Het grote Bf1942 topic deel V

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.541 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:15

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

tering zeg, als die gozer plaatjes wil posten dan doettie dat!
(doe ik ook :) )
zeik niet, ik vind ze leuk :)

heeft iemand een ETA op de linux patch voor de servers??
men clan wacht nogal uhm, gespannen op die patch, maar het schiet niet op....

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

iemand al meer nieuws van die Black Hawk down mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

py.mosjuh schreef op 28 oktober 2002 @ 20:58:
[...]

of gewoon allemaal niet zo blaten over iemand met een 56k modem.. iedereen heeft (sorry.. BIJNA iedereen) heeft tegenwoordig kabel ofzoiets.. is idem aan webdesignen: 95% van de menigte gebruikt IE dus dan concentreer je je daar hoofdzakelijk op.. maar genoeg offtopic nu... :z moet weer verder leren :X (klote tentamen ook.. ik wil BF spelen.. :*))
Ben blij dat ik op school zit nu ;p

thuis heb ik isdn.. en het is iig geen pretje om lang te wachten voor een paar pics :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 09:22:
thuis heb ik isdn.. en het is iig geen pretje om lang te wachten voor een paar pics :'(
dan druk je toch op "stop" zodra ie de text heeft geladen en de plaatjes aan het downen is.... die knop zit er niet voor niets?

maarruh wie weet welke mods er uberhaupt gemaakt worden en hoe? lijkt me nml (alweer) leuk om ook zoiets te ondernemen... en dan ook daadwerkelijk beginnen ditmaal.. :Y)

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

greatgonzo schreef op 29 oktober 2002 @ 09:01:
iemand al meer nieuws van die Black Hawk down mod?
een mod :?

kheb nog nix gehoord ;(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt een TE leuk spel !!!

Cs outta my whay :P

en 2 mods in de planning !!

c33p on roling battlefield >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

ff een paar vliegtruucjes (weten jullie waarschijnlijk al maar goed)... als je in een langzame duikbommerwerper (sbd6 Dauntless - usa, Stuka - ger, Aichi D3A1 - jpn) zit wordt je ongetwijfeld vaak achtervolgt door snellere fighters (ook meer wendbaar).. probeer:

a) laag te vliegen
b) spring es snel naar de achterseat met "2".. snel schieten en weer verder vliegen
c) gebruik zowel je jaw als je pitch om te sturen, maak wat saltos en vlieg de tegengestelde richting uit als waarmee je je bocht begon
d) vlieg onder bruggen door, meestal willen ze je nadoen maar 50% kans dat ze niet zo ervaren zijn (thx god, for the newbees _/-\o_)
e) veel bochten te maken en steeds uit het zicht te raken (laag vliegen helpt hier dus); maak een bocht rechts om heuvel a, en een bocht links bij heuvel b iets verderop.. als ze je niet kunnen zien raken ze je snel kwijt en kunnen ze ook niet op je schieten.. O-)
f) als je uit zicht bent landen en uitstappen om te repareren (werkt vooral goed in grote maps als battleaxe maar uiteraard niet op maps als wake of midway..) je moet dus uiteraard wel engineer zijn.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

de patch is bijna uit.. (thx for tip Maestro.mosjuh)..
http://www.ea.com/eagames.../community_message_04.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 29 oktober 2002 @ 16:19:
ff een paar vliegtruucjes (weten jullie waarschijnlijk al maar goed)... als je in een langzame duikbommerwerper (sbd6 Dauntless - usa, Stuka - ger, Aichi D3A1 - jpn) zit wordt je ongetwijfeld vaak achtervolgt door snellere fighters (ook meer wendbaar).. probeer:

a) laag te vliegen
b) spring es snel naar de achterseat met "2".. snel schieten en weer verder vliegen
c) gebruik zowel je jaw als je pitch om te sturen, maak wat saltos en vlieg de tegengestelde richting uit als waarmee je je bocht begon
d) vlieg onder bruggen door, meestal willen ze je nadoen maar 50% kans dat ze niet zo ervaren zijn (thx god, for the newbees _/-\o_)
e) veel bochten te maken en steeds uit het zicht te raken (laag vliegen helpt hier dus); maak een bocht rechts om heuvel a, en een bocht links bij heuvel b iets verderop.. als ze je niet kunnen zien raken ze je snel kwijt en kunnen ze ook niet op je schieten.. O-)
f) als je uit zicht bent landen en uitstappen om te repareren (werkt vooral goed in grote maps als battleaxe maar uiteraard niet op maps als wake of midway..) je moet dus uiteraard wel engineer zijn.. |:(
bij 'b'; natuurlijk niet vergeten op tijd weer op '1' drukken om weer verder te vliegen :+.

