Een verslag van mijn nachtelijke city-hop van San Fransisco naar Los Angelas.
Klaar voor vertrek.
Take off!
We vliegen over de stad...
...en laten het vliegveld achter ons.
Wat een eh.... leeg uitzicht...
Het is toch zo'n lekker panel...
Ik gebruik de virtual cockpit never nooit niet, maar voor degenen die er in geinteresseerd zijn: hier is 'ie...
Zonder die mistdeken zou je 'm haast niet zien.
Starry starry night... Gaap...
Oh, aha, wakker worden! We komen in de buurt. Het wordt dus RW 7L. Ff invoeren in de MCDU.
Hm, ik heb een beetje krap getankt... EFOB is 1.0... Het laatste beetje fuel wordt uit de buitenste tanks naar de binnenste overgeheveld (OUTER TK FUEL XFRD op de E/WS).
ATC heeft ons weer helemaal buiten de geplande route geleidt, dus ik moet handmatig de approach phase activeren...
De bestemming is in zicht.
Oh, oh... we zijn al dichtbij en ik ben veel te druk bezig geweest met het maken van plaatjes... Ik was helemaal de flaps vergeten! Met een te hoge snelheid zak ik te vroeg naar beneden... Als dat maar goed gaat.
De landing ging helemaal fout. Alle foto's zijn live genomen en van de schrik heb ik er verder geen pics van. Ik kwam te vroeg op te grond... Mijn linkerwiel zakte compleet door... Stuurloos gleed ik naar links... Deze foto kon ik nog wel nemen: dit is 1 seconde voordat mijn Airbus de gevel van deze terminal doorboorde...
Gelukkig bestaat er nog zoiets al ctrl-c dus ik heb er helemaal niets van gevoeld.