Hitman 2, zit je vast? Stel hier je vragen!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.247 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ey Remi, je hebt een Hitman 2 site :) Leuk man!

In je walkthrough voor level 1 staat dat je de guard moet wurgen, etc etc etc, en dan dit "Als je nu alles goed hebt gedaan ben je silent assassin en krijg je een bonus." Die krtijg je dus ALLEEN als je geen kills maakt.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-01 17:12

Remi

Moo!

silentsnow schreef op 11 oktober 2002 @ 01:47:
Ey Remi, je hebt een Hitman 2 site :) Leuk man!

In je walkthrough voor level 1 staat dat je de guard moet wurgen, etc etc etc, en dan dit "Als je nu alles goed hebt gedaan ben je silent assassin en krijg je een bonus." Die krtijg je dus ALLEEN als je geen kills maakt.
Dat is niet waar, ik kreeg die silenced hardballers ook toen ik de guard kilde. :)

btw hier is de mijne.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ccnossen/l1nokill.jpg

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/Hitman2missionsilentassasinstatusfinal2short2.jpg

8)

The trade of the tools

• Remi

Remi

Moo!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

btw, ik ben ook ff een site in elkaar aan het knuselen:

Hitman 2

Oja, als je vind dat de url te veel op die van jouw lijkt, dan zeg je het maar. Jij was tenslotte eerst, dus ik pak wel een andere url als jij daar behoefte bij hebt :)

The trade of the tools

• Remi

Remi

Moo!

silentsnow schreef op 11 oktober 2002 @ 02:34:
btw, ik ben ook ff een site in elkaar aan het knuselen:

Hitman 2

Oja, als je vind dat de url te veel op die van jouw lijkt, dan zeg je het maar. Jij was tenslotte eerst, dus ik pak wel een andere url als jij daar behoefte bij hebt :)
Zolang je maar geen kopie gaat maken van de mijne vind ik het wel best. :)

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Remi schreef op 11 oktober 2002 @ 02:42:
[...]

Zolang je maar geen kopie gaat maken van de mijne vind ik het wel best. :)
Nope, zal het niet doen. Maak je maar geen zorgen :+ Ik denk dat ik er wat screenies opzet, en wat tekst. Meer niet.

The trade of the tools

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Damn, kan even niet uploaden ):

The trade of the tools

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:50
silentsnow schreef op 11 oktober 2002 @ 01:11:
Heeft er iemand behoefte aan een uitgebreide uitleg voor level 1 (om echt silent assasin te worden) :?
hit is altijd leuk om te weten :)
en maybe kunnen we het later zelfs nog gaan gebruiken voor een walkthrough :P

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

- Loop naar het zijdeurtje en ga iets naast de zijkant staan. Wacht totdat de bewaker gaat pissen.
- Loop dan door de deur en ren naar de kelder.
- Loop dan rustig de trap op in de keuken en dan ga je helemaal naar rechts.
- Totdat je bij een kamer komt met een trap naar boven. Dan ga je sneakend de trap op. Daar staat nog een Guard, je sneakt achter hem langs in de Don's slaapkamer.
- Dan is het een kwestie van de Don killen (ligt eraan waar die loopt is meestal anders). En dan weer via de zelfde weg terug gaan.

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Hmm, wat klote is, tenminste in de demo is als je de Don hebt vermoord je moet wachten tot de guards bij het zwembad weg zijn om te pissen. Maar tegen die tijd komt de postbode aan om de bloemen af te geven, en slaan ze alarm, en wordt het geen silent assassin :(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Remi

Remi

Moo!

Darkvater schreef op 11 oktober 2002 @ 11:50:
Hmm, wat klote is, tenminste in de demo is als je de Don hebt vermoord je moet wachten tot de guards bij het zwembad weg zijn om te pissen. Maar tegen die tijd komt de postbode aan om de bloemen af te geven, en slaan ze alarm, en wordt het geen silent assassin :(
Dan moet je het op een andere manier gaan spelen. :)

• Remi

Remi

Moo!

Btw hier is mijn score voor Invitation to a party :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ccnossen/ittpscore.jpg

Verwijderd

Ik vind er eigenlijk geen hol aan om als SA te gaan spelen. Ik wil sneaky kills maken, ik heb die guns niet voor niks gekregen! Meestal ben ik Expert of Ninja Extraordinare.

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de muziek/sound kan afspelen in winamp of mediaplayer :? hij zegt steeds error invalid file type.

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Remi schreef op 11 oktober 2002 @ 12:46:
Btw hier is mijn score voor Invitation to a party :)

[afbeelding]
Welke mission is dat ? De derde ?

The trade of the tools

Verwijderd

heej

weet er iemand hoe ik voorbij het 4 level kom??? Ik heb net voor de 100ste x geprobeerd alleen schiet het niet op.... Ik ben dus (denk ik) aan het einde..

Heb net die generaal dood geshoten die die agent aan het slaan is. Dan staat er "free prisoner . . . ." ofzoiets.... Maar allebij die deuren zitten opslot!! ik kan nie "Pick lock" ofzo aanklikken ....

Iemand een suggestie??

By the way: In het 2de level hoef je die 2 lui niet te sniperen!!