g) ff een moeilijke uitleg, hoop dat jullie het begrijpen; stijg naar grote(re) hoogte, blijf stijgen en maak dan een bocht. je trekt je vliegtuig dan in stall en zal weer een redelijk eind naar beneden vallen... je tegenstander zal je proberen te volgen maar dit is zo goed als onmogelijk, omdat je vliegtuig op grote hoogte en stijgend slecht controleerbaar is (maar dat maakt voor de rest niets uit, mocht je naar beneden storten; het duurt een tijdje voordat je beneden bent :D).

nog een grappig iets; (om bijvoorbeeld aan het einde van een ronde te doen als je geen punten meer kunt halen) vlieg heeeeeeel hoog en spring uit je vliegtuig en doe je parachute _niet_ open. je zal nu een vrije val maken en na een tijdeje hoor je jezelfin je broek schijten en 'jeranimooooooo' roepen :o

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:21

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik vind dat vliegen maar moeilijk, bommen droppen is moeilijk en ik crash veel te vaak.
Ik heb nog _nooit_ een mannetje kunnen killen op de grond met mijn gun, vet moeilijk.

Ik vlieg gewoon met mijn joystick..

Wie-o-wie heeft tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik begin het steeds beter te leren dat vliegen, ik he been weekie alleen maar vliegtuigen gedaan (daarvoor al tanks gedaan :) ) en ik ben er aardig goed in geworden.

tis gewoon veel oefenen, bommen werken kan ik nog steeds niet goed (tips zijn welkom :) )
maar met die gun schieten is nie moeilijk.
wat ik aanraad:
zorg dat je "door je cockpit heen kijkt " (1 keer f9 drukken geloof ik)
vlieg gewoon wat hoog, en maak duikvluchten, zorg dat je laag blijft, zodat de flak je niet kan raken,
dit is allemaal wel duidelijk, maar OEFEN GEWOON VEEL!!
start desnoods een game op van 4 man, vraag een paar vrienden, en ga met zen alle oefenen!
je kan ook gewoon een AI game opstarten, met 1 superdomme ai tegenstander, en ga vliegen!
oefenen is key, ik ben ook nog steeds aant leren hoe ik nou bommen moet gooien...
(meestal scheer ik gewoon laag over, en drop een bom, die moet wel raken, is net alsof je een ei tegen een muur gooit, alleen dan sneller ;) )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Laatst online: 12-09 20:46

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

kan iemand my PLEASE vertellen waarom BF bij mij echt KL*TE draait op 800x600 en 1024x768 (32bits full detail), en echt SUPERLEKKER op 1600x1200x32 full detail. Driver-issue, of een bug in het spel? Of is er gewoon iets met mijn pc raar? (zou goed kunnen ;) )

Niet dat ik het trouwens erg vind om in 1600x1200 te spelen....

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

bommen droppen met vliegen:
a) laat ze vallen VOOR je over je doel vliegt (ongeveer 50 meter, als je ongeveer door hebt wat ik daarmee bedoel)
b) snelheid heeft ermee te maken hoever je bom nog doorvliegt.. ga je sneller dan zal je bom ook meer horizontaal "vliegen".. zorg er dus voor dat je, waar mogelijk, recht op je doel afgaat..
c) torpedos (al eerder behandeld) droppen als je LAAG boven de grond zit.. (echt laag dus) ze gaan in een rechte lijn in het oneidige door dus zorg gewoon dat je goed mikt.. op het dek gooien doet minimale schade!!

schieten op tanks, jeeps, ventjes etc
a) schiet raak, probeer er recht op af te vliegen
b) je hoort overal dat je op de motor moet schieten etc.. die zaken raak je dus echt niet.. gewoon proberen te raken.. als het een tank betreft eerst guns erop en dan nog ff snel een bom.. meestal met 1 pass = kadoek

het valt me trouwens wel op dat BF erg veel detail kent.. voorbeeld = die bommen die afhankelijk van je snelheid verder weg vallen etc.. erg mooi gedan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 18:14

mvz

muziek verslaafde

nog een vliegtip, ALS je onder een brug door vliegt om vijand af te schudden, moet je DIRECT na de brug stijl omhoog climben.. en halve loop en dan roll..

zien ze never nooit niet en ben jij mooi vijand kwijt.

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

het is op zich wel makkelijk uit te leggen enzo dat vliegen, maar probeer het maares :)
torpedos had ik al heel snel door, gewoon laag vliegen, en je torp dumpen, en dan hoor je vanzelf wel offie raak is :)
jeep mollen is easy, gewoon overheen vliegen, en ze vol met lood pompen!
zelfde geld voor planes en ventjes zelf.
tanks heb ik nog nooit echt goed kapot kunnen maken.

doen die dung van je plane wel echt schade op een tank?
want dan vlieg ik nog een paar keer extra over :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

TepelStreeltje schreef op 30 oktober 2002 @ 01:42:
het is op zich wel makkelijk uit te leggen enzo dat vliegen, maar probeer het maares :)
torpedos had ik al heel snel door, gewoon laag vliegen, en je torp dumpen, en dan hoor je vanzelf wel offie raak is :)
jeep mollen is easy, gewoon overheen vliegen, en ze vol met lood pompen!
zelfde geld voor planes en ventjes zelf.
tanks heb ik nog nooit echt goed kapot kunnen maken.

doen die dung van je plane wel echt schade op een tank?
want dan vlieg ik nog een paar keer extra over :)
Nope niks, lach me ook altijd kapot als mannekes met hun geweertjes op mijn tank zitten te schieten doet toch geen schade :)
APC heb je trouwens ook erg snel kapot met vliegtuig gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleempje met deze spel ik heb de DEMO gedownload en geinstalleerd maar als ik het spel opstart wordt het beeld even zwart en keert weer terug naar Windows ik heb ook de Patch geinstalleerd maar helpt ook niet:

Pentium 4 2,5 Ghz
256 mb DDR
Geforce 4 mx 440
Windows XP Prof.
Detonator 30.82 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 08:34:
Ik heb een probleempje met deze spel ik heb de DEMO gedownload en geinstalleerd maar als ik het spel opstart wordt het beeld even zwart en keert weer terug naar Windows ik heb ook de Patch geinstalleerd maar helpt ook niet:
al eerder uitgelegd.. heb je een reboot gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net op gamers een link naar een grappig stunt filmpje: http://no.bs/koin/NBrigadeOwnedHigh.zip

Geinig om te zien :D wat een werk zal dat gekost hebben om dat allemaal te regelen en te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL nbrigade..daar hebben wij een war tegen binnenkort :)

Nog een tipje...Als je met de Stuka gaat bomben, probeer het dan is op de "echte"manier te doen. Dat is dus stijl naar beneden en op je doel af vliegen en je bombs laten vallen. Wil ook nog wel eens werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een stoer spel alleen te hoge requirements...
Ik kan hem niet draaien, maar ja...
Ik moet hem bij mijn pappie spelen trouwens daar doet hij het wel vloeiend. Gebruik ik mijn PC wel voor tekstverwerken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Hi.., ik weet niet ofdat het al voorbijgekomen is maar ik heb een vraagje.
Hebben / kunnen jullie je versie van BF registreren..?
Ik namelijk niet, ik kan Nederland niet kiezen uit de "Country" list,
en dus m'n registratie formulier niet voltooien...

Iemand die iets weet...?

[btw...]
Ik heb een maand terug gemailed met EA Games, maar daar heb ik tot nu toe geen reactie van gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vin woestijn maps het leukst.

ik vlieg dan altijd heeel laag en als ik 8ervolgd wordt vlieg ik naar een heuvel toe en duik er heel laag over heen en stijl naar beneden als je bijne bij de grond bent scherp naar links en dan omhoog beetje bij sturen en nu zit jij 8er hem >:)

het draait hier btw heel erg kut !

winxp
duron 1200 mhz
256 ddr
geforce 4 mx 64 ddr
weet iemand wat ik uit of aan moet zetten om hem soepel te kunnen spelen dit is echt eritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 20:03:
ik vin woestijn maps het leukst.

ik vlieg dan altijd heeel laag en als ik 8ervolgd wordt vlieg ik naar een heuvel toe en duik er heel laag over heen en stijl naar beneden als je bijne bij de grond bent scherp naar links en dan omhoog beetje bij sturen en nu zit jij 8er hem >:)

het draait hier btw heel erg kut !

winxp
duron 1200 mhz
256 ddr
geforce 4 mx 64 ddr
weet iemand wat ik uit of aan moet zetten om hem soepel te kunnen spelen dit is echt eritant :(
Yep.., probeer eens je "DirectX, Audio Hardware Versnelling" uit te zetten...

Kan je simpel ff testen door te gaan spelen zonder geluid.., dus je geluid ff volledig uitzetten in het "InGame" menu...

Als alles dan wel goed / beter draait dan moet je het bovenstaande doen...

[ Voor 0% gewijzigd door digital8 op 30-10-2002 20:14 . Reden: verduidelijkt.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

digital8 schreef op 30 oktober 2002 @ 19:51:
Hi.., ik weet niet ofdat het al voorbijgekomen is maar ik heb een vraagje.
Hebben / kunnen jullie je versie van BF registreren..?
Ik namelijk niet, ik kan Nederland niet kiezen uit de "Country" list,
en dus m'n registratie formulier niet voltooien...

Iemand die iets weet...?

[btw...]
Ik heb een maand terug gemailed met EA Games, maar daar heb ik tot nu toe geen reactie van gekregen...
Zelfde hier... Ik snap dit formulier waarschijnlijk ook niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 08:34:

Pentium 4 2,5 Ghz
256 mb DDR
Geforce 4 mx 440
Windows XP Prof.
Detonator 30.82 .
even de 41.03 drivers installeren van de nvidia site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 20:45:
[...]

Zelfde hier... Ik snap dit formulier waarschijnlijk ook niet helemaal...
Hmm.., dat zuigt.., nog maar eens mailen dan.... :(
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 20:51:
[...]

even de 41.03 drivers installeren van de nvidia site :)
Ik zou ff uitkijken met die 41.03 drivers, ik kreeg namelijk na de insallatie ervan een preformence drop van zo'n 60% (Asus8460, AMD2000+, 512MB PC2700)
En m''n TVout werkte ook niet goed meer... ( iedere pixel stond 3x naast elkaar, dan kun je dus echt geen film meer kijken hé... :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 09:19:
Ik zag net op gamers een link naar een grappig stunt filmpje: http://no.bs/koin/NBrigadeOwnedHigh.zip

Geinig om te zien :D wat een werk zal dat gekost hebben om dat allemaal te regelen en te maken...
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
zullen we een (inter)nationale wedstrijd jeep tossen gaan organiseren? ik ga dat zekers eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Tha#1 schreef op 30 oktober 2002 @ 08:34:

Pentium 4 2,5 Ghz
256 mb DDR
Geforce 4 mx 440
Windows XP Prof.
Detonator 30.82 .

--------------------------------------------------------------------------------

Wat ook wil helpen is je virusscanner tijdelijk te disablen, vooral de realtime scan ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

ik heb ook een probleem

Ik heb een mooie Audigy met een surround set, dus ik zet Hardware Acceleration aan en dat klinkt dus wijs, het geluid helemaal om je heen, heel bruut.

Ik was een instant battle aan het spelen en ineens en die was afgelopen, start een nieuwe op de zelfde map en ineens is het geluid weg, alleen het geluid van je eigen geweer hoorde je nog maar, de rest hoorde je niet, geen omgeving, heel raar..

Ik ga es ff nieuwe drivers voor mien Audigy halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

windows xp drivers voor Creative kaarten zijn bagger. Dat kan je niet vaak genoeg herhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w000000t eindelijk... krijg misschien nieuwe pc met een mooi ti4200 kaartje en dan de godgangse dag bf1942 spelen (naja 2 uurtjes dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

ik heb nu nieuwe drivers voor mijn Audigy en het werkt nu, maar hebben jullie ook vaak het probleem dat je een Multiplayer server niet op kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:33
Verwijderd schreef op 30 oktober 2002 @ 09:19:

zoiets is ECHT vet _/-\o_

maar hoe krijg ik zo'n jeep de lucht in :? ik blaas um telkens op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

^MRT schreef op 31 oktober 2002 @ 21:57:
[...]
zoiets is ECHT vet _/-\o_
maar hoe krijg ik zo'n jeep de lucht in :? ik blaas um telkens op :(
je ziet het ze doen als je goed oplet.. laat iemand een hoop dynamiet stapelen aan de bodem van een heuvel.. daarna een teammate met een jeep die heuvel met volle snelheid laten nemen en op het juiste moment (waarschijnlijk moet je dat ff een aantal keren proberen) de explosieven tot ontploffing brengen.. FF moet uiteraard wel uit staan.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
idd; gewoon zorgen dat friendly fire uitstaat en blazen met die boel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

even wat mods:

Forgotten Hope: http://www.bfcentral.com/%7Efhmod/ -> WO2 met nadruk op de moffen
Eve Of Desctrucion: http://eod.bf42.com/ -> Vietnam
Desert Combat: http://www.desertcombat.com/ (thx Maestro.mosjuh) -> een ERG goeie mod met hedendaagse vliegtuigen, tanks etc
Codename Eagle: http://battlefield1942.org/ -> een WO1 mod.. grappig maar niet echt leuk lijkt mij

happy gaming! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

het klinkt bij mij nu zo vet, een Audigy met een 5.1 set en dan hardware accelaration aan, je hoort de kogels langs je heen vliegen, je hoord echt alles om je heen, geeft echt een extra dimensie aan het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Snow_King schreef op 01 november 2002 @ 15:17:
het klinkt bij mij nu zo vet, een Audigy met een 5.1 set en dan hardware accelaration aan, je hoort de kogels langs je heen vliegen, je hoord echt alles om je heen, geeft echt een extra dimensie aan het spel!
hmm.. toch maar eens gaan sparen.. eens even zoeken wat de beste set is die je kan kopen (met geluidskaart) aangezien ik geen van beide heb (heb niet eens een stereo toren.. :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wooooohooooo.. nieuwe pc in aantocht

Intel® 845-PE chipset
400/533MHz Front Side Bus
Intel® Pentium® 4 Processor 2.0GHz/ 400 FSB
512MB 266MHz DDR SDRAM
40GB ATA-100 Ultra DMA
32x/10x/40 CD-RW/ DVD combo drive
64MB GeForce4 Ti4200
Dell E771 17"

BLIJ :) :) :) :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2002 17:58 . Reden: ubb codes werken hier niet :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
ARGGGGGG..........
het kan nog _2_ weken duren voordat de patch helemaal klaar is en uit komt :(

en we w88 er al zo lang op.

ik hoop namelijk dat ze de netcode hebben verbeterd (ookal heb ik er niets over te klagen) en dat (zoals beloofd) de cpu load van de server minder word (in de hoop dat de servers meer mensen tegelijk aankunnen :9.

naja we houden het natuurlijk in de gaten...

(nieuwste update:
http://www.ea.com/eagames.../community_message_05.jsp
)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

py.mosjuh schreef op 01 november 2002 @ 15:31:
[...]

hmm.. toch maar eens gaan sparen.. eens even zoeken wat de beste set is die je kan kopen (met geluidskaart) aangezien ik geen van beide heb (heb niet eens een stereo toren.. :+)
het is zeker wijs.

Stel je zit in een vliegtuig geen B-17, dan hoor je je motor op je center draaien.
Komt er een vliegtuig je tegemoet, aan de rechterkant van je vliegtuig, dan hoor je hem op de rechter frontspeakers steeds harder, en ineens hoor je hem overvliegen naar de achterspeaker, zo bruuut, je kan ook bijna precies bepalen waar kogels vandaan komen, erg handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 02 november 2002 @ 12:26:
[...]

het is zeker wijs.

Stel je zit in een vliegtuig geen B-17, dan hoor je je motor op je center draaien.
Komt er een vliegtuig je tegemoet, aan de rechterkant van je vliegtuig, dan hoor je hem op de rechter frontspeakers steeds harder, en ineens hoor je hem overvliegen naar de achterspeaker, zo bruuut, je kan ook bijna precies bepalen waar kogels vandaan komen, erg handig..
:9~ :9~ dat klinkt wel heel bruut :9~ :9~

Is idd zeer handig om te kunnen bepalen waar kogels vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 02 november 2002 @ 14:20:
[...]

:9~ :9~ dat klinkt wel heel bruut :9~ :9~

Is idd zeer handig om te kunnen bepalen waar kogels vandaan komen.
ik heb zo zeker een voorsprong op andere door dat ik 3D geluid heb.

Je kan zo horen als je op de grond staat waar het vliegtuig er aan komt en kan je hem neerhalen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

heeft iemand de k7s5a icm met een R8500Le?

ik ondervind veel vastlopers met deze combi en dit spel:-(

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deamn hij loopt nog steeds shocky..

morgen ff naar pc boer voor proc, ram, video :)

al is het alleen om deze master game te spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

heb ff wat screens online gezet van een aantal acties van mij en Maestro.mosjuh:

beetje spelen met exp packs:
Afbeeldingslocatie: http://fotoboek.fok.nl/userpics/28700_boem.jpg

handstand doen met een vliegtuig:
Afbeeldingslocatie: http://fotoboek.fok.nl/userpics/28700_handstand.jpg

wat er gebeurt als je een vliegtuig de startbaan af laat denderen als de b17 respawned.. :D
Afbeeldingslocatie: http://fotoboek.fok.nl/userpics/28700_vliegtuig.jpg

en tenslotte een alternatieve manier om een vliegtuig te repareren:
Afbeeldingslocatie: http://fotoboek.fok.nl/userpics/28700_repareren.jpg

_/-\o_ laat ook eens wat van jullie belevenissen horen enzo! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
py.mosjuh schreef op 05 november 2002 @ 16:45:
heb ff wat screens online gezet van een aantal acties van mij en Maestro.mosjuh:

_/-\o_ laat ook eens wat van jullie belevenissen horen enzo! _/-\o_
zie ook mijn sig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
ff testen of dit ook kan;
Afbeeldingslocatie: http://maestro.web1000.com/mosjuh....%20six%20points!.jpg

edit #3; nu alleen nog uitvogelen hoe ik dit plaatje klikable kan maken... iemand tips?
nu ff tijdelijk:
plaatje ware grootte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Laatst online: 25-07-2022
[url=link van het plaatje][img=600,450]link van het plaatje[/img][/url]
Zoiets? ;)

Afbeeldingslocatie: http://maestro.web1000.com/mosjuh....%20six%20points!.jpg

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
MrData schreef op 05 november 2002 @ 17:24:
[url=link van het plaatje][afbeelding][/url]
Zoiets? ;)

[afbeelding]
kijk; dat wilde ik weten.....

vanavond zal ik meer plaatjes posten

edit
zijn er meer mensen die het plaatje niet kunnen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

Maestro.mosjuh schreef op 05 november 2002 @ 17:43:
zijn er meer mensen die het plaatje niet kunnen zien?
ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
misschien is het al gevraagd in 1 van de 5 delen ;) maar das zoveel lezen.
Mijn vraag: in het spel zijn de letters van infoteksten zoals: "he took the flag" zwart, kan dit ook een andere kleur krijgen?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
jij bent een prutser :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
MariahCareyLover schreef op 05 november 2002 @ 20:10:
misschien is het al gevraagd in 1 van de 5 delen ;) maar das zoveel lezen.
Mijn vraag: in het spel zijn de letters van infoteksten zoals: "he took the flag" zwart, kan dit ook een andere kleur krijgen?
is nog niet gevraagd, en ik weet ook niet of het kan (ik weet wel dattie bij mij grijs zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:38

Maxow

Hidden Sound System

ik weet niet of het al in het topic staat, maar als je van heeeel hoog (dan bedoel ik dus ook echt heeel hoog ;) ) uit een vliegtuig springt en je parachute NIET gebruikt, hoor je die gast na een poosje in zun broek schijten :P (net voordat je op de aarde komt uiteraard ff parachute uitklappen zodat je het wel gewoon overleeft :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[qoute]
ik weet niet of het al in het topic staat, maar als je van heeeel hoog (dan bedoel ik dus ook echt heeel hoog ) uit een vliegtuig springt en je parachute NIET gebruikt, hoor je die gast na een poosje in zun broek schijten (net voordat je op de aarde komt uiteraard ff parachute uitklappen zodat je het wel gewoon overleeft )
[/qoute]

en hij roept ook nog GERANIMOOOOOH ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

kan wel :P , kan ik nu niet testen :( over 2 uur pas, maar iig, dat is echt loos, gewoon zo droog mogelijk doen met een vliegtuig. Als je er dan heeel hoog uitspringt, ook nog gewoon eerder aankomen dan het vliegtuig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens al een manier om in je eigen gemaakte game bots neer te zetten, ik bedoel dus in een game die je online maakt, ik heb namelijk een trage verbinding, maar ik wil toch de andere spelmodussen wel eens proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb laatst bf gedownload (jah zal et maar eerlijk zegge eh) maar als ik de image wil
mounten op een virtual drive met Daemon Tools v3.17 dan krijg ik de volgende window:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/dave.franssen/bferror.jpg

zoals je ziet klopt daar iets niet. en er gebeurd ook helemaal nix als ik op OK fzo druk.
help me plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 02:40:
ik heb laatst bf gedownload (jah zal et maar eerlijk zegge eh) maar als ik de image wil
mounten op een virtual drive met Daemon Tools v3.17 dan krijg ik de volgende window:

[afbeelding]

zoals je ziet klopt daar iets niet. en er gebeurd ook helemaal nix als ik op OK fzo druk.
help me plz :)
Probeer het anders eens op de support fora van ea oid :+ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 02:56:
[...]

Probeer het anders eens op de support fora van ea oid :+ :Y)
grmbl 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Laatst online: 13-08 08:13

Spleasure

Ik hier?

ik heb 'm ook legaal (k weet het, het klinkt raar), maar als ik van een image wil installeren, omdat dat sneller laadt, dan krijg ik na cd 2 de vraag of ik cd 0 erin wil doen omdat daar data4.cab op zou staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok heeeel vet nieuws
check deze site heel snel

http://www.desertcombat.com/index.html

nieuwe screenshots van DesertCombat mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Die zijn niet nieuw hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Niet zeiken :+ Ik vodnt die screens wel leuk, als dit spel goede mod mogelijkehden heeft moet ik eens overwegen om 'm te gaan kopen. Ik zat te twisten tussen UT2003 en BF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe voeg je bots toe aan een lan game??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Verwijderd schreef op 09 november 2002 @ 18:47:
hoe voeg je bots toe aan een lan game??
Kanniet toch?

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 16:53

star-saber

Ryzen

alleen in co-op mode zijn er bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Shock3r schreef op 09 november 2002 @ 18:14:
[...]

Niet zeiken :+ Ik vodnt die screens wel leuk, als dit spel goede mod mogelijkehden heeft moet ik eens overwegen om 'm te gaan kopen. Ik zat te twisten tussen UT2003 en BF :)
Tsja ik check iedere dag Bfcentral dus ik zie die dingen op de dag dat het gereleased word check trouwens het filmpje van de A-10 echt vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

star-saber schreef op 10 November 2002 @ 12:07:
alleen in co-op mode zijn er bots
lekker k*t we zitten hier met 8 man te lannen, duurt eeuwig voor je iemand tegen komt, er moeten bots inkomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Shock3r schreef op 09 November 2002 @ 18:14:
[...]

Ik weet niet of dit al eerder vermeld is, maar check deze aankomende mod:

http://www.desertcombat.com

Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/f16/F16(b).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/A-10/Alpha/a105.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/f16/F16(c).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/A-10/Pre_ALpha/Pre_Alpha_A10_B.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/A-10/A-10%20(Pack).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/NewTank1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/NewTank2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/MLRS-Rockets.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.desertcombat.com/ScreenShots/MRLS-Fire4.jpg

Ze zijn nog hard aan 't werk, dus alles zit nog een beetje door elkaar, dus kijk niet gek als je een F16 ziet vliegen met onder in het statistics scherm een ander vliegtuig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

ik denk dat die combat een beetje nep is, ik hou het wel gewoon bij de echte BF, is al gaaf genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je de diverse mods downloaden?? Ik heb alle sites doorgespit maar daar staan nog geen download, aleen screenshots. (die er trouwens wel vet uitzien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
WOWWWWWWWWW, die Rocket Launcher truck ziet er ook vet uit! Die lui zijn echt goed bezig! Dit wordt een hele brute mod! Kan niet wachten tot hij klaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

wat echt loos is in het spel, is dat als je een mijn op een voertuig / vliegtuig neerlegt, dat dat voertuig dan wegzakt tot aan die mijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje NEP??? voel je je wel goed wijs ofzo? erg goed gemaakt man.
alles lijkt op het echte. kan niet wachten om in mijn eigen A-10 tank killer te vliegen.

BF 1942 RULEZ!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja inderdaad dit ziet er heel goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
He guys, misschien is de vraag la eerder gesteld maar en hem ngo nie egen gekomen. Ik wil graag met een vriend van mijn samen in een team tegen bots spelen. Maar wat ik ook doe, ik krijg het niet voor elkaar. Er zijn steeds geen bots bij. Iemand een idee hoe ik dit moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
YT-Croc schreef op 11 November 2002 @ 12:42:
He guys, misschien is de vraag la eerder gesteld maar en hem ngo nie egen gekomen. Ik wil graag met een vriend van mijn samen in een team tegen bots spelen. Maar wat ik ook doe, ik krijg het niet voor elkaar. Er zijn steeds geen bots bij. Iemand een idee hoe ik dit moet doen?
De host moet een cooperative game opstarten. Dat is alles. Nog ff aantal spelers instellen (wordt opgevuld met bots, dus als je zegt: 10 spelers, en je bent met 2 mensen, dan zitten er nog 8 bots bij), map of maps kiezen om te spelen en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 11:30:
Beetje NEP??? voel je je wel goed wijs ofzo? erg goed gemaakt man.
alles lijkt op het echte. kan niet wachten om in mijn eigen A-10 tank killer te vliegen.

BF 1942 RULEZ!!! >:)
Ik denk dattie bedoelt dat de gameplay nep zal zijn. Misschien omdat het allemaal te snel gaat door die snelle voertuigen en de levels daarvoor te klein zouden zijn, ik weet 't niet. Beetje voorbarig allemaal vind ik. Daarom wacht ik zelf gewoon lekker af en zie dan wel hoe de gameplay is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 13-09 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik zag vandaag een gast die deed aan basejumping! in BF1942!

Dat heerst echt wel, je klimt in een kerktoren omhoog en springt naar beneden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Vandaag voor het eerst sinds een tijdje (lees UT2k3 >:)) weer gespeeld en damn het is toch wel een errug vet spel hoor :9

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op 11 November 2002 @ 17:40:

lol. Ik heb vandaag gezondigd en UT 2003 gekocht ipv bf 1942 >:) . Misschien een ander keertje BF. Ik vond de demo heersen maar ik weet het niet zo met het hele spel. Ik ga denk ik vandaag nog een keer die demo downloaden en kijken hoe het gaat. Ik vind het allemaal een beetje.....nep. Beetje te veel fun zeg maar :? :? .Vreemd om uit te leggen want alle spellen zijn voor de fun maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh

py.mosjuh

fikkert.net

greatgonzo schreef op 11 November 2002 @ 17:40:

tsja.. bin there, done that, got the t-shirt.. ik ga nu net met Maestro.mosjuh een potje jeep tossen doen.. moet je ff een aantal pagina's terug om daarvan een filmpje (een heel vet filmpje _/-\o_) te zien... stapel een lading dynamiet en laat je teammate met een onmeunige snelheid in een jeep aan komen scheuren.. als de jeep juist voorbij je dynamiet is (die onderaan een heuvel ligt) boem doen en de jeep door de lucht zien vliegen.. (zie je ook in het filmpje op het eind }))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dBA
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

dBA

Nieuw filmpje van NBrigade: "Hero"

Veel succes met downen want het is een vette, vette hype op internet op dit moment.

Onze site is al overleden (miljoen hits in 2 minuten) en ook de mirrors beginnen over te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dBA schreef op 12 november 2002 @ 00:09:

Veel succes met downen want het is een vette, vette hype op internet op dit moment.

Onze site is al overleden (miljoen hits in 2 minuten) en ook de mirrors beginnen over te geven :P
http://www.gameplayer.org...s&lid=117&ttitle=The_Hero :Y)

Overigens las ik vandaag een nieuw (reclame) bericht op http://www.ea.com/eagames/official/battlefield1942/home.jsp dat je de spearhead demo kunt downloaden.

Op de site van Battlefield #&^%$#%#$ nog wel :/ Bevestigd wel een klein beetje mijn vermoeden dat ze express wachten met het uitbrengen van de 1.2 patch i.v.m. met deze spearhead demo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 17:45:
[...]

lol. Ik heb vandaag gezondigd en UT 2003 gekocht ipv bf 1942 >:) . Ik ga denk ik vandaag nog een keer die demo downloaden en kijken hoe het gaat. Ik vind het allemaal een beetje.....nep.
UT is lekker realistisch wou je zeggen... ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterlelie
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

by my lykt de grond te bewegen alsof er een aardbiving gaande is, dit lykt me echter niet normaal, of is het by julllie ook zo?

ook als ik naar benden kyk zie ik allemaal blokjes alsin doom is dit ook normaal??

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Waterlelie schreef op 12 November 2002 @ 10:20:
by my lykt de grond te bewegen alsof er een aardbiving gaande is, dit lykt me echter niet normaal, of is het by julllie ook zo?

ook als ik naar benden kyk zie ik allemaal blokjes alsin doom is dit ook normaal??
Hehe nee, je moet een kaart met Hardware T&L Lightning hebben een tnt2 heeft dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

dBa, filmpje is idd meesterlijk man! Gelukkig hebben wij hem inmiddels op onze private staan.

Gaat het vanaaf nou nog door?! Ik ben er iig.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

dBA schreef op 12 november 2002 @ 00:09:

duurt bij mij zon 3 uur om dit filmpie te downen @ net geen 4 kb...

ff kijken of er nog een mirror is...
[edit] ik raad je aan om die link van lighteye te nemen, due gaat zon 30 keer sneller :)

[edit2]
hehe, rambo!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.ea.com/eagames...al.jsp?page=spearheaddemo

Waarom staan er bij steeds meer spellen die &^%#@^ nvidia logo's??? The way ist's meant to be played Duhuh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 23:34
Wow dat filmpje van NBrigade Hero is echt meester werk... LoL

Bij deze site kun je het filmke dowen loaden: http://www.bf1942files.com/file.info?ID=7675

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Laatst online: 02:45
[CSC]Outlaw schreef op 12 november 2002 @ 11:22:
[...]

Hehe nee, je moet een kaart met Hardware T&L Lightning hebben een tnt2 heeft dat niet.
hij heeft een radeon 8500 als je goed leest zie dat dat ze ouwe bak was

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waterlelie schreef op 12 november 2002 @ 10:20:

Misschien een grove lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil wel weer eens wat FUNNY pics :)

die owne :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind UT2002 er mooi uitzien. maar die wapens zijn erg nep.
dat is jammer. bovendien kan iedereen 100 meter de lucht in jumpen??
is dat realisme?
geef mij maar bf1942. dat klopt nog ongeveer.
zal niet zeggen dat dat zwaar realistish is, maar daarvoor koop ik bf1942 ook niet. anders had ik wel een simulator gekocht.

maw battlefield rulez boven ut2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

greatgonzo schreef op 11 november 2002 @ 17:40:

Dan moet je eens naar Iwo Jama gaan, en met de jeep keihard van de helling aan de kust op het puntje van het eiland afberen, en dan parachutje uitgooien :)

Das ook vet met z'n tweeen

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 november 2002 @ 15:42:
ik wil wel weer eens wat FUNNY pics :)

die owne :P
Hmm dit was het enigste wat een beetje interessant was in mijn screen dir :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/bat1_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/bat2_2.jpg

Klikbaar