Heb ik ook wel eens, nadat je XX met je flak cannon hebt afgeschoten.Tampie2000 schreef op 02 oktober 2002 @ 20:34:
FLAK MONKEY.....
Oops, toch me geluid NOG wat harder zetten.FLAK MONKEY.....
Waarschijnlijk omdat je een lame flak maggot bent .
Ik kan er toch niks aan doen dat ik zoveel ammo had en dat ze voor me gaan lopen.Flak lamuuuur

Werd even later wel de grond in geboord bij instagib.
Gelukkig gingen paar gasten weg even later....
Arme newbies.
Gelukkig gingen paar gasten weg even later....
Arme newbies.
Verwijderd
InstaGib CTF was GEWELDIG in UT. Ben benieuwd of het net zo leuk wordt in UT2K3. Met bots is het iig te makkelijk voor woorden.
Wel lachen bij instagib is dat je nu door je tegenstander heen schiet.
Dat maakt double kills wat gemakkelijker enzo.
Als het te makkelijk is probeer de bot skill dan wat hoger te zetten.
Dat maakt double kills wat gemakkelijker enzo.
Als het te makkelijk is probeer de bot skill dan wat hoger te zetten.

Verwijderd
Even voor alle geïnteresseerde 
Ik heb hem aan het einde van de middag gekocht (VANDAAG
) Geweldig :P:P:P! 44,95 EUR
Er waren nog tientallen exemplarer op voorraad!
Gekocht bij Discovery (voorheen Max genaamd), Coolsingel 195, Rotterdam
Ik heb hem aan het einde van de middag gekocht (VANDAAG
Er waren nog tientallen exemplarer op voorraad!
Gekocht bij Discovery (voorheen Max genaamd), Coolsingel 195, Rotterdam
Preacher|UITY|: MarkRein[Epic]: that server only version you guys have been mentioning.. when will that be released? and how big is it gonna be?
MarkRein[Epic]: Preacher--> I don't know how big it will be but we'll hopefully have it available sometime soon.
Translation: ROFLMAO!!!!!!!!! He said "Soon"!!!!!
------------------------------------
EFA|AFK: MarkRein[Epic]: Cliffb was in yesterday. He wasnt aware that "preferences" from the console was removed/isnt working. Do you know why that is?
MarkRein[Epic]: EFA|AFK--> No I don't know. What would you need it for?
EFA|AFK: So I dont have to edit the ini to change things. I can change things ingame instead of closing the game and restarting
MarkRein[Epic]: EFA|AFK--> Yeah but that caused all kinds of other problems in past versions of Unreal games so I think it was a concious (sp?) decision to take it out. You're better to exit the game, make your changes and come back.
Translation: I forced Epic to default every option to my liking,,, wtf would I care about a configurator???? BTW, isn't Cliffy's newest "U" necklace rawkin cool???!!!!!!!!
tCa^Stillborn: MarkRein[Epic]: What will be your highest priority to patch and to include in the first bonuspack?
MarkRein[Epic]: tCa^Stillborn--> There will be a patch well before a bonus pack. I don't recall the specific things being addressed.
Translation: I'm still trying to figure out why rockets aren't queueing up with the primary mouse button?????????????
|MF|Blaze|UT2k3: mark when can we excpect a patch for the editor to run in 98 se???
MarkRein[Epic]: Blaze--> I thought we already posted that?
Bean-: Mark: you guys posted a fix for a "paths define" crash
MarkRein[Epic]: Bean--> Not sure but we'll get to it if we didn't
MarkRein[Epic]: Bean--> I thought they had already posted a fix for that at http://unreal.epicgames.com (someone said the site is down right now) but regardless people should NOT be using Windows 98 for editing.
TNSe: MarkRein[Epic]: Why should people NOT use 98 for editing?
TNSe: MarkRein[Epic]: So epic basically can't make good software for an OS you claim to support on the box.
MarkRein[Epic]: TNSe--> Not stable enough
TNSe: MarkRein[Epic]: Your software isn't stable enough?
MarkRein[Epic]: TNSe--> The editor is NOT supported
TNSe: MarkRein[Epic]: Where on the box does it say that?
MarkRein[Epic]: TNSe--> The game runs fine on 98 but the editor is designed for XP and 2000
Translation: We no longer support Microsoft's mickey-mouse older OSs. Get XP or 2000 or STFU!
GIdenJoe: MarkRein[Epic] how do you use the you play worse than MarkRein taunt?
TNSe: GIdenJoe: suicide with redeemer or ion painter 10 times in a row
MarkRein[Epic]: GIdenjoe--> That taunt doesn't exist anymore
Translation: Just suicide 10 times in a row,,, you'll hear it.
eXoR: Mark, when is the Unreal IDE going to be released ?
MarkRein[Epic]: eXoR--> Soon
Translation: ROFLMAO!!!!!!!!! He said "Soon"!!!!!
JohnCarmack[ID]: MarkRein[Epic] : please answer this one...: i ve got an athlon xp1800+, 512 Mo DDR, and a geforce 4 ti 4200 128 mo and i cant even play the game with full details...will the next patch give a boost to the engine??
MarkRein[Epic]: John--> You're probably right that you can't play the game with full details with a system like that.
JohnCarmack[ID]: MarkRein[Epic] : so what do we need to play it with every thing maxed out ?
MarkRein[Epic]: JohnCarmack[ID]--> I don't think such a system has been built yet.
JohnCarmack[ID]: MarkRein[Epic] : ok..so all guys saying they play it with everything maxed out with aniso filtering and FSAA are saying bullshits?
MarkRein[Epic]: JohnCarmack[ID]---> No I'm not saying that but maybe these are guys who are happy with 30-40fps or have P4 2.8 systems with Ti4600/Radeon9700 cards.
MarkRein[Epic]: JohnCarmack[ID]--> But generally speaking the kind of system you'd need to play at high res (i.e. 1024 or better) with 50+ fps and everything turned on probably doesn't exist quite yet. Pretty soon we'll be over 3Ghz and have NV30 cards and I think that's where the breakpoint is.
Translation: Intel, AMD, and nVidia gave us a wad of money big enough to choke a dinosaur if we would bog your PCs down. LOL!
tCa^Stillborn: MarkRein[Epic]: While anything be done about the taunt bind system? At the moment it's not possible to teamsay "I need backup" and "enemy flagcarrier is here" at the same time without using text...
MarkRein[Epic]: tCa^Stillborn--> Yeah, we're aware of that and I think we need to address it. I'm not sure what kind of timetable we'd have for that but I'll look into it.
Translation: I've never been able to come close enough to capturing a flag online to need those messages,,, so I really don't see the need for them.
Preacher|UITY|: MarkRein[Epic]: Will you guys implement some kinda voice chat like Valve did for HalfLife?
MarkRein[Epic]: Preacher--> No plans for that right now. We do have that on Unreal Championship for Xbox however
Translation: Microsoft gave us a wad of money big enough to choke a dinosaur if we would put critical functionality in the XBox version.
dma: MarkRein[Epic]: This is a serious question. Is there any way to get the extra buttons on the Microsoft Intellimouse to work with the input driver?
MarkRein[Epic] dma--> I'd like to know the answer to that one myself! (I'll look into it)
Translation: Extra buttons on a mouse!!!!???? I play with the keyboard ONLY! You people are out of touch!
Verwijderd
60-9 dm-asbestos instagib
alleen jammer dat ze niet tegen hun verlies konden
wel kickass spel
alleen jammer dat ze niet tegen hun verlies konden
wel kickass spel
Ik heb em ook en is stoor me kapot aan dat Nvidia logo dus ik d8t laten we kijken of we het kunnen aanpassen.
Maar dat blijft niet makkelijk te zijn.
Bij de gewone Ut was het me wel gelukt maar nu heb ik wel een andere simpele oplossing voor de mensen die zich daar aan storen omdat ze geen gf hebben.
Je moet naar je ut dir gaan en dan naar de map maps.
Vervolgens maak je een copie van de map: UT2-intro
Dan verwijder je de map: NvidiaLogo
En vervang je de naam van de copie van ut2-intro in NvidiaLogo.
En je hebt een leuke intro
Er zit ook een leuke map bij waar je een een auto kan rijden
Deze heet VehicleDemo die kun je alleen opstarten vanuit de map maps.
Vell speel plezier
Maar dat blijft niet makkelijk te zijn.
Bij de gewone Ut was het me wel gelukt maar nu heb ik wel een andere simpele oplossing voor de mensen die zich daar aan storen omdat ze geen gf hebben.
Je moet naar je ut dir gaan en dan naar de map maps.
Vervolgens maak je een copie van de map: UT2-intro
Dan verwijder je de map: NvidiaLogo
En vervang je de naam van de copie van ut2-intro in NvidiaLogo.
En je hebt een leuke intro
Er zit ook een leuke map bij waar je een een auto kan rijden
Deze heet VehicleDemo die kun je alleen opstarten vanuit de map maps.
Vell speel plezier
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
zow, ik heb hem nu ook eindelijk 
en the bombing run is echt zo gaaf
vooral die skyline level
en the bombing run is echt zo gaaf
vooral die skyline level
post anders ff wat high res pics van de rest van de maps 
ik wil ze desnoods wel hosten
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
als jullie nou ook ff met ons delen waar je em vandaan hebt (welke winkel bedoel ik hier dus mee , dus GEEN WAREZ REQUEST)....
verder kan ik de reacties van markrein in dat stukje hierboven best begrijpen. De ontwikkelaars kunnen het nooit goed doen, iedereen zeikt wel weer over iets anders. Als ik MarkRein was, was ik allang gillend weggerend. En die translations zijn helemaal lame....
Ennehm Astennu, zo moeilijk is dat toch niet? ff een bestandje overschrijven?
verder kan ik de reacties van markrein in dat stukje hierboven best begrijpen. De ontwikkelaars kunnen het nooit goed doen, iedereen zeikt wel weer over iets anders. Als ik MarkRein was, was ik allang gillend weggerend. En die translations zijn helemaal lame....
Ennehm Astennu, zo moeilijk is dat toch niet? ff een bestandje overschrijven?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
DataBeest schreef op 02 oktober 2002 @ 15:21:
[afbeelding]
Dit rare scherm, daar hadden een paar personen last van he, ik ook.
Volgens mij is de oorzaak/oplossing nog niet genoemt..
Het is in ieder geval een bug in de ATI drivers. meer info
'k hoop dat d'r snel een oplossing komt :-)
De truuk is dat ik het ook heb met een Matrox
Bericht hierboven
w00t, kheb er nu 128 mb bij in gegooid en hij loopt als een trein
woei
Ik vind de demo bij mij onder de maat presteren. De benchmark geeft de volgende waarden terug:
Flyby : 84,7
Botmatch : 48,2
Resolutie : 1024 x 768
Ook in-game zie je dit terug. Ik zit rond de 40-50 FPS gemiddeld. Dit moet toch beter gaan op een Ti4600?
Ik speel op 1024 x 768, alle details etc. maximaal.
Games als SOF2 draaien wel als een speer met alle details maximaal.
Ook in-game zie je dit terug. Ik zit rond de 40-50 FPS gemiddeld. Dit moet toch beter gaan op een Ti4600?
Je hoeft hem niet te kopen voor die key - je kan gewoon via Gamespy online spelen - het spel is echter zo cool dat je het gewoon MOET kopenVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 20:03:
[...]
Wedden dat als er geen key opzat jij m ook niet gekocht zou hebben?
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
Jongens, telkens na een kwartier/20 minuten spelen staat het spel rotsvast. Ik wordt er gek van !!!
Dingen die ik al geprobeerd heb:
• Detonators 28.32 WHQL, 29.20, 30.87 en 40.71
• Verschillende detailsettings vanaf medium naar highest
• Processor op normale kloksnelheid
• Videokaart op normale kloksnelheden
• OpenGL geprobeerd
• Direct3d geprobeerd
Ik wordt er gek van !!!!! Kan het aan DirectX 8.1 liggen ? Die is namelijk geupdate ondanks dat bv. 3dmark2001 zegt dat ik al DirectX8.1 heb...
Ik ben net klaar met ruim 2 uur Ghost Recon spelen en geen enkele glitch, geen vastloper helemaal niks.
Heeft iemand hier een oplossing voor ??? Kan het liggen aan de DEViANCE versie liggen (nee, UT2k3 is hier nog niet te krijgen, anders had ik het origineel al wel) ? Heb geen zin dat als ik het spel straks koop dat `ie weer gaat vastlopen...
Dingen die ik al geprobeerd heb:
• Detonators 28.32 WHQL, 29.20, 30.87 en 40.71
• Verschillende detailsettings vanaf medium naar highest
• Processor op normale kloksnelheid
• Videokaart op normale kloksnelheden
• OpenGL geprobeerd
• Direct3d geprobeerd
Ik wordt er gek van !!!!! Kan het aan DirectX 8.1 liggen ? Die is namelijk geupdate ondanks dat bv. 3dmark2001 zegt dat ik al DirectX8.1 heb...
Ik ben net klaar met ruim 2 uur Ghost Recon spelen en geen enkele glitch, geen vastloper helemaal niks.
Heeft iemand hier een oplossing voor ??? Kan het liggen aan de DEViANCE versie liggen (nee, UT2k3 is hier nog niet te krijgen, anders had ik het origineel al wel) ? Heb geen zin dat als ik het spel straks koop dat `ie weer gaat vastlopen...
Verwijderd
En er zijn ook al genoeg keys die het wel doen ( tested )MankE NeliZ schreef op 03 oktober 2002 @ 00:39:
[...]
Je hoeft hem niet te kopen voor die key - je kan gewoon via Gamespy online spelen - het spel is echter zo cool dat je het gewoon MOET kopen
Alleen een beetje lame vind ik.......
Verwijderd
echt heel veel hoger dan gemiddeld 40-50 fps zul je niet komen denk ik, dat haal ik met mijn systeem ook niet. In een beetje grote ruimte met veel mensen kan het zelfs tot onder de 30 fps zakkenRubenDJ schreef op 03 oktober 2002 @ 00:36:
Ik vind de demo bij mij onder de maat presteren. De benchmark geeft de volgende waarden terug:
Ook in-game zie je dit terug. Ik zit rond de 40-50 FPS gemiddeld. Dit moet toch beter gaan op een Ti4600?Ik speel op 1024 x 768, alle details etc. maximaal.
Pssst, wist je dat de Unreal Warfare engine (waar UT2003 op draait) eigenlijk ook een upgrade is van de originele UT engine, en dat die weer een upgrade is van de Unreal engine?Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 19:11:
[...]
Alle games producten die nu gemaakt worden met de Quake engine zie ik als upgrades van elkaar!
Zitten nauwlijks meer verschillen in onderling!
Wat dat betreft heb ik het hier over engine upgrades en niet upgrades in de zin van een versie van een bepaalde game.
Wat dat betreft kunnen die Quake sukkels nog een hoop leren van Epic.
Wellicht brengt de nieuwe Doom nog hoop.
En wat mogen die zogenaamde 'sukkels' bij Id Software dan wel niet leren van Epic/DE?
Zie [rml][ UT2003] Demo Benchmarks[/rml]RubenDJ schreef op 03 oktober 2002 @ 00:36:
Ook in-game zie je dit terug. Ik zit rond de 40-50 FPS gemiddeld. Dit moet toch beter gaan op een Ti4600?Ik speel op 1024 x 768, alle details etc. maximaal.
'tis een normale score voor je specs heur
Alles op high wil niet echt lukken bij mij, maar toch ziet't er netjes uit voor medium detailsGlorificationer schreef op 02 oktober 2002 @ 22:48:
post anders ff wat high res pics van de rest van de maps

Ook een mooie, kwam ik tegen omdat ie dezelfde filename had als de mijne

[ Voor 0% gewijzigd door kamerplant op 03-10-2002 07:56 . Reden: lol ]
🌞🍃
hij zegt NIET "flak monkey", hij zegt "flak multi"
haha eigenwijsJanssen schreef op 03 oktober 2002 @ 08:13:
hij zegt NIET "flak monkey", hij zegt "flak multi"
open maarres unrealED > sound browser en dan zoeken naar Flak. En wat staat erachter
Heb 'm gister bij de dynabyte in A'hem gehaald voor 42,45. Veeeeeeeeeeeeet... En dat dvd-doosje boeit niks aangezien je cd2 en 3 toch maar 1 keer gebruikt. Het draaide super met alles op normal op een p4-2.0 met een gef 4 mx. Nou morgen ff bij mij thuis kijken
(de demo trok alles in 1024x768 op high)
Q > translocator wegschieten > nog een keer Q
camera functie? pics?
iedereen die em bij de dimensionplus heeft besteld krijgt em morgen binnen trouwens
iedereen die em bij de dimensionplus heeft besteld krijgt em morgen binnen trouwens
Je kan de translocator wegschieten en dan overal vanuit de map door een camera in de translocator kijken, beetje idee van de redeemer secondary fire, maar dan zonder boem...MaXiMizE schreef op 03 oktober 2002 @ 09:41:
camera functie?
Verwijderd
tja, translocator bij bij de vlag neer gooien en jehebt altijd security cam. Ofwel. Defenden en je kan twee gangen in de gaten houden...
hey, das stoerjohnnyv.nl schreef op 03 oktober 2002 @ 09:49:
[...]
Je kan de translocator wegschieten en dan overal vanuit de map door een camera in de translocator kijken, beetje idee van de redeemer secondary fire, maar dan zonder boem...
Trouwens, even een vraagje he.
Weet iemand een winkel die hem vandaag/morgen verkoopt tussen Harderwijk en Elburg.
Voor zo ver ik weet verkoopt alleen de FRS games, maar die man wist van niks
Of toch maar via Dynabyte laten opsturen? Maar dan krijg ik misschien wel een half kapotte doos
🌞🍃
tis een DVD doosje, die zijn wat steviger.
Verwijderd
Beterz, ga ik vanmiddag ff naar A'hem. De winkels zijn dan toch ook sávonds open??johnnyv.nl schreef op 03 oktober 2002 @ 10:02:
De dynabyte in a'hem heeft er bergen liggen, maar das wel 45 minuten met de trein...
dat is ook niet het europese doosjeDataBeest schreef op 03 oktober 2002 @ 10:12:
[...]
Check de startpost, dat ziet er niet echt als een DVD hoesje uit lijkt me

Verwijderd
Zitten er ook tutorials bij de editor of boeken van maya ?
Ik heb veel mappen gebouwd voor UT , ik ken de editor dan ook heel goed.
Is de Editor het zelfde of makkelijker ?
Ik heb veel mappen gebouwd voor UT , ik ken de editor dan ook heel goed.
Is de Editor het zelfde of makkelijker ?
heb je al naar de dixons in harderwijk gebeld?DataBeest schreef op 03 oktober 2002 @ 09:58:
[...]
hey, das stoer
Trouwens, even een vraagje he.
Weet iemand een winkel die hem vandaag/morgen verkoopt tussen Harderwijk en Elburg.
Voor zo ver ik weet verkoopt alleen de FRS games, maar die man wist van niks
Of toch maar via Dynabyte laten opsturen? Maar dan krijg ik misschien wel een half kapotte doos
ik heb vandaag geen zin om naar de stad te gaan dus ik ga nie voor je checken
Het schijnt dat er veel mensen zijn die last hebben van crashes tijdens het spelen van Unreal Tournament 2003. Dit is meestal als je windows XP draait (Home of Pro maakt niet uit) en een AMD processor hebt. Er is op dit moment nog geen patch of iets. Het enige wat voor de meeste mensen werkt is om het spel in een venster te spelen en niet fullscreen. Net een uur gespeeld en geen 1 crash. Als ik fullscreen speel dan crashed die om de tien minuten. Probeer het eens zolang Epic geen patch beschikbaar stelt.
Dimension plus in groningen heeft em. Ik heb em net opgehaald. het is een dvd doosje met 3cds dr in gepropt en een dun manualtje. prijs 44,95 en dan ook nog een blikje energy drank dr bij (met ut logo ) 
***vreugdedansje doet
***vreugdedansje doet
Goh, ik wist niet dat ze d'r ook een hebben daarMaXiMizE schreef op 03 oktober 2002 @ 10:34:
[...]
heb je al naar de dixons in harderwijk gebeld?
ik heb vandaag geen zin om naar de stad te gaan dus ik ga nie voor je checken
Hij heeft hem wel op z'n lijstje staan, maar wist niet wanneer ie hem had. bah.
Goh, het zoeken naar een game om te downloaden is nog makkelijker dan een winkel zoeken die hem verkoopt
Hmm, zijn er dan 2 versies ofzo?stime schreef op 03 oktober 2002 @ 10:52:
Dimension plus in groningen heeft em. Ik heb em net opgehaald. het is een dvd doosje met 3cds dr in gepropt en een dun manualtje. prijs 44,95 en dan ook nog een blikje energy drank dr bij (met ut logo )
***vreugdedansje doet
Dat plaatje in de startpost is toch echt geen DVD doosje toch?
🌞🍃
Verwijderd
Hey allemaal,
Ik had ff een vraagje.
Bij UT2003 zit ook een speciale versie van Maya personal learning edition,
maar nu ben ik een bezitter van maya unlimited, of te wel de complete versie. En is deze plugin zeg maar, ook voor die versie verkrijgbaar???
zoja, waar

thanx
Ik had ff een vraagje.
Bij UT2003 zit ook een speciale versie van Maya personal learning edition,
maar nu ben ik een bezitter van maya unlimited, of te wel de complete versie. En is deze plugin zeg maar, ook voor die versie verkrijgbaar???
zoja, waar
thanx
yessssssssssssssssss keppemmmmmmm WOEI 
Free Record Shop roeleert, Dynabyte Utrecht haddem net nog niet
Free Record Shop roeleert, Dynabyte Utrecht haddem net nog niet
FAQ geupdate naar 3.00.
Cyberdwarf: Probeer eens Maya Personal te installeren, en dan uit de plugins map (van Personal) de plugin naar de plugin map van Unlimited te kopiëren.
Ik heb zelf geen Maya, maar dit zou je kunnnen proberen
Cyberdwarf: Probeer eens Maya Personal te installeren, en dan uit de plugins map (van Personal) de plugin naar de plugin map van Unlimited te kopiëren.
Ik heb zelf geen Maya, maar dit zou je kunnnen proberen
Verwijderd
Arg... ik wil dit spel zo graag spelen, maar dan wil ik wel dat het goed speelbaar is. ik heb een Duron 750 met een Geforce2 MX. Ik denk iedergeval dat ik dan een snellere proc. moet hebben, wat inhoud een nieuw moederbord, wat in houd DDR ram. En dan nog Die videokaart!!! dit ik kut, wat een belachelijke hoge systeem eisen om hem goed speelbaat te spelen!!
Wel handig: http://www.3dfight.com/db/pafiledb.php?action=file&id=25
Features: Some keyfeatures the program has: * General Key bindings * Handy "press a key to bind" option * Many many settings can be changed with a mouse click: Display, Sound, Controls, Weapon priotity, HUD, Screen, Textures, OpenGL / Direct3d, Aliases, And much much more! * Edit the user.ini and ut2003.ini with a nice GUI * auto backup ini files * Save user.ini as different names * Open and edit a custom user.ini * Autoupdate feature * A full UT2003 taunt list
Mmm.. heb ik nix van gemerkt anders, ik heb zo'n 4-5 vrienden met allemaal dikke AMD systemen en crashes heb ik nog niet gezien in weken gamplay, dagen voor de iso (heb m zelfs helemaal uitgespeeld: nooit nix geen crash)vandenhork25 schreef op 03 oktober 2002 @ 10:51:
Het schijnt dat er veel mensen zijn die last hebben van crashes tijdens het spelen van Unreal Tournament 2003. Dit is meestal als je windows XP draait (Home of Pro maakt niet uit) en een AMD processor hebt. Er is op dit moment nog geen patch of iets. Het enige wat voor de meeste mensen werkt is om het spel in een venster te spelen en niet fullscreen. Net een uur gespeeld en geen 1 crash. Als ik fullscreen speel dan crashed die om de tien minuten. Probeer het eens zolang Epic geen patch beschikbaar stelt.
Misschien roep ik nu iets heel voor de hand liggends, maar ik kwam het niet direct tegen. Zo niet, dan kan dit vast voor een aantal mensen interessant zijn.
Het viel mij op dat de demo en het spel zelf bij mij onder 98 SE beduidend sneller draaide dan onder XP, in sommige maps zo'n 10 fps sneller! Na flink wat zoeken is gebleken dat het aan de System Restore van XP ligt. Nadat ik die uitschakelde, schoot de performance omhoog naar 98 SE-niveau. Aangezien ik de system restore toch al niet gebruikte, mis ik er niets mee. Uitschakelen kan dus bij Properties van My Computer, tab System Restore en dan "Turn off system restore on all drives" aanvinken. Voor mijn gevoel werkt XP ook bij andere dingen nu een stuk sneller!
Het viel mij op dat de demo en het spel zelf bij mij onder 98 SE beduidend sneller draaide dan onder XP, in sommige maps zo'n 10 fps sneller! Na flink wat zoeken is gebleken dat het aan de System Restore van XP ligt. Nadat ik die uitschakelde, schoot de performance omhoog naar 98 SE-niveau. Aangezien ik de system restore toch al niet gebruikte, mis ik er niets mee. Uitschakelen kan dus bij Properties van My Computer, tab System Restore en dan "Turn off system restore on all drives" aanvinken. Voor mijn gevoel werkt XP ook bij andere dingen nu een stuk sneller!
Nou, ik heb 'm net gekocht bij de Dimension Plus, helaas is 't zo'n lullig DVD doosje, maar goed. Ik zal 'm zo es installeren
gamespy vraagje:
Als ik spel wil joinen via gamespy, moet ik EERST UT2003 afsluiten, daarna gaat GameSpy pas weer werken zodat ik de online servers kan zien, kan dit anders?
Als ik spel wil joinen via gamespy, moet ik EERST UT2003 afsluiten, daarna gaat GameSpy pas weer werken zodat ik de online servers kan zien, kan dit anders?
*burp*
Belachelijk?Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 11:55:
Arg... ik wil dit spel zo graag spelen, maar dan wil ik wel dat het goed speelbaar is. ik heb een Duron 750 met een Geforce2 MX. Ik denk iedergeval dat ik dan een snellere proc. moet hebben, wat inhoud een nieuw moederbord, wat in houd DDR ram. En dan nog Die videokaart!!! dit ik kut, wat een belachelijke hoge systeem eisen om hem goed speelbaat te spelen!!
't is gewoon een nieuwe spel met goede grapics, en jij hebt toch een vrij oud systeem, en dan ook nog een een Duron.
Als UT nou nog soepel was te spelen op jouw systeem, zijn de grapics vrijwel automatisch slechter, en dan begon iedereen weer daar over te zeuren.
Als je gewoon 3d games wilt spelen moet je regelmatig upgraden, zo simpel is't
🌞🍃
Ja, je moet keuzes maken in het leven he
Ik heb als ik GameSpy Arcade gebruik soms last van crashes bij het afsluiten van UT.Mmm.. heb ik nix van gemerkt anders, ik heb zo'n 4-5 vrienden met allemaal dikke AMD systemen en crashes heb ik nog niet gezien in weken gamplay, dagen voor de iso (heb m zelfs helemaal uitgespeeld: nooit nix geen crash)
WOEI, ik heb hem net gehaald bij de FRS in leeuwarden. Zit nu op school te installeren
ff kijken of het draait hier
What a fine day for Science! | Specs
Verwijderd
/me heeft hem gereserveerd bij de FRS in Utrecht op de Oudegracht.
Ik ga hem vanmiddag gelijk ophalen
ik ook ik ooooook :):)
Maar dan de FRS op Amsterdam CS..
Maar dan de FRS op Amsterdam CS..
Jah is wel handig maar zodra je ongeveer 100 meter van je translocator wegloopt krijg je zware storing en als je ff doorloopt zie je niets meer. Dat ding heeft maar een beperkt berijkVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 09:58:
tja, translocator bij bij de vlag neer gooien en jehebt altijd security cam. Ofwel. Defenden en je kan twee gangen in de gaten houden...

Weet iemand wanneer hij bij MediaMarkt ligt, en wat ie daar gaat kosten???
weet iemand of er ook servers zijn met poort 80 open, nee zeker? anders kan ik mooi op school spelen
#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!
Grrrrrr, kan niet in het register schrijven op school, moet nu dus tot vanavond wachten tot ik kan spelen.
What a fine day for Science! | Specs
Hem 'm net gehaald, Jelle, bij de Dynabyte in Utreg, met 5 euro kortingVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 12:54:
/me heeft hem gereserveerd bij de FRS in Utrecht op de Oudegracht.
Heb UT nog niet bij FRS zien liggen (niet op oudegracht ook niet op hoog catharijne).
Helaas hebben ze nergens de doos
Owja, tijdens de installatie wordt gemeld dat de cd-key op de doos staat, deze staat echter achter op de handleiding
Ehrm, zo belachelijk zijn die systeemeisen niet hoor. Je hebt gewoon een vrij oud (kuch-verouderd-kuch) systeem met een low-end videokaart. Als je nu een low-end systeem koopt zit je bijna op het dubbele aan performance van jouw pc, dus niet gelijk de schuld aan Atari geven (Atari is 1337Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 11:55:
Net opgehaald bij Dimension Plus in Groningen, vanmiddag/vanavond/vannacht maar lekker spelen........
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
WOEI!
* Willybubba heb em net gehaald bij Dienabiet in Alkmaar...
Nu nog de rest van mijn drukke stagedag uitzitten...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Same here, maar ben vanavond bij m'n andere schoonmoeder en die heeft een duron 800 met onboard videoWillybubba schreef op 03 oktober 2002 @ 13:26:
WOEI!
Bij mijn andere schoonmoeder??????johnnyv.nl schreef op 03 oktober 2002 @ 13:27:
[...]
Same here, maar ben vanavond bij m'n andere schoonmoeder en die heeft een duron 800 met onboard video
Mis ik een stukje ofzo......
mijn andere pc / bij m'n schoonmoeder
niets tegen schoonmoeders
* Frostbite gaat zo ff naar de FRS hier kijken of ze hem hebben (heb gereserveerd)
niets tegen schoonmoeders

* Frostbite gaat zo ff naar de FRS hier kijken of ze hem hebben (heb gereserveerd)
edit:
icoontje goed gezet
icoontje goed gezet
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
kwakkie schreef op 03 oktober 2002 @ 13:30:
[...]
Bij mijn andere schoonmoeder??????
Mis ik een stukje ofzo......
offtopic:
Heb er 4, vriendin is dochter van 2 lesbiennes, zijn uit elkaar gegaan en hebben beiden weer een vriendin
Ene schoonmoeder heeft een p4-2.0 met gef 4 mx, andere een duron 800 met onboard video...
Snappez vous?
Heb er 4, vriendin is dochter van 2 lesbiennes, zijn uit elkaar gegaan en hebben beiden weer een vriendin
Ene schoonmoeder heeft een p4-2.0 met gef 4 mx, andere een duron 800 met onboard video...
Snappez vous?
dan voel je je ook zitten als man
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Yo, relaxt...
Kan UT2K3 vanmiddag ophalen bij Discovery in Nijmegen. Kwestie van een telefoontje, reserven en voila, een kiend kan de was doen
Kan UT2K3 vanmiddag ophalen bij Discovery in Nijmegen. Kwestie van een telefoontje, reserven en voila, een kiend kan de was doen
offtopic:
Valt wel mee, kan het met 3 van de 4 prima vinden
(er zijn er maar weinig die kunnen zeggen dat ze het 3/4 prima kunnen vinden met hun schoonmoeder)
Valt wel mee, kan het met 3 van de 4 prima vinden
Wel rielaks dat udraw, kun je supersimpel een foto (van een schoonmoeder
Verwijderd
WAAAAAAAH UT2003 volledig is 10x zo vet als demo 
ok ik heb hem net geïnstalleerd, en hij is echt supervet!!!
ok ik heb hem net geïnstalleerd, en hij is echt supervet!!!
Maar daarom zijn de systeemeisen wel abnormaal hoog.johnnyv.nl schreef op 03 oktober 2002 @ 13:23:
[...]
Ehrm, zo belachelijk zijn die systeemeisen niet hoor. Je hebt gewoon een vrij oud (kuch-verouderd-kuch) systeem met een low-end videokaart. Als je nu een low-end systeem koopt zit je bijna op het dubbele aan performance van jouw pc, dus niet gelijk de schuld aan Atari geven (Atari is 1337)
Met een 9700 en >2.2GHz is het te spelen maar daaronder toch niet echt geweldig.
Dan hou je toch af en toe dips van <30fps

Verwijderd
Ik wacht rustig af tot ik een tel. krijg van Dynabyte A'dam, of heeft iemand em daar al zien liggen?
Heb hem nl. via die site pre-orderd, en wil die €7,50 korting hebben
Is toch weer een pizza
Heb hem nl. via die site pre-orderd, en wil die €7,50 korting hebben
Is toch weer een pizza
Mijn favo maps zijn de nieuwe phobos vanwege de ion cannon en die map met dat gigantisch mooie bos (ben ff de naam kwijt, beetje LOTR elvenbos idee)
WOEI!!! Gelijk 3 exemplaren gehaald!!

Ben ik ff blij dat ik vrij heb genomen vandaag!
Met veel dank aan mijn lieve vriendin de ze door de regen heef gehaald met 10 % korting
.
Met veel dank aan mijn lieve vriendin de ze door de regen heef gehaald met 10 % korting
Verwijderd
Lul nie man, ik heb een pentium 3 700 en een GF4 TI 4200 en 512 MB en hij draaid LEKKER,
Waarom zit iedereen te zeiken over die FPS, al haal je er 120, leuk maar wat heb je eraan ?
Koop je het spel voor de grapics of voor de gameplay ?
Anders schroef je gewoon je grafische opties omlaag, simpel lijkt mij .
Waarom zit iedereen te zeiken over die FPS, al haal je er 120, leuk maar wat heb je eraan ?
Verwijderd
juist ... je ogen kunnen maar een FPS aan van rond de 25 !!!!Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:03:
Lul nie man, ik heb een pentium 3 700 en een GF4 TI 4200 en 512 MB en hij draaid LEKKER,
dus wat heb je er aan???
Verwijderd
ik snap het niet iedereen koopt UT2003......... ik w8 liever eventjes er staat nog zoveel te komen van Unreal.... Unreal 2 ? Unreal championship ? hmmmm en ik denk toch niet dat ze de VETTE mod Tactical ops voor UT2003 gaan maken. en ik vin het tegenwoordig zonde van het geld om games te kopen 49,99 een beetje idioot niet ? eerst 99 GULDEN ! de bitches sorry hoor zomaar ff meer als een 10tje omhoog vind je het vreemd dat mensen steeds meer illegale games gaan downen ik geef ze groot gelijk
Jammer alleen dat er nog weinig goede online servers zijn. 't Is wel begrijpelijk, aangezien nog relatief weinig 't spel gekocht zullen hebben, en zodra de gratis dedicated server package wordt uitgebracht, zal 't aantal servers ook wel de lucht in schieten. Maar nu moeten we 't nog voornamelijk doen met botmatches
ik dank zijn vriendin ookDeX schreef op 03 oktober 2002 @ 14:02:
WOEI!!! Gelijk 3 exemplaren gehaald!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Met veel dank aan mijn lieve vriendin de ze door de regen heef gehaald met 10 % korting![]()
.
een van die 3 is voor mij namelijk !!
thanks DeX & gf
pr0mpt - It never hurts to help!
Na het spelen van de Beta en de Demo vind ik hem wel 49,99 waard. Ik hard aan gewerkt en er zullen nog vele Mod's komen.Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:07:
ik snap het niet iedereen koopt UT2003......... ik w8 liever eventjes er staat nog zoveel te komen van Unreal.... Unreal 2 ? Unreal championship ? hmmmm en ik denk toch niet dat ze de VETTE mod Tactical ops voor UT2003 gaan maken. en ik vin het tegenwoordig zonde van het geld om games te kopen 49,99 een beetje idioot niet ? eerst 99 GULDEN ! de bitches sorry hoor zomaar ff meer als een 10tje omhoog vind je het vreemd dat mensen steeds meer illegale games gaan downen ik geef ze groot gelijk
unreal 2 is Meer gebaseerd op single player.
Unreal Championship is voor de X-box.
Yours truely pr0mpt.pr0mpt schreef op 03 oktober 2002 @ 14:10:
[...]
ik dank zijn vriendin ook
een van die 3 is voor mij namelijk !!
thanks DeX & gf![]()
![]()
Ik zie anders het verschil tussen 40 en 70 fps overduidelijk, dus blaat niet, snelle bewegingen maken aan 40fps en 70fps is een gigantisch verschil voor mijn ogen, als je hoger dan 25 niet merkt is er echt iets mis met je zicht dude.
ot Ik zie dat sommigen hem hier al hebben, ligt hij vadaag al in de FRS? anders straks ff kijkje nemen.
ot Ik zie dat sommigen hem hier al hebben, ligt hij vadaag al in de FRS? anders straks ff kijkje nemen.
Verwijderd
49,99 en dan gooien ze de prijs strax weer 5 euro omhoog zeker 55 euro ik heb het er niet voor over een wat zijn de productiekosten en verzendkosten voor zo'n spel ? onder de 10 euro nou 30 euro winst per spel vind ik belachelijk. als ze games 30 euro maken moet je zien dan zullen veel ende veel meer mensen games kopen
van wat ik gehoord heb, is het aantal gelimiteerd
dus ik zou maar snel zijn!
pr0mpt - It never hurts to help!
nee maar je 'voelt' het wel, het geheel gaat minder soepel lopen.johnnyv.nl schreef op 03 oktober 2002 @ 14:08:
Zolang de fps niet onder de 25 komt kun je het nieteens zien....
In beverwijk zijn ze idd weer schaarspr0mpt schreef op 03 oktober 2002 @ 14:13:
van wat ik gehoord heb, is het aantal gelimiteerd
Je ziet simpelweg niet meer dan 25 beeldjes per seconde. Als echter je gemiddeld 40 fps haalt, dan krijg je bij snelle bewegingen wel zakkers onder de 20 ja...
Verwijderd
en toch vin ik UT gewoon toch nog meer roelen...... instagib verneukt ? ik vin van wel! een zoom op de instagib das lame gaat op een campspot zitten en lamen maar die zoom hadden ze niet moeten doen dat was het mooie van instagib gewoon echt goed kunnen richten in ene rap tempo closecombat da vind ik nou jammer
* pagani vond snipen met een instagib ook wel leuk, is met zoom nog leuker geworden, en ja, ik ben een camper af en toeVerwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 14:21:
en toch vin ik UT gewoon toch nog meer roelen...... instagib verneukt ? ik vin van wel! een zoom op de instagib das lame gaat op een campspot zitten en lamen maar die zoom hadden ze niet moeten doen dat was het mooie van instagib gewoon echt goed kunnen richten in ene rap tempo closecombat da vind ik nou jammer
En er is inderdaad ook een gewone instagib...
Dit topic is gesloten.