• Remi

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 19:59:
heej

weet er iemand hoe ik voorbij het 4 level kom??? Ik heb net voor de 100ste x geprobeerd alleen schiet het niet op.... Ik ben dus (denk ik) aan het einde..

Heb net die generaal dood geshoten die die agent aan het slaan is. Dan staat er "free prisoner . . . ." ofzoiets.... Maar allebij die deuren zitten opslot!! ik kan nie "Pick lock" ofzo aanklikken ....

Iemand een suggestie??

By the way: In het 2de level hoef je die 2 lui niet te sniperen!!
Als het goed is heb je een pager en phone opgepakt in het begin van het level. Ik leg de pager altijd voor de deur en bel er naar toe met de phone. De generaal komt dan naar buiten en dan schiet ik een kogel in z'n hoofd met een silenced wapen. En anders schijn je door een raam naar binnen te kunnen klimmen maar dat weet ik niet zeker. Je moet dan wel je wapens holsteren anders kun je niet door het raam.

En je hoeft idd niet te sniperen in mission 2 want je kan ook de carbombs gebruiken.

• Remi

Remi

Moo!

silentsnow schreef op 11 oktober 2002 @ 17:54:
[...]

Welke mission is dat ? De derde ?
5 :)

Heb net 6 gedaan, ook Silent Assassin geworden. :)

Verwijderd

Remi schreef op 11 oktober 2002 @ 20:30:
[...]

Als het goed is heb je een pager en phone opgepakt in het begin van het level. Ik leg de pager altijd voor de deur en bel er naar toe met de phone. De generaal komt dan naar buiten en dan schiet ik een kogel in z'n hoofd met een silenced wapen. En anders schijn je door een raam naar binnen te kunnen klimmen maar dat weet ik niet zeker. Je moet dan wel je wapens holsteren anders kun je niet door het raam.

En je hoeft idd niet te sniperen in mission 2 want je kan ook de carbombs gebruiken.
Hey tnx voor de tip, maar Hoe bel ik die pager??

• Remi

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 20:57:
[...]

Hey tnx voor de tip, maar Hoe bel ik die pager??
Gooi pager voor de deur.
Select phone
Klik op je linkermuisknop
Klaar

Verwijderd

Maar dat werkt niet... tenminste, de pieper piept nu wel maar er gebeurt nix. . . .

• Remi

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 21:19:
Maar dat werkt niet... tenminste, de pieper piept nu wel maar er gebeurt nix. . . .
Dan ligt ie niet dicht genoeg bij de deur.

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-01 14:31
silentsnow schreef op 11 oktober 2002 @ 01:11:
Heeft er iemand behoefte aan een uitgebreide uitleg voor level 1 (om echt silent assasin te worden) :?
nou voor zover ik weet zijn de enige die ik omgelegd heb de postbode, die guard die gaat zeiken en de Don.
Die postbode en de guars zullen wel te verdoven zijn neem k aan?
Maar k zie hierboven dat je 0 kills hebt :?
telt de Don niet mee ofzo

• Remi

Remi

Moo!

Southern Sun schreef op 11 oktober 2002 @ 21:44:
[...]

nou voor zover ik weet zijn de enige die ik omgelegd heb de postbode, die guard die gaat zeiken en de Don.
Die postbode en de guars zullen wel te verdoven zijn neem k aan?
Maar k zie hierboven dat je 0 kills hebt :?
telt de Don niet mee ofzo
Targets tellen nooit mee als kill. Je bent een huurmoordenaar en krijgt de opdracht om een bepaald persoon te vermoorden en verder is het de bedoeling dat iedereen blijft leven.

De Don is in dit geval een target en moet dood, de rest moet eigenlijk blijven leven.

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Damn, ik ben nog niet eens met missie 2 begonnen :D Nou, denk dat ik dat nu maar eens ga doen. Ik ben trouwens wel van plan om zoveel mogelijk "Silent Assassin" statussen te halen :P

Oja, ik heb nog een goede tip: in level 1 kan je de snipergun meejatten als je klaar bent met de missie. Je hebt hem dan in je schuurtje hangen en kan hem gebruiken voor een volgende missie :P Ik heb zo ook de revolver van Don gejat :P

The trade of the tools

• Remi

Remi

Moo!

silentsnow schreef op 11 oktober 2002 @ 22:49:
Damn, ik ben nog niet eens met missie 2 begonnen :D Nou, denk dat ik dat nu maar eens ga doen. Ik ben trouwens wel van plan om zoveel mogelijk "Silent Assassin" statussen te halen :P

Oja, ik heb nog een goede tip: in level 1 kan je de snipergun meejatten als je klaar bent met de missie. Je hebt hem dan in je schuurtje hangen en kan hem gebruiken voor een volgende missie :P Ik heb zo ook de revolver van Don gejat :P
Ja daar ben ik ook achter gekomen, alle nieuwe wapens die je hebt bij de exit van een missie zijn beschikbaar voor een andere missie. Ik zit nu in missie 7 waar ze een silenced mp5 hebben. Daarnaast zag ik in een toren een sniper met die custom sniperrifle die een laser, geluidsdemper en grotere clip heeft. :)

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Iemand nog tips voor missie twee? Ik ben net begonnen, maar kom steeds die twee guards tegen bovenaan de trap. Ik neem aan dat je daarna het riool in moet?

The trade of the tools

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/mission2.jpg

Mwah, matig :/

The trade of the tools

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

Heeft iemand zoiezo al missie twee uitgespeeld zonder kills/harmed/shots/alerts/close encounters/saves ?

The trade of the tools

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ja :) Gewoon slim doen :-) Naar boven gaan, gast snipen. als de tering naar beneden rennen, want er komt een gast op 't geluid af. Dan rustig weer naar metro lopen. 8)

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 19:02

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmz. Ook Hitman 2 doet al lastig wat geluid betreft. Wel een erg vet spel trouwens. Maar de laatste tijd zie je steeds vaker dat het, ALS een spel crasht of vaag doet, aan je geluidskaart ligt. Battlefield 1942: lagt/schokkert door geluid. NOLF2: crackle/pop af en toe (ik heb een audigy, tis dus wachten op een driver update). Hitman 2: crash to desktop. En zo zijn er nog wel wat. Wanneer gaan die lui nu eens goeie drivers releasen?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Remi

Remi

Moo!

Tering jantje... is er hier iemand die Hidden Valley al heeft gedaan want mij lukt het niet. :{
Leuk detail, je kan de custom sniperrifle hier krijgen. Pak de crossbow die achter het gebouw ligt en ren terug naar het beginpunt. Zorg dat de sniper je ziet en op je begint te schieten. Nu is het de bedoeling dat jij hem neerschiet terwijl hij op jou schiet. Als je dit goed doet dan pleurt z'n sniperrifle uit het raam en kun jij hem oppikken.

• Darkvater

Darkvater

oh really?

MaxOW schreef op 09 oktober 2002 @ 13:19:
[...]

Kk zal is ff vertellen hoe ik dat level zo heb uitgespeeld. Je begint buiten bij die boot, je loopt naar boven, gaat recht en dan weer links, dan zie je een muur met een deur erin waar zo'n wachter loopt, je w8 ff tottie weer voorbij is naar links en dan lockpick je de deur en loopt naar binnen, dan ga je rechtsaf naar de garage, en sluipt 8er die vent die daar binnen is naar die muur voor je, je w8 tot hij zich weer omdraait en terugloopt en dan loop jij door daar die gang 8er die auto, dan ga je die deur in en trek je die kleren aan. Daarna loop je gewoon door naar de keuken, pak je die glazen champagne en loopt door. Je kijkt ff op de map in welk kamertje die generaal is (als het goed is op een kantoor) en dan w8 je tottie naar buiten komt lopen, geeft hem wat te drinken en loopt naar achter die vent en dan fibre wire je hem en sleep je hem een ander kantoor in. Daarna ga je naar boven toe en w8 totdat die andere vent met die soort agent naar boven komen en die kamer in gaan. Dan ga je naar die kamer daarnaast en kijk je door het sleutelgat van die deur, w8 tot die vent de kluis open heeft en dan sluip je naar binnen en fibre wire je die soort agent. dan pak je die koffer en loop je rustig naar buiten naar de boot en heb je de zelfde score als mij :)
Wat ik heb gedaan was nog flexer: Champagne pakken in keuken, poison erin doen (zit bij je spullen). Die aan generaal geven, dan gaat ie kuchen, rent ie naar de wc, en gaat dood. De speztnaz agent vermoordt de ambassador en loopt weg met de briefcase. Je wacht op hem buiten, knalt hem neer, en pakt de koffer :)

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Als je je gear oppikt krijg je dus niets te horen van dat geile wijf, loop gewoon sniper killend, en guard poppend of ontwijkend naar -EXIT-

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tjarnobiel/Vyvre/terminalhospitality.JPG

Tering terminal hospitality is lastig..maar nu nog 2 lvls te gaan :).

Overigens..die ene alert kwam toen ik op het eind naar beneden liep van het trappetje af..kwam ik opeens iemand tegen die precies op mij leek ? En die begon op mij te schieten..heel vaag. Mocht iemand weten wie dit precies is dan hoor ik het graag.

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-01 15:47

RUFFNECK

Poentje

Guys, uh, level 4 bij dat muurtje opblazen. Hoe de Y&#@ moet je die bom plaatsen? Als ik em drop, gaat ie meteen af, armed of niet, en dan ben ik dus dood :(

Verwijderd

Dan heb je waarschijnlijk per ongeluk al op de detonator gedrukt. Je legt gewoonde bom neer met je weapon drop key, vervolgens doe je een paar passen achteruit en druk je op de detonator..works for me :).

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 18:25:
Dan heb je waarschijnlijk per ongeluk al op de detonator gedrukt. Je legt gewoonde bom neer met je weapon drop key, vervolgens doe je een paar passen achteruit en druk je op de detonator..works for me :).
En dus wat? moet ik de hele missie opnieuw doen dan??

Verwijderd

RUFFNECK schreef op 12 oktober 2002 @ 18:32:
[...]

En dus wat? moet ik de hele missie opnieuw doen dan??
Als je inderdaad op een gegeven moment je detonator in hebt gedrukt dan moet je inderdaad vanaf dat punt opnieuw beginnen..succes ;).

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 18:33:
[...]

Als je inderdaad op een gegeven moment je detonator in hebt gedrukt dan moet je inderdaad vanaf dat punt opnieuw beginnen..succes ;).
:( Weet ik veel dus wanneer dat was :P
Dan maar opnieuw! |:(

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Allochtoon schreef op 12 oktober 2002 @ 17:21:
[...]

Als je je gear oppikt krijg je dus niets te horen van dat geile wijf, loop gewoon sniper killend, en guard poppend of ontwijkend naar -EXIT-
Wat geile wijf??? Damn, ik heb weer iets gemist :(

Verwijderd

Ik heb hem uitgespeeld :) :) :). Het laatste level is echt supergaaf..ik zal verder geen spoilers plaatsen maar reken maar dat je die _niet_ als silent assassin uit kan spelen :P. Verder nomineer ik dit spel als beste spel van 2002 :P.

Verwijderd

Het 3 level van de 7e missie: dan zit je dus al IN het kasteel van die Japanse knakker: HOE DE FUCK DOE JE DIT ZONDER JE ALS EEN MASSMURDERER TE GEDRAGEN?
Als je uberhaupt 2 zetten naar voren doet raggen ze je neer: ik heb ook geen vermomming waarin ik me kan verstoppen ofow :(...

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 16:47

Houston3

ole

weet iemand waar je het guidance system geval kan vinden in dat kasteel ? want ik heb iedereen dood (= mass murderer :) ) maar ik kan dat geval nergens vinden :/

• Remi

Remi

Moo!

Houston3 schreef op 13 oktober 2002 @ 00:45:
weet iemand waar je het guidance system geval kan vinden in dat kasteel ? want ik heb iedereen dood (= mass murderer :) ) maar ik kan dat geval nergens vinden :/
Ergens in een kelder.

• Remi

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 12 oktober 2002 @ 21:42:
Het 3 level van de 7e missie: dan zit je dus al IN het kasteel van die Japanse knakker: HOE DE FUCK DOE JE DIT ZONDER JE ALS EEN MASSMURDERER TE GEDRAGEN?
Als je uberhaupt 2 zetten naar voren doet raggen ze je neer: ik heb ook geen vermomming waarin ik me kan verstoppen ofow :(...
Ik heb hetzelfde probleem, is er iemand die dit level een beetje redelijk heeft kunnen spelen?

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:47

Asphyxion

I am, therefor I think

Remi schreef op 13 oktober 2002 @ 01:48:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, is er iemand die dit level een beetje redelijk heeft kunnen spelen?
In het begin kun je die deur door, naar 1st floor. Gast afknallen, pakkie aandoen en dan kun je ongestoord het hele level doorlopen voor de rest eigenlijk. Alleen het einde lukt mij niet om tot een goed einde te brengen...

Verwijderd

w00t ! bij st. petersburg revisited level werkt mijn sniper niet ?! Kogels die ik afvuur op de sniper in een gebouw hebben geen effect op hem ! en ook niet op anderen. /me snapt het niet

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

silentsnow did it again :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/mission2final1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/mission2final2.jpg

The trade of the tools

• Houston3

Houston3

ole

Remi schreef op 13 oktober 2002 @ 01:48:
[...]

Ergens in een kelder.
heb je ook enig idee hoe je daar komt ?
want de kelder lijkt me verder naar beneden maar er zijn geen trappen meer ofzo ?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:16
Ben nu in die missie waar ik die hacker moet vermoorden
gedaan, die lift gedisabled. Maar ik moet nog iemand vinden (twin brother ofzo)... Kan hem echt nie vinden, niet in de basement, niet op de 1st floar.

• Remi

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 03:29:
w00t ! bij st. petersburg revisited level werkt mijn sniper niet ?! Kogels die ik afvuur op de sniper in een gebouw hebben geen effect op hem ! en ook niet op anderen. /me snapt het niet
Ey das de 2e keer dat ik iemand daarover hoor. In de demo had je (als je cheats gebruikte) 2 dragunov's, 1 die kon schieten en de ander schoot losse flodders. Ik dacht dat dit een oefenwapen in de full version zou worden maar jij hebt um nu in een missie. :{

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 17:09:
[...]

Ik heb gewoon alle guards omgelegd..maar dat zal wel niet de goeie manier zijn :Y). Als je de guards omlegd en de lichamen verbergd is er bij mij niet veel aan de hand.
HOE KOM IK UIT DE METROSTATION ZONDER GEZIEN TE WORDEN IN MISSIE 2?

wel, dat zal ik eventjes vertellen :).

Je rent direct naar de trap
roltrap op
naar links in die kamer
kill die guard (en leg em achter die kluisjes)
pak zn kleren
ga terug naar treinstation pak
rifle uit locker #137
ga weer terug naar die kamer waar je zojuist die guard hebt gekilled
ga daar door die deur en door de volgende.
Ga in het riool steeds links
klim eruit bij een trap waar je dan terecht komt
stap in truck en voila :).

Alleen dan de rest nog, vin het toch wel vrij moeilijk...

• RedHat
Beetje fout.
Pak meteen rifle uit kluisjes, loop naar boven, knal guards neer in kamertje, trek kleding aan, loop helemaal om, ga in dat gebouw, kill generaal, loop terug naar station, klaar.

Sneller, en maar 2 kills voor nodig oid

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
Wel grappig, je kunt elke missie halen door lomp knallen, maar stealth spelen is veel leuker :P
Op t moment ben ik bezig met een aanslag op een dude die hoessein heet.

Missie hiervoor mocht ik spelen met een MI95 (.50 anti vehicle weapon :P)
Ook heb ik een Custom W2000 aan me collectie toegevoegd, ontieglijk fijn snipen is dat.
Dat .22 pistooltje dat je wel vaker ziet in Hitman shots met geintegreerde sniper ook trouwens.

* P5ycho weaponcollector :)

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• RedHat
Ik ben nu voor't eerst in die arab-stad... Knal ik die gozertjes in die huis neer met silenced, gaat die baas weg ofzo, mission failed :(

• Darkvater

Darkvater

oh really?

RedHat schreef op 13 oktober 2002 @ 12:00:
Beetje fout.
Pak meteen rifle uit kluisjes, loop naar boven, knal guards neer in kamertje, trek kleding aan, loop helemaal om, ga in dat gebouw, kill generaal, loop terug naar station, klaar.

Sneller, en maar 2 kills voor nodig oid
Wat zijn jullie agressief zeg! Ik heb die level alleen maar de generaal vermoord. Als je richting riool gaat, dan zie je die guard achter een paar kasten verdwijnen, dan ren je snel achter hem die deur door, en hoef je niemand te vermoorden.

Je wacht natuurlijk eerst voordat de 2e guard die naar hem toeliep weg is :)

• RedHat
hehe.

Ikke Zit nu in dat arabische level. Meteen links, bij dat huisje rechts, deur open, trap op, gast neerknallen (hij ziet mij niet, meteen dood), en er komen toch guards :(

• Houston3

Houston3

ole

weet iemand hoe ik in de basement kom in dat kasteel ?

• bop
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Houston3 schreef op 13 oktober 2002 @ 13:51:
weet iemand hoe ik in de basement kom in dat kasteel ?
erheen lopen!

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Darkvater schreef op 13 oktober 2002 @ 13:24:
[...]

Wat zijn jullie agressief zeg! Ik heb die level alleen maar de generaal vermoord. Als je richting riool gaat, dan zie je die guard achter een paar kasten verdwijnen, dan ren je snel achter hem die deur door, en hoef je niemand te vermoorden.

Je wacht natuurlijk eerst voordat de 2e guard die naar hem toeliep weg is :)
Ik heb ook aalleen die generaal gepopt. Station kun je met timing uitkomen zonder guards te killen/alerts. Dan ga je het riool in, en eruit waar die truck staat, daar ligt een uniform. Dan ga je naar dat gebouw, pop, en dezelfde route terug. Easy does it... :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Weet iemand wat ik moet doen in St. Petersburg Revisited ?

• Remi

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 15:05:
Weet iemand wat ik moet doen in St. Petersburg Revisited ?
Erm cancel that.......

• P5ycho
RedHat schreef op 13 oktober 2002 @ 13:03:
Ik ben nu voor't eerst in die arab-stad... Knal ik die gozertjes in die huis neer met silenced, gaat die baas weg ofzo, mission failed :(
op t dak gaan zitten met de svd sniper die je achterin kunt jatten, pakkie aan van zo'n guard.... op t dak gaan zitten, via raam die luitenant een extra luchtgaatje geven, daarna rent die generaal oid weg, kun je meteen ook neermaaien. ff w8en tot het wat rustiger is en dan de map en key ophalen, klaar :)

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01 14:15

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

mijn vraag.

ik moet nu een gast uit een Russische basement halen en met dat gastje ontsnappen ik ben nu bij die gast maar hoe krijg ik heb er uit ? ik heb al mijn spullen al opgehaald bij dat fck krat ... maar hoe krijg je die duur open ? waar die gevangene zit heb die generaal al dood geschoten die bij die gevangenen zat. heb ik gedaan vanuit dat kijkhok maar hoe krijg ik die gast er nu uit ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Remi

Remi

Moo!

BruceLee schreef op 13 oktober 2002 @ 15:33:
mijn vraag.

ik moet nu een gast uit een Russische basement halen en met dat gastje ontsnappen ik ben nu bij die gast maar hoe krijg ik heb er uit ? ik heb al mijn spullen al opgehaald bij dat fck krat ... maar hoe krijg je die duur open ? waar die gevangene zit heb die generaal al dood geschoten die bij die gevangenen zat. heb ik gedaan vanuit dat kijkhok maar hoe krijg ik die gast er nu uit ?
lees het topic eens door want dat is al eerder uigelegd.

• BruceLee

BruceLee

t hele topic ..... zeg het dan gewoon ff ...

ik kan niet vinde hoe je die deur open krijgt ...

• Remi

Remi

Moo!

BruceLee schreef op 13 oktober 2002 @ 15:41:
t hele topic ..... zeg het dan gewoon ff ...
Zo blijf je wel doorgaan he. :{

Maar goed...

Holster je wapens en ga bij het raam staan, nu kun je d'r doorheen klimmen als het goed is.

Normaal maak je gebruik van de pager en phone die je hebt. De pager leg je voor de deur neer, je belt de pager op. De generaal komt naar buiten en die geef je een extra gaatje in z'n hoofd.

• BruceLee

BruceLee

door het raam klimmen kan dat echt ik gooi ak neer holster dingen en dan loop ik tegen dat gat op nix ... ( vanuit ovservatie ruimte heh niet waar die gast zit .. )

• Houston3

Houston3

ole

is er nou echt niemand die weet hoe ik in dat stomme basement ding kom in dat kasteel :/

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Ja ik snap nog steeds niet wat de bedoeling is bij de ninja int sneeuw.
"Find the secret passage"
Tis een frikking doolhof daar, maar ik heb geen doel voor ogen eigenlijk....

• P5ycho
RUFFNECK schreef op 13 oktober 2002 @ 16:39:
Ja ik snap nog steeds niet wat de bedoeling is bij de ninja int sneeuw.
"Find the secret passage"
Tis een frikking doolhof daar, maar ik heb geen doel voor ogen eigenlijk....
welke is dat, dat je met een kruisboog begint? met die vrachtwagens?

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:39
Alpha-sphere schreef op 07 oktober 2002 @ 18:35:
Yes ik heb 'm gehaald! Rating: Ninja extraordinaire

Ik heb het zo gedaan. Leg gelijk de eerste gast die je tegen komt om met de silenced beretta zodat je ongestoord je sniper kan pakken. ga de riolering in dat midden op de weg zit. In de riolering kijk je even op de map om te zien waar je bent en waar je heen moet. ga dan naar de een na linkse riolering uitgang. Als je daar bent kom je midden op de weg uit de riolering. ga richting de radiotoren (wahtever het ook mag zijn) en leg die guard daar om met de silenced beretta. Lockpick de deur en ga helemaal naar boven. Save nu. dan wacht je totdat die 2 knakers daar staan te lullen en probeer je ze allebei te doden met 1 schot of misschien 2 en als je klaar ben dan ga je weer rustig naar je speedboot :)

[afbeelding]
Allemaal leuk maar hoe kom ik aan die sniper :s
Ik heb die helemaal niet.

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

P5ycho schreef op 13 oktober 2002 @ 16:45:
[...]

welke is dat, dat je met een kruisboog begint? met die vrachtwagens?
Ja die

• P5ycho
links aanhouden, zodat die sniper je niet ziet... die ene witte ninja die je dan bij de vrachtwagen tegenkomt mollen, zijn coat pakken en de put ingaan een klein stukkie verderop. daar naar beneden, zorgen dat je neit gespot wordt. naar rechts aanhouden en de eerste de beste vrachtwagen gewoon injumpen. weg meevolgen en elke ninja die zn kop in de vrachtwagen steekt een gaatje toebrengen. aan het eind van de tunnel eruit jumpen en naar het eind lopen :)

Zit nu bij level genaamd 'st petersburg revisited', maar heb last van een vreselijk irri bug, kan namelijk geen ventjes raken met m'n sniperrifle, ik schiet en er gebeurt gewoon niks. ik word wel door hun geraakt :(

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Godver. In Hidden Valley dat je undetected die castle in moet komen, moet je daarvoor 2 generatoren disablen. Heb je de 2e uitgezet, zegt die trut, je d'er is een derde, we weten niet waar, veel plezier :(.

Ik heb meer dan een uur zitten zoeken, maar niet gevonden. Dan maar gewoon de exit genomen, en het level gehaald :?

• bop

bop

VisualWeb

weet iemand waar je het guidance system geval kan vinden in dat kasteel ? want ik heb iedereen dood (= mass murderer ) maar ik kan dat ding nergens vinden

• Darkvater

Darkvater

oh really?

FLeSH schreef op 13 oktober 2002 @ 18:05:
weet iemand waar je het guidance system geval kan vinden in dat kasteel ? want ik heb iedereen dood (= mass murderer ) maar ik kan dat ding nergens vinden
Heb je het voorfilmpje gezien van die missie? Hyamoto zet dat ding in het museum :)

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Damn zeg, die missie dat je de derde generaal moet mollen en de gevangene bevrijden. Helemaal silent gedaan alleen een mannetje in het begin gepopt met mijn 9mm SD. Generaal dood, mannetje vrij, allemaal leuk en aardig maar zodra ik de lift naar boven neem krijg ik een filmpje en dan ben ik ongeveer al ontdekt. Is het mogelijk om dit deel ook zonder geweld te halen en zo ja, HOE. Nu kon ik er aan het eind alleen uitkomen door al die guards te AK-en voordat ik de bom plaatste :( Evengoed leuk, hoor, maar ik wil Silent Assassin halen :P

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-01 15:45
Remi schreef op 10 oktober 2002 @ 02:52:
[mad_dog schreef op 09 oktober 2002 @ 18:29:
iemand ook problemen met de scroll
ik heb logitech mouse en als ik scroll gaat ie dus helemaal naar beneden of helemaal omhoog...erg lastig als je voor een missie wapens wilt selecteren
iemand idee wat ik dr aan moet doen? ik heb al nieuwste drivers van logitech

(ik heb hem al ergens aanders gepost maar dat was verkeerd, dus ik probeer t gewoon nog een keer )]

[Users of Logitech mice might have problems using the mouse wheel in the game. Setting the middle mouse button to Middle Button; in the Logitech mouse setup menu usually fixes this.
]

Staat in de readme van Hitman 2.
sow ik heb t geprobeerd hoor, maar t helpt niet, en ik wordt r heel naar van, nog meer ideen?

