weet je wát me leuk lijkt?
als alle l33t fssers IL2 Sturmovik gaan kopen en dat we eens elkaar af gaan schieten online
als alle l33t fssers IL2 Sturmovik gaan kopen en dat we eens elkaar af gaan schieten online
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
in principe kan je gewoon op Z drukken voor de autopiloot (ap of a/p)Anoniem: 67883 schreef op 13 oktober 2002 @ 21:23:
hehe ok, zal ik niet meer doen
Ic maar jij hebt dan een heel groot voordeel gehad ja, je leer zo VEEL sneller als je het zo ziet van een vriend. hoe stel je die autopilot dan in?
Jah doe jij maar, ik open wel deel 50 en met mijn eigen pic erinSpotter schreef op 13 oktober 2002 @ 21:23:
[...]
ND et moi, ik wil het opzich wel doen (slotje vragen in schop-een-modje toch??)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
gewoon de first post Quoten, Copy Paste, Post klaarSpotter schreef op 13 oktober 2002 @ 21:30:
shit, waar haal ik ookalweer die text in eerste post vandaan???? (Mc Flipp, can jij even editten? en MSN en?)
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
tampert, kriminalpolizei
tampert, kriminalpolizei
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq