Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
Word dat nou niet saai, want het is toch alleen maar vliegen, beetje sturen etc..?Major Carnage schreef op 07 oktober 2002 @ 21:16:
Nog steeds onderweg naar EHAM..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of doen zich ook situaties voor als motor uitval, brand.
De enige simulator die ik heb gespeeld van MS was train simulator en dat vind ik saai.
Ziet er idd lekker uitjos_zwa schreef op 07 oktober 2002 @ 21:10:
jongens tjek http://www.justflight.com
er komt een nieuwe photographic scenery uit!!!!UK east nog wat...
tjek die screenshots!!
ziet er gelikt uit
Jij zal dat 777 panel wel zat zijnMajor Carnage schreef op 07 oktober 2002 @ 21:16:
Nog steeds onderweg naar EHAM..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En waarom doet die stront msn het nou weer niet
Tja zo'n lange vlucht is idd gauw saai. Het is zeker leuk om een paar keer tedoen. Ik vind het altijd zoiets dat je om 24:00 opstijgt en dat je dan lekker om 8:00 het vliegtuigje weer netjes kan neerzettenVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 21:39:
[...]
Word dat nou niet saai, want het is toch alleen maar vliegen, beetje sturen etc..?
Of doen zich ook situaties voor als motor uitval, brand.
De enige simulator die ik heb gespeeld van MS was train simulator en dat vind ik saai.
Maar ik heb respect voor de mensen die er de heletijd achter blijven in real time
oke dan maarVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 21:42:
Vergeet nou niet te stemmen!
Het kan nog steeds!
Hoe heb jij je payware kist het best leren kennen? (PSS,PIC,DF)
A-Alle manuals gelezen en toen begreep ik het gelijk!
B-Ik heb ervaring met andere vergelijkbare kisten PIC->DF, dus ik moest even kijken wat er anders was maar ik hoefde geen manuals meer te lezen.
C-Ik had geen ervaring in het begin en heb de manuals NIET gelezen. Met wat proberen en leren van de forum grootheden hier was het vliegen na een tijdje een fluitje van een cent.
[ Voor 0% gewijzigd door The_FrankO op 07-10-2002 21:45 . Reden: laatste, laatste ]
Verwijderd
Het kan nog steeds!
B-Ik heb ervaring met andere vergelijkbare kisten PIC->DF, dus ik moest even kijken wat er anders was maar ik hoefde geen manuals meer te lezen.
C-Ik had geen ervaring in het begin en heb de manuals NIET gelezen. Met wat proberen en leren van de forum grootheden hier was het vliegen na een tijdje een fluitje van een cent.
ik vind dit dus echt niet denderend er uit zien hoor. Op screenshots van 300 x 200 is het leuk, maar zodra ze groter worden, worden ze gewoon brak en ziet het er niet meer uit. Ik heb CYUL zelf nog niet geinstalleerd, maar ik zag al op een paar screenies dat er om het vliegveld echt zo'n vierkant is van zgn "photo-realistic textures" in de originele Microsoft scenerey, en dat past dus absoluut nietjos_zwa schreef op 07 oktober 2002 @ 21:10:
jongens tjek http://www.justflight.com
er komt een nieuwe photographic scenery uit!!!!UK east nog wat...
tjek die screenshots!!
ziet er gelikt uit
tampert, kriminalpolizei
En nu zit ik ook op GoT, dus tja.. tis niet zo dat ik alleen maar naar dat scherm zit te kijken ofzo
Die Russische METAR dingen werken echt voor geen meter samen met dat ActiveSky progje.. druk is weer 0, temperaturen zijn gaar.. etc
Verwijderd
Maar kan er onderweg ook nog iets gebeuren wat niet is ingepland?The_FrankO schreef op 07 oktober 2002 @ 21:40:
[...]
Ziet er idd lekker uit
[...]
Jij zal dat 777 panel wel zat zijnMaar het ziet er lekker uit
![]()
En waarom doet die stront msn het nou weer nietJuist nu ik hem nodig heb
WOW het is een wonder
[...]
Tja zo'n lange vlucht is idd gauw saai. Het is zeker leuk om een paar keer tedoen. Ik vind het altijd zoiets dat je om 24:00 opstijgt en dat je dan lekker om 8:00 het vliegtuigje weer netjes kan neerzettenZit je ook niet zo lang te wachten
Maar ik heb respect voor de mensen die er de heletijd achter blijven in real time
[...]
oke dan maarik heb het via een tutorial geleerd (de dreamfleet 737) waar ik alleen de basis heb mee geleerd. De rest voor dat vliegtuig heb ik hier opgestoken of door gewoon op wat knopjes te rammen
kan je instellen dat er iets gebeurt met bijv je enginesVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 21:48:
[...]
Maar kan er onderweg ook nog iets gebeuren wat niet is ingepland?
tampert, kriminalpolizei
ja, de PIC heeft failures die zomaar ineens gebeuren, en als je het progje 'FS maintainance' haalt, zitten daar ook heel veel failures in (wind die ineens wegvalt, gear wil niet meer omlaag, enz enz)Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 21:48:
[...]
Maar kan er onderweg ook nog iets gebeuren wat niet is ingepland?
Over het Wel en Wee van het personeel van Easyjet
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Verwijderd
P.S. Die poll, niet dat ik zo heel veel vanaf weet en zo goed kan vliegen maar heb de meeste kennis opgedaan d.m.v. veel oefenen. De dingen die je niet weet zoek je op in je manual (zoals ik SOMS..ghehe..meestal vroeg ik het)
Ik vlieg btw alleen maar PiC767
Even een rondje Nederland vliegen
Voor het eerst sinds maanden weer in een PSS 747. En dat is te merken

Hier nog even een linkje: ftp://205.252.89.41/dynam...oeing_747406_klm_asia.zip
[ Voor 0% gewijzigd door Floppie op 07-10-2002 22:49 . Reden: link toegevoed ]
Dat was in Fs 2000Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:10:
raar ik kan versnellen met A/P aan maar tot 4x
Zo PAI heeft weer een nieuwe release
Southwest
Hulde voor die mensen
pas op 5,02mb
Verwijderd
Gebruiken jullie allemaal bij elk vliegveld waar je zit charts?
Van wat dan zoal?
Verwijderd
resizen vind ik altijd wat lekkerder kijkenVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 22:14:
Als je hier nou pics post..hoe groot moeten die dan zijn? Is bijv. 1280x960 goed? (mijn formaat)

Die KLM Asia 747 is echt mooi!
Ik kan me herinneren dat de maker al een hele tijd geleden er mee bezig was!
Ik heb ooit Beta screenshots gezien op één van de avsim fora, maar dat is echt minstens 8 maanden geleden ofzo!!

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Mijn vlucht EHAM - LSZH (Zurich) op Vatsim is helemaal compleet geslaagd!
Was ook leuk, was EHAM_TWR en EHAM_APP bij takeoff.
Maar nu komt het bij, aankomst:
LSZH_CTR
LSZH_APP
LSZH_TWR
LSZH_GND
Was echt cool gewoon, vanaf FL390 to aan m'n gate helemaal atc begeleiding!
En ook nog eens een perfecte landing, MET LOC intercept, en dit keer wel op m'n hoogte gelet
Rdluca en Fly High zijn nu op de terug weg naar EHAM, daar heb ik helaas geen tijd voor, want ik moet nog wat huiswerk maken en daarna ga ik slapen, want morgen vroeg is er weer school
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
gefeliMcFlipp schreef op 07 oktober 2002 @ 22:32:
Woei!
Mijn vlucht EHAM - LSZH (Zurich) op Vatsim is helemaal compleet geslaagd!
Was ook leuk, was EHAM_TWR en EHAM_APP bij takeoff.
Maar nu komt het bij, aankomst:
LSZH_CTR
LSZH_APP
LSZH_TWR
LSZH_GND
![]()
![]()
Was echt cool gewoon, vanaf FL390 to aan m'n gate helemaal atc begeleiding!
En ook nog eens een perfecte landing, MET LOC intercept, en dit keer wel op m'n hoogte gelet
Rdluca en Fly High zijn nu op de terug weg naar EHAM, daar heb ik helaas geen tijd voor, want ik moet nog wat huiswerk maken en daarna ga ik slapen, want morgen vroeg is er weer school
tampert, kriminalpolizei
Mag ik deze nomineren voor de grappigste post van dit topic?nealzie schreef op 07 oktober 2002 @ 21:51:
ja, de PIC heeft failures die zomaar ineens gebeuren, en als je het progje 'FS maintainance' haalt, zitten daar ook heel veel failures in (wind die ineens wegvalt, gear wil niet meer omlaag, enz enz)
NOFI Nealzie, ik vond het een prachtversprekingtyping.
ja ik zat ook al te kijkenDelphi32 schreef op 07 oktober 2002 @ 22:37:
[...]
Mag ik deze nomineren voor de grappigste post van dit topic?Sinds wanneer is 'geen wind' een failure
NOFI Nealzie, ik vond het een prachtversprekingtyping.

Maar Flipp feli
Verwijderd
De DF 737 door A en een gedeelte C. Daarna heb ik de PSS Airbus geleerd (mijn favoriet) door A (en een heel klein beetjeVerwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 19:47:
Ik wil meer votes van iedereen!
In ieder geval: manuals are the things for me!
je hebt zeker nog de ouder versie van ActiveSky.. je moet even 1.1 downloadenMajor Carnage schreef op 07 oktober 2002 @ 21:47:
Ik was vanochtend gewoon ff snel opgestegen en toen rustig naar m'n werk gegaan
En nu zit ik ook op GoT, dus tja.. tis niet zo dat ik alleen maar naar dat scherm zit te kijken ofzo
Die Russische METAR dingen werken echt voor geen meter samen met dat ActiveSky progje.. druk is weer 0, temperaturen zijn gaar.. etc
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
...en als je terugschakelt gaat FS bij 4x opeens alles weer laden. Op zich logisch (hij kan die snelheid niet bijbenen wat betreft laden van textures en zo), maar ook heel irritant. Ik heb regelmatig gehad dat ik per ongeluk van 4 naar 8 ging en dat zit je vervolgens 30-40 seconden naar dat laadscherm te staren.Major Carnage schreef op 07 oktober 2002 @ 22:06:
Daarnaast kan je het hele gebeuren ook versnellen als het echt moet, met ap aan tot max 16x
Ik zelf vlieg nooit sneller dan 4x. En dan ook alleen op rechte stukken (anders kan de ap het niet behappen).
Door in FS95/98 alleen met de beschikbare freeware panels te vliegen. Daarmee leren vliegen; zonder A/P, plane met trimmen en throttle op de juiste hoogte houden en zo ook leren landen. Daarna heb ik eigenlijk pas de A/P ontdekt. In FS2000 als eerste PIC gekocht en met de manual naast me alles uitgeprobeerd en ontdekt.Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 20:03:
En de andere Dreamfleet 737 vliegers?
rdluca en Fly High? Hoe hebben jullie al die kennis opgedaan?
Ik spreek jullie aan omdat jullie vaak DF vliegen.
Toen kwam de PSS777 uit en daarna de PSS747 maar die waren een makkie omdat ik PIC kende.
Op de Dreamfleet langer dan een jaar zitten wachten totdat die uit zou komen. Via via Betatester geworden en eerst met de manuals weer naast me alles uitgeprobeerd en ontdekt. Waarom ik in FS2002 de minste probs met de DF734 heb komt denk ik door de lange tijd dat we de FS2002 patch hebben getest. In het begin was er heel veel mis mee en door veel proberen en steeds via betatestforum kleine wijzigingen uitproberen de DF door en door leren kennen.
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
rdluca schreef op 07 oktober 2002 @ 23:12:
[...]
Door in FS95/98 alleen met de beschikbare freeware panels te vliegen. Daarmee leren vliegen; zonder A/P, plane met trimmen en throttle op de juiste hoogte houden en zo ook leren landen. Daarna heb ik eigenlijk pas de A/P ontdekt. In FS2000 als eerste PIC gekocht en met de manual naast me alles uitgeprobeerd en ontdekt.
Toen kwam de PSS777 uit en daarna de PSS747 maar die waren een makkie omdat ik PIC kende.
Op de Dreamfleet langer dan een jaar zitten wachten totdat die uit zou komen. Via via Betatester geworden en eerst met de manuals weer naast me alles uitgeprobeerd en ontdekt. Waarom ik in FS2002 de minste probs met de DF734 heb komt denk ik door de lange tijd dat we de FS2002 patch hebben getest. In het begin was er heel veel mis mee en door veel proberen en steeds via betatestforum kleine wijzigingen uitproberen de DF door en door leren kennen.
Ik speel de payware ook pas sinds een klein jaar en heb daarvoor het altijd zonder "hulpmiddelen" moeten stellen. Mijn buurman zit bijv. te zeuren om de DF cd, maar hij weet nie eens wat een VOR is dus geef ik het niet (hij wil het nl ALLEMAAL graag leren).
brrrr wat blijft die LAGO mesh van zwitserland über G3iL
Maar, en dit is de vraag, hoe moet dit nu met zijwind? Want dan heb je dus evenveel track miles, maar je vliegt er langer over. Hm, ik moet mijn vraag anders formuleren:
Hoe reken ik de ground speed uit als ik zijwind heb?
De wind correction angle, de crosswind component en de headwind component heb ik al uitgerekend, en ik neem aan dat ik er daar minstens een paar van moet gebruiken.
Verwijderd
[img]http://www.theforumisdown. :+ /uploadfiles/0802/uaaa4.JPG[/img]
over the bridge behind the KLM4931

ready for departure 01L in W7, KLM1969 ready for departure 01L in W6

passing 2000ft for FL060 on the LOPIK departure

continue climb FL250, DCT GTQ. ALT250 continue to HELEN expect 06

over Basel

cleared to land 14

vacated rwy14, KLM1969 cleared to land 14, KLM1963 your number two

taxi B32 via F and E, crossing 10 approoved

En weer allemaal terug...
taxi 16 via E crossing 28 approoved, KLM1966 cleared for take off 16

holding in E ready for departure 16

take off 16

established ILS06 EHAM

for the shutdown at D22

Maar Fly High, hoe kom er bij om uit Almaty te vertrekken?
Verwijderd
Yo tx Tourniquet!Tourniquet schreef op 08 oktober 2002 @ 00:39:
Fly High en rdluca! Bitchin' pics mannen!! Echt mooi gewoon.![]()
Maar Fly High, hoe kom er bij om uit Almaty te vertrekken?
Almaty......sjah, ik wies nie wat ik moest vliegen dus koos maar een keer voor een niet vaak langskomend plaatjes.
Ter info: Almaty ligt in Kazachstan d8 ik
Zeker wel veel ATC daarVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 08:15:
[...]
Yo tx Tourniquet!
Almaty......sjah, ik wies nie wat ik moest vliegen dus koos maar een keer voor een niet vaak langskomend plaatjes.
Ter info: Almaty ligt in Kazachstan d8 ik
Dat is dus MET 1.1jos_zwa schreef op 07 oktober 2002 @ 23:03:
[...]
je hebt zeker nog de ouder versie van ActiveSky.. je moet even 1.1 downloaden
naja hier de pics dan
Net iets onder de kop van Zweden

Denemarken

Boven Flevoland

Daar ligt ie

Om de een of andere reden vond de replay het nodig om de flaps te verneuken

Taxiing to G5, let op de filevorming bij baan 24

Zo, we zijn er.. engine shutdown

Verwijderd
Kan een voordeel zijn.......
Anders moest ik naast het vliegen ook nog eens een cursus vertalen doen

zoiets moet dus zeker in FS2004
En ik kwam gisteravond op het idee om niet met z'n allen EHAM-LSZH ofzo te vliegen, maar circuitjes draaien op meigs ofzo. Is weer eens wat anders, en lekker druk ook.
die heb ik dus net gevlogenTourniquet schreef op 07 oktober 2002 @ 23:15:
Nog een tip, op http://www.dutchvacc.nl/training/pilots/introvlucht.html staat een hele goede Nederlandstalige tutorial voor VATSIM met een vlucht Schiphol - Kopenhagen!
ik vlieg op luchtdruk QNE tot ik gedaald ben tot 5000 ft. ofzo.... kan in eindelijk de ATIS van de airport lezen.... staat er altimeter 3003... ik zet hem van 2992 op 3003 blijkt het dat ik toen ineens nog maar 400 ft. boven de grond vlieg...
terwijl ik dus eerst op 5000 ft. zat..
klote zooi...
snap er nix meer van.
dat vin ik een hele goeie. MS Multi is denk ik het makkelijkst he? (voor als we het gaan doen.Delphi32 schreef op 08 oktober 2002 @ 13:39:
Rondjes EHLE zijn ook wel lachen, zeker met NL2000 die aardig wat VFR-clues levert voor het succesvol rondjes 5 of 23 vliegen. En je hebt een heleboel leuke vliegvelden vlak in de buurt, dus een uitstapje na 10 touch-and-go's is zo gemaakt
Manchester EGCC --> Geneve LSGG

Voor de DF737:Verwijderd schreef op 07 oktober 2002 @ 19:01:
Even een poll:
Doe mee!
A
Voor de PIC767:
B
Weer EHAM - LSZH, maar nu overdag

Ging niet helemaal goed met de landing, maar kwam omdat die controller me laat liet dalen, en daarom zat ik te hoog, en toen wilde ie dus weer geen APP meer
Toen maar weer op het handje, en ging erug goed, zoals je ziet in de shots
Ik ga ook maar eens met die Ariane vliegen
mooie picsrdluca schreef op 08 oktober 2002 @ 15:22:
phoe, die G-Max is echt lekker om te vliegen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waar heb je die mooie 737 vandaan?
Verwijderd
Prachtig rdluca!rdluca schreef op 08 oktober 2002 @ 15:22:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Even een vraag:
Is dat de GMX 734 van Ariane, maar Aeroflot versie. Is dit een repaint ervan?
Waar komt die Geneve scenery vandaan?
En kan je misschien even zeggen hoe ik die wingviews kan gebruiken in m´n DF737 panel!
Hartstikke bedankt!
tampert, kriminalpolizei
uber mooie shots van een uber mooi vliegtuig, zou je aub de viewpoints hier willen posten??rdluca schreef op 08 oktober 2002 @ 15:22:
Ja werkt super goed! Als je de Ariane hebt, kan ik je die zeker aanbevelen!Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 17:28:
Ik heb een merge gevonden voor Gmax 737-400 Ariane en DF737 panel.
Is dat wat?
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Het ligt er natuurlijk aan waar je vloog. In Europa heb je niet overal dezelfde transition level, in de VS is het altijd 18000 voet. FL 180 dus. Best hoog.jos_zwa schreef op 08 oktober 2002 @ 14:25:
ik vlieg op luchtdruk QNE tot ik gedaald ben tot 5000 ft. ofzo.... kan in eindelijk de ATIS van de airport lezen.... staat er altimeter 3003... ik zet hem van 2992 op 3003 blijkt het dat ik toen ineens nog maar 400 ft. boven de grond vlieg...
Rdluca: Die B737 is echt supergaaf. Wat is je FPS wel niet?
Ow en had je nog die VC van DF?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
btw nice piccas!
* ND863 gaat nu weer lekker sportem
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Verwijderd
naam van de airline in de CFG veranderenVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 18:24:
Ik probeer meerdere liveries op de 737-400 GMAX te installen, maar dan krijg ik er 2 van Aeroflot ipv nog eentje erbij van BA. Iemand kan me helpen?
Verwijderd
EHAM-LSZH-EHAM@VATSIM
KLM1963 is cleared for visual approach rwy14
Touchdown rwy 14
De KLM1958 gaat ook weer terug
En daar ga ik dan weer als de KLM1966
Tis druk op Klöten. Vooral traffic outbound EHAM
Altijd mooi die kustlijn.
De controller van Bremen radar was zo vriendelijk om ons zelfs tot EHAM te begeleiden.
Hey ik zie jou met Sound Off vliegen, heeft dit nog invloeg op je framerate? Want dan zet ik het ook maar uit, alles staat nu zacht, zodat ik de ATC kan horen, maar als het in de framerate scheelt gooi ik de sound wel offVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 18:28:
Dan doe ik ook maar ff mee met posten
EHAM-LSZH-EHAM@VATSIM
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
KLM1963 is cleared for visual approach rwy14
[afbeelding]
Touchdown rwy 14
[afbeelding]
De KLM1958 gaat ook weer terug
[afbeelding]
En daar ga ik dan weer als de KLM1966
[afbeelding]
[afbeelding]
Tis druk op Klöten. Vooral traffic outbound EHAM![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Altijd mooi die kustlijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
De controller van Bremen radar was zo vriendelijk om ons zelfs tot EHAM te begeleiden.
Verwijderd
Kwas moe en had ff geen zin om dat gezoem aan te horen. En idd ook voor de controller.McFlipp schreef op 08 oktober 2002 @ 18:39:
[...]
Hey ik zie jou met Sound Off vliegen, heeft dit nog invloeg op je framerate? Want dan zet ik het ook maar uit, alles staat nu zacht, zodat ik de ATC kan horen, maar als het in de framerate scheelt gooi ik de sound wel off
Ow en soms vergeet ik eenmaal ff de sound aan te zetten om een shot te make.
Magoe........volgens mij heeft het geen impact op de fps/performance.
ik sta op eham nu dus (19:00) en het is gewoon nacht bij mij... hoe kan dat ??
datum en tijd staan goed ingesteld
idd wintertijdjos_zwa schreef op 08 oktober 2002 @ 19:02:
Jongens ik snap iets niet.
ik sta op eham nu dus (19:00) en het is gewoon nacht bij mij... hoe kan dat ??
datum en tijd staan goed ingesteld
tampert, kriminalpolizei
Tis een repaint voor de Ariane GMAX, gevonden op VASIM. Geneve is freeware en op flightsim.com gevonden.Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 16:17:
[...]
Prachtig rdluca!
Even een vraag:
Is dat de GMX 734 van Ariane, maar Aeroflot versie. Is dit een repaint ervan?
Waar komt die Geneve scenery vandaan?
En kan je misschien even zeggen hoe ik die wingviews kan gebruiken in m´n DF737 panel!
Hartstikke bedankt!
voor de wingview:
[Views]
eyepoint=-21.1286, -1.67323, 3.77297

Nederland ligt ook qua lengtegraad niet helemaal in de goeie tijdzone, maar omdat je met de auto vaker naar Duitsland gaat dan naar Engeland vonden ze dit het handigst.
Ik heb het probleem dat ik 'echte tijd gebruiken' heb aangevinkt maar dat hij de meest vreemde tijden hanteert in FS, waarbij alleen de minuten gelijk lopen met mijn klok. Weet iemand daar iets op?
is dit serieus de wintertijd die al ingesteld is dan ?
kan iemand het hier even proberen.. stel de datum van vandaag in (herfst) en zet
de tijd op 19:00.. ga op een runway staan op eham en kijk even of het donker is (wat dus niet zo moet zijn!!!!!)
thnx voor wie mij het eerste help en het probeerd
Verwijderd
Ik heb nu een "flight sim" pc met de volgende config:
Intel Pentium III 667 mhz
256mb SDram
20gb harddeshijf
Nvidea Riva TNT2 32mb
Windows XP Home
Ik wil 'm updaten zodat ik flight sim lekker kan laten draaien met mooie graphics, addons hoeft niet echt, alleen LAGO schiphol 2002.
Het maximale dat m'n mobo aankan is
Intel Pentium III 1ghz
1024mb SDram
Videokaart weet ik niet zeker maar denk 64 of 128
Wat is nou het beste om eerst te updaten?
alvast bedankt!
19:00 October 9 2002 Herfst op Schipholjos_zwa schreef op 08 oktober 2002 @ 20:42:
[...]
is dit serieus de wintertijd die al ingesteld is dan ?
kan iemand het hier even proberen.. stel de datum van vandaag in (herfst) en zet
de tijd op 19:00.. ga op een runway staan op eham en kijk even of het donker is (wat dus niet zo moet zijn!!!!!)
thnx voor wie mij het eerste help en het probeerd![]()
https://valid.x86.fr/xhfd5e
óf je koopt een nieuw mobo en een athlon processor, das nog beter want athlon werkt heel erg goed samen met fs...
ikzelf speel ook met Lago Eham en een PIII850 en dat is niet echt acceptabel..
Verwijderd
Dan je keuze, snelheid kan goed door er 512 in de gooien, en anders kies je dus voor de videokaart.
Ik zou eerst je CPU upgradenVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 20:54:
Oke jongens, je al het niet geloven maar ik heb geld overnee even serieus
256mb SDram
20gb harddeshijf
Nvidea Riva TNT2 32mb
Windows XP Home
Ik wil 'm updaten zodat ik flight sim lekker kan laten draaien met mooie graphics, addons hoeft niet echt, alleen LAGO schiphol 2002.
Intel Pentium III 1ghz
1024mb SDram
alvast bedankt!
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Verwijderd
NOFI maar een p3 1ghz heb je nog nietsVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 20:54:
Oke jongens, je al het niet geloven maar ik heb geld overnee even serieus
256mb SDram
20gb harddeshijf
Nvidea Riva TNT2 32mb
Windows XP Home
Intel Pentium III 1ghz
1024mb SDram
alvast bedankt!

Ik zou zeggen koop een nieuw mobo (zoek zelf maar uit welke (amd/Intel) door reviews te lezen en wat het beste bij je past)
512mb is een minimum aantal geheugen.
Een gf4 ti4X00 is erg leuk voor de grafix
Verwijderd
Waar heb je die BA textures vandaan ik wil ze ook voor m´n Ariane!
Even een vraag:
Waarom stond er op je parking 081 bij HDG?
Waar kan ik die payware LOWI krijgen?
die livery is te halen op avsim.com, gewoon zoeken op fs2002 repaints: ariane 737.Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 21:04:
Woo! Kimble!
Waar heb je die BA textures vandaan ik wil ze ook voor m´n Ariane!
Even een vraag:
Waarom stond er op je parking 081 bij HDG?
Waar kan ik die payware LOWI krijgen?
wat ik gebruikt heb is: austria 2k2 pro (mesh), en austria airports (scenery)
maar er zit ook een lowi in german airports (deel 2 dacht ik)
die 81 HDG, dat was de (verkeerde, had de verkeerde ingevuld
ik course MOET ook de hdg van de ILSVerwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 21:27:
Ik dacht altijd dat je in COURSE de ILS HDG moet doen. Waarom doen jullie hem in HDG?
VAAG!!! bij mij is het daar gewoon donkerSlechtotophetbot schreef op 08 oktober 2002 @ 20:57:
[...]
19:00 October 9 2002 Herfst op Schiphol
[afbeelding]
bedankt iig
Verwijderd
ILS OBS wordt idd in de course gepropt.Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 21:27:
Ik dacht altijd dat je in COURSE de ILS HDG moet doen. Waarom doen jullie hem in HDG?
quote volgende x wat meer
We hadden alleen wat vertraging door wat problemen met het UIR.
maar zijn uit eindelijk toch vertrokken
Gelukkig zonder brokken is de reis verlopen
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM00.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM01.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM04.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM05.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM06.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM07.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM08.jpg[/img]
Zo als ik al zei : het was erg druk
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM09.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM10.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM11.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM12.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM13.jpg[/img]
Het zou je maar over komenTourniquet schreef op 08 oktober 2002 @ 21:30:
Nu op Yorin: Schiphol Airport. Met een Transavia met motorpech waar net iemand inzit die een vliegangst-cursus volgt
IK denk dat je gelijk voor je leven een trauma heb opgelopen ..
Maar hopelijk komt het wel goed met haar.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Lol!Blackhole schreef op 08 oktober 2002 @ 21:33:
Zo net even een Vluchtje gedaan van LSZH naar EHAM met een B737
We hadden alleen wat vertraging door wat problemen met het UIR.
maar zijn uit eindelijk toch vertrokken
Gelukkig zonder brokken is de reis verlopenwant het was een druk zooi daar in de lucht
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM00.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM01.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM02.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM03.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM04.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM05.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM06.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM07.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM08.jpg ]afbeelding[/url]]
Zo als ik al zei : het was erg druk
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM09.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM10.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM11.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM12.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LSZH@EHAM13.jpg ]afbeelding[/url]]
[...]
Het zou je maar over komen
IK denk dat je gelijk voor je leven een trauma heb opgelopen ..
Maar hopelijk komt het wel goed met haar.
Ik ging naar Atlanta Hartsfield met een MD11.
Eenmaal in de lucht mosten we terug omdat de flaps niet meer retractable waren.
Lol. Wij weer op schiphol voor 5 uur
Dit topic is gesloten.