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Willybubba schreef op 13 oktober 2002 @ 18:29:
Damn zeg, die missie dat je de derde generaal moet mollen en de gevangene bevrijden. Helemaal silent gedaan alleen een mannetje in het begin gepopt met mijn 9mm SD. Generaal dood, mannetje vrij, allemaal leuk en aardig maar zodra ik de lift naar boven neem krijg ik een filmpje en dan ben ik ongeveer al ontdekt. Is het mogelijk om dit deel ook zonder geweld te halen en zo ja, HOE. Nu kon ik er aan het eind alleen uitkomen door al die guards te AK-en voordat ik de bom plaatste :( Evengoed leuk, hoor, maar ik wil Silent Assassin halen :P
Voordat je de prisoner bevrijdt de bom al plaatsen. Voordat je hem bevrijdt, de bom af laten gaan. Kom je naar boven, zit die gozer bij die tafel vreemd te kijken.... maar je hebt de uniform van de generaal aan, dus gewoon langslopen, en alles zal goed gaan.

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:39
Heeft er niemand een oplossing voor me?

• RUFFNECK

RUFFNECK

Poentje

Willybubba schreef op 13 oktober 2002 @ 18:29:
Had je de surveillance system dinguz uitgeschakeld? Dan werken de camera's niet meer. :)

• P5ycho
GoEV6 schreef op 13 oktober 2002 @ 19:14:
Heeft er niemand een oplossing voor me?
sniper en 2 car bombs liggen achter die containers aan de overkant van de straat.

• RocketKoen
  • Laatst online: 16-01 09:24
OK, ik heb nu map 1 ook als silent assisin :)

#1 loop meteen naar rechts en verdoof de melkboer (2 flesjes)
#2 pak de kleren van de melkboer
#3 flikker je wapens op een hoopje
#4 verdoof de gast die buiten het poortje staat te pissen (3 flesjes) en doe zijn kleren aan
#5 loop door het deurtje en haal in de garage je sniper op. ga dan weer terug naar buiten.
#6 ga op de heuvel staan en sniper de baas van zn balkon af als ie helemaal achteraan staat (dan valt ie)
#7 gooi je sniper weg en loop richting main gate
#8 verdoof de postbode (3 flesjes) en pak zn kleren en bloemen
#9 loop nu rustig naar het hek, laat je frisken, en ga naar binnen. onder het balkon ligt de baas. pak de roomkey.
#10 lever de bloemen af bij de voordeur en loop cool weer naar buiten (naar waar je begon)
#11 wacht tot de lijfwacht (die weer wakker is) naar binnen is en doe dan de kleren van de melkboer aan. pak een krat boodschappen op een loop door de achterste deur naar binnen.
#12 loop nu naar de kelder, check het kamertje, flikker de boodschappen op de grond en loop weer naar buiten.
#13 pak je wapens weer op en maak dat je wegkomt.

et voila, silent assisin en een mooi bonus wapen

btw hoe maak je screens?

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Tsjeez m'n eerste post!!!

Ik heb Hitman 2 nu ook gekocht, en ik vind het echt een topspel, prachtige graphics en muziek, alles is gewoon geweldig aan deze game! Maar ik zit vast :( in het 2e level nog wel, ik ben goed en wel binnen gekomen in dat huis, ik heb the don neergeslagen, en nu moet ik die priester gaan bevrijden, maar telkens als ik bij die deur kom in de kelder, zegt ie dat de deur opslot zit. Hoe kom ik die duur door? Of zit ik helmaal verkeerd?

Iedere hulp is welkom!

• Houston3

Houston3

ole

kan iemand me met een screenie ofzo even duidelijk maken hoe je in het museum komt (of basement) waar dat guidence geval is , want ik zoek me rot en ik kan het maar niet vinden :/

• P5ycho
RocketKoen schreef op 13 oktober 2002 @ 19:28:

#4 verdoof de gast die buiten het poortje staat te pissen (3 flesjes) en doe zijn kleren aan
#5 loop door het deurtje en haal in de garage je sniper op. ga dan weer terug naar buiten.
#6 ga op de heuvel staan en sniper de baas van zn balkon af als ie helemaal achteraan staat (dan valt ie)
#9 loop nu rustig naar het hek, laat je frisken, en ga naar binnen. onder het balkon ligt de baas. pak de roomkey.
#10 lever de bloemen af bij de voordeur en loop cool weer naar buiten (naar waar je begon)
#11 wacht tot de lijfwacht (die weer wakker is) naar binnen is en doe dan de kleren van de melkboer aan. pak een krat boodschappen op een loop door de achterste deur naar binnen.
#12 loop nu naar de kelder, check het kamertje, flikker de boodschappen op de grond en loop weer naar buiten.

btw hoe maak je screens?
5 x Silent Assassin = M4 :)

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

RocketKoen schreef op 13 oktober 2002 @ 19:28:

btw hoe maak je screens?
't kan simpeler. Check m'n site in m'n sig voor een beknopte walkthrough.

Overigens kan je gewoon Print Scrn knopje gebruiken icm met paint of een andere programma.

The trade of the tools

• RocketKoen
ik heb jouw verhaal gelezen, maar dit spel gaat er toch om om op verschillende manieren silent te halen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vorsouw/files/win.JPG

TheS4ndm4n#1919

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Verwijderd schreef op 13 oktober 2002 @ 19:33:
Tsjeez m'n eerste post!!!

Ik heb Hitman 2 nu ook gekocht, en ik vind het echt een topspel, prachtige graphics en muziek, alles is gewoon geweldig aan deze game! Maar ik zit vast :( in het 2e level nog wel, ik ben goed en wel binnen gekomen in dat huis, ik heb the don neergeslagen, en nu moet ik die priester gaan bevrijden, maar telkens als ik bij die deur kom in de kelder, zegt ie dat de deur opslot zit. Hoe kom ik die duur door? Of zit ik helmaal verkeerd?

Iedere hulp is welkom!
De Don heeft de sleutel bij zich. Zoekt en gij zult de kamer openkrijgen :P
RUFFNECK schreef op 13 oktober 2002 @ 19:20:
[...]

Had je de surveillance system dinguz uitgeschakeld? Dan werken de camera's niet meer. :)
Nee... :) Snel weer proberen... het level erna is wel makkelijker btw, Invitation to the Party.

Verwijderd

Willybubba schreef op 13 oktober 2002 @ 19:57:
[...]

De Don heeft de sleutel bij zich. Zoekt en gij zult de kamer openkrijgen :P

[...]

Nee... :) Snel weer proberen... het level erna is wel makkelijker btw, Invitation to the Party.
Oke bedankt ik ga het gelijk proberen!

• silentsnow

silentsnow

« '-_-' »

RocketKoen schreef op 13 oktober 2002 @ 19:53:
ik heb jouw verhaal gelezen, maar dit spel gaat er toch om om op verschillende manieren silent te halen :P

[afbeelding]
Das waar. Dat maakt he spel juist leuk :) Je kan op meerdere manieren het spel spelen, en zelfs op meer dan een manier de silent assasin behalen. Echter, jij hebt in level 1 toch geen vol balkje "stealth" >:)

The trade of the tools

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2025
heeft er iemand een savegame van na de missie met het bootje? kom echt niet verder :'(

• P5ycho
zijn wel meer bootjes :) welke bedoel je?

Ik heb het zojuist uitgespeeld btw.

Superirritant dat deze game niet met profielen werkt, en savegames niet hernoemd kunnen worden. Ook verlies je wapens in je toolshed als je een oudere savegame laadt om een missende op te halen, alle erna behaalden verlies je dan weer. vervelend. Had veeeel beter gekund.

• RocketKoen
silentsnow schreef op 13 oktober 2002 @ 20:06:
[...]

Das waar. Dat maakt he spel juist leuk :) Je kan op meerdere manieren het spel spelen, en zelfs op meer dan een manier de silent assasin behalen. Echter, jij hebt in level 1 toch geen vol balkje "stealth" >:)
tsja, 1 close encounter he...
had nie zoon zin om te sneaken toen ik die guard verdoofde, zal ie wel ff gemerkt hebben dat ik er was voordat ie ging slapen

TheS4ndm4n#1919

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2025
volgens mij is dat in dat park level 3 of 4. Als je de savegame kunt mailen heel graag :)

savegame van level erna natuurlijk he ;)

wichervoortman@hotmail.com

• bop

bop

VisualWeb

Hoe kan ik in de basement komen of in het museum van het kasteel om het guidance system geval te vinden...

• P5ycho
amdrulezzz schreef op 13 oktober 2002 @ 21:59:
volgens mij is dat in dat park level 3 of 4. Als je de savegame kunt mailen heel graag :)

savegame van level erna natuurlijk he ;)

wichervoortman@hotmail.com
ik heb em zonet nog gedaan, ben bezig met alles op Silent Assassin rating te halen. Is echt makkelijk hoor, je spurt naar de overkant, pakt de wapens die er liggen, schiet die guard die ff later om de hoek komt aan gort met een silenced pistol of laat em weglopen (wat jij wilt) en rent daarna het riool in op t midden vand e weg. je sjeest helemaal naar achteren en molt dat ventje bij de radiotoren ook emt een SD gun. klim de toren op, schiet die lui omver (eerst de groene gozer, zodat je voor de andere nog een kans hebt bij zijn limo links eventueel), daarna door sewer terug en naar je bootje karren. thats all.

note: als je dit al moeilijk vind dan wens ik je veel suc6 bij de rest, wordt alleen maar nog erger.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste