Hallo, ik dacht gisteren: "Ja, laten we eens een vette t68i halen met die Ph4tt3 actie van vodafone". ok no problem, op het fietske daar naar toe. Een maal bij het invoeren van mijn gegevens aangekomen, drukt die vent daarna op versturen. Geeft ie 1 minuut later de mededeling: "Sorry, wij kunnen dit abbonement niet afsluiten". Verder wisten hun van nix. Ok ik naar huus, belletje met vodafone. Belvrouwtjes daar konden: "Sorry, maar wij hebben geen toegang tot de gegevens waarom iemand wordt geweigerd". Wel zei ze dat als er een wanbetaler voor me in me ouderlijk huis had gewoond het een rede kon zijn.
Ok ik weer trug en dit keer ging ik het proberen met mijn vaders adres. Tevens belcompany wist niet waarom het was.... Helaas, het lukte weer niet. Toen zeiden ze opeens dat vodafone een credit check deed ofzo. Najah ik balen en naar huis toe. Ik ga nu zo geld storten enzo.
Mijn vraag:
==========
Wie kan hier niet rood staan op zijn bankrekening, heeft een vodafone abbonemtn toch kunnen afsluiten. En wat ik dan eigenlijk wil weten. Hoeveel geld moet er op mijn rekening staan enzo?
Ok ik weer trug en dit keer ging ik het proberen met mijn vaders adres. Tevens belcompany wist niet waarom het was.... Helaas, het lukte weer niet. Toen zeiden ze opeens dat vodafone een credit check deed ofzo. Najah ik balen en naar huis toe. Ik ga nu zo geld storten enzo.
Mijn vraag:
==========
Wie kan hier niet rood staan op zijn bankrekening, heeft een vodafone abbonemtn toch kunnen afsluiten. En wat ik dan eigenlijk wil weten. Hoeveel geld moet er op mijn rekening staan enzo?