Heh... jammer genoeg is UT2K3 nog laaaaaaang niet binnen (Fly High schreef:
[zwaar off topic mode]
Leek me leuk om eens met de simmers onder ons een potje zwaar te knalle(SOF2/UT2k3/BF1942) Wie wil?
[/zwaar off topic mode]

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Heh... jammer genoeg is UT2K3 nog laaaaaaang niet binnen (Fly High schreef:
[zwaar off topic mode]
Leek me leuk om eens met de simmers onder ons een potje zwaar te knalle(SOF2/UT2k3/BF1942) Wie wil?
[/zwaar off topic mode]
Om precies te zijn hier: http://www.alliedfsgroup.com/aircraft.php?airline=202Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 15:17:
Waar kan ik die 737-300 Transavia krijgen?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Project Freeware heeft 737 classics (-300, -400, -500) maar die zijn beetje gaar. (k weet ook niet of ze HV hebben)Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 15:17:
Hier staan 737's van veel maatschappijen: http://www.alliedfsgroup.com/. Volgens mij ook wel de 300 van Transavia. Een 737-800 is mooier natuurlijkVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 15:17:
neej ze hebben alleen NG. -600, -700, -800 (de-900 niet)-Sander_ schreef op 29 september 2002 @ 15:23:
[...]
Hier staan 737's van veel maatschappijen: http://www.alliedfsgroup.com/. Volgens mij ook wel de 300 van Transavia. Een 737-800 is mooier natuurlijk
Vergissing dan.Spotter schreef op 29 september 2002 @ 15:25:
[...]
neej ze hebben alleen NG. -600, -700, -800 (de-900 niet)
En de -1000 dan ??Spotter schreef op 29 september 2002 @ 15:25:
[...]
neej ze hebben alleen NG. -600, -700, -800 (de-900 niet)
Verwijderd
better try the PSS A320Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 15:36:
Sorry hoor maar waarom zet je in godsnaam het DF737 panel in de CRJ?
Die lijken verreweg niet op elkaar!
Waarschijnlijk omdat er geen goed CRJ panel te krijgen is met FMC etc...Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 15:36:
Omdat ik vrijdag as. met de CRJ wil vliegen tijdens Operation OneSky en dan is het wel zo makkelijk een goed werkend panel met volledig FMC te hebben.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 15:36:
Verwijderd
goeie redenrdluca schreef op 29 september 2002 @ 15:40:
[...]
Omdat ik vrijdag as. met de CRJ wil vliegen tijdens Operation OneSky en dan is het wel zo makkelijk een goed werkend panel met volledig FMC te hebben.
Een PSS-ScareBus
nou er komt een F100 panel (maybe met fmc) over een tijd, en dat panel kan je in feite in alle kleine jetkissies proppen.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 15:41:
Ok,
Goede reden.
Is het niet mogelijk een panel te ontwerpen waar je een fmc voor gebruikt van een ander vliegtuig?
tjah ik ken alleen de A320, en die past er het beste in (glass enzo), maar als jij er een 737 panel in wil pleueren hou ik je niet tegen.rdluca schreef op 29 september 2002 @ 15:43:
[...]
Een PSS-ScareBussla ik liever over
NOFI maar gewoon een verschil van smaak en voorliefde voor de 737 en 767.
Verwijderd
Verwijderd
neej verderop op de baan landen, zodat je niet zover hoeft te taxienVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 15:47:
Ik luister nu ff naar Schiphol Toren en ik hoor elke keer bij een landing clearance: "(callsign), cleared to land rwy 09, long landing approved"
Wat is nou een long landing? Een CDA ofzo?
Verwijderd
Een CDA is pas vanaf 22:00LTVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 15:47:
Ik luister nu ff naar Schiphol Toren en ik hoor elke keer bij een landing clearance: "(callsign), cleared to land rwy 09, long landing approved"
Wat is nou een long landing? Een CDA ofzo?
Verwijderd
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Vandaar.......Spotter schreef op 29 september 2002 @ 16:17:
Graag gedaan sammie
Rateltje, reversers en wielen draaien idd niet, tis FSDS
als het nl2000 is dan is het standaard sceneryBlackhole schreef op 29 september 2002 @ 16:35:
Hier zijn dan weer 2 mooie foto's van een Airholland planes
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/AIRHOLLAND01.jpg ]afbeelding[/url]]
[[url=file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/AIRHOLLAND02.jpg ]afbeelding[/url]]
Even een vraagje ....
waar komen die PLANES in eens vandaan die op schiphol staan ?
Want ik heb geen AI planes er opstaan
het enige wat ik er op heb gezet is ..
Emma Field:
FSAssist 2002
FS soundscape
FSMaintenance
georender:
FS Scenery Enhancer Exchange
Voor al dat laaste proggie heb ik nog niet gebruikt want dna had ik wel geweten dat het daar aan lag .. maar dta kan het ook niet zijn ..![]()
ik vind het maar vaag
Nee ik heb geen NL2000 er opstaan ..KIMBLE schreef op 29 september 2002 @ 16:41:
[...]
als het nl2000 is dan is het standaard scenery
maar volgens mij is het lago (kan het niet zo goed zien) maare probeer eens dit uit te zetten: lago/fsscene/player (in fs menu) staat het er dan nog?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
als het dan weg is, dan heeft lago eham toch de fsscene a,dam files geinstald (doet die standaard dacht ik, maar weet niet zeker meer) dus als je de player uitzet dan staat fsscene uit, dus krijg je die scenery niet meer.Blackhole schreef op 29 september 2002 @ 16:45:
[...]
Nee ik heb geen NL2000 er opstaan ..
dus ik zal die ander even proberen .
Bedankt voor de tips ...
dit zijn nu eens goede antwoorden, ipv liv af telopen kraken
www.atcbox.com , wel even registreren.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 16:49:
Waar kan ik Schiphol tower luisteren?
Die planes komen idd van FSSEKIMBLE schreef op 29 september 2002 @ 16:48:
[...]
als het dan weg is, dan heeft lago eham toch de fsscene a,dam files geinstald (doet die standaard dacht ik, maar weet niet zeker meer) dus als je de player uitzet dan staat fsscene uit, dus krijg je die scenery niet meer.
Verwijderd
Verwijderd
Slecht geplaatste opmerking vind ik datVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:20:
Allemaal schiphol APP/DEP luisteren nu!
Die controller is echt raar, beetje zingende stem, heel dom iig.
Verwijderd
Ik vind 'm wel duidelijk hoor!Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:20:
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Je vergeet "houdoe" , die komt ook regelmatig langsTourniquet schreef op 29 september 2002 @ 17:24:
[...]
Ik vind 'm wel duidelijk hoor!
Wel grappig hoe "gemoedelijk" het er soms aan toegaat. "doei", "mazzel", "laters!" enz.
Ik geloof dat ik dat wel zelf uitmaak, en dat er op Schiphol domme controllers werken lijkt me niet, zal meer zeggen over de luisteraars die dat vinden.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:20:
en "Cherio" niet te vergeten.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:26:
[...]
Je vergeet "houdoe" , die komt ook regelmatig langs
Verwijderd
En het mooiste: Als de foreign airliners een poging wagen tot "goedeavond" of "tot ziens". Erg leuk
Verwijderd
Ik zeg ook niet dat hij dom isGilly schreef op 29 september 2002 @ 17:26:
[...]
Ik geloof dat ik dat wel zelf uitmaak, en dat er op Schiphol domme controllers werken lijkt me niet, zal meer zeggen over de luisteraars die dat vinden.
Anders ga je een lekker vluchtje maken Sammie, met screenshooter op de achtergrond, druk je af en toe op Prt Scr en post je straks je plaatjes. Dan vul je dit topic ook nog een nuttig.
Daarnet kwam een Pakistani binnenVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:28:
[...]
En het mooiste: Als de foreign airliners een poging wagen tot "goedeavond" of "tot ziens". Erg leuk
weetje wat pas maf is, op KSEA horen: goedemorgen Seattle app, JAL *** with you, FL060. Bleek een nederlandse co op te zittenVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:28:
[...]
Verwijderd
jah eh, denk je dat ik gek benVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:30:
[...]
Ik zeg ook niet dat hij dom is
En het is ook wel leuk met mazzel, doei houdoe en zo, maar gewoon
Ben nu drukker met Falcon 4
Spotter: Kies dan ook een degelijke Boeing
Verwijderd
Hehe, hij weet waar hij z'n geld moet zoekenSpotter schreef op 29 september 2002 @ 17:33:
[...]
weetje wat pas maf is, op KSEA horen: goedemorgen Seattle app, JAL *** with you, FL060. Bleek een nederlandse co op te zitten
k heb het een aantal keren een captain horen/zien doen hoorVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:36:
Humor, nu je het over co hebt.
De co-piloot doet toch altijd de ATC? Dus vanaf de grond tot de volgende grond?
Verwijderd
Dat wisselt. De 1 "vliegt" en de ander doet o.a. de ATC. Op de terugreis andersom.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:36:
Humor, nu je het over co hebt.
De co-piloot doet toch altijd de ATC? Dus vanaf de grond tot de volgende grond?
Verwijderd
hilversum zekerVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:39:
Hoe kom je nou erbij dat ik zeg dom!!!![]()
Dat heb deze godganse tijd nog niet gezegd, jzs chrsts zeg!
T*r*ng.
Oja, net een paradropping, kan dat kloppen?
Ik dacht dat er wet gezegd, cleared for FL50 for paradropping.
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:39:
Oja, net een paradropping, kan dat kloppen?
Ik dacht dat er wet gezegd, cleared for FL50 for paradropping.
tis toch ARR/DEP??Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:46:
Geen idee, wat heb Hilversum hier mee te maken, een of andere show ofzo?
heppie link daarvan?rdluca schreef op 29 september 2002 @ 17:45:
[...]
Ze zijn het veld rond rwy 19 aan het inzaaien. Dat doen ze met hightech lasergestuurd, zelfrichtend graszaad. In de wake turbulence van een A320 krijgt het het best rechtsraaiend effect zodat ze meteen in de grond verdwijnen en geen vogels worden aangetrokken. Wat gevaar oplevert voor al het vliegverkeer.
rdluca schreef op 29 september 2002 @ 17:45:
[...]
Ze zijn het veld rond rwy 19 aan het inzaaien. Dat doen ze met hightech lasergestuurd, zelfrichtend graszaad. In de wake turbulence van een A320 krijgt het het best rechtsraaiend effect zodat ze meteen in de grond verdwijnen en geen vogels worden aangetrokken. Wat gevaar oplevert voor al het vliegverkeer.
nou ik heb geluisterd, en ik snap eigenlijk niet wat je er dom aan vindTourniquet schreef op 29 september 2002 @ 17:38:
'k heb een stukje opgenomen van deze "domme" controller:
klik
das om kisten te begeleiden, en het is leuk voor onsMaxOW schreef op 29 september 2002 @ 18:01:
kewl man, dat geluidje, maar wat izz exact de ged88 erachter en wat is het precies?(ik ben n00b @ fs2002, maar iz wel kewl)
Ja, ik hoorde het:rdluca schreef op 29 september 2002 @ 18:04:
LOL, daarnet een piloot die eraan herinnerd werd dat je niet mag bellen vanuit de cockpit tijdens approach. Je hoorde zijn mobiel duidelijk storen op de communicatie.
Ja idd, die hoorde ik ook! Echt zo van: "Hey weet je wel dat je je mobiel uit moet zetten in de cockpit?"rdluca schreef op 29 september 2002 @ 18:04:
LOL, daarnet een piloot die eraan herinnerd werd dat je niet mag bellen vanuit de cockpit tijdens approach. Je hoorde zijn mobiel duidelijk storen op de communicatie.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
https://valid.x86.fr/xhfd5e
tampert, kriminalpolizei
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Klopt, dit stond ook in de NOTAMrdluca schreef op 29 september 2002 @ 17:45:
[...]
Verwijderd
Alleen heeft die soms andere termen, iedere keer dat ik luisteren zeggen ze descent to 3000 on the qnh ......., en nu zegt die on the altimeter ......, maar das niet echt boeiend natuurlijk.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 19:12:
[...]
Klopt, dit stond ook in de NOTAM![]()
Maar ff over volgende week, het is toch zaterdag die grote fly in over Europa.
En over die verkeersleider die raar zou doen, ik vind hem gewoon goed en duidelijk te verstaan hoor
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
mooie picsMajor Carnage schreef op 29 september 2002 @ 19:23:
Hiiiiiiii!
Vandaag maar weer es fs2002 afgestoft voor een vluchtje Rio de Janeiro/Galeão - Pampulha
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zow, dat was 't weer
ARNEM departures gaan inderdaad over IVLUT en zeker niet over PAM!!-Sander_ schreef op 29 september 2002 @ 19:46:
Ik ben nu aan het vliegen van EHAM naar EDDM op Vatsim, heb een ARNEM SID genomen. Normaal vlieg ik aan de hand van FS Navigator met de PIC767, maar nu heb ik de FMC geprogrammeerd. De FMC stuurt mij over IVLUT met de ARNEM SID, en FS Navigator over PAM VOR en dan naar ARNEM. Dat is het eerste gekke iets. Maar..
Het probleem is eigenlijk; Tot IVLUT bleef ie hangen op FL060, maar stel dat ik nu hoger moet, hoe doe ik dat dan? In de FMC staat onder VNAV: AT IVLUT: 6000. Ik heb daar al een nieuwe hoogte proberen in te voeren maar dat lukt niet. Verwijderen lukt ook niet zo. Iemand die het weet?
Dan heeft FS Nav het dus is helemaal bij het verkeerde eind.Tourniquet schreef op 29 september 2002 @ 20:01:
[...]
ARNEM departures gaan inderdaad over IVLUT en zeker niet over PAM!!
de hoogterestrictie van 6000 kan je verwijderen op de LEGS pagina. DELETE en dan één van de R LSK kiezen waar je de restrictie wilt weghalen.
Verwijderd
Hij zit nu op Frankfurt Radar, sam. en het duurt nog wel ffVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 20:17:
Sander, denk je dat het nog lang duurt voor je naar EDMM (Munchen radar) gaat, dan luister ik ff mee
Mooie screen's Sander.
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
Mooie screens SanderGilly schreef op 29 september 2002 @ 21:00:
[...]
Mooie screen's Sander.
En het klonk weer erg volwassen allemaal op RW
Gilly schreef op 29 september 2002 @ 21:00:
[...]
Mooie screen's Sander.
En het klonk weer erg volwassen allemaal op RW
Hoezo, voorbarig?
tampert, kriminalpolizei
Verwijderd
nice piccasVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 21:17:
Ik was ff wat scenery tjekke dus heb er maar meteen wat mooie shots gemaakt voor jullie
EPWA-Warschau
[afbeelding]
[afbeelding]
EGNV-Teesside
[afbeelding]
[afbeelding]
RJAA-Narita Tokyo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
tampert, kriminalpolizei
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq