|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
bla?
Omdat er van uitgegaan wordt dat alles goed verloopt.pven schreef op 02 november 2002 @ 10:32:
Ondanks dat ik als klant ben geweigerd bij Vodafone heeft Telecomadvies.nl wel 73 EUR afgeschreven van mijn credit-card ?!?![]()
Uiteraard heb ik gebeld met de credit-card-firma en ik krijg zonder al te veel moeite dat geld terug. Maar dan nog: waarom schrijven die h*fters dat geld überhaupt af ...
Vandaag kreeg ik het afschrift van mijn credit-card binnen, vandaar deze 'late' reactie.
Leuk voor jeQ-bone schreef op 02 november 2002 @ 10:34:
ik kan niet rood staan maar toch hebk een t68i met vodafone
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Zoek even op internet op de wet persoonsregistraties, dan kun je heel wat punten vinden om te zorgen dat je niet onterecht zal worden afgewezen.
Maar zo'n creditwaardigheidscheck is in mijn ogen wel goed, er lopen nogal wat wanbetalers rond in Nederland.
Dan vind ik het toch best naïef van Telecomadvies dat ze daar blind van uit gaan.Smarron schreef op 02 november 2002 @ 10:50:
[...]
Omdat er van uitgegaan wordt dat alles goed verloopt.
Overigens hebben ze me heel snel gemeld dat ik ben geweigerd. Op dag X heb ik me aangemeld, op dag X+2 heb ik gelezen dat ik ben geweigerd en op dag X+20 word er geld afgeschreven.
Waar je bij Vodafoon geweigerd wordt voor een abbonementje van 16 euro in de maand wil Visa je nog een credit van 2.500 euro geven...
Verwijderd
Een hypotheek hebben is uiteraard geen probleem; andere schulden kunnen een reden tot afwijzing zijn.
De validatie bij het BKR levert slechts een positief of negatief advies; op de reden(en) wordt verder niet ingegaan.
In principe heb je bij Vodafone natuurlijk ook een soort krediet. Je abonnementje is misschien slechts 16 euro per maand, maar je kunt in een maand veel meer bellen, zonder dat je vooraf iets betaalt. Bij een verbruik van richting de 2500 euro zal Vodafone waarschijnlijk wel een voorschot verlangen.martinweb.nl schreef op 02 november 2002 @ 14:17:
Volgens mij gaat dat o.a. bij Vodafone niet helemaal goed. Vul in als beroep 'student' en je hebt volgens mij direct een kans van 50% om geweigerd te worden.
Waar je bij Vodafoon geweigerd wordt voor een abbonementje van 16 euro in de maand wil Visa je nog een credit van 2.500 euro geven...
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Verwijderd
Kan het me best voorstellen in sommige gevallen. Als je weet hoeveel tijd V. kwijt is aan schuldbetalingen en als je ook nog eens weet hoeveel schulden sommige mensen hebben, dan kan ik me best goed indenken dat risicogroepen geweerd worden.Duur schreef op 05 oktober 2002 @ 10:41:
en vodafoon weigert soms hele wijken een abbo te verkopen... of als je in een in hun ogen 'verkeerd' beroep hebt,
Maar dat zullen ze je nooit zeggen, zelfs een advocaat krijgt een standaardbriefje terug met de mededeling "wij hebben uw gegevens onderzocht, maar ook met deze nieuwe gegevens moeten wij u weigeren"
En de brief die verstuurt werd vroeg alleen om de reden van weigering... vroeg... eiste...
De echte reden krijg je maw niet te horen tenzij je zoveel kosten wil maken dat je via de rechter een beslag op de administratie kunt leggen... en dan de boel zelf uit pluizen... (als ze dat dan niet al vernietigt hebben).
Een leverancier heeft overigens het recht een klant te weigeren.
En een creditcheck kan echt niet achterhalen of jij rood staat hoor. Die gegevens mag een bank niet vrijgeven. Wel kunnen ze bij de BKR......... (ach ja, het is al 100 keer gezegd geloof ik.)
Vette pech dus.
Zoals gezegd: wat ongelooflijk naïef. Twee dagen na mijn aanvraag wist ik al dat ik was geweigerd, maar desondanks wil Telecomadvies die twee dagen niet wachten. Ik ben me aan het afvragen of ik 'ergens' een formele klacht in kan dienen, want ik vind dit nergens op slaan.Geachte heer of mevrouw pen,
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij weten niet van te voren dat u geweigerd
wordt bij Vodafone dus wordt het geld altijd eerder geincasseerd.
Met vriendelijke groet,
http://www.telecomadvies.nl
Tel: 0900-8238437
Fax: 010-2807109
Verwijderd
Tsja wat zal ik hierover zeggen... Je kies voor een i-net winkel en laat je door hen registeren terwijl je misschien voor ietjes meer via een Citypoint dit kon doen. Je had dan dit allemaal niet hoeven mee te maken. Ik hoop dat je snel je geld terug krijgt. Alvast succes ermee!pven schreef op 04 november 2002 @ 13:16:
Hmz, bericht van Telecomadvies:
[...]
Zoals gezegd: wat ongelooflijk naïef. Twee dagen na mijn aanvraag wist ik al dat ik was geweigerd, maar desondanks wil Telecomadvies die twee dagen niet wachten. Ik ben me aan het afvragen of ik 'ergens' een formele klacht in kan dienen, want ik vind dit nergens op slaan.
Citypoint = Vodafone = firma die me heeft geweigerd ...Verwijderd schreef op 04 november 2002 @ 20:52:
[...]
Tsja wat zal ik hierover zeggen... Je kies voor een i-net winkel en laat je door hen registeren terwijl je misschien voor ietjes meer via een Citypoint dit kon doen. Je had dan dit allemaal niet hoeven mee te maken. Ik hoop dat je snel je geld terug krijgt. Alvast succes ermee!
En mijn 73 EUR is weer netjes terug gestort op mijn credit-card.pven schreef op 02 november 2002 @ 10:32:
Ondanks dat ik als klant ben geweigerd bij Vodafone heeft Telecomadvies.nl wel 73 EUR afgeschreven van mijn credit-card ?!?![]()
Uiteraard heb ik gebeld met de credit-card-firma en ik krijg zonder al te veel moeite dat geld terug. Maar dan nog: waarom schrijven die h*fters dat geld überhaupt af ...
Vandaag kreeg ik het afschrift van mijn credit-card binnen, vandaar deze 'late' reactie.
Langzaam aan merk ik dat het bij al die online GSMshops erg gesteld is. Telecomadvies schrijft geld af terwijl ze niets kunnen leveren, GSMstunter laat me nu al 3,5 week wachten zonder ook maar iets te laten horen of zien ...
Goedkoop lijkt inderdaad duurkoop te worden.
ik ben zelf net 18 student werk parttime en heb ook zonder problemen een abbo bij vodafone kunnen afsluiten , lijkt me ook helemaal geen probleem als je altijd netjes volgens de regeltjes leeftquote:
--------------------------------------------------------------------------------
martinweb.nl schreef op 02 november 2002 @ 14:17:
Volgens mij gaat dat o.a. bij Vodafone niet helemaal goed. Vul in als beroep 'student' en je hebt volgens mij direct een kans van 50% om geweigerd te worden.
Niet helemaal waar, heb afgelopen week een abbo bij vodaphone afgesloten en de dame die me perfect hiel (citypoint Ferdinand Bol, amsterdam) vertelde me dat je soms zelfs op basis van Postcode geweigerd kan worden.DaTimMan schreef op 17 november 2002 @ 15:13:
[...]
ik ben zelf net 18 student werk parttime en heb ook zonder problemen een abbo bij vodafone kunnen afsluiten , lijkt me ook helemaal geen probleem als je altijd netjes volgens de regeltjes leeft, maakt helemaal niet uit of je stundent ben
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Uitschrijfbewijs van de bank? More info please!RobIII schreef op 17 November 2002 @ 15:22:
Heb pas een huis gekocht, en bij het aanvragen van mijn hypotheek bleek dat ik bij het BKR bekend stond (en dan in de negatieve zin ;-). Ik stond echter al weer jaaaaren in de plus (en vet ook), maar daar wist het BKR niks van. Effe naar de bank lopen en vragen om een uitschijfbewijs van het BKR en het is klaar... Kost overigens noppes..
Wat een onzin. Ik weet zeker dat er geen enkele reden is om mij te weigeren, ik heb geen schulden (op mijn hypotheek na) en ik heb nog nooit een rekening te laat betaald ...DaTimMan schreef op 17 November 2002 @ 15:13:
[...]
ik ben zelf net 18 student werk parttime en heb ook zonder problemen een abbo bij vodafone kunnen afsluiten , lijkt me ook helemaal geen probleem als je altijd netjes volgens de regeltjes leeft, maakt helemaal niet uit of je stundent ben
zit dat ook geregd bij BKR ?
Nee. Openstaande rekeningen worden niet bijgehouden.xMvZx schreef op 18 november 2002 @ 02:31:
kheb ooit eens een keer een incassobureau gehad voor m`n materiaal kosten voor school =P
zit dat ook geregd bij BKR ?
Het gaat om schulden van financieers. Dus als je te laat betaald bij aflossing van hypotheek, lening etc. Dus als je bij wehkamp iets besteld op afbetaling en je dan je maandelijkse aflossing niet optijd betaald dan gaan ze als het te lang duurd dit melden bij BKR.
Maar zoals al heel vaak gezegd is in dit topic; niet bij rood staan, huurschuld of rekeningen niet betalen (gas/water/licht of internetkabel-abbo etc.)
Klopt het is dan ook slim om je aanmelding te doen op adres van bijvoorbeeld je ouders, na 2 maanden laat je het omzetten naar je huidige adres en is het geen enkel probleem.Smarron schreef op 17 November 2002 @ 18:21:
Even ter aanvaulling. Studenten worden vaker in de eerste plaats geweigerd, vanwege zij in studentenhuizen wonen. Hier hebben dan weet ik veel hoeveel mensen gewoond. Met negatieve en positieve registraties. Het is dan vaker dat je wordt afgewezen, want het systeem vind het niet leuk als er bijv. 38 mensen op 1 adres wonen. Maar na wat moeite doen, wordt je heus wel goed gekeurd. Maar veel mensen nemen die moeite niet en beginnen al meteen te zeuren enzo.
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
D*mn ... I M PISSED! ... Op dit antwoord heb ik 40 dagen moeten wachten.
Never-nooit-niet Vodafone voor mij.
Dus een nieuw abbo aangevraagd, maar ook geweigerd..
Ik denk ook vanwege BKR enzo... ben nie zo vlot met betalingen
- NAC Breda -
geef ze wel een beetje gelijk als je geen vast inkomen heb dus werk, zonder geld kan je niet betalen en je moet wel op tijd kunnen betalenpven schreef op 25 november 2002 @ 21:50:
Ik heb zo-waar een brief van Vodafone ontvangen. De reden dat ik geweigerd ben is ... DAT IK MIJN WERKGEVER NIET HEB INGEVULD ?!?
D*mn ... I M PISSED! ... Op dit antwoord heb ik 40 dagen moeten wachten.![]()
![]()
Never-nooit-niet Vodafone voor mij.
Vind ik wel vaag, want je bent immers al een Vodafone klant.Ritchie schreef op 25 november 2002 @ 23:09:
Ik heb een vodafone abbo, maar wilde een nieuwe foon.
Dus een nieuw abbo aangevraagd, maar ook geweigerd..
Ik denk ook vanwege BKR enzo... ben nie zo vlot met betalingen
Hmm, ik vind Vodafone wel een beetje apart worden gezien veel vage problemen hier te lezen zijn, welke je bij andere providers niet zou verwachten.
bij elke provider wordt er in de winkel gecheckt door de provider of ze je een abbo willen verkopen. Er wordt gekeken naar de juistheid van je id bewijd (nr's etc) en er wordt gekeken of jouw naam bekent is op zwarte lijsten, of je crediet waardig bent (bij die lui in tiel) en er wordt gekekn of er op jouw adres wan betalers wonen, daarnaast kijken ze, bij vodofone iig of je student bent (is niet meteen afwijzing maar wel een soort min punt).
In de winkel kunne ze je helaas niet vertellen waarom je niet geaccepteerd ben simpelweg omdat ze dat ook niet weten, ze vertellen je dat nooit.
wat je nou moet doen is iig contact opnemen met fodavone helpdesk en formulier aanvragen waarmee je de reden kan opvragen voor je afwijzing. Dan kan het nog een keer behandeld worden. (kan best zijn dat je pas verhuist bent? en nu woont op oud-wanbetalers-adres).
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Verwijderd
€ 2000 per jaar is peanuts......Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 20:39:
ik ben een student sta geregeld roodben een redelijke wan betaler
maar toch wordt elk abonement goedgekeurd
gek he ik bel voor 2000,- euro per jaar
Ik BEN hoofdsponsor van BEN
€ 166,67 per maand is niks!
En je wil niet weten hoe groot de afdeling "nabetalingen" bij BEN is... Onwijs
[ Voor 12% gewijzigd door Ginz op 26-11-2002 20:56 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Niet alleen bij Ben trouwens, bij alle providers zijn echt heel veel mensen dagelijks bezig om de betalingen geïnd te krijgen. Met afbetalingsregelingen en proefperiodes enz. Die mensen zijn soms af en toe meer financieel adviseur, of mentor voor jongeren die niet met geld en rekeningen kunnen omgaan.ginz2002 schreef op 26 november 2002 @ 20:53:
[...]
€ 2000 per jaar is peanuts......
€ 166,67 per maand is niks!
En je wil niet weten hoe groot de afdeling "nabetalingen" bij BEN is... Onwijs
Maar Ben zal door het relatief jonge klantenbestand wel meer werk hier aan hebben dan de andere providers.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit zou betekenen dat mensen met bv. een uitkering NOOIT een abonnement bij Vodafone af zouden kunnen sluiten. Daarnaast vraag ik een prive-abbo aan en daarbij voel ik me niet geroepen om Vodafone alles te melden over mijn werkgever. Ze kunnen wat simpeler vragen of je (bv.) een vast inkomen hebt in plaats van alles over je werkgever te vragen?DaTimMan schreef op 26 november 2002 @ 18:58:
[...]
geef ze wel een beetje gelijk als je geen vast inkomen heb dus werk, zonder geld kan je niet betalen en je moet wel op tijd kunnen betalen
Verwijderd
De straat, Wijk
Wie er voor je in het huis heeft gewoont, of het een studenten huis is.
Je eigen leningen enzo,
de mensen in de winkel krijgen het zelfde te horen als dat jij van hen hoord dit i.v.m de persoons gegevens, meestal moet je een brief schrijven om de achter liggende reden van een afwijzing te horen !
Ja, en blijkbaar een klant die het niet al te nauw neemt met betalingstermijnen. Dan vind ik het niet heel gek dat Vodafone het abonnement niet wil verlengen.Smarron schreef op 26 November 2002 @ 20:29:
[...]
Vind ik wel vaag, want je bent immers al een Vodafone klant.
Hmm, ik vind Vodafone wel een beetje apart worden gezien veel vage problemen hier te lezen zijn, welke je bij andere providers niet zou verwachten.
Als je het zo bekijkt, zou het wel een vorm van discriminatie zijn. Over het vaste inkomen. Hoe betrouwbaar is dat? De provider wil graag hard bewijs hebben en kan dat het beste doen door het de werkgever te vragen of een loonstrook o.i.d. Dit wordt echter alleen met twijfel gedaan.pven schreef op 26 november 2002 @ 22:04:
Dit zou betekenen dat mensen met bv. een uitkering NOOIT een abonnement bij Vodafone af zouden kunnen sluiten. Daarnaast vraag ik een prive-abbo aan en daarbij voel ik me niet geroepen om Vodafone alles te melden over mijn werkgever. Ze kunnen wat simpeler vragen of je (bv.) een vast inkomen hebt in plaats van alles over je werkgever te vragen?
Is wel netjes hoorVerwijderd schreef op 26 november 2002 @ 20:39:
ik ben een student sta geregeld roodben een redelijke wan betaler
maar toch wordt elk abonement goedgekeurd
gek he ik bel voor 2000,- euro per jaar
Ik BEN hoofdsponsor van BEN
Klopt, dit kunnen 1 van de redenen zijn. Het is echter een 1e afwijzing. Mocht je echt een abonnement willen en je hebt niks te verbergen, dan krijg je met een beetje moeite toch een abo.Verwijderd schreef op 26 november 2002 @ 22:09:
mijn broer werkt bij een coputer/gsm shop en hij heeft mij wel eens verteld dat het kan liggen aan:
De straat, Wijk
Wie er voor je in het huis heeft gewoont, of het een studenten huis is.
Je eigen leningen enzo,
de mensen in de winkel krijgen het zelfde te horen als dat jij van hen hoord dit i.v.m de persoons gegevens, meestal moet je een brief schrijven om de achter liggende reden van een afwijzing te horen !
Je kunt het ook zo zeggen: "Je medemens verpest het voor jou"
Dan nog in overweging nemen. Mocht die klant nou elke maand te laat betalen, maar wel facturen heeft van € 800,- per maand, dan zou ik hem voor geen goud kwijt willen! Zijn het nou facturen van € 50,- per maand, dan zou ik ook zeggen, daaaag !!pruiter schreef op 27 november 2002 @ 09:13:
[...]
Ja, en blijkbaar een klant die het niet al te nauw neemt met betalingstermijnen. Dan vind ik het niet heel gek dat Vodafone het abonnement niet wil verlengen.
nogmaals, ik bedoel er niks mee maar het viel me gewoon op
-
Klopt ja. En hij hoopt in ons ook wanbetalers te vinden die samen met hem stoer zijnginz2002 schreef op 28 november 2002 @ 21:05:
volgens mij is de topic-starter niet zo`n braaf ventje qua betalingen (niet lelijk bedoeld) maar hij heeft ook al een topic "[BEN] wanbetaler, wat gebeurd er mee?"
nogmaals, ik bedoel er niks mee maar het viel me gewoon op
Ik ben dus ook geweigerd door Vodaphone bij die T68i aktie. Heb 13 november een brief gestuurd en nog geen reaktie gehad
Klantenservice is wel heel aardig aan de telefoon + het is gratis bellen..best makkelijk met m'n prepaid.
Maar een meisje daar vertelde me dat het aan verschillende dingen kan liggen. Zoals of je papieren goed ingevuld zijn, in welke postcode je woont, noem maar op.
Nou ben ik en student en ik woon Amsterdam Zuidoost (bijlmer)
Volgens mij is dat niet in m'n voordeel. Maar ik ben Vodaphone onderhand beu geworden en ik denk dat ik maar voor ben ga. Ze schijnen daar betere service te geven en ze zijn zelfs nog goedkoper.
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Dat heb je heel goed. Je wordt in eerste instantie wel afgewezen, maar met een beetje moeit vanuit jouw kant is niks uitgesloten. Ik ben bang dat je met een contractsaanvraag bij Ben exact hetzelfde krijgt te horen.x-man schreef op 29 November 2002 @ 02:28:
Nou ben ik en student en ik woon Amsterdam Zuidoost (bijlmer)
Volgens mij is dat niet in m'n voordeel.
Als je slim bent, zet je de adresgegevens op je ouderlijk huis. Krijg je gewoon je facturen daar, that's all.
Dat is pure bull-shit.... je kan niet automatische afgewezen worden als je in de Bijlmer woon, zelfs niet bij VodafoneSmarron schreef op 29 november 2002 @ 08:13:
[...]
Dat heb je heel goed. Je wordt in eerste instantie wel afgewezen. [......]
-
Wanneer heb ik dat gezegd? Ik had het over x-man die reeds was afgewezen, niet dat als je in de Bijlmer woont, je automatisch (had dat woord al niet eens gebruikt) afgewezen wordt. Vanuit daar ben ik verder gaan praten, dus na de afwijzing. Het komt echter wel door het gebied waar x-man woont, dat durf ik te wedden.ginz2002 schreef op 29 November 2002 @ 14:39:
Dat is pure bull-shit.... je kan niet automatische afgewezen worden als je in de Bijlmer woon, zelfs niet bij Vodafone
Maarru ... het kan wel hoor, automatisch afgewezen worden als je in de Bijlmer (of waar dan ook) woont. Dat is aan de provider om te bepalen.
Oke, sorry...Smarron schreef op 29 november 2002 @ 17:14:
[...]
Wanneer heb ik dat gezegd? Ik had het over x-man die reeds was afgewezen, niet dat als je in de Bijlmer woont, je automatisch (had dat woord al niet eens gebruikt) afgewezen wordt. Vanuit daar ben ik verder gaan praten, dus na de afwijzing. Het komt echter wel door het gebied waar x-man woont, dat durf ik te wedden.
oke, dat is misschien wel aan de provider om dat te beslissen maar dat mag nietMaarru ... het kan wel hoor, automatisch afgewezen worden als je in de Bijlmer (of waar dan ook) woont. Dat is aan de provider om te bepalen.
Dat is bevooroordeling.... en dat mag niet... (opta)
-
Is goedginz2002 schreef op 29 november 2002 @ 18:30:
Oke, sorry...
Klopt, heb je gelijk in. Maar er mag zoveel niet ......oke, dat is misschien wel aan de provider om dat te beslissen maar dat mag niet
Dat is bevooroordeling.... en dat mag niet... (opta)
Pcies, dan zeggen ze gewoon: Ja, dat doen we niet, want we 'hebben geen dekking daar'Smarron schreef op 29 November 2002 @ 21:51:
[...]
Is goed
[...]
Klopt, heb je gelijk in. Maar er mag zoveel niet ......
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ik heb maar een ben extra 1 jarig abbonement genomen met de ericsson t200. Daar ben ik wel gewoon aangenomen.. %*$&#- vodafone
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
P290, P291, P288, P229. Weet iemand wat deze codes betekenen?
Nee, zegt me weinig. Waarschijnlijk codes die Vodafone zelf gebruikt.x-man schreef op 08 december 2002 @ 15:14:
Ik heb nogmaals een check gedaan bij een vodafone servicewinkel en die was ook geweigerd. Ze hebben me wel codes gegeven.
P290, P291, P288, P229. Weet iemand wat deze codes betekenen?
Maar wees blij met je Ben zou ik zeggen!
vodafone checkt aan de hand van het huis adres en de naam bij BKR in tiel.
Dus of slechte betalers op je huisadres (kan ook in het verleden zijn, voordat je er woonde)
of je naam staat icm je geboortedatum niet zo goed bekend. Heel soms gebeurt het wel eens dat mensen met zelfde naam en zelfde geboortedatum worden afgekeurd. De enige manier om achter de reden te komen is schrijven naar vodafone. Het adres stond hierboven al ergens.
Of een Abbo aanvragen bij KPN Mobile, als je daar wordt afgekeurd kun je telefonisch contact opnemen en hoor je de reden.. das makkelijker
Geachte mevrouw, heer,
Onlangs ontvingen wij van u een reactie waarin u informeerde naar de reden waarom wij uw aanvraag niet hebben geaccepteerd. Wij willen hier als volgt op reageren.
Op gronde van de Algemene Voorwaarden is Vodafone gerechtigd bij iedere nieuwe aanvraag vooraf een risico onderzoek uit te voeren op basis van de door u verstrekte gegevens en tevens op basis van informatie uit externe databanken. Het risico onderzoek alsmede de beslissing tot het al dan niet accepteren van uw aanvraag is een bijna volledig geautomiseerd proces. Vodafone kan geen verder inzicht verschaffen in de details van haar onderzoeks- en beoordelingsmethoden. In de kredietrisico beoordeling wordt echter niet op slechts een enkel detail van de informatie de beslissing op een aanvraag genomen. Uiteraard worden de uw gegevens ook vertrouwelijk behandeld met inachtname van de geldende privacy-wetgeving.
De afwijzing van uw aanvraag is gebaseerd op dit risico onderzoek en ons acceptatiebeleid op basis waarvan wij het momenteel niet raadzaam achen om met u een overeenkomst aan te gaan.
Wellicht biedt Vodafone iZi uitkomst voor u om toch mobiel te kunnen bellen.
Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.
Hoogachtend,
Vodafone N.V.
Afdeling Credit Assessment
Ik heb ze nog gebeld om te vragen wat nou de reden is waarom ik ben afgewezen, maar dat kan niemand me nogsteeds niet melden.
Hoewel het personeel erg vriendelijk is, is het beleid bij Vodafone dat niet! Een medewerker daar vertelde dat ik maar nog een brief moest sturen met de vraag voor een gedetailleerdere uitleg. *zucht*
Ja maar ik denk dat zelfs met een parlementair onderzoek en commissie van Traa er nog geen antwoord gegeven zal worden.Smarron schreef op 24 December 2002 @ 17:01:
Wat een bullshit. Ze kunnen echt wel weten waarom je bent afgewezen! Ondanks het een geautomatiseerd proces is, hebben ze de mogelijkheid om te bekijken wat de precieze redenen zijn geweest!
Heb het nu maar eens geprobeerd (weer bij GSMWeb.nl) onder mijn moeders naam en gegevens.
Ben benieuwd .....
Hier had uw reclame kunnen staan.
Niet echt toegevoegde waarde he... om te voorkomen dat mensen op hele oude posts gaan reageren doe ik deze dicht.
Dit topic is gesloten.
![]()