Das een soep die ik een tijd geleden heb gemaaktgfo schreef op 02 oktober 2002 @ 08:31:
[...]
Wa is da voor monster kaart(btw nice pbc
)
Of is dat weer fotosoep
Verwijderd
Yeps, das wel een iets betere kaart dan die van nVidiagfo schreef op 02 oktober 2002 @ 08:31:
[...]
Wa is da voor monster kaart(btw nice pbc
)
Of is dat weer fotosoep
Verwijderd
Gamespy forever???
Oplichters zul je bedoelen met die irritante banners en beperkingen. Nee doe maar een inganme browser
Oplichters zul je bedoelen met die irritante banners en beperkingen. Nee doe maar een inganme browser
Ik zit net ff door die bonus disk te gaan er staat dus zo'n programmatje op waarmee je skins kan editen, Ik dacht hé dat lijkt veel op gta3. Misschien een idee voor iemand(ik niet ik bak er toch nix van) om een gta3 skin te maken voor dit spel?
Verwijderd
Skins editten is niet echt leuk voor een fps shooter.Ik weet niet hoe ze het nu hebben geregeld maar vroeger kon je alleen spelen met de skins die ook daadwerkelijk op de server stonden_subzero_ schreef op 02 oktober 2002 @ 08:37:
Ik zit net ff door die bonus disk te gaan er staat dus zo'n programmatje op waarmee je skins kan editen, Ik dacht hé dat lijkt veel op gta3. Misschien een idee voor iemand(ik niet ik bak er toch nix van) om een gta3 skin te maken voor dit spel?
Ach, d'r zit ook een mogelijkheid in om je eigen hoofd op een model te plakken met dat proggie. Dat is nog wel eens het proberen waardVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 08:41:
[...]
Skins editten is niet echt leuk voor een fps shooter.Ik weet niet hoe ze het nu hebben geregeld maar vroeger kon je alleen spelen met de skins die ook daadwerkelijk op de server stonden
helemaal mee eens...het lijkt net of je naar een STER-reclame aan het kijken bent...maar eeh....als er zo'n nieuwe reclame van SIRE op is kan ik er nog wel om lachuh..Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 08:36:
Gamespy forever???
kun je dan ook de grootte van het lichaam veranderen want met mijn hoofd is er minimaal een flink lichaam nodig...Devil N schreef op 02 oktober 2002 @ 08:43:
[...]
Ach, d'r zit ook een mogelijkheid in om je eigen hoofd op een model te plakken met dat proggie. Dat is nog wel eens het proberen waard
Daar zijn crackjes voorVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 08:36:
Gamespy forever???

Vooralsnog kan ik lekker online UT'en via GameSpy
*burp*
nou je bent niet de enige alhoewel ik altijd spelletjes ben blijven spelen speelde ik alleen Aliens vs Predator en UT online., ik speelde vroeger op mplayer (wat dus met gamespy is samengegaan) alhoewel mplayer veel relaxter was.Doopy-X- schreef op 02 oktober 2002 @ 08:33:
Gamespy forever![]()
[da]Killa werd op sommige servers zwaar voor zijn flikker geschoten, ik zie dat ik de enige ben die de afgelopen 3 jaar niet meer online gegamed heeft
Mjah, als je het bijgehouden hebt, kan je gewoon meekomen. Wat ik gister zag, beangstigte mij een beetje. Mensen die salto's maken in de lucht etc. Niet dat ik nou volkomen n00b ben hoor maar dat is echt niet voor mij bij te houden.Donnie Darko schreef op 02 oktober 2002 @ 10:55:
[...]
nou je bent niet de enige alhoewel ik altijd spelletjes ben blijven spelen speelde ik alleen Aliens vs Predator en UT online., ik speelde vroeger op mplayer (wat dus met gamespy is samengegaan) alhoewel mplayer veel relaxter was.
Was 4 jaar geleden best bedreven in UT, won veel potjes maar gister werd ik op sommige levels gewoon laatste, allemaal van die gekke clan-figuren die de afgelopen jaren niets anders hebben gedaan als elke dag 4 uur lang multiplayeren: sick!
Laat mij maar lekker leveltjes spelen met mensen van mijn eigen krachten die niet de hele tijd irri rondspringen en waar het nog gaat om het element spel ipv laten zien welke leuke trucjes je allemaal kan
*burp*
Ut bestaat nog maar 3 jaartjesDoopy-X- schreef op 02 oktober 2002 @ 11:21:
[...]
Mjah, als je het bijgehouden hebt, kan je gewoon meekomen. Wat ik gister zag, beangstigte mij een beetje. Mensen die salto's maken in de lucht etc. Niet dat ik nou volkomen n00b ben hoor maar dat is echt niet voor mij bij te houden.
Was 4 jaar geleden best bedreven in UT, won veel potjes maar gister werd ik op sommige levels gewoon laatste, allemaal van die gekke clan-figuren die de afgelopen jaren niets anders hebben gedaan als elke dag 4 uur lang multiplayeren: sick!
Laat mij maar lekker leveltjes spelen met mensen van mijn eigen krachten die niet de hele tijd irri rondspringen en waar het nog gaat om het element spel ipv laten zien welke leuke trucjes je allemaal kan
Aardig gek! Een collega van me heeft hem gewoon draaien op zijn laptop!
Compaq Evo N600 p3 1 Ghz met een radeon derin. Zonder te tweaken! dus geinstalleerd en direct gaan spelen. Mouselag etc staat dus nog gewoon aan.
frames rond de 40 soms een dropje naar 25 maar wel gewoon goed te spelen!
Hoe kan dat nou?
Compaq Evo N600 p3 1 Ghz met een radeon derin. Zonder te tweaken! dus geinstalleerd en direct gaan spelen. Mouselag etc staat dus nog gewoon aan.
frames rond de 40 soms een dropje naar 25 maar wel gewoon goed te spelen!
Hoe kan dat nou?
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
graphics op zun laagst misschien?

tijd gaat snel als je lol hebt
je snapt wel wat ik bedoel...........
*burp*
Hee maxow, een vriend van me heeft beetje dezelfde spec als jij, en als die face 3 doet schokt het als een tierelier (komt door die 256mb). welke settings hebjij gedaan om het lekker te laten lopen (highest kan gewoon niet met 256 mb)?
iemand UT2k3 in de winkel al gekocht /zien liggen
ik ben em nu aan het downloaden.... maar gewoon puur omdat ik hem (nog) niet in de winkel heb zien liggen. .. als ik em zie liggen koop ik em
25 euro voor mij 25 euro voor me broertje 
maar in Eindhoven nog niet gezien
ik ben em nu aan het downloaden.... maar gewoon puur omdat ik hem (nog) niet in de winkel heb zien liggen. .. als ik em zie liggen koop ik em
Meeste winkels zeggen dat ze hem over een paar dagen krijgen.
Ben ook al aan het rondvragen bij verschillende winkels, maar geen van hun kan zeggen wanneer ze hem echt binnen krijgen.
Ben ook al aan het rondvragen bij verschillende winkels, maar geen van hun kan zeggen wanneer ze hem echt binnen krijgen.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
In amsterdam heb ik hem ook nog niet zien liggen, maarjah speel intussen wel de flt versie, draait trouwens wel lekker met deze specs
IK heb ook verscheiden ftp's gezien die em hadden, maar ik heb geen zin in zo'n groot bestand te downen, omdat ik hem vrijdag al hoop te kunnen kopen.Frenkpie schreef op 02 oktober 2002 @ 12:18:
iemand UT2k3 in de winkel al gekocht /zien liggen
ik ben em nu aan het downloaden.... maar gewoon puur omdat ik hem (nog) niet in de winkel heb zien liggen. .. als ik em zie liggen koop ik em25 euro voor mij 25 euro voor me broertje
Mocht de winkelversie echt uitgesteld worden dan neem ik misschien ook wel een voorproefje
Niet op voorraad.
Ben nog niet heel ver maar vind dat ze wel wat origineler maps hadden kunnen maken. Grootendeels allemaal "geupgrade" maps uit UT.
Misschien dat het meevalt maar goed.
There is no art to find the minds construction in the face
DEViANCE bedoel jeraptorix schreef op 02 oktober 2002 @ 12:27:
In amsterdam heb ik hem ook nog niet zien liggen, maarjah speel intussen wel de flt versie, draait trouwens wel lekker met deze specs
*burp*
he Rafe en anderen, weet je/jullie nou wat over online gamen als je achter router zit? kan dat?marteltor schreef op 01 oktober 2002 @ 21:37:
[...]
ja, ik zit achter een router...
welke poorten gebruikt `t?
zit achter "gewone" vuurmuur, niets aan de hand hiermarteltor schreef op 02 oktober 2002 @ 12:41:
[...]
he Rafe en anderen, weet je/jullie nou wat over online gamen als je achter router zit? kan dat?
*burp*
Verwijderd
Nou dit noem ik echt sukkelig commentaar!Muppet schreef op 02 oktober 2002 @ 12:28:
Ben nog niet heel ver maar vind dat ze wel wat origineler maps hadden kunnen maken. Grootendeels allemaal "geupgrade" maps uit UT.

In de mappen, layout etc. zit een levensgroot verschil in tussen UT en UT2K3.
Het is hetzelfde als je zou zeggen alle van Gogh schilderijen zijn geupgrade Rembrands.
Toch jammer dat bepaalde goede maps niet standaard in UT2k3 zitten, je kan veel zeggen over Deck 16, maar DECK=UT, hoewel er veel mensen zijn die de map haten, zijn er ook veel mensen die hem wel gaaf vinden. Zelfde geld voor maps als tempest, liandri, pressure.
Allemaal goede TDM maps, wat ik tot nu toe gezien heb zijn nou niet echt supergoede TDM maps.
Allemaal goede TDM maps, wat ik tot nu toe gezien heb zijn nou niet echt supergoede TDM maps.
uhm, ik heb gewoon alles op zun max staan h00rSjah schreef op 02 oktober 2002 @ 12:17:
Hee maxow, een vriend van me heeft beetje dezelfde spec als jij, en als die face 3 doet schokt het als een tierelier (komt door die 256mb). welke settings hebjij gedaan om het lekker te laten lopen (highest kan gewoon niet met 256 mb)?

Respect van andermans mening is de laatste tijd ver te zoeken op GoT geloof ik.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 12:52:
[...]
Nou dit noem ik echt sukkelig commentaar!![]()
In de mappen, layout etc. zit een levensgroot verschil in tussen UT en UT2K3.
Het is hetzelfde als je zou zeggen alle van Gogh schilderijen zijn geupgrade Rembrands.
Ik had wel andere maps verwacht, maar het zijn veel remakes van UT maps. Vind ik persoonlijk beetje jammer of mag ik dat niet vinden van jou. Dan moet je het zeggen hoor dan is mijn mening zo weer veranderd.
jouw -wMuppet schreef op 02 oktober 2002 @ 13:10:
[...]
Respect van andermans mening is de laatste tijd ver te zoeken op GoT geloof ik.
Ik had wel andere maps verwacht, maar het zijn veel remakes van UT maps. Vind ik persoonlijk beetje jammer of mag ik dat niet vinden van jouw. Dan moet je het zeggen hoor dan is mijn mening zo weer veranderd.

hij vindt dat het met een w is
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Hij zal wel gewoon vrijdag pas in de winkels liggen. Ik heb hem iig nog steeds niet gezien. Jammer. Maar moet toch de hele week werken, dus kan toch niet spelen. 
Maar niemand heeft em dus in de winkel zien liggen vandaag?
Maar niemand heeft em dus in de winkel zien liggen vandaag?
vandaag nog niet.
Net wel ff gebeld naar een aantal zaken maar de meeste krijgen hem morgen maar mogen hem pas vrijdag verkopen.
Misschien dat ik hem online bestel maar dan heb ik hem ook vrijdag (wordt dan donderdag verstuurd) dus dat maakt dan ook niet echt veel uit.
Net wel ff gebeld naar een aantal zaken maar de meeste krijgen hem morgen maar mogen hem pas vrijdag verkopen.
Misschien dat ik hem online bestel maar dan heb ik hem ook vrijdag (wordt dan donderdag verstuurd) dus dat maakt dan ook niet echt veel uit.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
misschien dat deze vraag al eerder voorbij is gekomen, maar ik heb gehoord dat het gras in een buitenlevel waarvan ik naam zo 123 niet bij de hand heb, kan bewegen. Ik heb nu alle setting op highest gezet in het spel, maar het gras beweegt niet.
Hoort dat gewoon zo of moet ik in de ut2003.ini wat settings veranderen?
welke winkels hebben hem nu al dan? ikzelf heb m gereserveerd bij dimensionplus daar is ie morgen of vrijdag
Probeer dat physics detail es hoog te zetten.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 13:38:
misschien dat deze vraag al eerder voorbij is gekomen, maar ik heb gehoord dat het gras in een buitenlevel waarvan ik naam zo 123 niet bij de hand heb, kan bewegen. Ik heb nu alle setting op highest gezet in het spel, maar het gras beweegt niet.
Ben jij nou een tweaker? Zelfs ik tweak de settings nog wel, omdat in heavy multi het ook bij mij niet super loopt op highest. (tip: je zou je texture detail eens op normal kunnen zetten, swapt die al minder waarschijnlijk)MaxOW schreef op 02 oktober 2002 @ 13:07:
[...]
uhm, ik heb gewoon alles op zun max staan h00ren hij loopt matig, alleen eerste minuut looptie extreem ruk, dan laadtie de hele tijd van de hd
verder looptie matig, kga deze week ff geheugen bijprikken
On-line winkelswelke winkels hebben hem nu al dan? ikzelf heb m gereserveerd bij dimensionplus daar is ie morgen of vrijdag
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Physics detail staat op High (hoger kan niet volgens mij)
maar hoort dat gras wel te bewegen dan?
jamaar dan ziettie er nie meer uitSjah schreef op 02 oktober 2002 @ 13:45:
[...]
Ben jij nou een tweaker? Zelfs ik tweak de settings nog wel, omdat in heavy multi het ook bij mij niet super loopt op highest. (tip: je zou je texture detail eens op normal kunnen zetten, swapt die al minder waarschijnlijk)
Zo is dat, dat blijft de beste tweak natuurlijkMaxOW schreef op 02 oktober 2002 @ 13:48:
[...]
jamaar dan ziettie er nie meer uiten hij loopt nu tog al 30/40/50 fps
dus het valt opzich redelijk mee, alleen dat swappen, gewoon ff geheugen bijgooien entis over
ik moet trouwens wel zeggen dat ut2003 een relaxte IFeel ondersteuning heeft, eindelijk weer een spel na serieus sam waar er erg veel van gebruik wordt gemaakt
, blijft 0wnen, zo'n muis (na de razor b00mslang dan he
)
mmm, nu krijg ik na connecting to master server dat m`n identification niet goed is, dus dat is logisch -> ongeldige key.
Welke gamespy hebben jullie? arcade of 3d?
ik heb gister arcade gedowned en krekje eroverheen gedaan voor de reclamemarteltor schreef op 02 oktober 2002 @ 14:01:
mmm, nu krijg ik na connecting to master server dat m`n identification niet goed is, dus dat is logisch -> ongeldige key.
*burp*
Verwijderd
gereserveerdMaXiMizE schreef op 02 oktober 2002 @ 14:17:
ik heb em ook maar bij dimension plus gereserveerd.. zie em wel verschijnen

Verwijderd
Van mij mag je je mening hebben en je vooral deze vooral niet laten beinvloeden door anderen.Muppet schreef op 02 oktober 2002 @ 13:10:
[...]
Respect van andermans mening is de laatste tijd ver te zoeken op GoT geloof ik.
Ik had wel andere maps verwacht, maar het zijn veel remakes van UT maps. Vind ik persoonlijk beetje jammer of mag ik dat niet vinden van jou. Dan moet je het zeggen hoor dan is mijn mening zo weer veranderd.
Kijk alle spellen die er gemaakt worden zijn upgrades van vorige games!
MOH is een upgrade van RTCW bijvoorbeeld, de verschillen zijn minimaal.
Ik ben van mening dat de bouwers van de unreal engine met dezelfde gegevens (UT) heel wat verbeterd hebben met UT2K3.
Het is beslist geen remake en upgrade ja, het is een upgrade van UT.
Maar wel een hele goede!
Ik vind de mappen zeer orgineel, alleen jammer dat er weinig kleine mappen inzitten. Als Instagib speler is dat af en toe frustrerend.
Maar ja we wachten op de customs.
voor de mensen die in rotterdam leven of in de buurt.
ik heb net gebeld naar discovery op de coolsingel dit is die grote game shop van rotterdam...net boven de metro...die zeggen dat ze hem vanmiddag binnen krijgen.
hij zegt normale winkels krijgen hem pas op een vriidag binnen.
ze hebben een vooraad van 3 dagen zo groot hebben ze ingekocht.
dus succes ermee...ik ben over 1 uur naar het centrum toe om hem binnen te slepen.
ik heb net gebeld naar discovery op de coolsingel dit is die grote game shop van rotterdam...net boven de metro...die zeggen dat ze hem vanmiddag binnen krijgen.
dus succes ermee...ik ben over 1 uur naar het centrum toe om hem binnen te slepen.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Verwijderd
Lol klets maar een eind weg. Je weet niet waar je over praat.MOH is een upgrade van RTCW bijvoorbeeld, de verschillen zijn minimaal.

Dit rare scherm, daar hadden een paar personen last van he, ik ook.
Volgens mij is de oorzaak/oplossing nog niet genoemt..
Het is in ieder geval een bug in de ATI drivers. meer info
'k hoop dat d'r snel een oplossing komt :-)
🌞🍃
Verwijderd
Is ie al in de winkel te koop bij bart shit of alleen online?
Heb eig niet zo'n zin om daar naar binnen te gaan
dus moet het zeker weten :P:P:P
Heb eig niet zo'n zin om daar naar binnen te gaan
bij e-plaza = bart smit krijgen ze hem nog deze week (vanmorgen gebeld)
maar ze mogen hem toch pas officieel vrijdag verkopen.
maar ze mogen hem toch pas officieel vrijdag verkopen.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Man ik kan niet wachten op die editor, je kunt er echt ALLES mee maken, ik heb dus echt al 5 CTF mappen uitgetekent
Verwijderd
Idd ik heb ook gehoord dat discovery 'em vandaag in huis heb. Ik heb net ff gebeld met het filiaal in Den Haag en als het goed is, is de (bestel)auto nu onderweg van de importeur (nijmegen of zo) richting de filialen van discovery..... 
Ik ga zeker vanmiddag ff langs, btw in Den Haag zitten ze tegenover de bijenkorf, en nee ik werk er niet...dit was alleen maar informatief, geen reclame...tel. 070-4271852 just incase je ff wil bellen voordat je er heen gaat....
en terwijl ik de 'backup' versie thuis heb liggen..., maar zo'n goed spel verdient het gewoon om gekocht te worden...ja toch!!!
Ik ga zeker vanmiddag ff langs, btw in Den Haag zitten ze tegenover de bijenkorf, en nee ik werk er niet...dit was alleen maar informatief, geen reclame...tel. 070-4271852 just incase je ff wil bellen voordat je er heen gaat....
en terwijl ik de 'backup' versie thuis heb liggen..., maar zo'n goed spel verdient het gewoon om gekocht te worden...ja toch!!!
Ben net gebeld door de dynabyte in A'hem, ze hebben 'm binnen en kan m'n bestelling zo ophalen
Wel jammer dak 2 dagen niet thuis ben en m'n vriendin een gef. 4 mx heeft 
Screenies zullen dus wel vrijdag pas volgens...
Screenies zullen dus wel vrijdag pas volgens...
edit:
Heb overigens niks aan maya personal learning, heb unlimited al draaien...
Heb overigens niks aan maya personal learning, heb unlimited al draaien...
De editor is gewoon eeen voortbouwsel op de vorige unrealed, je kunt er niet veel meer mee maken dan je met die andere al kon, alleen de pre-fab delen zijn wel errug handig... (En dat ie voor ut 2k3 is natuurlijk ookVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:30:
Man ik kan niet wachten op die editor, je kunt er echt ALLES mee maken, ik heb dus echt al 5 CTF mappen uitgetekent![]()
![]()
hoe zet je de fog uit dan ?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Of in de opties van je videokaart dergelijke functies disablen of door ff in de settings van unreal te zoeken en kijken welke je uit moet zetten.BruceLee schreef op 02 oktober 2002 @ 16:26:
hoe zet je de fog uit dan ?
Verwijderd
uuw ik zag het niet in de FAQ maar hoe disable je de anouncer in de demo? kan ik eindelijk de weapons sounds even omhoog schoppen.
Helaas staat dat nergens in die ATI control paneljohnnyv.nl schreef op 02 oktober 2002 @ 16:30:
[...]
Of in de opties van je videokaart dergelijke functies disablen of door ff in de settings van unreal te zoeken en kijken welke je uit moet zetten.

In de ini files staat ook niks over fog..
🌞🍃
Om fog te verwijderen heb je de Catalyst 02.3 drivers nodig.
Kijk effe in het grote radeon topic (bij GTA3 was dit ook het geval)
Kijk effe in het grote radeon topic (bij GTA3 was dit ook het geval)
Laat ff weten of ze hem ook echt hadden.... Dan haal ik hem morgen ook namelijkdanplo schreef op 02 oktober 2002 @ 14:53:
voor de mensen die in rotterdam leven of in de buurt.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
precies ik ben net terug van het centrum en bij rotterdam kwam de doos met spellen net binnen toen ik aan kwam...Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:31:
Idd ik heb ook gehoord dat discovery 'em vandaag in huis heb. Ik heb net ff gebeld met het filiaal in Den Haag en als het goed is, is de (bestel)auto nu onderweg van de importeur (nijmegen of zo) richting de filialen van discovery.....
ik heb het eindelijk ik ga het even instaleren ....en ze hebben het wel eens over een druk fout in het boekje wat je erbij krijgt (zou oranje wezen)...niks te zien in deze versie die ik heb...
eindelijk mensen afschieten....tot snel daar....
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
ze hebben ut2003 net binnenThrillSeeka schreef op 02 oktober 2002 @ 17:02:
[...]
Laat ff weten of ze hem ook echt hadden.... Dan haal ik hem morgen ook namelijk
Ja maar ik bedoel als je een echt vernieuwende game wil dan zou ik ook totaal nieuwe maps hebben gemaakt. Zoals die maps die bij demo zitten.
Ga ik het spel spelen en de 1e paar maps zijn afleiding van UT.
Fractal Reactor, Curse, Morbias heb ik al gezien.
Zien er wel beter uit maar je weet al meteen hoe je moet lopen. Plattegrond is exact hetzelfde.
Kijk Muppet, er zijn ook mensen die puur een upgraden wilden van UT1, en andere mensen, die veel meer nieuwigheden willen. Ze moeten proberen beide groepen tevreden te houden. en dat is ze aardig gelukt imho.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Das gewoon een optie in het optie menu hoor, snap niet waarom je daarvoor reply'ed, t staat gewoon bij audo.Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 16:38:
uuw ik zag het niet in de FAQ maar hoe disable je de anouncer in de demo? kan ik eindelijk de weapons sounds even omhoog schoppen.

Zo, dat scheelt weerVerwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 17:25:
Heb em net maar ff via dynabyte.nl ge-preorderd, stond er nog op voor €42,95
Nog even een vraag: Stel dat je cdkey wordt gejat dmv bijvoorbeeld een keygen.
Moet je dan voor een nieuwe bij de winkel zijn of bij Epic?
🌞🍃
ze hebben niks aan je cd-key...ze kunnen dan alleen maar single player doen en online kunnen ze niet komen omdat er een beveiliging op zit.DataBeest schreef op 02 oktober 2002 @ 17:41:
[...]
Zo, dat scheelt weer
Nog even een vraag: Stel dat je cdkey wordt gejat dmv bijvoorbeeld een keygen.
Moet je dan voor een nieuwe bij de winkel zijn of bij Epic?
ik had ook die copie eergisteren van 3 cd's met cd-key maar ik kon alles spelen behalve op de master server komen ...
dus geen probleem.
De cd keys bij de Deviance rip zijn reeds geblocked. Een nieuwe keygen kan misschien weer wel werken en het door jou gevreesde effect sorteren. Ik denk dat je met een kopie aankoopbon wel een andere, goede key van Epic terugkrijgt...
het zal toch elke keer veranderd moeten worden dus dit werkt zo klote...en ook je statistieken worden niet genoteerd enzo...en dit vind ik altijd leuk om te weten.Wekkel schreef op 02 oktober 2002 @ 17:48:
De cd keys bij de Deviance rip zijn reeds geblocked. Een nieuwe keygen kan misschien weer wel werken en het door jou gevreesde effect sorteren. Ik denk dat je met een kopie aankoopbon wel een andere, goede key van Epic terugkrijgt...
dit zelfde had je ook met tribes2...ook gewoon alleen te doen als je het spel koopt anders wordt je gek van die keygen elke keer.
dit soort spellen moet je dus gewoon kopen...en laat die andere maar klote met hun kopie....
single play spellen is het leuk om te doen maar met online games moet je wel gewoon orgineel kopen...die goede ouwe tijd met ut1 is gewoon voorbij.
Weet ik ook wel en ik zeg ook niet dat het niet netjes hebben gedaan maar ik zat wel even zo van "heh jammer"Muppet schreef op 02 oktober 2002 @ 17:07:
[...]
Ja maar ik bedoel als je een echt vernieuwende game wil dan zou ik ook totaal nieuwe maps hebben gemaakt. Zoals die maps die bij demo zitten.
Ga ik het spel spelen en de 1e paar maps zijn afleiding van UT.
Fractal Reactor, Curse, Morbias heb ik al gezien.
Zien er wel beter uit maar je weet al meteen hoe je moet lopen. Plattegrond is exact hetzelfde.
Ah, aan de site te zien is UT2003 nu ook verkrijgbaar bij de Dimension Plus ('t knopje zegt nu 'Bestel' in plaats van 'Reserveer'). Morgen maar eens halen dus.
hopelijk zijn ze er nog aan toe gekomen om em op te sturenDevil N schreef op 02 oktober 2002 @ 18:37:
Ah, aan de site te zien is UT2003 nu ook verkrijgbaar bij de Dimension Plus ('t knopje zegt nu 'Bestel' in plaats van 'Reserveer'). Morgen maar eens halen dus.
kan iemand nog even die poster laten zien, ik kan de pic niet meer vinden
Vanaf vrijdag te koop bij Dixons!!!
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Niet vrijdag maar morgen al, toch in Vlaanderen.
Morgen ist feest
http://games.telenet.be/index.php?newsid=3264
Morgen ist feest
http://games.telenet.be/index.php?newsid=3264
Verwijderd
? Hoor net dat mijn favo mapjes niet in UT2003 zitten!
Geen DM-Deck16 en DM-Liandri??
NOOOO0000oooooo!
Geen DM-Deck16 en DM-Liandri??
Verwijderd
Lo,
Ik heb de retail versie zojuist bij Dynabyte in Nijmegen op kunnen halen.
Maar wat een teleurstelling, in een DVD doosje 3 CDR's op elkaar geperst!
Ook had ik meteen problemen met het installeren, ik starte het spel op en hij crasht meteen.
Na zoeken op het officiele forum kon via een aldaar geplaatste link
de devliant crack ophalen ( compatibiliteits probleem met sommige SCSI drivers).
Maandag komt Epic met een patch en in die tijd moet je het met de no-cd crack doen!
Nou alles werkt, ik hoef die patch niet te draaien tenzij de Patch een algehele versie update is.
Europeanen worden mooi gediscrimineerd, Americanen een prachtige doos en wij een lullig DVD doosje!
Gadverdamme
Ik heb de retail versie zojuist bij Dynabyte in Nijmegen op kunnen halen.
Maar wat een teleurstelling, in een DVD doosje 3 CDR's op elkaar geperst!
Ook had ik meteen problemen met het installeren, ik starte het spel op en hij crasht meteen.
Na zoeken op het officiele forum kon via een aldaar geplaatste link

Maandag komt Epic met een patch en in die tijd moet je het met de no-cd crack doen!
Nou alles werkt, ik hoef die patch niet te draaien tenzij de Patch een algehele versie update is.
Europeanen worden mooi gediscrimineerd, Americanen een prachtige doos en wij een lullig DVD doosje!
Gadverdamme
Verwijderd
Alle games producten die nu gemaakt worden met de Quake engine zie ik als upgrades van elkaar!Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:10:
[...]
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
MOH is een upgrade van RTCW bijvoorbeeld, de verschillen zijn minimaal.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Lol klets maar een eind weg. Je weet niet waar je over praat.
Zitten nauwlijks meer verschillen in onderling!
Wat dat betreft heb ik het hier over engine upgrades en niet upgrades in de zin van een versie van een bepaalde game.
Wat dat betreft kunnen die Quake sukkels nog een hoop leren van Epic.
Wellicht brengt de nieuwe Doom nog hoop.
Verwijderd
Pfff
Wat een neppers zeg, ik dacht dat ze deze wel in een box zouden plaatsen
Als het 1 cd is ok, maar bij 3 is het klooie
aaaargh! dvd doosje...
hier word ik toch zo boos om.
dat werd eerst ingevoerd met van dan kan de prijs omlaag. ging alleen omhoog en wij zitten met die pruts doosjes
nou vind ik het misschien niet zo erg als het allemaal op dvd uitkwam, maar nu gaan ze 3 of zelfs 4(emperor) cdz in een doosje proppen
zal s gaan kijken of ik het niet bij iemand op dvd kan fikken
hier word ik toch zo boos om.
dat werd eerst ingevoerd met van dan kan de prijs omlaag. ging alleen omhoog en wij zitten met die pruts doosjes
nou vind ik het misschien niet zo erg als het allemaal op dvd uitkwam, maar nu gaan ze 3 of zelfs 4(emperor) cdz in een doosje proppen

zal s gaan kijken of ik het niet bij iemand op dvd kan fikken
Verwijderd
Ook net gehaald bij Discovery Den Haag, (zie mijn eerdere post), idd kwam met de man binnenlopen die de grote doos met unreal 2k3 bij zich had....(over timing gesproken...). 
De prijs is E 44,99, met (in ieder geval voor mij) een gratis 'coole' poster....(ze hebben er nog wel een paar, dus snel naar hun toe (zal ik zeggen)
dadelijk maar eens installen...!
De prijs is E 44,99, met (in ieder geval voor mij) een gratis 'coole' poster....(ze hebben er nog wel een paar, dus snel naar hun toe (zal ik zeggen)
dadelijk maar eens installen...!
Bah , dat gaat dus nergens over ... de coders bij Id sukkels ? ... denk ff na voordat je dat roept ...Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 19:11:
[...]
Alle games producten die nu gemaakt worden met de Quake engine zie ik als upgrades van elkaar!
Zitten nauwlijks meer verschillen in onderling!
Wat dat betreft heb ik het hier over engine upgrades en niet upgrades in de zin van een versie van een bepaalde game.
Wat dat betreft kunnen die Quake sukkels nog een hoop leren van Epic.
Wellicht brengt de nieuwe Doom nog hoop.
Er zijn iig niet voor niets zoveel games gemaakt op de Q3 engine ...
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Verwijderd
Wedden dat als er geen key opzat jij m ook niet gekocht zou hebben?Verwijderd schreef op 02 oktober 2002 @ 15:31:
GVD!
Weet iemand al een winkel in Utrecht die em heeft
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
rustig, ik verw8 dat hij morgen iniedergeval bij de free en dynabyte ligt.Tampie2000 schreef op 02 oktober 2002 @ 20:08:
GVD!Weet iemand al een winkel in Utrecht die em heeft
pak morgen ochtend een bus eerder en loop een rondje door hoogcatharijne. vast wel een winkel die m heeft. anders loop ik naar de dynabyte.
ik hoorde van een vriend dat zelfs een vaag klein games zaakje bij hem in het dorp m morgen binnenkrijgt, dus hij moet er zijn.
LOL, ik denet ff ownen in deathmatch met normal weapons (lang leve de vele newbies
) hoor ik ineens 'BLACK MONKEY'.
Geen idee waarom dat nou weer werdt gezegd, misschien iets te maken met het ownen met een flak cannon ??
Geen idee waarom dat nou weer werdt gezegd, misschien iets te maken met het ownen met een flak cannon ??
Waarschijnlijk omdat je een lame flak maggot bent
.
Verwijderd
Flak lamuuuurTha_Freak schreef op 02 oktober 2002 @ 20:32:
LOL, ik denet ff ownen in deathmatch met normal weapons (lang leve de vele newbies) hoor ik ineens 'BLACK MONKEY'.
Dit topic is gesloten.