ik heb de generaal bevrijd, ik heb een bom en een remote bom, alleen kan ik die muur bij de sewers niet op blazen
iemand ook problemen met de scroll
ik heb logitech mouse en als ik scroll gaat ie dus helemaal naar beneden of helemaal omhoog...erg lastig als je voor een missie wapens wilt selecteren
iemand idee wat ik dr aan moet doen? ik heb al nieuwste drivers van logitech
(ik heb hem al ergens aanders gepost maar dat was verkeerd, dus ik probeer t gewoon nog een keer
)
ik heb logitech mouse en als ik scroll gaat ie dus helemaal naar beneden of helemaal omhoog...erg lastig als je voor een missie wapens wilt selecteren
(ik heb hem al ergens aanders gepost maar dat was verkeerd, dus ik probeer t gewoon nog een keer
Heb je die telefoon en pieper nog? Leg die pieper voor de deur neer en bel hem op. De generaal zal dan naar buiten komen en dan kun je een stuk lood in z'n hoofd stoppen.Jorick schreef op 09 oktober 2002 @ 15:31:
[afbeelding]
LEVEL: Tubeway Torpedo
Ik moet die generaal neer knallen. Dat is het probleem niet. Maar ik kan niet in die kamer komen, om die knakker te bevrijden. Wat moet ik precies doen
Brrr
Ik haat lvl.2, ik pak m'n Wapen, ontwijk die burgers. Schiet de gast in Locker Room dood, pik 'n kleren, ga naar boven en ik loop rustig. En NOG herkennen ze me
w00h000, het level dat je die chinees junior moet omleggen en die transmitter moet plaatsen
w0000t

DIT SPEL 00000wnt
die ene alert is niet te voorkomen, zodra die gast dood is (door dat eten) krijg je die alert, dussss

DIT SPEL 00000wnt
die ene alert is niet te voorkomen, zodra die gast dood is (door dat eten) krijg je die alert, dussss
Je mot q (hide weapon voor als je het veranderd hebt) inhouden, dan naar de minibomb scrollen en q loslaten, ram op fire en drop je de bom.Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 18:05:
Weet iemand hoe ik die muur in level 4 moet op blazen?
je gaat iets achteruit en pakt de bomb remote en ram op fire
en dan, heeeel snel renne!
aarg bij mij klapt ie er om de zovel tijd steeds uit
is hier een patch voor?
Probeer nu eerst eens of de hardware-acceleration van je geluid in dxdiag uitzetten helpt tegen al die crashes.......
wtf.... hoe heb je dat gedaan?MaxOW schreef op 09 oktober 2002 @ 18:51:
w00h000, het level dat je die chinees junior moet omleggen en die transmitter moet plaatsen![]()
w0000t
[afbeelding]
[afbeelding]
DIT SPEL 00000wnt
key tnx ik ga eens kijkenNergunsman schreef op 09 oktober 2002 @ 20:24:
Probeer nu eerst eens of de hardware-acceleration van je geluid in dxdiag uitzetten helpt tegen al die crashes.......
hoe heb je hem dat eten laten opeten dan?MaxOW schreef op 09 oktober 2002 @ 18:51:
w00h000, het level dat je die chinees junior moet omleggen en die transmitter moet plaatsen![]()
w0000t
[afbeelding]
[afbeelding]
DIT SPEL 00000wnt
want bij mij wilt ie niet eten
keb het dus maar op mass murder gedaan
ben nu in level 7 ofzo, in de sneeuw, damn die is moeilijk
ben nu in het 2e gedeelte zeg maar, daar waar je naar binnen moet. ik ga hem helemaal stealth doen
(proberen athans)
iemandddd, ik zit in level 4.. alles klaar, maar moet nu een muur opblazen in de sewers??? waar is diee???
Eeuhm ik zit totaal vast in het level Basement killing in dat zakencomplex in Kualu Lumpur waar je die hacker moet killen en dan de de volgende objective is:
Disable the surveillance system for direct elevator
Waar moet ik dat disablen?
Hier?:

Die hacker heb ik trouwens al vermoord met mijn trouwe pianosnaar maar ik heb geen id wat ik nu moet doen.
Disable the surveillance system for direct elevator
Hier?:
Die hacker heb ik trouwens al vermoord met mijn trouwe pianosnaar maar ik heb geen id wat ik nu moet doen.
Kijk op je map als je in dat militaire gebouw bent, je ziet een grote geel teken van een explosie bij een muur. Het is dus niet in de sewers waar je start maar in het militaire gebouw. Via dat gat kom je weer in een andere sewer waar je kan ontsnappen.
Verwijderd
Beeldschermen kapot knallen.HIDMAN-X schreef op 09 oktober 2002 @ 21:33:
Eeuhm ik zit totaal vast in het level Basement killing in dat zakencomplex in Kualu Lumpur waar je die hacker moet killen en dan de de volgende objective is:
Disable the surveillance system for direct elevator![]()
Hier?:
[afbeelding]
Ik zit inmiddels in het eerst level in het midden-oosten, kan je adviseren daar _geen_ wapen mee te nemen dat je buiten je jas om moet houden (grotere guns als ak, crossbow etc)..want dan ben je binnen 2 seconden de lul (trust me, I've been there
Kheb gewoon die minder gezonde vis in zo'n bordje gegooid en die transmitter erbij (met die koks kleren aan die je in een slaapkamer kunt vinden) en dan gewoon afwachten, komt zo'n vrouw dat bord pakken, en een paar minuutjes later: mission objectives updated (ofzow)FireFoz schreef op 09 oktober 2002 @ 21:05:
[...]
hoe heb je hem dat eten laten opeten dan?
want bij mij wilt ie niet eten
keb het dus maar op mass murder gedaan
ben nu in level 7 ofzo, in de sneeuw, damn die is moeilijk
ben nu in het 2e gedeelte zeg maar, daar waar je naar binnen moet. ik ga hem helemaal stealth doen![]()
(proberen athans)
huh das vaag, ik had ze dr ook ingedaan, en dat vrouwtje kwam ze ophalen, maar die kerel at het niet ofzoMaxOW schreef op 09 oktober 2002 @ 23:22:
[...]
Kheb gewoon die minder gezonde vis in zo'n bordje gegooid en die transmitter erbij (met die koks kleren aan die je in een slaapkamer kunt vinden) en dan gewoon afwachten, komt zo'n vrouw dat bord pakken, en een paar minuutjes later: mission objectives updated (ofzow)
Ok guys ik heb m'n site weer geupdate ik zou alleen wel wat hulp kunnen gebruiken met de walkthroughs. Dus als je een missie haalt (als silent assassin of professional) post dan je walkthrough hier als je wilt. 
Je kan ook de hitman 2 trainer downloaden als je die nodig hebt.
Je kan ook de hitman 2 trainer downloaden als je die nodig hebt.
Verwijderd
Mission At The Bazzaar is echt extreem pittig..heb al 5x moeten loaden om die kerel op tijd kapot te knallen...en tis nog steeds niet gelukt.
</afreageer modus>
Verder een prima spel
</afreageer modus>
Verder een prima spel
ik zit nu IN dat kasteel, met al die ninja's. die ninja's zijn echt vet...bewegen nogal snel dus moeilijk om op te schieten.
ff een vraagje, ben ik verplicht om die bediende op de (meen) 3e verdieping om zeep te helpen om 'zo dr rooie kaart te jatten? ik heb nl. wel een gele maar geen rode, en zij heeft er een.
en wat heb je aan dan (!) geval als er alleen een alarm installatie staat
moet ik die disabelen ofzo?(schermen)
kan nisk uitzetten verder, alleen aan (alarm
)
pittig level
ff een vraagje, ben ik verplicht om die bediende op de (meen) 3e verdieping om zeep te helpen om 'zo dr rooie kaart te jatten? ik heb nl. wel een gele maar geen rode, en zij heeft er een.
en wat heb je aan dan (!) geval als er alleen een alarm installatie staat
moet ik die disabelen ofzo?(schermen)
kan nisk uitzetten verder, alleen aan (alarm
pittig level
Ok, thanx voor de info. Nog een vraagje, wat doet dat verdovingsspul precies? Als ie na drie seconden wakker is heb je er toch weinig aanRemi schreef op 09 oktober 2002 @ 10:39:
[...]
Ze zijn beide wel degelijk dodelijk, als je te veel anesthetic gebruikt maak je je slachtoffer ook dood.
[...]
Ik heb de Don gewurgt en dat is een target, een target is iemand die je MOET killen en telt dus niet mee als kill.
[...]
Dit is een heel bekend probleem waar volgens mij nog geen oplossing voor is. Probeer idd dat dingetje met dxdiag eens en laat ons weten wat er dan gebeurt.
The trade of the tools
Zoals ik al eerder heb gezegt moet je de muisknop ingedrukt houden. Hoe langer je de muisknop ingedrukt houd hoe meer verdovingsmiddel je gebruikt. Let wel op dat je niet te veel gebruikt anders gaan ze dood aan een overdosis. Ik geloof dat je de knop zo'n 5 a 6 seconden moet indrukken.silentsnow schreef op 10 oktober 2002 @ 00:43:
[...]
Ok, thanx voor de info. Nog een vraagje, wat doet dat verdovingsspul precies? Als ie na drie seconden wakker is heb je er toch weinig aan
Dat wist ik nog nietRemi schreef op 10 oktober 2002 @ 01:07:
[...]
Zoals ik al eerder heb gezegt moet je de muisknop ingedrukt houden. Hoe langer je de muisknop ingedrukt houd hoe meer verdovingsmiddel je gebruikt. Let wel op dat je niet te veel gebruikt anders gaan ze dood aan een overdosis. Ik geloof dat je de knop zo'n 5 a 6 seconden moet indrukken.
Kan je iemand bewusteloos maken zonder hem te doden op een of andere manier
The trade of the tools
Verwijderd
Iemand toevallig die weet wat ik hier aan kan doen
Dit is nou al mijn 3e keer dat ie random naar mijn desktop vliegt met deze foutmelding in de error.txt
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Exception Record (0x12e890):
Code : 0xc0000005 (EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION)
Flags : 0x0 (Continuable Exception)
Addr : 0x6df06529 (d3d8.dll)
Info :
: 0x0
: 0x0
Parent: 0x0 (End-of-nesting) |
Dit is nou al mijn 3e keer dat ie random naar mijn desktop vliegt met deze foutmelding in de error.txt
Nah, ik snap er echt niks van. Die gast is er steeds niet als ik in de kelder kijk. Hier, ik heb 0 alerts:

Als je de keukentrap op bent gegaan, en via de kamer naar de gang gaat waar de guard voor de Don's deur staat moet je die guard dus vermoorden/verdoven. Maar hoe verdoof je hem?? Als ik naar hem toe loop, dan pakt ie me

Als je de keukentrap op bent gegaan, en via de kamer naar de gang gaat waar de guard voor de Don's deur staat moet je die guard dus vermoorden/verdoven. Maar hoe verdoof je hem?? Als ik naar hem toe loop, dan pakt ie me
The trade of the tools
mad_dog schreef op 09 oktober 2002 @ 18:29:
iemand ook problemen met de scroll
(ik heb hem al ergens aanders gepost maar dat was verkeerd, dus ik probeer t gewoon nog een keer)
Staat in de readme van Hitman 2.* Users of Logitech mice might have problems using the mouse wheel in the game. Setting the middle mouse button to Middle Button; in the Logitech mouse setup menu usually fixes this.
De guard voor de Don's slaapkamer?silentsnow schreef op 10 oktober 2002 @ 02:43:
Nah, ik snap er echt niks van. Die gast is er steeds niet als ik in de kelder kijk. Hier, ik heb 0 alerts:
[afbeelding]
Pak je verdovingsmiddel onderaan de trap, sneak half de trap op en ren dan zo snel mogelijk naar die guard toe. Ren om die guard heen en zodra je bijna of helemaal achter hem staat verdoof je hem.
Dit werkt altijd bij mij.
Ok, ik ga ff kijken. Trouwens, je kan ook via een balkon op het dak en dan naar de Don's kamer. Kweet even niet meer of je dan guards tegenkomt. Zou dat eventueel ook een oplossing kunnen zijn ?Remi schreef op 10 oktober 2002 @ 02:55:
[...]
De guard voor de Don's slaapkamer?
Pak je verdovingsmiddel onderaan de trap, sneak half de trap op en ren dan zo snel mogelijk naar die guard toe. Ren om die guard heen en zodra je bijna of helemaal achter hem staat verdoof je hem.
Dit werkt altijd bij mij.
The trade of the tools
Dat is idd ook mogelijk maar zodra ik de don daar neerschiet of wurg komt er meteen een guard de kamer in.silentsnow schreef op 10 oktober 2002 @ 02:57:
[...]
Ok, ik ga ff kijken. Trouwens, je kan ook via een balkon op het dak en dan naar de Don's kamer. Kweet even niet meer of je dan guards tegenkomt. Zou dat eventueel ook een oplossing kunnen zijn ?
Dit is ook nog mogelijk denk ik.
1. Wacht tot de guard naar buiten komt bij het deurtje en wurg hem.
2. Loop naar de garage toe en pak de sniperrifle.
3. Ren terug naar de heuvel en wacht tot de Don op het balkon staat.
4. Zodra hij gaat golfen aan de rechterkant van het huis, (dus niet de voorkant) moet je opletten. Als hij de eerste bal heeft geslagen moet je een kogel door z'n kop jagen. Als het goed is pleurt hij nu van het balkon de tuin in en heeft niemand wat gemerkt.
5. Loop naar het lijk van de guard en trek zijn kleren aan.
6. Loop zo voorzichtig mogelijk door de tuin naar het lijk toe en pak de key op.
7. Loop naar de kelder toe (ga niet te dicht langs te de andere guards).
8. Check de kelder.
9. Ga naar de exit.
Das idd een goed alternatief. Gaat die guard in stap 1 maar 1x plassen? Zo niet, dan kan je naar binnen sneaken, en weer naar buiten zonder hem te vermoorden. Eventueel verdoof je hem tijdens je exit.Remi schreef op 10 oktober 2002 @ 03:11:
[...]
Dat is idd ook mogelijk maar zodra ik de don daar neerschiet of wurg komt er meteen een guard de kamer in.
Dit is ook nog mogelijk denk ik.
1. Wacht tot de guard naar buiten komt bij het deurtje en wurg hem.
2. Loop naar de garage toe en pak de sniperrifle.
3. Ren terug naar de heuvel en wacht tot de Don op het balkon staat.
4. Zodra hij gaat golfen aan de rechterkant van het huis, (dus niet de voorkant) moet je opletten. Als hij de eerste bal heeft geslagen moet je een kogel door z'n kop jagen. Als het goed is pleurt hij nu van het balkon de tuin in en heeft niemand wat gemerkt.
5. Loop naar het lijk van de guard en trek zijn kleren aan.
6. Loop zo voorzichtig mogelijk door de tuin naar het lijk toe en pak de key op.
7. Loop naar de kelder toe (ga niet te dicht langs te de andere guards).
8. Check de kelder.
9. Ga naar de exit.
The trade of the tools
Ik zou nog rekening houden met de postman, volgens mij slaat die alarm als ie een schot hoort.silentsnow schreef op 10 oktober 2002 @ 03:19:
[...]
Das idd een goed alternatief. Gaat die guard in stap 1 maar 1x plassen? Zo niet, dan kan je naar binnen sneaken, en weer naar buiten zonder hem te vermoorden. Eventueel verdoof je hem tijdens je exit.
D'r mag wel snel een patch uitkomen zeg, ik kan level 5 niet eens afmaken omdat ie elke keer crashed.
Nope, aan de rechterkant van het huis zei ik, dus links als je uitkijkt op het huis vanaf de heuvel waar je begint.silentsnow schreef op 10 oktober 2002 @ 03:33:
[afbeelding]
Is dat het balkon waar ie gaat staan tijden z'n balletje golf?
(rood gecirkelt)
Tering... jij staat zo'n beetje voor het huis, horen de guards je dan niet of zo?
Voor het huis?? neejoh, ik sta tegen de muur aan die aan de weg grenst. Tussen de weg en het huis zijn TWEE muren. Ik sta daar net tussen.Remi schreef op 10 oktober 2002 @ 03:42:
Tering... jij staat zo'n beetje voor het huis, horen de guards je dan niet of zo?
The trade of the tools
Ik hoop dat dit het een beetje duidelijk maakt:

Als je rechtdoor loopt, kom je bij de heuvel waar je begon. Het huis is aan de linker kant (<--- die kant dus)
op dit pic hierboven waar ik in snipermode zit, sta ik op dezelfde plek.

Als je rechtdoor loopt, kom je bij de heuvel waar je begon. Het huis is aan de linker kant (<--- die kant dus)
The trade of the tools
Tja dat kan natuurlijk ook.silentsnow schreef op 10 oktober 2002 @ 03:48:
[...]
Voor het huis?? neejoh, ik sta tegen de muur aan die aan de weg grenst. Tussen de weg en het huis zijn TWEE muren. Ik sta daar net tussen.
Btw is dit je al gelukt?
Wtf.. en niemand hoort je daar?silentsnow schreef op 10 oktober 2002 @ 03:51:
Ik hoop dat dit het een beetje duidelijk maakt:
[afbeelding]
Nope, en die wil ik ook !!!Remi schreef op 10 oktober 2002 @ 03:52:
[...]
Tja dat kan natuurlijk ook.
Btw is dit je al gelukt?
[afbeelding]
Tot nu toe niet. Ik kreeg net een bericht dat ze een "bald headed guy" zoeken ofzo. Naja, je weet wel wat ik bedoel. Het gekke is, dat niemand mij heeft gezien. Misschien zien ze dat de snipergun weg is
The trade of the tools
Verwijderd
Wellicht helpt deze url een beetje..welliswaar niet over als silent assassin maar het is wel vrij duidelijk over hoe een level te finishen..ben zelf inmiddels in level 16 (zonder cheat/walktrough) en heb in tijden niet zoveel schik in een game gehad..prachtig gewoon
.
Dat is wel erg vreemd, heeft de postbode je gezien of zo?silentsnow schreef op 10 oktober 2002 @ 03:55:
[...]
Tot nu toe niet. Ik kreeg net een bericht dat ze een "bald headed guy" zoeken ofzo. Naja, je weet wel wat ik bedoel. Het gekke is, dat niemand mij heeft gezien. Misschien zien ze dat de snipergun weg is
Nee, ik zag hem wel.Remi schreef op 10 oktober 2002 @ 04:03:
[...]
Dat is wel erg vreemd, heeft de postbode je gezien of zo?

Toen de postbode langskwam zat ik helemaal recht achter dat muurtje. Volgens mij is ie nu weg, en kan ik wat verder het open veld in.
The trade of the tools
Zie je die 2 gaten in het hekwerk van het balkon (op je screenshot kan je ze duidelijk zien. 1 aan de zijkant en 1 aan de voorkant. Hij slaat bij beide een balletje, zodra hij een balletje heeft geslagen aan de zijkant leg je een kogel in z'n hoofd. Ik weet alleen niet of hij ook in de tuin valt aangezien jij uit een andere hoek schiet dan ik normaal doe.silentsnow schreef op 10 oktober 2002 @ 04:10:
Het probleem is dat ik niet weet waar ie z'n balletje slaat. Daar links boven is een balkon. Hij loopt daar wel heen en weer, maar slaat geen balletje. Waar slaat ie nu precies z'n balletje ?
Ok, ik ga ff kijken. Ik denk dat ik dan beter terug kan naar het startpunt als ik de snipergun heb. Wat jij dus doet.Remi schreef op 10 oktober 2002 @ 04:19:
[...]
Zie je die 2 gaten in het hekwerk van het balkon (op je screenshot kan je ze duidelijk zien. 1 aan de zijkant en 1 aan de voorkant. Hij slaat bij beide een balletje, zodra hij een balletje heeft geslagen aan de zijkant leg je een kogel in z'n hoofd. Ik weet alleen niet of hij ook in de tuin valt aangezien jij uit een andere hoek schiet dan ik normaal doe.
The trade of the tools
Ja denk het ook.silentsnow schreef op 10 oktober 2002 @ 04:25:
[...]
Ok, ik ga ff kijken. Ik denk dat ik dan beter terug kan naar het startpunt als ik de snipergun heb. Wat jij dus doet.
Btw... ook leuk in level 5, ik ben de ambasade ingesneakt. Heb de generaal vergiftigd en 2 stukjes lood in het hoofd van de spetnatz gestopt, Ik verdoof de ambasadeur zodat ik de cijfercombinatie van de kluis kan pakken. Verdwijnt het lichaam gewoon dwars door de grond zodat ik de combinatie niet kan pakken !!!!
Die patch mag wel snel komen van mij.
Dat krijg je alleen als je degene vernoordt die je moet vermoorden, dus geen guards enzo. En het alarm mag niet afgaan.silentsnow schreef op 10 oktober 2002 @ 04:57:
Maar ik krijg geen extra wapen ofzo. Dat kreeg jij wel. Of was dat in een ander level
Hoe kom jij aan een R93 in 't eerste levelsilentsnow schreef op 10 oktober 2002 @ 04:34:
[afbeelding]
Je kan heel vaag Don zien staan, maar hij golft niet. Ik zag hem eerst wel een balletje slaan, mij nu niet meer. Hij loopt gewoon over het balkon en weer terug
btw, je kan vooraan de guard zien pissen
als je al verder bent, dan kun je de vorige levels ook weer spelen, maar dan met alle wapens die je al kunt
Verwijderd

Mijn tot nu toe overall score
Ik klap de hele tijd bij level 4 uit het spel, in het laatste filmpje denk ik, als je die generaal al bevrijd hebt. Hebben meer mensen hier last van en is dit op een of andere manier op te lossen.
Het is nogal frustrerend namelijk
Het is nogal frustrerend namelijk
Whatever........
haje dat p5 glove al aangezet? (schijnt te helpen
)
Helpt ook niet.
Hij blijft vastlopen na dat filmpje, alle andere filmpjes doen het prima tot dit filmpje
Of eigenlijk moet ik zeggen hij loopt vast in het filmpje
Whatever........
p5 glove uitzetten verhielp bij mij alle problemen
wat moet de rating: executioner (ofzowiets) voorstellen 
in level 4 heb ik 1 guard gekilled, en mijn objective, de generaal
je wordt automatisch 1 keer ontdekt, iemand die dit level op deze manier beter heeft afgerond?
in level 4 heb ik 1 guard gekilled, en mijn objective, de generaal
je wordt automatisch 1 keer ontdekt, iemand die dit level op deze manier beter heeft afgerond?
ik denk dattie na silent assasin en prof komt, zo ongeveer
Zal ik zometeen ff doen.silentsnow schreef op 10 oktober 2002 @ 23:58:
Heeft iemand level 1 al uitgespeeld zonder te moorden
ff alles op een rijtje:

Via balkon naar de Don, en ook zo terug. Kijk uit voor de gaurds. Ze gaan na een tijdje wel weg
Terug dus, over de riggel, en spring naar beneden de keldertrap op. Kelder in, en er weer uit. Ga dan naar rechts, en zit achter het muurtje. Wacht totdat de guard (die gast die af en toe gaat pissen bij de bomen) langskomt, je kan dan naar de exit toe
Extra wapen, alleen als je Overal nulletjes hebt staan (behalve saves):

Masters

Via balkon naar de Don, en ook zo terug. Kijk uit voor de gaurds. Ze gaan na een tijdje wel weg
Terug dus, over de riggel, en spring naar beneden de keldertrap op. Kelder in, en er weer uit. Ga dan naar rechts, en zit achter het muurtje. Wacht totdat de guard (die gast die af en toe gaat pissen bij de bomen) langskomt, je kan dan naar de exit toe
Extra wapen, alleen als je Overal nulletjes hebt staan (behalve saves):

Masters
The trade of the tools
Verwijderd
Nu nog met 0 saves
Anyway ik zit nu vast bij de Hidden Valley, en van die walkthroughs (waar eerder een link van is gepost) wordt ik niet wijzer van, iemand die mij kan helpen
Ik ben al zover dat ik bij die vrachtwagen ben en die guard vermoord heb en zijn kleren gepakt heb en kruisboog, maar dan...
Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 00:54:
[...]
Nu nog met 0 saves
Anyway ik zit nu vast bij de Hidden Valley, en van die walkthroughs (waar eerder een link van is gepost) wordt ik niet wijzer van, iemand die mij kan helpen
Ik ben al zover dat ik bij die vrachtwagen ben en die guard vermoord heb en zijn kleren gepakt heb en kruisboog, maar dan...

Nee, ik ben geen perfectionist
The trade of the tools