DarkJedi schreef op 08 oktober 2002 @ 10:14:
[...]
Nu ben ik het niet helemaal eens met Stair maar wat jij nu uitkraamt is ook niet helemaal waar.
-Andere maps, goh das moeilijk kan ook in mods.
- Andere wapens, Helemaal niet nieuw, ze zijn gebleven alleen opnieuw geskinned.
- Wapenkracht heb ik even geen idee over maar dit hadden ze ook kunnen veranderen met een patch.
- Translocator hadden ze ook met een patch kunnen veranderen.
- Linkgun????
UT2k3 ziet er geweldig uit en phycisengine is echt tha bomb en bombing run is ook wel leuk.
Maar voor de rest zie ik eigenlijk niks.
Ik vind dat ze er zich wel heel erg makkelijk vanaf hebben gemaakt.
En daar betaal je dan weer €45 voor wat eigenlijk ook een patch of uitbreiding had kunnen zijn (behalve de 2 nieuwe engines dan)
Deze posts is niet bedoeld om een flamewar te beginnen, je moet ook eens naar de andere kant van een game kijken.
En niet alleen naar de prachtige graphics.
Ok even punt voor punt dan maar:
-Andere maps zijn natuurlijk mogelijk via mods/packs, maar dat valt voor elke game wel te zeggen.
-Wapens opnieuw geskinned

Misschien omdat de guns gebaseerd zijn op de wapens uit UT, qua gedrag is het totaal anders, de 2 sterkste guns uit UT (mini,pulse) zijn ontzettend afgezwakt. De flak is totaal verander qua spread van de particles. Shock is totaal anders, waarschijnlijk zal primary shock zelfs meer gebruikt worden als de rifle. Bio rifle is supersnel nu en lijkt behoorlijk dodelijk.
-Dan de wapenkracht, natuurlijk kan die met patch verandert worden, maar dat zal niet gebeuren, de laatste keer dat epic dat heeft gedaan is in 1998 met unreal 1 (patch 2.18 uit me hoofd).
Daarnaast snap ik je kritiek niet, je zegt ze hebben het er makkelijk vanaf gemaakt, goh ga dat beweren over games als mohaa/rtcw, die gewoon een 3 jaar ouwe engine oppoetsen.
Natuurlijk wordt de game play niet drastisch verandert, het is wel ut
2003 een NIEUWE versie dus geen TOTAAL nieuw spel. Als je weet dat men al in 1999 begonnen is met de nieuwe engine vind ik het gelul als jij roept dat men het er makkelijk afmaakt, zeker als je weet dat er weer allemaal mooie mods aan zitten te komen voor ut2003.