-[Het Unreal Tournament 2003 topic deel 6]-

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.515 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor wel eens mensen klagen dat hun favo map er niet bij zit.

de oplossing ligt toch dicht bij de hand, unreal editor is echt niet zo moeilijk, gewoon even tijd in steken.

En je kunt nog alles maken wat je wilt ook, geweldig toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
pr0mpt schreef op 03 oktober 2002 @ 14:13:
van wat ik gehoord heb, is het aantal gelimiteerd
dus ik zou maar snel zijn!
Dan maar snel naar de FRS, maar ik ben Belg en de FRS hier zuigt anus met trage releases, anyway de gehele omgeving checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwakkie schreef op 03 oktober 2002 @ 13:18:
[...]

Hem 'm net gehaald, Jelle, bij de Dynabyte in Utreg, met 5 euro korting ;)
Heb UT nog niet bij FRS zien liggen (niet op oudegracht ook niet op hoog catharijne).

Helaas hebben ze nergens de doos :( Moet het met zo'n stom DVD-hoesje doen :'(
Yeps, maar de FRS heeft hem binnen gekregen en hebben er eentje achtergehouden voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okeej hmmmmm wat is er nog meer om UT2003 af te kraken :P hahaha neej ziet er wel nice uit, zet je pc op 800x600 en playen maar als je ouwer pc'tje hebt (p3 1 gig geforce2 gts)neej ik ga eerst ff de illegale downloaden en als dat bevalt ga ik de real deal kopen (omdat 49 euro me beetje veel geld is, net een dolby sounds system gekocht dussu moet nog wel wat overblijven op me rekening :D:D:D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:24:
Ik hoor wel eens mensen klagen dat hun favo map er niet bij zit.

de oplossing ligt toch dicht bij de hand, unreal editor is echt niet zo moeilijk, gewoon even tijd in steken.

En je kunt nog alles maken wat je wilt ook, geweldig toch ?
Ik heb een nog betere oplossing: Blijf gewoon als conservatist bij je ouwe vertrouwde gamepje en rot maar lekker weg in je favo maps.

Vooruitgang en vernieuwing is the only way to go. UT is dead, long live UT2003!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:47

Ankh

|true

hey kewl is ie eindelijk te koop, ik zit nu op school in alkmaar.. dus als ie uit is, dan ga ik ff langs de winkel :D

trouwens de maps die er bij zitten vind ik niet echt leuke.. curse3 vind ik best wel lelijk geworden.. me die muren :r :r maar voor de rest is het wel grappig.. maar voor 3 cd's vind ik het aantal maps niet errug veel..

ut is toch aardig kewl

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:47

Ankh

|true

Devil N schreef op 03 oktober 2002 @ 14:29:
[...]

Ik heb een nog betere oplossing: Blijf gewoon als conservatist bij je ouwe vertrouwde gamepje en rot maar lekker weg in je favo maps.

err ik denk zomaar dat ut echt niet dood is.. al zie je al dat de specs voor ut2k3 zo hoog zijn.. dat mensen toch ut blijven spelen..
lijkt net ff flame trouwens van je :/ no offence when not

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:03:
Lul nie man, ik heb een pentium 3 700 en een GF4 TI 4200 en 512 MB en hij draaid LEKKER,

Waarom zit iedereen te zeiken over die FPS, al haal je er 120, leuk maar wat heb je eraan ?

Koop je het spel voor de grapics of voor de gameplay ?

Anders schroef je gewoon je grafische opties omlaag, simpel lijkt mij .
Iedereen heeft natuurlijk een andere kijk op LEKKER draaien, maar ik kan me niet voorstellen dat het bij jou nog lekker draait in een grote open ruimte met 10 man in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
RaMMSTeiN schreef op 03 oktober 2002 @ 14:29:
hey kewl is ie eindelijk te koop, ik zit nu op school in alkmaar.. dus als ie uit is, dan ga ik ff langs de winkel :D

trouwens de maps die er bij zitten vind ik niet echt leuke.. curse3 vind ik best wel lelijk geworden.. me die muren :r :r maar voor de rest is het wel grappig.. maar voor 3 cd's vind ik het aantal maps niet errug veel..

ut is toch aardig kewl
psst....het zijn niet de maps die zoveel ruimte nodig hebben......het zijn de de textures van ultra hoge kwaliteit. en cd3 is alleen linux installer en wat tools.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil N schreef op 03 oktober 2002 @ 14:29:
[...]

hmmmm ik denk niet dat UT dood is hoor die zal nog wel even blijven bestaan.
Iedereen met een p3 500 die zal liever UT blijven spelen dan ut2003 gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

ut is toch aardig kewl
1 van de cd's is alleen maar extra's en drivers, die moet je dus al niet meerekenen. En aangezien de textures wat beter (en dus groter) is het begrijpelijk dat er 2 cd's nodig waren. Maar wat zit iedereen toch te zeuren over maps? Binnen een paar weken verschijnen er toch weer tientallen bij? Maak er anders zelf een.
Owja, en ut maps schijn je gewoon te kunnen openen met de nieuwe unrealed, dus gewoon converteren, klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
is er iemand die het spel bij bart smit heeft besteld en die het al in huis heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:31:
[...]

Iedereen heeft natuurlijk een andere kijk op LEKKER draaien, maar ik kan me niet voorstellen dat het bij jou nog lekker draait in een grote open ruimte met 10 man in beeld.
Kom maar kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
Wat nemen we alles weer letterlijk... Nee, UT is niet dood, dit was bij wijze van spreken. UT2003 is nou eenmaal een vernieuwing ten opzichte van UT, en je kunt dus niet verwachten dat alle elementen van UT weer terugkeren. Anders heb je gewoon hetzelfde spel, met eventueel wat mooiere graphics. Ik wordt gewoon ziek van al die mensen die UT2003 niet leuk vinden, alleen omdat het anders is dan UT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
UT en UT 2K3 zijn allebei relaxed, ik vind alleen ut 2k3 relaxter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mage :

Open de editor, maak een kamer van 10000 bij 10000 dump er 10 bots in op vershillende stukken op de map, en kijken wat ie doet ;)

Nee, je hebt gelijk over ieder een andere kijk maar ik had een map met 8 man erin met vette actie, draaide goed.

Er zijn vele manieren om spellen beter te laten draaien, tweak je systeem zou ik zeggen.

Type maar eens op google in "tweaks" je zult zien dat er genoeg trukjes in de doos zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janssen schreef op 03 oktober 2002 @ 14:33:
is er iemand die het spel bij bart smit heeft besteld en die het al in huis heeft?
Bart Smit in Utrecht kreeg ze morgen pas binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar jouw systeem is ook sneller zo te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:37:
[...]

Bart Smit in Utrecht kreeg ze morgen pas binnen.
gvd! op de site stond gisterochtend al dat ie er was! :(
als ik dat had geweten had ik hem niet besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:37:
Mage :

Open de editor, maak een kamer van 10000 bij 10000 dump er 10 bots in op vershillende stukken op de map, en kijken wat ie doet ;)

Nee, je hebt gelijk over ieder een andere kijk maar ik had een map met 8 man erin met vette actie, draaide goed.

Er zijn vele manieren om spellen beter te laten draaien, tweak je systeem zou ik zeggen.

Type maar eens op google in "tweaks" je zult zien dat er genoeg trukjes in de doos zitten
ja tuurlijk zal ie goed lopen in een simple 10000 by 10000 dump, maar ik bedoel dus een gedetailleerde map met veel polygons dus en alle detail op high.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-07 19:00
Doopy-X- schreef op 03 oktober 2002 @ 12:22:
gamespy vraagje:

Als ik spel wil joinen via gamespy, moet ik EERST UT2003 afsluiten, daarna gaat GameSpy pas weer werken zodat ik de online servers kan zien, kan dit anders?
iemand antwoord? 8-)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devil N schreef op 03 oktober 2002 @ 14:35:
Wat nemen we alles weer letterlijk... Nee, UT is niet dood, dit was bij wijze van spreken. UT2003 is nou eenmaal een vernieuwing ten opzichte van UT, en je kunt dus niet verwachten dat alle elementen van UT weer terugkeren. Anders heb je gewoon hetzelfde spel, met eventueel wat mooiere graphics. Ik wordt gewoon ziek van al die mensen die UT2003 niet leuk vinden, alleen omdat het anders is dan UT.
weer een quote.....

Waarom zeg je het dan wel zo je zegt toch echt UT is dead zet er dan neer bij wijze van spreken dood of zo, ik kan je het niet horen zeggen he ? ik kan ook niet ruiken hoe je het bedoelt het staat er dat jij zegt dat ut dood is letterlijk nemen jah als jij het zo zegt jah hmmm nou heb ik er ook wel gnoeg van bleg ut2003 is leuk ut is leuk maar ik wil men dolby surround set... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Kun je niet minimizen/maximizen?

edit:

Reaktie op bericht hierboven: Nu nog dolby surround? Zelfs m'n pc heeft dolby digital...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:42:
[...]

weer een quote.....

Waarom zeg je het dan wel zo je zegt toch echt UT is dead zet er dan neer bij wijze van spreken dood of zo, ik kan je het niet horen zeggen he ? ik kan ook niet ruiken hoe je het bedoelt het staat er dat jij zegt dat ut dood is letterlijk nemen jah als jij het zo zegt jah hmmm nou heb ik er ook wel gnoeg van bleg ut2003 is leuk ut is leuk maar ik wil men dolby surround set... :|
leestekens gebruiken is niet strafbaar hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:06
Ja installeer de All-seeing Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doopy x

nou zeg je het zelf al, voor gamespy moet het spel eerst uit zijn dat is met alle games zo is zo geweest en zal ook wel zo blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mage :

Ja, inderdaad met alles op very high wil ie nog wel eens wat minder vloeiend lopen ,maar dat ligt aan mijn processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:49:
doopy x

nou zeg je het zelf al, voor gamespy moet het spel eerst uit zijn dat is met alle games zo is zo geweest en zal ook wel zo blijven
Het spel is toch uit? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

* Frostbite heeft hem ook (full version)
Net gehaald bij E-plaza :Y)
Bij frs waar ik hem had gereserveerd hadden ze hem nog niet eens binnen. (!) :(
Dus die bestelling konden ze lekker in hun ... O-)
Maar goed vanavond installeren en gaan :) _/-\o_

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_balk
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-06 21:52
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:28:
[...]

Yeps, maar de FRS heeft hem binnen gekregen en hebben er eentje achtergehouden voor mij :)
Ja snap ik..... Maar ik heb op het forum ook gelezen dat FRS ze nog niet had. Maar check iig geval effe je mail.... Dan begrijp je wat ik bedoel... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 18:38
Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is maar ik heb (net als in de vorige UT) niet de optie om te scrollen met de muis om wapens te switchen.
Toendertijd moest er een patch op, is dit nu weer het geval?
Heb een optical cordless van logitech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22
Nou ik heb em ook!! :D

Net ff kleine pauze gehouden tijdens mijn stage. En toen ff de stad (Zaandam) in gerend om em te scoren.

Kheb em gekocht bij de Free Record Shop. Natuurlijk met 10% korting. :p

Bij Bart Smit hadden ze em ook al. Dynabite heb ik niet gekeken, kon ik niet vinden (woon zelf in Alkmaar)

Vanavond lekker gamen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:52
wat je kan doen is voordat je eht spel start, effe je Logitech MouseWare effe uitzetten [in 2000/XP process killen, 9x/ ME effe ctrl+alt+del en mouseware uitzetten]
dan doet ie eht gewoon wel
er was een bestandje voor, en daar word ook altijd naar verwezen [in de search!], maar volgens mij was die niet meer op de Logitech site verkrijgbaar

[ Voor 0% gewijzigd door pr0mpt op 03-10-2002 15:10 . Reden: tipevuot ]

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGHunter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-04 08:53
hehe, spel net gehaald bij de Dynabyte in Heerlen voor 43 eurootjes :*).
ik zet alles op highest behalve de textures ( die staan op high) en t loopt als een tierelier op 1024x768. Morgen komt mn POV Ti4200 XP binnen, en dan verw8 ik toch alles op highest te kunnen spelen :).

Let's FRAG })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
speel je tegen bots dan TheGHunter, of online?
want ik heb net iets hogere specs als jij [zie specs hier ], en had met de demo op 1024*768 met 7 bots en 4*AA nog wat moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net besteld bij Dimension Plus Groningen! Dit word een gruwelijke Insta-GIB own partij!!
I-GIB met UT2k3 is super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:03:
Lul nie man, ik heb een pentium 3 700 en een GF4 TI 4200 en 512 MB en hij draaid LEKKER,

Waarom zit iedereen te zeiken over die FPS, al haal je er 120, leuk maar wat heb je eraan ?

Koop je het spel voor de grapics of voor de gameplay ?

Anders schroef je gewoon je grafische opties omlaag, simpel lijkt mij .
Wat een vriendelijke reactie :*

Ik heb een duron1GHz en 8500 en hij draait ook best lekker. Maar met een paar man in beeld zit ie echt niet boven de 30, eerder rond de 15-20. En das echt niet genoeg.

En ja je oog kan 25fps aan ofzo maar met meer speelt echt beter (ook bewezen).

Heeft iemand hier ook last van btw?
Is de eerste keer dat ik zoiets heb, en heb ook me 8500 wat opgevoerd. Maar toch lijkt het me sterk dat het daar aan ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ga vanmiddag wel ff kijken bij DynaByte. Ik moet vanavond ook nog effe naar Arnhem om wat spullen op te halen. Dus als ze niks meer hebben in Utrecht dan haal ik hem gewoon in Arnhem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

ut is toch aardig kewl
Welke school in alkmaar zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:42:
Ok, ik ga vanmiddag wel ff kijken bij DynaByte. Ik moet vanavond ook nog effe naar Arnhem om wat spullen op te halen. Dus als ze niks meer hebben in Utrecht dan haal ik hem gewoon in Arnhem :)
Tip: Bel ze ff, misschien dat je er nog de voorverkoopaanbieding uit kan slepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Weet iemand of ie al in Utrecht / Amersfoort te koop is?

Ik heb niet het hele topic doorgenomen, kan niet omdat ik op mn werk zit.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Mmore-323 schreef op 03 oktober 2002 @ 15:43:
[...]

Welke school in alkmaar zit je?
Staat in z'n profile..., technische informatica -> HTS Hogeschool Alkmaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op 03 oktober 2002 @ 15:50:
Weet iemand of ie al in Utrecht / Amersfoort te koop is?

Ik heb niet het hele topic doorgenomen, kan niet omdat ik op mn werk zit.
Doh, zeggen we net. DynaByte in Utrecht heeft bergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 15:53:
[...]

Doh, zeggen we net. DynaByte in Utrecht heeft bergen
Vraag me af of je met de skineditor ook animated gif op je skin kan pleuren, kun je je brommertje-smiley d'rop gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je maakt je model zo dat je lichtjes op je schouders van kleur wiselen, blauw rood etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 20:18
uhm... en dan? teamkill en dergelijke :Z

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon effe lol, of kan dat tegenwoordig niet meer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
Sjah schreef op 03 oktober 2002 @ 14:44:
[...]

Ja installeer de All-seeing Eye
:? please gimme more info, krijg er een beetje genoeg van dat ik elke keer UT2003 af moet sluiten voordat ik op andere server (via GameSpy) kan spelen 8-)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
pr0mpt schreef op 03 oktober 2002 @ 15:09:
wat je kan doen is voordat je eht spel start, effe je Logitech MouseWare effe uitzetten [in 2000/XP process killen, 9x/ ME effe ctrl+alt+del en mouseware uitzetten]
dan doet ie eht gewoon wel
er was een bestandje voor, en daar word ook altijd naar verwezen [in de search!], maar volgens mij was die niet meer op de Logitech site verkrijgbaar
dat gaan we vanavond ff proberen, tnx! 8-)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
en? heeft er nou al iemand screeenies van zijn officieel GEKOCHTE retail versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doopy-X-
pr0mpt schreef op 03 oktober 2002 @ 16:24:
spel blijft hetzelfde hoor 8-)

*burp*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

bedoel je dit soort screenies:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.p.nolten/UT2k3/small/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.p.nolten/UT2k3/small/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.p.nolten/UT2k3/small/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.p.nolten/UT2k3/small/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.p.nolten/UT2k3/small/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.p.nolten/UT2k3/small/6.jpg

??????

:Y) :Y)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:43
hey hebben ze nou die cooperative league optie eruit gehaald? :P
die leek me wel leuk maar zit er dus niet meer in?? 8{
naja dan maar losse matches vs bots :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Laatst online: 18:48
Ik heb hem net gekocht maar ik kan de serial niet vinden :(

Waar staat die op de doos dan? Ik heb die code in het gele vlak al ingevoerd en de code op het boekje maar niets lijkt te werken :(

edit: Hmmm shit staat onderaan op de achterkant van het boekje |:(
Frenkpie schreef op 03 oktober 2002 @ 16:59:
[...]

achter op de cdhoes moet ie staan of aan de binnenkant. ff beetje kijken helpt :)

waar hebben jullie em gekocht?
Ik heb hem gekocht bij E-Plaza in Oss.
En ik had wel een andere code van het boekje ingetikt maar die ene had ik net overheen gekeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkpie
  • Laatst online: 06-09 09:19

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Hennie-M schreef op 03 oktober 2002 @ 16:54:
Ik heb hem net gekocht maar ik kan de serial niet vinden :(

Waar staat die op de doos dan? Ik heb die code in het gele vlak al ingevoerd en de code op het boekje maar niets lijkt te werken :(
achter op de cdhoes moet ie staan of aan de binnenkant. ff beetje kijken helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

normaal op het boekje dacht ik

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Frenkpie schreef op 03 oktober 2002 @ 16:59:
[...]

Discovery MultiMedia, in Enschede.. ze hebben er nog tientallen liggen.. kostte €45..

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

netwerk problemen

Ik heb ff het spel over het netwerk gespeeld en in het begin ging het wel goed maar na een een minuut ofzo zat 1 van de computers vast en er het beeld zat vol met verticale lijnen.

Is dit een bekend probleem, en hoe op te lossen?

Ik heb de patch geinstalleerd.
Het probleem doet zich niet voor met instant action zegmaar.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Waar heb je die wallpaper vandaan? :)

Trouwens, hier een paar zeer lekkere pics. :9~

Die met dat lavalevel is met high details genomen, de rest met medium :P
RAZORDUDE schreef op 03 oktober 2002 @ 17:01:
netwerk problemen

Ik heb ff het spel over het netwerk gespeeld en in het begin ging het wel goed maar na een een minuut ofzo zat 1 van de computers vast en er het beeld zat vol met verticale lijnen.

Is dit een bekend probleem, en hoe op te lossen?

Ik heb de patch geinstalleerd.
Het probleem doet zich niet voor met instant action zegmaar.
Dat klink als een dooie/verrotte videokaart.
Als je hebt overgeclocked: Doe hem weer normaal. Anders even andere drivers proberen en hopen dat't werkt.
Maar die strepen komen volgens mij niet echt door de game zelf, meer dat je videokaart dan hard moet werken en dat ie daar op tilt van slaat ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
wallpaper is van ww.gamewallpapers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

www.gamewallpapers.com
maar bedankt voor het meedenken _subzero_ ;)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

kewl :P

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

hoe kreeg je die extra opties ook al weer :? ( preference ofziets was het )

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
bah, waar blijft m'n UT2K3 :(

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
BruceLee schreef op 03 oktober 2002 @ 17:26:
hoe kreeg je die extra opties ook al weer :? ( preference ofziets was het )
gaat toch niet meer in de retail? volgens mij kun je bij de retail versie alleen nog maar de *.ini 's veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
damnit, moet nog minstens een uurr wachten voordat ik thuis ben en eht spel kan ophalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 20:03:
[...]

Wedden dat als er geen key opzat jij m ook niet gekocht zou hebben?
nee, hoor (bijna) al mijn multiplayer games (ook zonder keys (ut1/q2/) heb ik origineel, maar ook bijvoorbeeld bf1942 en rct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
pr0mpt schreef op 03 oktober 2002 @ 17:31:
damnit, moet nog minstens een uurr wachten voordat ik thuis ben en eht spel kan ophalen :(
nou.....jij krijgt em in elk geval nog vandaag! :)
ik heb minder geluk....heb hem gisteren besteld bij bartsmit......en vanmiddag hoorde ik dat hij pas over een week leverbaar is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:45
om 12h stond ik bij de free in utrecht. was net binnen :9

is ie trouwens al bij iemand vastgelopen? kreeg af en toe een hapering en na een tijdje bleef ie zelfs hangen... misschien toch niet alles op highest gooien? :D
(pc loopt trouwens verder 100% stabiel met allez)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
ouch! dan ben je zeker neit blij nee!
naja, ik ga ehm denk ik vanavond maar effe op me bak uittesten, heb er echt wel zin in hoor!
effe to check, welke game modes heb je nou allemaal?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
pr0mpt schreef op 03 oktober 2002 @ 17:35:
ouch! dan ben je zeker neit blij nee!
naja, ik ga ehm denk ik vanavond maar effe op me bak uittesten, heb er echt wel zin in hoor!
effe to check, welke game modes heb je nou allemaal?!
dm/tdm, capture the flag, bombing run, double domination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik heb screenies voor je..
Moet ze alleen ergens zien te uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
mail perhaps? :P
geef me nog effe 20 minuten wat te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 20:18
pr0mpt schreef op 03 oktober 2002 @ 17:31:
fuck bartsmit

ga gewoon naar een echte gamewinkel. Je hebt em toch nog niet betaald? Dus dan ben je tot nix verplicht.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/incjans/Shot00004.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/incjans/Shot00001.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/incjans/Shot00005.JPG
8-)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/incjans/Shot00009.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

pr0mpt schreef op 03 oktober 2002 @ 17:40:
mail perhaps? :P
geef me nog effe 20 minuten wat te doen
Zo rustig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
3 winkels bij mij in de buurt, 2 hadden hem nog niet en 1 was uitverkocht, ff trein genomen en voila, 2 uur later de voorlaatste kopie in handen rechtstreeks uit de hoofdstad (Gent) *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

YES!!! heb hem ook, vandaag bij de FRS in Zwolle!!!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHOEHA!!!! I GOT IT TOO!!!!! Direct installeren en knalle maar!!!
Ik heb alleen het idee dat ik weer es genaaid ben met de 49,99 die ik ervoor moest betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Janssen schreef op 03 oktober 2002 @ 17:28:
[...]

gaat toch niet meer in de retail? volgens mij kun je bij de retail versie alleen nog maar de *.ini 's veranderen
grr dat vraag ik niet ik vraag hoe was dat comando alles wat ik typ in demo ook ect is fout hoe was dat preferance ook al weer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 18:18:
WHOEHA!!!! I GOT IT TOO!!!!! Direct installeren en knalle maar!!!
Ik heb alleen het idee dat ik weer es genaaid ben met de 49,99 die ik ervoor moest betalen...
Voor de mensen die een CJP pas hebben (Standaard op een ABN studentenpas) kunnen ehm voor 5 euro minder ophalen.
voel je je gelijk minder genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahhhhh lekker hoor! Ik heb m vanmiddag ook opgehaald bij de dynabyte. Hier was ie 42,45 dus dat scheelt wel een beetje. En ja, jammer genoeg zon lelijke DVDhoes waarin 3 cd's op elkaargestaped inzaten... Dit is toch wel de meest beschamende verpakking ooit imo.
Maar verder werkt de key wel, gewoon in reg aangepast :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pSycho-Y2K
  • Laatst online: 01-04 08:17
Ik heb 'm ook gehaald bij de FRS @ 10.00 :)

Ik moet zeggen dat Facing Worlds 3. Curse 3 en Phobos Moon 2 m'n favo's zijn :)
Damn, die Facing Worlds 3 is lekker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah
vanmiddag heb mn moeder hem voor me gahaald :D (ik ben ziek :( )
wel gaar dat ze opgestapel in die DVD hoes zitten :(
kheb ze nu in een oued CD hoes van SpuperHits ofzow gedaan :) passen 4 CDtjes in kan ik ook mooi UT erbij doen
en voor de liefhebbers zal ik straks wel wat plaatjes posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Laatst online: 18:48
ik snap niet hoe nou dat ionen kanon werkt. Ik zal vast wel wat over het hoofd zien ofzo
maar ik zoom in op een camper op de andere kant van de map.. ik schiet erop, houd de knop ingedrukt en WOEI een rode straal...
en dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
BruceLee schreef op 03 oktober 2002 @ 19:01:
[...]

grr dat vraag ik niet ik vraag hoe was dat comando alles wat ik typ in demo ook ect is fout hoe was dat preferance ook al weer ?
Het is: preferences
Maar het is uit de full version gehaald, als je wilt prutsen aan je advanced settings moet je .ini's editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

in die demo zit wel die crosshair die je standaart bij unreal tournament 1 hebt hoe krijg je die in de full version ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Vet spel, alleen zijn er nauwelijks goede servers up, de demo heeft lower ping servers dan de full.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:59
DAMN, aan de plaatjes te zien zit ie in zo'n !@#@%~@!$ cheap-ass DVD doosje dus? :(
3 CD's in zo'n DVD hoesje... GRRRR :( :(
Eerder heb ik plaatjes gezien van zo'n gewone kartonnen doos, hoe kan dat dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
De editor maar eens bekeken, zit werkelijk een sh*tload aan staticmeshes bij, kun je gewoon een heel level van bouwen... erg cool! :) iemand al wat gecreerd?

Of heeft iemand al goede mappen gevonden gemaakt door anderen? classics zoals Deck16... :D lijkt me gaaf om die in een nieuw jasje te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Voor 50 euro had je idd wel een echte doos verwacht, er mocht toch wel 5 euro eraf omdat het zon cheapo doos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 10-09 20:41
ik snap geen hol van die editor, is er al een beginners guide van die editor online?
of werkt ie net als de ouwe editor? dan kan ik eens kijken of ik daar iets van kan vinden
of staat er iets over in de handleiding?
ik heb ooit met de unreal1 editor geprutst, maar dat ben ik allang weer vergeten

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtuv schreef op 03 oktober 2002 @ 20:19:
DAMN, aan de plaatjes te zien zit ie in zo'n !@#@%~@!$ cheap-ass DVD doosje dus? :(
Eerder heb ik plaatjes gezien van zo'n gewone kartonnen doos, hoe kan dat dan :?
DVD doosje in kartonnen doos ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
corpseflayer schreef op 03 oktober 2002 @ 20:41:
Voor 50 euro had je idd wel een echte doos verwacht, er mocht toch wel 5 euro eraf omdat het zon cheapo doos is.
Ik heb er ook maar 45 euro voor betaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Schaapje_BlaaT schreef op 03 oktober 2002 @ 20:43:
ik snap geen hol van die editor, is er al een beginners guide van die editor online?
of werkt ie net als de ouwe editor? dan kan ik eens kijken of ik daar iets van kan vinden
of staat er iets over in de handleiding?
ik heb ooit met de unreal1 editor geprutst, maar dat ben ik allang weer vergeten
Werkt over 't algemeen net als de oude, dus ga daar de basicguides maar es van doorlezen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok hier de beloofde screenies

OW. kijk is hoe goed ik ben!! ik kan van de bots winnen :+
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/alien1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/alien2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/alien3.jpg

der redeemer
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/reedeemer1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/reedeemer2.jpg

en 2 sreenshots van het intro filmpje van de singleplayer
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/single1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/single2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 20:43:
[...]

DVD doosje in kartonnen doos ? :D
nee hoor , gewoon zonder kartonnen doos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtuv schreef op 03 oktober 2002 @ 20:19:
ja dacht ik ook eindelijk weer is zon normale doos krijg ik een dvd hoesje met drie CD-roms erin gepropt
maar ik denk dat ze alleen in amerika kartonnen dozen krijgen en in europa DVDhoesjes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Damn... ;( zo jammer vind ik dat toch...
'k had zin om 'm in 't weekend te kopen maarja zo'n DVD hoesje.. grrr :(
Maarja ik koop 'm waarschijnlijk toch wel :) (voor de key, en omdat ie 't waard is!) maar dan geen mooie doos die op mijn kamer kan pronken :'(
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.