Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
ehhhh volgens mij ben jij dan de enige die dat gezien heeft want ik weet van nix
misschien was het een shaky-cam filmpje van de e3 ofzo waarbij de camera bewoon en niet het gras
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Anoniem: 61853
Yeah..Hacku schreef op 06 oktober 2002 @ 12:57:
Er is een deck 16 gemaakt.
http://aodmeagain.com/upitup/uploads/Deck16.zip
nou moeten ze het nog ff naar de nieuwe standaards brengen....Hacku schreef op 06 oktober 2002 @ 12:57:
[afbeelding]
Iemand?Hacku schreef op 06 oktober 2002 @ 13:20:
Heeft iemand de map DM-Gestalt uit de beta nog?
http://www.netgangster-online.nl/Gestalt.jpg
nou joepieHacku schreef op 06 oktober 2002 @ 12:57:
[afbeelding]
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
----0-----0----
enover maps.. ik heb ooit voor ut1 een map gedownload die op zo'n ruimteschip zich afspeelde met een grote hal erin waar zo'n vliegtuig stond etc weet alleen de naam niet meer
Hebben meer mensen dat?
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
ik krijg nl. geen servers te zien met mijn orig. key...
HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Unreal Technology/Installed apps/UT2003/Hacku schreef op 06 oktober 2002 @ 15:36:
De key veranderen kan je in het register van windows. Het juist pad ken ik niet.
En daar zie je je cdkey in de key die cdkey heet
Vergelijk Curse2 in UT1 en Curse3 in UT2003 eens met elkaar. DAT is pas een mooi verschilWekkel schreef op 06 oktober 2002 @ 15:08:
Die Deck 16 laat wel mooi zien wat er verbeterd is aan het spel. Grafisch is het echtmaar qua spel heb ik nog niet de smaak te pakken. Wellicht dat een betere videokaart 't bij mij gaat doen.
Die UT2003Deck16 is daarmee vergeleken niks.
🌞🍃
Ik bedoel die dingen als Killing Spree enz. Maar dan precies op volgorde.
of weet iemand waar ik dat kan vinden.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
IeuwieHacku schreef op 06 oktober 2002 @ 15:57:
Er komt een nieuwe Deck 16 hoor.
<knip>
Die zal waarschijnlijk komen met een bonus pack.
Dat ziet er wel beter uit dan die nepDeck16.
DubbelKillPhydomir schreef op 06 oktober 2002 @ 15:49:
ff een vraagje, weet iemand toevallig de volgorde van kills.
MultiKill
Killing Spree
UltraKill
MegaKill
MonsterKill
En je hebt ook nog een LudicrousKill, maar daar heb ik nog nooit van gehoord?
dacht ik
🌞🍃
Het grote UnrealEd 3.0 topic
Edit:
Databeest, dit is het juiste rijtje. Open UED eens, en ga maar naar Sounds
Dubble Kill
Multi Kill
Mega Kill
Ultra Kill
MonsterKill
Ludicrous Kill
'Holy Shit!'
Killing spree krijg je als je 5 mensen dood maakt, zonder binnen een bepaalde tijd, zonder dood te gaan.
Dubble kill (en verder) krijg je als je 2 mannetjes binnen 5 seconden vermoord zonder dood te gaan.
Dubbel KillPhydomir schreef op 06 oktober 2002 @ 15:49:
ff een vraagje, weet iemand toevallig de volgorde van kills.
Multi Kill
MegaKill
Ultra Kill
Monster Kill
Lidicous ???
Holy Shit
Zo deed ik het ook, alleen staat ie niet op goede volgordeRafe schreef op 06 oktober 2002 @ 16:03:
Mapmakers: hier je stuff laten zien
Het grote UnrealEd 3.0 topic
Edit:
Databeest, dit is het juiste rijtje. Open UED eens, en ga maar naar Sounds
Dubble Kill
Multi Kill
Mega Kill
Ultra Kill
MonsterKill
Ludicrous Kill
'Holy Shit!'
Killing spree krijg je als je 5 mensen dood maakt, zonder binnen een bepaalde tijd, zonder dood te gaan.
Dubble kill (en verder) krijg je als je 2 mannetjes binnen 5 seconden vermoord zonder dood te gaan.
🌞🍃
kijk, dat lijkt er al een stuk meer opHacku schreef op 06 oktober 2002 @ 15:57:
Er komt een nieuwe Deck 16 hoor.
[ woei ]
Die zal waarschijnlijk komen met een bonus pack.
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Vlug enkele gemaakt.Da Monkey schreef op 06 oktober 2002 @ 16:35:
kan iemand een screenshotje posten van curse2 uit ut1? ik heb ut1 er namelijk niet op staan op deze

ja maar dat ligt aan zijn instellingen, niet aan de mapTaliesin schreef op 06 oktober 2002 @ 17:02:
Beetje erg donker hier.
Hier kan je de screenshots bekijken !
Op de site zelf kan je screenshots vinden van de wapens, ruimteschepen en al de characters dat in de mod zullen zitten.
De voertuigen komen eraan

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
die screenies hierboven zien er echt vet uit!!!!!!
M'n systeem is een P4-2,4@2,7, 1GB RAM, GF4-ti440.
Ik kwam erachter dat het spel liep als een trein, maar dat bij het bewegen nogal veel "banding" optreedt. Dat wat je krijgt als je VSync uitzet zeg maar, dat het verversen van frames niet meer synchroon loopt met je refreshrate. Aangezien dit nogal lelijk, maar vooral irritant is (wordt er gewoon misselijk en duizelig van en heb moeite met aimen) probeerde ik er wat aan te doen.
Als eerste settings naar beneden, o.a. 16 bit etc... HEt hielp allemaal niet. Omdat ik ingame geen optie kon vinden voor VSync heb ik de ut2003.ini even doorgespit en kwam erachter dat VSync gewoon standaard UIT staat?!?!?!?
Waarom in hemelsnaam? Ik heb het aangezet en daardoor werd het beeld al een stuk beter en stabieler, maar het blijft een schokkerige bedoeling bij veel bewegen. Het loopt lang niet zo soepel als mn oude vertrouwde UT.
Voor de duidelijkheid: Het gaat dus niet om schokken wat betreft FPS, maar om shokken wat betreft "banding", dus dat de frames niet soepel in elkaar overlopen... Aan mn hardware kan het toch niet liggen lijkt me
vraagje heb je muissmoothing aanstaan?Bosmonster schreef op 06 oktober 2002 @ 17:32:
Ik heb hem net fff origineel gekocht (Mediamarkt 39.99). En ff de singleplayer campaigns aan het uitproberen om de besturing/grafische shit te testen/tweaken.
M'n systeem is een P4-2,4@2,7, 1GB RAM, GF4-ti440.
Ik kwam erachter dat het spel liep als een trein, maar dat bij het bewegen nogal veel "banding" optreedt. Dat wat je krijgt als je VSync uitzet zeg maar, dat het verversen van frames niet meer synchroon loopt met je refreshrate. Aangezien dit nogal lelijk, maar vooral irritant is (wordt er gewoon misselijk en duizelig van en heb moeite met aimen) probeerde ik er wat aan te doen.
Als eerste settings naar beneden, o.a. 16 bit etc... HEt hielp allemaal niet. Omdat ik ingame geen optie kon vinden voor VSync heb ik de ut2003.ini even doorgespit en kwam erachter dat VSync gewoon standaard UIT staat?!?!?!?
Waarom in hemelsnaam? Ik heb het aangezet en daardoor werd het beeld al een stuk beter en stabieler, maar het blijft een schokkerige bedoeling bij veel bewegen. Het loopt lang niet zo soepel als mn oude vertrouwde UT.
Voor de duidelijkheid: Het gaat dus niet om schokken wat betreft FPS, maar om shokken wat betreft "banding", dus dat de frames niet soepel in elkaar overlopen... Aan mn hardware kan het toch niet liggen lijkt me
Ja.Da Monkey schreef op 06 oktober 2002 @ 18:14:
ff vraagje.. 2107 is toch de laatste versie (oftewel de koopversie0
die Ti4400 kun je vergeten vermoedelijk, ik was vrijdag bij funprice computers in groningen en die zeiden dat ie niet meer geleverd werdDarK_M schreef op 05 oktober 2002 @ 19:55:
Hm vaag na wat gepruts en geschuif met de instellingen lijkt het nu wel gefixedik snap dr nix van maar ik kan nu tenminste spelen.... helaas wel op 800x600 en zonder trillenair filtering gaat natuurlijk wel met meer frames maar ongeveer een steady 50 terwijl met 1024x768 en tri. filtering aan maar 25 dusseh kan ik eindelijk fraggen....
![]()
ICBM prepare to be beaten op de LAN
![]()
'k zit alleen nog te dubben of ik ook nog een nieuwe vga-kaart zal aanschaffen (heb nu Asus V7700 GF2 TI) k zat te denk aan een Asus V8440 GF4 TI4400.. of toch een radeon?
er is wel een ti4200 deluxe van Asus, misschien is dat een goed alternatief
ik zal het ook met een ti4200 moeten doen, wat jammer is want ik krijg 'm gratis en een gratis ti4400 is toch beter dan een gratis ti4200 (nee een gratis ti4600 kan ik dus niet maken)
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
1?? zijn ze al te koop?(sorry kan het hier niet uit opmaken...)
3dave01 schreef op 06 oktober 2002 @ 18:57:
Hoeveel cd's zijn het?
1?? zijn ze al te koop?(sorry kan het hier niet uit opmaken...)
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
3 cd's?
Ik geloof er niks van...
3 cd's voor 45€ is wel te doen dan...

btw
paar leuke cheats uitgevonden, excuses als ze al bekend zijn bij jullie
freecamera 1: behindview máár dan met een camera die je 360 graden om je model kan laten draaien.

changesize xx: veranderd de grootte van je model (xx * defaultsize)

changecameradist xxx: verandert de afstand van de camera tot je model

(let ook op de flag en het wapen
wat een onnodige opvulling is dit zeg!!!!dave01 schreef op 06 oktober 2002 @ 19:07:
3 iso's dus....;)
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
dave01 schreef op 06 oktober 2002 @ 19:00:
[...]
3 cd's?
Ik geloof er niks van...
3 cd's voor 45€ is wel te doen dan...
Ik heb het origineel.. 3 cd's voor 39 euro bij de Mediamarkt.
nee de 4200 is meest verkocht, ti4600 is de hoogste en ti4400 valt een beetje buiten de boot.. dus heeft nvidia hem eruit gehaaldDa Monkey schreef op 06 oktober 2002 @ 18:55:
hoezo zou die niet meer worden geleverd? is toch volgensmij de meest verkochte versie van de geforce 4?
Aan mijn systeem zal het niet liggen, al speel ik dan onder Linux, maar speelbaar in de zin van "goh wat een leuke FPS" ... nee!! Wel: "wat een mooie textures".
Het zal wel komen doordat ik Q3A gewend ben en ook nooit kon wennen aan UT, maar ik vraag me oprecht af hoe er ueberhaupt raak geschoten kan worden met dit spel (behalve dan met een RL)?
De tegenstanders lijken eerder over de vloeren te schuiven dan te lopen, misschien is dat een ander ook reeds opgevallen.
En dan is er altijd weer een winnaar die gemiddeld het driedubbele aantal punten heeft van de nummer twee op de lijst, wat mij alleen maar doet fronzen (nu al cheats?).
Ik HOEF het natuurlijk niet te spelen, maar ik wil wel eens weer wat anders dan voor het 4e jaar Q3A (ja, sinds 1999) en Epic verdient 't vanwege hun Linux-support out-of-the-box. Daarom heb ik het ook gekocht.
Zeg me WAAROM dit spel zo goed is (niet zeggen "mooi" e.d. dat kan ik ook wel zien), maak desnoods wat *.ini rip-offs waarmee het WEL speelbaar / mikbaar wordt en misschien ga ik om... Vooralsnog ga ik liever Quaken, sorry als ik daarmee op wat zere tenen trap
This is my sick nature.
G33RT schreef op 06 oktober 2002 @ 20:07:
[...]
nee de 4200 is meest verkocht, ti4600 is de hoogste en ti4400 valt een beetje buiten de boot.. dus heeft nvidia hem eruit gehaald
Jammer, want qua prijs-kwaliteit verhouding is/was het de beste van de 3...
Mmm een verklaring waarom je niet kunt mikken is omdat het gewoon een heel ander spel is, speelt anders etc etc en daar moetj e aan wennen. Omdat je niet kunt mikken en dus niet kunt winnen vindje er geen bal aan.. >> cirkeltje opgelosthbokh schreef op 06 oktober 2002 @ 20:09:
Ik snap niet waar al de ophef rond dit spel op gebaseerd is.
Aan mijn systeem zal het niet liggen, al speel ik dan onder Linux, maar speelbaar in de zin van "goh wat een leuke FPS" ... nee!! Wel: "wat een mooie textures".
Het zal wel komen doordat ik Q3A gewend ben en ook nooit kon wennen aan UT, maar ik vraag me oprecht af hoe er ueberhaupt raak geschoten kan worden met dit spel (behalve dan met een RL)?
De tegenstanders lijken eerder over de vloeren te schuiven dan te lopen, misschien is dat een ander ook reeds opgevallen.
En dan is er altijd weer een winnaar die gemiddeld het driedubbele aantal punten heeft van de nummer twee op de lijst, wat mij alleen maar doet fronzen (nu al cheats?).
Ik HOEF het natuurlijk niet te spelen, maar ik wil wel eens weer wat anders dan voor het 4e jaar Q3A (ja, sinds 1999) en Epic verdient 't vanwege hun Linux-support out-of-the-box. Daarom heb ik het ook gekocht.
Zeg me WAAROM dit spel zo goed is (niet zeggen "mooi" e.d. dat kan ik ook wel zien), maak desnoods wat *.ini rip-offs waarmee het WEL speelbaar / mikbaar wordt en misschien ga ik om... Vooralsnog ga ik liever Quaken, sorry als ik daarmee op wat zere tenen trap
Ik vind het spel persoonlijk erg goed omdat het voor mijn idee wel een goede gameplay heeft en ik zeker wel kan mikken. Beter als Ut1 tenminste. Nu mag ik online nog wel eens iets winnen maar bij ut1 is het na 5 minuten wel duidelijk dat ik er geen bal van kan. Daarbij ja de grafische engine is natuurlijk JE van HET op dit moment en dat geeft weer wat extra sfeer aan de levels die je speelt etc..
Dit is niet denk ik de verklaring die je gehoopt had te horen maar ja ik kan er ook van maken dat ik verliefd ben op UT2k3 maar dat klinkt weeer zo stom.
Da Monkey schreef op 06 oktober 2002 @ 20:49:
sorry dat ik het zeg maar als ik dat aan zet zie ik echt geen verschil met als dat gewoon uitstaat.
Nee hetzelfde heb ik dus met VSync.. zet het aan via ut2003.ini (al vind ik het vreemd dat het niet standaard aanstaat of de optie in ieder geval in het spel zit). Maar merk dus geen verschil...
Anoniem: 33687
Ik heb het spel vrijdag orgineel.. vandaag dacht ik laat ik um maar eens installeren..
na het installeren en het play drukken begint ie gelijk te zeuren om update's..
Dus ik dacht NV 30.82 maar eens downloaden en installeren..
HEHE eindelijk klaar, en spelen maar.. Dacht het niet
In het menu, of eerder nog (nvidia logo) klapt ie er volledig uit
(dus slaat terug naar windows, geen UT meer te zien)
HEt volgende heb ik al geprobeerd:
- Overclocks terug gezet
- Nieuste drivers voor geluidskaart
- Forum van UT2k3 door gebladerd
- Hiero doorbladerd
Niks gevonden
SPecs:
WIndows XP Pro
Asus P4S533
P4 1.8@2.4
512 mb pc2700
20 gb 7200 rpm
Geforce 2 GTS
3com 10/100 lan card
ik weet het niet meer
Audi A8 W12 6.0
- openGL geprobeerd?
- laatste DX versie geinstalleerd?
quote]
Al eens gekeken naar hoe lang die spelers met 3x zoveel punten in de game zitten ?
whhhaaaa CTF is kewl nou hoop ik wel dat er weer zo'n multiCTF mod komt zodat je met 4 teams kunt spelen ivp. 2 dat zou wel heftig zijn.Anoniem: 33687 schreef op 06 oktober 2002 @ 22:21:
Whoa...net intense CTF match achter de rug..niet eerder zo (letterlijk) onder de adrenaline!..
ik heb dit probleem ook (met mijn mx500 dus) in UT en UT2K3, echt vreselijk irritant.. iemand een oplossing?_subzero_ schreef op 06 oktober 2002 @ 20:06:
Weet iemand hoe ik de scroll an de praat kan krijgen op me MX 500 ( met mouseware geinstalleerd, heb de Game_wheel fix al geprobeerd maar die werkte niet) Ik zou ook graag de andere knoppen willen gebruiken op de muis.
Hm misschien handig lijstje met dingen die ik allemaal gedaan heb voordat het een beetje normaal kon spelen (zie mijn game problemen in eerder posting in dit topic)delyver schreef op 06 oktober 2002 @ 22:28:
k heb een probleempje met m'n UT2k3:
Ik heb het spel vrijdag orgineel.. vandaag dacht ik laat ik um maar eens installeren..
na het installeren en het play drukken begint ie gelijk te zeuren om update's..
Dus ik dacht NV 30.82 maar eens downloaden en installeren..
HEHE eindelijk klaar, en spelen maar.. Dacht het niet
In het menu, of eerder nog (nvidia logo) klapt ie er volledig uit
(dus slaat terug naar windows, geen UT meer te zien)
HEt volgende heb ik al geprobeerd:
- Overclocks terug gezet
- Nieuste drivers voor geluidskaart
- Forum van UT2k3 door gebladerd
- Hiero doorbladerd
Niks gevonden
SPecs:
WIndows XP Pro
Asus P4S533
P4 1.8@2.4
512 mb pc2700
20 gb 7200 rpm
Geforce 2 GTS
3com 10/100 lan card
ik weet het niet meerwie kan me helpen?
- computer schoppen (doe dit als laatste anders hebben de andere dingen geen nut meer.)
- clean boot (oftewl format c: /q) / windows 2000 installeren (xp = evil)
- andere vga drivers
- nieuwste directx installeren
- hardware matig dingen veranderen (geheugen omdraaien, pci kaarten in andere sloten stoppen schijven wisselen (klinkt raar maar dat heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat ik nu normaal kan spelen
- bios flashen
- nieuwste via 4in1 installeren (indien van toepassing)
Anoniem: 39723
en hoe zie je je fps ook alweer?
kee danTampie2000 schreef op 06 oktober 2002 @ 22:39:
- nocd.exe geprobeerd?
- openGL geprobeerd?
- laatste DX versie geinstalleerd?
nieuwe exe van die wel bekende game nog wat site
was de oplossing
tnx m8!!!!!!!
Audi A8 W12 6.0
ik weet niet waar je het over hebt eigenlik hebbie screenshot?corpseflayer schreef op 06 oktober 2002 @ 23:30:
Die linkgun is wel zwaar sterk al je met 2 of 3 samenwerkt, je krijgt dan zon mooie dikke ray, geel geel en breder in diameter, gewoon richten met sec.fire op je teammate en klikken, dan ben je gelinkt aan hem en als hij dan schiet gaat er ammo van beide spelers weg, je hebt dan wel een superwapen als 2 man je linkt.
Anoniem: 33687
Gewoon zorgen dat die bots een Link Gun pakken en dan zelf gaan schieten..ze zullen vanzelf met je linken en tadaa..een dikke gele kickass beam!
Waarvoor heb je die nodig? Een nocd patch doet ook je (originele) cd snel vergeten.Huigie schreef op 06 oktober 2002 @ 22:58:
Iemand enig idee hoe ik een werkend image bestand kan maken? Blindwrite/daemon truukje werkt niet.
De graphics vind ik super, de gameplay moet ik nog even aan wennen.
wtf waarom heb ik daar nog nix van gemerkt?? hoe zit dat..Anoniem: 33687 schreef op 07 oktober 2002 @ 00:06:
Weet je dat niet? Super cool om te doen..het kan zelfs met Bots.
Gewoon zorgen dat die bots een Link Gun pakken en dan zelf gaan schieten..ze zullen vanzelf met je linken en tadaa..een dikke gele kickass beam!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
dat lijkt me logisch tochDa Monkey schreef op 07 oktober 2002 @ 09:23:
die linkgun is gewoon dat ding die dat groene straaltje afschiet. Ik vind het wel leuk gemaakt maar hoe zit dat nou.. ik link mezelf met zo'n bot maar als ik dan met de primary schiet is de link weer verbroken..
Aaah zo ik dacht alDa Monkey schreef op 07 oktober 2002 @ 09:23:
die linkgun is gewoon dat ding die dat groene straaltje afschiet. Ik vind het wel leuk gemaakt maar hoe zit dat nou.. ik link mezelf met zo'n bot maar als ik dan met de primary schiet is de link weer verbroken..

Dit topic is gesloten.