Hitman 2, zit je vast? Stel hier je vragen!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.226 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Tjah, hijs net gereleased, dus zullen de gamers snel in het bezit zijn van deze game.

Ik merkte in de demo al dat het redelijk pittig is om te spelen. De demo kon je gelukkig op Quake manier uitspelen door gewoon iedereen neer te poffen, maar dit gaat voor de meeste levels vast niet gelden.

Share hier je tactics met elkaar, en help elkaar als iemand vast zit

ff ter verduidelijking:

• Screenies.. geen probleem, maar alleen om je probleem te verduidelijken.
• Voor screenies en speelervaring is er het Hitman 2: Silent Assasin topic
• Ga niet om het spel vragen via Mail of ICQ of MSN of wat dan ook, ik reply niet!!!
• Leg je probleem duidelijk uit, eventueel met een screenie ter verduidelijking.
• Als een probleem opgelost is, laat het ons dan ook ff weten .
• Geen reacties zo van: "Ik leech hem nu met ...Kbps" " Ik heb hem bijna" enz.
• Praat niet over de Warez Releases die er zijn!!!!

Houd het verder gezellig en on-topic, en koop de game in de winkel als je hem langer als 10 mins speelt.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:38
ik kom niet verder bij de 2e missie :(
hoe kom ik ongezien met die sniperrifle dat metrostation uit :?

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Crash-Override schreef op 07 oktober 2002 @ 07:24:
Volgens mij niet. Ik had ook meteen mot met zon bewaker, en die neergepoft. Er stond toen dat ze op zoek waren naar een man met kaal hoofd, maar je kan vast wel ergens een vermomming vandaan halen.

• 8-Ball
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2023

8-Ball

nee...gewoon nee

moet dit niet naar de andere groep van Spielerij - Problemen en Vragen ??

One for the mony, one for the pope, it's the ****** return of the great white dope

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Daar hoort het inderdaad thuis... daar is juist de splitsing voor :P

Ik hoop overigens dat dit topic geen gezeur oplevert over illegale downloads enzo, vanwege de slechte crack die bij de eerste release werd geleverd. Als je de goede release te pakken hebt, moet er geen verschil zijn tussen de originele en de illegale...

Mother, will they like this song?

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Het is sowieso niet de bedoeling dat je over cracks enzo gaat praten en je geeft al aan dat je dat weet dus doe dat ook gewoon niet.

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:13

Remi

Moo!

Kirov Park Meeting.

Een tip voor de mensen die deze nog moeten spelen. Je moet hier met een sniperrifle 2 mensen vermoorden die een onmoeting hebben in een park. Je hebt hiervoor 2 sniperplekken, 1: Dicht bij het park in de kerktoren of 2: Op het platform van een hoge mast die ver verwijderd is van het park.

Deze plekken hebben beide een groot voordeel en nadeel.

1. Kerktoren:
Voordeel: Je zit dicht bij het park en kunt daarom alles overzien en je hebt meer kansen om opnieuw te schieten mocht je missen.
Nadeel: De gang naar de top van de kerktoren zit binnen 1 minuut vol met bewakers zodra je begint te schieten.

2. Platform:
Voordeel: Je bent ver verwijderd van het park en d'r staan maar 3 bewakers in je buurt die makkelijk uit zijn te schakelen.
Nadeel: Je moet van een grote afstand schieten en je hebt maar weinig mogelijkheden om raak te schieten omdat je door een groot gat in de muur moet schieten.

Nog een tip, om bij het platform te komen moet je door de sewers, naast een uitgang van de sewers staat een auto die wordt gebruikt als vluchtwagen zodra je begint te schieten. Er zit een carbomb in je equipment dus als je slim bent schiet je 1 persoon neer en blaas je de ander op zodra hij in de auto stapt. Kijk natuurlijk eerst even welk persoon bij welke auto hoort voordat je de verkeerde neerschiet. :)

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik zit nu in level 1 (landhuis) en ik heb iedereen afgeslacht (ben meer een action arcade liefhebber dan sneaky en tactisch) maar wat nu? In de kelder kan ik niet in een kamer komen en ik kan ook niet met lockpick de deur open krijgen en hetzelfde geld voor de auto.

Assume there are no rules and it's one big free for all

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Remi schreef op 07 oktober 2002 @ 13:14:
Kirov Park Meeting.

Een tip voor de mensen die deze nog moeten spelen. Je moet hier met een sniperrifle 2 mensen vermoorden die een onmoeting hebben in een park. Je hebt hiervoor 2 sniperplekken, 1: Dicht bij het park in de kerktoren of 2: Op het platform van een hoge mast die ver verwijderd is van het park.

Deze plekken hebben beide een groot voordeel en nadeel.

1. Kerktoren:
Voordeel: Je zit dicht bij het park en kunt daarom alles overzien en je hebt meer kansen om opnieuw te schieten mocht je missen.
Nadeel: De gang naar de top van de kerktoren zit binnen 1 minuut vol met bewakers zodra je begint te schieten.

2. Platform:
Voordeel: Je bent ver verwijderd van het park en d'r staan maar 3 bewakers in je buurt die makkelijk uit zijn te schakelen.
Nadeel: Je moet van een grote afstand schieten en je hebt maar weinig mogelijkheden om raak te schieten omdat je door een groot gat in de muur moet schieten.

Nog een tip, om bij het platform te komen moet je door de sewers, naast een uitgang van de sewers staat een auto die wordt gebruikt als vluchtwagen zodra je begint te schieten. Er zit een carbomb in je equipment dus als je slim bent schiet je 1 persoon neer en blaas je de ander op zodra hij in de auto stapt. Kijk natuurlijk eerst even welk persoon bij welke auto hoort voordat je de verkeerde neerschiet. :)
De optie op het platform is zeer goed wanneer je het goede moment afwacht.
Ja wacht op de toren totdat de twee personen achter elkaar staan zodat je eentje net een beetje ziet dan schiet je de ene door zijn kop en de kogel vliegt ook door die andere kop en hoppa!

Afbeeldingslocatie: http://www13.brinkster.com/hidman/3demissiesmall.jpg

Die 3de dode is trouwens de bewaker die bij die toren staat >:)

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Alpha-sphere schreef op 07 oktober 2002 @ 13:23:
Ik zit nu in level 1 (landhuis) en ik heb iedereen afgeslacht (ben meer een action arcade liefhebber dan sneaky en tactisch) maar wat nu? In de kelder kan ik niet in een kamer komen en ik kan ook niet met lockpick de deur open krijgen en hetzelfde geld voor de auto.
Je moet bij de "baas" de sleutel voor die kamer pakken.
De sleutel van de auto is bij de zoon, maar je kan ook zonder die auto vluchten.
Is niet zo stijlvol :7 maar toch.

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-12-2025

Bullettooth

--VR--

Kirov Park meeting

Je kan ook gewoon via het riool eerst de ene auto een bom planten, dan de chauffeur ff afmaken van die andere auto en dan daar ook een bom in ploffen.

Then it's just a walk in the park.

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• Alpha-sphere
HIDMAN-X schreef op 07 oktober 2002 @ 13:32:
[...]

Je moet bij de "baas" de sleutel voor die kamer pakken.
De sleutel van de auto is bij de zoon, maar je kan ook zonder die auto vluchten.
Is niet zo stijlvol :7 maar toch.
Ik ben er al uit.
Mijn rating is mass murderer >:)

• Remi

Remi

Moo!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/equus/h2_kpm01.jpg

Ok hier is een kleine walktrough voor de Kirov Park Meeting. (zoals ik het net heb gedaan, je kan zelf altijd dingen aanpassen)

1. Ren meteen naar de overkant en schakel de guard uit die daar loopt en pak zijn kleren.
2. Pak de carbomb en de sniperrifle.
3. Ga het riool in en loop richting de auto van de mafiabaas (omringt door gele ventjes) klim uit het riool en plant de bomb op zijn auto. Als het goed is doen de ventjes niks omdat je het uniform van een soldaat aan hebt.
4. Ga het riool weer in en ren nu helemaal naar linksboven en bij de 1 na laatste uitgang ga je d'r uit (als ik het goed heb).
5. Schakel de guard uit die bij het platform loopt.
6. Klim op het platform.
7. Wacht totdat de generaal en de mafiabaas bij het gat in de muur blijven staan.
8. Jaag een kogel door de kop van de generaal.
9. Pak je verrekijker en geniet van het vuurwerk zodra de maffiabaas in z'n auto stapt.
10. Gooi je sniperrifle weg en ga weer het riool in. (Je kan rustig aandoen want er komen geen guards aangezien niemand het schot heeft gehoord.
11. Ren naar de pier, klim uit het riool en stap in je boot.

That's all folks. :)

• Remi

Remi

Moo!

Alpha-sphere schreef op 07 oktober 2002 @ 13:41:
[...]

Ik ben er al uit.
Mijn rating is mass murderer >:)
De mafiabaas heeft de key bij zich, loop naar zijn lijk en je kan op "pick up roomkey" klikken.

Tsss niet gaan editten he. :P

• Alpha-sphere
Dit is wel een master spel ala max payne allen zit hier geen bullet time

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Alpha-sphere schreef op 07 oktober 2002 @ 14:05:
Dit is wel een master spel ala max payne allen zit hier geen bullet time
Dit is veeeeeeel beter dan Max payne _/-\o_

• Alpha-sphere
Maar niks kan tegen de sfeer van max payne op. Dat grimmige sfeer en het muziek _/-\o_

Maar dit spel doet zeker niet onder max payne. Wat voor engine is het eigenlijk? Het duurt niet eens 5 sec om een level te laden echt vet man. En de popetje die wegvliegen als je op ze schiet met een shotgun _/-\o_

Wahahahahah net even level 2 gehaald. Nu ben ik een psychopatch. LOL

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Spelen jullie het eigenlijk in first person of third person view?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:18
Third.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
1st person bij close encounters en voor de rest 3d person :)

• Crash
Crash-Override schreef op 07 oktober 2002 @ 07:24:
iemand enig idee of dit kan :?

Verwijderd

Crash-Override schreef op 07 oktober 2002 @ 16:45:
[...]

iemand enig idee of dit kan :?
Ik heb gewoon alle guards omgelegd..maar dat zal wel niet de goeie manier zijn :Y). Als je de guards omlegd en de lichamen verbergd is er bij mij niet veel aan de hand.

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Hoe zit het bij de 5de missie?

Ik heb nu een ventje en een guard omgelegd en van dat ventje heb ik de uitnodiging gejat.
En wat nu?
Ik ben nu binnen maar ik heb alleen maar gif om die generaal te vermoorden. ???

• Alpha-sphere
Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 17:09:
[...]

Ik heb gewoon alle guards omgelegd..maar dat zal wel niet de goeie manier zijn :Y). Als je de guards omlegd en de lichamen verbergd is er bij mij niet veel aan de hand.
Verbergen? WTF ik leg iedereen om of het nou een civilian is of een guard. Verbergen :? veel te veel werk. Knallen die handel en als er de shoten horen en op je af komen dan moet je gewoon doorknallen. Iedereen dood? dan kan ook niemand meer komen.

