citation X Heerscht!Evilernie schreef op 03 oktober 2002 @ 19:08:
ff ophouden!!!
voor de goed orde: hier een screenshot uit de oude doos!
[afbeelding]
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 29349 op 03-10-2002 19:32 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
citation X Heerscht!Evilernie schreef op 03 oktober 2002 @ 19:08:
ff ophouden!!!
[afbeelding]
Dank u voor de moeite
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
had je de goede freq?ND schreef op 03 oktober 2002 @ 19:30:
[...]
Dank u voor de moeite
Ik was toenet een vluchtje met de PIC767 aan het doen, maar ik kreeg geen VOR ontvangst op EGGL ILS R27R??Geen LOCalizer, geen Glide Slope
Wat heb ik gemist?
ik ga toch maar weer verder met de 747
Jeps, 110.30 toch? (staat in de FMC, en op de Map van FS2002
uber shön, welke EHAM heb je??Evilernie schreef op 03 oktober 2002 @ 19:08:
ff ophouden!!!
[afbeelding]
nealzie schreef op 03 oktober 2002 @ 20:02:
uhm neegewoon de panel map in die -800 flikkeren... (of dat alias=blablabla)..
Anoniem: 55387
uhm ja..ND schreef op 03 oktober 2002 @ 20:04:
[...]
hms okeey, maar die -800 heeft toch andere engines dus andere stuwpowerrrrrrrrr?
ik vlieg er niet zoveel mee want het is een framerate-killerAnoniem: 55387 schreef op 03 oktober 2002 @ 20:04:
Hier wat pics van een grote vriend die hier in mijn ogen te weinig langskomtNepal-New Delhi
Komt door het gebrek aan een goed panel, denk ikAnoniem: 55387 schreef op 03 oktober 2002 @ 20:04:
Hier wat pics van een grote vriend die hier in mijn ogen te weinig langskomtNepal-New Delhi
Er zijn 2 makers van de A340 Gmax http://flightcraft.avsim.net/ Die andere is ermee gestopt en de officele download zijn verwijderd.ND schreef op 03 oktober 2002 @ 20:11:
Welke A340 (wie maakt em?) is ie nou eik?![]()
(zit me rot te zoeken, maar vind em nieet
)
Ze zijn gestopt. Het is de Airbus van Simubuild. Maar als ik het goed begrepen heb, komen ze binnenkort weer terug.ND schreef op 03 oktober 2002 @ 20:11:
Welke A340 (wie maakt em?) is ie nou eik?![]()
(zit me rot te zoeken, maar vind em nieet
)
tis dezelfde volgens mij, flightcraft heeft de files van *hoeheetenzeookalweer=simubuild* overgenomen. En ik ken iemand die met A340 panel bezig is.Gilly schreef op 03 oktober 2002 @ 20:14:
[...]
Er zijn 2 makers van de A340 Gmax http://flightcraft.avsim.net/ Die andere is ermee gestopt en de officele download zijn verwijderd.
Welke beter is, geen idee
[misschien nutteloos mode]nealzie schreef op 03 oktober 2002 @ 20:17:
zal ik dan zo ook maar eens veel te veel pics posten?
ik heb alles een beetje opgespaard...
65551
Niet waar! Je hangt als het ware aan je prop..Heb het zelf persoonlijk meegemaaktDroogKloot schreef op 03 oktober 2002 @ 18:17:
[...]
Dat is dus een hammerhead (of een uiterst wazige tailslide).
Immelman = duikvlucht, halve (5/8 voor de insectenneukers) looping, halve roll.
ik ook65551 schreef op 03 oktober 2002 @ 20:54:
[...]
Niet waar! Je hangt als het ware aan je prop..Heb het zelf persoonlijk meegemaakt
tampert, kriminalpolizei
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Anoniem: 51137
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 43578
jaAnoniem: 51137 schreef op 03 oktober 2002 @ 21:06:
Als ik het goed begrijp is de Immelman dus een Split-S maar dan zeg maar gemengd met de over-the-top maneuvre? Dus optrekken tot je op ze kop vliegt en dus 180 graden van hdg bent verandert, dan weer recht rollen.
tampert, kriminalpolizei
Anoniem: 51137
mooi plaatjesAnoniem: 55387 schreef op 03 oktober 2002 @ 20:04:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Hier ging het best goed ja, alleen toen ik naar C7 reed met de 767, crashte Windows XP fataal. Nah ja, gelukkig niets aan de hand. Voor de rest ging de vlucht goed. Wat wel nog lastig was, was de wind. 31 kts! En als de ILS van LAGO gefixt kan worden zou ik dat ook zeer op prijs stellenAnoniem: 43578 schreef op 03 oktober 2002 @ 21:12:
Sjonge, wat hebben jullie veel gepost, veel lezen
Heb net 'samen' met sander vlucht EDDF-EHAM gedaan, bij hem ging het geloof ik wel goed, ik had grootste problemen, windows update ging opeens aan, toen kon ik niet meer switsen van me flight simulator scherm en servinfo. Servinfo had ik ook niet meer in me cockpit, want ik had een keer me vliegtuig opnieuw geinstalleerd, dus die gauge zat er niet meer in. En ik had me knopie om te praten ook verwisseld, maar nu drukte ik dus echt telkens op de verkeerde, zo gewend was ik aan het knopie. Al met al, een vlucht om snel te vergeten
SANDER:
kunnen we nog een keer samen vliegen, maar dan met goede voorbereiding
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
65551
Haha! Leuke discussie!Evilernie schreef op 03 oktober 2002 @ 20:57:
[...]
ik ooken toen hing ik niet aan een prop
, maar een immelman is toch echt anders dan ij beschrijft
Nice piccas van die A340, heerlijke kist, ik heb er nog wat foto's van , zal ze wel ff onder de scan gooien...
Mijn eham scenery was toen geloof ik LAGO, nu nog steeds eigenlijk
AircoND schreef op 03 oktober 2002 @ 21:51:
* Badtothebone kan al de DF737, PSS747 en de PIC767 opstarten vanuit een cold & dark cockpit!
![]()
![]()
Maar kan iemand mij uitleggen wat "Packs" zijn, en waarvoor deze dienen?
Probeer een afcad te installeren. ik neem tenminste aan dat je naast de baan komt? Een afcad verhelpt dit probleem.-Sander_ schreef op 03 oktober 2002 @ 21:44:
En als de ILS van LAGO gefixt kan worden zou ik dat ook zeer op prijs stellen
Die is sowieso niet goed 50m <-- rwy27The_FrankO schreef op 03 oktober 2002 @ 22:03:
[...]
Probeer een afcad te installeren. ik neem tenminste aan dat je naast de baan komt? Een afcad verhelpt dit probleem.
Probeer die van rogier ter weeop www.avsim.com natuurlijk
ik pas em altijd aan in de AFCADGilly schreef op 03 oktober 2002 @ 22:05:
[...]
Die is sowieso niet goed 50m <-- rwy27
Maar zit de ILS niet in de Scenery, of sla ik de plank weer is lekker mis??
Kende hem niet.... maar sjongejonge....Slechtotophetbot schreef op 03 oktober 2002 @ 22:01:
Trouwens kent iemand deze site ?
http://www.divisieluchtva...ig_mil/htm/incidenten.htm
02-11-2001 Fase: landing / Groep: B Status: CLOSED
During landing the pilot forgot to lower his gear. De vliegers bemerkten het nog voor de touch-down en zijn in hover overgegaan. Slechts enige antennes aan de onderzijde zijn beschadigd.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
ik heb er maar een smile voorAnoniem: 55387 schreef op 03 oktober 2002 @ 22:10:
$@#!*!% Wat is dit toch een G**L3 bakbeest![]()
![]()
![]()
Kan het ff niet laten om dit niet te posten.
Departure@Chek Lap Kok
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dank aan Gilly voor de livery
U was mijn inspiratie toen ik DAT zagSlechtotophetbot schreef op 03 oktober 2002 @ 21:43:
[...]
mooi plaatjes
hier een ouwe van mij
[afbeelding]
Omdat er anders druk verlies optreek, omdat de pack verbruikers ingeschakeld worden. En om te starten heb je max press en flow nodig.ND schreef op 03 oktober 2002 @ 22:25:
OMG!Die Cathay Pacific A340 had ik op mijn verjaardag (Zondag) nog op EHAM zien vertrekken
Maar waarom moeten (bij de PIC767) als je de engines wil starten, de packs uit?
Ter info: Dit was een -600 en op EHAM komen de -300'sND schreef op 03 oktober 2002 @ 22:25:
OMG!Die Cathay Pacific A340 had ik op mijn verjaardag (Zondag) nog op EHAM zien vertrekken
Maar waarom moeten (bij de PIC767) als je de engines wil starten, de packs uit?
aha okeey,Anoniem: 55387 schreef op 03 oktober 2002 @ 22:29:
[...]
Ter info: Dit was een -600 en op EHAM komen de -300's
Hoorde ik uitleg?ND schreef op 03 oktober 2002 @ 21:51:
* bennierex kan al de DF737, PSS747 en de PIC767 opstarten vanuit een cold & dark cockpit!
![]()
![]()
Maar kan iemand mij uitleggen wat "Packs" zijn, en waarvoor deze dienen?
Mijn schoolND schreef op 03 oktober 2002 @ 22:37:
[...]
aha okeey,
Packs : gesnopen (maar de PSS747 is hier niet zo reallistisch in)
btw, die links met incidenten is best wel interessant hoor!
GWK, zag ik staan, had ik vorig jaar ook gehoord op Opendag op het NLC, is GWK de "hogere" functie?
moette wel online zijn heND schreef op 03 oktober 2002 @ 22:51:
Bennierex > Tis me nu volkomen duidelijkWat word bedoeld met RAM AIR?
Fly High > Heb je op die school gezeten? (voeg me toe aan MSN > ndjohor@hotmail.com want ik wil graag meer info, tips enzo)
Ik ga nu slapen
RAM air is de buitenlucht die door dat kanaal kan stromen. Tijdens het vliegen stroomt hier gewoon lucht doorheen. Als het toestel op de grond staat, zorgt dat fannetje daar onderaan voor dat er lucht langs de heat exchangers stroomt.ND schreef op 03 oktober 2002 @ 22:51:
Bennierex > Tis me nu volkomen duidelijkWat word bedoeld met RAM AIR?
Fly High > Heb je op die school gezeten? (voeg me toe aan MSN > ndjohor@hotmail.com want ik wil graag meer info, tips enzo)
1
2
3
| Tijdens uitvoeren van de pre-flight checklists gedurende taxiën bleek dat de ailerons niet te bewegen waren. Vliegtuig keerde terug naar gate. Aileron locks bleken niet verwijderd te zijn (ze waren niet gemarkeerd met red flags) |
1
2
| During trouble shooting on fanair valve complaint, found wiring missing between P8 panel and the pneumatic temperature controllers (all four systems). |
1
2
| During flight pax observed tool on LH wing between ground spoiler and trailing edge. Tool removed after landing. Tool returned to home- base in hands of crew. |
1
2
| During flap retraction level 2 alert. Aileron deflect disagree. After dumping of 40 tons of fuel aircraft returned. |
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
IS er al wat afgesproken dan met de GoTTers voor morgen op de FS dagen ?nealzie schreef op 04 oktober 2002 @ 08:03:
goedemorgen allemaal!
nog 1 dagje voor de meet
zeg uh, ik zal wel weer niet goed hebben opgelet, maar waar haal je die a340-600? ik heb er wel vaker naar gezocht, zonder resultaat.... en welk panel flikkeren jullie er in?
nou, ik hoor het wel... (en vast weer een nieuw deel als ik thuis kom)
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
misschien is de F-27 makkelijker, die staat naast de ingang, en is wat groter. Mensen die deze niet zien, loop richting tankstation en kijk om je heen.nealzie schreef op 04 oktober 2002 @ 08:10:
zaterdag, 12:00 bij de starfighter oid.
ik weet niet echt wat of waar dat ding is, maar ik zie wel
anders roep ik gewoon heel hard "GoT!!!" en dan zie ik wel wie der omkijken
De laaste keer dta IK er was stond die starfighter binnen hoor .Spotter schreef op 04 oktober 2002 @ 08:54:
[...]
misschien is de F-27 makkelijker, die staat naast de ingang, en is wat groter. Mensen die deze niet zien, loop richting tankstation en kijk om je heen.
*edit: Shone pic Fly High![]()
Anoniem: 37518
WHOT!!! Ik voel me hier toch behoorlijk aangesproken! Ik heb NOG NOOIT een verkeerder landing op RW27 gehad... Echt NOG NOOIT!! en uit de vele reacties van mensen die hem hebben gedownload van AVSIM heb ik ook nog nooit iets gehoord. Misschien heb je gewoon teveel fuel...??Gilly schreef op 03 oktober 2002 @ 22:05:
[...]
Die is sowieso niet goed 50m <-- rwy27
Maar zit de ILS niet in de Scenery, of sla ik de plank weer is lekker mis??
/edit
Nee onzin natuurlijk, want met AFCAD bepaal de de coordinaten van alles.
Leuk klusje voor morgen; Ils Fixen RWY 27
http://www.navdata.atBlackhole schreef op 04 oktober 2002 @ 00:45:
weet iemand waar ik hele vluchten kan DLL voor FMC ?
dus compleet
Ik ben er dit weekend helaas niet bij. Het spiet mie jongens. Andere keer weer!!nealzie schreef op 04 oktober 2002 @ 08:10:
zaterdag, 12:00 bij de starfighter oid.
ik weet niet echt wat of waar dat ding is, maar ik zie wel
anders roep ik gewoon heel hard "GoT!!!" en dan zie ik wel wie der omkijken
Voor zoiets kun je beter met radius werken. Dan geef je de cargo planes een grotere radius en dan zullen ze wel naar die gate gaan. Zie anders de readme van afcad. daarin staat het goed beschreven (he gillyAnoniem: 37518 schreef op 04 oktober 2002 @ 09:12:
[...]
WHOT!!! Ik voel me hier toch behoorlijk aangesproken! Ik heb NOG NOOIT een verkeerder landing op RW27 gehad... Echt NOG NOOIT!! en uit de vele reacties van mensen die hem hebben gedownload van AVSIM heb ik ook nog nooit iets gehoord. Misschien heb je gewoon teveel fuel...??
Wat nog wel cool zou zijn is als er iemand tijd/zin heeft om ook op de ramps gates te maken. Zodat daar ook de kleine F50's of Cargo's kunnen staan. Is er niet iemand die zin/tijd heeft om EHA2 te maken, speciaal voor het Cargo pack van PAI?? Ik biedt mijn afcad aan als basis...
Volgens mij heb ik toen der tijd gebruik gemaakt van een groundchart van de Dutchvacc site.. maar zeker weten doe ik dat niet. Is al een tiet geleden..The_FrankO schreef op 04 oktober 2002 @ 09:40:
[...]
Voor zoiets kun je beter met radius werken. Dan geef je de cargo planes een grotere radius en dan zullen ze wel naar die gate gaan. Zie anders de readme van afcad. daarin staat het goed beschreven (he gilly)
Ik wil best jouw afcad aanpassen maar ik kan nergens goede ground charts vinden. www.navdata.com heeft niets.
Anoniem: 16235
ik zal eens kijken. jammer dat je er niet bij bent. Mensen, na 50 minuten gezellig niksen met een meid is het weekend pour moi.Anoniem: 37518 schreef op 04 oktober 2002 @ 09:12:
[...]
WHOT!!! Ik voel me hier toch behoorlijk aangesproken! Ik heb NOG NOOIT een verkeerder landing op RW27 gehad... Echt NOG NOOIT!! en uit de vele reacties van mensen die hem hebben gedownload van AVSIM heb ik ook nog nooit iets gehoord. Misschien heb je gewoon teveel fuel...??
Wat nog wel cool zou zijn is als er iemand tijd/zin heeft om ook op de ramps gates te maken. Zodat daar ook de kleine F50's of Cargo's kunnen staan. Is er niet iemand die zin/tijd heeft om EHA2 te maken, speciaal voor het Cargo pack van PAI?? Ik biedt mijn afcad aan als basis...
geweldig, daar hoop ik ook nog steeds opAeon schreef op 04 oktober 2002 @ 10:55:
15-09-2001 Fase: cruise / Groep: 3 Status: CLOSED
During cruise the right thrust lever automatically moved full forward followed by several warnings and a bang. The cabin was depressurized and one passenger was killed as a result of an uncontained engine failure. The crew had been unable to normally shut down the engine, as both the thrust lever and the fuel cut off lever were not stuck. Further, by applying the engine fire extinguish handle the engine was shut down. Oxygen mask had deployed automatically and finally an unventful landing.
Leuk vluchtje...![]()
vliegend op Auto-pilot geeft nog wel eens aan dat je te stijl draait, en te grote AOA hebAnoniem: 16235 schreef op 04 oktober 2002 @ 12:01:
Ik heb net ff wat reviews gelezen van Lago's FS Maintenance en het lijkt me eigenlijk wel leuk om dat te gebruiken met m'n PSS Airbus! Vooral omdat er dan ook eens wat fout kan gaan zonder dat je het doorhebt (die vooraf geplande failures van FS zelf zijn knudde). Je gaat dan toch wat netter vliegen en zo. Leuk.
Heeft iemand hier FS Maintenance? Zo ja, is het echt leuk en werkt het goed met de PSS Airbus? Voor de Cardinal lijkt het me ook wel lollig, maar ik begrijp dat het proggie eigenlijk gemaakt is voor Airliners.
IK heb even wat info opgestuurd naar je meel box.Anoniem: 16235 schreef op 04 oktober 2002 @ 12:01:
Ik heb net ff wat reviews gelezen van Lago's FS Maintenance en het lijkt me eigenlijk wel leuk om dat te gebruiken met m'n PSS Airbus! Vooral omdat er dan ook eens wat fout kan gaan zonder dat je het doorhebt (die vooraf geplande failures van FS zelf zijn knudde). Je gaat dan toch wat netter vliegen en zo. Leuk.
Heeft iemand hier FS Maintenance? Zo ja, is het echt leuk en werkt het goed met de PSS Airbus? Voor de Cardinal lijkt het me ook wel lollig, maar ik begrijp dat het proggie eigenlijk gemaakt is voor Airliners.
Ik ben wel flink bezig om EHAM. Zorgen dat de kleine kisten niet aan de gate komen etc.Anoniem: 37518 schreef op 04 oktober 2002 @ 09:12:
[...]
Hm, inderdaad, ja: leuke info.Blackhole schreef op 04 oktober 2002 @ 12:32:
[...]
IK heb even wat info opgestuurd naar je meel box.
hopelijk kom je er nu uit ..
want het is best leuke info er over
Anoniem: 49857
65551
mis ik wat?? hij geeft een antwoord en dan begin jij dat het zielig is enzo (of ben ik nou weer BAVO achtig bezig)65551 schreef op 04 oktober 2002 @ 14:11:
Jongens...Het spijt me maar ik ben helemaal van de kaart.
Een jongen/vader met een zoontje van vier van een FS2002 forum waar ik vaak kom is overleden. http://www.fs2002.com/ubb...bb=get_topic&f=9&t=001326
Je kan het daar lezen. Allemaal heel triest wat er gebeurt is en dit wil ik hem opdragen.
[afbeelding]
[afbeelding]
65551
Hier een Stukje uit dat forum65551 schreef op 04 oktober 2002 @ 14:11:
Jongens...Het spijt me maar ik ben helemaal van de kaart.
Een jongen/vader met een zoontje van vier van een FS2002 forum waar ik vaak kom is overleden. http://www.fs2002.com/ubb...bb=get_topic&f=9&t=001326
Je kan het daar lezen. Allemaal heel triest wat er gebeurt is en dit wil ik hem opdragen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja! Da's nou leuk! Onverwachte gebeurtenissen! Ik ga 'm vanavond installeren!Anoniem: 49857 schreef op 04 oktober 2002 @ 13:34:
Hier een pic van een paar dagen terug.
Ik was van Maastricht onderweg naar Reykjavic en had harde tegenwind.
Opeens viel de wind weg en had overspeed en FSMaintenance blackbox piepen als een gek.
Toen ik mijn snelheid onder controle had deed ik effe een check en zag dat ik terug moest om een noodlanding te maken.![]()
[afbeelding]
Ook een lago product... FsAssistbennierex schreef op 04 oktober 2002 @ 15:16:
Ik ga maar eens een domme vraag stellen
ND, hoe kom jij aan die pushback truck?
Tssssk beetje met de eer ervandoor gaan heh?Gilly schreef op 04 oktober 2002 @ 15:18:
Ik heet geen ND, maar die pushback truck is van FSassist van Lago.
www.lagoonline.com
Ja dat weet ik65551 schreef op 04 oktober 2002 @ 15:41:
Weet iemand hoe ik een vlucht kan starten met de DF737 en dat dan alles uit is?
sinds Martinair een agreement heeft met fox-kids.Anoniem: 37518 schreef op 04 oktober 2002 @ 15:59:
huh??? sinds wanneer is dit?
http://www.airliners.net/open.file/279826/M/
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq