Ja, dan werkt het wel, wel de key veranderen in het register.spaceboy schreef op 04 oktober 2002 @ 16:08:
Vraagje: als mijn buurjongen met de DVN-release online probeert te komen met een gegenereerde key werkt dat niet echt. (authentication failed) Als ik 'm nu ga kopen, werkt het dan wel? Of lacht hij mij dan alsnog uit?
Spelen op een niet-officiele server gaat wel hoorspaceboy schreef op 04 oktober 2002 @ 16:08:
Vraagje: als mijn buurjongen met de DVN-release online probeert te komen met een gegenereerde key werkt dat niet echt. (authentication failed) Als ik 'm nu ga kopen, werkt het dan wel? Of lacht hij mij dan alsnog uit?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
als de resolutie van de textures nog verder omhoog wordt geschroefd zal het spel alleen nog maar slechter gaan draaien.Okyah schreef op 04 oktober 2002 @ 16:06:
[...]
mkae, dus neit nog mooiere textures, jammer
kvind t zand bij face3 bijv neit erg mooi...
Verwijderd
Ok, Guy's, ik heb net even een paar forum's door gelopen en als je problemen ondervindt met UT2003 Retail. "Lock-ups Freezers, General Protection faults" zijn dit mogelijke oplossingen
• Probeer op 16bits kleuren te spelen ipv 32bits.
• Zet je audio op Softwarev ipv van Hardware
• De nieuwste drivers van Nvidia helpen "Zo zegt de heer Vogel (programmer of UT2k3) het zijn de 40.72Beta, hier te verkrijgen: "
• Freezers in UT2k3 kunnen ontstaan omdat je geheugen te heet word. Haal hiervoor de zijkant van je kast weg en zet er zo nodig een fan op die koude lucht blaast of hete lucht wegzuigt
• Er zal binnenkort een patch uitkomen die veel probs zal fixen
• Als je een 2** watt voeding hebt. Neem dan een 300Watt voeding of hoger
• Gooi je AGP Apaturesize in de bios omhoog
• Zet je beeldschermadapter op Best performance ipv best image quality
• In sommige gevallen gaat het erom dat je AGP kaart te weinig voeding krijgt. Ofwel AGP voltage omhoog "LET OP dit is op eigen risico"
• Probeer op 16bits kleuren te spelen ipv 32bits.
• Zet je audio op Softwarev ipv van Hardware
• De nieuwste drivers van Nvidia helpen "Zo zegt de heer Vogel (programmer of UT2k3) het zijn de 40.72Beta, hier te verkrijgen: "
• Freezers in UT2k3 kunnen ontstaan omdat je geheugen te heet word. Haal hiervoor de zijkant van je kast weg en zet er zo nodig een fan op die koude lucht blaast of hete lucht wegzuigt
• Er zal binnenkort een patch uitkomen die veel probs zal fixen
• Als je een 2** watt voeding hebt. Neem dan een 300Watt voeding of hoger
• Gooi je AGP Apaturesize in de bios omhoog
• Zet je beeldschermadapter op Best performance ipv best image quality
• In sommige gevallen gaat het erom dat je AGP kaart te weinig voeding krijgt. Ofwel AGP voltage omhoog "LET OP dit is op eigen risico"
Verwijderd
maxow mijn ifeel troep heb ik gewoon standaard in windows geinstalleerd maar verder niets in ut veranderd. Heb jij nog speciale instellingen dan?
Anders kijken we wel ff op digital arena.
mzzls letalis
Anders kijken we wel ff op digital arena.
mzzls letalis
weet je wat echt dom is?
mark rein zei dat het spel goed zou draaien op "any pentium 3" en dat het spel vooral veel kracht zou vragen van je gpu. en nu ligt het spel in de winkels, en blijkt dit helemaal niet waar te zijn. dit zie je ook duidelijk wanneer je aan de settings gaat kloten, op 640x480 draait het even goed/slecht als op 1280x960, en detail level veranderen heeft ook bijna geen nut. er is gewoon niemand die met 16 bots een redelijke framerate overhoudt. volgens mij komt dit gewoon allemaal door dat karma gedoe wat ze in die engine gecode hebben. zucht.....was er maar een optie waarmee je de cpu kon ontlasten...
mark rein zei dat het spel goed zou draaien op "any pentium 3" en dat het spel vooral veel kracht zou vragen van je gpu. en nu ligt het spel in de winkels, en blijkt dit helemaal niet waar te zijn. dit zie je ook duidelijk wanneer je aan de settings gaat kloten, op 640x480 draait het even goed/slecht als op 1280x960, en detail level veranderen heeft ook bijna geen nut. er is gewoon niemand die met 16 bots een redelijke framerate overhoudt. volgens mij komt dit gewoon allemaal door dat karma gedoe wat ze in die engine gecode hebben. zucht.....was er maar een optie waarmee je de cpu kon ontlasten...
Heeft iemand hier iets te zeggen over de netcode?
Ik wel;
Ik wel;
Gepost op de official site in het *Netcode is TEH SUCK!!! * topic, ik vond de demo al laggy maar d8 dat dit weg zou zijn met de komst van de full, als er meer goede servers bijkomen, conclusie is dat de netcode aars zuigt aangezien op goede servers nog steeds brakke pings overhand voeren, met f1 heb ik altijd 0 ping (waarschijnlijk dankzij befaster v0.3) maar met stat net altijd meer dan 120, op de snelste servers uit het lijst is dat welteverstaan, de gewone door de 200 pings, heb al bijna spijt van mn aankoop als er niet snel een patch komt met echte netcode en geen ut netcode met modem only verbeteringen, wat het nu dus wel is.I bought this game, i don't care for the gfx, i just like the gameplay and believed net code would be rock solid as stated by Epic, I haven't been able to find any low ping server out there, the game still bursts from the bugs, gameplay bugs, for example my char started to float over the ground under a corner afther i used the redeemer in face3.
Fed up with the lies those 4sses spouted at us i wish the game won't sell because none should waste 50euro for 3 discs filled with -as one part- utter sh|t, no matter how good the gameplay, this game is nothing without GREAT netcode.
Epic just seems to care for their, now filled, pockets, they went for gfx, the basic selling factor, they lied about the most important things,
-bugfree game
-great netcode
Verwijderd
Tja, maar Mark is wle de enige die de problemen erkent van de gamers. Vogel daarin tegen heeft het de hele tijd over dat je HW brak is enzoJanssen schreef op 04 oktober 2002 @ 16:26:
weet je wat echt dom is?
Met datail op full draait het spel bij mij ook voor geen reet, ik zou zeggen zet alles op normal en shadows, dynamic lightning en decals off,nu draait het redelijk goed maar als laagste fps 30 op face3.
cpu dingen in het spel zijn;
1e world detail, zet je best zo laag mogelijk
2e dynamic lights en shadows
3 decals en gras zooi
cpu dingen in het spel zijn;
1e world detail, zet je best zo laag mogelijk
2e dynamic lights en shadows
3 decals en gras zooi
dude, ik ging net proberen domination t doen, snelste server waar ik op kon, daar had ik een ping van 260 en een lag van heb ik jou daar 
das wel jammer, waar spelen de gotters eigenlijk?
staat hier vast wel ergens, even zoeken, hoor
das wel jammer, waar spelen de gotters eigenlijk?
staat hier vast wel ergens, even zoeken, hoor
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Draaide de game maar bij mij draait ie namelijk nog niet. Ik ga vanavond ff checken of 1 van de opties helptcorpseflayer schreef op 04 oktober 2002 @ 16:38:
Met datail op full draait het spel bij mij ook voor geen reet, ik zou zeggen zet alles op normal en shadows, dynamic lightning en decals off,nu draait het redelijk goed maar als laagste fps 30 op face3.
Wow wat ben je snel
, check mn edit 
/e/
De performance vind ik met getweakte opties acceptabel, alleen gaat windows xp swappen ongeacht de textuur resolutie (hoger is meer swap uiteraard) en dat met 512MB ram en geen background progsels O-o
/e/
De performance vind ik met getweakte opties acceptabel, alleen gaat windows xp swappen ongeacht de textuur resolutie (hoger is meer swap uiteraard) en dat met 512MB ram en geen background progsels O-o
waar kan je je reggen voor unreal stats je moet dat hebbe anders kan je nei alle servers in
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
yesssss ook ik heb hem net gehaald
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
me 2 !!!!111
kad het spel al gedownload omdat het nog niet in de winkel lag (STOUT !!!)
maar kep em net in eindhoven op het station gekocht voor 49.50 euro ... tis wel aardig wat geld..
wat ik nu niet snap.
als ik nu bij de netwerk optie mijn naam en paswoord invul dan als ik zeg maar 1 uur gespeeld heb dan nog krijg ik niks te zien op die internet site over mijn statistieken.
er staat daar je moet op de servers spelen waar dit wel aan staat maar dit doe ik ook ik speel alleen maar op dat soort servers....iemand anders die weet hoe dit zit of werkt...snap er niks van.
als ik nu bij de netwerk optie mijn naam en paswoord invul dan als ik zeg maar 1 uur gespeeld heb dan nog krijg ik niks te zien op die internet site over mijn statistieken.
er staat daar je moet op de servers spelen waar dit wel aan staat maar dit doe ik ook ik speel alleen maar op dat soort servers....iemand anders die weet hoe dit zit of werkt...snap er niks van.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
waar kan je je dan registreren voor die stats ???????
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
gewoon in t spel, bij multiplayer ofzo, dacht ik:) bij de settings
maar ik vind t vervelend dat t bij veel servers verplicht is, ik vind t helemaal neit leuk om t bij te houden, soms speel ik gewon bagger, of speelt mn zusje ofzo.
af en toe wil ik gewoon voor de rustige lol spelen
ik snap ook neit waarom t verplicht is
btw, ik kom niet op die servers op de lijst van schaapjeblaat, is dat voor de demo soms?
maar ik vind t vervelend dat t bij veel servers verplicht is, ik vind t helemaal neit leuk om t bij te houden, soms speel ik gewon bagger, of speelt mn zusje ofzo.
af en toe wil ik gewoon voor de rustige lol spelen
ik snap ook neit waarom t verplicht is
btw, ik kom niet op die servers op de lijst van schaapjeblaat, is dat voor de demo soms?
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Gloeiende Gvd...UT2003 ligt klaar bij de winkel..moet ik wachten tot m'n nieuwe Pinpas er is, heb geen contant in huis !@#!@%$
Heb ik geen last van hoor. Ook XP en 512MB. Hoeveel MB heb je op je VGA?corpseflayer schreef op 04 oktober 2002 @ 16:40:
Voor mensen die een unrealed tutorial willen, klik in unrealed eens op help en dan op unreal developers network
jammer dat die explosie nogal tegenvalt als je die auto sloopt
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
wassefog??
hoe krijg je die vette auto?
even kijken of t aan t begin staat.
he, maar wat zijn nou servers opgezet door gotters, want die lijst van t ME daarvan werken de servers bij mij neit
nja, kkrijg dus t ip te zien in ut en dan blijft t daar vrolijk, neit vastgelopen ofzo, maar t deot gewoon neits
hoe krijg je die vette auto?
even kijken of t aan t begin staat.
he, maar wat zijn nou servers opgezet door gotters, want die lijst van t ME daarvan werken de servers bij mij neit
nja, kkrijg dus t ip te zien in ut en dan blijft t daar vrolijk, neit vastgelopen ofzo, maar t deot gewoon neits
Alone at last
Just nostalgia and I
Grrrrr
'k heb vanmiddag ook UT2003 opgehaald bij Dimension Plus.... helemaal bij (kreeg zelfs zo'n mooi ATARI Energy drink blikje
)
Maargoed ff weer to the point. ik kom thuis pleur snel de demo weg en installeer de UT dus ik ga spelen enja hoor precies hetzelfde als met de demo
de godganse tijd general exception faults en blue screen of dead onzin. Ik kan niet eens normaal spelen
En nog 1 vergelijkbaar met bovenstaande maar dan iets met LIRQ NOT LESS OR EQUIL ofzoiets
Ik draai op 1024x768x32 (heb ook 16 geprobeert hielp ook niet)
UT2003 is het enige spel waarbij ik dit krijg andere spellen draaien perfect..
System:
AMD Athlon XP 1800+
Asus A7V333 KT333
Asus V7700 Geforce TI Deluxe 64Mb DDR
2*256Mb PC2700
SB Live 1024
Windows 2000 Pro Servicepack 3
DirectX 8.1b
Detenator 30.xx (die op cd3 staat van ut)
//Officiele Asus Drivers (14.72) ook geprobeert met hetzelfde resultaat
VIA 4in1 4.25
'k heb vanmiddag ook UT2003 opgehaald bij Dimension Plus.... helemaal bij (kreeg zelfs zo'n mooi ATARI Energy drink blikje
Maargoed ff weer to the point. ik kom thuis pleur snel de demo weg en installeer de UT dus ik ga spelen enja hoor precies hetzelfde als met de demo
code:
1
2
3
4
| Blue screen of dead. ***STOP: 0X0000001E (0XC0000005, 0XB774C05, 0X00000000, 0X00000008) KMODE_EXCEPTION_NOT_HANLED |
En nog 1 vergelijkbaar met bovenstaande maar dan iets met LIRQ NOT LESS OR EQUIL ofzoiets
Ik draai op 1024x768x32 (heb ook 16 geprobeert hielp ook niet)
UT2003 is het enige spel waarbij ik dit krijg andere spellen draaien perfect..
System:
AMD Athlon XP 1800+
Asus A7V333 KT333
2*256Mb PC2700
SB Live 1024
Windows 2000 Pro Servicepack 3
DirectX 8.1b
Detenator 30.xx (die op cd3 staat van ut)
//Officiele Asus Drivers (14.72) ook geprobeert met hetzelfde resultaat
VIA 4in1 4.25
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P
Dat met IRQ is volgens mij RAM error, heel veel mensen met XP hebben dat. Gewoon eventjes searchen (Niet naar een UT2003 probleem, maar in WOS ofzo).
Standaard of overclocked?System:
AMD Athlon XP 1800+
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Alles is nog standaard en nog nooit overgeclocked geweest (geen tijd en geen zin
)
Die andere fout was btw.
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL met die getallen erboven uiteraard
Die andere fout was btw.
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL met die getallen erboven uiteraard
ik speel nu regelmatig de demo en er zijn soms gasten met 25 frags en 0 deads en veel zeggen dan dat ze OGC gebruiken ...
zijn er al weer van die shit cheats ?
Verwijderd
Wat zijn ogc cheats_MaLa_ schreef op 04 oktober 2002 @ 20:45:
ik speel nu regelmatig de demo en er zijn soms gasten met 25 frags en 0 deads en veel zeggen dan dat ze OGC gebruiken ...
Maar het kan wel hoor, ik had laatst een goede dag ofzo en toen haalde ik 25 kills en 0 death's, ik was toen dus ook erg trots
Ik wil die Maya 4 PLE van de bonus cd installeren maar die vraagt om een password.
edit
Laat maar, al gevonden.
edit
Laat maar, al gevonden.
[ Voor 0% gewijzigd door XWB op 04-10-2002 20:59 . Reden: Hacku moet readme leren lezen. ]
Verwijderd
[rafe @ vriend]
Zelf denk ik niet dat OGC of wat voor online cheat al uit is. Ik neem aan dat Epic de anti-cheat technologie van UT heeft overgenomen en verbetert.
Voor zover wij weten kan het net zogoed iemand zijn die al jaren FPS games op hoog niveau speelt, en al UT2003 speelt sinds build 906, daarna 927, de demo en nu de full version. En dat de rest niet zo goed was.
Helaas zijn sommige dan ook zo kinderachtig om meteen 'cheater!' te bleren.
Ik ben zelf ook voor cheater uitgemaakt in RtCW omdat ik al die n00bs 0wnde
[/rafe @ friend]
Edit: Masera, OGC is een van de bekenste online cheat/hack programma (of groep programmeurs die het maakt) voor CounterStrike. Wallhacks (door muren kijken), aimbots (computer mikt en schiet voor je) en weet ik veel voor lame stuff hebben ze. Kortom, OGC gebruiken == cheaten.
Zelf denk ik niet dat OGC of wat voor online cheat al uit is. Ik neem aan dat Epic de anti-cheat technologie van UT heeft overgenomen en verbetert.
Voor zover wij weten kan het net zogoed iemand zijn die al jaren FPS games op hoog niveau speelt, en al UT2003 speelt sinds build 906, daarna 927, de demo en nu de full version. En dat de rest niet zo goed was.
Helaas zijn sommige dan ook zo kinderachtig om meteen 'cheater!' te bleren.
Ik ben zelf ook voor cheater uitgemaakt in RtCW omdat ik al die n00bs 0wnde
[/rafe @ friend]
Edit: Masera, OGC is een van de bekenste online cheat/hack programma (of groep programmeurs die het maakt) voor CounterStrike. Wallhacks (door muren kijken), aimbots (computer mikt en schiet voor je) en weet ik veel voor lame stuff hebben ze. Kortom, OGC gebruiken == cheaten.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2002 20:57 . Reden: [sub] tags zijn moeilijk :( ]
ogc is d8 ik dat je alleen maar hoeft te lopen en hij schiet iedereen auto neerVerwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 20:51:
[...]
Wat zijn ogc cheats
Maar het kan wel hoor, ik had laatst een goede dag ofzo en toen haalde ik 25 kills en 0 death's, ik was toen dus ook erg trots
volgens mij wordt dat niet meer ondersteund, wat flink balen isHacku schreef op 04 oktober 2002 @ 20:37:
Hoe zet je dolby surround aan?
wel eax en dolby digital, maar surround in het stereosignaal verwerkt is er volgens mij uitgehaald
op unreality.dk was een post van de admin daar die ging mailen naar
mark rein. of er nog vragen waren
daar heb ik naar dolby surround gevraagd, ben benieuwd of er antwoord komt
ik heb ook gevraagd waarom lijken niet meer gegibt kunnen worden, ik deed altijd 'finish the job' na de kill maar dat kan nu ineens niet meer
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
MaLa! heeft de demo wel 100% versleten en gaat morgen full halen denk..
maar effe nog een nachtje over slapen
maar effe nog een nachtje over slapen
neem aan van niet, daar is snel achter te komen_MaLa_ schreef op 04 oktober 2002 @ 20:45:
probeer die gast te mollen, goeie spelers zijn snel, ontwijken alles van jou
en schieten meestal raak
cheaters staan stil of zin langzaam en schieten altijd raak
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Als je de juiste plugins heb, neem ik aan van wel. Maar ik weet niet of er al plugins voor 3d max zijn, laat staan komen.Hacku schreef op 04 oktober 2002 @ 21:04:
Met Maya kan je dus je eigen karakters maken, maar kan dat ook met 3ds max?
[Rafe @ vriend]
Damn, de servers in de serverlist zijn echt erg en t zijn er nog maar heel weinig.
Een ping lager dan 100 kan ik neit vinden
en of t is heel druk met hoge ping, of t is rustig en dan is de ping laag, maar deanheb ik t over een ping van 100 en 2 mensen in een level
de demo was vetter, daar waren veel meer servers
khoop dat veel gasten em snel kopen en dan online komen spelen
en die pafe van ME waar servers staan, dat werkt neit bij mij, ligt dat aanmij, of werken die servers niet?
Een ping lager dan 100 kan ik neit vinden
en of t is heel druk met hoge ping, of t is rustig en dan is de ping laag, maar deanheb ik t over een ping van 100 en 2 mensen in een level

de demo was vetter, daar waren veel meer servers
khoop dat veel gasten em snel kopen en dan online komen spelen
en die pafe van ME waar servers staan, dat werkt neit bij mij, ligt dat aanmij, of werken die servers niet?
Alone at last
Just nostalgia and I
thnx, beswel kole die auto, wel ontzettend gejat van Halo, ik bedoel, warthog bulldog.....
en use is ook flip en zo
maar tis btw map vehicldemo geloof ik
maar t is wel grappig
alleen hoe kan je richten met die raket?
Alone at last
Just nostalgia and I
Bewegen met je muis
Ik neem aan dat je rondvliegen met de missile bedoelt, richt de Redeemer naar een plek met ruimte, en druk op je rechtermuisknop. Nu kan je rondvliegen met de raket, sturen doe je met je muis.
Verwijderd
na installatie komtie met service pack voor windowsxp installeren, moet je dit doen? of is dit niet nodig?
Lees dit eens: http://www.microsoft.com/...vicepacks/sp1/default.aspVerwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 21:52:
na installatie komtie met service pack voor windowsxp installeren, moet je dit doen? of is dit niet nodig?
Verwijderd
ja dus? maar ik wil die servive pack niet. maar ik wil wel ut2003 spelenRafe schreef op 04 oktober 2002 @ 21:53:
[...]
Lees dit eens: http://www.microsoft.com/...vicepacks/sp1/default.asp
ja, idd, de redeemer dat weet ik welVerwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 21:45:
ik denk dat ie de raket op die wagen bedoelt. ik heb iig geen id

als je daar niet achter kan komen ben je beswel grappig
maar die auto stuurt die raket schuin naar boven en daar heb ik weinig aan, natuurlijk
Alone at last
Just nostalgia and I
Maar uhm, wat zijn nou de goede duel maps? Niet te groot niet te klein.
Ik weet niet of iemand hem hier trouwens ook "single player" gespeeld heeft, maar wat is die finale een afknapper zeg! Een ONMOGELIJK level (suf doolhoof in de grond, smalle brug erboven) waar je op geen enkele manier een leuk gevecht met die ueberbot aan kan gaan. En die is op adept al bijna niet te verslaan.
De semi-finale tegen die 3 gasten uit het intro filmpje is daarintegen WEL leuk
maar dat level ga ik denk ik ook ueberhaupt zeer tof vinden als ik het wat beter leer kennen. Verder vind ik dat double domination maar raar eigenlijk. In plaats van 1 punt moet je er 2 10 seconden vasthouden. Een beetje goeie clanmatch kan zo al makkelijk op 0 - 0 uitkomen.
Magma is trouwens een ontiegelijk mooi level, heb ook ff in de editor gekeken hoe die gemaakt is, maar dat gaat mijn pet wel ff te boven, 1 grote bouwdoos van kant en klare geimporteerde klonten wereld
De semi-finale tegen die 3 gasten uit het intro filmpje is daarintegen WEL leuk
Magma is trouwens een ontiegelijk mooi level, heb ook ff in de editor gekeken hoe die gemaakt is, maar dat gaat mijn pet wel ff te boven, 1 grote bouwdoos van kant en klare geimporteerde klonten wereld
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
finale nog niet gezien tbh moet nog ff de bombing run ding uit spelen.
Verwijderd
haha, precies zoals ik al dacht. En maar lachen om mijn Duron 1200 maar uiteindelijk ben ik toch een van de weinigen die het spel acceptabel kan spelen (texture detail op 'lower' en de rest op normal/high met alles aan *dynamic lighting e.d.*). En maar roepen in die Pcgameplay dat de radeon 8500 zo buggy is... jaja, bekijk die mensen hierboven met die geforce kaarten maar eens dan, hehe.
Ik heb ook het spel gekocht (50 euro bij de dixons) en de graphics roeleren toch wel hoor. Na de demo had ik niet veel hoop op een lekker spel maar ik heb hem toch maar gekocht en ik moet zeggen: I'm hooked big time!
Coole skins, goede bots, alleen het Lan nog ff testen... We'll see about that later!!!
Mzzl!
Ik heb ook het spel gekocht (50 euro bij de dixons) en de graphics roeleren toch wel hoor. Na de demo had ik niet veel hoop op een lekker spel maar ik heb hem toch maar gekocht en ik moet zeggen: I'm hooked big time!
Coole skins, goede bots, alleen het Lan nog ff testen... We'll see about that later!!!
Mzzl!
Weeeeeehhhh.... 
heb ik een spel gekocht, kan ik nauwelijks werkende servers vinden, nja, echt werkende servers. veel lag op de meeste plekken, maarja, de demo was nogal populair, over de 1000 servers voor deathmatch dus ik hoop dat t hele spel ook wel een bit meer servers krijgt
en zelf lukt t me neit een server op te zetten, why weet ik neit.
je kan em wel zien, maar bij t joinen moet je nogal lang wachten.... en dan gebeurt er still niets
heb ik een spel gekocht, kan ik nauwelijks werkende servers vinden, nja, echt werkende servers. veel lag op de meeste plekken, maarja, de demo was nogal populair, over de 1000 servers voor deathmatch dus ik hoop dat t hele spel ook wel een bit meer servers krijgt
en zelf lukt t me neit een server op te zetten, why weet ik neit.
je kan em wel zien, maar bij t joinen moet je nogal lang wachten.... en dan gebeurt er still niets
Alone at last
Just nostalgia and I
Moet niet zeuren ik kan niet eens normaal spelen (zie voorgaande postings)...
na nog geen 2/3 minuten spelen
En ja ik weiger 200% om winXP te gaan draaienUT2003 Build UT2003_Build_[2002-09-19_17.26]
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1534 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce2 Ti (3082)
General protection fault!
History: FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Hmmz vaag probleem en waarom weiger je WinXP te draaien? Stabiliteit van Win2k en snelheid van Win98SE, wat wil je nog meer?DarK_M schreef op 04 oktober 2002 @ 23:08:
En ja ik weiger 200% om winXP te gaan draaien
Ehhhh principe kwestie
'k vind XP gewoon niet zo geweldig als andere mensen alsmaar roepen... 'k heb het een week gedraait en ik werd helemaal gek van al die klote kleuren, vage meldingen, zogenaamde handige functies en ga zo maar door en dat ik dan toevallig iets langer moet wachten bij het opstarten och daar kan ik wel mee leven... en voor de snelheid in games hoef je het ook niet te doen want die is gelijk al dan niet sneller in win2000...
dusseh maar daarmee is mijn probleem nog niet opgelost
Bajo4life:
Hij vraagt niet om SP1 te installeren, maar wil dx 8.1b ofzoiets erop zetten... Zou ik maar doen als ik jou was... baat het niet, schaadt zeker niet.
Dark_M: Je kan XP ook instellen dat het een beetje normale weergave heeft a la win2k. Eerste keer dat ik XP zag dacht ik ook da's windows voor kinderen, maar je kan ergens vinkie doen en het ziet er weer uit alsof het bedoeld is voor grote mensen
Hij vraagt niet om SP1 te installeren, maar wil dx 8.1b ofzoiets erop zetten... Zou ik maar doen als ik jou was... baat het niet, schaadt zeker niet.
Dark_M: Je kan XP ook instellen dat het een beetje normale weergave heeft a la win2k. Eerste keer dat ik XP zag dacht ik ook da's windows voor kinderen, maar je kan ergens vinkie doen en het ziet er weer uit alsof het bedoeld is voor grote mensen
Zoals bovenstaand persoon al meldt: denk inderdaad nog maar 's na of je echt niet over wilt stappen. Die kleurtjes is ook de pest (My First Windows van Sony), zet ik direct uit (gewoon theme "Classic" kiezen). Voor de rest zie ik werkelijk niet in wat jij onder "zogenaamd handige functies in XP" verstaat. Voor mij is het gewoon Windows 2000 met grotere spel-compatibiliteit. Saillant detail: ik heb op MIJN pc (zal misschien per config verschillen, ik heb 'n P4 1.7/512mb/GF3) met een verse install van Win2k en WinXP gebenchmarked met 3DM2001, en het verschil is dan meer dan 15%.DarK_M schreef op 04 oktober 2002 @ 23:26:
Ehhhh principe kwestie'k vind XP gewoon niet zo geweldig als andere mensen alsmaar roepen... 'k heb het een week gedraait en ik werd helemaal gek van al die klote kleuren, vage meldingen, zogenaamde handige functies en ga zo maar door en dat ik dan toevallig iets langer moet wachten bij het opstarten och daar kan ik wel mee leven... en voor de snelheid in games hoef je het ook niet te doen want die is gelijk al dan niet sneller in win2000...
Maar je bent waarschijnlijk toch niet over te halen: it ain't my problem. UT doet 't hier prima.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dark_M, ik zou ff je hele windows opnieuw installen... en kijk op google ff naar je foutmelding, ziet er niet best uit, driver of hardware naar de filistijnen...
nog even een editje, bij Media Markt heb ik hem gehaald voor 39,99 euro.
nog even een editje, bij Media Markt heb ik hem gehaald voor 39,99 euro.
Hoe kom je in die auto
Teletubbie mode bedoel je, zodra je win installed moet je die ook gelijk op Win2k style instellen. Anders word ik ook gek.
Zoals Orange man al zei zou ik ff clean instal doen en dan Win2k of XP erop gooien. Thats up to you, maar ik zou XP echt aanraden want 2k is niet echt geschikt voor games. (het is voor de zakelijke markt gemaakt)
Ga ervoorstaan, typ dan "use" in console, dan kom je erin. Om eruit te komen moet je op jump drukkenLennieboy83 schreef op 04 oktober 2002 @ 23:58:
[...]
Hoe kom je in die autoMet andere woorden met welke toets kan je in de auto komen? [USE] staat namelijk niet in controls lijst.
[ Voor 0% gewijzigd door Novah op 05-10-2002 00:01 . Reden: shitty typo ]
[quote]DarK_M schreef op 04 oktober 2002 @ 23:08:
[...]
GEwoon ff wachten op de patch
[...]
GEwoon ff wachten op de patch
ah, ok bedankt, ik heb ook gelijk uitgevonden hoe het Kanon te gebruiken, gewoon de muisknop gebruiken 
En mijn eerste bevindingen van het spel: Ik vind het een keigaaf spel graphics op zn mooist, gameplay ook super, het voelt vertrouwt aan, ik geef dit spel een 9.8 omdat er niet super veel maps in zitten (ik hoop wel dat ze nog komen), ik ben blij dat ik het spel soepel kan laten draaien in beste detail settings in 1280x1024, alles draait zeer soepel
Nog een vraag: Weten jullie nog een goede server (of een server waar menig tweaker gaat spelen)?
En mijn eerste bevindingen van het spel: Ik vind het een keigaaf spel graphics op zn mooist, gameplay ook super, het voelt vertrouwt aan, ik geef dit spel een 9.8 omdat er niet super veel maps in zitten (ik hoop wel dat ze nog komen), ik ben blij dat ik het spel soepel kan laten draaien in beste detail settings in 1280x1024, alles draait zeer soepel
Nog een vraag: Weten jullie nog een goede server (of een server waar menig tweaker gaat spelen)?
Yep, theme classic uitgekozen bij Display en de oude Windows is weer terug.
Overigens heb ik UT2k3 nog niet kunnen bemachtigen, al moet ie er nu wel snel gaan komen.
Overigens heb ik UT2k3 nog niet kunnen bemachtigen, al moet ie er nu wel snel gaan komen.
ja, is er al een algemene tweakers server? of is de server tracker al ge-updated? let me/us know!
Waarom zou je XP gaan draaienDarK_M schreef op 04 oktober 2002 @ 23:08:
[...]
En ja ik weiger 200% om winXP te gaan draaien
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
mr_niceguy schreef op 05 oktober 2002 @ 00:17:
ja, is er al een algemene tweakers server? of is de server tracker al ge-updated? let me/us know!
• Waar spelen de tweakerts?
-=!ME!=- heeft een UT2003 server tracker gemaakt.
Ook draait er een Tweakers server: ut.tweakers.net:8888
Ook al is het adres ut.tweakers.net, Tweakers.net heeft verder NIKS met de server te maken. Voor klachten/vragen/donaties moet je bij Gerco zijn.
Soms staat er een password op, voor zover ik weet zal dat tweakers zijn.
• En hoe connect ik naar die servers?
Druk op ~ en tik daar dit in: open xxx.xxx.xxx.xxx . Mocht de server een andere port hebben, tik dan dit in: open xxx.xxx.xxx.xxx:yyyy
Op dit moment kan je nog geen Unreal:// links op GoT gebruiken, maar in de volgende React versie is het mogelijk.

Weet iemand alle bestaande commando's voor in het spel?
Zoals "stat show fps",ik weet dat er meer zijn alleen kan ze nergens vinden.
Zoals "stat show fps",ik weet dat er meer zijn alleen kan ze nergens vinden.
stat net
stat fps
stat all
stat none
behindview 1/0
fov xxx
loaded
ghost
use
ook gelijk een vraagje van mijn kant, is het mogelijk om ingame knoppen te binden aan een commando
stat fps
stat all
stat none
behindview 1/0
fov xxx
loaded
ghost
use
ook gelijk een vraagje van mijn kant, is het mogelijk om ingame knoppen te binden aan een commando
Jah met UT2003Binder, kan ik nu niet even opzoeken maar met dat proggie is dervoor, geen id hoe het werkt maar iemand raadde het me aan.Tampie2000 schreef op 05 oktober 2002 @ 01:22:
stat net
stat fps
stat all
stat none
behindview 1
loaded
ghost
ehm.....
use
Ow UT2003 is wel te bemachtigen hoor, overal. Elke winkel waar ze iets van games verkopen hebben ze hem liggen, hier in de buurt (randstad, leiden) ongeveer 10 winkels, incl speelgoedwinkels enz. En die oldschool mode, ik weet niet precies over welke jij het hebt maar ik zat net op duitse server die een sort oldschool pack draaide.Wekkel schreef op 05 oktober 2002 @ 00:16:
Yep, theme classic uitgekozen bij Display en de oude Windows is weer terug.
Met oldschool pack veranderen ze de wapens, niet kwa skins maar kwa inpact enzo. Je kan bijv weer 5 rockets inladen en second bij rocket launcher 5 grenades launchen, ook plasma combo kost gewoon 1 schot, de lightningun schiet nu een kogel en geen straal af en heeft het oude geluid terug en schiet sneller enz enz... Is wel lache voor een keer maar heb geen zin om telkens die oude pack te draaien, het is weer heel erg wennen als je namenlijk daarna ineens op een andere server gaat spelen.
Ik hoop dat CTF-Lavagiant2 snel naar de final geport word en dat iemand ook ElectricFields kan terughalen. Deze mappen die in de beta's zaten waren ijzersterk maar zijn er weer uitgehaalt. CTF-Lavagiant2 word UC-only
Hopen dat dat gaat lukken.
Hey , zelfs mijn vriendin is wreed aan het spelen ze kan dr niet van afblijven is me dat wat of niet, moet ik op mijn oude wrak mn shit doen!!!!
Maar verslaan zal ze me nooooooit hhehheheheheh!!!
Maar verslaan zal ze me nooooooit hhehheheheheh!!!
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
Verwijderd
dr is volgens mij ook een prog voorTampie2000 schreef op 05 oktober 2002 @ 01:22:
stat net
stat fps
stat all
stat none
behindview 1
loaded
ghost
ehm.....
use
maar het kan ook gewoon in user.ini
die zit in je System map
en dan zet je daar bij achter de K=
stat FPS
als je nu in de game op k drukt horen de fps tevoorschijn te komen
edit:
en met oldskool mode bedoel je zeker UTclassic
deze dus:
http://www.ut2003hq.com/p...edb.php?action=file&id=63
Verwijderd
BOOM hehehehe 
Het is leuk om met de redeemer rond te vliegen en tot letterlijk exact op iemands voorhoofd te vliegen. Muhahah
Het is leuk om met de redeemer rond te vliegen en tot letterlijk exact op iemands voorhoofd te vliegen. Muhahah

Verwijderd
Een TOP post!!!!!!!Tampie2000 schreef op 04 oktober 2002 @ 10:58:
ik snap niet waarom jullie er allemaal zo van overtuigt zijn dat het spel op alles high op een of andere hoge resolutie zou moeten draaienen waarom jullie dan niet zo 'blij' zijn dat het niet met 80 FPS draait
HALLO.... het is een NIEUW SPEL met een NIEUWE ENGINE gericht op de TOEKOMST.
Ik heb alles op low staan nu, 800*600*32bit, en hij draait uitstekend, 70~80 FPS meestal. En het ziet er nog best mooi uit ook.
Ik heb de maps nog wel liggen dus iemand die ze wil moet ff een meeltje sturen kan ze wel ergens naar toe uppen.Novah schreef op 05 oktober 2002 @ 01:55:
[...]
Jah met UT2003Binder, kan ik nu niet even opzoeken maar met dat proggie is dervoor, geen id hoe het werkt maar iemand raadde het me aan.
[...]
Ow UT2003 is wel te bemachtigen hoor, overal. Elke winkel waar ze iets van games verkopen hebben ze hem liggen, hier in de buurt (randstad, leiden) ongeveer 10 winkels, incl speelgoedwinkels enz. En die oldschool mode, ik weet niet precies over welke jij het hebt maar ik zat net op duitse server die een sort oldschool pack draaide.
Met oldschool pack veranderen ze de wapens, niet kwa skins maar kwa inpact enzo. Je kan bijv weer 5 rockets inladen en second bij rocket launcher 5 grenades launchen, ook plasma combo kost gewoon 1 schot, de lightningun schiet nu een kogel en geen straal af en heeft het oude geluid terug en schiet sneller enz enz... Is wel lache voor een keer maar heb geen zin om telkens die oude pack te draaien, het is weer heel erg wennen als je namenlijk daarna ineens op een andere server gaat spelen.
Ik hoop dat CTF-Lavagiant2 snel naar de final geport word en dat iemand ook ElectricFields kan terughalen. Deze mappen die in de beta's zaten waren ijzersterk maar zijn er weer uitgehaalt. CTF-Lavagiant2 word UC-only
[offtopic]Hé Novah heb je die MX500 van logitech al? en hoe bevalt ie?
Ik vind 't best wel klote dat niet alle songs uit de Build 927 beta 't gehaald hebben in de final game. Level1.ogg was een ijzersterke BGM IMHO, maar die zit er tot mijn grote spijt niet meer inNovah schreef op 05 oktober 2002 @ 01:55:
Een ti4400, dus 128MB, met swappen bedoel ik dat na het spel de gehele desktop opnieuw geladen moet worden, textuurres op max en na enkele maps ....Aikon schreef op 04 oktober 2002 @ 17:47:
[...]
Heb ik geen last van hoor. Ook XP en 512MB. Hoeveel MB heb je op je VGA?
In dat lvl met die voertuigen staat dat je use moet gebruiken, welke button is use? staat nergens in het optie menu.
Is er ergens een faq met alle console commands? ook hoe je keys kan binden.
/e/
Ik vond de muziek ook veel beter van de filmpjes (beta dus).Devil N schreef op 05 oktober 2002 @ 09:55:
[...]
Ik vind 't best wel klote dat niet alle songs uit de Build 927 beta 't gehaald hebben in de final game. Level1.ogg was een ijzersterke BGM IMHO, maar die zit er tot mijn grote spijt niet meer in. Nou hopen dat ie in een Bonus Pack o.i.d. er weer in teruggezet gaat worden.
Mischien al 10x gevraagd,maar topic is iets te groot om dit terug te vinden.
Maar hoe verander ik mijn fov?
Maar hoe verander ik mijn fov?
Niet echt last van, wel is dat windows-grijs als Ut2k3 aanstaan een beetje geel op de een of andere manier. Maar als ik ut2k3 afsluit zit ik bijna direct weer gewoon goed in windows.corpseflayer schreef op 05 oktober 2002 @ 11:28:
[...]
Een ti4400, dus 128MB, met swappen bedoel ik dat na het spel de gehele desktop opnieuw geladen moet worden, textuurres op max en na enkele maps ....
Field of view, hij heeft waarschijnlijk een Parhelia en wil surround gamen, ofwel lekker cheaten
Je kan toch gewoon de ogg files uit de beta kopieren naar de muziek dir uit de final en dan de nummers die je niet leuk vind gewoon overschrijven?Devil N schreef op 05 oktober 2002 @ 09:55:
[...]
Ik vind 't best wel klote dat niet alle songs uit de Build 927 beta 't gehaald hebben in de final game. Level1.ogg was een ijzersterke BGM IMHO, maar die zit er tot mijn grote spijt niet meer in. Nou hopen dat ie in een Bonus Pack o.i.d. er weer in teruggezet gaat worden.
ff offtopic, waar is jouw icon van ?
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Maar uhm, niemand heeft dus al gekeken naar wat de beste duel maps zijn?
corpseflayer schreef op 05 oktober 2002 @ 11:48:
Field of view, hij heeft waarschijnlijk een Parhelia en wil surround gamen, ofwel lekker cheaten![]()
Ik ben gewent om met q3 fov 110 te spelen.
Heeft totaal niets met cheaten te maken,is gewoon een voorkeurs instelling.
Met een hogere fov versmal je het beeld waardoor je wat meer zicht hebt op links en rechts.(soort fisheye effekt).
Nadeel is wel dat het beeld wat debiel er uit ziet (als je hem te hoog zet).
Ik neem aan dat in UT2003 ook wel een fov instelling er in zit?
wat dacht je van het meeste voor de hand liggende?melly schreef op 05 oktober 2002 @ 12:12:
[...]
![]()
waar slaat dit nu weer op?
Ik ben gewent om met q3 fov 110 te spelen.
Heeft totaal niets met cheaten te maken,is gewoon een voorkeurs instelling.
Met een hogere fov versmal je het beeld waardoor je wat meer zicht hebt op links en rechts.(soort fisheye effekt).
Nadeel is wel dat het beeld wat debiel er uit ziet (als je hem te hoog zet).
Ik neem aan dat in UT2003 ook wel een fov instelling er in zit?
ja dat snap ik ook nog welVerwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 02:40:
[...]
dr is volgens mij ook een prog voor
maar het kan ook gewoon in user.ini
die zit in je System map
en dan zet je daar bij achter de K=
stat FPS
als je nu in de game op k drukt horen de fps tevoorschijn te komen
edit:
en met oldskool mode bedoel je zeker UTclassic
deze dus:
http://www.ut2003hq.com/p...edb.php?action=file&id=63

tuurlijk dit doe ik:Tampie2000 schreef op 05 oktober 2002 @ 01:22:
stat net
stat fps
stat all
stat none
behindview 1/0
fov xxx
loaded
ghost
use
open console(~) en tik:
set input minus disconnect [enter]
set input equals reconnect [enter]
als je dan op - drukt disconnect ie van de server en met = reconnect ik weer.
ah vetScarecrow schreef op 05 oktober 2002 @ 13:29:
[...]
tuurlijk dit doe ik:
open console(~) en tik:
set input minus disconnect [enter]
set input equals reconnect [enter]
als je dan op - drukt disconnect ie van de server en met = reconnect ik weer.
thanx!
Op clanbase.com nog geen nationale ladders, alleen de internationale.Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 12:03:
Aub iemand clans?
Wel veel game modes, oa DM, CTF, iCTF, iDM en BR (
Ik zit zelf ook al in een clan (InF), waar we voornamelijk CTF en BR gaan spelen
Dit topic is gesloten.