Vaag probleem hier met paths nu in mun ONS level.
Ik ben zoals ik stukje terug in topic heb vermeld, bezig met een ONS level. Ik ben het level nu aan het uitbreiden qua groote en extra nodes.
In de eerdere versies, werkte (na tip van NoZ) alles gewoon perfect:
- bots konden alle voertuigen gebruiken
- bots konden jumppads gebruiken
- bots wisten echt alle paths die ik dmv pathnodes had aangegeven vinden en gebruikten ze ook.
Nu heb ik hetzelfde level onder andere naam gesaved, met extra nodes en ruimte erbij. Heb rebuild paths gedaan, en zie ook alle paths. Rebuild all gedaan, gewoon alles wat ik moet doen. En werkt ook altijd perfect. Maar nu werkt nix meer qua paths. De bots kunnen in 1x niet meer in de voertuigen, jumppads zien ze nie enzovoort. Ik heb in de editor gekeken of de paden er nog zijn, en die zijn er gewoon (zie onderstaand linkje voor screenie ervan). Ik krijg bij klikken op build changed paths melding dat in 1x allemaal nodes geen forced paths meer hebben, maar als ik dat ga checken hebben ze het allemaal gewoon! Is dit een bug ofzo ?? Wel erg vervelend dan. Want dat kan dus betekenen dat ik alle roadpaths etc eruit moet gooien en het helemaal opnieuw doen !!
Please, vertel me dat dit niet hoeft ! En zoja, so be it dan maar ... Level begint net zo vet te worden !!
Linkie naar screenshot:
http://home.wanadoo.nl/kn...K%20ONS%20level/paths.jpg
[
Voor 7% gewijzigd door
JediUberknaft op 07-06-2004 22:44
]