TIP: als je (bij de 2de missie) in de roze gebouw zit met je sniper dan moet je eerst even saven. Als je dat heb gedaan dan shiet je gewoon op 1 van de personen in het andere gebouw. Is het de verkeerde? dan laad je 'm gewoon weer en shiet je op een andere gast tot je de goeie heb :)

• Remi

Remi

Moo!

Alpha-sphere schreef op 07 oktober 2002 @ 17:57:
[...]

Verbergen? WTF ik leg iedereen om of het nou een civilian is of een guard. Verbergen :? veel te veel werk. Knallen die handel en als er de shoten horen en op je af komen dan moet je gewoon doorknallen. Iedereen dood? dan kan ook niemand meer komen.

TIP: als je (bij de 2de missie) in de roze gebouw zit met je sniper dan moet je eerst even saven. Als je dat heb gedaan dan shiet je gewoon op 1 van de personen in het andere gebouw. Is het de verkeerde? dan laad je 'm gewoon weer en shiet je op een andere gast tot je de goeie heb :)
Volgens mij kan jij beter weer terug naar UT gaan. :{

• RedHat
Saven kan niet als je daaro zit, dus ga geen ongeannuceerde tips geven :/

Zit nu in missie 3, moeilijk :( Als ik een guard omlet zit meteen het hele corps achter me aan, snel dat pakje aantrekken, gaan ze gewoon schieten op me :'(

Missie laden duurt hier welgeteld 2 seconden. Het spel is 1 CD, barst van de missies, en ziet er nog n's heel mooi uit.

Ik snap het niet :? 3CD's voor een boutspel wat lelijk is en 2 missies heeft, en dan 1 CD voor dit :? Kan maar 1 ding zeggen... _/-\o_

• Alpha-sphere
Dude je moet niet eerst inzoomen met je sniper en dan proberen te saven. Je moet gewoon net als je de kamer binnen komt lopen saven. Dan kan het gewoon hoor.

• RedHat
Alpha-sphere schreef op 07 oktober 2002 @ 18:09:
Dude je moet niet eerst inzoomen met je sniper en dan proberen te saven. Je moet gewoon net als je de kamer binnen komt lopen saven. Dan kan het gewoon hoor.
Ik was daaro net in die kamer en kreeg netjes bericht dat ik niet kon saven. Misschien een bugje hier ofzo, sorry voor m'n mja hoe noem je het, misverstand :?

• Alpha-sphere
Ik probeerde het zelf eerst toen ik nog ingezoomed was. Toen kreeg ik ook zo'n bericht dat het niet kan dus ging ik even weer uitzoomen en een stapje opzij maken en ik kon weer lekker saven :9

YEAH UT (Tactical Ops)!!!!!!!!!!
Ik ga nu maar even level 3 doen

• RedHat
Nu even terugkomend op missie 3, in dat park. Iemand nog tips hoe die gast om leggen :? :) Die 1e meteen als je begint :)

• Remi

Remi

Moo!

RedHat schreef op 07 oktober 2002 @ 18:14:
Nu even terugkomend op missie 3, in dat park. Iemand nog tips hoe die gast om leggen :? :) Die 1e meteen als je begint :)
Silenced beretta :)

• _MaLa_
  • Laatst online: 18-12-2022
sjees nu al binnen :? wat voor verbinding hebben jullie :?

de demo was ook erg cool en erg mooie graphics

• RedHat
Thanks! Die had ik dus _niet_ equipped :(
't lukt nu, niemand mist die gozer, ik loop door met die kleren aan, handgun in holster, en sniper in m'n klauwen, en ze gaan toch op me schieten :'( Heb van alles geproeerd, alleen 't wil niet echt lukken, rennend, normaal lopens, met grote boog eromheen, kleine boog, ze mogen me gewoon niet :'(

• Alpha-sphere
Yes ik heb 'm gehaald! Rating: Ninja extraordinaire

Ik heb het zo gedaan. Leg gelijk de eerste gast die je tegen komt om met de silenced beretta zodat je ongestoord je sniper kan pakken. ga de riolering in dat midden op de weg zit. In de riolering kijk je even op de map om te zien waar je bent en waar je heen moet. ga dan naar de een na linkse riolering uitgang. Als je daar bent kom je midden op de weg uit de riolering. ga richting de radiotoren (wahtever het ook mag zijn) en leg die guard daar om met de silenced beretta. Lockpick de deur en ga helemaal naar boven. Save nu. dan wacht je totdat die 2 knakers daar staan te lullen en probeer je ze allebei te doden met 1 schot of misschien 2 en als je klaar ben dan ga je weer rustig naar je speedboot :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lamfam/GoT%20pics/hitman2-1.jpg

• Remi

Remi

Moo!

RedHat schreef op 07 oktober 2002 @ 18:22:
[...]

't lukt nu, niemand mist die gozer, ik loop door met die kleren aan, handgun in holster, en sniper in m'n klauwen, en ze gaan toch op me schieten :'( Heb van alles geproeerd, alleen 't wil niet echt lukken, rennend, normaal lopens, met grote boog eromheen, kleine boog, ze mogen me gewoon niet :'(
Ontwijken die hap zodra ze je gezicht kunnen zien ben je de lul. En je sniperrifle kun je ook nog holsteren, je draag hem dan nog wel maar je hebt hem niet geselecteerd, misschien is dat het.

• Remi

Remi

Moo!

RedHat schreef op 07 oktober 2002 @ 18:22:
[...]

Btw.. doe het zoals ik heb gedaan en het moet goed komen.

• RedHat
Remi schreef op 07 oktober 2002 @ 18:36:
[...]

Btw.. doe het zoals ik heb gedaan en het moet goed komen.
Het probleem is, niemand ziet mij, leg die gast keurig om, trek z'n kleren aan, maar krijg al meteen dat ie ontsnapt is + mission failed, niemand heeft mij gezien etc. Moet de missie binnen 1 minuut gedaan worden? (dwz: 300 guards achter je aan?) Want er gebeurt echt helemaal niets, en toch staat er steeds weer dat ie ontsnapt is ofzo. 8)7

Er staat ook nie guards allerted ofzo (kan ook niet, hij's al dood voordat ie mij ziet, en geen guard heeft het door).
1e x zat ik al in het riool, ook opeens mission failed :? Niemand heeft mij of lijk gezien

• Alpha-sphere
Das inderdaad erg vaag ja

• RedHat
Nog paar keer geprobeerd, hij ziet me niet, hij voelt me niet, ik neem hem mee achter die kisten, gauw z'n kleren aan, pak sniper+ammo+car bomb. Daarna opeens 'target escaped' 'mission failed' :?

• Alpha-sphere
er rijd aan het begin een zwarte limo langs met een van de twee gasten die je moet neerleggen. Ik schoot de eerste guard pas neer nadat de limo voorbij was gereden. Misschien op een een of andere vage manier ziet de gast in de limo iets ofzoiets :? ik zal het echt niet weten.
RedHat schreef op 07 oktober 2002 @ 18:04:
Ik snap het niet :? 3CD's voor een boutspel wat lelijk is en 2 missies heeft, en dan 1 CD voor dit :? Kan maar 1 ding zeggen... _/-\o_
Dat heet gameplay en dat is nou precies wat bij heel veel games tegenwoordig niet aanwezig is. Het gaat te veel om de 3d effects enz en te weinig over de gameplay

• RedHat
Alpha-sphere schreef op 07 oktober 2002 @ 19:04:
er rijd aan het begin een zwarte limo langs met een van de twee gasten die je moet neerleggen. Ik schoot de eerste guard pas neer nadat de limo voorbij was gereden. Misschien op een een of andere vage manier ziet de gast in de limo iets ofzoiets :? ik zal het echt niet weten.

[...]

Dat heet gameplay en dat is nou precies wat bij heel veel games tegenwoordig niet aanwezig is. Het gaat te veel om de 3d effects enz en te weinig over de gameplay
Die limo is allang voorbij, die guard wacht op die limo, dan loopt ie naar die lantaarnpaal, en dan kom ik bij die dozen te voorschijn en knal hem neer :) Met Sildenced.

• Alpha-sphere
hmmmmmm nog niet veel hitman 2 freaks hiero.. ik had er wel meer verwacht

• RedHat
Alpha-sphere schreef op 07 oktober 2002 @ 19:25:
hmmmmmm nog niet veel hitman 2 freaks hiero.. ik had er wel meer verwacht
Omdat pas gister de illegale release het pas deed, dus niet veel mensen hebben hem nog. En de meeste willen de illegale eerst testen voordat ze overgaan op een legalere versie :)

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:40
Ik kan het spel niet spelen ;(
Hij start op begint met de filmpjes en gaat dan terug naar windows.

Wat is er mis?

• RedHat
GoEV6 schreef op 07 oktober 2002 @ 20:40:
Ik kan het spel niet spelen ;(
Hij start op begint met de filmpjes en gaat dan terug naar windows.

Wat is er mis?
Razor 1911 versie? Foute crack dan :)

Ik heb het park gehaald, simpel door het riool heen crossen, sommige putdeksels zitten dicht lijkt, maar is die auto's, bommetje op, naar speedboat, hun rijden weg, boem, klaar...
Die andere missie is weer best pittig, vind die mapsystemen best wel ruk, kan nooit iets vinden wat ik wil 8)7 :) Ben overal geweest behalve waar die generaal zit :( (in dat warehouse dan). En je hebt veel bomb stuff :)

• D-Three
  • Laatst online: 14:02
Hitman 2 is uit?? COOOOOOOOOOOOOOOOOOL!
* D-Three was weg van Hitman 1. Alhoewel ik de laatste missie doodmoeilijk vond...

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Deze screenshot moest ik gewoon ff posten ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.it.fnt.hvu.nl/~hevanheusden/massmurderer.JPG

MASSMURDERER ??? :7

Dit is het zesde level trouwens binnen 5 min uitgespeeld (op deze manier tenminste)

Die hierna (level 7 ) is niet zonder stealth te doen denk ik.

• Alpha-sphere
Ik zit nu in level 4 en das best wel iedereen die je tegenkomt doden. echt klote sommige stukken. Maar ik heb nu de general gemold vanuit de andere kamer maar nu moet ik de sleutel hebben tot de kamer waar de gevangene zit om hem te kunnen bevrijden. Iemand enig idee waar dat ligt?

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Alpha-sphere schreef op 07 oktober 2002 @ 21:06:
Ik zit nu in level 4 en das best wel iedereen die je tegenkomt doden. echt klote sommige stukken. Maar ik heb nu de general gemold vanuit de andere kamer maar nu moet ik de sleutel hebben tot de kamer waar de gevangene zit om hem te kunnen bevrijden. Iemand enig idee waar dat ligt?
Je moet door het raam klimmen. :*)

• Alpha-sphere
OK dan level 4 gehaald -> Mass murderer weer >:) <-

• Crash
jongens, het is Hitman, niet Demolition Man :+

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Bij mij zijn de stemmen niet helemaal lekker... soms hoor ik ze wel, en soms hoor ik een raar geluid... iemand ervaring mee? sb live 1024...

Ik vind hem best moeilijk trouwens! ik speel op expert, maar kom nog niet eens voorbij het 1e level :D (niet de training ofcourse)

heb ook nog maar 5 min geprobeert :7

Leef lekker in het nu, er is niks anders

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ik zat ook in mission 3. Knal die eerste man voor je neer (met Beretta SD), pak de guns, maar ineens staat er dat er iemand hem gesmeerd is :? mission over, wat doe ik fout ???

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:45

Maxow

Hidden Sound System

het klinkt misschien heel stom, maar ik heb het eerste level ook een X (de 1e keer) op mass murderer uitgespeeld, en het stomme is dat er dan dus geen reet aan is. Ik heb hem daarna nog een X gedaan, en toen dus wel zo stealthy mogelijk, en dan is het veeeeeeel leuker. Tot nu toe nog alles op professional uitgespeeld :) dit spel 0wnt :)

• FireFoz
is er trouwens een key voor screenshots?

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
In level 3 heb ik die general Zukhov gemold maar hoe kom ik nou achter de code van de safe :?

• FireFoz
kvind um bestwel moeilijk :|

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik zal eens helpen voor de mensen hier:

Missie1: Professional: die weet iederee nog denk ik. Ren gelijk naar de deur (waar die guard uitkomt om te pissen), open de deur en 1 kogel door zijn kop. Dan snel het gebouw in waar de padre wordt vastgehouden. Daar naar boven, achter de keuken-bitch sneaken, trap op, deur open, naar het balkon. Deur open, erdoorheen, deur dicht, en via de richel over het dak naar de kamer van de baas. Afmaken (door z'n kop), sleutels pakken, dezelfde weg terug, naar padre, en wegrennen via de weg die je kwam. (Silent Assassin kan ook, als je de eerste guard niet vermoordt maar verdooft, maar daar heb ik nooit zin in).

Missie2: Silent Assassin: Spullen pakken, dan gelijk rechtsaf de rails op, en aan de andere kant weer d'erop. Zo zien die 2 ventjes je niet. Als ze de andere kant op gaan, trap op, richting sewers. Wacht tot de guard achter die loketten is, dan sewers in. D'eruitkomen bij die truck waar je kleren vindt. Rustig lopen met je dragonov in je hand (niet equipped), probeer ver van de guards te blijven. Je kan ook gewoon rennen. Die gebouw in die op de meeting plek uitkijkt, daar 1 of 2 etage (is genoeg, hoeft niet hoger) de kamer ingaan met het raam en de zittende generaal neerknallen die het dichtsbijzijnd is (2 zitten, 1 staat, 1tje loopt. De zittende die dichter bij is moet je ffs koppie kleiner maken). Dan dezelfde weg terug. Silent Assassin, yeah :)

Missie3: Gelijk richting je spullen rennen, en crouchen (CTRL) achter die dumpster, zodat de guard je niet ziet. Hij loopt weg, maar nog ffs wachten, want hij draait om. Als dat gedaan is, kan je je spullen pakken en sewers in. Ik heb het via de Tower gedaan, maar dan moet ik die guard omleggen, en word ik geen Silent Assassin. Je wacht dus tot ze met zijn 2en achter elkaar staan. Rustig, knielend afwachtend (je trilt niet) en een schot is genoeg. Volgende keer is met de autobommetjes proberen.

Echt master spel trouwens :)

Trouwens, door Silent Assassin kreeg ik als bonus Silenced Hardballers >:)

[ Voor 0% gewijzigd door Darkvater op 08-10-2002 00:06 . Reden: snipen ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Remi

Remi

Moo!

Ik heb net level 1 als Silent Assassin uitgespeeld. :)

1. Wurg de guard die gaat pissen.
2. Trek z'n pak aan.
3. Sneak de kelder in.
4. Vanuit de kelder door de keuken naar de trap aan de rechterkant.
5. Ren snel naar boven en verdoof de guard.
6. Sleep de guard de Don's slaapkamer in.
7. Wacht daar tot de Don weer naar z'n balkon loopt.
8. Wurg de Don zodra hij de slaapkamer inloopt.
9. Pak de roomkey.
10. Ren als de sodeflikker weer naar de keuken.
11. Ga de kelder weer in.
12. Check de room.
13. Sneak de kelder uit en loop door de tuin weer naar het deurtje.
14. Loop naar de exit.

Als alles goed is gegaan ben je nu silent assassin. :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ccnossen/h2level1score.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ccnossen/h2bonus.jpg

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Remi schreef op 08 oktober 2002 @ 00:48:

2. Trek z'n pak aan.
3. Sneak de kelder in.
9. Pak de roomkey.
12. Check de room.
14. Loop naar de exit.

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik wil level 1 uitspelen zonder te moorden :( Weet je hoe dat kan ??

Trouwens, wat doet dat verdoven precies?? Als ik verdoof dan zijn ze na 3 seconden weer wakker :/

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik kom nu al in de keuken zonder moorden, maar dan wordt het al snel erg moeilijk :(

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/checkhitman2.JPG
Dit is het lvl waar je die jappeners zijn zoon moet afmaken :)
Easy, gewoon heen gaan alles kapot schieten wat beweegt :+

• FireFoz
idd, wat heb je aan dat verdoven :?
waarom niet meteen killen :>)
voor je stats zeker...

6 minuten is netjes Remi!!!
maruh, die guard die je wilt verdoven, hoe doe je dat want die staat te kijken in de richting waar je vandaan komt :?

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:45

Maxow

Hidden Sound System

silentsnow schreef op 08 oktober 2002 @ 04:34:
[...]

Trouwens, wat doet dat verdoven precies?? Als ik verdoof dan zijn ze na 3 seconden weer wakker :/
je MOET in level1 wel moorden, die don moet je tog omleggen!! ;)

• Remi

Remi

Moo!

silentsnow schreef op 08 oktober 2002 @ 04:34:
[...]

Ja dat is mogelijk alleen heb je een grote kans op warnings aangezien je de guards moet verdoven.

Doe zoals ik het hierboven zei maar verdoof de eerste guard bij het deurtje. Dan kelder, keuken, gang, trap en wacht tot die gast bovenaan bij de trap ff weg gaat. Sneak dan de slaapkamer in en wacht op de Don, kill hem en pak de keys. De guard is inmiddels weer terug dus je kan 2 dingen doen. 1. Wacht tot hij weg gaat of 2. Ren die kamer uit ga achter hem staan en verdoof hem.
En sneak nu dezelfde weg weer terug. Nu heb je alleen de target gekilled maar geen enemies. :)

Ow en houd de muisknop ingedrukt bij het verdoven, rechtsboven in het scherm zie je hoeveel chloroform je gebruikt. Ik doe altijd 2 flesjes want anders gebruik je te veel en kill je hem. Dus hoe langer jij de muisknop ingedrukt houd hoe moer je gebruikt. :)

• Remi

Remi

Moo!

FireFoz schreef op 08 oktober 2002 @ 07:26:
idd, wat heb je aan dat verdoven :?
waarom niet meteen killen :>)
voor je stats zeker...

6 minuten is netjes Remi!!!
maruh, die guard die je wilt verdoven, hoe doe je dat want die staat te kijken in de richting waar je vandaan komt :?
Die bij het deurtje gaat gewoon pissen met de rug naar je toe dus daar sneak je naar toe en je verdooft hem en pakt z'n kleren af.

De guard bovenaan de trap denkt eerst dat jij een maat van hem bent maar na een paar seconden ziet hij dat je dat niet bent. En van die paar seconden maak je gebruik om hem te verdoven.

Verwijderd

hmm
ik heb dus problemen met het geluid, center speaker doet het niet(of heel zacht)
dus ik hoor alleen geluid van opzij
Edit: ik heb een cambridge 5.1 setje, met een creative 5.1 geluidsding

• Remi

Remi

Moo!

Ik heb al gelezen dat er veel problemen zijn qua geluid.

In level 0 (kerk) heb ik soms een echo.
In level 1 kraakt het geluid als de kok praat.
In level 2 is er ook iets met het geluid als ik de metro uitkom.

• Crash
Remi schreef op 08 oktober 2002 @ 16:45:

die echo lijkt me wel logisch, heb je in een echte kerk ook ;)
ik heb trouwens nergens slecht geluid, klinkt allemaal heel goed

• Jorick
  • Registratie: November 2001
ik heb een klein prbleempje, heb de demo gespeeld, die deed het prima.
Nu heb ik de v1.0 geinstald (met directx 8.1 erachter aan).

Nu krijg ik bij de intro geen muziek, wel beeld. Dan zie je na die 2 filmpjes even tekst, en dat knalt ie zonder enige error of wat dan ook te geven terug naar de desktop.
Ik heb gelezen in de readme dan het niet aangeraden wordt directx 8.1 te installaren als je die al geinstalleerd had. Hier kom ik dus achter nadat ik het geinstald had |:(.

Verder heb ik qua drivers niks veranderd, die waren allemaal al up to date enzo.
Ook he ik gereinstald, maar dat helpt niks

Wie weet wat het probleem is en wat ik er aan kan doen :? :?

Verwijderd

Jorick schreef op 08 oktober 2002 @ 17:09:
ik heb een klein prbleempje, heb de demo gespeeld, die deed het prima.
Nu heb ik de v1.0 geinstald (met directx 8.1 erachter aan).

Nu krijg ik bij de intro geen muziek, wel beeld. Dan zie je na die 2 filmpjes even tekst, en dat knalt ie zonder enige error of wat dan ook te geven terug naar de desktop.
Ik heb gelezen in de readme dan het niet aangeraden wordt directx 8.1 te installaren als je die al geinstalleerd had. Hier kom ik dus achter nadat ik het geinstald had |:(.

Verder heb ik qua drivers niks veranderd, die waren allemaal al up to date enzo.
Ook he ik gereinstald, maar dat helpt niks

Wie weet wat het probleem is en wat ik er aan kan doen :? :?
klikt als de verkeerde versie :)

• Jorick
  • Registratie: November 2001
van de crack ja, het is al opgelost >:)

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Remi schreef op 08 oktober 2002 @ 16:45:

mja dat lees je meer ja. maar ik las ook dat je bij sound (dxdiag) ff op standard acceloration moet zetten en dan heb je er geen last meer van.

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Hmm ik vroeg me af of het mogelijk was mensen te stranglen of te verdoven als ze aan het lopen zijn ? Als ik dan nml ga sneaken dan loop ik niet snel genoeg om hem bij te houden, als ik gewoon loop of ren dan hoort hij me en gaat schieten.. wil het namelijk wel eens op de stealth manier uitspelen ipv mass murder :).

• Remi

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 17:53:
Hmm ik vroeg me af of het mogelijk was mensen te stranglen of te verdoven als ze aan het lopen zijn ? Als ik dan nml ga sneaken dan loop ik niet snel genoeg om hem bij te houden, als ik gewoon loop of ren dan hoort hij me en gaat schieten.. wil het namelijk wel eens op de stealth manier uitspelen ipv mass murder :).
Nee das niet echt mogelijk aangezien ze zich zullen omdraaien als ze jou horen lopen. Je kan het beste wachten en kijken hoe ze hun route lopen en dan stiekem ergens gaan zitten waar ze langs lopen en dan snel wurgen. Of je kijkt waar ze op hun route stoppen en dan is het een kwestie van sneaken en wurgen.

• Remi

Remi

Moo!

Crash-Override schreef op 08 oktober 2002 @ 17:09:
[...]

die echo lijkt me wel logisch, heb je in een echte kerk ook ;)
Ook als je buiten in de tuin met de priester praat?

• Remi

Remi

Moo!

aftermath schreef op 08 oktober 2002 @ 17:21:
[...]

mja dat lees je meer ja. maar ik las ook dat je bij sound (dxdiag) ff op standard acceloration moet zetten en dan heb je er geen last meer van.
Ja idd die moet je een stapje terug zetten, ik zal het zelf eens testen.

• FireFoz
ik heb net iemand verdooft, en die is dood :?
ik gebruikte dat flesje, en 2 min later "the guards have found a dead soldier"

wtf :?

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Remi schreef op 08 oktober 2002 @ 00:48:

2. Trek z'n pak aan.
3. Sneak de kelder in.
9. Pak de roomkey.
12. Check de room.
14. Loop naar de exit.

[afbeelding]

[afbeelding]
Maar er is toch een dude die patroullieert? Wat doe je dan met 't lijkt van die gewurgde bodyguard?

• Remi

Remi

Moo!

FireFoz schreef op 08 oktober 2002 @ 18:07:
ik heb net iemand verdooft, en die is dood :?
ik gebruikte dat flesje, en 2 min later "the guards have found a dead soldier"

wtf :?
Welk level?

• Crash
Remi schreef op 08 oktober 2002 @ 18:02:
[...]

Ook als je buiten in de tuin met de priester praat?
dan niet nee :P
ik dacht dat je in de kerk bedoelde

• Remi

Remi

Moo!

Shock3r schreef op 08 oktober 2002 @ 18:07:
[...]

Maar er is toch een dude die patroullieert? Wat doe je dan met 't lijkt van die gewurgde bodyguard?
In de demo wel ja maar die is er niet meer in de full version.

• Remi

Remi

Moo!

Crash-Override schreef op 08 oktober 2002 @ 18:13:
[...]

dan niet nee :P
ik dacht dat je in de kerk bedoelde
Kun je niks aan doen, had ik het maar beter moeten opschrijven.

• RedHat
Heb nu een probleem in missie 4 dacht ik (generaal mikhail vermoorden). Ben nu in de rechter sewer op de map, waar "exit" staat, alleen, die deur kom ik niet in :? iemand enig idee? Na die muur opgeblazen te hebben. Heb daar niemand gered tot nu toe, is dat het? moet eerst iemand redden? Maar waar zit diegene die ik moet redden, en die generaal neerrossen?

• Remi

Remi

Moo!

RedHat schreef op 08 oktober 2002 @ 18:14:
Heb nu een probleem in missie 4 dacht ik (generaal mikhail vermoorden). Ben nu in de rechter sewer op de map, waar "exit" staat, alleen, die deur kom ik niet in :? iemand enig idee? Na die muur opgeblazen te hebben. Heb daar niemand gered tot nu toe, is dat het? moet eerst iemand redden? Maar waar zit diegene die ik moet redden, en die generaal neerrossen?
Tering volgens mij heb je de helft van de map overgeslagen of zo.

Je moet idd die generaal vermoorden en de vip redden.

• RedHat
Remi schreef op 08 oktober 2002 @ 18:16:
[...]

Tering volgens mij heb je de helft van de map overgeslagen of zo.

Je moet idd die generaal vermoorden en de vip redden.
Hmmm. zit nu in het Basin. 1st floar :?
Zal die missie wel ff overnieuw spelen

• Remi

Remi

Moo!

RedHat schreef op 08 oktober 2002 @ 18:23:
[...]

Hmmm. zit nu in het Basin. 1st floar :?
Zal die missie wel ff overnieuw spelen
Ik zal hem zometeen even spelen. :)

• Paniohitus
  • Laatst online: 04-12-2025

Paniohitus

Paniohitus

ik heb het net even gespeeld, en na 15 min vloog die weer terug naar windows midden in een missie (die eerste, ik speelde even als rambo....).

BF1: Don-Panio

• FireFoz
4, waar je die generaal moet bevrijden en die dude redden. Als ik de vrachtwagen in ga, dan verdoof ik dat ventje ff die met zn rug naar je toe staat als je uit het riool komt (als je er tenminste op het goede moment uit komt, hij pattroulieerd o.i.d)

dan trek ik zn kleren aan en ben ik een soldier.

kan je die trouwens helemaal als silent assasin uitspelen? of moet ik wel grof geweld gebruiken?

• RedHat
Generaal moet dood
Ik hebbem al gevonden (2e lift)
Had alleen geen life meer, dus vanavond of morgen nog een x proberen :)

• FireFoz
RedHat schreef op 08 oktober 2002 @ 19:07:
Generaal moet dood
Ik hebbem al gevonden (2e lift)
Had alleen geen life meer, dus vanavond of morgen nog een x proberen :)
ik heb dat kereltje nou, generaal is dood, maar ik kan niet ontsnappen omdat ik die bom niet heb om dei muur mee op te blazen :( :(

ik kan dat ammo depot niet vinden, waar zit dat ergens :?

• FireFoz
helemaal aan het begin dus |:(

kut kan ik weer helemaal terug :P

• Remi

Remi

Moo!

Preddie schreef op 08 oktober 2002 @ 18:34:
ik heb het net even gespeeld, en na 15 min vloog die weer terug naar windows midden in een missie (die eerste, ik speelde even als rambo....).
Dat had soms met de demo, als ik dan als een psycho alles begon neer te schieten en d'r kwam te veel actie in beeld dan vloog hij weer naar de desktop zonder foutmelding.
FireFoz schreef op 08 oktober 2002 @ 18:35:
[...]

4, waar je die generaal moet bevrijden en die dude redden. Als ik de vrachtwagen in ga, dan verdoof ik dat ventje ff die met zn rug naar je toe staat als je uit het riool komt (als je er tenminste op het goede moment uit komt, hij pattroulieerd o.i.d)

dan trek ik zn kleren aan en ben ik een soldier.

kan je die trouwens helemaal als silent assasin uitspelen? of moet ik wel grof geweld gebruiken?
Ik kilde gewoon de eerste soldier die daar staat en verberg zijn lijk. Daarna schakel ik de andere guard uit. Ik sneak naar m'n spullen toe en pak ze. Daarna wacht ik tot de telefoon gaat en de andere guard opneemt en dan sneak ik rustig de sewer in.

Ik denk wel dat je hem kan uitspelen zolang je iedereen maar wurgt of verdoofd.
Zorg wel dat je klaar bent voordat die verdoofde mensen wakker worden.

Btw die generaal lok ik gewoon het kamertje uit door de pager voor de deur te leggen en die op te bellen, dan komt de generaal naar buiten en stop ik een kogel in z'n hoofd.
FireFoz schreef op 08 oktober 2002 @ 19:28:
[...]

ik heb dat kereltje nou, generaal is dood, maar ik kan niet ontsnappen omdat ik die bom niet heb om dei muur mee op te blazen :( :(

ik kan dat ammo depot niet vinden, waar zit dat ergens :?
Helemaal aan het begin waar die truck staat.

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Echt zo shit, ik word telkens het spel uitgegooid :( (zelfs als er weinig gebeurd....)

• Remi

Remi

Moo!

Preddie schreef op 08 oktober 2002 @ 19:54:
Echt zo shit, ik word telkens het spel uitgegooid :(
Wat zijn je sysspecs en is het echt random in het spel?

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Remi schreef op 08 oktober 2002 @ 20:00:
[...]

Wat zijn je sysspecs en is het echt random in het spel?
Het is niet random, meestal als ik die gast gekilled heb, en via de koks-kamer naar buiten ga, daar vlieg die altijd naar het bureaublad.

Windows xp
1700xp
leadteak geforce 4 64mb

En ik deed het op "brute-force-mode", dus iedereen neerknallen, maar dan zou die toch niet telkens naar het bureaublad moeten vliegen?

• RedHat
Zit ik nu in die missie waar je dat koffertje moet zoeken, heb ik heel dat huis aan gort geschoten :P (mass murderer hihi), zie ik geen koffertje, ik zoeken zoeken, geen koffertje
En toen startte m'n pc opeens opnieuw op :(
Verslavend spel!

• HIDMAN-X

HIDMAN-X

Preddie schreef op 08 oktober 2002 @ 20:01:
[...]

Het is niet random, meestal als ik die gast gekilled heb, en via de koks-kamer naar buiten ga, daar vlieg die altijd naar het bureaublad.

Windows xp
1700xp
leadteak geforce 4 64mb

En ik deed het op "brute-force-mode", dus iedereen neerknallen, maar dan zou die toch niet telkens naar het bureaublad moeten vliegen?
Dat had ik dus ook de hele tijd.
Zeer irritant wanneer je een hele opdracht heb gedaan en alleen nog naar de extraction point moet en dan vliegt ie eruit. :'(
Bij mij hielp het om bij de instellingen p5 gloves of zoiets aan te vinken.

• Remi

Remi

Moo!

Preddie schreef op 08 oktober 2002 @ 20:01:
[...]

Windows xp
1700xp
leadteak geforce 4 64mb

Probeer het eens silent te spelen. Maar in principe zou hij niet terug moeten gaan, ik heb vaak zat alles afgeslacht in de demo zonder een crash.

• Remi

Remi

Moo!

RedHat schreef op 08 oktober 2002 @ 20:03:
Zit ik nu in die missie waar je dat koffertje moet zoeken, heb ik heel dat huis aan gort geschoten :P (mass murderer hihi), zie ik geen koffertje, ik zoeken zoeken, geen koffertje
En toen startte m'n pc opeens opnieuw op :(
Verslavend spel!
Mmm ik heb hem nu zelf uitgespeeld en er zijn 4 kantoren. Ik kwam toevallig de generaal tegen en heb hem vermoord. Toen zag ik de spetznat samen met de ambasadeur lopen en ben toen daarna toe gerend. Ik liep het kantoor binnen en kilde de spetnats en heb toen de ambasadeur verdoofd. Je hoeft je volgens mij niet druk te maken om de ambasadeur deze zal geen alarm slaan.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste