Ik zie dat je nieuw bent hier op GoT

Helemaal geen probleem

MAAR lees wel eerst grondig de FAQ door alsjeblieft. Anders heb je straks meteen al een OW (Officiele waarschuwing) aan je broek en dat wil je niet

Probeer, ik posts zoals "danku" "ok" "graag gedaan" enz enz, achterwegen te laten, GoT is geen chatbox, daar hebben we #spielerij voor.
Dan nu wat betreft je cursus vliegen

Ik heb nog nooit die lessen gedaan in FS, en ik toch 'redelijk' goed vliegen al zeg ik het zelf

Hoe ik het dan heb geleerd? Gewoon gaan prutsen eerst in zo'n cessna, ff een keertje goed opstijgen en landen, dan een 737 pakken, en daarmee hetzelfde proberen. Dan proberen via de autopilot te gaan vliegen van die standaard b737, en de ILS leren (daar heeft kimble een goede tutorial voor gemaakt, die kan hij je vast wel ff geven

). En toen ben ik aan payware planes begonnen. Hoe ik die heb geleerd? Eerst de tutorial vlucht vliegen, dan de handleiding onder je kussen leggen en de volgende ochtend wakker worden, met het gevoel niets erbij te hebben geleerd. Toen ben ik maar naar m'n grote vriend Rdluca gegaan, en die heeft mij "ff" alles geleerd

Maar ipv Rdluca kan je ook gewoon hier je vragen posten