-[Het Unreal Tournament 2003 topic deel 6]-

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.512 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Tampie2000 schreef op 05 oktober 2002 @ 13:23:
[...]

wat dacht je van het meeste voor de hand liggende? :D 'FOV 110'
Werkelijk?
Dit had ik namelijk al geprobeerd en toen werkte het niet.
Probeer het gelijk nog een x :)

Lol..je hebt gelijk..thats him :)
Denk dat ik met de eerste x een tikfout had ofzo.
In ieder geval bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
omg wat is dit spel vet! wel jammer dat ik het texture detail niet hoger kan zetten dan normal want dan gaat ie schokken (en dat met een ti4200!) :(

't is ook klote dat er een paar maps zijn die echt heeeel slecht draaien: december, plunge, inferno en slaughterhouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:45
dan zetj e alles toch wat lager? ..... :z :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Tampie2000 schreef op 05 oktober 2002 @ 14:00:
dan zetj e alles toch wat lager? ..... :z :P
ja maar het probleem is dat alle maps goed draaien met alles op z'n hoogst (behalve texture detail----> op normal)
en telkens als ik plunge, inferno, slaughterhouse of december(cool!) wil spelen dan moet ik alles op low zetten anders werkt het niet goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
achja

toch een keuze maken.... gameplay (en dus veel FPS) of grafische pracht ( en dus weinig FPS) of natuurlijk een nieuwe pc :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz ja, UT2003 heeft bij mij pieken van 60 totdat er veel genalt word..dan DENDERD de fps omlaag naar 15 ofzow.....
Vaag detail, ik kan bijna alles op high zetten behalve de character detaill..op de een of andere manier heeft die een mega impact om mijn heilige FPS'jes.
Nou kan ik die wel omlaag zetten maar dan zien de wapens er ook bagger uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

The_tWiStEr schreef op 05 oktober 2002 @ 13:36:
[...]

Op clanbase.com nog geen nationale ladders, alleen de internationale.
Wel veel game modes, oa DM, CTF, iCTF, iDM en BR ( }) )

Ik zit zelf ook al in een clan (InF), waar we voornamelijk CTF en BR gaan spelen :)
offtopic:
heeej spank Silverfox eens :P =]

Is er een manier om als spectator toe te kijken tijdens een Instant Game? want ik wil gewoon kijken en niet meedoen :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb hem nu dus ook origineel :P

39,99 @ MediaMarkt

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Novah schreef op 05 oktober 2002 @ 00:00:
Teletubbie mode bedoel je, zodra je win installed moet je die ook gelijk op Win2k style instellen. Anders word ik ook gek.

Zoals Orange man al zei zou ik ff clean instal doen en dan Win2k of XP erop gooien. Thats up to you, maar ik zou XP echt aanraden want 2k is niet echt geschikt voor games. (het is voor de zakelijke markt gemaakt)
2K kan net zo goed met games omgaan als xp dat is dit niet zo zou zijn is maar een fabeltje.. maar daar ga ik nu niet verder op in want dat is dus duidelijk niet het probleem.

Ik heb net een clean install gedaan ook om maar te proberen de demo normaal aan de praat te krijgen..
De andere games die ik heb werken allemaal goed zonder problemen...

ik heb onder UT2003 nu een aantal verschillende fouten gehad..
natuurlijk veelvoudig de general protection fault.
maar ok blauw scherm (volledige vastloper dus)
- KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED
- DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
- PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

Ik gebruik nu de drivers van de ut_cd die goed zouden moeten werken.
ik heb ook nog ff mn sblive goed geinstalleerd, wat ik eerst niet had dus 'k gebruik nu EAX en niet meer software mode.
Het kan ook niet aan de temperatuur liggen ('k heb me pc nog geen 10 minuten aan in een vrij koude ruimte en hij loopt nog steeds vast)
Ik heb ook al pc kaarten opgewisseld zodat de vga-kaart en de sblive niet langer op dezelfde irq zaten en dat hielp dus geen flikker....

Ik vind het wel behoorlijk vaag vooral omdat ik deze fout al eerder heb gehad.... maar toen bij de oude UT... ik had toen wel dezelfde videokaart alleen en compleet andere pc omdat het probleem zich bleef voordoen is de videokaart terug geggaan naar de fabriek en heb ik een nieuwe gekregen die weer hetzelfde probleem gaf (kaart ook in de pc van een kameraad geprobeert (bijna dezelfde config) alleen toen werkte het gewoon) ik heb toen later een nieuwe kast gekocht met een 300w voeding en m'n probleem was zomaar in ene verdwenen..
Ik heb nu een compleet andere pc (alleen de die sblive had ik toen ook al) en nu gebeurt het weer maar dan met ut2003 :(

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 14:45:
Hmmz ja, UT2003 heeft bij mij pieken van 60 totdat er veel genalt word..dan DENDERD de fps omlaag naar 15 ofzow.....
Vaag detail, ik kan bijna alles op high zetten behalve de character detaill..op de een of andere manier heeft die een mega impact om mijn heilige FPS'jes.
Nou kan ik die wel omlaag zetten maar dan zien de wapens er ook bagger uit :(
Dus je hebt hem toch gekocht (me 2 maar is dus niet speelbaar zoe bovenstaande post) |:( ik dacht dat je hem niet ging kopen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik weet nie of 't langs is geweest maar special jumps:
Hee guys, wall-dodging is really cool. Here are some facts From the moment you jump or dodge, you can only do 1 double jump.
You can only do one dodge at a time. ( So no dodging into the wall and wall-dodging away ).

So the two obvious combinations are

Jump, double jump, wall-dodge and Jump, wall-dodge, double jump. The later being my personal favorite.

You can of course combine all of these with shield jumping and or lift jumping.

Anyone found goop jumping yet ? ( shoot goop, get shield up, jump just when goop explodes )

Use shield, to bounce energy weapons, break your fall, block normal weapons.

impact jumping off the lift, hitting a wall and wall-dodging off then a double jump, finally protect yourself from fall damage with the shield gun .... how far can _you_ push this game ? :P
:D enjoy [sub]misschien in de 1st post zetten?[/sub[

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep
ik zit ook in een clan
ma we zijn nu aan t zorgen voor een clan server
normaal zitten we dit weeken op CB als member wanted, ook op shrimpars
look for JustiFy
-<JtF>-DaRk_CK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmz, met openGL lijkt ie wel beter te lopen. Mooi zo.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besloten om hem voorlopig maar niet te kopen, heb net The Thing voor de XBOX gekocht, wel weer genoeg geld uitgegeven aan games voorlopig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Doekoeman schreef op 05 oktober 2002 @ 11:49:
[...]

ff offtopic, waar is jouw icon van ?
Van het skateboard merk Spitfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Heb je openGL geprobeert? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 07:52

SpeedBart

Futurama 0wnage

Ik heb een probleem, ik heb namelijk een hercules fortissimo II geluidskaart en deze kan ik niet op hardware 3d sound krijgen onder unreal 2003 terwijl dit volgens mij wel zou moeten werken. Hij zou toch gelijk zijn aan de sblive 5.1 op de optical in na.
Kan iemand mij helpen of hier iets ana te doen is anders ga ik weer een sblive erin zetten.

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

kom op zeg je gaat toch geen opengl draaien als de rest van de wereld normaal kan spelen

Ik ben nog ff bezig geweest
'k heb mn sblive dr uit gegekrikt en hoor nu onboard piepgeluidjes :(
'k heb ook ff de nieuwste via 4in1 gedowned en geinstalled
En een AGP patch die op de cd stond van mn mobo leek me wel handig (resultaat nix :( )

de melding driver irql not less or equal lijkt op driver problemen geadviseerds wordt een clean boot dat heb ik dus al geprobeert bij de demo hielp nix.
page fault in nonpage area duid op een ram error (vaaaaaag) kan niet alleen daar aan liggen omdat ik dus nog veel meer foutmeldingen heb
kmode not handled vind ik nog wat vaag... iemand een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarK_M schreef op 05 oktober 2002 @ 15:04:
[...]

Dus je hebt hem toch gekocht (me 2 maar is dus niet speelbaar zoe bovenstaande post) |:( ik dacht dat je hem niet ging kopen :?
1. Die game MOET je gewoon hebben 8)
2. Hoezo niet speelbaar? met 'geknal' bedoel ik matches met 16+ spelers....met gewone 10 mans potjes haal ik gewoon gem. 30 frames..valt best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
DarK_M schreef op 05 oktober 2002 @ 15:53:
kom op zeg je gaat toch geen opengl draaien als de rest van de wereld normaal kan spelen

Ik ben nog ff bezig geweest
'k heb mn sblive dr uit gegekrikt en hoor nu onboard piepgeluidjes :(
'k heb ook ff de nieuwste via 4in1 gedowned en geinstalled
En een AGP patch die op de cd stond van mn mobo leek me wel handig (resultaat nix :( )

de melding driver irql not less or equal lijkt op driver problemen geadviseerds wordt een clean boot dat heb ik dus al geprobeert bij de demo hielp nix.
page fault in nonpage area duid op een ram error (vaaaaaag) kan niet alleen daar aan liggen omdat ik dus nog veel meer foutmeldingen heb
kmode not handled vind ik nog wat vaag... iemand een idee :?
in openGL kan je ook normaal spelen hoor :D Misschien nog wel sneller als in D3D ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff gekeken waar die MediaMarkt lui allemaal filialen hebben. De dichtstbijzijnde is in Rotterdam en ik woon in Eindhoven?! Die lui moeten zich eens gaan bezig houden met andere grote steden ffs. Ze zijn wel mega goedkoop :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Tampie2000 schreef op 05 oktober 2002 @ 15:59:
[...]
in openGL kan je ook normaal spelen hoor :D Misschien nog wel sneller als in D3D ook.
Ja een kameraad van mij riep dat ook een keer "je moet opengl gaan draaien gaat veel sneller...." dus ik wat? en geprobeert overal vage lightning directe overgang ipv. smooth oftwel wreed lelijk... dus ik vraag is dat bij jou ook zo? eh nee zegt ie nog, dus ik bij hem kijken precies hetzelfde.. was hem nog niet opgevallen zei die :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarK_M schreef op 05 oktober 2002 @ 16:08:
[...]

Ja een kameraad van mij riep dat ook een keer "je moet opengl gaan draaien gaat veel sneller...." dus ik wat? en geprobeert overal vage lightning directe overgang ipv. smooth oftwel wreed lelijk... dus ik vraag is dat bij jou ook zo? eh nee zegt ie nog, dus ik bij hem kijken precies hetzelfde.. was hem nog niet opgevallen zei die :X
Probeer nou maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
DarK_M schreef op 05 oktober 2002 @ 16:08:
[...]

ja en dus? :)
Dan hebben jullie gewoon flutvideokaarten, bij mij ziet openGL er namelijk precies hetzelfde uit, behalve het water is bij antalus niet doorzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Ik noem een ASUS V7700 Geforce 2 TI Deluxe toch niet meteen een flutkaart...
En ik had het over UT en niet over UT2003 misschien dat ze het daar hebben verandert....

zucht... toch maar weer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Zijn er al mensen aan het editen geslagen? :)

De editor is er echt stukken op vooruit gegaan. Je kan hoog detail terrain gewoon "schilderen" met 32 beschikbare texturelagen voor je terrain (gras, modder, stenen, blah) met een soort verfspuit, kan niet makkelijker :D Er is een "zon" actor waarmee je je hele buitenlevel (eindelijk) in 1 keer kan belichten, en nieuw geintroduceerd zijn "volumes" en "antiportals". Volumes gebruik je nu voor water, lava, pain- en trigger zones en dergelijken (in plaats van zoneinfo's in ut), en antiportals zijn voor optimalisatie, zodat sneller bepaald kan worden wat de engine niet hoeft te renderen, en je dus meer fps haalt. Verder is de blokkendoos aan prefabs ook erg handig :) in no-time heb je supergedetaileerde dingen gemaakt. check het UDN voor tuto's en uitleg.

* Clay gaat aan de slag

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Must...Have.....UnrealED....NOW...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Heb ook ff getest op opengl en ik haal meer fps.
Toch heb ik het idee dat 3d wat mooier overkomt.
Wat zouden de theoretische verschillen op grafisch gebied moeten zijn tussen opengl en 3d?
Behoort 3d ook mooier te zijn? of is dit verbeelding van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Clay schreef op 05 oktober 2002 @ 17:03:

De editor is er echt stukken op vooruit gegaan. Je kan hoog detail terrain gewoon "schilderen" met 32 beschikbare texturelagen voor je terrain (gras, modder, stenen, blah) met een soort verfspuit, kan niet makkelijker :D Er is een "zon" actor waarmee je je hele buitenlevel (eindelijk) in 1 keer kan belichten, en nieuw geintroduceerd zijn "volumes" en "antiportals". Volumes gebruik je nu voor water, lava, pain- en trigger zones en dergelijken (in plaats van zoneinfo's in ut), en antiportals zijn voor optimalisatie, zodat sneller bepaald kan worden wat de engine niet hoeft te renderen, en je dus meer fps haalt. Verder is de blokkendoos aan prefabs ook erg handig :) in no-time heb je supergedetaileerde dingen gemaakt. check het UDN voor tuto's en uitleg.

* Clay gaat aan de slag
Kwil de pret niet drukken. Maar dat je met een 'zon' ding alles kan belichten buiten had HL ook al en HL had ook hint brushes, daarmee kon je ook aan de engine vertellen dat ie iets niet moest renderen omdat je het toch niet zag.
Maar dat schilderen klinkt wel erg geil :9
kga er ook maar eens mee aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clay schreef op 05 oktober 2002 @ 17:03:

[...]

* Clay gaat aan de slag
Heb je zelf al een terrain gemaakt? Zo ja, hoe heb je dat gedaan? :)

Het lukt me niet met de tutorial van UDN (tenzij ze hem alweer aangepast hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Hebben jullie trouwens ook last van enorme framerate drops in het laatste bombing run level van de single player? Bij mij is dat dus niet te spelen. De rest ging allemaal prima en ik heb de details (zeker gezien mijn specs) echt niet extreem hoog staan.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 15:59:
Net ff gekeken waar die MediaMarkt lui allemaal filialen hebben. De dichtstbijzijnde is in Rotterdam en ik woon in Eindhoven?! Die lui moeten zich eens gaan bezig houden met andere grote steden ffs. Ze zijn wel mega goedkoop :|
In Eindhoven komt ook een MediaMarkt gelukkig :) Die komt dacht ik bij het nieuwe Piazza winkelcentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 05 oktober 2002 @ 17:57:
Hebben jullie trouwens ook last van enorme framerate drops in het laatste bombing run level van de single player? Bij mij is dat dus niet te spelen. De rest ging allemaal prima en ik heb de details (zeker gezien mijn specs) echt niet extreem hoog staan.
Nope, heb eigenlijk nooit framerate drops op goede servers & singleplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 18:06:
[...]

Nope, heb eigenlijk nooit framerate drops op goede servers & singleplay.
Ow nee? heb jij de NV30 al weten te bemachtigen dan :?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
ThrillSeeka schreef op 05 oktober 2002 @ 18:41:
[...]

Ow nee? heb jij de NV30 al weten te bemachtigen dan :?
misschien heeft ie wel alles op low staan... weet jij veel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:33
geen framedrops is bijna niet mogelijk.. Net ff ctf gedaan met gewoon bots (4<->4) in die level met die boot in het midden... en haperen dat het beestje deed toen ik onder die boot door liep.. (en dat met een TI4400 :( ) sommige levels vind ik niet echt leuk meer omdat het zo'n framedrop soap is..

iemand al custom maps gespot ?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

melly schreef op 05 oktober 2002 @ 17:28:
Heb ook ff getest op opengl en ik haal meer fps.
Toch heb ik het idee dat 3d wat mooier overkomt.
Wat zouden de theoretische verschillen op grafisch gebied moeten zijn tussen opengl en 3d?
Behoort 3d ook mooier te zijn? of is dit verbeelding van me.
Heb ook geprobeert hielp geen flikker loopt nog steeds vast zie m'n eerder postings... en hij gaat volgens mij ook nog eens langzamer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Da Monkey schreef op 05 oktober 2002 @ 18:58:
geen framedrops is bijna niet mogelijk.. Net ff ctf gedaan met gewoon bots (4<->4) in die level met die boot in het midden... en haperen dat het beestje deed toen ik onder die boot door liep.. (en dat met een TI4400 :( ) sommige levels vind ik niet echt leuk meer omdat het zo'n framedrop soap is..

iemand al custom maps gespot ?
dat gaan we ff onderzoeken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Tampie2000 schreef op 05 oktober 2002 @ 19:13:
[...]

dat gaan we ff onderzoeken :X
voor meer maps kan je natuurlijk wel de levels uit de beta gebruiken, die niet in de final zitten, die werken gewoon :)

even kijken of er al meer servers zijn dan gisteren :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
ik doelde eigenlijk op het stukje waarin die zei dat zonder framedrops spelen niet mogelijk is in dit spel.

ennehm, ik heb het geheel ff getest :P Ik heb kom echt niet onder de 40 FPS. En dat noem ik nou niet echt ff major framedrop ofzo :Z :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarK_M schreef op 05 oktober 2002 @ 18:59:
[...]

Heb ook geprobeert hielp geen flikker loopt nog steeds vast zie m'n eerder postings... en hij gaat volgens mij ook nog eens langzamer :'(
't begint op een hardware probje te lijken ben ik bang, probeer de officiele UT2003 forums eens...daar komen meer luitjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Mensen, LavaGiant 2 kan je downloaden van http://www.aodmeagain.com/upitup/uploads/CTF-LavaGiant2.zip

Juist getest en werkt ;)
De map ziet er trouwens nog beter uit dan die uit build 927.

Meer maps op http://ut2k3maps.tk

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Hm vaag na wat gepruts en geschuif met de instellingen lijkt het nu wel gefixed :? ik snap dr nix van maar ik kan nu tenminste spelen.... helaas wel op 800x600 en zonder trillenair filtering gaat natuurlijk wel met meer frames maar ongeveer een steady 50 terwijl met 1024x768 en tri. filtering aan maar 25 dusseh kan ik eindelijk fraggen.... :) :) ICBM prepare to be beaten op de LAN >:) 8)
'k zit alleen nog te dubben of ik ook nog een nieuwe vga-kaart zal aanschaffen (heb nu Asus V7700 GF2 TI) k zat te denk aan een Asus V8440 GF4 TI4400.. of toch een radeon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Heeft er iemand Electric Fields uit build 927 nog?
Zou die nl graag hebben.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Hacku schreef op 05 oktober 2002 @ 20:01:
Heeft er iemand Electric Fields uit build 927 nog?
Zou die nl graag hebben.
ehm, kben bang dat je dat niet mag vragen :/
maar als je die beta weer te pakken kan krijgen, dan kanje die prob wel spelen.
btw --> bij sommige levels uit de beta proberen te draaien, dan krijg je zo'n mainloop error ding naar je hoofd :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 05 oktober 2002 @ 19:52:
Mensen, LavaGiant 2 kan je downloaden van http://www.aodmeagain.com/upitup/uploads/CTF-LavaGiant2.zip

Juist getest en werkt ;)
De map ziet er trouwens nog beter uit dan die uit build 927.

Meer maps op http://ut2k3maps.tk
Kun je daar wat PICZ van maken? vraag me of de originele lavagaint overtroffen kan worden :)

[quote]DarK_M schreef op 05 oktober 2002 @ 19:55:
............ICBM prepare to be beaten op de LAN >:) 8)
......quote]

Zo dacht jij dat >:) Ik ben toch heel bang dat dat een aantal mensjes op de LAN een probleemje hebben..namelijk...IK himself... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Okyah schreef op 05 oktober 2002 @ 20:04:
[...]

ehm, kben bang dat je dat niet mag vragen :/
maar als je die beta weer te pakken kan krijgen, dan kanje die prob wel spelen.
btw --> bij sommige levels uit de beta proberen te draaien, dan krijg je zo'n mainloop error ding naar je hoofd :)

kzal even kijken of die electric fields werkt btw

eh, mezelf gequote 8)7 lekker handig :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ok, gevonden.

Electric Fields kan je downloaden van http://aodmeagain.com/upitup/uploads/BR-ElecFields.zip

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
tampie ik weet niet wat jou systeem is maar ik heb een 2100 met 512 MB (2700) icm een TI 4400 maar in die ene map haal ik MAX 40 fps en MIN 10.. :( dat noem ik dus WEL een fpdrop

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

[quote]Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 20:04:
[...]

Kun je daar wat PICZ van maken? vraag me of de originele lavagaint overtroffen kan worden :)
DarK_M schreef op 05 oktober 2002 @ 19:55:
............ICBM prepare to be beaten op de LAN >:) 8)
......quote]

Zo dacht jij dat >:) Ik ben toch heel bang dat dat een aantal mensjes op de LAN een probleemje hebben..namelijk...IK himself... 8)
Hm we zullen wel zien 8) <insert evil laughter here>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

khad em net gerard, maar dan wassie een mb kleiner :P
:)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een snelle vraag:

hoe zorg ik dat de bots allemaal in 1 team komen?
als ik nu een server start met 2 mensen en 8 bots worden de teams iederekeer op gedeeld in 2X 5.
dit wil ik dus niet, wil 2 tegen 8 spelen.
heb bij de server settings alle bots in 1 team gegooid en het vinkje uit gezet bij team balancing. maar toch maakt die iederekeer gelijke teams :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
khad em net gerard, maar dan wassie een mb kleiner
Sorry, khad wa langer moeten zoeken.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 20:16:
ff een snelle vraag:

hoe zorg ik dat de bots allemaal in 1 team komen?
als ik nu een server start met 2 mensen en 8 bots worden de teams iederekeer op gedeeld in 2X 5.
dit wil ik dus niet, wil 2 tegen 8 spelen.
heb bij de server settings alle bots in 1 team gegooid en het vinkje uit gezet bij team balancing. maar toch maakt die iederekeer gelijke teams :(
ehm, bij de player properties zeggen dat je in t (bijv) blauwe team wil en da tmeot iedereen dan doen en dan de bots configuren --> alles op rood
zoiet ? :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
en waar staat die rar file dan?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 05 oktober 2002 @ 20:19:
[...]

ehm, bij de player properties zeggen dat je in t (bijv) blauwe team wil en da tmeot iedereen dan doen en dan de bots configuren --> alles op rood
zoiet ? :)
heb al geprobeerd
ingesteld dat ik in rood team begin en alle bots in blauwe team.
maar als je dan start krijg je toch een paar bots in je team :(
bij UT ging het wel zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Aikon schreef op 05 oktober 2002 @ 17:36:
[...]

Kwil de pret niet drukken. Maar dat je met een 'zon' ding alles kan belichten buiten had HL ook al en HL had ook hint brushes, daarmee kon je ook aan de engine vertellen dat ie iets niet moest renderen omdat je het toch niet zag.
Maar dat schilderen klinkt wel erg geil :9
kga er ook maar eens mee aan de slag :)
Ja. Ik vond het ook altijd al extreem dom dat UT (en unreal) geen "zon" hadden. Ladders zaten er ook nooit in (nu ook eindelijk wel) en die hint brushes waren er op zich nog niet, maar dat kon je wel met zones doen, als je level goed gezoned was (geldt nog steeds) dan was het dacht ik zo dat als je van een bepaalde zone geen zoneportal kan zien, dat je dan de hele zone toch al niet kan zien, en hoppa het wordt niet gerenderd/beschouwd.
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 17:39:
[...]
Heb je zelf al een terrain gemaakt? Zo ja, hoe heb je dat gedaan? :)
Het lukt me niet met de tutorial van UDN (tenzij ze hem alweer aangepast hebben)
Het is op zich zelfs vrij makkelijk, maar je moet wel een heleboel losse handelingen doen. Zoals de tuto zegt moet je eerst een godsegrote ruimte hebben om het in te doen, daar doe je een zoneinfo in, en die moet als terrainzone ingsteld zijn (blah zie die tuto). Als je dan eindelijk de terrain zelf wil toevoegen moet je eerst een "rgba8" mode bmp in je myLevel doen (da's iig het makkelijkste, misshchien dat er ergens in een texturepack een zit, maar die heb ik nog niet gevonden dan) die maak je 128 bij 128, spierwit, als 24 bits bmp, nix bijzonders dus. Die import je in Ued met "generate mipmaps" uit (is toch niet nodig) en "alpha" aan (dat loste een error op, dus zal wel kloppen, het staat iig nergens vermeld :{ )

Op zich vertelt de tuto dan aardig hoe het werkt, alleen dat texture instellen vertellen ze niet echt duidelijk, en ja dan krijg je een transparante terrain :D Als je in de "layers" tab die nieuwe aanmaakt staan daar volgens de tuto 2 textures naast elkaar, ik zie daar niets, ook niet als er wel textures inzitten :? maar wat je daarvoor gewoon meot doen is de texture voor je terrain in de texture browser selecteren, rechts klikken links in de layers tab waar volgens de tuto de texture zou moeten staan, op die aangemaakte layer, en dan "set texture .. " datzelfde doe je daarnaast met die witte uit je myLevel. Als het goed is heb je als je je map compiled een basis terrain. Kost ff wat moeite, maar als je het eenmaap door hebt is het gesneden koek. Dan kan je dus gaan "tekenen" op je terrain _/-\o_ :9

1 ander ding, als je die zon wil gebruiken MOET dat in een zone met ergns "fake backdrop" voor de skybox. anders doet de zon het niet :P dat stond weer in een andere tutorial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Da Monkey schreef op 05 oktober 2002 @ 20:19:
en waar staat die rar file dan?
nergens, want er is al een zip van.
En een mb meer of minder, tja :)
zelfs al je een modem hebt, valt 3 mb wel mee, toch?

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ja maar 3 of 2 mb is met een modem toch echt wel ff een verschil :) (daarbij Rar roels gewoon :P)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/ut2003/3/shot2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/ut2003/3/shot3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/ut2003/3/shot4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/ut2003/3/shot5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/ut2003/3/shot6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/ut2003/3/shot7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/ut2003/3/shot8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/ut2003/3/shot9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/ut2003/3/shot10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/ut2003/3/shot11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/ut2003/3/shot13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/ut2003/3/shot14.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/ut2003/3/shot15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/ut2003/3/shot16.jpg

Meer screens van andere mappen op http://users.pandora.be/betapics/ut2003

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Da Monkey schreef op 05 oktober 2002 @ 20:13:
tampie ik weet niet wat jou systeem is maar ik heb een 2100 met 512 MB (2700) icm een TI 4400 maar in die ene map haal ik MAX 40 fps en MIN 10.. :( dat noem ik dus WEL een fpdrop
Ik heb een XP2000+ 512 MB DDR33@266 (=sneller, kan je misschien ook nog ff proberen) en een Radeon 8500.

Heb jij niet toevallig je details in je GF4 controllpanel op z'n allerhoogst gezet ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

di's een test terraintje die ik vanmiddag ff in elkaar gefietst heb:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~peterned/troep/utshot1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ziet er niet mis uit.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Clay schreef op 05 oktober 2002 @ 20:40:

[afbeelding]
:)
ziet er idd wel koel uit :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/url]]
Knap gemaakt hoor, maak er een proffesionele map van, zal denk ik een goede map worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon

[afbeelding]
heb je dat op de achtergrond ook gemaakt? :P

zou jij misschien ff een tutorial daarvoor kunnen schrijven? ;) of je tekstje hierboven een beetje uitbreiden? want het lukt me niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

dat op de achtergrond zijn gewoon 6 images die je in een kubus mikt, skyzoneinfo erin, en hoppa je skybox is klaar. die zitten in SkyRenders.utx, zitten nog een paar leuke in :)

Je kan nu trouwens ook zelf materials maken :D UDN roelt het dak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Tampie2000 schreef op 05 oktober 2002 @ 20:37:
[...]

Ik heb een XP2000+ 512 MB DDR33@266 (=sneller, kan je misschien ook nog ff proberen) en een Radeon 8500.

Heb jij niet toevallig je details in je GF4 controllpanel op z'n allerhoogst gezet ofzo?
het detailding in UT2k3? staat alemaal op high/higher of wat bedoel je? :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
  • Laatst online: 08-09 15:54
Ik wordt alweer helemaal gek van dit spel.
Heb hem nu orgineel hier liggen, en eerst alle illegale shit eraf gegooid.
Ik krijg met geen mogelijkheid ut opgestart, als ik hem wil spelen zie ik dat cd incoontje opeens en verder gebeurd er niks.

Ik baal echt als een stekker, want de ilegale cd's heb ik niet meer liggen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carel schreef op 05 oktober 2002 @ 21:53:
Ik krijg met geen mogelijkheid ut opgestart, als ik hem wil spelen zie ik dat cd incoontje opeens en verder gebeurd er niks.

Misschien iets duidelijker zijn?

System info en wat er precies gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 21:54:
[...]

Misschien iets duidelijker zijn?

System info en wat er precies gebeurd.
Zie hieronder wat voor systeem ik heb :
Ik gebruik xinxp en dx8.1 etc icm det 40.72

Maar hoe dan ook, ik heb dus ook de illegale versie, en die dded het wel en is als het goed is dezelfde versie.
Maar die cd's liggen bij iemand anders.

Ik heb eerst de niet legale versie gede-instaleerd en alle benodigde keys verwijderd in het register.
Daarna heb ik met de orginele cd's op een andere directory het spel geinstaleerd.
Alles ging goed, maar zodra ik het spel opstart gaat ie van cd1 lezen en gebeurd er verder helemaal niks, ik zie alleen het cd icoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Waarom zeuren mensen hierzo zo erg over dat het spel niet loopt enzo :?

Kijk dan eens ten eerste naar drivers, grootte werkgeheugen, type videokaart en processor.

Mijn ouders hebben een P4 1.7 ghz met een GF3 en 256 mb werkgeheugen (Rimm), en daar liep het spel lang niet zo goed als bij mij zelf, ik heb ook gezien dat als je uit het spel gaat en je doet Ctrl+Alt+Del (Taskmanager) dan zie ik tot mijn verbazing (op mijn eigen pctje) dat het spel 200 MB van mijn 512 MB totaal wegvreet, dus begrijp mij nou goed dat het spel gewoon vanaf 512 MB ram gewoon het beste speelt, want dan swapt ie totaal niet ;) en zoals eerder gezegt DRIVERS!!! De laatste versie Detonators (40.72) bevielen goed hierzo en bij andere mensen ook dus ik zou zeggen installeer deze en kijk dan weer als het nog steeds niet lukt, met AMDers vergeet die 4in1 drivers niet!!!
En zoals eerder ookal is gezegt het spel is erg Videokaart gericht, het word pas goed speelbaar vanaf een Ti4200 heb ik zelf gezien dusss :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
ik weet niet of het al eens gezegd is, maar ik heb een easter egg ontdekt. als je alle details en stuff op high zet hoor je "Holy Shit" met het ut stemmetje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ja dat hoorde ik ook al dacht dat ik de enige was :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

eh dat was dus al eerder gemeld, maargoed ik neem aan dat niet iedereen alle voorgaande postings leest :+ dan ben je nl. wel ff bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

[afbeelding]
Vet!!!!

:9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Mja ik zie dat er al mensen aan het editen zijn geslagen... wie weet er een goeie tutorial voor het maken van zulke ogevingen? en dan niet udn.epicgames.com want daar kan ik geen touw aan vast knopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Carel schreef op 05 oktober 2002 @ 21:53:

no CD exe al geprobeert :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarK_M schreef op 05 oktober 2002 @ 22:34:
Mja ik zie dat er al mensen aan het editen zijn geslagen... wie weet er een goeie tutorial voor het maken van zulke ogevingen? en dan niet udn.epicgames.com want daar kan ik geen touw aan vast knopen :p
Ga je nu eindelijk Little Big Island afbouwen waar je xxx jaar geleden aan begonnen was? :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

voor dat het spel uit was zag je ook een filmpje over ut2003 en toen zag je ook het gras bewegen enzo...maar in de orgineel zie je dit gewoon stil staan.
kan je dit aan zetten of instellen???
ik heb gewoon alles op het hoogste staan in de optie.
en met mijn systeem haal ik tussen de 40 a 70 fps.
zie systeem onderin.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 22:55:
[...]

Ga je nu eindelijk Little Big Island afbouwen waar je xxx jaar geleden aan begonnen was? :P :+
Eh en het heet Citadel Island en het komt uit Little Big Adventure 2 maar ik noem het op het moment gewoon nog steeds beta5.5 want daar was ik :)

En ja dat was ik wel van plan ja... met die meer landschap brush moet dat wel mogelijk zijn, ging een beetje moeilijk bij de vorige UT om een goed eiland te maken met vierkante blokken :+ was niet helemaal zoals ik het wou hebben duzzz maar dan moet ik eerst wel een goeie tutorial vinden over hoe te doen enzo. want die van het und.epicgames.com is opzich wel vaag en er gebeurt bij mij dus nix als ik het doe zoals beschreven is en ik krijg ook niet hetzelfde in beeld al op die plaatjes staat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Tampie2000 schreef op 05 oktober 2002 @ 22:36:
[...]

no CD exe al geprobeert :?
Jah, die heb ik net van iemand gemailed gekregen omdat die cd's hier niet liggen, nu werkt het, gaat weer lekker nergens over, nu moet ik dus waarschijnlijk iedere keer een nieuwe crack.exe hebben om mijn legale ut2003 te spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ik heb UT2K3 alleen gekocht voor de key, dus internet play, gelijk ff de nocd crack erover en gaan met die banaan.

Moet alleen zeggen dan sommige maps (uit de demo bv.) als een trein draaien, en maps zoals inferno of plunge vette drops hebben naar 30 of lager... en dat is echt dodelijk :(
Alles is al maximaal getweaked best klote dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ja dan zou ik zeggen iets lager zetten de instelligen want het is dan toch niet zo 'maximaal' getweaked. Maar he wie vind er eigenlijk nog meer dat BR-Bifrost ook een goede DM-Bifrost had kunnen zijn :?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Carel schreef op 05 oktober 2002 @ 23:27:
[...]

Jah, die heb ik net van iemand gemailed gekregen omdat die cd's hier niet liggen, nu werkt het, gaat weer lekker nergens over, nu moet ik dus waarschijnlijk iedere keer een nieuwe crack.exe hebben om mijn legale ut2003 te spelen :(
Sommige chipsets van ALI geven probs met de cd kopieërbeveiliging, de enige manier om dit te omzeilen is wachten op nieuwe firmware oftewel (aanbevolen door de Infogrames tech support) de nocd.exe gebruiken, datlaatste is dus uw enige oplossing als je een ALI chipset hebt en opstartproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Is er ergens een truukje om maps uit UT1 te importeren in UnrealED 3, dat iemand weet :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Ik dacht dat Terr zei op IRC dat hij Face 3 de muziek van Face uit UT had gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
ja maar das niet zo moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
corpseflayer schreef op 06 oktober 2002 @ 01:45:
[...]

Sommige chipsets van ALI geven probs met de cd kopieërbeveiliging, de enige manier om dit te omzeilen is wachten op nieuwe firmware oftewel (aanbevolen door de Infogrames tech support) de nocd.exe gebruiken, datlaatste is dus uw enige oplossing als je een ALI chipset hebt en opstartproblemen.
Hmmz, heb ik dus nix aan helaas.
Ik kan me niet voorstellen dat het iig aan instabilliteit ligt van mijn pc, heb sinds dat ik hem heb nog nooit 1 fout of wat dan ook gehad.
Ik zit du dus iid met de no cdcrack, maar ik ga strax wel eens eventjes met de orginele cd's op een ander systeem hierzo kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Je hebt het vast al met beide cd spelers geprobeerd.

Heb zelf ook een vraagje, zijn de musicfiles in ogg vorbis van de beta ergens te downloaden? Denk niet dat er copyright zit op muziek van een spel 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tampie2000 schreef op 06 oktober 2002 @ 09:49:
Is er ergens een truukje om maps uit UT1 te importeren in UnrealED 3, dat iemand weet :? :)
Probeer dit eens:
Open UnrealED. dan Open > Import en zet die bestandstypefilter op All files.
Dan je UT map inmporten, bewerken en saven als UT2 mapfile.

Ik kan het zelf niet helemaal proberen omdat m'n UnrealED weer verneukt is (wit scherm). :(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carel
Redje schreef op 06 oktober 2002 @ 00:19:
Ik heb UT2K3 alleen gekocht voor de key, dus internet play, gelijk ff de nocd crack erover en gaan met die banaan.

Moet alleen zeggen dan sommige maps (uit de demo bv.) als een trein draaien, en maps zoals inferno of plunge vette drops hebben naar 30 of lager... en dat is echt dodelijk :(
Alles is al maximaal getweaked best klote dus.
Dat heb ik dus ook, hij loopt iid minder goed, en komt ook mem tekort, want af en toe schokt het omdat ie weer iets van mijn hd moet halen, dit had ik helemaal niet bij de illegale versie, ik denk dus sterk dat het zoiezo verschillende versies zijn ofzo ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
* Ramon heeft nergens last van :Z :Y)
DataBeest schreef op 06 oktober 2002 @ 11:50:
[...]

Probeer dit eens:
Open UnrealED. dan Open > Import en zet die bestandstypefilter op All files.
Dan je UT map inmporten, bewerken en saven als UT2 mapfile.

Ik kan het zelf niet helemaal proberen omdat m'n UnrealED weer verneukt is (wit scherm). :(
werkt niet..... ;(

BTW... ff een shotje gemaakt van waar ik vandaag mee bezig ben......
http://home.planet.nl/~adslfan/map.jpg

tis alleen nog een gang... geen idee eigenlijk wat ik ervan moet maken :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

DarK_M schreef op 05 oktober 2002 @ 23:09:
[...]
Eh en het heet Citadel Island en het komt uit Little Big Adventure 2 maar ik noem het op het moment gewoon nog steeds beta5.5 want daar was ik :)

En ja dat was ik wel van plan ja... met die meer landschap brush moet dat wel mogelijk zijn, ging een beetje moeilijk bij de vorige UT om een goed eiland te maken met vierkante blokken :+ was niet helemaal zoals ik het wou hebben duzzz maar dan moet ik eerst wel een goeie tutorial vinden over hoe te doen enzo. want die van het und.epicgames.com is opzich wel vaag en er gebeurt bij mij dus nix als ik het doe zoals beschreven is en ik krijg ook niet hetzelfde in beeld al op die plaatjes staat :(
LBA 2 is echt zoooo'n geniaal spel :D Ik kan eigenlijk niet zo 1 2 3 een vetter spel opnoemen :)

Maar udn is vind ik toch nog redelijk goed te volgen hoor :{ 't is mij ermee gelukt. Anders moet je even antalus openen in de editor, dan in je 3d view rechts klikken op het titel balkje, en volumes en meshes uitvinken bij view ofzo, dan zie je als het goed is bijna alleen nog het terrain, klik dan op de terrain edit knop links in je toolbar, en dan kan je iig al wat poken ermee, en kijken hoe de instellingen staan. (niet saven he ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Clay schreef op 06 oktober 2002 @ 12:26:
[...]

LBA 2 is echt zoooo'n geniaal spel :D Ik kan eigenlijk niet zo 1 2 3 een vetter spel opnoemen :)

Maar udn is vind ik toch nog redelijk goed te volgen hoor :{ 't is mij ermee gelukt. Anders moet je even antalus openen in de editor, dan in je 3d view rechts klikken op het titel balkje, en volumes en meshes uitvinken bij view ofzo, dan zie je als het goed is bijna alleen nog het terrain, klik dan op de terrain edit knop links in je toolbar, en dan kan je iig al wat poken ermee, en kijken hoe de instellingen staan. (niet saven he ;) )
Hmn ja het lijkt erop datik je uitleg op de vorige pagina over het hoofd gezien heb :+ ik zal het es ff weer gaan proberen bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Laatst online: 13-09 02:49

danplo

The Force is strong with me

danplo schreef op 05 oktober 2002 @ 23:04:
voor dat het spel uit was zag je ook een filmpje over ut2003 en toen zag je ook het gras bewegen enzo...maar in de orgineel zie je dit gewoon stil staan.
kan je dit aan zetten of instellen???
ik heb gewoon alles op het hoogste staan in de optie.
en met mijn systeem haal ik tussen de 40 a 70 fps.
zie systeem onderin.
niemand met een antwoord??

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
ik snap niet veel van die editor hoor. Ik zet er een cube in en dan wil ik die dus selecteren maar dat gaat niet het 'veld' beweegt alleen maar de cube blijft onverandert

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
als je op het knopje waar de cube mee hebt gemaakt rechtsklikt krijg je properties waarmee je de formaten van de cube kan bepalen. Als je de cube hebt neegezet druk je op subtract. en dan wordt de cube 'in de wereld gezet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Laatst online: 31-05-2024
Eindelijk weet ik welke map ik nou zo erg mis: DM-Gestalt Afbeeldingslocatie: http://www.netgangster-online.nl/Gestalt.jpg

Ik snap niet dat ze deze map eruit gegooit hebben, heel erg jammer...
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.