Verwijderd
If your computer is hooked up to a 5.1 speaker system, you should go into
"Options" and turn on "Hardware 3D Audio" to take advantage of 360-degree
sound panning, which rocks.
Dat helpt ook niet. Bij wie werkt het wel en wat voor hardware heb je dan?
Wat gek met een 2.8GHzHomedisc schreef op 01 oktober 2002 @ 13:35:
ikzelf gebruik de Det. 40.71 drivers, maar ik heb nergens last van en het spel loopt perfect
Verwijderd
Open console en typ,
"Ghost" dan
"Summon vehicles.bulldog" en
"Walk".
Door Summon ... kan je dingen laten spannen, zoals redemer oa.
Normaal spawn dan de redemer op je hoofd zodat je hem gelijk opvangt zal ik maar zeggen, daar hebben ze even niet over nagedacht bij de bulldog. Nu spawnt dus die bulldog (die wagen) op je kop, daarvoor moet je ghost gebruiken. Dan heb je noclipping en kan je overal doorheen, ook door zon bulldog. Vervolgens ga je ernaast staan, en typ je weer walk. Vervolgens gebruik je use key om in de bulldog te gaan zitten, als je u ergens anders voor gebruikt typ je gewoon in de console "use" als je naast de bulldog staat. Om er weer uit te gaan gebruik je jump.
Als je bulldog is gekantelt moet je eveneens use gebruiken om hem weer recht te zetten. Die map is wel lache maar de vehicle code zit niet zo erg goed in elkaar. Het rijd niet erg lekker maar daar is UT2003 ook niet voor gemaakt
[ Voor 0% gewijzigd door Novah op 01-10-2002 14:42 . Reden: typo's typo's typo's :( ]

Iemand zei dat hij vandaag in de free record shop zou liggen, is dit nu het geval of wordt het toch vrijdag?raptorix schreef op 01 oktober 2002 @ 14:39:
Zijn er al mensen die hem in winkel hebben gezien?
Vanmorgen in ieder geval nog niet, jongen kon niet zeggen wanneer.corpseflayer schreef op 01 oktober 2002 @ 14:44:
[...]
Iemand zei dat hij vandaag in de free record shop zou liggen, is dit nu het geval of wordt het toch vrijdag?

Bij mediamarkt rotterdam zijden ze ook dat hij pas eind deze week er zou zijn, erg jammer want ik wil NU knallen
39
Heb er alvast maar 1 tje weg laten leggen
Hij beweerde dat hij er genoeg had besteld, maar ik wilde toch graag dat hij er 1 opzij legt.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Ik wil hem zo snel mogelijk hebben. Iemand die hem al in de winkel heeft gezien in Regio Dordrecht?
kNarf schreef op 30 september 2002 @ 23:42:
Bah wat een tegenvaller
Het ziet er wel schitterend uit natuurlijk maar sommige maps vind ik echt een beetje overdone qua detail.. de leukste maps vind ik dan ook de wat kleinere maps.
Maar wat ik nog het meeste mis is die typische UT sfeer: hightech-stijl levels in combinatie met lekkere snelle trance-achtige muziek. Er zitten nog wel high-tech levels in, maar met idiote middeleeuwse muziek![]()
Het lijkt wel een combinatie van Serious Sam en Quake 3, jammer...
Jammer...
Vooral hoe ze Face verneukt hebbben ..
Ja moest jij ook zo huilen?Maiar schreef op 01 oktober 2002 @ 13:51:
Ik kom er net achter dat je met gamespy gewoon braaf via de lijst kunt spelen.
Vervelend he
Face3 is de mooiste map in heel 't spel imo
samen met Inferno
misschien vind ik dat ook wel omdat ze mooier zijn dat resp. Serious Sam en Quake3
Verwijderd
Ik kan toch wel ietsje meer verwachten van mijn Duron 900 + een Radeon 8500 ????
Ik heb hem trouwens uitgespeeld en het laatste ventje waar je tegen moet vechten is behoorlijk goed (skill=experienced). Moest hem een paar keer over doen voor ik hem te pakken had
Net nog effe langs de stad gefietst en natuurlijk bij geen een shop ut2k3 te bekennen. Tja toen maar een nieuwe brander gekocht (Liteon)
Verwijderd
Misschien toch maar eens een Ti4200 kaart gaa halen.
met DEViANCE release?Maiar schreef op 01 oktober 2002 @ 13:51:
Ik kom er net achter dat je met gamespy gewoon braaf via de lijst kunt spelen.
Vervelend he
*burp*
Waar anders mee?
Hij is toch nog niet te koop..
Ik heb nog geen Semi-legale versie gedownload.
Ik heb besloten mijn verslaving te stikken en gewoon wachten totdat ie uitkomt..
om vervolgens ehm te kopen en helemaal plat te spelen.
UT2003 kan je ook offline spelen dus dan kan je 'm uitspelenDataBeest schreef op 01 oktober 2002 @ 13:25:
[...]
Uitspelen? Voetbal?
Het FIFA2002 topics is ergens anders hoor
En met dat voetbal zal ie wel Bombing Run bedoelen.
The devil is in the details.
Denk dat je duron 900 de pret een beetje drukt.Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 15:23:
'K weet niet of ik hem zal kopen..met alles op laag & res op 800x600 loopt het met 50 fps maar zodra er veel geknalt word zakt het omlaag naar 15
En daarbij ziet alles er gewoon bagger uit.
Ik kan toch wel ietsje meer verwachten van mijn Duron 900 + een Radeon 8500 ????
There is no art to find the minds construction in the face
Is al bekend, en in de volgende React versie zullen ook Unreal:// URLs worden ondersteundSjah schreef op 01 oktober 2002 @ 11:23:
Nog een tip, je kan een game ingaan vanaf je windows uitvoeren-venster, door unreal://ip in te typen.
Dus bijv. unreal://24.46.155.30:7777 (helaas leeg atm)
Dit is wel handig, kan je zo ip's uit je browser kopieren.
Verwijderd
Zit de sniper gun er nog in. Ik heb wel dat laser ding gezien maar dat is echt niks (demo)?
Zit er nog een assault mode in?
Kan je de joystick goed instellen (in de demo deed hij dat totaal niet)?
Zijn de bots een beetje slim?
assault mode=nope
joystick goed in te stellen=dunno
bots slim=Jep
alleen de lightning gun die trager herlaadt dus SKILLS vereist
de bots zijn slimmer dan ik ooit ergens gezien heb, maar het is dan ook een nieuw spel
joystick support weet ik niks van, zal wel goed zitten neem ik aan
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
sniper is het 'lightning'ding
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Assault >> Neen.
Joystick >> Dunno.
Bots slim? >> Ik vind van wel.
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
hmmm, geen ervaring met gamespy, maar als je dat downt, krijg je gewoon online servers in beeld (via epic master server)?DeX schreef op 01 oktober 2002 @ 15:33:
[...]
Waar anders mee?
Hij is toch nog niet te koop..
Ik heb nog geen Semi-legale versie gedownload.
Ik heb besloten mijn verslaving te stikken en gewoon wachten totdat ie uitkomt..
om vervolgens ehm te kopen en helemaal plat te spelen.
*burp*
dat is inderdaad fucked up, ik ga dat proggie dus maar niet downen vanavond
*burp*
Gamespy was het he?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
hmm vet ff afwachten
he wat moeten de specs zijn van een dedicated ut server?
vertel!
Verwijderd
1. laser ding??Elroy schreef op 01 oktober 2002 @ 15:41:
Ik heb deel 1 t/m 5 niet gevolgd omdat ut2003 niet echt op mijn pc kan draaien maare ik had effe een paar vraagjes :
Zit de sniper gun er nog in. Ik heb wel dat laser ding gezien maar dat is echt niks (demo)?
Zit er nog een assault mode in?
Kan je de joystick goed instellen (in de demo deed hij dat totaal niet)?
Zijn de bots een beetje slim?
de sniper is vervangen door de lightning gun(laser ding??) deze herlaad langzamer en je kan zien waarvandaan hij geschoten word (was bij UT nog al lastig
2. nee
3. ze hadden beloofd van wel(epic)
4. ja
Zullen wel de atari blikjes zijn, hadden ze tijdens netgamez ook
Is trouwens gewoon redbull hoor
jah als je bij dimensionplus hebt gereserveerd krijg je een vette poster en kost ie 45 euro en je krijgt ook een blikje unieke High Engergy Unreal Drink hehe vet!
Inderdaad.. de mooiste..LiToKi schreef op 01 oktober 2002 @ 15:22:
[...]
Face3 is de mooiste map in heel 't spel imo
samen met Inferno
misschien vind ik dat ook wel omdat ze mooier zijn dat resp. Serious Sam en Quake3
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| UT2003 Build UT2003_Build_[2002-09-13_17.31] OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 1995 MHz with 255MB RAM Video: Medion GeForce4 MX 460 (2750) Assertion failed: l <= Length [File:InternetLink.cpp] [Line: 1058] History: FArchiveUdpReader: erialize <- FServerQueryLink: nReceivedData <- FUdpLink: oll <- AServerQueryClient: oll <- AMasterServerClient: oll <- A |
3 van mijn vrienden hebben het ook.
Beetje balen dat ik hem niet met redelijk detail kan spelen op mijn Duron 700 + GeForce 1 DDR maar toch
Distro> mandrake 9.0
UT2K3 versie> demo updated
geluidskaart> zo'n ge"intergreerd ding op via kt266 borden, volgensmij was het iets van 8233 ofzo
driver> alsa driver die standaard bij mandrake zit.
iemand een idee hoe ik het werkend krijg.
search hier en op ut site leverde me niks op.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Als ik Ut2003 speel in D3D loopt hij vast!
En als ik Ut2003 in OpenGL speel hangt hij soms tijdens het laden van het level
iemand anders die dit probleem ook heeft
Maar als ik eenmaal aan het spelen ben ziet het er wel enorm mooi uit. (1600x1280x32, alles op Maximum detail
ViGiLANTE is build 927 (b eta) met de naam full version, nep dus. DEViANCE is iig echt.marsian schreef op 01 oktober 2002 @ 18:12:
iemand bekend met de ViGiLANTE versie? Jullie spelen allemaal een andere.....
nee ik krijg geen foutmelding, hij hangt gewoon en dan is de resetknop de enigste oplossing.Rafe schreef op 01 oktober 2002 @ 17:54:
Probeer wat lagere settings? Die Duron 1.33 ghz is een bottleneck voor dieRadeon 9700. En wordt er wel of niet een foutmelding gegeven?
Ook mindere instelling helpen niks, want ik heb het al geprobeerd met 640x480x16 en dan alles op low
ut.tweakers.net:8888 toch?
heb alleen 1 probleem
heb 5.1 boxen set, maar het geluid is nu 4.1
waar kan ik instellen dat het 5.1 word ?
Verwijderd
En ik heb het opgelost door de patch te installeren.Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:07:
Krijgt iemand nu ook deze fout als hij online wil spelen met de demo :
<skip>
3 van mijn vrienden hebben het ook.
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:10:
Hij loopt nog best lekker op mn P2-350. Onvoorstelbaar.

Verwijderd
Dan moet je m op hardware audio zetten. Maar bij mij werkt dat ook nietDE_Michiel schreef op 01 oktober 2002 @ 18:54:
hij loopt bij mij prima
heb alleen 1 probleem
heb 5.1 boxen set, maar het geluid is nu 4.1
waar kan ik instellen dat het 5.1 word ?
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:10:
Hmm dat vind ik dan wel weer erg vreemd, wat voor kaart hangt erbij?
Verwijderd
Dan heb jij een wonder p2..Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:10:

Zou je het erg vinden als ik dat niet geloof? Ik draai net aan speelbaar op een 800 mhz Duron.Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:10:
EDIT: nu iets totaal anders, volgens dit draadje op het Rage3D forum werkt OpenGL veel sneller dan Direct3D.
Hier staat hoe je UT2003 in OpenGL aan de praat krijgt.as for d3d vs. opengl, i've found opengl to be much faster for me. anywhere from 50-80 fps at 1280x1024 with everything max'd. pretty consistently around 55-60. d3d was fine--20-30 fps generally with the same settings--but it was a little boggy (like 15 fps at times boggy) in close-quarters action and that was bugging me.
Via gamespy arcade?
Maarja ik heb het ervoor over
Wat dacht je van de ingame browser
En anders direct connect, console omlaag halen (ram op ~) en dan dit intikken: open 127.0.0.1
dan blijft ie bij staan op "quering master server" of als ik via console doe blijf ik krijgen dat ie een connect met serverip.net/index.ut2Rafe schreef op 01 oktober 2002 @ 19:56:
[...]
Wat dacht je van de ingame browser
En anders direct connect, console omlaag halen (ram op ~) en dan dit intikken: open 127.0.0.1
Daar waar die rocketlauncher ligt loop ik achterstevoren het water in maar het water bewegegt nog steeds zoals het altijd al gedaan heeft. een beetje golven maar meer niet
Volgens Mark Rein werkte 5.1 bij het onboard 5.1 decoder op de nForce 2 chipset en bij nog een kaart. Ik heb dus geen id of je ooit 5.1 aan de praat krijgt.DE_Michiel schreef op 01 oktober 2002 @ 20:15:
iemand die 5.1 geluid werkend heeft ?
"highdetailactors=true" zetten
In je deatil options tab ingame
"psychics detail=>on"
Nu beweegt het en heb je die vuurvliegjes of whatever effecten (met rocketlauncher effect daarop)
picscorpseflayer schreef op 01 oktober 2002 @ 20:39:
Nu beweegt het en heb je die vuurvliegjes of whatever effecten (met rocketlauncher effect daarop)
Het water doet echt niet mee als jij door het water loopt.. vind ik toch echt wel en beetje magertjes..

/e/
Je ziet het echter alleen goed als je het zelf doet, rockets erdoor schieten.
Dat hoort, in die index.ut2 staat welke map, server info en dergelijke. Zit je achter een firewall/router oid?marteltor schreef op 01 oktober 2002 @ 20:02:
[...]
dan blijft ie bij staan op "quering master server" of als ik via console doe blijf ik krijgen dat ie een connect met serverip.net/index.ut2
ja, ik zit achter een router...Rafe schreef op 01 oktober 2002 @ 21:13:
[...]
Dat hoort, in die index.ut2 staat welke map, server info en dergelijke. Zit je achter een firewall/router oid?
welke poorten gebruikt `t?
naast het feit dat ik gewoon bar slecht ben in UT2003, maakt dat gestotter er de boel niet leuker op...(niet dat het spel daar ECHT minder l;euk van wordt
ohja, heb Chello btw.
Maar ik vind UT2003demo heerlijk spelen, zulke scores als mijn pics hierboven heb ik weinig of nooit gehaald met gewoon UT
Denk wel dat de officiële versie moeilijker is online... maar toch ben ik trots
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
maar ik ben echt slecht! hier met collegae en semi-collegae van een ander bedrijf op het LAN kon ik met UT1 best meekomen, maar volgens mij wordt ik oud ofzo...op internet kom ik nooit hoger dan "best of the newbies"
Maar voorlopig ben ik trots als n00b-smasher
(@DiscWout) omg
Verwijderd
Kijk eens naar die ping van je. En aan de namen te zien heb je alleen tegen n00bs gespeelt. Ok ok van mijn part own je n00bsIs dit nou ownen?
Edit op die ene pic haast geen pingvoordeel ... kan misschien tijdelijk iets hogere ping hebben gehad.. Maar wel petje af voor die score ...
En t waren idd veel n00bs, maar ik voel gewoon dat ik lekkerder speel in UT2003 dan in UT...
own ik eindelijk eens een keertje, krijg je dit
/edit ok thx!
(@DiscWout) omg
Verwijderd
(@DiscWout) omg
Wat moet je in hemelsnaam met die gun met 1 kogel, als je muisknop inhoud krijg je zo'n rode streep en verder niks?
Wat doe ik fout?
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
UT 1on1 iDM?Glorificationer schreef op 01 oktober 2002 @ 22:21:
ik weet t niet, maar in UT werd ik niet beter meer op een gegeven moment, in UT2003 ben ik een stuk beter lijkt t wel, ook al zal t wel aan de demo liggen, als ie eenmaal in de winkels ligt dan krijg je meer te maken met serieuze spelers die m ook gekocht hebben, dus dan ben ik niet zo goed meer ben ik bang.
Maar voorlopig ben ik trots als n00b-smasher
niet dat ik daar goed in ben..

Antec Sonata II, AsRock 939Dual, Atl Venice 64 3500+, Zalman CNPS7000B-ALCU, Asus AX800 PRO 256 TVD, 2*512 Kingston PC3200 DDR, CDRW Lite On LTR-52246S, Lite On DVD 16/48, Maxtor 300Gb D-Max 10 + Maxtor 120 (U133), 2*3Com 3C905B TX PCI 10/100Mbit
nah, Ownen is toch op zijn minst 1om2, als in 2 keer zoveel kills als de nummer 2Glorificationer schreef op 01 oktober 2002 @ 21:32:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
clickable pics
Is dit nou ownen?
als dat lukt dan ga je voor de 1om3
oh, over ownen gesproken
als je drie keer achter mekaar scoort met bijvoorbeeld bombing run zegt ie 'hattrick'
en 'flawless victory' als je bijvoorbeeld een DM met 15-0 wint
voorlopig own ik alleen newbie servers, probeer jolt.co.uk maar eens
daar zitten wel wat fatsoenlijke spelers, dan is het sterven geblazen
maar ja, als je van UT komt zal het wel wat makkelijker gaan
ik kom van unreal1, dat is toch wel een behoorlijk verschil
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Hier nog meer logo's ter vervanging van het Nvidia logo
In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
MankE NeliZ schreef op 02 oktober 2002 @ 00:24:
http://xabregamers.free.f...ws/article.php?storyid=85
Hier nog meer logo's ter vervanging van het Nvidia logo
LOL, met deze kaart zeker:

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Wa is da voor monster kaartDevil N schreef op 02 oktober 2002 @ 00:35:
[...]
[afbeelding]
LOL, met deze kaart zeker:
[afbeelding]
Of is dat weer fotosoep
[da]Killa werd op sommige servers zwaar voor zijn flikker geschoten, ik zie dat ik de enige ben die de afgelopen 3 jaar niet meer online gegamed heeft
*burp*
Dit topic is gesloten.